Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05

A legolvasottabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Orbánék megtámadták Barabási Albert-Lászlót

Az Origo esete az idők múlásával

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

      2017. október 22. (origo) 

      1.  „A szexuális zaklatási botránnyal elveszítették kedvencüket a balliberálisok. „

      2.  Marton László „közismerten hiperliberális ember”

      3.  „24 évig igazgatta a Vígszínházat, Kádár János nyolcvanas éveitől kezdve egészen Bajnai Gordon miniszterelnökségéig. „

      4.  „Az előadások is, ő maga is mindig a liberális oldal mellett politizáltak. Persze óvatosan, hiszen Marton László gyáva ember.”  

       2017. július 27.  (origo)

       1.  ” Marton László Kossuth-díjas direktor: kétszer akarták kirúgni, előbb Berecz, aztán Demszky. „

       2.   „Könyvéből kirajzolódik felmenői nagypolgári világa: széles műveltségű, nyelveket beszélő emberek. Ám 1945 után egzisztenciális veszteségeik mellett azzal is szembe kellett nézniük: az új rendszer szemében az ő szellemi értékeik egyszerre számítanak ócskaságnak, egyben veszélyes hulladéknak. „

       3.     „Kötetében is írja: a nyugati teátrumokat vonzotta az a metaforikus színházi nyelv, amelyen a kelet-európai rendezők mondták el „kódolva” mindazt, amit egy-egy puhább, vagy keményebb szovjet befolyású diktatúrában el kellett mondaniuk. Ám azt is elbeszéli: számtalan konfliktusa volt a honi diktatúra fenntartóival.”

       4.      „Olyannyira, hogy 1992-ben, már Antall kormány idején és támogatásával lehetőséget kapott a Vígszínház felújítására. Csak aztán Demszky Gábor főpolgármester helyettese, Marshall Miklós közölte: a munkálatok alatt lényegében leváltja a teljes jogú igazgatástól, mert nem bízik benne, hogy képes lenne irányítani a munkálatokat.”

      

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518665-6a08f925d1ba8' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518665&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518665-6a08f925d1ba8&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518665-6a08f925d1ba8' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Harvey Weinstein hosszú árnyéka (megjegyzésposzt)

Next Post:

A konzervatívok esete a tanszabadsággal

91 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. Janossz szerint:
    2017.10.23 19:32

    @kisa: OK, nincs mentség rá. Azonnal rá kell borítani az asztalt, vagy fejbe verni valamivel, így jó?
    De húsz év múlva előállni az esettel, mikor már rég nem az elkövetővel, sokkal inkább a saját önbecsüléssel van a baj? Vagy csak szimplán valami egyéb, azóta született sérelemért bosszút állni?
    Nem volt erőszak, mehetett volna szabadon, kilépve a megalázó helyzetből. Nem tette. Belement a szituációba, része lett, ha alávetett félként is valaminek, aminek nem kellett volna. Nagykorúként.
    Pont.

    Hiv.: [@Janossz:](#comment-89941)
    Loading...
  2. aronsatie szerint:
    2017.10.23 19:34

    @Janossz: Láttunk??? Tömegek állnak melletted, mi?

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-89942)
    Loading...
  3. aronsatie szerint:
    2017.10.23 19:37

    @Janossz: Nevezd bosszúnak. Ha neked elfogadható, hogy az (állítólag) nagy rendező a farkával ismerkedik, mi kifogásod lehet a visszavágó ellen?

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-89943)
    Loading...
  4. Janossz szerint:
    2017.10.23 19:38

    Istenem, troll nélkül nem lehet egy percet tölteni a neten?
    Oszd már meg velünk a témába vágó magvas gondolataid, vagy menj aludni inkább!
    Gy.k. : Velünk= a a blog közönsége.

    Hiv.: [@Janossz:](#comment-89944)
    Loading...
  5. Janossz szerint:
    2017.10.23 19:58

    @aronsatie: Nekem kifogásom nem lehet ellene. csak valahogy nem elegáns az egész.
    Most Marton dúdolhatja:

    Egy nőnek, nem is tudom, volt egy ajánlatom.
    Hárman jöttek nekem, azon az éjjelen
    Orrcsontom eltörött a Múzeum mögött

    Így megy ez.

    Hiv.: [@Janossz:](#comment-89945)
    Loading...
  6. kisa szerint:
    2017.10.23 20:11

    @Janossz: Ezt már fuxossal is lejátszottuk: amíg nem éltél át hasonló helyzetet, nőként, persze, addig könnyű kibickedni, hogy mikor mit kellett volna csinálni. És pont miattad – meg a hasonló gondolkodásúak miatt – kétszer is meg kell gondolnia egy nőnek, hogy bevállalja-e a vádaskodást, a „minek ment oda” mentalitást. Végig kell gondolnia, hogy el karja-e mondani ötvenszer a történetet, amit amúgy a legszívesebben elfelejtene. Végig kell gondolnia, hogy ki akarja-e tenni magát a környezete lenézésének – biztos riszálta magát -, esetleg őszintétlen sajnálkozásának. És legfőképpen önmagának is ki kell jönnie abból, hogy önmagát hibáztassa.
    Szóval nem olyan egyszerű egy ilyen dologgal kámingoutolni.

    Hiv.: [@kisa:](#comment-89946)
    Loading...
  7. kisa szerint:
    2017.10.23 20:16

    @Janossz: Miért? Farkat meglepetésszerűen valakinek az orra alá dugni elegáns????

    Hiv.: [@kisa:](#comment-89947)
    Loading...
  8. morph on deer szerint:
    2017.10.23 20:30

    Assszem ez nem csak az egyén(ek) szintjén probléma, itt a rendszerrel van baj.

    Meglátásom szerint az alapvető konfliktus abból fakad, hogy a társadalmi fejlödés(?) vagy változás jócskán megelőzte a biológia fejlődést, de legalább is komoly távolságba kerültek egymástól. Kissé érthetőbben: a késztetés a szaporodásra/közösülésre/stb gyakran még erősebb, mint a társadalom / vagy annak mérvadó csoporja – által aktuálisan helyesnek tartott viselkedésnek való megfelelés igénye vagy elvárása. Azaz a társadalmi “evolúció” bőven lehagyta a biológiait.

    Ezt a disszonanciát aztán nem mindenki képes azonos szinten kezelni, ebből adódik a konfliktus.
    Mert szinte biztos, hogy a hímneműek (férfiak) csaknem mindegyike atélt vágyat, késztetést, stb. egy-egy nőnemű (nő) irányába, akkor is, – és annak ellenére is, – hogy az adott pillanatban a beteljesülésnek semmilyen alapja nem volt, mert így vagyunk gyártva!
    Csak itt jön be a képbe a férfi mint társadalmi lény, tehát alkalmasint nem az ösztöneire, vágyaira hallgat, hanem az adott normarendszeren belül igyekszik viselkedni.
    És ez – sajnos, – csak több-kevesebb sikerrel jön össze, még ha igyekszünk is.

    És olyankor kerülnek elő gesztusok, megjegyzések, stb, – ami formálisan akár a szexuális zaklatás kategóriájába is tartozhat, – vagy a még egyértelműbb lépések. És állítom, hogy sokakban fel sem merül, hogy már rég annak a bizonyos etikai határnak a túlsó oldalán tartózkodik, amelyet az aktuális társadalmi morál (hogy ez vélt vagy valós, azt most hagyjuk) jelölt ki!

    Mit lehet tenni?

    Talán azt, hogy már a nagycsoportos gyerekeket is próbáljuk orientálni, és megtanítani – mindenek előtt – a másik tiszteletére!
    Még azt is bátran ki merem jelenteni, hogy társadalmi szinten jóval hasznosabb lenne egy közösségi viselkedésre és kulturált kapcsolatteremtésre tanító óra az iskolában, mint a naponta dalolás..!
    Hogy sikeresebben tudják kezelni a felnövekvők a különböző nemek közötti (társadalmi) érintkezést, és a fentebb taglalt ellentmondást az ösztön és a “normális” viselkedés között.
    Igen, akár ezt is jelenheti a “gender studies” ha jól csinálják!

    Még egy fontos szempont nem került elő mostanáig: akkor ezen az alapon hogyan lehet úgy ismerkedni, bókolni, flörtölni, stb, hogy ne is váljunk “bűnözővé”, meg “mamlasszá” sem közben?
    Ugyanis a jelen állapot az, hogy az számít “zaklatásnak” amit a másik fél annak él meg! Szóval valaki előjöhetne már valamilyen egyértelmű(bb) definicióval, mielőtt a kipusztulás szélére kerülnénk..!
    Természetesen “csak vicceltem”, és minden vélt vagy valós egyezés kinek-kinek a saját véleményével csupán a véletlen műve!
    Vagy nem 😉

    Hiv.: [@morph on deer:](#comment-89948)
    Loading...
  9. Janossz szerint:
    2017.10.23 20:33

    @kisa: „És pont miattad – meg a hasonló gondolkodásúak miatt – kétszer is meg kell gondolnia egy nőnek,…”
    Megtiszteltél rendesen ezzel a félmondattal. Én lennék az ügyeletes nőverő, áldozathibáztató gyökér a történetben.
    Hiszen ha értenéd, amiket itt kopogok, tudnád, hogy a méltóságról szól a történet.
    Legalább háromszor álltam fel állásból életemben, mikor úgy gondoltam/éreztem, hogy nem a megfelelő hangnemben folyik a diskurzus köztem, meg a felettesem közt.
    És képzeld, egyik se akart szexuálisan molesztálni, mindössze bizonyos társadalmi/kulturális normákat hágtak át. És akkor az ember elmegy. Mert a cégtulaj/igazgató/főmérnök nem fog.
    És az ember meg nem akar belenyomorodni/belebetegedni egy szolgalétbe, akivel ÚGY is lehet beszélni. És nagyon jól tettem, mindig, és a tükörbe is tudok nézni, máig is.

    Ez az egész sztori, amennyiben igaz, arról szól, hogy egy színházi vezető tett egy tisztességtelen ajánlatot egy kezdő színésznőnek.
    Gondolom, nem vagyok nagy bulvárevő.
    Ami elfogadtatott. Nincs erőszak a történetben. Pusztán alá-fölé rendeltségi viszony. Ilyen eset lehet úgy tízezer naponta.
    Népiesen szólva: vagy megáll neki ilyenkor, vagy veszi a sátorfáját, és továbbáll. Esetleg, ha olyan tehetséges, jó munkaerő, ezt a kis „botlását” elnézik, de nem az első helyen lesz a prémiumosztásnál.
    Mit kell ebből ügyet csinálni húsz év után?

    Ismered azt az anekdotát, mikor Csortos Gyulához odament a kávéházban egy ifjú színésznő, és „jó estét, Kolléga Úr” szavakkal üdvözölte?

    Hiv.: [@Janossz:](#comment-89949)
    Loading...
  10. Janossz szerint:
    2017.10.23 20:43

    @morph on deer: Hogy te milyen nagy tudósa vagy a léleknek!
    Bírom, mikor a csajok hatszor elmennek az építkezés előtt, learatva a füttyöket, dejónézőki beszólásokat, majd egy utcával arrébb kikérik maguknak a sok bunkó inzultálását.

    Hiv.: [@Janossz:](#comment-89950)
    Loading...
  11. Muad'Dib szerint:
    2017.10.23 20:43

    @Janossz:
    Tudod olyan ez a helyzet, mintha a kollégád pofánbas*na majd azzal védekezne, hogy ő azt hitte bokszolni akarsz, mert múltkor is eljöttél vele egy bokszmeccsre. Szóval nem, a fas* arc elé tolása csak bizonyos nagyon puttó körökben védhető olyanokkal, hogy a’szittem azért szállt be a kocsiba…

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-89951)
    Loading...
  12. burgener szerint:
    2017.10.23 20:55

    Privát életéről a könyvében is alig esik szó.

    „A magánéletem szerencsére eddig sem került a nyilvánosság elé, örülnék, ha ez a jövőben is így maradna.”

    Marton, a Próféta-részlet az interjúból….

    Hiv.: [@burgener:](#comment-89952)
    Loading...
  13. aronsatie szerint:
    2017.10.23 20:56

    @Janossz: Szóval te vagy Janossz, a blog közönsége. Értem.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-89953)
    Loading...
  14. morph on deer szerint:
    2017.10.23 20:57

    @Janossz:
    “nagy tudósa vagy a léleknek!”

    Lófax, mama!
    Csak tökölök már egy jó ideje azon, hogy ez nem csupán bunkóság kérdése, és kb erre jutottam.
    Amúgy aki hatalommal, befolyással, pozicióval visszaélve nyomul rá ajárjire

    Hiv.: [@morph on deer:](#comment-89954)
    Loading...
  15. morph on deer szerint:
    2017.10.23 20:58

    @morph on deer:
    Mondom: akárkire, annak nem jár bocsánat. Ennyi.

    Hiv.: [@morph on deer:](#comment-89955)
    Loading...
  16. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2017.10.23 20:58

    és kimondta bzmeg, Dózsa László ’56 hőse, egy mondatban Nagy Imrével és Maléterrel. há’ besza’, behu’.

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-89956)
    Loading...
  17. Janossz szerint:
    2017.10.23 20:59

    @Muad’Dib: Én valami másik galaxisban, élek úgy látszik.
    Ezer autóba beszálltam, annyiból ki, volt, hogy ezt-azt toltak az arcom elé, azok általában jóleső dolgok voltak, ilyesmit nem.
    De mit változtat a dolgon, hogy kocsiba szállt, villamoson, vagy űrhajóban történt? Hozott egy rossz döntést. Megbánta. Ennyi.

    Hiv.: [@Janossz:](#comment-89957)
    Loading...
  18. Izomor Lánya szerint:
    2017.10.23 21:02

    Az megvan, hogy MMA-tag?

    Hiv.: [@Izomor Lánya:](#comment-89958)
    Loading...
  19. Janossz szerint:
    2017.10.23 21:05

    @aronsatie: Te meg a minden blogon ott lévő, ügyeletes beleböfögő vagy, akinek véleménye, mondandója sosincs a témához, csak időnként kötelességszerűen bejelentkezik, mint az ötös őrhely.
    Örülök, hogy megismerhettelek.

    Hiv.: [@Janossz:](#comment-89959)
    Loading...
  20. vgab szerint:
    2017.10.23 22:46

    @Janossz: Ha elfogadjuk, hogy az áldozatok mindig kiléphettek volna a helyzetből, akkor is olyan cselekményről van szó, ami a BTK-ba ütközik: 205. § (1) Aki magát nemi vágyának felkeltése vagy kielégítése céljából más előtt szeméremsértő módon mutogatja, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

    Lehet, hogy súlyosabb dolog is megállna, de ez biztosan. Mivel pedig – vélhetően – számos alkalommal követte el Marton, továbbá alkalmanként nem is egyedül, ráadásul a helyzetből kilépést legalábbis nehezítve, könnyen elképzelhető, hogy letöltendő szabadságvesztést kapna (persze ha nem évült volna el). Az ilyet hétköznapi dolognak beállítani nem túl szerencsés. Ami meg Cseh Tamást illeti: van egy olyan dala is, hogy a 8. a 12 közül.

    Hiv.: [@vgab:](#comment-89960)
    Loading...
  21. aronsatie szerint:
    2017.10.23 23:41

    @Janossz: Na most lebuktam.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-89961)
    Loading...
  22. indiscriminating power szerint:
    2017.10.24 07:58

    @kisa: „amíg nem éltél át hasonló helyzetet, nőként, persze, addig könnyű kibickedni”

    Ööö, itt ugye csak megbotlott a klaviatúrád?

    Hiv.: [@indiscriminating power:](#comment-89962)
    Loading...
  23. kisa szerint:
    2017.10.24 08:10

    @indiscriminating power: Miért botlott volna meg? Ez tipikusan az a szitu, amiről fogalma se lehet annak, aki nem élte át.

    Hiv.: [@kisa:](#comment-89963)
    Loading...
  24. fuhur szerint:
    2017.10.24 12:26

    @Janossz: „Ha némely hatalmasok, szereposztók, direktorok ezt megkövetelik, az semmiképp sem elegáns, de messze nem erőszak.”

    Játsszuk el. Hív a főnököd egy idősödő jó kiállású úriember, majd az iroda ajtó bezárása után közli, hogy egy kicsit a szádban kellene tartanod a farkát, ha meg akarod tartani az állásodat. De ha hajlandó vagy le is nyelni, akkor te lehetsz az új csoport vezető.

    Megerőszakoltak e téged itten, vagy nem e?

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-89964)
    Loading...
  25. velőtanya szerint:
    2017.10.24 22:18

    Szép találat ez kétségtelenül, hogy három hónapja még a liberális terrorral világéletében hősiesen dacoló nemzeti érzelmű akadémikus volt, most meg kiderül róla, hogy együtt tekerte ki Magyar Libák nyakát Bajnaival a maceszgombócos libaleveshez – de itt legalább van egy időmúlás, a habonymédia részéről ez egy rizikómentes húzás, a fideszbirka agya nyilván nem fog emlékezni ennyi idő után az előzményekre.
    De talán másnak is feltűnt, hogy felállítottak egy másik mutatványt is: most _egyszerre_ fut az a narratíva, hogy Marton egy velejéig gonosz hiperliberális sorosita erőszaktevő ÉS hogy Sárosdi Lilla meg a többi áldozat aljas hazug rágalmazó feminista összeesküvő, akik a fehér faj, a kereszténység és a család megsemmisítését tűzték ki célul. (Ez annyiból rizikósabbnak tűnik, hogy itt a tökéletesen ellentmondó verziók egy időben, párhuzamosan futnak, de a jelek szerint simán működik ez is a célcsoportnál)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-89965)
    Loading...
  26. velőtanya szerint:
    2017.10.25 00:07

    „Marton Lászlótól, a kádári színházdiktátortól, a balliberális kulturális-politikai világ nagy hatalmú urától még bukása után is félnek… Az üggyel, ami a rendszerváltás utáni magyar kulturális élet leggyalázatosabb botránya, még fogunk foglalkozni. Ami biztos: Marton László bukása a Kádár-korból származó balliberális kulturális-politikai világ és a véleményterror bukását is jelentheti.”
    Felkészül Dózsa László (1942- ), gondolom.
    Bár a fene tudja, ott van az a helyre kis épület azon a drága környéken… lehet hogy rögtön Mészáros Lőrinc viszi el.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-89966)
    Loading...
  27. velőtanya szerint:
    2017.10.25 00:09

    Link lemaradt:
    http://www.origo.hu/itthon/20171024-megszolalnak-a-vigszinhaz-volt-szineszei-martonrol-a-szexualis-ragadozorol.html

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-89967)
    Loading...
  28. kisa szerint:
    2017.10.25 07:47

    @velőtanya: Mi lesz belőle? Mangalicatelep? Gázkonvektor-összeszerelő műhely? Szálloda? Főszerkesztőség az egyesített Magyar Újságok Újsága (MÚÚ) számára?

    Hiv.: [@kisa:](#comment-89968)
    Loading...
  29. indiscriminating power szerint:
    2017.10.25 08:59

    @kisa: „Miért botlott volna meg? Ez tipikusan az a szitu, amiről fogalma se lehet annak, aki nem élte át.”

    És a szexuális zaklatást átélők pontos megnevezése „nő”? Nem inkább „áldozat”, esetleg „sértett”?

    Rendkívüli jóindulatra vallott tőlem fogalmazási hibát feltételezni, nem pedig azt, hogy e csoport nehézségeinek ecsetelése során egy részhalmazának még a létezhetőségét is kizárod, éppen az általad kárhoztatott magatartást demonstálva.

    Úgy tűnik, tévedtem.

    Hiv.: [@indiscriminating power:](#comment-89969)
    Loading...
  30. Fuxos (ex bömis) szerint:
    2017.10.25 09:22

    @kisa: Elnézést, hogy ilyen sokáig válasz nélkül hagytalak. Sárosdi művésznő eseteírása túlságosan valószerűtlen és teatrális. Olvasd el újból….mellesleg a férfiak nem szokták mutogatni a töttyedt tagjukat. A „zaklatottak nagy része (vagy mind) névtelen. Már egy 50 évvel ezelőtti kiskorú leányzós eset is van. Egy jó felépített lejárató kampány. Tegnap az Origón már a börtönt emlegették. Márton Úrnak még mindig nem esett le. A felfüggesztés nem elég…..a két menő állása kell valakinek.

    P.S. Ami a sexuális zaklatást illeti…jelen van a társadalomban, helyenként igen elterjedt, küzdök is ellene…..De Sárosdi művésznő esete nem az aminek láttatni akarják és aminek látni véled.

    Hiv.: [@Fuxos (ex bömis):](#comment-89970)
    Loading...
  31. velőtanya szerint:
    2017.10.25 10:54

    @Fuxos (ex bömis): Ha már te egyedül ilyen ügyesen átlátsz a szitán, azt még elmagyarázhatnád, hogy „Sárosdi művésznőnek” meg a többi lipsi cafatnak hol fog kifizetődni ez a buli? Gondolod, hogy miután Márton két menő állása betöltendővé válik, Tarlós Pista és az embertelen miniszter Balog páter majd Schilling Árpádot fogja kinevezni a helyére?

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-89971)
    Loading...
  32. Fuxos (ex bömis) szerint:
    2017.10.25 11:25

    @velőtanya: „Ha már te egyedül ilyen ügyesen átlátsz a szitán” Nem kell ügyesen látni, hogy leessen mire megy ki a játék. Kb. Soros a sátán szintű a kampány.
    Sárosdi művésznőnek ez nem egy jó buli. A sztoriban ő is áldozat, csak nem Márton úré…..a többi potenciális áldozat meg a legjobb tudomásom szerint még mindig névtelen. Betelefonáltak, meg volt 15 éve egy barátnőm akit Márton zaklatott stb.

    P.S. Mellesleg nem csak nekem esett le…..csak a boszorkányt égetni induló tömeggel nem sok értelme van vitatkozni.

    Hiv.: [@Fuxos (ex bömis):](#comment-89972)
    Loading...
  33. Vödör1 szerint:
    2017.10.25 11:52

    @Fuxos (ex bömis): nem Márton, hanem Marton, a fene egye már!

    Hiv.: [@Vödör1:](#comment-89973)
    Loading...
  34. Vödör1 szerint:
    2017.10.25 11:57

    @Fuxos (ex bömis): akkor viszont lehet perelni! Ja, a főrendező úr nem akar? Talán attól fél, hogy akkor tanúskodna az a hét most névtelenül nyilatkozó is?

    Hiv.: [@Vödör1:](#comment-89974)
    Loading...
  35. Fuxos (ex bömis) szerint:
    2017.10.25 12:49

    @Vödör1: Boszorkány….égjen!

    P.S. Nem vagyok járatos a színházak világába. Egy héttel ezelőtt, azt sem tudtam, hogy Marton Főrendező Úr a világon van…és ez Sárosdi Művésznőre is igaz.

    Hiv.: [@Fuxos (ex bömis):](#comment-89975)
    Loading...
  36. Tehéntőgy szerint:
    2017.10.25 13:25

    @velőtanya: Ebben sincs semmi eredeti, Ámerikába’ a trumpista széljobbos szellemi pöcegödrökben is egyszerre megy most a harc a Fehér Férfiakat üldöző feminista-kommunista-egyetemista-socialjusticewarrior összeesküvés ellen, miközben fut a Gonosz Demokrata (ínyenceknek: Zsidó) Nemierőszaktevő Weinstein vonal is.

    Hiv.: [@Tehéntőgy:](#comment-89976)
    Loading...
  37. közösperonos átszállás szerint:
    2017.10.25 14:43

    @velőtanya: „Ez annyiból rizikósabbnak tűnik, hogy itt a tökéletesen ellentmondó verziók egy időben, párhuzamosan futnak, de a jelek szerint simán működik ez is a célcsoportnál”

    Nekem erről ez jutott eszembe: „Amennyire a történtekből rekonstruálható, Moszkvában az a döntés született, hogy minden eszközzel meg kell próbálni a felelősséget Ukrajnára hárítani, és közben hitelteleníteni a nyugati vizsgálatokat. Ebbe beletartozott az is, összhangban a kortárs orosz információs hadviselés általános logikájával, hogy egymásnak is ellentmondó információk publikálásával olyan „információs zajt” kelteni, ami összezavarja a közönséget, és amelyben elvész a valóságot leíró narratíva. Az ehhez használt eszközök közé pedig nemcsak vad és abszurd pletykák és álhírek fértek bele, de hivatalos nyilatkozatok is. Más megfogalmazásban, az MH17-es tragédiáját követően indított orosz információs művelet stratégiai célja nem az volt, hogy a világ Moszkvának higgyen, hanem az, hogy Kijevnek és a Nyugatnak sem.”

    tldr.444.hu/2017/07/17/a-malaj-utasszallito-lelovese-utan-tanulta-meg-a-vilag-milyen-az-orosz-informacios-haboru

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-89977)
    Loading...
  38. kisa szerint:
    2017.10.25 21:37

    @Fuxos (ex bömis): de. Szokták mutogatni a löttyedt hímtagjukat. Ráadásul sokan azt remélik, hogy majd a nő lehel életet bele. Vagy pont attól kel életre, hogy látják a másik szemében a félelmet.

    Hiv.: [@kisa:](#comment-89978)
    Loading...
  39. kisa szerint:
    2017.10.25 21:39

    @indiscriminating power: elnézést, valóban áldozatot kellet volna írnom, bár lássuk be, hogy az áldozatok többsége nő. De igazad van, férfiak is lehetnek áldozatok, sőt, gyerekek is.

    Hiv.: [@kisa:](#comment-89979)
    Loading...
  40. ha kohen szerint:
    2017.11.02 20:52

    .
    Láttátok a legújabbat? Hozzá mit szólna az origo?

    kalmarpeter.wordpress.com/2017/10/31/level-egy-apja-fiahoz/

    Hiv.: [@ha kohen:](#comment-89980)
    Loading...
  41. seol szerint:
    2017.11.03 11:55

    @közösperonos átszállás:

    Szerintem részben közrejátszik, hogy egyszerűen túl buták egyeztetni a többi komisszárral, plusz mindegyik „ő akar a legnagyobbat hazudni”. (Ahogy a khm, nemszovjeteknél is.)

    Hiv.: [@seol:](#comment-89981)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@sandy-gravity: ez egy meglehetősen kínos szelleme…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: : Azt @kettes követte el. Korai szocia…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMár 2014-ben... :-( https://telex.hu/belfold/2026/…
  • sandy-gravity on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Tudományon kivülről ez igy látszik: https://hungar…
  • hakohen on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból). Mintha a kedves kollégák nem tudnának olvasni. H…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@jotunder:: éppen az a kérdés, hogy mihez tudunk a…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Hiv.: @jotunder: Tehét egy úgynevezett Orbán-féle…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Erről valóban nem beszélt, de azt szerintem elég j…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@fortin2: olyan tudásról lenne szó, ami Magyarorsz…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@mzoltan:](#comment-354637) nem beszélt arról, hog…
  • Grrr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Az AI használata fogja most a termelékenységet és…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: beszélsz itt hülyeségeket, rémisztő. :…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@poszt: Emlékszik itt még valaki az ESS projekre/p…
  • wolff on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Ugye, Krauszról pontosan tudjuk - molekuláris ujjl…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: Tanács Zoltán megszólalása nagyon remé…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)https://www.facebook.com/tanacszoltan.tisza/posts/…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A 444 cikke szerint évre bontva ez az összeg (amit…
  • labrys on Viccországban bejelentenekYa nos chingamos :)
  • labrys on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Arányok.
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: elvi és általános szinten teljesen igaz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."I'm not looking to have somebody go independent."…
  • nyulambator on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: És ha a göréysége jelentős mértékben a…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@labrys: az a kérdés, hogy egy bíróság hogyan ítél…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@nyulambator: : "Kell oda pénz" Ja, mert tény, hog…
  • aerduloensamtonight on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A tiltakozók a kuratóriumi tagok. A kuratóriumi ta…
  • nyulambator on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Kell oda pénz, de csak akkor, ha már garantálható,…
  • tamspatrik on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Úgy látom, hogy az alapítvány békülékeny hangnemet…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: Indul az "Operation: A Haza nem lehet…
  • Podvinecz marsall on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről: @Grrr: (széljegyzet: Karajan árja-nagynémetező k…
  • ipartelep on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA pincér megint közbeszól. Én azt gondolom, hogy h…
  • apokalipszistmost on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlha valakitől szeretnék tanulni a a választási rend…
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@tubarozsa: a szakmai részével teljesen egyetértek…
  • tubarozsa on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA nem létező tudományos teljesítménye miatt problé…
  • repulo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMráz Romulus Augustulus.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz ELTE summa cum laude PhD-vel jutalmazott nem ol…
  • vattablz on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMiért? Illés Zoltán egyenesen a CEU-n oktat(ott).…
  • naki on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNewton is egy kicsinyes, bosszúszomjas kretén volt…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mondjuk a Tisza István majd' akkora ge…
  • nyulambator on Orbánék megtámadták Barabási Albert-LászlótSzinte napra pontosan öt év telt el: https://www.s…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Sokba van egy TV. Ki tudja, meddig t…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@Geo: Itt van az obligát "Azért egy Carl Schmitt,…
  • tgr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz önmagában jó dolog, ha ideológiailag sokszínű a…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlKíváncsi lennék én is, hogy hogyan hozták ki a szá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAmikor túl alacsony a vérnyomásom, a Hír TV-n a Pa…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok (valójában kicsit sem), mit lép az…
  • Geo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem rossz szakember - de mint tudjuk, a nácik is e…
  • aerduloensamtonight on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem a téves mérés a gond... "Mrázt kollégái ugyani…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@jotunder: Nem a Buddha esete volt a hír (bár neke…
  • mzoltan on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlÉrzelmileg érthető a felbuzdulás a "fasiszta állam…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@nyulambator: én csak azt írtam, hogy "hm". ismere…

Posztrulett

Megadja testvér esete a tudatlan és provinciális nyugati elittel

Egyik kedves kommentelőnk hívta fel a figyelmem Megadja testvér legújabb cikkére, amit Prof. Dr. Nagy Attila Tibor politikai elemző politikai elemzése alatt talál meg az, akinek tényleg nincs jobb dolga. Minden Megadja-cikk ugyanarról szól, mint minden Szilvay Gergely-cikk, minden Kohánmatyi-cikk, és minden random rezsimszolgacikk: az orbánizmus jó, aki ellenáll, arra lecsapunk. Mi (mondjuk én) vagyunk …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Virág et.
  • janszemwordpress
  • ervsebeszet
  • Podvinecz marsall
  • trbnt
  • naki
  • azuccahirmondoja
  • incze
  • esztre
  • tulajdonkppen
  • gornyo
  • Tyto
  • wolff
  • ipartelep
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • annokkk
  • Grrr
  • Gaboxhrr
  • repulo
  • szabol25
  • lgombb
  • jotunder
  • mzoltan
  • kisa
  • Morp65
  • onehumanoid
  • ijontichy
  • Tehenész
  • labrys
  • Czifra Zoltán
  • apokalipszistmost
  • jelbeszed
  • sgtpotrien
  • SMFB
  • hakohen
  • torzsmokus
  • muaddib00
  • micike mici
  • bvr
  • László Majoros
  • princeghostly1c74fbc695
  • KennyOMG
  • istván orovecz
  • Tiborné Tóth
  • aromo44
  • sandy-gravity
  • jack_of_all_trades
  • Psakreff
  • kiazmármegint
  • Judit Merényi
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d