Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt) 2025.12.06
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17

A legolvasottabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

A filozófus esete Orbán „morális fölényével”

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

    „Nem értek egyet sok lépésével, de még mindig azt érzem, hogy morális fölényben van az ellenfeleihez képest” – fogalmazott a politikai filozófus, hozzátéve, hogy ebben a poszt-kommunista valóságban a kormányfőnek még mindig van erkölcsi értelemben vett hitele, jobban megjeleníti a nemzet elvárásait, mint ellenfelei. ( Hörcher Ferenc)

    Hörcher Ferenc pár éve tételesen felsorolta azokat a lépéseket, amelyekkel „nem ért egyet „Orbánnal. 

 – korrupció
– hatalmi arrogancia (lásd power tends to corrupt, and absolute power (2/3!) corrupts absolutely.)
– alapjaiban elhibázott személyzeti politika (az új generációs politikai vezetők erkölcsi és emberi fogyatékosságai)
– az ifjúság-politika teljes hiánya
– az elvándorlással kapcsolatos teljes értetlenség
– a közmédia fogalmának teljes félreértése
– a keleti (déli nyitás) teljes félreértése
– a putyini politikával való kokettálás
– a hagyományos nehézipar érthetetlen erőltetése
– magánbirodalmak kétséges jogszerűségű kiépítése
– a hatalom kézi vezérlése, szakpolitikák háttérbe szorítása
– civilizálatlan jelenségek és gesztusok

        Egy interjúban pedig egypártrendszerként jellemezte a mai Magyarországot. Ekkor is a Mandinerben jelent meg az írás és a Hörchert kérdező újságíró ma már ellenzékinek számít. 

        Ha valaki azt várja tőlem, hogy jól belerúgok Hörcherbe, csalódni fog.  Tudomásul veszem a véleményét. Hörcher az ún. normális konzervatív, nem GFG, nem Demeter Szilárd, nem Lánczi, nem rezsimszolga, de mégis inkább a FIDESZ-t választja, mint a FIDESZ hiányát.  Nem tudom felfogni, egyszerűen nem tudom felfogni, de mit lehet tenni. Magyarország ma ilyen. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518156-693759a4abdaa' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518156&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518156-693759a4abdaa&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518156-693759a4abdaa' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Demeter Szilárd elvtárs beszéde a pártplénumon

Next Post:

Vita a Térey-ösztöndíjról avagy hová álljanak a jólelkek

86 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. Geo_ szerint:
    2020.02.22 08:07

    @fortin2: nem gondoltam ilyen szofisztikált módon 🙂

    Egy eszmetörténész pl. ha Gentile 10 pontos fasizmus definíciójából indul ki, akkor azt találja, hogy ez a NER igencsak közel áll a fasizmushoz. Ha egy másik abból, hogy miket mondanak a NER-isták, akkor a magyar (nem igazán létező) konzervativizmussal mutatnak korrelációt. Egy politológus nemzetközi sztenderdek alapján „kívülről korlátos versengó autoriter hibrid rezsim”-re bukkan. A valós működést elemző szociológus „posztkommunista maffiaállam”-ot talál.

    Amúgy: irónia akart volna lenni – nem tudom elhessegetni az érzést, hogy meg kellett szolgálni az NKA intézetvezetőséget és a nej AB tagságát.

    Hiv.: [@Geo_:](#comment-52389)
    Loading...
  2. fortin2 szerint:
    2020.02.22 08:22

    @Toller Béla: nem pocsék, erről nincsen szó. „Csak” pontosan úgy működik, mint a bolsevik baloldal által kitermelt és azóta is ideológiai színezettől függetlenül, keleten-nyugaton egyaránt így létező értelmiség: elvhűsége (főként, ha néminemű egzisztenciális kötődésekkel is jár) modulálja az ítélőerejét. A sajátos magyar íz az OV-kobra effektus: harminc éve pro vagy kontra OVhoz képest határozza meg magát a politikai kavargásának majd’ minden szereplője.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-52390)
    Loading...
  3. Mackósajt szerint:
    2020.02.22 08:47

    @jotunder: Ismerek konzervatív fidesz szavazót, aki gyakorlatilag elvárja, hogy a vezetők lopjanak. Kifejtette nekem, hogy ez teljesen természetes. Bár ezt nem mondta ki explicit, de nem sok kétséget hagyott a felől, hogy a nem-lopást nem tartja értéknek egy politikusnál. Sőt, tulajdonképpen egyetért Lázárral, hogy aki olyan helyzetben nem gazdagodik meg, az „annyit is ér”.
    És ez nem egy simlis vállalkozó, nem tudok róla, hogy a magánéletben a zavarosban halászna vagy hogy személyesen anyagi haszna lenne a rezsimből. És biztosan nincs egyedül.

    Hiv.: [@Mackósajt:](#comment-52391)
    Loading...
  4. Mackósajt szerint:
    2020.02.22 08:49

    @Mackósajt: Alapvetően a tekintélyelvű konzervatívok egy része azonosul a vezérrel, és a vezér személyes sikereit a saját sikereikként látják. Ez ilyen szurkolói mentalitás.

    Hiv.: [@Mackósajt:](#comment-52392)
    Loading...
  5. jeanbart szerint:
    2020.02.22 09:16

    gyurcsányhoz képest morális fölény azaz ez a sajze, vagy az a büdösebb kérem ? morális valamilyenség csak abszolút fix elvekhez képest értelmezhető pl keresztény etika : lop ? hát igen na akkor tossza meg kap egy zérót , egy morális elvet nullára írt , na aztán hazudik e a vajon ? hát igen , na akkor kap egy zérót erre is stb

    Hiv.: [@jeanbart:](#comment-52393)
    Loading...
  6. netukki szerint:
    2020.02.22 09:22

    A Stumpf-HHF Mandiner-interjú kommentjei között HHF hozzászólásai is megtalálhatók (csak a regisztráció nélkül megjelenőket tudom olvasni). Ezek közül egyet idézek:

    „Kedves Avocetta [a kommentje belépés nélkül nem olvasható], kérdésére a választ megtalálja ezen évek Heti Válasz számaiban. Én ugyanis azt a nyolc évet végigdolgoztam a lapnál a sivatagban, ott voltam a székházostromnál, a Kossuth tér elzárásánál, soroljam? Ja, és érdekes módon 2002 után édesanyám és feleségem is hamarosan elveszítette állását… Üdv, HHF”

    Hiv.: [@netukki:](#comment-52394)
    Loading...
  7. 201512 szerint:
    2020.02.22 09:55

    @fortin2: „A politológia mostanra a zsurnalizmus és pézkereset egyik ága lett, főként mifelénk”
    Nem lett az. Ellenkezőleg, egyes területeken fölzárkózott a nemzetközi színvonalhoz (nem mindenhol persze, például éppen a matematizáltabb, játékelméleti modellezés terén nem, de azért ilyen dolgozatokat is láttam már).

    Az efféle sommás és alaptalan értékítéletek mögött az van, hogy a közönség (egyelőre?) nem tud eléggé különbséget tenni politikatudós, politikai szakértő/elemző, politikai tanácsadó között. Ennek vélhető oka, hogy a politika – egyetértek: Magyarországon talán különösen is – igen megosztó. De egy analógia segíthet: komoly sportokban az egymás ELLEN küzdő felek egyaránt alkalmaznak pszichológust. A pszichológia nyilván tudomány, de semmi akadálya, hogy egy pszichológus a tudását szakértőként (például a sporteseményt közvetítő stúdióban), vagy éppen tanácsadóként használja. Utóbbi esetben két pszichológus képességei is versenyeznek. Ez nem tudományos verseny, hanem tudomány-alkalmazási verseny.

    Hiv.: [@201512:](#comment-52395)
    Loading...
  8. Wolff szerint:
    2020.02.22 10:21

    @netukki: Hát, akkor már értem Hörcher miért érzi Orbánt erkölcsi fölényben. Ebben a hozzászólásban elég nagyot hazudik, a felesége ugyanis nem vesztette el az állását, legfeljebb visszament ítélkezni.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-52396)
    Loading...
  9. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.02.22 11:01

    @jotunder:

    Pedig leírtad miprt lehet röhögni:

    ” Hörcher Ferenc pár éve tételesen felsorolta azokat a lépéseket, amelyekkel „nem ért egyet „Orbánnal. „

    Nos ez a pár év nyilván 2010-től értendő. Ezen a fickón én röhögök, de azon, hogy pár évvel ezelőtti megynilvánulása okán egyre közelebb kerül Orbánhoz, inkább sírhatnékom van. Mert a dolgok nem javultak olyan sokat, hogy pár évvel ezelőtti megynyilvánlását el lehetne felejteni.

    Talán nem is jó töndér vagy, csak jószívű?

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-52397)
    Loading...
  10. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.02.22 11:05

    @Kettes:

    http://www.youtube.com/watch?v=wHx9VoVPLNg

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-52398)
    Loading...
  11. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.02.22 11:12

    @velőtanya:

    Ez volt a mélyen demokrati kuss?

    valasz.hu/itthon/hiaba-probalkoztak-a-szocialistak-itt-a-negy-uj-alkotmanybiro-121410

    „Az LMP konstruktív ellenzéki magatartásának köszönhető, hogy működőképes maradt a demokrácia fölött őrködő testület.”

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-52399)
    Loading...
  12. horace szerint:
    2020.02.22 11:59

    A felsoroltakat én sem tudom elfogadni a Fidesztől, viszont nem tudom felsorolni mi az ami kedvelhető tőlük.

    Hiv.: [@horace:](#comment-52400)
    Loading...
  13. György Csaba Nagy szerint:
    2020.02.22 12:11

    Ugyebár lenne az erkölcsi fölénynek egy szükséges előfeltétele: az erkölcs. Ilyet látni Orbánnál fikció. Így a vita a kis magyar abszurd újabb szelete.

    Hiv.: [@György Csaba Nagy:](#comment-52401)
    Loading...
  14. netukki szerint:
    2020.02.22 12:20

    A Fideszben csalódott Tőkés Rudolf Orbán nem létező erkölcsi tekintélyéről 2018-ban:

    »Csak azon tűnődöm, hogyan lehet ebből a dologból kimászni, de nem tudom. A karizmával az a baj, hogy nem tart a világ végéig. Ami Orbánnál hiányzik, az az úgynevezett gravitas, a mélyen beágyazott erkölcsi tekintély.«
    index.hu/techtud/2018/09/26/tokes_rudolf_interju_politologus_kialkudott_rendszervaltas_ujragondolt_tortenelem_orban_elit/

    Tőkésnek a Fideszhez fűződő viszonyáról (többek közt a fenti Index-interjúról) lásd: hungarianspectrum.org/2018/09/30/disillusioned-fidesz-supporters-the-case-of-rudolf-tokes/

    Az Index-interjúra Lánczi Tamás reagált „Szegény, szegény Rudi bácsi” címmel a Mozgástér blogon: »Rudi bácsi kis késéssel ugyan, de felült a sértődött konzervatívok vonatjára, ahol együtt zakatol többek között Jeszenszky Gézával, Bod Péter Ákossal, Mellár Tamással és Lukácsi Katával.« mozgasterblog.hu/blog/szegeny_szegeny_rudi_bacsi

    Tőkésnek a véleménye a mai Fideszről az ÉS legutóbbi számában megjelent írása végén: „Egyértelmű, hogy az évek során a Fidesz alapító atyái elfeledkeztek Bibóról. Helyette átöleltek egyfajta ersatz illiberális kvázi ideológiát. Közben megöregedtek, meghíztak és meggazdagodtak. Mindezt Bibó másként gondolta.”

    „http://www.es.hu/cikk/2020-02-21/tokes-rudolf/bibo-istvan-lathatatlan-alkotmanya.html

    Hiv.: [@netukki:](#comment-52402)
    Loading...
  15. lüke szerint:
    2020.02.22 12:30

    “ Nem értek egyet sok lépésével, de még mindig azt” ÉRZEM
    az érzelmi politizálás eklatáns példája
    Jó lenne erről MO- n leszokni!

    Hiv.: [@lüke:](#comment-52403)
    Loading...
  16. lüke szerint:
    2020.02.22 12:32

    @netukki: ez se rossz:
    “ ersatz illiberális kvázI ideológia”

    Hiv.: [@lüke:](#comment-52404)
    Loading...
  17. jotunder szerint:
    2020.02.22 14:22

    @Igéző: HHF nem igazán orbánista.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-52405)
    Loading...
  18. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.02.22 14:25

    Amilyen a gazda, olyan a tanácsadója?

    „Ha adnának egy hetet, üres szobát, ételt, italt, én a világ bármely országának megírnám a biztonságpolitikáját, úgy, hogy ha az ország nem is létezik, megmondanák, hogy a térképen hol kellene, hogy legyen. „
    index.hu/mindekozben/poszt/2020/02/22/nogradi_gyorgy_hibatlan_vallomasa/

    Szegény hazám!

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-52406)
    Loading...
  19. seol szerint:
    2020.02.22 14:46

    @netukki:

    Hát igen, a fidesz oly’ szépen és tisztán indult, csak sajnos azóta (sacc/kábé 3 éve) elfeledkeztek a szép és tiszta dolgokról. Ez itt a gond, kérem szépen.

    Hiv.: [@seol:](#comment-52407)
    Loading...
  20. Kettes szerint:
    2020.02.22 15:32

    @látjátok feleim szümtükkel: Az megvan, ugye, hogy a „biztonságpolitikai szakértő” ugyanolyan kamuszakma, mint a az időjós, az auratisztító vagy a meteogyógyász? 🙂

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-52408)
    Loading...
  21. fáskerti elvtárs szerint:
    2020.02.22 15:42

    Egyszer vizsgáztam nála. Az ötöshöz három tetszőlegesen választott művet kellett elolvasni a megadott irodalomjegyzékből. Kérdezte, mit olvastam, mondtam, hogy – egyebek mellett – Az új ipari államot Galbraithtől. Nézett, hogy az meg micsoda, még nem is hallott róla.
    Annyi azért volt benne, hogy kíváncsiságból Galbraitht kérdezte.

    Hiv.: [@fáskerti elvtárs:](#comment-52409)
    Loading...
  22. jotunder szerint:
    2020.02.22 18:19

    azonnali.hu/cikk/20200222_igazi-katolikus-szeretet-a-kepzes-kozepen-ereszti-szelnek-a-doktoranduszait-a-pazmany

    ezt most vettem észre.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-52410)
    Loading...
  23. Mickey Pearce szerint:
    2020.02.22 19:00

    @jotunder: Erről a matematikusról hallottál? (csak véletlenül bukkantam rá)

    en.wikipedia.org/wiki/Ted_Kaczynski

    sokféle morális fölény van (de ez csak most jutott eszembe, nem ezért linkeltem be)

    Hiv.: [@Mickey Pearce:](#comment-52411)
    Loading...
  24. jotunder szerint:
    2020.02.22 21:02

    @Mickey Pearce: még kint voltam, amikor elkapták.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-52412)
    Loading...
  25. Baluvanis szerint:
    2020.02.23 08:26

    @seol: 3 éve??? nem 30-at akartál írni?

    Hiv.: [@Baluvanis:](#comment-52413)
    Loading...
  26. Mickey Pearce szerint:
    2020.02.26 09:24

    @seol:

    Tessék, szép kis társaság:

    szekelyhon.ro/aktualis/orban-viktorban-es-a-magyar-kormanyban-biznak-leginkabb-a-haromszeki-magyarok?fbclid=IwAR0TExa4iSb6pzGKUgfXagfa6YrBY4W1W23c_WGsk6DcSSZt4u3A2Gye1yI

    Azt megértem hogy Kövér László beelőzte Kelemen Hunort, na de Árpikában bízhatnának jobban is 🙂

    Hiv.: [@Mickey Pearce:](#comment-52414)
    Loading...
  27. kemény keleti kommentelő szerint:
    2020.02.26 11:46

    @Mickey Pearce: Minden remény jogos. Az összes erdélyi a tarsolyában hordja a marsallbotját. Ha megbotlanak egy kőben, miniszteri kinevezést találnak alatta.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-52415)
    Loading...
  28. kemény keleti kommentelő szerint:
    2020.02.26 12:01

    444.hu/2020/02/26/amikor-az-ellenzekiek-elhiszik-hogy-az-o-oldalukon-is-a-kormany-ugynokei-a-hangadok-akkor-gyozott-az-onkeny

    Na, erről lenne szó. Kár hogy nálunk mindenki agylágyító focival kezdte az életét, különben nem kéne egy külfölditől hallaniuk, hogy mit művel a kormány az ellenzékkel.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-52416)
    Loading...
  29. velőtanya szerint:
    2020.02.26 12:54

    @Mickey Pearce: Köszi, ezt a 92 százalékot el is tenném a legközelebbi olyan alkalomra, amikor valaki majd azzal érvel, hogy az ájult orbáimádás csak egy hangos kisebbségre jellemző a székelyek között.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-52417)
    Loading...
  30. Mickey Pearce szerint:
    2020.02.26 19:04

    @velőtanya: Nem az volt a kérdés hogy ájultan imádják-e, hanem hogy megbíznak-e benne. Ez a dolog nyilván visszamegy a Gyurcsány féle népszavazásig. Akkor ezt ott nagyon nagyon rosszul vették és azóta is megmaradt.
    A tömbben élő székelyekben nagyon megvan az „ostromlott vár” szindróma és minden okuk meg is van rá.
    Ezeket a dolgokat mostanában a Momentum is nagyon benézte. Szegény székelyeknek marad az Orbán
    Az Antal Árpi és a Tamás József meg az „autonomista” szárny prominenseiként indultak, volt olyan hogy koaliciós pártként, kormánypárti képviselőként a SRI nyíltan zaklatta őket hogy fogják vissza magukat és ne magyarkodjanak. Történt mindez az akkori EU kedvenc román pártok kormányzása idején (Popescu-Tăriceanu, Basescu, Liberálisok, stb)

    Hiv.: [@Mickey Pearce:](#comment-52418)
    Loading...
  31. kemény keleti kommentelő szerint:
    2020.02.26 20:32

    @Mickey Pearce: Mostmár értjük a székelyeket. De ezzel azt is megértjük, hogy miért csak másfél millió magyar akarta megadni a választójogot egy ilyen fan klubnak.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-52419)
    Loading...
  32. kemény keleti kommentelő szerint:
    2020.02.27 07:09

    @Mickey Pearce: Ahogy látom, most a ditrói helyzet ihlette meg a székely gondolkodókat és a román médiát. Rasszizmussal vádolták meg a magyarokat ugyanis.
    Legújabb fejlemény, hogy ditrói pék közleményt adott ki.

    „A mai napon találkoztunk a Ditrói Egyházközség segédlelkészével, lehetőségünk volt az álláspontjainkat kifejteni, közös nevezőre jutni. Biztosítottuk a Tisztelendő Urat, hogy az 5 évvel ezelőtt tapasztalt problémák már nem állnak fenn. Valamint figyelembe vesszük a munkásaink érdekeit, és ennek értelmében törekszünk a munkakörülmények folyamatos és fokozatos javítására.”

    Ezeknél segédlelkészek uralkodnak ?

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-52420)
    Loading...
  33. Mickey Pearce szerint:
    2020.02.27 09:51

    @kemény keleti kommentelő: Olyan mint a rabbi vagy a Soros NGO csak más :))))

    Hiv.: [@Mickey Pearce:](#comment-52421)
    Loading...
  34. velőtanya szerint:
    2020.02.27 11:15

    @kemény keleti kommentelő: Gondolj bele, micsoda kitörési lehetőség ez egy ottani Orbán-talpasnak, hogy felhívja magára a figyelmet. És előbb-utóbb csak nyílik megint egy újabb magyarságkutató intézet pár milliérdért, amelyiknél pont jól mutatna stratégiai igazgatóhelyettesként egy erdélyi segédlelkész.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-52422)
    Loading...
  35. kemény keleti kommentelő szerint:
    2020.02.27 13:14

    @velőtanya: Volt már segédlelkész emberminiszterünk is. Megfelelően alacsony, fiatal és migráncsozik, ahogy kell. Már csak a dekázását kell megszámolni.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-52423)
    Loading...
  36. komcsy szerint:
    2020.08.23 08:50

    youtu.be/jo_geb8y0Q4

    Hiv.: [@komcsy:](#comment-52424)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • nyulambator on Egy filozófiai/hálózatelmélet gondolat Schmidt Mária nélkül (két fontos egy fontatlan, és Loupe is)Ma megnéztem a fent említett Loupe előadást. Tényl…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekMajd egy havi spéttel hallgattam meg Frei Tamást a…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Ja... viszont szoktam hívni néha…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : "Orbán Viktor jelenleg a legsikerese…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekNyugtával dicsérd ... https://assets.telex.hu/imag…
  • ikarus on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Rés az erős bástyán? Nem értek hozzá, de azért ide…
  • jack_of_all_trades on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: +1 Bluesky. Kevés zaj, és jó tempóban…
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hiv.: @muaddib00: Drogkutató intézet? Ilyen is van…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Thalész: Ez igaz.
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@DarthVader: Belföldi hírek terén az index megbízh…
  • DarthVader on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: Van azonban egy probléma: sokkal gyors…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Minden nép ilyen.
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországNoha valós alapokra épül a poszt, továbbá mondhatn…
  • tahonoli on Krasznahorkai Nobel-díjasPdf-ben 15 oldalas magyer nyelvű beszéd (+YT-videó…
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Nincs már index. Felejtsük már el ezt az egészet v…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hát ez, ez qrva jó: https://telex.hu/zacc/2025/12/…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Hát, te biztos meglepődsz, de bizonyos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekBékésen szerelgetek kint, besötétedik, nem látok r…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@nyulambator: A Dunán meg a száz éves film után be…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepő lenne, ha nem az utóbbi lenne.
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.mindeközben a tramp seggébe visszasündörgött maszk…
  • nyulambator on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Megint az autórádió. Most maradtam a Bartókon, err…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Jogos. De az orbán hogy mondta ? Szóba…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Off Ez most nem nyelvtannáciskodás aka…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @nyulambator: Nekem a Lókupec országlásáról…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekA kecskeméti fidesz igazi boomer sorbaállást tarto…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az utolsó háború előtti választásra rá…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep:Gondolni nem szoktunk, de ott van a lev…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Arra is van megoldás
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAd absurdum: erre nem szoktunk gondolni, mert tény…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mert 30 éve ismerik Orbánt, aki 5 korm…
  • vattablz on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)"Halál a Paradicsomban." (Mindenkitől sűrű elnézés…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@steinerzsiga: Hát igen. Fura, hogy úgy ír francia…
  • steinerzsiga on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)De amúgy ebben mi is a meglepő? Az Index teljesen…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekEgy "ficcsel" megint lejjebb. Hogy állnak a makros…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Vagy manipulálnak, vagy hülyék. Inkább az előbbi.…
  • KennyOMG on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Legalabb egy napos raadasul? . https://xcancel.com…
  • jotunder on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@ipartelep: az index.hu manipulál.
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Országgyűlési választásra sokféle fajta ember csőd…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: Nem is kell tudnia. Megsúgják/megsúgták…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekvitya odanyilatkozott, hogy a jövő évi lesz az uto…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Tökéletes ötlet. Trump szerintem azt s…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Én is rácsodálkoztam, hogy Csiszár ? A…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Igazán alapíthatna a FIFA kémia, fizik…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)Nem, tegnapelött voltam a Kamrában, elötte nap a R…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Na ja. Amúgy mintha lenne egy kis páni…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az év szava a rage bait. Mindenki ezze…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFélszemmel olvastam, hogy szentkirályi alexandra ü…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hír: "Donald Trump megkapta a FIFA békedíját" http…
  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…

Posztrulett

Jumdzságin Cedenbal esete a Gucci-táskákkal

Ha a Kedves Olvasó nem hallott még Jumdzságin Cedenbalról, akkor túl fiatal. Cedenbal volt a mongol Sztálin, Holrógin Csojbalszan, utódja, aki maga is kicsit egy mongol Sztálin volt, kicsit mongol Brezsnyev, amíg a mongol Gorbacsov, Dzsambin Batmönh félre nem állította. Semmi köze nem volt a Gucci-táskákhoz. A Gucci-táskákhoz  Oyun-Erdene Luvsannamsrainak (vagy másnéven Luvsannamsrai Oyon-Erdunenek) van …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • janostothmeister
  • apokalipszistmost
  • gearforbooks
  • azuccahirmondoja
  • ervsebeszet
  • onehumanoid
  • Geo
  • istván orovecz
  • ijontichy
  • KennyOMG
  • Grrr
  • marysolotravez
  • Mikonu
  • micike mici
  • darnoknew
  • ganjagym
  • kisa
  • susyk
  • Bogomil
  • Thalész
  • Judit Merényi
  • Radnóti Zoltán
  • elolhatuldoktor
  • princeghostly1c74fbc695
  • j.alfred prufrock II
  • annokkk
  • Czifra Zoltán
  • karsairita
  • Tiborné Tóth
  • sgtpotrien
  • Hector Kapitány
  • ikarus
  • rovidec398e17c6
  • joshopa
  • steinerzsiga
  • Virág et.
  • ipartelep
  • capacete
  • jack_of_all_trades
  • jelbeszed
  • csunyatáp
  • Hanyistók
  • jotunder
  • esztre
  • simonandris2
  • ijenanyelvtan
  • Psakreff
  • opiniopraesumpta
  • ra0213
  • muaddib00
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d