Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt) 2026.05.04
  • A Lendületes kutatók állásfoglalása 2026.04.28
  • Lánczi Bubu őrjöng (egymondatposzt) 2026.04.27

A legolvasottabb posztok

  • ...ahelyett, hogy..... (újraközlés)
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Fruzsi sem tud hibázni
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)

A magyar tudomány Borkai-ügye (rémposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

      „a kormányt folyamatosan kritizáló, gyengén teljesítő társadalomtudományi kutatócsoportok, intézetek munkatársai – akiktől szerettünk volna megszabadulni – itt fognak maradni a nyakunkon, külföldön a kutyának sem kellenek, ha intézetük megszűnik, egyetemi állásaikon akkor is túl fognak élni, és onnan tovább mételyezik a közéletet és a fiatalságot.” (részlet Freund Tamásnak, a Magyar Tudományos Akadémia alelnökének leveléből)

      Igen, Freund Tamás nem dugta meg a Kóté Lilit, hanem a Vezérnek panaszkodott arról, hogy azok a liberálisok, akiktől meg szerettek volna szabadulni, túl fognak élni és mételyezni. Ilyen leveleket a harmincas évek végén írtak Magyarországon, aztán 1949-től folyamatosan. 

      Freundról sejteni lehetett, hogy kb. akkora izé, mint a Bayer Zsolt, de a privátbayerzsoltság agykutatók esetében nem érdekel, akadémiai alelnökök esetében annál inkább. Az ember reménykedne, hogy ez a levél hamisítvány, de Freundnak már lehetősége lett volna tagadni és nem tette. Borkait a farkáról ismerik fel, Freundot az érdekes stílusáról, nem mindenki lenghet ló…

     Egy iktatott levél került a 444.hu-hoz, valaki a kormányzat környékéről akarja kicsinálni Freund Tamást. Igazi kipcsák gusztuska az egész.

     Mindazonáltal, sajnos a szőnyeg alatt már nincs hely. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518237-69ff4187e01c9' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518237&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518237-69ff4187e01c9&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518237-69ff4187e01c9' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Az alkotmányos négyötöd esete a rezsimbloggal (heheposzt)

Next Post:

Piliscsaba maradjon Piliscsaba

147 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. kemény keleti kommentelő szerint:
    2019.10.30 11:14

    @Mickey Pearce: És mi a bajotok a homoszexuális házassággal, ha a prostis gruppenszex dübörgő sikerrel szerepelt ? Magánügy a nemi élet. Nem azt vartyogták ?

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-57960)
    Loading...
  2. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2019.10.30 11:57

    @Dárnok: én inkább úgy fogalmaznék, hogy a fejükben levő társadalomkép valami olyasmi, hogy az én szimbólumaim fontosabbak a többi embernél (nem a szimbólumaiknál, az embereknél!). vagy hogy a jó társadalom antiegalitárius: én megérdemelten vagyok elit, a többiek megérdemelten jobbágyok és annyit is érnek; én szabhatok nekik törvényeket, ők nem szabhatnak nekem.

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-57961)
    Loading...
  3. jeanbart szerint:
    2019.10.30 12:17

    @Mickey Pearce: a végletekig lojális , szerintem csak annyit jelent hogy végletekig lojális a saját egzisztenciájához , ami csoportkohézióvá terelt össze vagy önszerveződött , egy rakás polgári indentitás mentes térben szocializált (ez nem intellektuális státus függő) bizonytalan lófasz jankót… Nincsenek meg a nyugati polgári tip önérvényesülés legitim csatornái, (pl hogy intellektuális teljesítmény , eredményesség ..elég a sikerhez , mert automatice értékeli a rendszer ) A buxával integető dagadt geci meg kihasználja ezt… kihasználja a krumplival megvehető szavazóknál is , meg feljebb is . Annyi számára a kérdés hogy kinek mi az ára , hajlandó e odatartani , és legitimációs bázist adni cserébe , ennek a szánalmas rohadt szemétdombnak , amire az egyik egzisztenciális kényszerválasz az elvtelen rohadt hajbókolás , a másik meg a dühödt outsider-ség.

    Hiv.: [@jeanbart:](#comment-57962)
    Loading...
  4. kemény keleti kommentelő szerint:
    2019.10.30 13:28

    index.hu/techtud/2019/10/30/freund_tamas_elnezest_ker_mta_elnokjelolt/

    Agykutatóként is nehéz lehet elhelyezkedni külföldön.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-57963)
    Loading...
  5. Watchdog szerint:
    2019.10.30 13:30

    „A levél kontextusa miatt ez a tagmondat itt nyilván a kormánykritikus hangokra utal, de…”
    mta.hu/mta_hirei/freund-tamas-a-miniszterelnoknek-irt-levelrol-110080

    Hiv.: [@Watchdog:](#comment-57964)
    Loading...
  6. ámbátor szerint:
    2019.10.30 13:46

    @kemény keleti kommentelő: Freund öt perc alatt kapna egy labort professzori státusszal.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-57965)
    Loading...
  7. Grrr szerint:
    2019.10.30 13:53

    @Mickey Pearce: A műszaki tudományok, meg a matematika meg a fizika kitűnő agyat kívánnak, ez világos. Társadalomtudományokban át lehet csusszanni kevésbé kiemelkedő IQ-val is, bár persze nem kötelező :).

    De ebből mi következik?

    A mérnökök leginkább a mérnökségben jók, a társadalomtudósok meg a társadalomtudományokban. És jó, ha összedolgoznak néha.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-57966)
    Loading...
  8. kemény keleti kommentelő szerint:
    2019.10.30 13:58

    @ámbátor: De ha nem akar már agyat kutatni. Unja. Talán sose szerette. Bizottsági állások és elnöki kinevezések kellenek neki. Akkor lásson labort, amikor a háta közepét.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-57967)
    Loading...
  9. jeanbart szerint:
    2019.10.30 14:23

    @kemény keleti kommentelő: kihívás is lehet pl fideszes koponyában agy-kuka- kutatást végezni , az űrkutatás kihívásaival rokon ..ez nagyon setét narancssárga anyag tömeg, fehér porfelhők , a nem jól lehorgonyzott és masszív dolgokat /pl uss texas/ eltorzítja, le is nyeli , az életmű, íróasztal , röntgenspekrtofoto akármi ezekbe hiába is kapaszkodik a gyanútlan értelmiségi .

    Hiv.: [@jeanbart:](#comment-57968)
    Loading...
  10. wulfer szerint:
    2019.10.30 15:13

    @Dárnok:
    . . .” kapva kapna egy tisztességesebbnek tűnő konzervatív/jobboldali szerveződésen. . .”
    Nem kap, mert tisztelet a kivételnek, egyiknek sincs a fejében, – csoportba szerveződve meg végképp nincs – egy olyan koherens elképzelés, amit te hiányolva emlegetsz. A hogyan kellene ebből csinálni, de legalábbis milyen feltételek kellenének egy jobb társadalom kialakításához, a mi világnézetünkkel. Nincs ilyen elképzelés a jelenlegi feltételek között, de a vezérben való hit sem a régi. Nihil van odaát is. Ne gondoljuk már, hogy egy normális konzervatív embernek elfogadható az, ami most Putyint nyalogatva megy itt. Legbelül a számukra is hazaárulás az ami történik.
    Én még ismertem olyan embereket igen közelről, mint Berényi Dénes volt a debreceni Atomkiban is. Éjszakákon át beszélgettünk a mi lesz ha, . . . vagy, a minek kellene lennie ha . . .minden úgy alakul, ahogy egy tisztességesen gondolkodó konzervatív álmaiban teljesülne. Ugyanúgy ahogy Bereményivel, vagy Eszterházyval is ugyanezt, de volt alkalmam hasonlókat megtárgyalni Sütő Andrással, ’89 karácsonyán egy vele készült interjúmat itthon is lejátszották.
    Nem tudom mi lesz ennek a vége, de talán már nem is az én dolgom kitalálni, de úgy gyalogolnak ezek a népek a semmibe, mint a lemmingek a Jeges tengerbe látszólag mindenféle pozitív elképzelés nélkül.
    A „„hogy tekinthetnek konzervatívnak egy olyan világképet (haha!), ami hónapról hónapra változik?” – hát itt talán sokan tudjuk, legalábbis sejtüj, – sehogy. Csak a magyarázataink különböznek, tartalmasabbak, vagy csak jobban egy-egy részletet megvilágítóak, de azt gondolom ez mint koherens, közösségben érlelt célokért dolgozó társadalom, sokáig nem fog működni.
    Most csak az a pár tízezer ember gazdagodása az egybetartó erő, mert semmi másnak nem kedvez az orbáni vízió.

    Hiv.: [@wulfer:](#comment-57969)
    Loading...
  11. wulfer szerint:
    2019.10.30 15:35

    @wulfer:
    „A hogyan kellene ebből csinálni, de legalábbis milyen feltételek kellenének egy jobb társadalom kialakításához, a mi világnézetünkkel. . .” – nos rájuk gondoltam itt, és nem az én, s az itt többségben lévők szellemiségére.

    Hiv.: [@wulfer:](#comment-57970)
    Loading...
  12. szazharminchet szerint:
    2019.10.30 19:28

    @jotunder: Nem tudom, hogy nincs semmi bajod Jelenits atyával. Egy tisztességes és intelligens ember nem lehet süket a rezsim migránsozós szövegeire, arra, hogy azok hogyan rímelnek a 2. vh előtti és közbeni antiszemita szövegekre. Aki ezeket elfogadja, és a szavazatával támogatja, az vagy nem tisztességes, vagy nem intelligens. Ez vonatkozik a mezei PBK tagokra is.

    Ha meg pap létére még a pápával szemben is megvédi a rezsimet…

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-57971)
    Loading...
  13. Mogorva () szerint:
    2019.10.30 20:03

    @Mickey Pearce: azt hiszem, a fentiből egyvalamit (kettőt is?) még kihagytam: a dolgok eltartásának képességét. Biztos van erre idegen szó, de úgyse érteném.
    Amikor egy bizonyos győri polgármester (és haveri köre) puffadtra kereste magát holmi megszerzett-eladott földekkel, akkor a szavazói között az volt (és máig az) az alapállás, hogy hát igen, de nézd csak azt a sok modern csarnokot, ésadzsídípí. Eltartották maguktól az ügyeskedő politikus képét („nem általánosítható, hiszen ők pl. nem is olyanok”), és az emberekért ténykedő alakot akarták látni.
    Amikor az egyik bulija nemrég napvilágot látott, akkor meg fordítva: az erkölcsileg bukó magánembert (!) tartották odébb, deviszont az emberekért ténykedő politikust, az egykori országimázskovács olimpikont, azt annál jobban látni akarták.
    Általában ez megy, oldalfüggetlenül. Nem mindenki ilyen, de a többség azért ezt csinálja, tényszerű megítélés helyett inkább válogat, hogy mit emeljen ki, és miről ne is akarjon tudomást venni, és ez a válogatósdi messze nem konzekvens, egészen sokféle tánclépés belefér. Fejben dől el, aszerint, hogy kinek kik közé, hová lenne szimpatikusabb tartoznia, vagy legalábbis abban az érzetben élnie, hogy ő tartozik valahová. Pont ahogy írtad, akár orrot befogva is. Ahogy őszerintük a legjobban védeni tudják annak a valahová tartozásnak az érzését (na, ez volt tán a kettedik).

    Hiv.: [@Mogorva ():](#comment-57972)
    Loading...
  14. ámbátor szerint:
    2019.10.30 21:44

    @szazharminchet: nem is említve azt, ahogy a rokkantkkal, árvákkal, hajléktalanokkal, betegekkel, közalkalmazottakkal, közmunkásokkal, … , bánnak.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-57973)
    Loading...
  15. Mickey Pearce szerint:
    2019.10.30 23:26

    @Mogorva (): Na megint egyetértünk. Ez ilyen, így működnek a dolgok. Nem akarok itteni bloggazda és egyes törzskommentelők számára durva példákat hozni hogy ők is megértsék. Amit elitélnek másban, az megvan bennük is csak más irányokba. Ilyen az emberi természet. Nem tehetünk róla. Majd az agykutatók kapnak több pénzt és kikutatják miért :)))

    De van egy másik dolog amit valahogy nem értenek sokan, hivatalból értelmes emberek sem. Van az hogy egy adott párt vagy politikus mit hirdet, milyen társadalomképet mutat fel, mi az ami elérésért lépéseket tesz és egy teljesen más szint hogy egyes politikusok mint esendő emberek milyen hibákat vétenek (lopnak, csalnak, hazudnak, félredugnak, stb). Tehát attól hogy a Borkai csúnyán viselkedett, még a pártja által felmutatott világkép az istenhazacsalád és nemzetieskedés és ténylegesen „tömik a papokat” pénzzel, tényleg durván támogatják a többgyerekeseket. stb.
    Ezt a Borkai „eltévelyedése” miatt nem fogják lecserélni szélsőségesen liberális vagy szerintük haza és családromboló világképet felmutató pártra. Szerintem ez is teljesen logikus és mit nem lehet ezen érteni :)))

    Hiv.: [@Mickey Pearce:](#comment-57974)
    Loading...
  16. Mickey Pearce szerint:
    2019.10.30 23:37

    @Grrr: Ezzel teljesen egyetértek.
    Ami mostanában előjön egyre többször, az az a különbség hogy mondjuk Jótündér a matematikai munkásságával nem lesz semmilyen ideológia vagy párt „szálláscsinálója” vagy propagátora. És nem is úgy áll neki kutatni / gondolkodni valamilyen témán hogy bizonyos prekoncepciók vannak a fejében és addig nem nyugszik amíg valami olyan eredményt nem tud produkálni ami „alátámasztja” a prekoncepcióját. Ezért aztán a társadalomtudósokon kicsit több a támadási felület.
    Jobboldali matematika. Progresszív matematika. WTF?? Ugye?

    Hiv.: [@Mickey Pearce:](#comment-57975)
    Loading...
  17. kemény keleti kommentelő szerint:
    2019.10.31 07:00

    @Mickey Pearce: Én meg nem értek egyet. Mérnökök is átcsusszannak úgy, hogy aztán csak részfeladatokat lehet rájuk bízni egész életükben, mert egyedül még a cipőjüket sem tudják bekötni.
    Arra meg nem esküdnék, hogy nincs progresszív matematika.
    Már eleve a tudomány, a tudományos kutatás a haladást szolgálja. A reáltudomány mindenképpen.
    Jobboldalinak való a jogászat és a teológia. Jog, hogy uralkodjon és teológia, hogy parasztvakítson, mielőtt elmegy kurvázni. Ezek nem is szoktak fejlődni, csak követik az uralkodó szélirányt.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-57976)
    Loading...
  18. nerángass szerint:
    2019.10.31 08:22

    @jeanbart: Sok sok +

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-57977)
    Loading...
  19. Dárnok szerint:
    2019.10.31 08:36

    @Mogorva (): Nem értek egyet azzal, hogy ez „oldalfüggetlen”. Egy ismerősöm is ezt hajtogatta 2012 körül, például azzal, hogy a ballib sajtó is csak a „jobboldali” kormányt tudja kritizálni. Azonnal letöltöttem neki néhány erősen kormánykritikus cikket 2010 előttről és kértem, hogy amint talál bármiféle kritikát a Magyar Nemzetben a regnáló kormány ellen, azonnal küldje el nekem. A G-napig nem talált.
    Azzal sem értek egyet, hogy a győri fideszes választó az „eltartással” bűvölte magát, megmagyarázva, miért felel meg neki Borkai. Ezek a választók csupán azt kerestek, hogyan indokolják meg saját maguknak, hogy ha a nagyvezérnek jó ‘ez’ a jelölt, akkor nekik is miért alkalmas. Ha Győrött nem lankad a lelkesedés és az ellenzék ellehetetleníti Borkai minden nyilvános szereplését, akkor Orbán le fogja mondatni (vannak jelek arra, hogy enélkül is), és ebben az esetben a fenti szavazók arra fognak majd voksolni, akit a főnök eléjük lök, és ha Borkai netán elindulna függetlenként, akkor egyetlen szavazatot sem kap. Csak a kolomp számít, semmi más.

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-57978)
    Loading...
  20. Dárnok szerint:
    2019.10.31 08:56

    @Mickey Pearce: Úgy nagyjából egyetértek, de a „nem fogják lecserélni szélsőségesen liberális vagy szerintük haza és családromboló világképet felmutató pártra” megfogalmazást módosítanám: nem fogják lecserélni olyan pártra, amelynek nem Orbán az elnöke. (Mivel azt is ő mondja meg nekik, hogy szerintük melyik a haza és családromboló párt.)

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-57979)
    Loading...
  21. Dárnok szerint:
    2019.10.31 13:02

    @Mickey Pearce:
    „Ezt a Borkai „eltévelyedése” miatt nem fogják lecserélni szélsőségesen liberális vagy szerintük haza és családromboló világképet felmutató pártra. Szerintem ez is teljesen logikus és mit nem lehet ezen érteni :)))
    Most majd kiderül, hogy a befogott orrúaknak egy tisztességes(ebb) jobboldali pártra, vagy Orbánra, a nemzetvezetőre van-e inkább szükségük. Mernék fogadni. (Az imprinting győzelmére.)
    444.hu/2019/10/31/palinkas-jozsef-szerint-szukseg-van-egy-polgari-szabadelvu-konzervativ-politikai-formaciora

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-57980)
    Loading...
  22. kemény keleti kommentelő szerint:
    2019.10.31 13:17

    @Dárnok: Ezt már hányszor eljátszották…Megmondom előre. Ők lesznek az árulók.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-57981)
    Loading...
  23. Dárnok szerint:
    2019.10.31 13:49

    @kemény keleti kommentelő: Igen. És ami a legmegdöbbentőbb, nem csak özv. Varsányiné, hanem Freund szerint is.

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-57982)
    Loading...
  24. Wolff szerint:
    2019.10.31 20:04

    Ezeket pénzeli Matolcsy az egykori Collegium Budapest épületében:

    „Vastag: az első nagy meglepetés az volt számomra, hogy 2016-ban nem volt Magyarországon angol nyelvű doktori iskola. Voltak ugyan olyan kurzusok, ahol angolul tanítottak, de például az összes szabályzatuk magyarul volt. A mi programunk lett az első, ahol nemcsak a tantárgyakat tanítjuk angolul, hanem arra is nagy erőfeszítéseket teszünk, hogy a gondolkodásmód és a szabályozás is angolszász legyen.”

    Érdemes megnézni a bolcsvar.hu oldalt.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-57983)
    Loading...
  25. Dárnok szerint:
    2019.10.31 21:03

    Az is megengedhetetlen, hogy valakik elcsórták és publikálták dr. Freund Tamás akadémikusnak a miniszterelnök úrhoz intézett magánlevelét, amelyben a Magyar Tudományos Akadémia megmaradt csonkjának orbánizálását lebonyolítani hivatott tudós éppen denunciálja kollégáit. – írja TGM (hvg.hu/itthon/20191031_TGM_A_kep_mutatoi)
    Minthogy én egy elcsórt levél alapján fogalmaztam meg véleményt egy polgártársamról, illetéktelenül befurakodva annak magánéletébe (TGM), szeretnék valami mentséget találni, de ideológiailag nem vagyok elég képzett. Az első ötletem, hogy egy olyan levelet, amelyet egy közintézmény egyik felelős vezetője írt a közintézmény átalakításával kapcsolatban egy ebben illetékes hivatalos személynek, nem tekintek magánlevélnek. Lehet ez mentség? Vagy van más lehetőség? Vagy TGM-nek van igaza?

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-57984)
    Loading...
  26. Wolff szerint:
    2019.10.31 21:44

    @Dárnok: Amit hivatalosan iktattak az nem magánlevél.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-57985)
    Loading...
  27. seol szerint:
    2019.10.31 22:24

    @Dárnok:

    TGM cikkeinek túlnyomó többsége kb. arról szól, hogy „mindenki más olyancsúnya, bezzeg ő”, és értsd meg, kérlek, hogy ennek a nagyon fontos információnak a terjesztését nem befolyásolhatja a közemberi logika és a valóság. 😉

    Hiv.: [@seol:](#comment-57986)
    Loading...
  28. kiazmarmegint szerint:
    2019.10.31 23:03

    @seol: Tovabba, ha TGM valamiben egyetertene valakivel, akkor nem derulne ki, hogy o a legokosabb.

    Hiv.: [@kiazmarmegint:](#comment-57987)
    Loading...
  29. aronsatie szerint:
    2019.10.31 23:29

    @Dárnok: Nincs. Igen sokszor nincs, de most különösen nincs. Ha még csak azt írná, hogy nem ízléses Borkai (vagy a többiek, pl. az amerikai képviselőnő) akárhanyadlagos nemi jellegét mutogatni a leleplezés céljából, bőven egyetértenék vele. De ő a vélhető visszaélést megünneplendő dorbézolt, ahhoz meg nagyon is van köze a választóknak. Strache bűncselekmény elkövetését tervezgette, teljesen mindegy, hogy egy szélhámosnak.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-57988)
    Loading...
  30. ikaruss szerint:
    2019.11.01 20:47

    Egy vélemény:
    baloldaliliberalis.blog.hu/2019/10/31/179_mi_a_kulonbseg_az_agykutatas_es_a_politika_kozott

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-57779)
    Loading...
  31. kemény keleti kommentelő szerint:
    2019.11.02 09:40

    @ikaruss:
    Így van. Orbánnál a megaláztatások során vezet az út – ahogy mindig is.
    Olyanokat kell mondaniuk, védeniük, csinálniuk a közszereplőknek, amikor berukkolnak a fideszbe, ami felégeti a hidakat visszafelé.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-57989)
    Loading...
  32. Bogomil szerint:
    2019.11.02 10:06

    @Wolff: Megnéztem, egy idézet a honlapról: „A SzEEDSM Doktori Iskola munkájában olyan kiemelkedő oktatók vesznek részt, mint Prof. Dr. Baracskai Zoltán, aki a doktori programban a transzdiszciplináris specializáció mentora és témavezetője.”
    (Scopusban 6 cikk – ebből 3 a neves Acta Polytechnica Hungarica hasábjain jelent meg -, h-index 2.)
    Mellékesen: csak engem ráz-e ki a hideg, amikor ezt a Prof. Dr…. címet látom? Létezhet olyan professor, akinek nincs doktorátusa?

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-57990)
    Loading...
  33. vizilófia szerint:
    2019.11.02 11:54

    http://www.es.hu/cikk/2019-10-31/levai-julia/listazasi-roham.html

    Hiv.: [@vizilófia:](#comment-57991)
    Loading...
  34. Bogomil szerint:
    2019.11.02 18:46

    @Flageolet: De a Prof cím önmagában is elég lenne (hiszen Mocsai kivételével szerintem nincs a világon professzor PhD nélkül), ha valaki még a PhD-t is odaírja, az hülye.
    Persze tudom, hogy ez a német területen szokásos, és gondolom onnan jött át hozzánk – de úgy 20 évig szerencsére nem volt szokásos, eltűnt – Orbánék alatt jött vissza, nem igazán tudom, miért…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-57992)
    Loading...
  35. Bogomil szerint:
    2019.11.02 18:57

    Igazad van, ha ők is jogosultak a professzor cím használatára… Persze nyilván a Dr cím nélkül.
    Akkor Hernádit ezentúl Prof. Hernádi Zsoltként kell megnevezni? 🙂

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-57993)
    Loading...
  36. ámbátor szerint:
    2019.11.02 20:33

    @Bogomil: de csak amíg nem vesz grófi címet is magának. Akkor majd grf. prf. Hernádi lesz.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-57994)
    Loading...
  37. Bogomil szerint:
    2019.11.03 08:52

    @ámbátor: 🙂

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-57995)
    Loading...
  38. közösperonos átszállás szerint:
    2019.11.07 16:42

    @Bogomil: „ebből 3 a neves Acta Polytechnica Hungarica hasábjain jelent meg”

    Az az egyetlen magyar CS/IT/engineering (kötődésű) lap, amelynek nem „most már tényleg tervezi a Thomson Reuters, hogy” státuszban van az IF-je, hanem tényleg van neki (méghozzá vagy tíz éve, legutolsó adat 1,286). Scopus szerint is hol Q1, hol Q2.

    Attól még persze az IF-je is hackelt, meg az egészről sokat elmond az, hogy nincs LaTeX template-jük, csak Word, de azért mégis, _annyira_ nem gagyi. A BME vagy az SZTE hasonló lapja több évtizedes múlttal is stabilan, mondhatni robusztusan Q4, az ELTÉ-nek meg Debrecennek hirtelen nem is tudom, van-e egyáltalán. (Az Acta Polytechnica Hungaria az ex-Kandó Óbudai Egyetemé.)

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-57996)
    Loading...
  39. közösperonos átszállás szerint:
    2019.11.07 16:44

    @közösperonos átszállás: Persze az igaz, hogy az ember szívességből, meg minimális IF-optimalizálás céljából szokott egyet-egyet ilyenekbe küldeni — akinek a komplett életművét Óbudán nyomták, az eléggé khm.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-57997)
    Loading...
  40. Bogomil szerint:
    2019.11.07 17:06

    @közösperonos átszállás: jogos, nem néztem meg a folyóirat impact factorát.

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-57998)
    Loading...
  41. ikaruss szerint:
    2019.11.08 13:38

    index.hu/techtud/2019/11/08/mta-freund-tamas-szavazas-elnokvalasztas/

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-57999)
    Loading...
  42. velőtanya szerint:
    2019.11.08 17:25

    @ikaruss: Sima első fordulós győzelem lesz ebből:/
    (Most direkt jó, hogy nem vagyok akadémikus, legalább egy dologgal kevesebb miatt kell majd szégyenkeznem)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-58000)
    Loading...
  43. ikaruss szerint:
    2019.11.08 17:32

    @velőtanya:
    Mégsem lefutott?
    http://www.msn.com/hu-hu/hirek/other/az-orbán-barát-freund-tamás-kapta-a-legtöbb-szavazatot-az-mta-elnöki-posztjára-de-a-jelölőbizottság-szerint-érvénytelen-a-szavazás/ar-BBWrUur?ocid=spartanntp

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-58001)
    Loading...
  44. velőtanya szerint:
    2019.11.08 18:14

    @ikaruss: Ez benne volt az eredeti cikkben is. De majdnem a fele szavazott az akadémikusoknak, az egyáltalán nem kevés szerintem.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-58002)
    Loading...
  45. kemény keleti kommentelő szerint:
    2019.11.10 19:57

    Azért lássuk, hogy a mi jobboskáink még nem buktak ekkorát.

    index.hu/kulfold/2019/11/10/oleg_szokolov_orosz_professzor_darabolos_gyilkos_no_karjat_talaltak_nala/

    ” Szokolov a szélsőjobboldali Marine LePen unokahúga, a szintén szélsőjobbos Marion Maréchal által alapított elitképző, a Francia Társadalomtudományi, Közgazdasági és Politikai Intézet (Issep) tagja is volt, de a konzervatív vezetők képzését célzó intézet tudományos testületéből a gyilkosság első hírére kitették. „

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-58003)
    Loading...
  46. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2020.07.03 20:33

    Mint hallom, így két perccel a szavazás előtt Freund ennek a szemét dumának egy variációját büszkén adta elő a Mandinernek. („Azok a társadalomtudósok, akik nemcsak híján vannak a külföldi állásajánlatoknak, de a teljesítményük tényleges nemzetközi mércével mérve elégtelen, pusztán a kormánykritika álarca mögé bújva tudnak érvényesülni. Nem ritka, hogy egy-egy gyengén teljesítő társadalomtudós publikációját neves nemzetközi folyóiratok szakmai okokból nem fogadnák be, némi kormánykritikába csomagolva viszont tárt karokkal várják.”) Végre a NER-hez méltó elnöke lesz az MTA-nak.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-58004)
    Loading...
  47. labrys szerint:
    2020.07.03 23:10

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: „konzervatív értelmicséngi” – mit vártál? 🙂
    A kontraszelekció sosem téved.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-58005)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Keepdreaming on Most múlik….Jöhetnek az elszámoltatások akiket érint, aztán ne…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : A "kommunista", mint olyan, már rég k…
  • ijontichy on Most múlik….vitya el sem ment... de tőle én pont ezt vártam. @…
  • tamspatrik on Most múlik….Kellett egy karizmatikus, magyarán tökös fickó, az…
  • labrys on Most múlik….@ipartelep:, @nyulambator: így, pontosan így.…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: Azért Rasi az unokákkal Donaldlandból…
  • ipartelep on Most múlik….Majdnem minden jóban van/lehet rossz is (más oldal…
  • nyulambator on Most múlik….Az biztos, hogy tudományos életpályákat fognak azz…
  • excombo on Most múlik….Eddig sem a wassalberten pampogókon múlt.
  • jotunder on Fruzsi sem tud hibázni@hakohen: Fruzsi jelenleg attól tart, hogy a kommu…
  • labrys on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@nyulambator: „Itt mindenki hülye? – Itt? Mindenki…
  • hakohen on Fruzsi sem tud hibázni. Ha már... Skrabski Fruzsina tegnap délelőtt rakt…
  • hakohen on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt). @nyulambator: . Tíz mondat izelítőül OVi kedvenc…
  • kiazmármegint on Viccországban bejelentenekValaki tudja, hogy a megyei lapokkal mi lesz? Amel…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Megadja már nem játszik. Bede Zsolt a mérce és mor…
  • Podvinecz marsall on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @jotunder: tökmindegy. Annyit tudunk, hogy k…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @jotunder: Nem tuti, de sosem fogjuk megtudn…
  • jotunder on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Péter 2: tuti, hogy semmi köze Megadja Ferenchez,…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ipartelep: Ács Dani valamikor írt egy cikket a 44…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: A legelsők között lesz, aki csomagolha…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2026/05/08/legfobb-ugyesz-barki-is-…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@ijontichy:: egészen pontosan eddig a dolgozók/hiv…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @Péter 2: Jó, akkor hogy egészen egyértelmű…
  • hakohen on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt). @Fuxos: . Hasonló örökzöld: "Az operáció sikerül…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ipartelep: Névrokona. Tisztázódott már régen. Ez…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Feljelentést tett az ÁSZ, miután kiderítette, hog…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : Végül is "aranykor" volt, nem?
  • jotunder on Fruzsi sem tud hibázni@ipartelep: https://hang.hu/belfold/kozel-800-mill…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Úgy látom, ennek is az a mottója, mint híres név(?…
  • obeszel on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@nyulambator: Esetleg belül gyémántokkal, stílszer…
  • ipartelep on Fruzsi sem tud hibázniHiv.: @nyulambator: Aha, Skrabski... A múltkor kim…
  • nyulambator on Fruzsi sem tud hibázniA két legfrissebb bejegyzés a nemzet eszétől: A bo…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Itt az ideje egy új szóösszetételnek: politikai ve…
  • Fuxos on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ijontichy: "szavahihető hamistanú ismerősöm szeri…
  • ijontichy on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Sándor Simon: : Ha már völnert "politikai vezetőn…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Sándor Simon: Ne feledd, hogy nem csak politikai…
  • Sándor Simon on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Politikai vezetőt itt utoljára 1958-ban vontak fel…
  • vattablz on …ahelyett, hogy….. (újraközlés)Ebben minden benne van ami az elmúlt tizenhat évbe…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: A választás előtt ez nem lett volna…
  • nyulambator on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)@bvr: Szatmáry saját jogon annyira undorító mintap…
  • hakohen on …ahelyett, hogy….. (újraközlés). Fantasztikus! Már 12 évvel ezelőtt. Amin persze…
  • ijontichy on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)@bvr: : Nahát... senki sem őrzött együtt disznót v…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@nyulambator: : Meglehet. Én várok egy tendenciát…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@jotunder: Ha terjesztették volt, akkor már kinn v…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ikarus: Persze minek olvasok indexet, amikor van…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek"Visszakapta Ukrajna az aranykonvoj minden pénzét…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMedián: "... a teljes társadalom kétharmada (és mé…
  • bvr on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)Hiv.: @bvr: Önélzetes a kis latol 2.0 :)) https://…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepne ha az ex-Balásy cég NER nélkü…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Az Alkotmánybíróság visszamenőleges hatállyal meg…

Posztrulett

Eredményváró 2026

A választási részvétel 80 százalék körül lesz, ami hihetetlenül magas, egyáltalán hihetetlen az egész. Tóka Gáborék ebben a pillanatban 122:75-re adják a meccset a TISZA-nak. A polymarketen most 83 százalékot adnak MP miniszterelnökségére. De…. Igazából, nem tudom, mi a de. De. Ezt ki kell várni. És itt lehet kivárni. Én folyamatosan nézek mindent, Partizánt, Telex-et, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Tyto
  • janostothmeister
  • tamspatrik
  • princeghostly1c74fbc695
  • excombo
  • Grrr
  • Morp65
  • apokalipszistmost
  • bvr
  • jotunder
  • gornyo
  • susyk
  • Hector Kapitány
  • torzsmokus
  • incze
  • aromo44
  • janszemwordpress
  • opiniopraesumpta
  • jaurin
  • micike mici
  • karsairita
  • Virág et.
  • nyulambator
  • vattablz
  • Judit Merényi
  • tulajdonkppen
  • simonandris2
  • Tehenész
  • rovidec398e17c6
  • ervsebeszet
  • KennyOMG
  • trbnt
  • hakohen
  • DarthVader
  • szabol25
  • ipartelep
  • Keepdreaming
  • Mikonu
  • Sándor Simon
  • Psakreff
  • repulo
  • ikarus
  • aerduloensamtonight
  • Péter 2
  • anna007dor
  • Dingle Berry
  • LibaLeontin
  • kiazmármegint
  • lgombb
  • j.alfred prufrock II
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d