Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt) 2026.01.05
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt) 2026.01.03
  • „Maduro ally Hungary vetoes EU statement slamming Venezuela elections” (heheposzt) 2026.01.03
  • Lehet-e újra nagy Magyarország? 2025.12.23
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi 2025.12.23
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat 2025.12.21

A legolvasottabb posztok

  • Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban
  • Viccországban bejelentenek
  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt)
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)
  • Lehet-e újra nagy Magyarország?
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat

A választások tétje (megjegyzésposztsem)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

       Nem szeretnék egy igazán liberális Magyarországot.

       Egy igazán liberális Magyarországon nagyon sokan éreznék magukat rosszul azok közül, akik lényegesen konzervatívabbak az európai átlagnál, tisztességes emberek, akikkel a legtöbb kérdésben szót lehet érteni, pár dologban meg nem. Nem lenne jó, ha ezek az emberek pocsékul éreznék magukat. Magyarország egy kissé visszamaradott ország, de ez kezelhető lenne, ha normális konzervatívok vezetnék. Kicsit merev, a progresszív gondolatokat gyanakvással figyelő, de azért tisztességes emberek.

       A Vidnyánszkyé lenne a Nemzeti Színház, néhány kereszténykádárista lektűríró néni Főkossuth-díjat kapna, lenne a Szabolcska Mihálynak egy szép nagy szobra a Margit-szigeten. És kb. ennyi.

       Igen, valószínűleg maradna a határkerítés, erősködnének melegházasság ügyben, de nem bántanának senkit, és Andy Vajna a kishölggyel együtt kereshetne magának egy másik kontinenst.

       A miniszterelnök egy háromszobás lakásban lakna, nem tudnánk, hogy ki az unokatestvére, a fogtechnikusa és a gázszerelője. A miniszterelnök-helyettes nem rénszarvasra vadászna Svédországban, hanem modellvasutat építene az unokájának a Wekerle-telepen, és lenne nő a kormányban, nem sok, de lenne.  Nemcsak büntetnék a lopást, de kifejezetten kínos lenne, ha valaki túlságosan meggazdagodna a politika közelében.

       Ez lehetne egyszer a magyar választások tétje. Most nem az. A magyar választások egyetlen tétje az, hogy ki lesz az, akit Orbán majd megjutalmaz április kilencedike után, melyik tehetségtelen hülyének alapít intézetet, kinek esik le pármilliárdnyi jutifali.

        Sajnálom, de erről nekem már semmi vicces nem jut eszembe.

   

     

     

     

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518576-6969c91fc7d54' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518576&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518576-6969c91fc7d54&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518576-6969c91fc7d54' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Hogyan csináltak sztárt Jordan Petersonból.

Next Post:

Orbán és a németek

229 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. kamerasmobil szerint:
    2018.04.04 18:27

    @jotunder: Ize ha valamit szinte teljes bizonyossaggal ki lehet jelenteni az az hogy a felallas meg nyomokban sem ugyanaz mint 2014-ben…

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-83894)
    Loading...
  2. velőtanya szerint:
    2018.04.04 18:44

    @kamerasmobil: A Medián felmérése egyébként valóban rémisztő – ráadásul minden apró részletében* az – a kérdés csak az, hogy nekik lehet hinni, vagy azoknak, akik pont az ellenkezőjét mérik fel és elemzik ki.

    *A Medián pl. még azt is mondja, hogy a növekvő részvételi hajlandóság is direkt jó a fidesznek, ez pedig végképp szembe megy kb. mindenki mással:
    „Kiderül az is a mérésből, hogy egyre többen akarnak szavazni, a legutóbbi 60 százalékról a szavazni vágyók aránya felugrott 66-ra… A mozgósítás főleg a falvakban volt hatásos, 54-ről 68 százalékra nőtt a biztos szavazók aránya, ami a Fidesznek jó, mert 39-ről 48 százalékra nőtt a kormánypárti szavazók aránya.”
    Vagy ezt, ami szintén csak náluk jelent meg a felmérésben, és elég bizarrul is hangzik a szóban forgó „elmúlt három hét” ismeretében:
    „2010 ősze óta most először vannak többségben azok, akik szerint az országban jó irányba mennek a dolgok, és három hét alatt nőtt 48-ról 55 százalékra azok aránya, akik jónak ítélik a kormány és Orbán teljesítményét.”
    Sajnos azt én nem merném kijelenteni, hogy nem lehet igazuk, de azt igen, hogy nagyon meglepne.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-83895)
    Loading...
  3. netukki szerint:
    2018.04.04 20:36

    @velőtanya: És még ez is: magyarnarancs.hu/valasztas2018/nemetorszagnak-orban-kell-110360

    Hiv.: [@netukki:](#comment-83896)
    Loading...
  4. seol szerint:
    2018.04.04 20:58

    @netukki:

    Senki nem mondta, hogy elvtelen férgek csak Magyarországon és csak a fideszben lehetnek.

    Hiv.: [@seol:](#comment-83897)
    Loading...
  5. netukki szerint:
    2018.04.04 22:12

    @seol: Még a Szíriuszon is lehetnek.

    Hiv.: [@netukki:](#comment-83898)
    Loading...
  6. Manchmal szerint:
    2018.04.05 12:09

    @velőtanya:

    Megérkezett. torokgaborelemez.blog.hu/2018/04/05/2018_8_valasztasi_elorejelzes

    A lényeg, hogy a Fidesznek vagy kétharmada lesz (nagyon vagy éppen hogy), vagy abszolút többsége, vagy akár kisebbségbe is kerülhet, és mindez nagyon kevésen múlik, az viszont megjósolhatatlan. 😛 Ő azért leginkább az abszolút többségre tippel.

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-83899)
    Loading...
  7. Manchmal szerint:
    2018.04.05 12:15

    A Politico is készült, itt végig lehet lapozni. bit.ly/2iFbJ9o

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-83900)
    Loading...
  8. jotunder szerint:
    2018.04.05 14:05

    http://www.theguardian.com/world/2018/apr/05/eu-centre-right-bloc-accused-of-sheltering-hungarys-orban

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-83901)
    Loading...
  9. seol szerint:
    2018.04.05 14:42

    @jotunder:

    Hát nézd már, nem észrevették pár év késéssel? 🙂

    Hiv.: [@seol:](#comment-83902)
    Loading...
  10. ámbátor szerint:
    2018.04.05 15:22

    @Manchmal: én nem így értettem. Nekem az jött le, hogy egész határozottan állítja hogy a Fidesz vagy nyer, vagy nem. Amenyyiben nyer, de csakis akkor, bizonyosra vehetö. hogy vagy lesz kétharmada, vagy pedig nem lesz.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-83903)
    Loading...
  11. incze szerint:
    2018.04.05 17:52

    @ámbátor: ez gonosz volt, elemez úr most mondott egy a körülményekhez mérten egész egyenest, csaknem merészet (ha pl. azt vesszük, hogy egy friss kutatás állásának valóra válását a nagy meglepetés lenne kategóriájába sorolta). aszongyam, hogy józan számítással, meg az adatokból ez van, de beleszippantva a levegőbe egy kis meglepetés szagot érez (persze, ki milyen légtérben van a szippantáskor, ő enyhén jobbikos llégtérben ül, de tényleg enyhén), amennyire látom, ez nála még mindig csak karcsúsítja a fidesz fölényt, minden máshoz már kell valamelyik nagy meglepetés is.

    Hiv.: [@incze:](#comment-83904)
    Loading...
  12. vajdasagi szerint:
    2018.04.06 08:22

    @ipartelep: Köszönöm a kimerítő választ.

    Ahogyan Te is, én is két részre bontanám a mondandómat:

    1. Nem vitatom az éleslátásodat: normális körülmények között valóban nem lenne
    nemzeti létkérdés, hogy a bűnbanda nyer-e, vagy mások (akik esetleg nem is
    jobbak). Ezúttal azonban egy akkora technológiai forradalom előtt állunk, mint
    amikor a majmok lejöttek a fáról. (Esetleg nagyobb is lesz ez a váltás, mint az volt.)
    Nomármost az a majomcsapat, amely pont ekkor elkalandozott rossz irányba, az
    nem jött le a többiekkel a fáról. Ott maradunk a 20. században mert nem lesz
    elegendő képzett, önállóan gondolkodni cselekedni tudó és cselekedni képes
    ember. Amit orbánék tolnak, az más körülmények között csak apró
    csellengés lenne, amit korrigálni tud az ország a következő években. Most
    azonban nincs időnk erre a tévelygésre. A sok-sok kommented alapján nagyon
    sokat adot a véleményedre, de most higgyél egy jól informált informatikus
    szavainak. Az ipar 4.0 hatásait már a közeljövőnkre is elborzadva látom,
    miközben egy nagyon picit részt veszek a kialakításában. Nincs olyan, aki
    ezt teljesen fel tudja mérni, de minél közelebbről nézi valaki, annál
    jobban elképed az előttünk álló változásokon. Nem lesz magyar nép a
    21. század végére, ha nem változtatunk gyorsan.

    2. A nekem írt válaszod második része már nehezebb dió. Az világos, hogy
    mindenki erősen védelmezi a családját, szeretteit, különösen a
    leszármazottjait. Már a szomszédai, a városa lakói, vagy az országa
    nehezebb dió: miért szeressem én jobban őket, mint a számomra nagyon
    kedves franciát, szerbet vagy akár szlovákot? Nehéz kérdés ez, de én
    mégis érzek valami késztetést, hogy hű legyek a hazához. Hasonló a
    nyelv és kultúra kérdése: szívemhez nőtt ezeknek sok-sok eleme, és
    szívesen teszek azért, hogy ezek fennmaradjanak, és 200 év múlva a
    leszármazottaim ne kínaiul beszéljenek. Mindamellett: ezek nagyon
    nehéz kérdések, és sokat gondolkodtam én ezeken végső (megnyugtató)
    választ nem találván. Az én esetem e tekintetben különösen érdekes,
    mert két országban is éltem/élek és ha nincs Milosevics ámokfutása,
    akkor ki tudja, hogy a gyerekeim ma milyen nyelven beszélnének.

    Baráti üdvözlettel,
    Vajdasági

    Hiv.: [@vajdasagi:](#comment-83905)
    Loading...
  13. vajdasagi szerint:
    2018.04.06 08:32

    @dr. mesterséges színezék: Köszönöm a választ. Azzal teljes mértékben egyetértek. És még hozzátenném: nemcsak azért nem engedhetjük meg magunknak, hogy még 4 évet várjunk, mert Orbán nem fog adni még egy esélyt, hanem azért sem, mert a küszöbön álló ipari/informatikai forradalom nem fog adni még 4 évet. Még ha képesek is lennénk kormányt váltani majd 4 év múlva, az már késő lesz. Tudom, mert ilyen szoftverek gyártására van elég jó rálátásom.
    Tényleg ahhoz lehet hasonlítani a helyzetet, mint amikor a majmok éppen készülnek lejönni a fáról, és egyik csordájuk (a magyar) éppen elcsatangol és így kimarad a fáról való lemászásról. Aztán azok, akik emberré lettek nagyrészt kipusztítják azokat a majmokat, akik fent maradtak a fán. Esetleg egyeseket állatkertbe zárnak. Erős és sértő ez a hasonlat, de nagyon közel áll a valósághoz.

    És nem érdemes arról lamentálni, hogy jobb volna-e a fán maradni, mert akik ott maradnak, sajnos állatkertben végzik – sajnos nincs választási lehetőség. Pedig lehet: jobb lett volna nem lejönni 🙂

    Hiv.: [@vajdasagi:](#comment-83906)
    Loading...
  14. vajdasagi szerint:
    2018.04.06 10:46

    @velőtanya: Köszönöm a nekem írt válaszodat. Nem értek vele egyet, de elfogadom egy jót akaró ember véleményeként. Én másként fogok tenni: BÁRKIRE rábízom a sorsom, aki MOST azonnal esélyes kiutat mutatni a NER-ből. Azt biztosan tudom, hogy erre nincs 4 évünk.

    Lehet Neked igazad a Jobbik kritizálásában. De ugyanennyi vagy még több rossz a szocikról is elmondható, a gyurcsányról nem is beszélve. De látod én mégis a DK-s egyéni jelöltre fogok szavazni, mert a körzetemben ő a legesélyesebbnek mondott ellenzéki jelölt. Pedig nagyon kártékonynak tartom gyurcsányt (is).

    Hiv.: [@vajdasagi:](#comment-83907)
    Loading...
  15. seol szerint:
    2018.04.06 11:46

    Remélem, az rmdsz-es ifjúkomisszárok is gyakorolták a levélfelgőzölést.

    delhir.info/2018/04/02/vmsz-aktivistai-megsemmisitik-nem-fideszes-levelszavazatokat/

    Hiv.: [@seol:](#comment-83908)
    Loading...
  16. seol szerint:
    2018.04.06 12:13

    A fideszes komisszárok rendőrségi támogatással járnak ellenzéki plakátokat rongálni.

    444.hu/2018/04/06/budapesten-tobb-helyen-is-fideszes-plakatfesto-aktivistak-csaptak-ossze-jobbikosokkal

    Hiv.: [@seol:](#comment-83909)
    Loading...
  17. Manchmal szerint:
    2018.04.06 23:34

    @ámbátor: 😀

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-83910)
    Loading...
  18. velőtanya szerint:
    2018.04.07 09:13

    444.hu/2018/04/07/a-magyar-kulugy-menekulteket-lejarato-anyagokat-rendelt-a-nagykovetsegektol-a-valasztasi-kampanyhoz

    „A lap továbbította a levelet a magyar választást is monitorozó EBESZ-nek, amely nem kívánta azt kommentálni, de megjegyezték, hogy a választás után közleményt adnak ki az ügyben.”
    Remélem hogy nagyon határozott hangú közlemény lesz, és akkor a következő választások idején már tutira nem kell majd hasonlótól tartani.
    (facepalm)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-83911)
    Loading...
  19. seol szerint:
    2018.04.07 11:12

    @velőtanya:

    Én akkor lennék megszeppenve, ha két közleményt adnának ki. Vajon a pár száz törvénysértést, a 10 m2-re bejelentett 200 ukránt, egyéb huncutságokat külön említik majd, vagy elég lábjegyzetben? Jó, hogy vannak azért, meg minden. 🙂

    Hiv.: [@seol:](#comment-83912)
    Loading...
  20. velőtanya szerint:
    2018.04.07 16:12

    @seol:
    Nem akarom fényezni magam, de közvetlenül vagy közvetve százas nagyságrendű embert terelgettem az elmúlt hetekben a szavazás felé (akár hogy egyáltalán elmenjen, akár hogy kire érdemes szavaznia), és ha csak a tizedüket ez löki át holnap a piros vonalon, akkor már tettem valamit az ügyért. Viszont ironikus módon én magam itt állok egy nappal a választás előtt, és egyik ikszem helye sincs meg:/
    A körzetem egyszerűen lekerült a térképről, a koordináció szele sem érintette meg – egyébként kampány se nagyon volt errefelé – és egyértelműnek látszik, hogy a baloldal nem számol vele a nyerhető egyéni helyek között. Ami az én egyéni komfortérzetem mellett azért különösen ijesztő, mert ha így „lemondanak” egy olyan körzetről Budapest közepén, ahol négy éve 1,3 százalékponttal és néhány száz szavazattal nyert a fidesz, akkor mégis mit szeretnének elérni országosan? Megismételni a bravúros 2014-es eredményt?
    Egyébként is HMVH óta a mai napon vagyok a legpesszimistább, szerintem az utolsó hét dinamikája is nagyon rossz volt – ráadásul egy olyan extra aggodalmam is van, amivel korábban nem számoltam, és amivel együtt az alap pesszimista verzióm (az elbaltázott koordináció miatt az elvileg elérhetőnél sokkal rosszabb összellenzéki eredmény + a jobbik relatív erősödése az ellenzéki oldalon) igazi horror-forgatókönyvvel fenyeget: attól tartok most, hogy a kistelepüléseken nemcsak százalékosan fognak tarolni, hanem több százezres nagyságrendű olyan ember fog ott leszavazni rájuk, akik a kvótanépszavazós tömegnek a fix táboron felüli részéhez tartoznak. (De nyilván nem leszek szomorú, ha tévesnek bizonyul ez a megérzésem)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-83913)
    Loading...
  21. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2018.04.07 17:05

    @velőtanya: ha a fő célod a Fidesz mandátumainak minimalizálása (remélem, jól emlékszem), akkor listán a Momentumra, egyéniben a legtámogatottabbnak tűnő nemfideszesre (és ha persze a fő célod a Fidesz-Jobbik mandátumainak minimalizálása, akkor a legtámogatottabbnak tűnő sefideszsejobbikosra). részletesen:
    jatekelmelet.blog.hu/2018/03/24/mennyit_erhet_a_szavazatod

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-83914)
    Loading...
  22. Manchmal szerint:
    2018.04.07 21:00

    @velőtanya:

    Pedig Kocsis Máté, ha lehet, még külön visszataszító, emblematikus figrája a Fidesznek, akinek a lenyomására önmagában ezért is minden lehetséges erőt összpontosítani kellett volna. Nem követtem minden részletében a dolgot, de a végeredményt nem igazán értem: Ara-Kovács szerint volt egy deal, hogy akit a mérések esélyesebbnek hoznak ki, az visszalép a másik javára, és ezt B. K. nem tette meg. Nem tudom, miért, függetlenül attól, hogy nyilván jó lehetne, ha ő lenne ott a közös jelölt, de az Együtt két egyéni körzete is több, mint amit remélhettek, az egyikben ráadásul pont DK-s lépett vissza a jelöltjük javára. És azt sem tudom elképzelni, hogy ne merült volna fel B. K. leendő polgármesterjelöltsége és támogatása alternatívaként – szerintem ez elég logikus lenne, igazából még logikusabb is, mint a képviselőjelöltség, mert ő a kerületi, helyi ügyekben alkotott igazán. De mindettől eltekintve szerintem ilyen dilemma esetén a töredékszavazatok szempontja a döntő: ha az egyik jelöltre adott szavazatok jó eséllyel elvesznek, akkor a másikra van értelme szavazni, akinél nem.

    A pesszimizmusodat és a rossz érzéseidet amúgy osztom; ma éppen azt a horrorforgatókönyvet igyekeztem elhessegetni, hogy csak a Fidesz és a Jobbik jut be, ami elég magas részvétel és még néhány nem túl szerencsésen alakuló egyéni eredmény esetén nem teljesen kizárható. (Plusz esetleg egy-két LMP-s egyéni jelölt, akiknek a közös jelöltté válása önmagában is szörnyű azok után, amit műveltek, és ahogy és amilyen arányban ez a közös jelöltek között előállt.)

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-83915)
    Loading...
  23. Mozigépész szerint:
    2018.04.07 21:02

    @velőtanya:
    Ne görcsölj erre rá. Szerintem mindenki csinálja, amit a legjobbnak gondol. Ha te úgy gondolod, hogy szavazni kell, akkor menj el, és ikszelj egyet a számodra leginkább elfogadhatóra. Aztán majd kiderül…

    Hiv.: [@Mozigépész:](#comment-83916)
    Loading...
  24. Manchmal szerint:
    2018.04.07 21:11

    @dr Brcskzf Gröőő:

    Bocs, de a Momentumra szavazással nem igazán lehet a Fidesz mandátumait minimalizálni, mert nem jutnak be valószínűleg. A „mennyit ér a szavazatod” levezetés kb. annyit jelent, hogy milyen oddsszal fogadsz, mennyit nyerhetsz – de az, hogy a nagy nyerésnek kicsi a valószínűsége, ebben az esetben lényegesebbnek látszik. Persze lehet ez is egyéni mérlegelés kérdése.

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-83917)
    Loading...
  25. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2018.04.07 21:31

    @Manchmal: a nagy nyerésnek nem _annyira_ kicsi a valószínűsége, hogy a biztos bejutóra adott kicsit nyerő szavazat alá csökkentse. ez a lényeg (khmm, bocs, jótündér) a várható értékben meg az oddszokban. az egyéni mérlegelés kérdése az, hogy a rendelkezésre álló információk alapján milyen valószínűségeket rendelsz az egyes kimenetelekhez, de Csóka erről is elég kimerítően ír (a részletes tanulmányban).

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-83918)
    Loading...
  26. incze szerint:
    2018.04.07 22:08

    @velőtanya: én úgy látom, hogy mostanában választói svung a (jobbára kikiáltott, ritkábban mért) „legesélyesebb jelölt” mögött van ott is, ahol nincsen visszalépés. (ezt követi a pártlogika, és leghátul a jelölt esetleges kvalitásai).

    pl. a „pollo.hu” egy rendkívül torz minta (a jobbik megszállja, a fidesz mellőzi), de az az egyes pártok szavazói attitűdjét valamelyest elárulja atekintetben, hogy mennyire hajlandók átszavazni (ez egy ~120 ezres minta, pollo.hu/atszavazasok ). az látszik, hogy a fidesz egyáltalán nem (surprise), a jobbik lényegében nem kooperál, a többiek viszont eléggé (a jobbikra is, amelyik így valóban jobban fog szerepelni, mint illenék).

    ebből nagyjából kitalálható, hogy ha valaki, akkor ara-kovács tudja megszorítani nembuzi mátét, ő a „hivatalos” fő kihívó ott (ennek megfelelően a pollo.hu szavazáson – ugyan lényegében fidesz nélkül – vezet is rendesen)

    Hiv.: [@incze:](#comment-83919)
    Loading...
  27. velőtanya szerint:
    2018.04.07 22:38

    @Manchmal: Azt kell mondjam, hogy jobban képben vagy nálam:)
    Mentségemre szóljon, hogy tegnap délutánig tényleg nem történt semmi, és én kb. akkor vesztettem el végképp a türelmemet (miután már azt se értettem, hogy a szerdai kölcsönös visszalépésekből hogyan sikerült pont ezt a körzetet kihagyni). De azért önmagában is tragikomikus, hogy az utolsó 12 órában(!) kezdtek (volna) tárgyalni, ami nyilván nem is jött össze:/
    Abban amúgy egyetértek, hogy végül az mszp-dk-együtt megállapodás összességében teljesen korrekt lett, a két hely a maximum amire esélye lehetett az együttnek, és amennyire tudom, a nekem kevésbé ismert 16. kerületi emberük is megérdemelte – szóval ha ennek keretében akkor BK is visszalép, egy szót nem szólok. De valamit itt nagyon elszúrtak, mármint ők ketten (mert az lmp-vel eleve nem számoltam, az egyik legnagyobb seggfejük a helyi jelölt, aki szerintem akkor se lépett volna vissza, ha a pártja ezt akarta volna), pedig itt lett volna esély az lmp nélkül is, hiszen 2014-ben csak pár száz szavazattal maradt le az összefogás jelöltje. Így viszont nagyon kevés… mindenesetre az a kevés így akkor a dékásnál van.
    (Az viszont mindenképpen érthetetlen továbbra is – pont azért is, amiket te írsz – hogy miért került ennyire a partvonalra ez a kerület, miközben más hasonló adottságú körzetek történései meg a csapból is folytak)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-83920)
    Loading...
  28. velőtanya szerint:
    2018.04.08 01:25

    Méltánytalanul kevés figyelmet kapott ez a csalási lehetőség, pedig már napokkal ezelőtt olvastam, hogy nemcsak a last minute visszalépések nyomán nem nyomtatnak új szavazólapokat, hanem még a keddi-szerdai visszalépett jelöltek is ott lesznek a papíron:
    index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/04/07/ma_11-kor_kezdodik_az_orszaggyulesi_valasztas/visszalepett_jeloltre_is_lehet_szavazni_torontoban/
    Az biztosra vehető, hogy a kisebb településeken a full fideszes bizottságok nem fogják kihúzni a neveket, de máshol is be fognak próbálkozni, és ahol ilyen bamba az „ellenzéki” megfigyelő, ott ez egy aranybánya a fidesznek.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-83921)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: Szerintem meg orbangyulolet szintu t…
  • ijontichy on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: : Már egy éve találgatjuk, hogy ez m…
  • nyulambator on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Szerintem több helyen is tévedsz. Nem h…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Van az az elmelet, hogy a Penta…
  • DarthVader on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Miután Irán kijelentette, hogy…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Voltaképp az egészben nem látom a strat…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Nem jarsz messze szerintem az i…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Tőzsdezárás után? Az azt jelentené, hog…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Szerintem ha lesz valami, akkor…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg KatarbanNa, akkor ma éjjel? Eléggé vihar előtti csend van.…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: A főispánoktól megszabadulásnak számos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA zember, aki ott se volt: https://444.hu/2026/01/…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: De te komolyan azt hitted, hogy én az…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekInkább az a probléma, hogy a megyék önkormányzatké…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@naki: : Már a rendszerváltás idején sem nagyon ér…
  • naki on Viccországban bejelentenekPusztán arra utaltam, hogy a (vár)megye dolognál k…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: Ha drága visszacsinálni, akkor inkább…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@ijontichy: Valóban nem tudom, hogy egy ilyen Epst…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@muaddib00: : Szvsz. egyszerű. Vincent tv. ("ha el…
  • naki on Viccországban bejelentenekPont olyan drága lesz (ha eltekintünk az inflációt…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekÉn nem értem ezt a pörgést a megye témán. Azt tudo…
  • jotunder on Viccországban bejelentenek@ipartelep: https://24.hu/belfold/2025/12/06/magya…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Remélem, egyszer igen. Egyben azt is r…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEgy hír a Telexről: "Pest, Fejér, Veszprém és Komá…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Lehet-e újra nagy Magyarország?@annokkk: "aki más években is gazdagodott, az mind…
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenek"Free Palestine" helyett... https://www.nature.com…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@Grrr: Gondolom, nekem elég szar tapasztalataim vo…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@KennyOMG: Persze, hogy vizsgálják ki. Csak jelezt…
  • KennyOMG on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ejj de szep kanyarral tetszett terelni…
  • Grrr on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ez valószínűleg erősen iparágfüggő. Ho…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Van képe iránnak beszólni https://www.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEhhez először elkezdtem írni egy hosszú bevezetőt,…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: : "de sejtelmem sincs a felső vezető…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt gondolom, hogy ez elég egyért…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Tudok-e olyan magyar és európai felső…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: : Szvsz. ezt elengedhetnéd már ;-)…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Feltétlenül idézd kérlek ahol ezt mondta…
  • DarthVader on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Trump szerint nem a nemzetközi jog fogja megszabni…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Épp eggyel előbb mondtad, hogy takarít…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Direkt nem akarod felfogni ugye? Egy pár…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Hát ez egy ilyen puritán ország. Nem k…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Erre mit mondjak. Az élet kissé bonyolul…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt is el tudom képzelni, hogy an…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Biztosan az uzsonna miatt gyűltek össz…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Az Epstein üggyel senki nem nagyon a…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Most jön csak a habzás. Mivel Orbán…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Orbán is minidg ezt tolta (amíg még tudta kontroll…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@incze: És elengedik Madurot ?
  • incze on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00:: ez nem ilyen egyszerű. egyelőre nagyo…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : "A világ immáron egy perverz fázisba…

Posztrulett

Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország

Omar Hatamleh, a NASA mesterségesintelligencia-igazgatója a Tourism Summit 2025 konferencián arról beszélt, hogy a mesterséges intelligencia és az orvostudomány fejlődése nemcsak a munkánkat, hanem az egész társadalmi berendezkedésünket is felforgatja. (index.hu) Omar Hatamleh a NASA Goddard Space Flight Center Chief AI-officere. Itt lehet őt kibérelni turizmus konferenciákra. Azzal hirdeti magát, hogy ő a Betweenbrains nevű …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • nyulambator
  • csunyatáp
  • dynamicist
  • susyk
  • hakohen
  • labrys
  • azuccahirmondoja
  • rovidec398e17c6
  • Psakreff
  • kalzol
  • Késes Szent Alia
  • nerangass
  • Judit Merényi
  • vattablz
  • ganjagym
  • sgtpotrien
  • tulajdonkppen
  • cleantone2
  • darnoknew
  • F Ford
  • KennyOMG
  • ijenanyelvtan
  • Radnóti Zoltán
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • ororvecztb1
  • Sparhelt
  • anna007dor
  • opiniopraesumpta
  • mecsekijeti
  • Podvinecz marsall
  • Mikonu
  • naki
  • Virág et.
  • szabol25
  • Tehenész
  • Tiborné Tóth
  • janostothmeister
  • elolhatuldoktor
  • Bogomil
  • karsairita
  • SMFB
  • Vidor Ferike
  • onehumanoid
  • tgr
  • aerduloensamtonight
  • gearforbooks
  • kiazmármegint
  • Morp65
  • Gaboxhrr
  • ipartelep
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d