Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból 2025.05.04

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt)
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból
  • A bukaresti Karácsony Gergely

Amit szabad Jupiternek avagy soha ne nyomd fullba a kohánmatyit.

2024.11.04 by jotunder

Dr. Somkuti Bálint a Szuverenitásvédelmi Hivatal ún. kutatója az „„Aki a túlerőt nem tiszteli, az nem hős, hanem bolond!” szöveget tette fel a Facebookra, ami MCC-s (mert ott is kutat, széles spektrumú kutató) főnök Dr. Orbán Balázs (és Sancho Panzája, Kohán Mátyás) cukiságának a parafrázisa. Egy ideig magyarázták a fészbukon, hogy mennyire igaza van, aztán egy másik Dr. Orbán rájött, hogy Somkuti elvtárs nem viselkedett pártszerűen és Dr. Somkuti Bálint már csak ex-kutatója a Szuverenitásvédelmi Hivatalnak.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531851-68266ef993a22' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531851&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531851-68266ef993a22&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531851-68266ef993a22' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Lehet, hogy az idősebb nők az utolsó pillanatban Trump ellen fordulnak?

Next Post:

És akkor a végső tipp a választásra…

25 Commments

  1. vattablz szerint:
    2024.11.04 14:28

    Most éhen fog halni?

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-338490)
    Loading...
  2. annokkk szerint:
    2024.11.04 14:36

    Igen, lehet, hogy ez a túlerőt nem tisztelés kicsit lebolondozza a nemzet hősét, Orbán Viktort is, korszakos harcaiban a világösszeesküvés ellen, ami viszont már hiba.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-338493)
    Loading...
  3. nyulambator szerint:
    2024.11.04 14:53

    @vattablz: Próbaidőre kinevezik téeszelnöknek Rücskösrottyantóra, csak a statuálás miatt, és ha nem mutat további trockista elhajlásokat, akkor a következő kampányidőszakban már megint lehet helyettes vezércsahos.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-338496)
    Loading...
  4. vattablz szerint:
    2024.11.04 14:55

    @nyulambator: Kicsit megnyugtattál.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-338497)
    Loading...
  5. annokkk szerint:
    2024.11.04 14:59

    @nyulambator: Nem mondhatják mostmár az imperialisták, hogy nincs nálunk közéleti vita. Viktor azt mondta, legyen vita, és lett.
    Nem lennék most a zimperialisták helyében.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-338498)
    Loading...
  6. tahonoli szerint:
    2024.11.04 15:21

    Csak VOLT kutató az MCC-nél? https://mcc.hu/szemely/dr-somkuti-balint-re 404 jön be.
    Szegény ember Orbán Balázsa egyetlen nap két állást vesztett el, mintha. És ez eddig csak amiről tudunk. Úgy lett senki, hogy amikor még lehetett volna valaki, akkor is egy senki volt.

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-338502)
    Loading...
  7. apokalipszistmost szerint:
    2024.11.04 15:26

    igazából egy, a gazdaságban bekövetkezett (bár igazából évek óta előrelátható) sajnálatos események miatt megbomlott elméjű, senki által nem ismert moszkvai és pekingi utasításokat követő ügynök „gondolatait” kéne valahogy követni, szóval adom, hogy most nem ez a világ legegyszerűbb munkája
    lám, nem is sikerült

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-338505)
    Loading...
  8. nyulambator szerint:
    2024.11.04 15:36

    @tahonoli:
    Még nem sikerült minden fotóról leretusálni
    https://peaceforum.mcc.hu/en/lecturer/balint-somkuti

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-338507)
    Loading...
  9. ipartelep szerint:
    2024.11.04 15:42

    Hát ez egy rövid karrier volt. Legalábbis ott. De ha a párthűség megvan, akkor minden megvan, tehát lehet, hogy találnak neki valahol egy másik állást. Amúgy én már „ismertem” a faszit a Youtu-ról, mivel ő is velem együtt hadtörténelem- és hadművészet bolond, és e témában tett ki videókat… azért nem túl eredeti meglátásokról tanúskodó videókat. A párthovatartozása persze azokból nem derült ki.
    Mit mondjak még? Megint elemezzem logikailag azt a két mondatot? Nem nagyon érdemes, csak egy kicsinyég. A két mondatot egyenként, önmagában, mondhatni „ízlés kérdése”, hogy hogyan minősítjük. Azért, mert nincs faktuális (tényleíró) tartalmuk, jelentésük. Hogy ki a hős, és ki a bolond, mitől az, az nem ténykérdés, hanem nagyon sok körülmény alakítja, befolyásolja. Megítélés kérdése, és mint ilyen, nem is objektív. Persze a teljes kontextusban és a leginkább bevett közmegegyezés szerint, inkább az van, hogy az 56-os harcosok hősök voltak, de ezt sok részlet árnyalhatja (volt ott egy pártházi lincselés is többek között), úgyhogy összetett a dolog, véleményes. Ezzel nem azt mondom, hogy nem voltak hősök, csak azt, hogy bonyolult.
    Viszont itt nem is ez az érdekes, mert ha csak ennyi lenne, akkor azt mondhatnánk, mint ahogyan bármi hasonló véleményre mondhatjuk, hogy „hát ő ezt gondolja róla, egészségére”. De a második mondat üti az elsőt, hiszen míg az első tagadja, hogy hősök lettek volna (merthogy szerinte bolondok voltak, és itt a kettőt egymást kizáró értelemben használja), addig a második mondat már a hősöknek (miféle hősöknek? az Amúri partizánoknak?) kijáró dicsőségről beszél. A költő itt már elfelejtette az első mondatát, vagy teljesen összezavarodott ama megfelelési kényszerében, hogy mivel is mutassa ki a nagy vezér, és új irányvonala iránti tisztelgését.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-338510)
    Loading...
  10. Grrr szerint:
    2024.11.04 15:43

    Tényleg az MCC-ből is kirúgták (illetve benne volt)? Az MCC Brussels free speech declaration-ját még aláírta vajon időben?

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-338511)
    Loading...
  11. ijontichy szerint:
    2024.11.04 15:43

    @poszt: Izé… mennyi orbán! Dr. Orbán, vagy dr. Orbán… most melyik a melyik? Össze vagyok zavarodva, mint Monty macskája :-|.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-338512)
    Loading...
  12. tahonoli szerint:
    2024.11.04 15:47

    Csak nem sikerül csendben maradnia a nagy csűrés csavarásban:
    „Sajnálom, hogy az előző posztomban leírtakkal sokakat megbántottam. A következményeket vállalom, sajnos aki egyedül kezeli a Facebookját az belefut ilyen hibákba” – kezdte Facebook-bejegyzését hétfő délután Somkuti Bálint”
    https://telex.hu/belfold/2024/11/04/a-kirugott-somkuti-balint-elnezest-kert-es-meg-is-magyarazta-hogy-ertette-amit-irt

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-338513)
    Loading...
  13. nyulambator szerint:
    2024.11.04 15:48

    @ipartelep: Annak fényében, hogy aki a túlerőt nem tiszteli, (azaz az ötvenhatos felkelők) nem hős, hanem bolond, nyilvánvaló, hogy a második mondat (Dicsőség a hősöknek!) nem nekik szól, hanem valaki másnak. Az izgalmas kérdés, hogy november 4-e kapcsán vajon melyik szereplőre gondolhatott mint hősre, ha nem a felkelőkre.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-338514)
    Loading...
  14. Grrr szerint:
    2024.11.04 15:50

    Nekem tetszik anokkk meglátása is, miszerinthogy Orbán ugyebár már hosszú évek óta hősként küzd a liberális túlerő ellen az ország szövetségesi rendszerein belül.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-338516)
    Loading...
  15. annokkk szerint:
    2024.11.04 16:08

    @tahonoli:
    Itt, ebben a bocsánatkérésben láthatjuk a téma helyes kormányzati kommunikációját…. 56 örökösei mi vagyunk, mert van 56-os politikai fogoly a családban, továbbá a haza védelménél fontosabb a magyar életek védelme, és ezért kell lefeküdni a túlerőnek, ha jönnének az oroszok.
    A lényeg, hogy ne improvizáljunk, mert nem kell ide gondolkodó értelmiség, csak pártkatona , ahogy Kövér elvtárs is megmondta.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-338517)
    Loading...
  16. ipartelep szerint:
    2024.11.04 16:38

    Hiv.: @nyulambator:

    Én nem gondolom azt, hogy ha két mondatban egyaránt hősöket emleget, akkor a második mondat hősei nem ugyanazok lennének mint az első mondatéi. Inkább azt gondolom, hogy mindjárt a második mondatban megpróbálta enyhíteni az első mondat bugyutaságát, csak közben nem vette észre, hogy a két mondat immáron durván ellentmond egymásnak (kontextus szerint). Azt még alanyunkról sem feltételezem, hogy a második mondat hőseiként a forradalmat leverő ruszkikra gondolt volna, itt még nem tartunk, ennyire nem elvetemültek ők sem (ebben, mert másban elvetemültek). Egyszerűen nem fogta át a tudata, hogy ez a két mondat így együtt nagyon nem áll össze.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-338518)
    Loading...
  17. nudniq szerint:
    2024.11.04 16:46

    Hiv.: @ipartelep: a két mondat NEM mond ellent egymásnak.

    az első mondatban meghatározza,h ki NEM hős. a másodikban pedig a hősökről beszél – azaz NEM azokról, akikről az első mondatban megllapította,h azok NEM hősök. Csak így lehet korrekt módon ételmezni 😉

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-338519)
    Loading...
  18. nyulambator szerint:
    2024.11.04 16:55

    @ipartelep: Hát gondolhatott épp a ruszkikon kívül sokmindenkire. Nagy Imrére, Kádárra, Horn Gyulára, vagy épp Orbánra. Mert például ő kétségkívül hős.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-338520)
    Loading...
  19. ipartelep szerint:
    2024.11.04 17:16

    Hiv.: @nudniq:

    Megpróbáltam immár kétszer is elmagyarázni, hogy nem szó szerint, hanem az egész értelme a szövegkörnyezet, a kontextus szerint van itt ellentmondás, de ezek szerint ez neked nem ment át. Többet nem tehetek az ügy érdekében.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-338521)
    Loading...
  20. incze szerint:
    2024.11.04 17:51

    hökkenten látom, hogy mennyi erőfeszítéssel próbál itt mindenki bárminemű kapcsolatot teremteni a nerdolgozó által termelt két egységnyi textuális kibocsátás között. mintha azzal lenne a főmogyoró elégedetlen, hogy mekkora hülyeséget beszél. én a főmogyorót sokkal nagylelkűbb embernek ismerem annál, hogysem azért orroljon, mert a lakájai tökhülyék. szerintem a főmogyoró igazából még kedvét is leli ebben, örömére szolgálnak ezek az igyekvő nerbocsok, és az sem utolsó szempont, hogy ez az a közeg, melyben az ő elmeéle csillogni látszik.

    a gond szerintem somkuti esetében inkább az, hogy újra előhozott (ki a fasz kérdezett, bazmeg?) egy olyan témát, amit a főnökség most éppen jegelni, a mogyorók emlékezetéből átmenetileg kiiktatni igyekezett legalább addig, míg alorbán almogyoró külső felületéről lekpopik az a sok barna. ebbe az altatásba vakkantott bele az idiótája, ráadásul jópontszerző igyekezetében frappírozni próbált a faszfej, hogy nagyobbat szóljon.

    Hiv.: [@incze:](#comment-338523)
    Loading...
  21. darnoknew szerint:
    2024.11.04 17:55

    „Fő kutatási területe … elsősorban a gerilla és irreguláris hadviselés.” A bolondokat kutatja.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-338524)
    Loading...
  22. thegaben86 szerint:
    2024.11.04 21:37

    @nyulambator:

    Nekem az elso gondolatom az volt, hogy ez egy szimpla ukrangyalazas. Ukranok nem ismerik fel a tulerot = bolondok, a magyarok viszont hosok voltak, ne is hasonlitsuk oket ossze. Nagyon igyekezett Orban Balazs baromsagat alatamasztani valami nyakatekert logika menten (ne is menjunk bele, mert nyilvanvaloan hulyeseg az egesz, de logikat a ner kommunikacioban nem lehet mar talalni).
    De allitolag beleallt a kommentszekcioban. Razc Andras magyarazata szerint Somkuti a szovjetekre gondolt amikor hosokrol irt.
    Ha ez igy van, akkor viszont csak annyi tortent, hogy a bastya kicsit eloreszaladt az idoben, a hos szovjetek/bolondok akik a szovjetek ellen harcolnak narrativa majd 2025ben vagy 26ban lesz csak, miutan napjaink szovjet hosei bekebeleztek ukrajnat es mar semmifele mellebeszeles 56os hosokrol nem lesz indokolt.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-338540)
    Loading...
  23. nyulambator szerint:
    2024.11.05 17:20

    @vattablz: Szájernek letelt a száműzetése, nem mutatott trockista elhajlásokat, úgyhogy lassan visszamerészkedhet a húsosfazékhoz. (de csak a négy fal között)

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-338604)
    Loading...
  24. Morp65 szerint:
    2024.11.05 18:45

    Hiv.: @nyulambator:: pont ezt akartam belinkelni valahová…

    Hiv.: [@Morp65:](#comment-338607)
    Loading...
  25. rokakutya szerint:
    2024.11.09 10:40

    @incze:
    nagyon pontos esetleirat.
    Az uborkafára felkapaszkodott fogalmatlan kutatók „igyekvő nerbocs” definícióra akartam külön dupla like-ot adni de nem engedi a gèp 😀

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-338839)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)”Magyar Péter hétfőn jelentette be, hogy gyalogtúr…
  • velotanya on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Émelyítő az a szeretetteljes enyelgő…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólAz xAI Colossus szuperszámítógép, 100.000 db Nvidi…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: köszönöm, véletlenül másfelé kereste…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: https://mediapiac.com/2025/05/…
  • exadvocatus on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya:: Érdekes, hogy épp UP legproblémásabb…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról: @nyulambator: nem találom. Lehet, hogy már kitil…
  • Keepdreaming on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaÉs újra van Traubisodánk! Hurrá!
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ennyi optimizmussal én nem tudok mit kezdeni. Lego…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Hát azt az egyet jól látta meg a köpcö…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @Grrr: Ebből egy dolog látszik csak, de sokr…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr:: az Oroszországi Föderáció jelenlegi háború…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Én Oroszországot látom felsejleni szemem előtt. Pe…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Az, hogy a Momentum fontolgatja, hogy nem indul 20…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: békés tüntetés meg annak az eredménye…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Jelen pillanatban az ellenzéki szinté…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ennek a "sóval hintjük be"-nek a törvé…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: ezt mondta :( az ellenzék vezére, ami…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ez a tuntikezes semmit nem er uzenet s…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Mert eddig mikor oldott meg tüntetés…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Es megint arrol beszel, hogy felesleges…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: az ellenzék vezére éppen maglódon sétál. sz…
  • vattablz on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaAlakul az a monodráma. Melódia csoki meg már van,…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: Ha nem gyújtják fel a karmelitát és kergeti…
  • nyulambator on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaNe is mondjuk többé hogy rossz, mondjuk azt, hogy…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ha nem megy ki egy dühös tömeg az utcára, akkor az…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Lehet, hogy tényleg Gandhi a példakép.…
  • ijontichy on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: : Én azt is olvasom, hogy "Sóval hintj…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: És azt láttad, hogy a "becsavarodott"…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: Hát Gandhinak egyszer már ugye bejött…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Igen. És MP az egyetlen, aki eséllyel…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Miközben képtelen vagyok felfogni, hog…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Nekem az Ukrajna melletti egyértelmű k…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ez a szarság durvább, mint ami ellen nemrég Grúziá…
  • kiazmármegint on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG:Es emellett az is erdekelne, hogy mikor…
  • Thalész on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: " mint a sajtószabadság felszámolása id…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: nem hiszem, hogy labrys a nemzet ellen…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Persze, lehet ezekről is írni, a szuverenitásvédel…
  • Thalész on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: Hát van olyan pletyka, hogy Sz…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG: De vajon azt tudják-e majd ha már bemeg…
  • KennyOMG on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)En arra lennek kivancsi, hogy ha JT kulfoldrol van…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusrólAzt mondják a fiúk, Romulus a tiszai szuperkém, má…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Kíváncsian várjuk. És hogy állsz a szín…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Csodálom a kitartásodat JT - és egyben…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)OFF természetesen fogok írni erről a putyinista bo…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)[@exadvocatus:](#comment-344988 Lényegében egyetér…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Azt hiszem, félreérthető voltam. Írásod…
  • DarthVader on Az Orbán-fasizmusról@Keepdreaming: Csak a kerék forog. Visszatértünk u…
  • Keepdreaming on Az Orbán-fasizmusrólCsúnya vége lesz. Legalábbis kurvára remélem, hogy…
  • ikarus on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Tiltakozunk, tiltakozgatunk? Talán n…

Posztrulett

A legsúlyosabb német újfasiszta őrjöngését publikálta Békés fajtestvér a Kommentárban plusz Schmidt Mari esete Csurka Bubuval

Úgy döntöttem, hogy a Netanyahu miniszerelnökhöz közel álló konzervatív izraeli think tank, a Jerusalem Center For Security, lapjának, a Jewish Political Studies Review egy cikkéből fogom megismertetni az Olvasóval Götz Kubitscheket. ” The IB sees protecting Germany as its foremost task. This is where “Martin Sellner” (IB), “Björn Höcke” (AfD), and “Götz Kubitschek” (a right-wing …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • KennyOMG
  • jack_of_all_trades
  • Mister Gumpy
  • aerduloensamtonight
  • janostothmeister
  • azuccahirmondoja
  • kisvince
  • Gabor
  • hakohen
  • szabol25
  • vattablz
  • kisa
  • ervsebeszet
  • barki
  • kalzol
  • aromo44
  • Hanyistók
  • LibaLeontin
  • twmmy
  • Külsős
  • olvassbele.com
  • velotanya
  • nerangass
  • marysolotravez
  • ijontichy
  • exadvocatus
  • elolhatuldoktor
  • kiazmármegint
  • Grrr
  • Hector Kapitány
  • excombo
  • esztre
  • Thalész
  • Radnóti Zoltán
  • Vidor Ferike
  • jotunder
  • cleantone2
  • csunyatáp
  • opiniopraesumpta
  • micike mici
  • ipartelep
  • Haász Endre
  • thegaben86
  • Keepdreaming
  • outis
  • attitoth68
  • labrys
  • Tiborné Tóth
  • Czifra Zoltán
  • macskahala
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d