Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Konzervatizmus Orbán után 2026.03.12
  • Magyar gloire 2026.03.11
  • Ruszkik, hová? 2026.03.11
  • Krasznahorkai esete Dzsungáriával 2026.03.10
  • Khamenei Jr. is megsérülhetett a támadásokban 2026.03.09
  • Amerika fegyvereket venne Ukrajnától? 2026.03.05

A legolvasottabb posztok

  • Konzervatizmus Orbán után
  • Magyar gloire
  • Viccországban bejelentenek
  • Krasznahorkai esete Dzsungáriával
  • Ruszkik, hová?
  • Claude esete Donalddal

A FIDESZ ex-szkinhed főideológusa egy hírhedt neonácit ünnepel (szomorúposzt)

2025.08.22 by jotunder

Magyarország a példa az osztrák jobboldalon – 2/1.

A saját eredményeinket mintha külföldön jobban becsülnék, mint amennyire idehaza tesszük. Szinte megszoktuk, hogy a magyar jobboldal jólszervezett, politikailag ütőképes és szellemileg is megfelelően tagolt. Érdemes elolvasni, miként vélekednek rólunk külföldi barátaink!

A hazai metapolitikai erőfeszítéseket a külföldi Új Jobboldal melegen üdvözli, sőt példaként állítja maga elé Martin Sellner, az Osztrák Identitárius Mozgalom alapítója, aki nemcsak vezető aktivista, hanem filozófiai végzettségének köszönhetően teoretikus is, Rezsimváltás jobbról című könyvében tíz oldalt szentel az általa „Orbanisierungnak” nevezett folyamat bemutatásának, vagyis annak, hogy hosszú távon hogyan győzött Magyarországon a „konzervatív forradalom”. Érdemes teljes egészében idézni az erről szóló meglátást, hiszen külső szemlélőként talán élesebben láttatja azt, ami számunkra megszokottnak számít:

„A már felépített metapolitikai hatalom tette lehetővé a politikai hatalom megszerzését. Aztán ez utóbbi segítségével nyílott meg az »ideológiai államapparátusok« ajtaja a jobboldali metapolitika számára. Ezzel pedig létrejött a kulturális hegemónia patrióta változata. Amit az ellenkultúra egykor előkészített és még az államhatalom birtoklása nélküli időkben véghezvitt, az alkotmányozó többség megszerzése után jogi-politikai normává vált.” (Békés Márton, facebook)

Ki ez a Martin Sellner? Náci tevékenysége miatt kitiltották az Egyesült Királyságból (kétszer), Svájcból és Németországból.

Mentora a többször börtönbüntetésre elítélt Holokauszt-tagadó neonáci Gottfried Küssel volt. Kapcsolatban volt az ausztrál tömeggyilkos Brenton Tarrant-tal.

Egy szánalmas, náci fasz. És ez elég ahhoz, hogy az egykor zsidó temetőt feldúló, majd a zsidó írókkal leszámolni akaró Békés Marci elélvezzen tőle és büszke legyen arra, hogy megdicsérte Orbánt.

Ez a „konzervatív” Magyarország, és a sok kisujját eltartó, ezekhezsemmiközöm kormánypárt elitértelmiségi, soha egyetlen rossz szót nem merne nyilvánosan leírni Békés Mártonról.

Ennek a nyilasvircsaftnak csak akkor lesz vége, ha a magyar fiatalság hangosan nemet mond rá. Hiszem, hogy egyszer meg fogják tenni.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532501-69b51a8a53ab9' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532501&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532501-69b51a8a53ab9&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532501-69b51a8a53ab9' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Egy 18 éves lány esete a Fourier-transzformációkkal

Next Post:

Közjáték Kóklerisztánban

52 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. vattablz szerint:
    2025.08.22 17:48

    Csak az a kérdés, hogy ezek a fiatalok vajon megszülettek-e már.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347583)
    Loading...
  2. nyulambator szerint:
    2025.08.22 18:45

    Aki Békés Márton facebookját olvassa…

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347585)
    Loading...
  3. jotunder szerint:
    2025.08.22 20:16

    @nyulambator: ennél rosszabb a helyzet… a facebook algoritmustól kaptam. szerintem az, hogy a nyílt neonácizmus ennyire került közel a FIDESZ értelmiséghez érdekes.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-347586)
    Loading...
  4. KennyOMG szerint:
    2025.08.22 21:11

    @jotunder: Pedig mennyit gurizett azon, hogy a habzoszaju nacikat eldugja, es csak a sorosozasra megertoen bologatos szalon-antiszemitizmus (sabeszes-tetuhintas-morickas-maxhitlervicces) letezzen az orszagban, meg veletlenul se lehessen feluletes olvasat alapjan ramondani. Ugyanakkor mar a jo Dr Ian Malcolm is megmondta, hogy a szalonnacik miert nem toleralhatok (narrated by Jeff Goldblum, nem valami ocska szinkronnal): „If there’s one thing history has thought us it’s that nazism will not be contained. Nazism breaks free, expands to new territories and crashes through barriers, painfully maybe even dangerously but— ahh …. I’m simply saying: nazism finds a way.”

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-347587)
    Loading...
  5. aerduloensamtonight szerint:
    2025.08.23 11:05

    Mivel én több antiszemitizmussal foglalkozó oldalt követek, az algoritmus kb 50 %-ban ezzel kapcsolatos hírekkel/ videókkal kínál meg. Ezekben az élenjáró országok: USA, Franciaország, Hollandia, Ausztrália, Kanada, Nagy-Britannia..

    Hiv.: [@aerduloensamtonight:](#comment-347589)
    Loading...
  6. azuccahirmondoja szerint:
    2025.08.23 21:58

    Szerintem tévútra visz, ha ezeket nácinak nevezzük. Nem mintha nem lennének azok, de most, a 2020-as években, ez mellékes.
    Ha azon rugózunk, hogy nácik, elsiklunk a legfontosabb tulajdonságuk felett: ezek mind az orosz titkosszolgálat kreatúrái és/vagy kitartottjai, és az orosz titkosszolgálat nélkül – PKI után szabadon – jelentéktelen és ismeretlen tucatsenkik lennének, akik azon vitatkoznak lepukkant pártirodákban, hogy ki nem tette be a dobozkába a kávépénzt. A Fidesz, a Szabadságpárt, az Északi Liga, az AfD stb. stb. mind-mind az orosz titkosszolgálat utasítását teljesítve ekézik és bomlasztják az EU-t, és igyekeznek nyugatellenessé hangolni a saját hazájuk közvéleményét. Ehhez képes az, hogy többnyire nácik, huszadrangú apróság. Nem jó ötlet túldimenzionálni. Kb. mintha egy csörgőkígyó leírásából azt tekintenénk a legfontosabbnak, hogy „marmagassága csekély”. Életveszélyes dolog a csekély marmagasság miatt szem elől téveszteni a csörgőkígyó valóban fontos jellemzőit.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-347594)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2025.08.24 12:09

    @azuccahirmondoja: Az AfD vagy Lega nem náci, csak elég randa. Ez az osztrák fazon viszont vitathatatlanul náci.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-347596)
    Loading...
  8. Bogomil szerint:
    2025.08.24 12:16

    @azuccahirmondoja: Ki az a PKI? Gondolom nem a nyilvános kulcsú infrastruktúra…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-347597)
    Loading...
  9. azuccahirmondoja szerint:
    2025.08.24 13:26

    @jotunder:
    Nem mindegyik moszkovita párt náci, de szerintem a moszkovita pártok esetében nem a náci ideológiához való viszonyuk a fontos elsősorban, hanem az, hogy az orosz titkosszolgálat irányítja őket. A (gyakran) náci voltuk tulajdonképpen csak azért érdemel említést, mert a jelenlegi orosz rezsimet minősíti, hogy nem riad vissza ilyen eszközök használatától.

    @Bogomil:
    PKI=Para-Kovács Imre

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-347598)
    Loading...
  10. azuccahirmondoja szerint:
    2025.08.24 13:57

    @azuccahirmondoja:
    Rohadtul idegesítő, hogy véletlenül lájkoltam a saját irományomat, mert sebtében próbáltam szerkeszteni, és rossz helyre kattintottam. Sosem lájkolok szándékosan semmit, és fogalmam sincs, hogyan lehet visszacsinálni, már ha egyáltalán lehet. (Ezt csak a jegyzőkönyvnek írom.)

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-347599)
    Loading...
  11. Podvinecz marsall szerint:
    2025.08.24 14:52

    @azuccahirmondoja: (sose jöttönk volna rá, sajnos azok az idők elmúltak, hogy látjuk, kinek mi tetszik)

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-347600)
    Loading...
  12. vattablz szerint:
    2025.08.24 19:34

    @jotunder: Lehet, hogy az AfD nem náci, csak a szavazói meg ne tudják, mert akkor elpártolnak tőlük.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347601)
    Loading...
  13. jotunder szerint:
    2025.08.24 20:09

    @vattablz: a szavazóik egy része szélsőjobboldali kelet-német. a fiatal nyugati szavazóik leginkább csak dühösek. azt hiszem, most nem nagyon jó alsó-középosztálybeli fiatalnak lenni Nyugat-Európában.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-347602)
    Loading...
  14. thegaben86 szerint:
    2025.08.24 20:53

    @jotunder:

    „azt hiszem, most nem nagyon jó alsó-középosztálybeli fiatalnak lenni Nyugat-Európában.”

    Majd 2045-ben viszont kurva jo lesz annak lenni, miutan bekovetkezik a varva vart „szuvenerista/patriota/kereszteny” fordulat, es mindenhol az Orbanehoz hasonlo hazaarulo, semmirekello, valosag es tudomanyellenes rezsimek lesznek, akik ugy oldjak meg az orszagaik problemait, mint Orban a mienket. Mashogy nem is tudjak nyilvan, mert minden, amit allitanak, egy hatalmas nagy baromsag, esetleg otvaros hazugsag, nem valos problemakra reagalnak, nagyon is valos problemakat okozva. Innen lesz szep nyerni.

    @azuccahirmondoja:

    A mondandod lenyegevel egyetertek, de sajnos nem ennyire egyszeru azert a tortenet. Az orosz titkosszolgalat kepessegeit es kapacitasait se erdemes azert tulgondolni.
    Az altalad felsorolt partok valoban egytol-egyig hazaarulo es az EU erdekei elleneben kovetkezetesen es kitartoan mukodo krealmanyok, de sajnos nem csak az oroszok allnak mogottuk. Egeszen biztos, hogy penzelik oket „kulfoldrol”, de hogy mennyi penzt kapnak, az nem teljesen tiszta. Ezekben a partokban a tagok egy jelentos resze vsz semennyi penzt nem lat abbol, amit a fonokeik kapnak, es sokszor teljesen oszinten hisznek a baromsagaikban, es ideologiai alapon aruljak el a sajat hazajukat, a tagabb ertelemben vett europai hazajukat, a sajat kulturajukat es tortenelmuket, identitasukat.

    A Political Capital (vagy valamelyik masik Soros szervezet) csinalt egy kutatast, amiben az Europai Parlament tobb ezer szavazasat neztek at, es osztottak fel aszerint, hogy az adott torveny kinek all az erdekeben, es ki az, akinek nem all az erdekeben, hogy megszavazzak. A fobb csoportok voltak az EU, Oroszorszag, Kina, UAE, meg talan meg Azerbajdzsan.
    A Le Pen fele formacio es az Afd gyakorlatilag 100 szazalekban szavaz az EU-s erdek ellen, mindig es mindenkor, szoljon az akar a Peugeot vagy a VW erdekeirol. Viszont, kimutathato volt az is, hogy amikor Oroszorszag es Kina erdekeit kette lehetett valasztani, akkor tobbnyire Kina fele doltek (Le Penek). Ezek tenyleg orommel aruljak el a sajat hazajukat, akarkinek.
    Ami viszont vicces vagy kicsit meglepo lehet, hogy a fidesz, a PIS es a terseg tobbi hazaaruloja eseten nem lehetett ilyen nagyon durvan kimutatni az EU erdekei ellen szavazast, ott inkabb 50-50 korulire jott ki az arany. Ezek a partok, a fidesszel az elen, sokkal pragmatikusabban szavaznak.
    Roviden, az altalad felsorolt partok az orosz titkosszolgalat nelkul is itt lesznek, es romboljak majd tovabb az EU-t, amig tudjak. Sajnos az EU ellensegei vannak szep szammal, ujabban az atlanti masik oldalan is..

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-347603)
    Loading...
  15. azuccahirmondoja szerint:
    2025.08.24 23:49

    @thegaben86:
    A legősibb mesterség gyakorlói általában nem csak egy megrendelőt szolgálnak ki, de ez nem változtat azon, hogy Európát illetően Oroszország az igazi predátor. Az UAE és Azerbadzsján jelentősége elhanyagolható. Kína érdekei ellentmondásosak, nem feltétlenül jó neki az EU rombolása, hiszen ha egy kínai cég megveti a lábát bármelyik EU-tagállamban, máris egy ötszázmilliós piacra dolgozhat. Oroszországnak viszont nincs versenyképes exportágazata, kivéve az energiahordozókat, és ez abban teszi érdekeltté Moszkvát, hogy az EU szétessen, vagy legalábbis gyenge legyen, mert kisebb-nagyobb nemzetállamokkal szemben sokkal hatékonyabb a megosztásra és zsarolásra épülő eszköztár. És akkor a revansvágyról, a birodalmi restaurációs törekvésekről még szó sem esett.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-347604)
    Loading...
  16. K Zoltan szerint:
    2025.08.25 13:49

    https://www.reddit.com/r/hungary/comments/1mz4osk/a_fidesz_legjobb_tan%C3%ADtv%C3%A1nya_az_afd/#lightbox

    Hiv.: [@K Zoltan:](#comment-347605)
    Loading...
  17. ikarus szerint:
    2025.08.25 17:03

    Ha nem is náci dicsőítés, de egy meglepő megállapítás, egy általam nem várt helyről:
    „Azt látom, hogy az antiszemitizmus a baloldali progresszivizmus irányából jön, és a szép gondolatok köntösébe bújtatva trendivé is válik.
    Sok időt töltök Párizsban, ahol felnőttem, és Londonban is, az ottani zsidó barátaim kivétel nélkül arról számolnak be, hogy ilyen mértékű antiszemitizmust még nem tapasztaltak a saját életükben. Jelek, diskurzusok, agresszió formájában jelentkezik a nagyvárosokban, miközben virágzik az importált politikai iszlámban. Civilizációs háborút látok ebben.”
    Helyen nem az Indexet értem. Az interjúalanyt.
    https://index.hu/kultur/2025/08/25/nemes-jeles-laszlo-arva-interju-oscar-dij-film-rendezo/

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-347607)
    Loading...
  18. szazharminchet szerint:
    2025.08.26 11:16

    @jotunder:
    Nem pont az a hasonló rendszerek terjedésének az egyik tanulsága, hogy az alsó-középosztályt könnyű hergelni, mert retteg attól, hogy lecsúszik, és a munkásosztályba kerül (és akkor lehet menni vissza a balettbe ugrálni)?
    (Nem mintha nem gondolnám úgy, hogy a „középosztály” szó is csak az oszd-meg-és-uralkodj része, valahogy sikerült elhitetni a munkásosztály tollal dolgozó részével, hogy a munkásosztály az csak a kalapáccsal dolgozó rész.)

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-347619)
    Loading...
  19. azuccahirmondoja szerint:
    2025.08.28 13:52

    Tényleg nem szoktam lájkolni, de nem lenne igaz, ha azt mondanám, hogy sosem érzek késztetést: https://444.hu/2025/08/28/tomegevel-tamadhatjak-rovidesen-a-rozsaszin-orru-flamingok-oroszorszagot

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-347635)
    Loading...
  20. ijontichy szerint:
    2025.08.28 18:12

    Nekem ez tetszik 😉 :
    https://telex.hu/kulfold/2025/08/28/dugjatok-fel-a-seggetekbe-a-szankcioitokat-ezt-uzente-szijjartonak-a-magyarorszagrol-kitiltott-robert-brovdi
    Pont az a hangnem, amit a saját szuverenitására roppant kényes, de mindenki más dolgába gond nélkül belepofázó moszkovitya és csahosai megérdemelnek. Kényesebb ízlésűek kifogásolhatják ugyan, de az ukránoknak is vannak idegeik, és egyelőre őket lövi a ruszki már évek óta.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-347640)
    Loading...
  21. ipartelep szerint:
    2025.08.29 14:17

    Hiv.: @ijontichy:

    Az én ízlésemnek ez egy kicsit lágy, enyhe megfogalmazása az ellenérzéseinek. Végül is itt olyan háborús bűnösökről van szó, akik nem a harctéren, hanem a háttérben harcolnak Ukrajna ellen. Ahhoz képest, amit megérdemelnének (egyelőre szóban), nagyon kíméletes velük.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347646)
    Loading...
  22. azuccahirmondoja szerint:
    2025.08.29 16:46

    @ipartelep:
    „háborús bűnösökről van szó, akik nem a harctéren, hanem a háttérben harcolnak Ukrajna ellen”
    Fontos tényre való rávilágítás esete forog fenn. Ez a söpredék folyton azt szajkózza, hogy „nem a mi háborúnk”, és éppen itt van a kutya eltemetve. Elméletileg teljesen legitim álláspont lenne, hogy ez nem a mi háborúnk: Kijev azt állítja, hogy honvédő háborút folytat, Oroszország meg azt, hogy a Kijev által sanyargatott oroszok védelmében kényszerül háborúzni, és nekünk nem tisztünk igazságot tenni. Én ugyan abszolúte nem értek egyet ezzel az állásponttal, de 2022 tavaszán még el tudtam képzelni, hogy valaki a rendelkezésére álló ismeretek alapján jóhiszeműen ezt gondolja. Ma már nem lehet jóhiszeműen ezt gondolni, hiszen teljesen nyilvánvaló, hogy Orbánék ebben a háborúban nem semlegesek, hanem minden lehetséges módon az oroszokat támogatják, és az ukránoknak igyekeznek ártani. Ergo ez igenis a mi háborúnk. Orbán, Szijjártó és társaik tették azzá.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-347647)
    Loading...
  23. fortin2 szerint:
    2025.08.29 17:14

    @ijontichy:: „az ukránoknak is vannak idegeik, és egyelőre őket lövi a ruszki már évek óta.” Sztem itt még csak nem is feszült idegállapotban történt kifakadásról van szó, egy háborús drónparancsnoknak sokkal stabilabbak az idei, mintsem hogy egy ugribugri ksiország senkiházi ugribugrija felidegesítse egy kitiltással (honnan is? ne vicceljünk már…) Inkább csak frontkatonához méltó lényegretöréssel fogalmazta meg az ukrán katonai és társadalmi elit véleményt kishazánkról. Ami azért kissé aggasztó perspektíva, ha összemérem a két ország katonai potenciálját (ja, bocs, lesz pár év múlva néhány Leopárdunk, hajrá…), nemzetközi tekintélyét , viszonyát két olyan térségbeli országhoz, mint Lengyelo. és Románia, figyelembe véve az ő katonai kapacitásukat….
    Engem a rezsim keltette hányingernél viszont sokkal jobban foglalkoztat, mit lehet tennie a hozzánk hasonló kisembereknek az ellen, amire nyilvánvalóan készülnek ezek a gazemberek: beleprovokálni az országit egy Ukrajna elleni fegyveres konfliktusba, ezzel megúszni a választási bukást. Semmiféle konteós hajlam nem kell ennek átlátáshoz, minimális történelmi ismeret és elemi veszélyérzet. Aláírásosdival sokra nem lehet menni, a feladat az volna, hogy felkészíteni és ellenállásra hangolni elegendő hányadát a magyar társadalomnak, de fogalmam sincs, ez sikerülhet-e és hogyan?

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-347648)
    Loading...
  24. vattablz szerint:
    2025.08.30 09:04

    @fortin2: Vajon ki lehet a magyar drónhadosztály parancsnoka? Vagy van legalább egy drónraj valahol? A leopárdok viszont praktikusak a tüntetők ellen, meg honvédelmi napokon mutogatni az ifjúságnak. Egyébként jól látod. Putyin második frontot nyitott. Múlt időben.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347651)
    Loading...
  25. muaddib00 szerint:
    2025.08.30 10:04

    @fortin2:
    Szerintem az egy rövid háború lenne és nem mi nyernénk.

    @vattablz:
    Bár tudom, hogy nem komoly a kérdés teljesen, de amúgy van némi drón képessége az országnak. A felderítő drónok közül csak nagyon közvetlen harctéri, pár kilométeres hatótávolságú típusok vannak, kamikaze drónok közül viszont többféle is, már mérhető hatótávval. Azt kb. ennyi, ezen felül csak célgépek.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-347652)
    Loading...
  26. ijontichy szerint:
    2025.08.30 10:44

    @fortin2: , @muaddib00: : WCkefe külügyér nem túl éles kés a fiókban, ezért aztán képtelen Niemöller-t tágabban értelmezni. „Nem szóltam, hisz nem voltam zsidó” ukrán. „Nem a mi háborúnk”. Ja. Ha rosszul alakulnának a dolgok (ne alakuljanak!), és vologya a Hősök terén akar parádézni, lesz aki „értünk szól”? Vagy már csak a harang? Oh wait… de hisz orbánblamázska megaszonta, hogy akkor le kell porolni előtte a legjobb székünket, pucsítani, ahogy illik, és úgy tenni, mintha a „sine vazelin” lenne a legnagyobb élvezet :-(.
     
    Más: Még tavasszal történt, hogy nejem fültanúja volt egy beszélgetésnek a pihenőben, két „kraut” doki, meg a kb. egy éve ott dolgozó, kiszakadt honfitársunk között. A germánok vitya valamely soros szemétségéről beszélgettek, és kérdezték a magyar kollegájukat, hogy mégis mi folyik arra felénk (sűrűn előforduló kérdés)? Delikvens azt találta válaszolni, hogy ő nem politizált régen se, most se. Na ez hiba volt, mert kapott felvont szemöldökkel és némi neheztelő hangsúllyal rövid „továbbképzést”, hogy egy orvosnak – képzettsége, pozíciója miatt – társadalmi felelőssége, hogy legalább fővonalakban tisztában legyen a dolgokkal, és részt vegyen a társadalmi párbeszédben. Erről ennyit.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-347653)
    Loading...
  27. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2025.08.30 12:56

    @fortin2: „felkészíteni és ellenállásra hangolni elegendő hányadát a magyar társadalomnak” Ha valamiben profi a magyar társadalom, az a passzív szabotálás. Egyébként pedig van nekünk egy hivatásos haderőnk, akiket azért fizetünk, hogy helyettünk, puhány civilek helyett vásárra vigyék a bőrüket… akarom mondani, learassák a harci dicsőség babérjait.
    \
    Azt teljesen esélytelennek látom a hazai közigazgatási állapotok felületes (ügyfélkénti) ismerete alapján is, hogy bármi mozgósítást/gyorstalpaló kiképzést képes legyen az ország időben és minőségben úgy végrehajtani, hogy abból érdemi „háborús védekezésre” — by orbánbalázs képes legyen a sorállományú hadkötelezettek tömege.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-347655)
    Loading...
  28. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2025.08.30 13:06

    @ijontichy: Megjegyzem, a magyarországi okos fiataloknak régesrégóta klasszikus menekülési útvonala a társadalmi felelősségvállalás elől a természettudományos/műszaki/orvosi/gyógyszerészi pálya. Professzor úr, doktor úr, főmérnök elvtárs/szaktárs/úr, bármi szakbarbár úr. Magyar viszonyok között elfogadható szintű jövedelem, tulajdonképpen jogos társadalmi elitségi érzés, csak enyhén korrupt érintkezés a politikai elittel… teljesen vállalható élet.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-347656)
    Loading...
  29. fortin2 szerint:
    2025.08.30 18:43

    Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw: nyersebben szólva: a mai rezsimet csak az riaszthaja viszsa egy Gleiwitz/Kassa/Délvidék típusú lépéstől, ha milliós tömeg jelzi egyértelműen, hogy nem ül fel ilyen provokációnak. Különben nagyon nagy baj lesz.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-347657)
    Loading...
  30. jotunder szerint:
    2025.08.30 18:47

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw: tehát végtelen csoportok mérhető hatásaival foglalkozni az menekülés a társadalmi felelősség elől és enyhén korrupt érintkezés a politikai elittel. egyáltalán hogy merik…. méghogy végtelen, méghogy csoportok. és mégis mekkora szakbarbarság valamihez érteni.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-347658)
    Loading...
  31. ipartelep szerint:
    2025.08.30 19:51

    Hiv.: @fortin2:

    Természetesen, annak most már nagyon ideje lenne, hogy milliós tömegek nyilvánítsák ki egyértelműen, és nagyon kézzelfoghatóan (az eddigieknél markánsabban), hogy elegük van a Lókupec, és fasiszta bűnbandája országlásából. De azzal én nem értek egyet, hogy annak lenne most esélye, hogy a Lókupec háborút provokáljon Ukrajna ellen. Nem csak, és főleg nem azért, mert már az is nehezen képzelhető el, hogy egyáltalán hogyan kivitelezné ezt a provokációt (a saját, nem létező bombázóinkkal megbombáztatná Nyíregyházát?), és ugye, ki ülne fel ennek, hanem azért, mert ez éppen számára lenne a legkockázatosabb. Tudjuk, hogy a Lókupec legfőbb célja, a hatalomban maradás, és azt is sejtjük, hogy ennek érdekében kb. minden gazságot elkövetne, semmiféle erkölcsi gátja nincs. Ez világos, mint a nap. De olyat nem csinálna, amibe sokkal nagyobb eséllyel bukna bele, mint amilyen eséllyel megúszná.
    A választásokat eddig is elcsalta (többféle módon is), és ez csak fokozódni fog. Az is lehetséges, hogy valamely ürüggyel nem lesz megtartva a választás, vagy addig lefogatja MP-t, betiltja a Tisza pártot. Ez simán lehetséges, van rá esély. Az Ukrajna elleni háborúra nincs. Ez egy nem túl okos, de nagyon ravasz Lókupec, tudja, hogy az lenne a veszte.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347659)
    Loading...
  32. fortin2 szerint:
    2025.08.30 23:19

    @ipartelep:: ja, nyilván nem háború, csak éppen annyi villongás, amire hivatkozva a belső ellentéteket félre kell tenni s fel kell sorakozni a megmentő/megvédő Vezér mögé. Arról vszíműleg már lecsúszott, ami a 20110es évek második felének volt a (belül folyamatosna pertraktált) vágyálma, hogy Ukrajna szétszedéséből jusson neki Kárpátalja, és nagy orszgáygarapító legyen, ez még a a MAGAs haverjainak se menne el (legalábbis a józan ész szerint nem, de hát ott tudjuk, mi van), szóval annyi nem jut, de egy nemzeti vészhelyzet, megtámadottságpszichózis is elég lehet (lásd a mai antilopocska beszédet, lényegében ezt a pszichózist teszteli, ahogyna a 2022es kampány se volt ettől nagyon távol).).

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-347664)
    Loading...
  33. fortin2 szerint:
    2025.08.30 23:24

    Hiv.: @jotunder:: Az elég jól kimutatható, hogy a hatvanas évek második felétől a „keresztény középosztály” gyerekei sokkal inkább mentek a reálpályákra, mint a áború előtt, az menedék volt, viselhetőbb kiegyezés, mint a humán- vagy tanári pályákon. Elég nagy defektusa a magyar közéletnek, hogy a reálértelmiség kevésbé van jelen benne, pl. azért is, mert ők közvetlenebb versenyhelyzetben tanulják meg a valamihez értés szükségességét.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-347665)
    Loading...
  34. aldasnalkeres szerint:
    2025.08.31 04:49

    Hiv.: @ipartelep: „A választásokat eddig is elcsalta (többféle módon is)” Ez a ‘csalással győztek’ ‘egy olyan önámítás ami minden választás után előkerül. Magyarországon a jobboldalnak masszív (2/3-os) többsége van. 2010 óta ez újra meg újra kiderült. A csalás max az volt, hogy a Fidesz ügyesen elcsaklizta a Jobbikra leadott szavazatokat is. Az egyetlen, ami most egy kis reményt ad az az, hogy a Tisza is jobboldali párt.

    Hiv.: [@aldasnalkeres:](#comment-347666)
    Loading...
  35. ipartelep szerint:
    2025.08.31 08:59

    Hiv.: @aldasnalkeres:

    Erre a válaszra (a tiédre) mondja a művelt bushman, hogy: kontrafaktuális. Terhát a tényeknek ellentmondó. Nem mintha nem tudnám, de kíváncsiságból megkérdeztem a beszélgetőgépet, hogy hogyan szokta elcsalni a bűnbanda a választásokat. Hat pontban sorolta fel, és akkor a híres „szerverleállást” még nem is említette, hiszen az biztos csak attól volt, hogy egy kutya belehugyozott a szerverbe. Az ilyen megszólalások (mint a tiéd, meg általában a fideszes harcosokéi), önparódiáknak tűnnek, annyira ellentmondanak a valóságnak, és a józan észnek.
    Az hogy MP inkább rosszoldali konzervnek tűnik, mint ballibnek, az nem „remény”, hanem baj. Bár abból a szempontból most talán segíthet, hogy ezzel több szavazót bevonz, mintha deklaráltal balliberális lenne (az ostoba konzerv mogyoró nép…), és ugye most a legfontosabb cél a bűnszervezet elzavarása.
    Viszont most volt egy jó dobása is, amin csodálkoztam: a többkulcsos (sajnos csak kettő, de az is több mint az egy) jövedelemadó terve. Az mindenképpen a társadalmi igazságosság felé tett lépés, és ilyenformán egy baloldali politikai „gesztus”. Lehet, hogy nem magától találta ki, hanem a környezetéből beszélték rá, de ez egy jó ötlet.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347667)
    Loading...
  36. muaddib00 szerint:
    2025.08.31 09:21

    @ipartelep:
    A pontosság kedvéért nem a választási szerver állt meg hanem a frontendje. Amit csillió pénzből pakoltak össze, jó nagy lenyúlás mellett.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-347668)
    Loading...
  37. ipartelep szerint:
    2025.08.31 09:58

    Hiv.: @fortin2:

    Ez amit mondasz egy nagyon érdekes felvetés. Mármint az, hogy a „reál” foglalkozások zembereinek általában kisebb, gyengébb a közéleti-politikai aktivitása, mint a „humán” zembereknek. Nekem is úgy tűnik, hogy valahogy így áll a helyzet. Ez eléggé furcsa, hiszen a reál-zemberek semmivel sem butábbak, mint a humán-zemberek, ugyanakkor ugye, hogy úgy mondjam, az entellektüelek egyik jellemző általános „fokmérője” pontosan ez a közéleti-politikai érdeklődés. Aki (foglalkozási értelemben vett) értelmiségi létére azt mondja, hogy: „jól elvagyok én a kis dolgaimmal, a munkámmal, nem érdekel engem a közélet, meg a politika”, az szélesebb értelemben semmiképpen nem entellektüel, hanem póriasan: szakbarbár. Ebből eddig ezexeszint az jön ki, hogy a reálok a humánoknál hajlamosabbak a szakbarbárságra. Ami persze jó is, meg rossz is. Hiszen a reálok találják fel a működő dolgokat (azokat a kis izéket), és nélkülük még mindig a köveket pattintgatnánk a barlangban, és ez koncentráció nélkül nem lehetséges. Ugyanakkor a humánok ápolják, és viszik előre a társadalmat, és nélkülük meg egymást ennénk a barlangban. Fontos mind a kettő, itt viszont arról beszélünk, hogy a reálok miért nem foglalkoznak jobban a társadalom ügyeivel.
    (Mondom ezt én, aki szakmáim szerint nagyon reál vagyok, sőt az egyik hobbim ultra-reál), ugyanakkor a többi hobbim, és érdeklődésem meg extra-humán – vizilófia, meg illenek).

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347670)
    Loading...
  38. annokkk szerint:
    2025.08.31 14:28

    @ipartelep: A humánok nem ápolnak és visznek előre társadalmakat. A humánok a hatalom szolgálói. Nem kell érteniük azokhoz a kis izékhez, csak a seggnyaláshoz. Ők az udvaroncok és az udvari bolondok, a királyt szórakoztatják, a népet elvarázsolják, hitegetik, és törvényt ülnek felette. Ha a király egy barbár, akkor barbárrá teszik az uralkodást, ha meg felvilágosult, akkor meg azzá. Nem gond nekik hátrafele menni és leépíteni a társadalmat. Csak a király kedvét keresik.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347673)
    Loading...
  39. ijontichy szerint:
    2025.08.31 17:11

    @ipartelep: : Sorry, szvsz. is @aldasnalkeres-nél a pont. A ’10-es 2/3 eldöntötte (más szavakkal a magyar társadalom elitje + balliba fejletlensége 2002 után). A fityfasz kimaxolta a lehetőségeit 110%-ra, határesetekkel, amire azért a világ jobb részein is akad példa. Lehet pampogni, hogy úriember ezt, vagy azt nem csinál, de „úriember” a legújabb kori magyar politikában, pláne a ’98 utáni fideszben? Na ne már :-(.
     
    Más és OFF: Éltem jobbik fele szólt, hogy beszélt honi barátnőjével. Állítólag volt felétek masszívabb eeszt leállás (még nem voltunk itthon). Szóval ha valakinek, vagy hozzátartozójának van a körzeti által csak szakorvosi véleményre felírható gyogyószere, nézze meg, hogy a szükséges szakorvosi fent van-é a rendszerben. Állítólag! volt adatvesztés. Lehet, hogy csak rémhír, de pár kattintást megér. ON

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-347674)
    Loading...
  40. labrys szerint:
    2025.08.31 19:02

    I. Az, hogy az Orbán-rezsim a 2014-től kezdve minden egyes országgyűlési választás alkalmával választási csalásokat követ(ett) el, tökéletesen és egyértelműen dokumentált.
     
    ~ felvételek & dokumentumok is bizonyítják a Fidesz láncszavazásos manipulációit, az ugyanazon lakcímre tucatjával bejelentett „szavazócsoportjaikat”;
     
    ~ ugyancsak egyértelműen tudható, hogy minden választáson tömegével indít(ott) a Fidesz általa pénzelt és propagált kamupártokat (egyébként ez is átvett orosz módszer);
     
    ~ egyedül a határon túli magyarok levélben szavazását kihasználó csalásukkal – amelynek során fideszes szervezetek „gyűjtik össze” a senki által nem ellenőrzött, de nem is ellenőrizhető szavazatokat – Orbánék 2014. óta az 1947-es hírhedt kékcédulás választási csalásnál is nagyobb számú „szavazatot” biztosítanak maguknak;
     
    ~ a prekariátus, illetve a (legfőképpen épp Orbánék miatt) reménytelenül leszakadt néprétegek választások előtti krumpli-, zsír- és egyéb alapélelmiszeres osztogatásokkal való kényszerítése lehet, hogy az orbánista „törvények” betűje szerint nem jogellenes, de ugyancsak abszolút kimeríti a választási csalás fogalmát.
     
     
    II. A magyar társadalom (is) dinamikus rendszer. Azaz időben folyamatosan – és megállíthatatlanul – változik. Ebből következően értelmetlen olyan kijelentéseket tenni, hogy „a magyarok ilyenek meg olyanok”. Legfeljebb olyasmi jelenthető ki, hogy „az X. időpontban végzett kutatások szerint a magyar társadalomban a cikóriaalapú pótkávéra (gazdaság-, szociál-, külpolitikára, értékpreferenciákra, infrastuktúrára, kivehető ajtós NDK turmixgépre stb., stb., stb.) vonatkozó vélemények megoszlása aktuálisan a következő: YYYY% ez, ZZZZ% az”. Konkrétabban lásd pl. itt.
     
     
    III. A fentiekből következően Magyarországon NEM „a jobboldalnak” van 2/3-os többsége, hanem szigorúan csak a (például „a győztes mindent visz” elvét is a választási törvénybe erőltető) orbáni bűnszervezet pártjának (aka Fidesznek).
     
    Tekintve, hogy ez a maffia több mint egy évtizede túszul ejtette, majd pedig totálisan a maga képére torzította a magyar államot, ez nem is olyan nagy csoda. Sztálin Szovjetuniójában, Erich Honecker NDK-jában, Rákosi Magyarországán stb., stb., stb. is az orbánista „választásokéhoz” nagyon hasonló választási eredmények születtek.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-347675)
    Loading...
  41. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2025.08.31 19:47

    @jotunder:: „tehát végtelen csoportok mérhető hatásaival foglalkozni az menekülés a társadalmi felelősség elől és enyhén korrupt érintkezés a politikai elittel”
    \
    Ezt írtam volna? Aligha. Erősen önellentmondásban lennék, merthogy egyrészt egy reálos ember közéleti blogját olvasom és kommentelem épp, másrészt ex-szegediként pontosan tudom, hogy a JATE matekosai közül polgármester (Szalay) és alpolgármester (Kozma) is került ki.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-347676)
    Loading...
  42. ipartelep szerint:
    2025.08.31 19:55

    Hiv.: @ijontichy:

    A „pont” lehet nála (a lőtéri vak kutyát nem érdekli, hogy kinél van a „pont”), hanem az az érdekes, hogy kinek van igaza. A bűnbanda 2014-óta elcsalta a választásokat, mégpedig sokféle módon. Ez a való, a tény, és az igazság.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347677)
    Loading...
  43. ipartelep szerint:
    2025.08.31 20:05

    Hiv.: @annokkk:

    Egyszerűen csak tévedsz, ezt a véleményedet nem gondoltad át eléggé. Nem tudod mi a szerepük a „humánoknak” a társadalomban, mit csinálnak, mi annak a jelentősége, eredménye, és miért fontos az.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347678)
    Loading...
  44. ijontichy szerint:
    2025.08.31 20:32

    @all: Well, my dear Colonel… én ezt a témát (választási csalás) mostantól hanyagolom, mert szvsz. szőrszálhasogatás, léggömbhámozás, vagy a tehetetlenek (incl. me) dühének sistergése (ergo röhejes). cuzammen (ahogy errefelé mondják 😉 ):
    1. a ’10-es 2/3 mindent eldöntött, mert kibaszott komcsy (aka mekkelek) kezébe adta a káposztát;
    2. nem azt írtam, hogy nem volt választási csalás (egyáltalán), csak a „tökéletesen és egyértelműen dokumentált” vackok egy része jobb családokban is előfordult már;
    3. De kukkmindegy, mert választási csalás (dokumentált!!! 😉 ) ide vagy oda, nyerésre onnantól az ellenzéknek annyi esélye volt, mint… ja igen, a lőtéri vak kutyának. Legfeljebb!!! a 2/3 lehetett kérdéses.
    4. Lehet tükörbe nézni (velem együtt) és szégyenkezni, mert ’22-ben a bolsygyerek úgy beszaratta a mogyoró társadalmat a „jön a háború, mindmeghalunk, ha nem csakafidesz!!! ” kampánnyal, hogy csak pislogtam ki a fejemből az eredmény láttán. 12 év „olyan!” kormányzás után :-(.
    Szóval plíííz, hagyjuk már ezt a gittrágást a választási csalásról. Vagy ne :-(((.
    De azért örülök, hogy a „pokolba vezető út…”-ról szóló mondás igaz. A jelek szerint Mo. tele van kurva vonalas és becsületes honpolgárral. Vagy csak a lelkiismeret rossz?

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-347679)
    Loading...
  45. labrys szerint:
    2025.08.31 20:43

    @ijontichy:: semmiképpen nem azt akartam sugallni, hogy az Orbán-féle bűnszervezet a választási csalásai miatt nyert meg 2010-től kezdve minden választást. Ez nyilvánvalóan nem így van.
     
    Azonban igenis maradjon nyoma annak, és soha ne is felejtsük el, hogy akármi is lett légyen az utóbbi 10 év választásainak eredménye, Orbánék kivétel nélkül, minden esetben választási csalásokat is elkövettek. (És az nem mentség, hogy olykor más politikai formációk is követtek/követnek el választási csalásokat. Amikor ez a helyzet, akkor azok a formációk is ugyanúgy bűnözői gyülekezetek.)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-347680)
    Loading...
  46. ipartelep szerint:
    2025.08.31 21:09

    Hiv.: @ijontichy:
    Hogy is mondta Kádár? Nem pontosan ezekkel a szavakkal mondta, de a lényege ez volt: a krumplileves legyen krumplileves elvtársak! Ha választási csalásról beszélünk, akkor arról beszéljünk, ne másról. Majd ha másról beszélünk, akkor arról a másról beszéljünk – az sincs megtiltva.
    A kérdés persze az, hogy mi számít választási csalásnak. A bűnbanda direkt, egyértelmű választási csalásokat is elkövetett: szavazatvásárlás, láncszavazás, csoportos utaztatás, kamupártok bevetése, választási törvény nekik kedvező módosítása, gerrymandering, a szavazók pszichikai, és egzisztenciális befolyásolása, a határon túli szavazási eljárás, stb. azonban valóban nem ezek miatt nyerte sorra a választásokat, ezek csak besegítettek nekik. De ettől még ezek tényleges választási csalások. A bűnszervezet azért nyerte a választásokat, mert hamis, hazug propagandával agymosta a választók egy akkora rétegének agyát, amely elegendő volt neki a győzelemhez. Ezt az agymosó propagandáját illegitim, jogtalan, eszközökkel érte el, azáltal, hogy a média (TV, rádió, újságok, hirdetések) nagy részét az állam pénzén megszerezte magának. Ezt én választási csalásnak nevezem, és kissé csodálkozom azon, ha más nem nevezi annak. Ha ti a krumplilevest ennyire nem krumplilevesnek látjátok, akkor tényleg nincs miről beszélgetni.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347681)
    Loading...
  47. ijontichy szerint:
    2025.08.31 22:00

    @all: És most hogy kiírtuk expressis verbis, hogy „választási csalás”, sokkal előrébb vagyunk, ugye? Én nem vagyok se jogász, se politológus, se valami olyan, aki vaskos tanulmányokat fog írni arról, mi történt, továbbá tesz okos reformjavaslatokat a jövőre nézve, hogy a polgári demokratikus jogállamok miként kerülhetik el, hogy popdemagóg autokrata törekvések (mindig akad egy gazember) ínycsiklandozó falatkájának tűnjenek.
     
    @labrys: „Azonban igenis maradjon nyoma annak…” Ja, én is ugyanezt teszem. amikor a magyar társadalmi elit (nevezzük „immunrendszernek”) visszamaradottságáról írkálok, ami a 2002 utáni szereplésü(n)k alapján nyilvánvaló. Vagy az immunrendszer támogatására hivatott subset (értelmiségi elit, avagy „antibiotikum”) lejárt szavatosságáról, amikor @JT épp lelkesen menteget a viktoriánus nap fényénél túlexponálódott embereket, tudományos/szakmai teljesítményük erőltetett előtérbe tolásával.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-347682)
    Loading...
  48. ipartelep szerint:
    2025.08.31 22:41

    Hiv.: @ijontichy:

    Ha kiírjuk (és részletezzük) „expressis verbis”, hogy a bűnbanda megszokott módszere a választási csalás, azzal két dolgot érünk el. (1) Tagadjuk, és cáfoljuk azon állításokat, hogy nem voltak választási csalások, merthogy ez nem igaz: voltak. (2) A kevésbé tájékozottak körében tudatosítjuk, hogy csalások történtek, ők ebből egy következtetési sor mentén (csalás volt->csalók követték el-> a bűnszervezet csal->nem szabad rájuk szavazni), talán helyes belátásra jut, ha eddig nem jutott volna. Persze ez elsősorban nem az itteni közönségnek szól, de azért látjuk, hogy itt is vannak olyanok, akik szerint a bűnbanda nem csalt a választásokon. Tehát nem haszontalan ez sem.
    Hogy mire megyünk ezzel, az más kérdés. Nem is újdonság, nem most találtuk fel vele a meleg vizet, évtizedek úta tudjuk, hogy ezek csalók. Csak hát ennek megfelelően kell őket kezelni. Ha valaki a szemed láttára veri meg, és rabolja ki a szomszédodat, akkor másnap nem fogod őt megvendégelni a házadban, hanem levonod róla a következtetéseket.
    Tehát, cipőt a cipőboltból. Ha egy valami konkrétumról beszélünk, akkor tisztázzuk azt. És ha tisztáztuk, hogy ezek csaló bűnözők, akkor eszerint kezeljük őket, és a soron következő problémákat, és helyzeteket ennek figyelembevételével oldjuk meg. Ez az értelme ennek a csevejnek.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347683)
    Loading...
  49. ijontichy szerint:
    2025.08.31 23:22

    @ipartelep: : Sorry, de én úgy vettem észre, legalább háromezernyolcszázhatvankét és félszer ki lett írva az évek során (párat talán elvétettem). Ergo trivia. Ez az értelme annak, hogy kérdezem, miért?
    Anyway… a társadalom elitje viszont kéz kezet mos bulit fog rendezni, és nem igazán tanul majd abból, hogy a gazembereket már eleve gazemberekként kellett volna kezelni. Kábé 2002-től. Nem volt példamutatás, csak eltartott kisujjal a poháron cseverészés arról, hogy akkor a fityisz – elsősorban gazdasági szemlélettel – kormányzása jó volt, vagy sem. Miközben ez szvsz. tök érdektelen. Amit négy év alatt a társadalommal műveltek, annak alapján már akkor sem volt kétséges, hogy a vitya klán leuralta fidesz teljesen kecske a káposztára nézve.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-347684)
    Loading...
  50. annokkk szerint:
    2025.09.01 07:37

    @ijontichy: A zemberek és gazemberek a kilencvenes években megismerkedtek a szabad piac lehetőségeivel, és sikítva cuppantak rá az első diktátorjelöltre, aki a lopást hirdette meg kormányprogramnak. Mert mégiscsak más egy védőháló alatt bűnözni, mint az utcán, ahol visszalőnek. Ez a tolvajnépség nem úgy gondolta.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347685)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ipartelep on Magyar gloireHiv.: @ATCG: Hiv.: @velotanya: Most belenéztem a f…
  • annokkk on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?@hakohen: És Románia most fogadta ünnepélyesen Zel…
  • ipartelep on Magyar gloireHiv.: @fortin2: Ez így van. De mindig új folyóban…
  • fortin2 on Magyar gloireEzt sikerült összehozni a magyar gloire-ból: https…
  • ipartelep on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?A két utóbbi témára kapcsán szól közbe a pincér. (…
  • Késes Szent Alia on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?@bvr: "már rég igaz hogy Irán nem jelent valós fen…
  • hakohen on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?. Mindeközben. (WSJ, több forrásből is olvastam.)…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://24.hu/belfold/2026/03/13/nav-tabornok-halo…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.egy maszk ilon doge üdvöske a kongresszus előtt. n…
  • nyulambator on Konzervatizmus Orbán után@velotanya: köszönöm
  • velotanya on Konzervatizmus Orbán után@nyulambator: @hakohen: Van magyar fordítása is: .…
  • velotanya on Magyar gloire@ATCG: Nem idézet, hanem parafrázis, és pontosan m…
  • tahonoli on Claude esete DonalddalHiv.: @jotunder: Nagyon jó volt olvasni soraidat é…
  • hakohen on Konzervatizmus Orbán után. @nyulambator: . jó! .
  • ATCG on Magyar gloireHiv.: @velotanya: Sajnos nem tudom honnan való az…
  • ATCG on Magyar gloireSzerb Antal A harmadik torony c. esszékötetében 19…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@velotanya: A Tanú örök. Bástya elvtársat már meg…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@velotanya: , @annokkk: : Nincs itt semmi látnival…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekOké hogy láthatóan erős befolyásoltság alatt, de a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Az árufeltöltőnek ott az áru, és éppen…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenek@annokkk: És az árufeltöltő is amolyan álember vol…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@velotanya: Dehogy ismerősök. Beállnak az emberek…
  • labrys on Magyar gloire@jotunder:: az okok a blog közös(/n)ségének értékp…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekFriss mai gyűjtés Budapest közepéről, saját füllel…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Magyar gloire@jotunder: Írni nem biztos, no de olvasni!!
  • annokkk on Magyar gloireFöldhözragadtan én azt látom, hogy a mi orosz vála…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@jotunder: Hirtelen Orbán Viktor ingét kapva magár…
  • nyulambator on Konzervatizmus Orbán utánMa jött szembe ez a vers. Nem a konzervizmusról sz…
  • jotunder on Viccországban bejelentenekaz milyen kis egyperces, hogy Örkény István unokáj…
  • annokkk on Konzervatizmus Orbán utánNem is tudom, hogy a Z generációt éltető Magyar gl…
  • Geo on Konzervatizmus Orbán utánHa valamit tudok a konzervativizmusról, azt jótünd…
  • apokalipszistmost on Konzervatizmus Orbán utánén nem vagyok ilyen elnéző, aki szellemi képessége…
  • DarthVader on Magyar gloire@jotunder: Vannak földhözragadtak is, akiket nehéz…
  • jotunder on Magyar gloirehú, de mégéri írni a vincentet...:(
  • DarthVader on Magyar gloire@velotanya: A gloár olyan, mint a piszoár, csak ki…
  • velotanya on Magyar gloireIntézek egy kis kihívást a vincentesek irodalmi mű…
  • darnoknew on Konzervatizmus Orbán után@hakohen: "a Horthy- és Vassalbert-kultusz eltűrés…
  • darnoknew on Magyar gloire@labrys: Hátha van itt olyan, aki nem ismeri a mon…
  • vattablz on Magyar gloire@labrys: Jó ötlet! Gloárt minden magyar családnak!…
  • labrys on Magyar gloireKicsi koromban az apai nagyapáméknál nekünk is vol…
  • labrys on Konzervatizmus Orbán utánA „magyar konzervativizmus” valószínűleg mindig is…
  • Fuxos on Konzervatizmus Orbán utánVan libertariánus olvasód is......minimum egy.
  • DarthVader on Konzervatizmus Orbán utánVége lesz valamikor, az igaz, de nem így, hanem úg…
  • hakohen on Konzervatizmus Orbán után. Nosztalgiával gondolok az egykori Konzi blogra,…
  • vattablz on Konzervatizmus Orbán utánIgen, lesz valami utána is. Ahogy a népi bölcsesse…
  • jotunder on Claude esete Donalddal@tahonoli: én nem csak a levegőbe szoktam azt írni…
  • jotunder on Claude esete Donalddal@tahonoli: https://www.quantamagazine.org/a-new-br…
  • ATCG on Konzervatizmus Orbán utánÁmen...vagy: úgy legyen
  • jotunder on Claude esete Donalddal@tahonoli: én most kifejezetten Borel-kombinatorik…
  • jack_of_all_trades on Magyar gloireMagyar Töréneti szövegtár, doc. no. 9623001, Szabó…

Posztrulett

Megteheti-e Sulyok köztársasági elnök úr, hogy szabotálja a miniszterelnök megválasztását egy országgyűlési választás után?

Fleck professzor úr kissé érdesebb formában jelezte bizalmatlanságát Sulyok köztársasági elnök úrral szemben. Úgy gondolja, hogy Sulyok köztársasági elnök úr megteheti, hogy elszaboltálja a miniszterelnök megválasztását azzal, hogy folyamatosan Orbán miniszterelnök urat jelöli miniszterelnöknek, majd negyven nap után feloszlatja az Országgyűlést. És úgy gondolja a Fleck professzor úr, hogy ezért a választások után nyomást kellene …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • kalzol
  • anna007dor
  • cleantone2
  • kisa
  • ijenanyelvtan
  • fortin2
  • susyk
  • steinerzsiga
  • istván orovecz
  • micike mici
  • aerduloensamtonight
  • macskahala
  • Bogomil
  • Morp65
  • tortt49
  • Radnóti Zoltán
  • mecsekijeti
  • Tyto
  • Virág et.
  • hakohen
  • excombo
  • Hector Kapitány
  • Mikonu
  • aromo44
  • Késes Szent Alia
  • Tiborné Tóth
  • lgombb
  • elolhatuldoktor
  • ororvecztb1
  • Hanyistók
  • dynamicist
  • Fuxos
  • ijontichy
  • nyulambator
  • karsairita
  • velotanya
  • Sparhelt
  • LibaLeontin
  • SMFB
  • Keepdreaming
  • incze
  • jotunder
  • darnoknew
  • princeghostly1c74fbc695
  • seniowa
  • ipartelep
  • jack_of_all_trades
  • janostothmeister
  • KennyOMG
  • jack_of_all_trades
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d