Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból 2025.05.04

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt)
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból
  • A bukaresti Karácsony Gergely

A kormánypárti sajtó méltatja a nyilaskeresztes szörnyeteg László Andrást avagy a magyar szellem vesszőfutása (anyátokposzt)

2024.04.22 by jotunder

 „Ekkor gyilkolták meg Szálasi Ferencet, Magyarország lánglelkű Nemzetvezetőjét, Hazánk és Nemzetünk, de a Világ történelmének is glóriáját, a Hősök Hősét, az Életszentség örök fároszi példaképét, a Mártírok közül a legnagyobbat. (László András nyilaskeresztes „filozófus”)

„Az igazság jegyében – In memoriam László András „Előadásain nemzedékek nőttek fel, a mai magyar jobboldal előtérben lévő vagy háttérszereplői közül is számosan hallgatták, olvasták őt. (Pintér Balázs, magyarnemzet)”

(most éppen elismerték, hogy a magyar jobboldal szellemi elődje egy szálasista balfék. én azért Viktor helyében nem lennék annyira boldog)

„Engem nem igazán érdekel, hogy politikailag hová szokás sorolni László Andrást. Ő maga – ha jól emlékszem – ultrajobboldaliként határozta meg magát már gyerekkorától kezdve. De mit jelent ez ebben a mai, lassan már mindent alulmúló közbeszédben? A világon semmit. (Győrffy Ákos, József Attila-díjas „költő”, mandiner)”

László András elmebeteg baromságokat írt, egy teljesen random példa: „A Monarchia Autocratica Absolūta és a  Monarchia Aristocratica Feudālis  organicus egységesítését és egységesültségét tekintjük igazán megfelelőnek. Ugyanis amikor ezek eredeti egységesültsége felbomlott, és külön-külön kezdtek megjelenni, tehát szétváltak, mind a kettő már bizonyos deviációt hordozott. Az absolut monarchia önmagában azt élezte ki, hogy uralkodó van, és alattvalók vannak. Az alattvalók nem egyenrangúak ugyan, de ez van kiélezve. „ Egy szódiaréban szenvedő mániákus antiszemita, akin a FIDESZ háttéremberei nevelődtek. Kurvaélet, tényleg.

Tegnap a Farkas Attila Márton nevű bolond méltatta László Andrást: „Egy rendkívül tehetséges, művelt és finom úriember volt, aki az én értékeim és kuruc neveltetésem okán számomra ellenoldal lett. Sajnálom, hogy meghalt. Inkább az Isten adott volna neki örök életet, hogy jó szívvel kritizálhattam volna a műveit.” Ugyanez az izé (természetesen a Mandiner kiemelten szemlézte) egészen konkrétan patás ördögnek nevezte a huszadik század egyik legnagyobb elmefilozófusát, a pár napja elhunyt Daniel Dennett-et, akiről egy szót nem írtak a magyar sajtóban.

László András az egyik „magyar észjárást” képviselte, amely magyar észjárás alapján kirabolták a deportált, munkaszolgálatba kényszerített nagyszüleim házát. Egy elmebeteg antiszemita, akit most visszamenőlegesen is kineveznek filozófusnak. Hol van ilyenkor a másik „magyar észjárás”? Inkább László András, mint John Lukacs? Megőrült a magyar jobboldal?

Az elmúlt évben sokat olvastam Dennett-től (azért gyűlölik mert ateista, hogy oda ne rohanjak, elmefilozófiai könyveiről és cikkeiről ismert, amúgy jóval nagyobb az idézettsége, mint az összes magyar filozófusnak együttvéve), több héten keresztül próbáltam megfejteni azt a mondatát, hogy „semantic information is design worth getting”, amíg végül úgy döntöttem, hogy én másképpen fogok gondolkozni a szemantikus információról. Kétségbeesetten próbáltam megérteni Dennett content fogalmát és az „intentional stance”-t, ha valami nem érdekelt az az, hogy hitt Istenben vagy nem (a tavaly elhunyt Kripke sokkal ateistábbnak tűnhet és ő aztán egész életében templomjáró, hithű zsidó ember volt). Azt hiszem, összességében tanultam valamennyit Dennett-től, én a filozófiai hiperdilettáns és igen, be kellene végre fejezni azt a cikket (most éppen jól áll a Scimago-tőzsdén* az az újság, amiben életem egyetlen filozófiacikke jelent meg, hehe D1, az jobb, mint a Q1, igen, tudom, hogy ez baromság), amit ő is motivált, de most annyi más mindent kell csinálnom. És akkor László András…… jézusmária, hová züllött ez az ország.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531403-68266c4ea13c7' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531403&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531403-68266c4ea13c7&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531403-68266c4ea13c7' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A Mandiner könnyes szemmel búcsúztatta a nyilaskeresztes ideológust, László Andrást

Next Post:

Megvan a kapcsolat David Pressman és Magyar Péter között (leleplezőposzt)

64 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. halatlangazember szerint:
    2024.04.24 12:49

    @jotunder: hogy zárná ki a metafizika az észlelhetőséget? A metafizika (még csak nem is a tradicionális/ezoterikus, a sima ateista is) azt állítja, hogy az észlelhetőség korlátos, és van azon túl is valami. A pozitivizmus kizárja a nem észlelhetőt, mégpedig úgy, hogy azt állítja, a minden észlelhetősége csak idő és szándék kérdése. Ezek ketten nem férnek meg egymással, és amikor a poztivista próbálja megmondani, hogy milyen az igazi, rendes metafizika, az olyan, mint amikor trombitás kristóf próbálja elmondani az ellenzéki szereplőknek, hogy kell egy rendes baloldali pártot összerakni, mik a követelmények 😉

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-333097)
    Loading...
  2. annokkk szerint:
    2024.04.24 13:01

    Hiv.: @halatlangazember:
    Nem értem, amit mondasz, de főleg nem, hogy mi lehet az az ateista metafizika. Az ateizmus – szerintem – pont tagadja a metafizikai képzelgéseket. Mondjuk hazugságnak, vagy bolondságnak, az mindegy.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333098)
    Loading...
  3. ipartelep szerint:
    2024.04.24 13:34

    Hiv.: @halatlangazember:

    A „metafizikának” még a normál filozófián belül is többféle értelmezése van. Lásd a neopozitivisták- és az általam idézett Huoranszki-féle könyv hozzáállását, és ezek különbségét. Ami azon alapul, hogy a neopozitivisták egy (több) igen szigorú igazság- és igazolás-kritériumot alkalmaztak, amibe nem nagyon férnek bele azok a hagyományos filozófiai témák, amelyeket Huoranszki tárgyal a könyvében. De ez mind a kettő értelmes filozófiai álláspont – amelyek nem pontosan ugyanarról a tárgyról szólnak (ezért nem is feltétlenül, vagy mindenben ütköznek).

    De a szónak a filozófián kívül is van egy értelmezése, amely viszont a szó szó szerinti értelméhez („a fizikán túli”) kapcsolódik. És pontosan ezért, és innen válik értelmetlenné az egész, hiszen semmi nincsen a fizikán túl. A fizikán túl a képzeletbeli transzcendens világ van (vagyis valójában nincs), a természetfeletti, tapasztalaton túli, érzékfölötti terület. Na ez az, ami a valóságban nem létezik, hiszen az ég egy adta világon soha, semmi nem utalt arra, hogy ilyen „világ” lenne. És amúgy még a létezésének az állítása (mert ugye, azt állítjátok, hogy létezik) is logikailag önellentmondásos, hiszen egy elvileg, és elméletileg sem megtapasztalható, érzékfölötti micsodára logikailag értelmetlen azt mondani, hogy mégis tudomásotok van róla- vagyis valahogyan tapasztaltátok.
    Tehát, míg egy filozófus ált. az előző értelemben beszél a metafizikáról (Bécsi Kör, vagy Huoranszki), addig te a transzcendens értelmében érted azt. Ami értelmetlen.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-333099)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2024.04.24 15:08

    @ipartelep: azt azért vitatnám, hogy csak olyasmiről beszélhetünk, amiről közvetlen érzékeléseink vannak. a lehetségest nem nagyon tudjuk érzékelni, a végtelent sem, mégis beszélünk a végtelenről, tanulmányozzuk a végtelent. a tudatról sincs igazán érzékelésünk.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-333101)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2024.04.24 15:19

    @halatlangazember: úgy értettem, hogy a metafizika olyan dolgokat is vizsgál, amelyek érzékelhetőségét kizárja, amelyekről szenzoriális alapú tapasztalat nem szerezhető. amiről guenon vagy a gyengelméjű lászló andrás beszél az halandzsa, nem metafizika. puzsér semmivel sem rosszabb filozófus, mint lászló andrás, nagyjából pont olyan, csak sokkal kevésbé idegesítő. ő is írt könyvet a metafizikáról, szép, nagy könyvet, fekete alapon fehér betűkkel.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-333104)
    Loading...
  6. ipartelep szerint:
    2024.04.24 18:08

    Hiv.: @jotunder:

    Bár a Bécsi Körben volt olyan törekvés (kezdetben), hogy a verifikációt leszűkítsék a közvetlen érzetadatokra, és protokolltételekre, de ez így nyilván nem hasznos, és nem működik. De azért a filozófia messze nem csak a közvetlenül érzékelt, vagy közvetlenül tapasztalható dolgokról beszél, hiszen maga az itt tárgyalt filozófiai (és nem transzcendentális) metafizika (mint egy diszciplína – lásd Huoranszki könyvében jól összeszedve) is egy csomó absztrakt fogalommal dolgozik, azok a tárgyai, sőt hát voltaképpen az egész filozófia nagyon absztrakt fogalmakkal dolgozik (a logika is nagyon absztrakt). Az absztrakt fogalmak pedig ugye közvetlenül nem érzékelhetőek, nyilván nem úgy, mint egy asztal a szobában.
    De az a különbség a filozófiai- és a transzcendentális (vagy bolond, és értelmetlen) metafizika között, hogy míg az előbbi a való világ elvont, absztrakt jelenségeivel foglalkozik, addig a bolond metafizika egy másik fajta, nem anyagi (hanem szellemi), és transzcendentális világ létét feltételezi, vagyis állítja. Ez alapvető különbség a kettő között.
    Hiszen a mi anyagi („fizikai”) világunkban valóban vannak nagyon absztrakt jelenségek, és fogalmak, amelyek megtapasztalása (mert valamiféle megtapasztalás itt is van) csak nagyon közvetett, áttételes, bonyolult, és összetett folyamat, de azért ezek a mi világunk jelenségei, és fogalmai. Addig a bolond-metafizika másról beszél: egy kitalált, feltételezett, semmivel nem igazolt világról, amiről ráadásul azt mondja, hogy az tapasztalatilag nem is hozzáférhető, érzékelhető – tehát ahogy jeleztem, még önmagának is ellentmond.
    A bolond-metafizika minden értelemben a bolond likból bolond szél fúj esete. A filozófiai metafizika, az nem olyan, annak a megítélése bonyolult, és hát végül is a filozófia egy kis része pontosan ezen vitatkozgat, hogy egyáltalán mi szerepe is van (legyen) ennek a metafizikának a filozófiában. De mindenképpen teljesen más műfaj, mint a bolond-metafizika.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-333114)
    Loading...
  7. halatlangazember szerint:
    2024.04.29 09:27

    @annokkk: ha leejtesz egy tollat, akkor az leesik, ez tiszta. Tudjuk-e, hogy ha holnap leesik-e a leejtett toll? Ha ezt tudod bizonyítani, akkor tudod-e azt bizonyítani, hogy holnap tudod-e majd bizonyítani, hogy holnapután leesik-e a toll? Vagy, az idő fogalma környékén is vannak olyan kérdések (pl. létezik-e idő humán percepció nélkül?) egzisztencializmus is felvet metafizikai jellegű kérdéseket, pl. a létezés vs a lét értelme. Végülis, ha úgy vesszük, minden metafizika, ami kimutat egy formális rendszerből, hiszen az összes ismert tudomány egy formális rendszer, aminek szinte biztos hogy van olyan kérdése, amit a rendszer nem tud megválaszolni.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-333217)
    Loading...
  8. halatlangazember szerint:
    2024.04.29 09:51

    @jotunder: ezzel kapcsoltban elég érdekes Rudolf Steiner megközelítése. Ő a primer érzékelésekkel (látás, hallás, tapintás) egy szinten tárgyalt egyéb tudati funkciókat, pl. (leegyszerűsítve, a blog kedvéért) a hallás – zenei hallás kettősséget. Van aki hall dolgokat, beszédet ért, de nem tud megkülönböztetni hangmagasságokat, nem tud megjegyezni dallamokat, és még sorolhatnám. Steiner azt mondja, hogy nincs lényeges különbség (a minőségit leszámítva) a kettő között, hiszen az ezt megélő szempontjából mind a kettő ugyanolyan valósággal bír (vö szolipszizmus). Tovább menve, van, aki egy szerelmes popdal szintjén képes érzékelni a zenét, és van, aki Mahlert is érti, zeneileg, intellektuálisan és transzcendensen is. Steiner szerint nem nagyon bizonyítható, hogy ezek közül egyes érzékelések valósak, mások nem.
    .
    Innen kezd kicsit ingoványossá lenni a dolog, és kinevez (átnevez) egy fogalmat, az intuíciót, amely ugyanolyan tudati funkció, mint a látás stb. és ez az, amin keresztül szerinte a transzcendens érzékelhető. Ami, a fentiek alapján ugyanolyan valós, mint amikor megszúrjuk az ujjunkat.
    .
    (Nagyon vicces egyébként, ahogy főleg Magyarországon, de máshol is a hippik, liberálisok, ateisták rácuppantak Steinerre és a Waldorf iskolára, és a liberális szabadság kis szigeteit látják bennük, holott Steiner a legsúlyosabb metafizista volt, és a Waldorf iskolák eredetileg nem a mindentlehetről szólnak, meg a nincsháziról, hanem arról, hogy a nevelés nem csak szélességében kell kiegyensúlyozott legyen, hanem magasságilag is – primer, intellektuális, transzcendens -, ezért tilos szerint olvasni tanulni pl. 12 éves korig, mert az a primert terheli túl.)
    .
    Az, hogy Steiner bolond volt-e, nem tisztem eldönteni. Ő egyébként nem tradicionalista, illetve van elég erős newages-filozófusos okoskodás is benne, de pl. LA nagyra tartotta (annak ellenére, LOL, hogy Steiner zsidó volt), ez is mutatja a kettősségét, nyilvánvalóan elmebeteg, nárcisztikus f.sz volt, with a twist.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-333218)
    Loading...
  9. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2024.04.29 13:30

    @halatlangazember: : „tilos szerint olvasni tanulni pl. 12 éves korig” Erre tudnál valami forrást adni? Mert ez nekem nem kicsit meredek állítás és eléggé hihetetlen is. Tippem, hogy ez egy sajtóhiba és a 12 valójában az 1. és 2. osztályfokot, azaz a 7-8 éves korosztályt jelenti.
    Azért is vagyok fennakadva, mert egyébként egy stuttgarti előadássorozata (GA294) kifejezetten foglalkozik a neveléssel-tanítással és ott valóban szerepel a 12 éves életkor egyfajta választóvonalként. De ott arról van szó, hogy tételes történelmet és pl. fizikát nincs értelme korábban tanítani, mert… Viszont ugyanitt kb. 9 éves korra lényegében kifejlett írás+olvasás készségről beszél.
    \
    A hippi waldorfosokról meg… pfff. Kevés rémesebb állat van a félművelt waldorfos szülőnél 🙂

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-333223)
    Loading...
  10. labrys szerint:
    2024.04.29 13:51

    @halatlangazember::

    „Az, hogy Steiner bolond volt-e, nem tisztem eldönteni.”

    Az volt 🙂
    (Pontosabban saját korának megfelelő műveletlenséggel rendelkező elszállt misztikus, az általa tökéletesen légből kapottan tételezett „éteri” & „asztrális testekkel” meg hasonló hülyeségekkel. Minden kornak megvan a saját szúfija, fényevője vagy transzcendentális meditációs guruja…)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-333224)
    Loading...
  11. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2024.04.29 15:14

    @labrys: A minden kornak megvan… kezdetű érveddel az a baj, hogy Steiner már majd’ 100 éve meghalt és a gyakorlatba átültetett „szúfiságai” még mindig, sőt egyre inkább virágoznak (biodin esetben szó szerint). Szóval, az ő esetében lehet, mégiscsak másról van szó, mint egy szuggesztív egyén elmebaja, ami az egyén halálával együtt elmúlik.
    \
    u.i.: a legkevésbé sem áll szándékomban antropozófia pro és kontra vitát folytatni, csak tettem egy megjegyzést egy szerintem indokolatlanul lebecsülő kategóriába soroláshoz; Steiner azért mégicsak a filozófia doktora volt.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-333229)
    Loading...
  12. halatlangazember szerint:
    2024.04.29 16:13

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw: igazad van, én tudtam rosszul, 9 éves kor lesz az. (A 12 éves kor egyébként szerintem létező Steinertől függetlenül is, én a gyerekeimnek nem adtam se számítógépet, se okostelefont, se semmi hasonlót a kezükbe addig. Nem zártam el, meg használhatta, ha kellett, de nem volt sajátja. Eddig nulla hátránya lett eddig belőle egyiknek sem, sőt, a nagyobb agyatlan kütyüzés helyett kreatív dolgokra használja. )

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-333230)
    Loading...
  13. halatlangazember szerint:
    2024.04.29 16:16

    @labrys: látom, hogy neked viszont tiszted 😀 Szerintem mindenki bolond, hülye vagy idióta valahogy, valamiben, vagy sok mindenben – inkább az a kérdés, hogy miben nem az. Steiner azért ennél sokkal érdekesebb figura, de tényleg nem fogok hitvitába keveredni.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-333231)
    Loading...
  14. labrys szerint:
    2024.04.29 22:47

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:: az, hogy minden kornak megvannak a maga misztikusai és egyéb lököttjei, nem jelenti (okvetlenül) azt, hogy mondott misztikusokat/lökötteket/hagymázakat akár korokkal később is még nem favorizálhatják az arra érzékeny tömegek. (Lásd vallások, asztrológia, babonák stb., stb., stb.)
    .
    És lehet, hogy ez az én személyiségproblémám, de még a tekintély kiérdemelt tiszteletétől is kiütéseim lesznek. Hát még attól, amikor bárkit valamilyen fokozatra, tisztségre, rangra, beosztásra, papírra, életműre, kitüntetésre, szoborra, díszpolgárságra, Q1-es cikksorozatra (stb., stb.) hivatkozva kívánnak tekintélyként tiszteltetni. (Pláne velem.) 🙂
    .
    .
    @halatlangazember:: ugyanannyira „tisztem” bárki általam lököttnek tartott egyedről kijelenteni, hogy lökött, mint amennyire „tiszte” bárki másnak bárki másról – például rólam – kijelenteni ugyanezt.
    …Mi több: hajmeresztő módon még olyan jellegű értékítéleket is szoktam volt megkockáztatni, mint például melyik fagyi finomabb 🙂

    Hiv.: [@labrys:](#comment-333242)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)”Magyar Péter hétfőn jelentette be, hogy gyalogtúr…
  • velotanya on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Émelyítő az a szeretetteljes enyelgő…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólAz xAI Colossus szuperszámítógép, 100.000 db Nvidi…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: köszönöm, véletlenül másfelé kereste…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: https://mediapiac.com/2025/05/…
  • exadvocatus on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya:: Érdekes, hogy épp UP legproblémásabb…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról: @nyulambator: nem találom. Lehet, hogy már kitil…
  • Keepdreaming on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaÉs újra van Traubisodánk! Hurrá!
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ennyi optimizmussal én nem tudok mit kezdeni. Lego…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Hát azt az egyet jól látta meg a köpcö…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @Grrr: Ebből egy dolog látszik csak, de sokr…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr:: az Oroszországi Föderáció jelenlegi háború…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Én Oroszországot látom felsejleni szemem előtt. Pe…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Az, hogy a Momentum fontolgatja, hogy nem indul 20…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: békés tüntetés meg annak az eredménye…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Jelen pillanatban az ellenzéki szinté…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ennek a "sóval hintjük be"-nek a törvé…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: ezt mondta :( az ellenzék vezére, ami…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ez a tuntikezes semmit nem er uzenet s…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Mert eddig mikor oldott meg tüntetés…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Es megint arrol beszel, hogy felesleges…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: az ellenzék vezére éppen maglódon sétál. sz…
  • vattablz on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaAlakul az a monodráma. Melódia csoki meg már van,…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: Ha nem gyújtják fel a karmelitát és kergeti…
  • nyulambator on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaNe is mondjuk többé hogy rossz, mondjuk azt, hogy…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ha nem megy ki egy dühös tömeg az utcára, akkor az…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Lehet, hogy tényleg Gandhi a példakép.…
  • ijontichy on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: : Én azt is olvasom, hogy "Sóval hintj…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: És azt láttad, hogy a "becsavarodott"…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: Hát Gandhinak egyszer már ugye bejött…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Igen. És MP az egyetlen, aki eséllyel…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Miközben képtelen vagyok felfogni, hog…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Nekem az Ukrajna melletti egyértelmű k…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ez a szarság durvább, mint ami ellen nemrég Grúziá…
  • kiazmármegint on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG:Es emellett az is erdekelne, hogy mikor…
  • Thalész on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: " mint a sajtószabadság felszámolása id…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: nem hiszem, hogy labrys a nemzet ellen…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Persze, lehet ezekről is írni, a szuverenitásvédel…
  • Thalész on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: Hát van olyan pletyka, hogy Sz…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG: De vajon azt tudják-e majd ha már bemeg…
  • KennyOMG on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)En arra lennek kivancsi, hogy ha JT kulfoldrol van…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusrólAzt mondják a fiúk, Romulus a tiszai szuperkém, má…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Kíváncsian várjuk. És hogy állsz a szín…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Csodálom a kitartásodat JT - és egyben…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)OFF természetesen fogok írni erről a putyinista bo…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)[@exadvocatus:](#comment-344988 Lényegében egyetér…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Azt hiszem, félreérthető voltam. Írásod…
  • DarthVader on Az Orbán-fasizmusról@Keepdreaming: Csak a kerék forog. Visszatértünk u…
  • Keepdreaming on Az Orbán-fasizmusrólCsúnya vége lesz. Legalábbis kurvára remélem, hogy…
  • ikarus on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Tiltakozunk, tiltakozgatunk? Talán n…

Posztrulett

Amit szabad Jupiternek avagy soha ne nyomd fullba a kohánmatyit.

Dr. Somkuti Bálint a Szuverenitásvédelmi Hivatal ún. kutatója az „„Aki a túlerőt nem tiszteli, az nem hős, hanem bolond!” szöveget tette fel a Facebookra, ami MCC-s (mert ott is kutat, széles spektrumú kutató) főnök Dr. Orbán Balázs (és Sancho Panzája, Kohán Mátyás) cukiságának a parafrázisa. Egy ideig magyarázták a fészbukon, hogy mennyire igaza van, aztán …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • muaddib00
  • macskahala
  • annokkk
  • Vidor Ferike
  • tulajdonkppen
  • Hector Kapitány
  • nerangass
  • Haász Endre
  • Thalész
  • velotanya
  • istván orovecz
  • simonandris2
  • aromo44
  • ipartelep
  • excombo
  • hakohen
  • ra0213
  • esztre
  • Tehenész
  • ikarus
  • Keepdreaming
  • Tiborné Tóth
  • DarthVader
  • aerduloensamtonight
  • j.alfred prufrock II
  • kisvince
  • azuccahirmondoja
  • elolhatuldoktor
  • kiazmármegint
  • gearforbooks
  • mecsekijeti
  • twmmy
  • karsairita
  • labrys
  • thegaben86
  • Hölderlin ist ihnen unbekannt?
  • Virág et.
  • janostothmeister
  • jelbeszed
  • csunyatáp
  • dynamicist
  • szabol25
  • jshirlevel
  • opiniopraesumpta
  • vattablz
  • darnoknew
  • geogravatar
  • olvassbele.com
  • Bogomil
  • anna007dor
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d