Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van 2025.11.03
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről 2025.10.28
  • Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól 2025.10.25
  • Tehetséges ország? Károlyi Csaba vs. L.Simon László 2025.10.24
  • Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!) 2025.10.20
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország 2025.10.18

A legolvasottabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Mennyire "teljesít" jól az ország? (kérdésposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

A sajtószabadság f…helikopterén

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Kettes

Bayer zsolt.gifNem tudom, megér-e ez a gondolat egy külön posztot, sőt, ér-e már bármilyen gondolat Bayer Zsolt véleményéről külön posztot. A rezsim leépült bérgyilkosa nekirontott az RTL Klub által indított „bosszúhadjáratnak” (mármint, hogy a híradóban nem csak magát kutyának képzelő tehénről, hanem magát tisztességes embernek képzelő maffiózó-miniszterelnökökről is beszélnek). Nem abban a fideszes pártlapban, amelyik maga is tiltakozott a reklámadó bevezetése ellen, hanem abban, amelyik kizárólag állami reklámokból és kötelező államigazgatási előfizetőkből él, és az olvasóinak kétharmadát a fiatal, nyitott gondolkodású, értékelvű mandiner.hu szemléiből szerzi.

„Aztán ha a kormány úgy dönt, hogy megadóztatja a reklámmilliárdokat, melyek a f…helikopter gyümölcsei, akkor nagy lesz az összeröffenés, és elkezdik temetni a sajtószabadságot. Akkor viszont nem értem az egészet. Mert ugye mindebből az következik, hogy az RTL eddig meg volt véve, tokkal-vonóval. Kilóra megvették őket az előző kormányok az adóztatás hiányával, cserébe készültek a kétfejű borjakról és édibédi újszülött sünikről szóló híradók. Most meg itt az adó, itt a gyalázkodó, kőkemény politikai híradó. De akkor a sok baromnak ujjongania kellene a reklámadó miatt, és dicsérni a sajtószabadság eljövetelét!”

Jól van, ha nem érti, hát nem érti, miért, a papírzsebkendő működési elvét érti? Majd pont a sajtószabadságot fogja, ne már.

Valójában nincs olyan vélemény (mármint valódi ellenzéki vélemény, nem a rezsim apologétái által állított szalmabáb), hogy az RTL Klub Híradó a sajtószabadságért harcolna. A rezsimmel szemben állók plusz a rezsim mellett állók egy részének állítása, hogy a reklámadó sajtószabadság-ellenes, az úgy igaz, hogy közben az RTL nem a sajtószabadságért küzd. Ezt nem érti Bayer. Ő nem is fogja, úgy hogy a többieknek mondom, akik viszont igen – ezért felesleges ez a poszt.

Azzal mindenki tisztában van, hogy az RTL Klub legfeljebb egy alkalmi és megbízhatatlan szövetségese a rezsim ellenzékének, és ha visszakapja a pénzét, vagy Dirk Gerkens kap egy lófejet az ágyába, akkor ki fognak szállni. (Kapni fog, nyugi.)

Senki nem vitatja, hogy itt kizárólag gazdasági érdekekről van szó. A sajtószabadság és a f…helikopterezés összemosása kizárólag arról próbálja elterelni a figyelmet, hogy a kormány újra gazdasági szabályozással takarítja el az utat az oligarchái előtt. Így dolgozik a maffia, és ezért kell most a maffia bérgyilkosának ölnie. Képletesen, hogy máshogy.

Ráadásul, ha a kormány kiegyezne az RTL Klubbal, és mérsékelné a legfelső adókulcsot, esetleg teljesen el is engedné számukra az adót, és ezzel szövetségesévé, de legalábbis újra semleges szennycsatornává tenné, attól a sajtószabadság nem állna helyre. Az RTL Híradó leszállna Orbánról, és a bulvárfogyasztó tömeg két hét múlva újra nem emlékezne rá, hogy hívják Orbán felcsúti strómanját.

A reklámadó nem az RTL Klub 40%-os brutális mértéke miatt sérti a sajtószabadságot (a 40%-os kulcs az RTL vállalkozási szabadságát sérti), hanem a kisebb sajtótermékek megadóztatása miatt, amelyek eddig sem tudtak reklám nélkül létezni, eztán meg még kevésbé tudnak majd. Csak ezeket a bérgyilkos úr nem f…helikopterezéssel próbálja kinyírni, hanem nyílt lef…ozással.

„Ez pedig azért lehet, mert ezek mind ott élnek Aurelio helikopterének menetszelében. Ott lakik például az RTL teljes vezetése. A rotort pedig néha kicserélik Neuman Gáborra.”

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519499-690db84d7b120' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519499&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519499-690db84d7b120&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519499-690db84d7b120' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Hogy a hangfal adja a másikat…

Next Post:

Hogy a hangfal adja a másikat…

130 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. Zedder szerint:
    2014.06.16 07:06

    @RontoPal: ugyanmár, narancskomcsiknál alap, hogy ahol pénz van, azt le kell nyúlni, el kell lopni, havernak kijátszani, államosítani, stb. Dolgozni, értéket teremteni büdös, lopni könnyű. Alap, ne keress rá bővebb magyarázatot.:(

    Csak azt nem értem, hogy mi a faszért kellett rendszertváltani 25 éve, ha a fél ország ezeknek csápol.

    Hiv.: [@Zedder:](#comment-160615)
    Loading...
  2. Zedder szerint:
    2014.06.16 07:07

    @A megvalósult amerikai ólom..: butuska, akkora ökörséget írtál, hogy erre inkább nem is reagálok…

    Hiv.: [@Zedder:](#comment-160616)
    Loading...
  3. midnight coder szerint:
    2014.06.16 07:17

    @Zedder: Jó elvtárs, te elhiszed hogy 25 éve mi rendszert váltottunk ? Lószart mama. A cuculizmus ment csődbe. És nem mi váltottunk, hanem Moszkva. Mi csak a kísérleti nyuszi voltunk, hogy át lehet-e menteni a hatalmat. A jóelvtársak már 86 végén elkezdték ezt, lásd spontán privazizáció. Azok a jóelvtársak egyébként, akiknek aztán a szocializmust visszasíró exmunkásőr kisnyugdíjas élete végéig a törzsszavazója maradt…

    És igen, át lehetett. Más kérdés, hogy a gyakorlatban aztán ez sehol nem ment ennyire jól. A jóelvtársak pedig az összelopott vagyonkából sajtót vettek. Akkoriban a horgászújság kivételével minden a ballibbantak kezében volt. És akkor valahogy senki nem nyafogott hogy oda a sajtószabadság – pedig akkoriban az átlagpolgárnak nem volt netje sem.

    Hiv.: [@midnight coder:](#comment-160617)
    Loading...
  4. Zedder szerint:
    2014.06.16 07:22

    @midnight coder: félrebeszélsz.

    Téged nem zavar az, hogy egy önmagát jobboldali-konzervatívnak nevező (hazudó) kormány nem tiszteli a magántulajdont? Hogy nem képesek kiszámítható jogi környezetet biztosítani? Hogy semmibe veszik a saját maguk által hozott törvényeket is?

    A szabadságjogokat már meg sem merem említeni, mert az a hozzád hasonlók számára már „liberális diktatúra” (sic!)

    Hiv.: [@Zedder:](#comment-160618)
    Loading...
  5. Virág et. szerint:
    2014.06.16 07:57

    @midnight coder: Két ponton „tévedsz” csak.

    1. Azok a „jóelvtársak” ott ülnek vastagon a fideszben is. Sőt, többségében a fideszben ülnek ott és nem a „ballibbantaknál”. Vedd szépen számba a parlamenti képviselőket, pártfunkcikat és győződj meg róla magad.

    2. „Akkoriban” alakult az összes jobboldali média: HírTV, Echo TV, Magyar Hírlap jobbra tolódása, Heti Válasz stb. A teljes jobboldali média „akkoriban” állt fel, ellenzékből. És nem azért, mert olyan okosak jobboldalon, hanem mert baloldalon nem azzal voltak elfoglalva, hogy korlátozzák őket minden lépésben. Ehhez képest 2010 óta a médiahatóság 3 éves (sikertelen) harcot folytatott a Klubrádió ellen: a cél a bezárása volt, nyilvánvalóan. Aztán jött a „minden bloggernek regisztrálnia kell magát”, ami megint csak azért nem lett benne a végső változatban, mert Kuala Lumpurtól Grönlandig mindenki tiltakozott ellene. Nem a fiúkon múlott, finoman szólva. Ehhez társítsd szépen az origo bevételét, a tv2 felvásárlását (közpénzből, mivel a felvásárlók abból lettek gazdagok, hogy közpénzes megrendeléseket kaptak) és most az rtl-re kiélezett reklámadót.

    Hogy értsd: egy olyan adót hoztak, amelynek a legmagasabb, elviselhetetlen (40%-os) kulcsa csupán egy piaci szereplőre vonatkozik. Ez olyan, mintha a szocik csak a HírTV-t különadóztatták volna vagy a Magyar Nemzetet. Nem tettek ilyet. És nem, nem mindegy, hogy 1%, 10% vagy 40%.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-160619)
    Loading...
  6. Virág et. szerint:
    2014.06.16 08:04

    Bayer meg zsoldos. Pénzért bármit és annak az ellenkezőjét is leírja, ebből él, mint Kiszel Tünde a bulvárcikkekből. Pontosan tudja és érti ő, hogy mi a baj ezzel a reklámadóval: hogy lényegében egy piaci szereplőt akarnak vele tönkre tenni. Azt is tudja, hogy miért, már sokszor eljátszották ugyanezt a forgatókönyvet. Ha nem tudják az egész piacot egy lépésben bekebelezni, akkor csak bevásárolják magukat és jogszabállyal kiiktatják a konkurenciát. Ezt csinálták a szerencsejáték-piacon, a trafikokkal és most ezt csinálják a médiában is.

    A retardáltak meg még mindig 1986-ban vannak, vagy 2006-ban. Akkor is ott lesznek, amikor ezek már mindent elloptak, amit csak lehet. A szocik 10-20%-os lenyúlásai a sarkon nincsenek ezekhez képest. Egész szektorokat falnak fel, ilyenre példa itt még nem volt.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-160620)
    Loading...
  7. midnight coder szerint:
    2014.06.16 08:04

    @Zedder: Mikor volt itt átlátható jogi környezet ? Amikor a jóelvtársak szétlopták az állami vagyont ? Amikor lazán eltűnt az orosz államadósság ? Amikor ide-oda szállítgatta az országban a vasúti kocsikat az olajmaffia ? Amikor a MÁV tehervagonjainak nagy részét eladták ócskavasnak ? Amikor Fletó elvtárs duplájára emelte a minimálbér utáni TB-t, és adóellenőrzéssel fenyegette azokat akik nem fizetik önként és dalolva ?

    A szabadságjogokat ne is emlegesd, a szemkilövőktől a haveri kutyáig.

    Hiv.: [@midnight coder:](#comment-160621)
    Loading...
  8. RontoPal szerint:
    2014.06.16 08:08

    @Virág et.: A földet nem szabad kifelejteni!

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-160622)
    Loading...
  9. midnight coder szerint:
    2014.06.16 08:09

    @Virág et.: 1. Ezt 100x is elismételgethetitek, de attól nem lesz igaz.
    Valóban ott ülnek ott is, de az MSZP 100%-ban reformkomcsikból áll. Mert hogy ugye úgy jött létre, hogy az MSZMP-ből kiszálltak a baloldaliak, és maradtak azok akiket az eszméből csak a zsákmányszerzés érdekelt. Akik pedig azóta csatlakoztak, pontosan tudták hogy mihez csatlakoznak.
    2. A hírTV 2003-ban alakult. Az Echo 2005-ös. Ezek a dolgok pedig az első Horn kormány előtt zajlottak.

    Hiv.: [@midnight coder:](#comment-160623)
    Loading...
  10. Borenbukk szerint:
    2014.06.16 08:10

    @midnight coder: Ne tekeregj! Kiszamithatorol volt szo, vagyis hogy holnap nem valtozik meg gyokeresen, mert valakinek eppen jol jonne. Atlathato mar nagyon regen nincs. Valami hozzaertoknek nullarol kezdve ujra kene alkotni pusztan csak azert, hogy onmagaval konzisztens legyen.

    Hiv.: [@Borenbukk:](#comment-160624)
    Loading...
  11. Virág et. szerint:
    2014.06.16 08:15

    @RontoPal: A teljesség igénye nélkül írtam. Nyilván van még ezer példa.

    @midnight coder: 1. Csak számold össze a jobboldali és baloldali élpolitikusokat. A mondás, hogy akik utólag jöttek, azok tudták, hogy mihez csatlakoznak fordítva is igaz. Akik korábbi fiatal liberálisként bevették az olyan arcokat, mint Martonyi vagy Pozsgai (a teljesség igénye nélkül), azok pontosan tudták, hogy kikhez adják a nevüket.

    2. Horn Gyula egyszer volt kormányfő, 94-98-ig, előtte csak a külügyi tárcát vitte a komcsiknál. Azelőtt meg jobboldali kormány volt, olyan emberekkel, akik most mind a fideszben ülnek (MDNP megvan?), ha még élnek nyilván. És igen, 2003 és 2005 az elmúltnyócév alatt volt, a szörnyűséges böszme uralma alatt, a liberáldiktatúra legsötétebb éveiben.
    Mit is szeretnél mondani?

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-160625)
    Loading...
  12. BénaBéni szerint:
    2014.06.16 08:34

    Ha (bármelyik) ha hatalomnak pénz kell, azt beszedi.
    Kívülről meg lehet számolni, ideologizálni, ajvékolni, dicsérni.

    Hiv.: [@BénaBéni:](#comment-160626)
    Loading...
  13. Virág et. szerint:
    2014.06.16 08:40

    @BénaBéni: Ez nem a pénzbeszedésről szól. Az a pár milliárd, ami innen bejön, az 10%-a sincs annak, ami teljesen feleslegesen kimegy a köztévére. És akkor még nem is stadionoztunk…

    Kívülről „ajvékolás” meg csak szerinted eredménytelen. A Bokros-csomag felét kívülről, az akkor még funkcionáló AB előtt herélték ki. Az is pénzt akart beszedni. A szociális népszavazás megvan? Az mire irányult, ha nem pénzbevételre? És mi lett a sorsa?

    Persze akkor még nem volt NER és lehetett ilyen kérdésben népszavazást tartani. Az akkor még működő AB szerint. A ma nem működő, kiherélt, szolgálati audi-sofőr-nulla munka- nagy lóvé kádertemető AB-t már meg sem lehet kérdezni.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-160627)
    Loading...
  14. Netuddki. szerint:
    2014.06.16 08:52

    @BénaBéni: Beszedi? Hol élsz te B+? Ha beszedné a magyar állam az összes adót akkor belefulladnának a pénzbe, miközben az ország fél év alatt csődbe menne.

    Hiv.: [@Netuddki.:](#comment-160628)
    Loading...
  15. toportyánzsóti szerint:
    2014.06.16 09:14

    Putinpincsi seggtörlője nekiment a tőlük nagyobbnak,szép baleset amikor az elefánt hátán bliccelők azt hiszik ők az elefánt irányítői.

    Hiv.: [@toportyánzsóti:](#comment-160629)
    Loading...
  16. doggfather szerint:
    2014.06.16 09:44

    a bayer gif nagyon találó, és kifejező. 😀

    Hiv.: [@doggfather:](#comment-160630)
    Loading...
  17. Fejesrob szerint:
    2014.06.16 09:53

    @Virág et.: Összefoglalva téged:

    1. Az MSZP-ben nem komcsik ülnek, mert azok átmentek a fideszbe.

    2. Az MSZP-ben összesen 20%-át lopták el, annak amit a fideszben elloptak.

    Te egészen biztosan MSZP-s vagy.

    Hiv.: [@Fejesrob:](#comment-160631)
    Loading...
  18. Hannibal ante portas szerint:
    2014.06.16 10:02

    Így megy ez. Valaki megír valahol egy idióta újságcikket, erre valaki megír valahol egy idióta, könnyfacsaró blogot a sajtó és egyéb szabadságok vesztéről – meghalt Mátyás, oda az igazság! – amire sok-sok idióta komment érkezik. Közben meg az élet elmegy mellettünk, s az igazán fontos dolgokra oda sem figyelünk.
    237 darab okunk van szexelni

    velvet.hu/szex/2014/06/15/237_okunk_van_szexelni/

    Örüljünk, Vincent!

    Hiv.: [@Hannibal ante portas:](#comment-160632)
    Loading...
  19. István Tamasi szerint:
    2014.06.16 10:17

    @aritus:
    Én pontosan ugyanazt mondtam csak „bevétel” helyett a „forgalom” szót használtam és a kettő ugyanazt a tartalmat fedi. Az ÁFA rövidítésben is a középső szó a „FORGALOM”.
    Most már érted?

    Hiv.: [@István Tamasi:](#comment-160633)
    Loading...
  20. István Tamasi szerint:
    2014.06.16 10:21

    @Krisz11:
    Sajnos nem hazugság. Ez a média adó – ami ugyebár szintán forgalmi adó, mint az ÁFA – különböző adókulcsokat /más szóval adómérték vagy %/ tartalmaz, mint az ÁFA.

    Hiv.: [@István Tamasi:](#comment-160634)
    Loading...
  21. ijontichy szerint:
    2014.06.16 10:24

    @midnight coder: Hol az Ügynöktörvény? Mo 2/3-os hőseinek valahogy pont erre nem jutott ideje a nagy antikommunista ordibálás közepette. Muhaha.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-160635)
    Loading...
  22. RontoPal szerint:
    2014.06.16 10:40

    @ijontichy: Arról Kövér elvtárs világosan megmondta, hogy csak amolyan értelmiségi izé…

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-160636)
    Loading...
  23. Online Távmunkás szerint:
    2014.06.16 10:56

    Ez nem bosszú, az RTL Klub csak próbál megfelelni a Fidesz elvárásainak. Katasztrófahíradóból közéleti híradót csinálnak, a végén még Rogánt is meghívják a Való Világba, hogy legyen elegendő médiaszereplése.

    Hiv.: [@Online Távmunkás:](#comment-160637)
    Loading...
  24. csak egy néző szerint:
    2014.06.16 11:02

    Behubesza!!

    Habzó szájjal és „bayeros” stílusban „De akkor a sok baromnak ujjongania kellene a reklámadó miatt”. Hazudva, ahogy tőle már megszokhattuk „Kilóra megvették őket az előző kormányok az adóztatás hiányával”
    fröcsög a magyar hirlapban ez a „nyikhaj, senkiházi, jöttment” firkász, ahogy a bajuszos haverja jellemezte Zsótit és kollegáit arról, hogy zsidók pénzelik az RTL-t és, hogy ezek a reklámok mindent elárasztanak a „kereskedelmi” tv-kben.
    Közben a mai magyar hírlapban ahol megjelennek e veretes bayeri sorok a cikke elején és végén is „elkapcsolhatatlanul” megy a reklám kisfilm + a statikus reklámok
    http://www.magyarhirlap.hu/menetszel

    Párttársa Stefka elvtárs is megemlékezik az 56-os mártírokról, biza az ő megemlékezésének előtt és után is ott pereg a reklám filmecske, hogy emlékeztessen minket, hogy Toyotát, Peugeot, kell vennünk, vagy önkéntesen részt vehetünk az asztma kutatásban.
    http://www.magyarhirlap.hu/menetszel

    Hiv.: [@csak egy néző:](#comment-160638)
    Loading...
  25. szürkefarkas szerint:
    2014.06.16 13:17

    @Fejesrob: hallottál a tv2 adómentesítéséről külön neki hozott törvénnyel,milyen buta egy barmok vagytok ,ilyenek miatt kapjuk ezt a pofánkba,ird még hogy Gyurcsány meg kun béla meg elmútnyocév és megnyugodva vehetet kézbe……

    Hiv.: [@szürkefarkas:](#comment-160639)
    Loading...
  26. mavo szerint:
    2014.06.16 13:54

    ebben az országban az emberek egy része számára sajtószabadság = a nyergessimicska adózzon kevesebbet.

    @midnight coder:

    értem. tehát ma kiszámtható = bayerbencsik ír egy cikket a sajtószabadság védelmében, mire egy teljesen független képviselő benyújt egy lex simicskát.

    és bakker, ténlyleg kiszámítható. ahogyan az is, hogy a hozzád hasonló rezsimszolga rohan megvédeni a part személyre szabott törvényét.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-160640)
    Loading...
  27. labrabbit szerint:
    2014.06.16 13:58

    @benabela
    ‘Ha (bármelyik) ha hatalomnak pénz kell, azt beszedi’

    Ezért tart az ország oda, ahova. Mert a tobbség szerint ez így ok. Innentol az egyéni ambíciók már csak arról szólnak, hogy lehet egy kis hatalmat szerezni valaki folott. És elszedni tole amije van.

    Igazságosan.

    Hiv.: [@labrabbit:](#comment-160641)
    Loading...
  28. aritus szerint:
    2014.06.16 14:46

    @István Tamasi: én eddig is értettem, akinek írtam a kommentemet az nem értette.

    Hiv.: [@aritus:](#comment-160642)
    Loading...
  29. Apeiron (törölt) szerint:
    2014.06.16 19:25

    I am Jack’s… complete lack of surprise.

    Hiv.: [@Apeiron (törölt):](#comment-160643)
    Loading...
  30. Apeiron (törölt) szerint:
    2014.06.16 19:28

    Sokkal rosszabb lenne, ha képesek lennének az RTL-t a piacon megverni. A félelmetes tehetségtelenség …

    Hiv.: [@Apeiron (törölt):](#comment-160644)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerintem ez a megúszásra törekvés idő…
  • fortin2 on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@ijontichy:: ez azért jórészt fóbia most: legalább…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Nagyon emlegetik még az Orbán Viktor k…
  • K Zoltan on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@tahonoli: Lehet hogy őt is megkeresték, csak nem…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Amennyire tudom, a DC-ben elég magas a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://telex.hu/gazdasag/2025/11/06/olaj-slovnaft…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://nepszava.hu/3300522_orban-viktor-melania-t…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én meg az ügyben eljáró ügyész(ek) bör…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/11/06/felfuggesztett-bortont-k…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig vanIgen, igaza van Labrysnak, ez nem konkrét személye…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig van'Azért nyugtassatok meg, hogy volt Mohácsi csata 1…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@nyulambator: : Ugye? Ahogy mindig mondtam: vitya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder: és ezt nevezed te „tűrhető gazdaságpoli…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Összefoglalva:   I. A magya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Orbánék az államadósság elleni h…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:: "…ezt nem én mondom, hanem pl. a hitel…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: Arról nem is beszélve, hogy ezek az "embe…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep:: abszolút egyetértek! Az „emberarcú”(n…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Azért kicsit aggasztó, hogy egy repü…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator:És még akkor nem láttad a Semjén have…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekA 444-nek visszamenőleg és a jövőre nézve 3-3 balf…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @hakohen: Alfred Rosenberg is jól szerkeszte…
  • tahonoli on Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.Földrengés-kaliberű (aka Deepseek v3); nyugat AI-b…
  • hakohen on Demeter Szilárd még mindig van. @steinerzsiga: . Balogh Ákos Gergely (BÁG) nagyo…
  • ijontichy on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@nyulambator: : "AI-biztos"? Hmmm... miért van oly…
  • darnoknew on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: "És amíg a Bokrétában nem lesz..." Vagyis…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @nyulambator: Végre. Egy önálló, kreatív mag…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: (Donalddal karoltve) meghosszab…
  • nyulambator on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországVégre JT is elégedett lehet. Repülőrajtot vesz az…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Létezik matematikai ezotéria is, minden ellenkező…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Hiv.: @labrys: Többféle reakció lehetséges erre: 1…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig vanNem, ez nem személyekről szól. Pontosabban nem eze…
  • labrys on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)@tahonoli:: köszi a magyarázatot! …Akkor, ha jól é…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Igen, írod, hogy "értelmesen…
  • annokkk on Demeter Szilárd még mindig van@Ahava: Ahogy itt hallgatom, miket mond, a leginká…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Minden sajtós hülyéskedés ellenére Trum…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@steinerzsiga: : "A pokolba vezető út jószándékkal…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trump ebben a ciklusban ennyire népszerűtlen még n…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep: Ezzel nem értek egyet. A Mandiner blog…
  • Ahava on Demeter Szilárd még mindig vanDemeter Szilárd intellektuális szakmunkás a múzeum…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: Es megvan a kaliforniai nepszav…
  • Késes Szent Alia on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Három jelentős demokrata győzelem a mai választáso…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Azért irigylem a "gyomrotokat…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig vanÉn még emlékszem, hogy annakidején Demeter Szilárd…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: E!
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@naki: Mondjuk L. Simonnak börtönben volna a helye…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Évente 16 ezer magyar hal meg, akike…
  • naki on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban L Simon L. (Demeter e…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban Demeter, a maga frusz…
  • Galway on Demeter Szilárd még mindig vanSzegény Szilu! Még főgonosznak se elég jó....

Posztrulett

Krasznahorkai Nobel-díjas

Annyira rosszul értettem, hogy nem merek megesküdni rá. De azt hiszem törölni fogom a kérdőjelet pár percen belül.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • ijenanyelvtan
  • nerangass
  • ipartelep
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • rovidec398e17c6
  • jelbeszed
  • Galway
  • elolhatuldoktor
  • Tiborné Tóth
  • ganjagym
  • SMFB
  • ijontichy
  • labrys
  • tulajdonkppen
  • Ahava
  • annokkk
  • janostothmeister
  • K Zoltan
  • Radnóti Zoltán
  • dynamicist
  • tahonoli
  • susyk
  • fortin2
  • szabol25
  • kiazmármegint
  • ra0213
  • joshopa
  • janszemwordpress
  • istván orovecz
  • anna007dor
  • gearforbooks
  • jotunder
  • sgtpotrien
  • Judit Merényi
  • csunyatáp
  • Gaboxhrr
  • LibaLeontin
  • naki
  • Morp65
  • marysolotravez
  • ervsebeszet
  • j.alfred prufrock II
  • incze
  • tortt49
  • steinerzsiga
  • mecsekijeti
  • Hanyistók
  • kisa
  • vattablz
  • opiniopraesumpta
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d