Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30
  • Veletek vagyunk 🌈 2025.06.28

A legolvasottabb posztok

  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Börtönnel fenyegeti az "igazság"(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.
  • Elon Musk: "Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot."
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

A gyújtogató és az erdőtűz

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Kettes

A pártsajtó és Orbán Viktor lelkesen ünneplik Orbán Viktor zsenialitását, amivel megmentette a frankhiteleseket egy hatalmas katasztrófától.

A Magyar Nemzet “Orbán Viktort hősként üdvözlik most nyugaton” című cikkében  a Bloombergre hivatkozik, ami azt írja, hogy Orbánt hősként üdvözlik a magyar eszközalap-kezelők, akik Orbánt a hihetetlenül sikeres időzítésért dicsérik.

Orbán Viktor a péntek reggeli intimhigiéniás gyakorlatán, a pártrádió Vasárnapi Újság című műsorában azt mondja, hogy “ilyenkor kell szerénynek lenni, mint az ibolya”, és megdicséri a szavazókat, “akik 2010-ben és 2014-ben hatalmas közbizalmat és felhatalmazást adtak a kormánynak”.

G. Fodor Gábor Orbanomics címmel összegyűjt néhány nyugati cikket, amik kivételesen nem Orbánt ütik, hanem ámulnak a magyar forintosítás időzítésén. A poszt végén GFG ibolyaszerényen felénk, baloldali sajtómunkások felé fordul, és megkérdezi: Kérdés van?

orbanomics.gif

Kérdés nincs, röhögés van.

Először is: az Örülünk Vincent blog is szeretné kifejezni az ámulatát, hogy Orbán Viktor bekötött szemmel, a saját tizenhatosa előtt állva, háttal az ellenfél kapujának, parádés ollózó mozdulattal kilőtte a ficakot. Ez valószínűleg C. Ronaldónak is csak tíz próbálkozásból sikerülne, Orbánnak meg ugyebár egyből sikerült, tehát Orbán Viktor érdemli az Aranylabdát.

De azt azért ugye nem kell komolyan venni a pártsajtótól sem, hogy Orbán és zseniális pénzügyes csapata, Matolcsy, Balog (előbbi zumbaoktatója), Töröcskei, Barcza, Heim és a többiek előre látták volna a svájci jegybank senki más által előre nem látott húzását? Pláne, hogy a magyar választók előre látták volna, hogy ez a zseniális csapat lép színre és előre fognak látni valamit, amit senki más a világon. Ugye nem?

Ha nem okoz nagy törést a pártsajtómunkások lelkében, mi azért maradnánk annál a meggyőződésünknél, hogy az Orbanomics évek óta és továbbra is a forint leértékelésén ügyködik fáradhatatlanul, aminek leginkább a lakossági devizahitel-állomány állt az útjában. Az árfolyamgáttal és a forintosítással a saját gyújtogatásuknak készítették elő a terepet. Azzal, hogy a svájci jegybank közben erdőtüzet okozott, csak elébe ment az Orbanomics (még mindig ezen röhögök) céljainak. Bár ők alapvetően az euróval szemben szerették volna gyengíteni a forintot, de – ahogy a suszter mondta, amikor az inas helyett az anyósát találta el a sámfával – “Így is jó.”

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519206-686e640e76b07' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519206&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519206-686e640e76b07&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519206-686e640e76b07' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A szólásszabadságról (megjegyzésposzt)

Next Post:

And the Legfájdalmasabb Becsípődés goes to…

144 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. balmoral szerint:
    2015.01.19 08:25

    Akkor most már semmi akadálya a 400 forintos eurónak? Jaj de jó, most a hazaküldött pénzünk többet fog érni! Legalább új lendületet kap a nemkivándorlás. Nem hiteleznek Magyarországon a bankok? Kit érdekel?

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-136200)
    Loading...
  2. Netuddki. szerint:
    2015.01.19 08:26

    Hiába díszíted fel a kutyaszart, az akkor is kutyaszar marad.
    Íme a fidesz:
    kep.cdn.index.hu/1/0/754/7540/75406/7540683_78de94d3a94fa4f9e86ea0cde11a1f97_wm.jpg

    Hiv.: [@Netuddki.:](#comment-136201)
    Loading...
  3. Mérnork szerint:
    2015.01.19 08:28

    @lófüle elemér:
    „Aha. Konzerválta újabb 10-20 évre a nyomorukat.”
    Basszus, mer a sok idiótának pisztolyt nyomtak a fejéhez, hogy felvegyen annyi kölcsönt, amennyinek az eredeti törlesztőrészlete is magasabb volt, mint a fele fizetése.
    Az erdőtüzet amúgy meg éppen az gyújtotta, aki a 100 napos osztogatás/ „jóléti rendszerváltás” után a kormányzati balfaszságát úgy próbálta leplezni, hogy jó magasan tartotta a forint kamatokat, hogy minél több külföldi vegyen magyar állampapírt. Csak így a szerencsétlen pógár nem tudott pl. lakásvásárlásra hitelt felvenni forintban, hanem kénytelen volt az akkor tuti üzletnek tűnő devizahitelhez nyúlni.
    Szóval lehet orbánozni nyugodtan, de ő még midig a szocik szarát próbálja kipucolni. És hogy mért tartott idáig? Mert mondjuk egy csomó érdeket sért a hitelesek megmentése, meg a „demokratikus” játékszabályok szerint szinte lehetetlen, mivel a sok balfék önként és dalolva írta alá az örök rabszolgaságáról szóló papírt.

    Hiv.: [@Mérnork:](#comment-136202)
    Loading...
  4. balmoral szerint:
    2015.01.19 08:37

    @nicktolvajmentesítő_kovi1970: Tudod, ez úgy van, hogy orbánvezér néhány csicskája által hősként üdvözli saját magát. Ezt ugyanők megírják a magyar sajtó(vég)termékekben, átveszi valamelyik mértékadó világlap, amennyiben megírja, hogy valakik hősként üdvözölték a vezért. Most már csak az van hátra, hogy ugyanezen csicskák hivatkozzanak a világlapra, mely szerint az hősnek nevezte orbántot. Ez ugyan kimeríti a csúsztatás fogalmát, de kit érdekel? Nincs más hátra, mint hogy Bástya elvtárs szerénykedjen egy kiadósat a magyar fidesszolgálati rádióban.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-136203)
    Loading...
  5. Netuddki. szerint:
    2015.01.19 08:43

    @balmoral: ÉN tudom. Sajna vannak akik még nem tudják…

    Hiv.: [@Netuddki.:](#comment-136204)
    Loading...
  6. tonypek szerint:
    2015.01.19 08:44

    2010. június 4.
    „Szijjártó és Kósa padlóra küldték a forintot”
    „. A Reuters hírügynökség 12:47-kor hozta le Szijjártó Péter kijelentését, ennek nyomán a magyar piaci eszközök ára folyamatosan esik. Az OTP kilenc és fél százalékos mínuszban mozog, míg az euró már 287 forintnál jár.”

    Csak hogy ne felejtsük el a hős pártkatonák ténykedéseinek következményeit most is érezzük.

    Hiv.: [@tonypek:](#comment-136205)
    Loading...
  7. balmoral szerint:
    2015.01.19 08:45

    @nicktolvajmentesítő_kovi1970: Tudom, hogy te tudod, csak te adtad fel a poént.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-136206)
    Loading...
  8. maybach szerint:
    2015.01.19 08:51

    @Mérnork:
    A sok balfék alatt a fideszes vezetésű önkormányzatokra gondolsz?

    Egyébként meg az jutott eszembe, hogy ha most már istenbizony törvénytelen volt az összes deviza alapú hitel, akkor hol van a sok-sok közjegyző felelőssége? Minden szerződéshez kellettek jó pénzért. Az ő jóváhagyásukkal lehetett csak megkötni ezeket a szerződéseket.
    Szóval most akkor azért vettek fel egy zsák pénzt, hogy törvénytelen szerződéseket hitelesítsenek. Ráadásul az adósok pénzét, nem a bankokét.

    Hiv.: [@maybach:](#comment-136207)
    Loading...
  9. balmoral szerint:
    2015.01.19 08:52

    @Mérnork: Ki is volt 2001 és 2007 között az MNB elnöke? Javasoltak megoldást a bankok a devizahitelek rendezésére 2010 után, amikor igazán elszállt a forint? Tárgyalt velük érdemben a Kormány? Saját magukat vajon azonnal megsegítették-e a végtörlesztéssel az urak? Elveszítették közben sokan a vagyonukat? Aki az állását veszítette el, az forintban fog tudni törleszteni? Értük nem kár?

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-136208)
    Loading...
  10. balmoral szerint:
    2015.01.19 08:58

    @maybach: A közjegyző azt hitelesíti, hogy a szerződés aláírója önként és a szerződés szövegének ismeretében, beszámítható állapotban és személyesen írta alá a papírt. Azaz, hogy azonos-e önmagával. Mindezt egy zsák pénzért. Nem nehéz, de jövedelmező foglalkozás. A szerződések ettől függetlenül akkor még törvényesek voltak. Visszamenőleg lettek törvénytelenek. Én is szeretnék visszamenőleg svájci állampolgárnak születni.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-136209)
    Loading...
  11. csársz szerint:
    2015.01.19 09:00

    @Mérnork: a narancs idéz egy mondatot: „A kormány a józan ész talaján áll, mi az emberek életébe nem akarunk beleavatkozni. (Orbán Viktor a Kossuth rádió 180 perc című műsorában)” Gondolkoztam, lehet-e ennél hosszabb magyar mondatot alkotni, amelyikben minden szó hazugság.
    Neked sikerült.

    Gondoljatok utána:
    „a kormány” = OV,
    „józan” ?,
    „ész” !!!!,
    „józan ész” ??!!!,
    „talaján áll” az észnek a talaja,
    „mi” = OV,
    „az emberek” = azelőtt polgárok, most a maffiába nem bevettek,
    „életébe” hát élet ez?,
    „nem” de!
    „akarunk” = -rok
    „beleavatkozni” mindig hagyom őket, hogy találjanak ki valamit, aztán minden erőmmel támogatom, ha kínaiak, oroszok esetleg azeriek akarnak lenni!

    Hiv.: [@csársz:](#comment-136210)
    Loading...
  12. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.19 09:02

    @Mérnork: Na, már vártam az elsőt, aki szerint gyurcsányahibás.
    Nyertél egy szeneslapátot, hogy elüthesd magad elől a sorból gfg-t.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-136211)
    Loading...
  13. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.19 09:03

    @balmoral:
    De hát ez már mind megtörtént!
    😉

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-136212)
    Loading...
  14. Mérnork szerint:
    2015.01.19 09:21

    @Evezős:
    „Na, már vártam az elsőt, aki szerint gyurcsányahibás.”
    Lehet vitatkozni, hogy miben és mennyire hibás ő személyesen, de az tény, hogy a magasan tartott forint kamat miatt volt értelme a devizahitelnek. Persze, ha szerinted nem az ő kormányzati ciklusa alatt vették fel a devizahiteleket, vagy szerinted esetleg a patásorbán nyomta a pisztolyt az emberek fejéhez, hogy minél több hitelt vegyenek fel, akkor tényleg nincs miről beszélni… 😉

    Hiv.: [@Mérnork:](#comment-136213)
    Loading...
  15. 32FNewYork szerint:
    2015.01.19 09:25

    A magyar baloldal gazdaságfilozófiájának tudományossága számomra lenyűgöző: Orbánnak csupán szerencséje volt a devizahiteles válságkezelésben, Gyurcsánynak csupán nem volt szerencséje mikor 2008-ban a válság csődközelbe vitte az országot. Matolcsinak szerencséje van, hogy negatív következmények nélkül sosem látott szintre csökkentheti az alapkamatot, Simorék ebben a szerencsében nem bízhattak, ezért amíg tehették leszavazták stb.

    Hiv.: [@32FNewYork:](#comment-136214)
    Loading...
  16. Secnir szerint:
    2015.01.19 09:30

    @Mérnork:
    „Az erdőtüzet amúgy meg éppen az gyújtotta, aki a 100 napos osztogatás/ „jóléti rendszerváltás” után a kormányzati balfaszságát úgy próbálta leplezni, hogy jó magasan tartotta a forint kamatokat, hogy minél több külföldi vegyen magyar állampapírt. Csak így a szerencsétlen pógár nem tudott pl. lakásvásárlásra hitelt felvenni forintban, hanem kénytelen volt az akkor tuti üzletnek tűnő devizahitelhez nyúlni.”

    mielőtt belekezdesz újra: a lakossági ÉS ÖNKORMÁNYZATI devizahitelfevételt lehetővé tevő törvényt 2000-ben szavazta meg a törvényhozás az akkori minielnökkel az élen. nem tudod ki volt az?
    mielőtt melléfutsz: 2001-től ki volt az MNB elnöke, és kienk ‘az embere’ volt? ki tartatta magasan a kamatokat?

    mielőtt orcára esel: ki volt az, aki a fideszes vezetésű önkormányzatokat arra buzdította, hogy vegyenek fel minél nagyobb összegű devizahitelt, mert ha egyszer újra kormányra kerül, akkor az állam nevében majd átvállalja tőlük?

    Hiv.: [@Secnir:](#comment-136215)
    Loading...
  17. igazi hős szerint:
    2015.01.19 09:37

    @maybach: Már nem, sőt minden Csaus vicc újra aktuális Viktorral, vagy éppen Anikó asszonnyal (lásd legnagyobb magyar sakkozónő). „Csak” az a baj, hogy ezeken a vicceken mindig a határ másik oldalán nevettek, mint akiről szólt.

    Hiv.: [@igazi hős:](#comment-136216)
    Loading...
  18. balmoral szerint:
    2015.01.19 09:38

    @Evezős: Nem mondod?!

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-136217)
    Loading...
  19. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.19 09:38

    @Mérnork:
    Esetleg áss le a tudatodban odáig, hogy kinek az ötlete volt a devizahitelezés ….(de tényleg nem zavarnálak az orbánimádat gyakorlásában, ha nem sikerül) … azt már nem ajánlanám, hogy a korabeli – 2002 utáni – rendkívül szimpatikus ellenzék ámokfutását is idézd fel, mert az már eddig is nyilvánvaló, hogy nem menne.
    A kettőt összekapcsolni meg pláne.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-136218)
    Loading...
  20. Mérnork szerint:
    2015.01.19 09:40

    @Secnir:
    Leszarom, hogy az önkormányzatok mit csinálnak, sőt mivel én szerencsére kimaradtam a csodás devizahitelből így különösebben az se érdekelt volna, ha orbánék semmit se tesznek a devizahitelesek érdekében. De azért, bár tudom ez most szarul esik az utálóinak, a devizahitelesek szempontjából, bizony ebben a történetben pont ő menti meg a feri és bandája által szarban hagyottakat. És nincs kétségem, hogy ballibáék csak a vállukat vonogatták volna a devhitelesek kapcsán, mondván, hogy tudták mire vállalkoznak, mikor aláírták a szerződést, meg hogy jogállamban nem lehet visszamenőleg törvényt módosítani.

    Hiv.: [@Mérnork:](#comment-136219)
    Loading...
  21. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.19 09:41

    @Secnir:
    Szerintem felesleges emlékeztetni (próbálni), látható, hogy az a vallás, amit gyakorol, ezeket a dolgokat már meg nem történtté tette.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-136220)
    Loading...
  22. Mérnork szerint:
    2015.01.19 09:47

    @Evezős:
    Baszki, orbán alatt volt támogatott lakáshitel és emiatt nem vették fel tömegesen a devizahitelt az emberek. Ezt lehetett volna továbbvinni értelmes keretek között, pl. megfelelő feltételekkel, hogy tényleg olyanok vehessék fel, akik lakni akarnak valahol, nem csak nyerészkedni (az elején orbánéknál is így volt később elérhetővé tették mindenkinek, ami mondjuk hiba volt.) De fontosabb volt a 100 napos kasszaürítés megyónak.

    Hiv.: [@Mérnork:](#comment-136221)
    Loading...
  23. igazi hős szerint:
    2015.01.19 09:48

    @Mérnork: ” jó magasan tartotta a forint kamatokat” Járai alatt sem csökkent igazán az alapkamat, sőt. Tudod, nekem akkoriban alapkamathoz kötött hitelem volt, így egész fájóan emlékszem az orbáni időkre is. Szóval csak lassan ezzel a dumával, mert öngól.

    Hiv.: [@igazi hős:](#comment-136222)
    Loading...
  24. csársz szerint:
    2015.01.19 09:52

    @Evezős: annál is inkább, mert a devizahitel (bár OV-ék kezdték) nagyon sokáig jó volt, rettenetesen sokat nyert rajta a gazdaság, lakások épültek, volt munkája az építőiparnak,
    más kérdés, hogy a legtöbb ember nem látta át a veszélyét, ami igazán az után lett éles, amikor Kósáék miatt bedőlt a forint (igaz, még akkor is jobban járt a devizahiteles, mint a forintos)
    és igen: piacgazdaságban felelős, aki kockázatos üzletet köt
    nekem biztosan szerencsém volt, hogy vigyáztam, nehogy ötévesnél hosszabb szerződést kössek, és lám sokáig nemhogy nőtt volna, csökkent a részletem, összességében a későbbi növekedéssel együtt is pariban maradt a család
    és amikor már gyanús volt a dolog, de sokan még új hitelt vettek föl, mi inkább lemondtunk a beruházásról
    szemétség!

    szeretem az ilyet, hogy „Matolcsinak szerencséje van, hogy negatív következmények nélkül sosem látott szintre csökkentheti az alapkamatot”
    hát persze, az kifejezetten pozitív, hogy 320 forint egy euró (csak ne kellene februárban a már lefoglalt utamra mennem)

    Hiv.: [@csársz:](#comment-136223)
    Loading...
  25. Secnir szerint:
    2015.01.19 09:53

    @Evezős:
    ja, így már látom én is, hogy bibliát olvas fel nekünk, nem önálló gondolatokat oszt meg. várj, hol is van tiltva az, hogy nem válaszolni, csak leírni? hol van tiltva, hogy egyáltalában el se olvassuk azt, amit ír a másik, csak a controller által jóváhagyott anyagokat? á, megvan, Xenu egyházában 🙂

    Hiv.: [@Secnir:](#comment-136224)
    Loading...
  26. maybach szerint:
    2015.01.19 09:56

    @balmoral:
    Ezt mondom. Visszamenőleg törvénytelen, így visszamenően törvénytelen a közjegyző ténykedése is.
    Egyébként azt is ellenőriznie kell, hogy a szerződés törvényes-e.
    Az nem logikus, hogy a bank visszamenőleg törvénytelen, a többiek meg nem.
    @Mérnork:
    Járai Zsiga barátunk.
    Emlékszel még?
    A fidesz által bevezetett és igénybe is vett rendszerben a valóban fiatal, kezdő házasok nem kaphattak hitelt.

    Hiv.: [@maybach:](#comment-136225)
    Loading...
  27. balmoral szerint:
    2015.01.19 10:13

    @maybach: Jó ötlet! Az egészet le kellene verni a közjegyzőkön, úgyis utálja őket mindenki.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-136226)
    Loading...
  28. Névtelen szerint:
    2015.01.19 10:19

    @Kettes: ugye az megvan, hogy KIZÁRÓLAG az ingatlanra felvett jelzálog hiteleseket „mentette meg”. A rengeteg autóhiteles durván megszívta. Jó, az autó nem létszükséglet, de az autó ára már régen nem fedezet a megemelkedett hitelre, szóval ők is a teljes vagyonukkal felelnek a tartozásaikért.

    Hiv.: [@:](#comment-136227)
    Loading...
  29. frob szerint:
    2015.01.19 10:19

    @Mérnork: Pontosan így van. Pénz Gyurcsányéknál már nem volt a 2005-ben kivezetett kedvezményes lakáshitelre, ugyanakkor választás előtt álltak Gyurcsányék, ezért hitelezés területén elszabadult a pokol.

    Pörgött is az ingatlanpiac, közben fújódott rendesen a lufi aztán kibaszott nagy durranással 2008 körül kipukkadt, 2010-ben úgy belebukott az egész ballibsi bagázs, hogy ma sem képesek magukhoz térni.

    Ezek pedig kikérik maguknak, hogy nem Gyurcsány a hibás:))))))

    Mégis akkor ki?

    A méretekre pedig jellemző, hogy 2015!-ben ez még problémát jelent.

    Amúgy pedig a svájci frank nem csak a Ft-hoz képest értékelődött le, hanem mindenhez képest, így a poszt „üzenete” marhaság, Orbánt most jogosan dicsérik, hiszen időben lépett.

    Hiv.: [@frob:](#comment-136228)
    Loading...
  30. Névtelen szerint:
    2015.01.19 10:25

    @nicktolvajmentesítő_kovi1970: ” bankok miközben előadják a hattyú halálát, betegre röhögik magukat az orbán rezsim húzásain”
    Nem, a bankok EGYÁLTALÁN NEM röhögik halálra magukat.
    Azt biztos elfelejted, hogy a bank a betétesek és részvényeseik pénzét költi a devizahitelesekre. Továbbá katasztrofális a nemfizetők, bedőlő hitelek aránya, ezeket mind az eredményből céltartaléknak kell képezni, ami még inkább rontja a bank mérlegét.
    Azt se felejtsd el, hogy az árfolyam változás a banknak SEMMI hasznot nem hoz, az a nemzetközi pénzpiacokon csapódik le.
    Ismered a bankok belső működését vagy csak kocsmafilozofálgatsz ?

    Hiv.: [@:](#comment-136229)
    Loading...
  31. martineden szerint:
    2015.01.19 10:27

    @aritus: Egyitek sem tudja jol.Ugy van ,hogy nem vak,hanem vakmero.DDD

    Hiv.: [@martineden:](#comment-136230)
    Loading...
  32. vadi3 szerint:
    2015.01.19 10:29

    @Mérnork: „Baszki, orbán alatt volt támogatott lakáshitel „

    Ja-ja, volt. Csak éppen két észrevételem lenne:
    1. Az első 5 (öt) év volt támogatott. Utána már nem. Ha 20 évre vesz fel valaki hitelt annak ez pont mérvadó.
    2. Könnyű úgy támogatást ígérni, hogy következő kormánynak kell kigazdálkodni a támogatások összegét és mint tudjuk az már nem a Viktor kormánya volt

    Hiv.: [@vadi3:](#comment-136231)
    Loading...
  33. bölcsbagoly szerint:
    2015.01.19 10:33

    Na megint összefújta a szél a ballbai szemetet! Van sapka, nincs sapka alapon gúnyolódnak, miközben csak savanyú a szőlő. Ha jót nem akarnak mondani a kormányról, akkor legalább kiélik magukat a gúnyolódásban.
    Minek születik meg egy ilyen droid?

    Hiv.: [@bölcsbagoly:](#comment-136232)
    Loading...
  34. doggfather szerint:
    2015.01.19 10:36

    de most legalább megtudtuk, hogy mire való egy gépont. az ilyen zsenik kiötlésére, mint az orbanomics.

    Hiv.: [@doggfather:](#comment-136233)
    Loading...
  35. lófüle elemér szerint:
    2015.01.19 10:38

    @Mérnork:

    Okoska. A devizahitelezést orbán tette lehetővé.
    Valóban nem nyomtak a fejükhöz fegyvert, nem is sajnálom őket. Magamat sajnálom, és a hülyéket, mint pl. te, akik nem igazán képesek felfogni az egyszerű agyukkal, hogy a devizahitelesek az egész országot tették tönkre a mohóságukkal, és a „megmentésüknek” tapsikoló idióták meg nem igazán veszik észre, hogy jobb lett volna bedőlni hagyni az összeset, igaz kemény tanulópénz lett volna az egybites agyúaknak, hogy meddig érdemes nyújtózkodni, de legalább nem az ország nyögné évtizedekig a hülyeségüket.

    5 év mélyrepülés, a gazdaság, a mezőgazdaság, és a kereskedelem full tönkretétele után nagy butaságra vall tőled az, hogy még most azt hazudod, hogy ez a szocik sara. A devizások a kósa-szíjártó álompár első közös megnyilvánulásának köszönhetik a nyomorukat, mert ha lenne agyad akkor talán emlékeznél arra, hogy a tudatlanságot felvonultató böffenetük után indult a forint zuhanása, ami Magyarország teljes leszakadásához vezetett.

    De a valósággal ne foglalkozz, csak azzal törődj, hogy időnként kihúzd a fejed orbán hátsójából, hogy levegőt végy.

    Hiv.: [@lófüle elemér:](#comment-136234)
    Loading...
  36. lófüle elemér szerint:
    2015.01.19 10:41

    @Mérnork:

    „És hogy mért tartott idáig?”

    Mert az egyszerű hívek, mint pl. te beveszik azt, hogy kétharmados törvényhozásnál négy évet kell várni arra, hogy a hatástanulmány nélküli rendelkezéseket ne a négy év elején vezessék be egyik napról a másikra, hanem a négy év végén kell bevezetni az egyik napról a másikra.

    Hiv.: [@lófüle elemér:](#comment-136235)
    Loading...
  37. Secnir szerint:
    2015.01.19 10:44

    @bölcsbagoly:
    „Van sapka, nincs sapka alapon gúnyolódnak, miközben csak savanyú a szőlő. Ha jót nem akarnak mondani a kormányról, akkor legalább kiélik magukat a gúnyolódásban.”

    figyu, nem mondtak jót a kormányról, csak szólok…

    Hiv.: [@Secnir:](#comment-136236)
    Loading...
  38. lófüle elemér szerint:
    2015.01.19 10:48

    @Mérnork:

    Láthatóan lövésed nincs a valóságról. orbánod lehetővé tette a devizahitelt. Igaz, ezt csak a csókosok és a gazdagok tudták igénybe venni, ekkoriban indult be ugye az a módszer, hogy lakást hitelre, aztán azonnal kiadni, mert a bevétel bőven fedezi a havi részletet. Gyurcsányt ebbe belevonni érdekes tudatlanságra vall, ez orbán sara. A következő lépcsőfok Megyó volt, aki lehetővé tette azt, hogy nem csak a gazdagok juthattak sokadik lakásukhoz, hanem a szegényebb réteg is kapott lehetőséget az első lakás megszerzéséhez. Gyurcsány még mindig sehol, buta vagy, ha ezt is neki rovod fel.
    A folyamat elindult, mint mondtad orbán nem állt pisztollyal senki mögött, mint ahogy Gyurcsány sem.
    A következő nagy lépcsőfok már a ti időtök, amikor szíjÁrtó-kósa párosotok hazavágta a forintot, és évtizedekre tett tönkre százezreket.

    Agyatlan droid vagy, próbálj a valóság talaján élni, a pártközpontban kiadott mantrákon csak röhögni lehet.

    Hiv.: [@lófüle elemér:](#comment-136237)
    Loading...
  39. lófüle elemér szerint:
    2015.01.19 10:51

    @Mérnork:

    Nem kéne leszarnod azt, hogy az önkormányzatok százmilliárdokat tapsoltak el azért, hogy a hozzád hasonló barmok szavazatát megvegyék.
    Sokba kerül ez mindenkinek, és ebben a mindenkiben te is benne vagy, csak buta vagy, hogy ezt felfogd.

    Hiv.: [@lófüle elemér:](#comment-136238)
    Loading...
  40. nerángass szerint:
    2015.01.19 11:08

    @jotunder: Orbanian phrasebook ))))

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-136239)
    Loading...
  41. frob szerint:
    2015.01.19 11:13

    @vadi3: Ez elég hülye indok, ugyanis nem Orbánék vették le 5 évre, hanem Gyurcsányék.

    Az pedig nyilvánvaló, hogy Orbánék nem arra készültek 2002-ben, hogy Megyóék győznek.

    Most azt, hogy mit csináltak VOLNA Orbánék nem tudjuk. Azt tudjuk, mit csináltak Gyurcsányék.

    Hiv.: [@frob:](#comment-136240)
    Loading...
  42. frob szerint:
    2015.01.19 11:18

    @lófüle elemér: Te is tudod, hogy ez egy baromság, nem véletlenül droidozol.

    Nem a devizahitel volt itt a probléma, hanem a kiterjedése, továbbá érthető okokból nemcsak Orbánék korlátozták a devizahiteleket, hanem sok más ország is. Pld. Ausztria.

    Hiv.: [@frob:](#comment-136241)
    Loading...
  43. frob szerint:
    2015.01.19 11:19

    @lófüle elemér: Orbánék a tömeg igényeit a kedvezményes lakáshitellel szolgálták ki.

    Hiv.: [@frob:](#comment-136242)
    Loading...
  44. floborm szerint:
    2015.01.19 11:22

    @flort: milyen eredeti hozzászólás, valami elképesztő

    Hiv.: [@floborm:](#comment-136243)
    Loading...
  45. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.19 11:24

    @Mérnork:
    🙂
    Minden tippem így jöjjön be!

    Rosszul vagy informálva, már eleve bevezetve sem azért volt, hogy „olyanok vegyék fel, akik valahol lakni akarnak”, hiszen pontosan azon akadt ki mindenki, aki értett ehhez, hogy második, sokadik lakásvásárlást finanszíroztak belőle azok, akiknek addig is volt hol lakniuk. Magyarul: nyerészkedés volt az elsődleges cél. Mások kárára.

    Aztán persze rákaptak olyanok is, akikbe viszont semmiféle előrelátás nem szorult – eléggé elítélhető módon őket sem tudom sajnálni.
    Talán egy kis részcsoport van, akiknek tényleg a lakhatás megoldására kellett – de azt továbbra sem értem, hogyan vághattak bele egy ennyire bizonytalan dologba?

    Túl ezen: SENKIT nem kényszerítettek fegyverrel arra, hogy devizában és húsz-huszonöt évre adósodjon el. Akkoriban az volt hülyének nézve, aki NEM devizahitelt vett fel. Azt meg főleg nem tudom sajnálni, aki anélkül vett fel horribilis összegeket, hogy akár a saját anyagi helyzetével, akár csak szimplán, a gazdaság ide-oda rángatása nyomán kialakult abszolút nem biztos állapotokkal legalább elemi szinten tisztában lett volna.

    Ja, most már megyó is előkerült. 🙂
    Kérdezd meg az ÉlőIstent, hogy ő melyik gombot nyomta meg a 100 napos program szavazásakor?
    Ha most CSAK ennyi kárt okoznának ezek, mint amennyit az okozott, mindenki boldog lenne és vidám.

    (Nem véletlen, hogy a devizahiteleskárosultak, vagy mi a szösz néven futó elmeroggyantak „szövetsége” is azon ember agyszüleménye, aki isten tudja hány lakás devizahiteles vásárlása miatt került bajba. Már és ha. Majd ha ráérek, megkönnyezem őket…)

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-136244)
    Loading...
  46. vadi3 szerint:
    2015.01.19 11:24

    @frob: Valóban! Viktorék nem arra készültek, hogy buknak 2002-ben. Viszont amit elkezdtek az a jövőbeli ígérgetés volt. Vegyél fel hitelt, majd az állam támogatja. Hogy mennyit, mikor és mennyi ideig? Azt nem tudták, de megígérték, hogy fizetnek. Szerintem ez felelőtlenség. Pontosan ez van a diákhitelezésnél is. Ott is vállalja az állam a kedvezményes hitelkamatot a piacival ellentétben.

    Hiv.: [@vadi3:](#comment-136245)
    Loading...
  47. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.19 11:24

    @csársz:
    Minden szavaddal egyetértek!

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-136246)
    Loading...
  48. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.19 11:29

    @vadi3:
    A 2. pont volt az elrejtett akna arra az esetre, ha nem maradhatnának.
    Ez lett belőle.

    De megest jól látható, hogy a kitalálói és a nyerészkedés eme módjának elterjesztői nem felelősek semmiért, legalábbis az orbán vallás gyakorló alanyai szerint.
    2015-ben még mindig lehet azzal takarózni, hogy gyurcsány/megyó a hibás.
    🙁

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-136247)
    Loading...
  49. Netuddki. szerint:
    2015.01.19 11:38

    @bölcsbagoly: „Na megint összefújta a szél a ballbai szemetet!”

    „ballbai”?????

    Ez valami újfajta szó a nemfideszesek leqrvaanyázására?

    Lógni fogtok tolvajok! Muhaha!

    Hiv.: [@Netuddki.:](#comment-136248)
    Loading...
  50. vadi3 szerint:
    2015.01.19 11:42

    @nicktolvajmentesítő_kovi1970: „Lógni fogtok tolvajok! Muhaha! „

    Én pedig csak annyit kívánok Neked, hogy megérhesd azt, mert ahogy most kinéz, a kívánt dolog csak a távoli jövőben fog megrtöténni

    Hiv.: [@vadi3:](#comment-136249)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatkösz, most már látszik. hollandul van, de világos…
  • Bogomil on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatNem működik a díj odaítélésére mutató link -- ahog…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: ha valakit egyáltalán nem idéznek, de té…
  • vattablz on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatA NER újabb sikere.
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder:: "nem lehet ezeket a legendákat a végte…
  • F Ford on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László"Marx...soxor járt Párizsban, ennek emlékére a pár…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Lassan eltelik egy fél év a poszt írása illetve a…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: Az Amerikai Egyesült Államok legjobb ötv…
  • nudniq on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ipartelep: Már azzal a tettével, hogy az 5. kerül…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ipartelep: OK, akkor mondjuk azt, hogy eddig 90%-…
  • incze on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György Lászlóez egy másik fajta kiáltvány: https://444.hu/2025/…
  • ipartelep on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.De biztosak vagytok benne, hogy a rendőrség szava…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder:: "filozófiából magyarországon (aki itt…
  • hakohen on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.. @nyulambator: . Igen, hát most már nem érdemes t…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: el akarod dönteni, hogy ki kapjon megegy…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Nu, itt is van: https://24.hu/belfold/2025/07/07/p…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@nudniq: Hát sokkal szakszerűbben és hosszabban, d…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@ikarus: Ez total ugyanolyan, mint amikor a Pambon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMár a minisztereké is. Putyin felmentette a minisz…
  • tamspatrik on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László"a Kínai Népköztársaság, megalakulásától számítva,…
  • nudniq on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ikarus: erre egy ügyvéd reakciója: https://hungar…
  • ipartelep on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Én akkor lennék meglepve, ha NEM kezdenék el bünte…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ikarus: Szerintem Hadházy téved, vagy megvezetik.…
  • ikarus on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Cím: Hadházy Ákos: Arcfelismerő rendszerrel osztan…
  • Thalész on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját@tahonoli: . " Ezzel az „élmezőnnyel” milyen esély…
  • KennyOMG on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóGy. L. eredeti szovegebe sajnos belecsuszott egy s…
  • labrys on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóErről a „nemzeti érdekeket szolgáló akaratról” már…
  • Vidor Ferike on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóHiv.: @Bogomil: Szép találat. Most folyik a volt a…
  • jotunder on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@fortin2: de én csak viccelek... nagy különbség :)
  • Geo on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóTehát nem a demokrácia az alapja a fejlettek tábor…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@Késes Szent Alia: Kösz, én felületesen voltam táj…
  • Bogomil on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Szerintem sem kellene abszolutizálni ez…
  • fortin2 on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@poszt: de hát ez a CsányiSanyi opció 2008 környék…
  • Késes Szent Alia on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@vattablz: "A bírói hatáskör jelentős szűkítését s…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Miért lenne "nehéz ügy" Kell beszélni k…
  • thegaben86 on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: "De nem lépett ki az alkotmányos kerete…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/06/a-fideszes-fuggetlen-jel…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: 21 nyertes volt, ebből, ha jól látom öt ol…
  • vattablz on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen: Arról meg fölösleges megemlékezni, hogy…
  • hakohen on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László. @vattablz: . Így igaz. Anno tkp. a Tőkét tanulta…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: Ha jól tudom pont a Legfelsőbb Bíróság…
  • wolff on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: mindig megnyugtató, amikor matematikuso…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóAzért ez a Scopus jobb, mint az éppen idén Lendüle…
  • vattablz on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóA Tőke teljesen korrekt mű, abból nem következik a…
  • jotunder on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@ipartelep: az Amerikai Egyesült Államok alkománya…
  • ipartelep on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”Nekem úgy tűnik, hogy az USA jelenleg tényleg nem…
  • Bogomil on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóKét megjegyzés: - létezik az ún. "későn jövők előn…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: Mondjuk én arra céloztam, hogy egy nem…
  • nyulambator on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját@KennyOMG: Hát bizony a felelősség, az a kényes ké…
  • tahonoli on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkájátHiv.: @KennyOMG: IMHO, ez egy tipikus GIGO (=Garba…

Posztrulett

Hogyan jelentette fel az Akadémiát Lentner Csaba… (anyátokposzt)

Az index.hu nevű rezsimbarát izé lehozta Lentner Csaba orbitális brömpike legújabb feljelentőlevelét. En bloc az akadémikusokat jelentette fel benne. A Kedves Olvasó most azt gondolja, hogy a feljelentés kifejezés használata egyfajta hiperbola. De ez komoly feljelentés, géppel írva. A Kedves Olvasó most azt mondja, hogy Lentner Csaba nem csak brömpike, de höpény is. Mármint totál …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • aerduloensamtonight
  • kiazmármegint
  • darnoknew
  • Thalész
  • szabol25
  • Bogomil
  • Hector Kapitány
  • muaddib00
  • tamspatrik
  • Mister Gumpy
  • Morp65
  • jotunder
  • Tehenész
  • j.alfred prufrock II
  • kalzol
  • ikarus
  • lgombb
  • ipartelep
  • Mikonu
  • incze
  • esztre
  • Virág et.
  • gearforbooks
  • rovidec398e17c6
  • marysolotravez
  • Gabor
  • sgtpotrien
  • nyulambator
  • excombo
  • Podvinecz marsall
  • fortin2
  • simonandris2
  • nerangass
  • jelbeszed
  • DarthVader
  • thegaben86
  • joshopa
  • tahonoli
  • susyk
  • tortt49
  • elolhatuldoktor
  • azuccahirmondoja
  • nudniq
  • vattablz
  • annokkk
  • csunyatáp
  • janszemwordpress
  • twmmy
  • istván orovecz
  • aromo44
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d