Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt) 2026.05.04
  • A Lendületes kutatók állásfoglalása 2026.04.28
  • Lánczi Bubu őrjöng (egymondatposzt) 2026.04.27

A legolvasottabb posztok

  • ...ahelyett, hogy..... (újraközlés)
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)
  • Most múlik....
  • Viccországban bejelentenek
  • Fruzsi sem tud hibázni
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)

Az új elit születése (megjegyzésposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

   Orbán egyik kedvenc bérgyilkosa, Szalay-Bobrovniczky Kristóf, őrjöngött egy jót a liberális dzsihadistákról”, és közben elmesélte, hogy mióta tervezik az ún. elitváltást. Lánczi András már 2009-ben írt tanulmányt a régi elit egzisztenciális megsemmisítésének szükségességéről, Csurka Istvánra hivatkozva, nehogy valaki véletlenül félreértse valaki, hogy kikre is gondol elsősorban.  Mindazonáltal, nem ez a lényeg most, hanem az, hogyan is alakul ki az új századvéges elit.

Hát így. Ez a mai Magyarország és nem valami más. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519112-69ff463b44dd6' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519112&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519112-69ff463b44dd6&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519112-69ff463b44dd6' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A migracios dokumentum

Next Post:

Az ír népszavazásról

76 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. OoOoOo szerint:
    2015.05.23 14:58

    index.hu/napirajz/2015/05/19/jo_esely/

    5. sorban 2× van ‘valaki’
    valszeg nem csak a mai, hanem a holnapi is ez lesz

    Hiv.: [@OoOoOo:](#comment-128233)
    Loading...
  2. Gerilgfx szerint:
    2015.05.23 16:22

    éljen a 80%-os adó hazája

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-128234)
    Loading...
  3. balmoral szerint:
    2015.05.23 17:04

    Igen, ez ma Agyarország, és most már a Kopint-Tárki is tudja. Az 1,8 milliárdból nagyjából 1 milliárd 800 milliót fognak ellopni, ez döntött, nem holmi szakmai indokok. Az MNB-nak nincs szüksége tanulmányokra és tanácsokra, még csak az hiányozna! Elitváltás? Kis országban még csőcselékből is csak egy van, nemhogy elitből…

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-128235)
    Loading...
  4. RontoPal szerint:
    2015.05.23 18:18

    Ez az SzBK valami rejtett humorista lehet, hogy azt mondja:

    „A politikacsinálás művészete rendkívül diszkrét iparág. „
    ” A kormány teljes transzparenciával működik”

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-128236)
    Loading...
  5. aritus szerint:
    2015.05.23 18:28

    „Az elmúlt húsz évben volt egy posztkommunista elit,” amelyik most újra otthonra lelt.
    Úristen, elolvastam az inerjút, jézusmária. Sajnos ebéd után, így a nyugodt emésztés oda. És ezek a férgek élnek jól az adófizetők és az eu adófizetők pénzén.
    Hányinger, hányinger és harmadszor is hányinger.

    Hiv.: [@aritus:](#comment-128237)
    Loading...
  6. aritus szerint:
    2015.05.23 18:30

    @RontoPal: Ja, és nem is turkál Habony zsebében, hát mi köze hozzá, mi közünk nekünk ahhoz, hogy honnan a picsából lett neki pénze egy cégalapításhoz?
    Csupa móka és kacagás.

    Hiv.: [@aritus:](#comment-128238)
    Loading...
  7. Mail Undelivered szerint:
    2015.05.23 19:18

    Nálunk a kocsmában senki sem tudja mi az a Kopint-Tárki.
    Igaz, azt se mi a századvég.
    A szomorú, hogy nem is érdekli őket. De legutóbb nyertünk a szomszéd falu ellen 11:1-re.
    És fognak szavazni. Eddig is szavaztak.
    A falusiakat könnyebb összezabrálni szavazni, mint a városi kiábrándultakat. Mindegy, mire.
    Be kell rendezkedni, hosszú, tartos lenyúlásra, lopásra, korrupcióra.
    Aztán a gyerekeink és a kitántorgók talán hazajönnek, és kezdhetik előlről.

    Hiv.: [@Mail Undelivered:](#comment-128239)
    Loading...
  8. évásanyó szerint:
    2015.05.23 19:20

    örjöngött egy jót ( t betű lemaradt)…. Tiborc panasza újból aktuális, minden sora ül..szégyen, hogy a többségnek sem állása, sem lehetősége semmire, és mégis, mint a birkák, bambán tűrik, ahogyan nem hogy az ő életüket, de még az unokáink gyerekeinek életét is tönkreteszik ezek az élősdi levéltetvek…már régen ki kellett volna egyelni egy szívlapáttal a nagyját, kerül, amibe kerül…ezek a nagy konzervatívok szidják az én fiatalkorom kádárizmusát??…én nem voltam semmilyen pártnak soha tagja, mégis nyugodtan keltem,feküdtem, volt állásom, önérzetem, erős szakszervezetem, éltünk a családommal, nem vegetáltunk… emberek, ez már nem az uj uralkodó elitről szól, hanem a régi” …még, még , még, a burzsujnak soha nem elég, lásd, lásd lásd már lásd, a sorsod az elpusztulás, az országnak harmada éhen gebed…..nem folytatom, de ne merd azt mondani olvtárs, hogy nem aktuális!!!

    Hiv.: [@évásanyó:](#comment-128240)
    Loading...
  9. Kettes szerint:
    2015.05.23 20:32

    Ebben a Szalay-Bobsburger családban egy szál normális ember nem akad? :))

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-128241)
    Loading...
  10. Névtelen szerint:
    2015.05.23 22:34

    Még saját maga pénztárcájához is buta ez a szerencsétlen SZ-B. Mondjuk igazuk van és a sötétben bujkáló ellenfülkeforradalmi ellenség támogatja a nemzet ellen a nemzet ellenségeit a nemzetietlen posztelitet. Ja, és gazdasági érdekből, meg mert csúnya alakok ezek. Vajon miért hagynák abba? Nyilván nem igazulnak meg a nemzetellenségek, pénzügyi érdekeik is maradnak, tehát továbbra is támogatják majd ügynökeiket. Akiket azzal is futtatnak, hogy mindenféle nemzetközi díjakat, meghívásokat stb. adnak nekik. Az olvasóik pedig olvassák őket, a nézőik nézik, a hallgatóik hallgatják. Akkor mitől is állna vesztésre a régi elit?

    Hiv.: [@:](#comment-128242)
    Loading...
  11. Rodeo36 szerint:
    2015.05.24 09:49

    bocs ide való:

    Rodeo36 2015.05.24. 09:32:50

    valahol meg akarom említeni (ugye már violt róla cikk? itt) de most olvasom ezt a rettenetes aljas ringyót szalay bobro…y kristóf
    egy hsz a cikkhez:
    csender 2015. május 23. 10:01
    9
    8
    @Laibach
    Azok a szemfényvesztők (itt és most ez a Sz.B. Kristóf), akik az új hatalomnak felajánlják szolgálatukat – azzal a hamis ígérettel, hogy /örökre, vagy legalábbis nagyon sokáig/ fenntartják hatalmukat a „diszkrét munkájukkal” (azaz a tömegek átverésével) – egy vagonnyi pénzért, mindig a pocsolyában végezték – a hatalommal együtt.
    Ez is ott végzi.

    a cikk:
    mandiner.hu/cikk/20150523_koppantak_a_liberalis_dzsihadistak_szalay_bobrovniczky_kristof_szazadveg_interju_finkelstein_habony_lobbi

    „liberális dzsihadisták” és a centrális erőtér egy fasiszta nyilatkozik a semmiről semmit de undorító méghogy diszkrét, aljas a sötétben ácsingózó orrgyilkos aminek a Paris Match cikke is nevezte Orbán-t
    ha valaki még emléxik rá: TUEUR (amit a magyar sajt pofátlanul kedves vidéki fickónak fordított)

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-128243)
    Loading...
  12. mavo szerint:
    2015.05.24 09:57

    @évásanyó:

    „Tiborc panasza újból aktuális”

    ja, elképzelem, amint a kiráyi apósnak zokog, hogy ebben a hónapban csak kétmillárdot nyert.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-128244)
    Loading...
  13. Rodeo36 szerint:
    2015.05.24 10:00

    @Kettes:
    hát az interjúban közzétett fényképei alapján legalább 400 év letöltendő vagy OPNI gumiszoba mindhalálig…azt a pofátla hazugságtömeget amit elővezet aljas nagyképűséggel az meg röhej
    annyit azért a riporter (persze assem akárkike) megkérdezhetett volna tőla, hogy az a levédiabasznád valahol közép europa dzsungelében kinek érdekes a levédiabasznádot éppen fosztogató saját elittyén kívűl, mert nehogy már aszongya, hogy végre kisírták hogy elhangozzák a levédiabasznád neve a zusa kongresszusában az bármit is jelent? egy jelentéktelen teljesen értéktelen mind gzadqaságilag mind politikailag izé amit kizárólag az alcsútbasznádi gummicsimmás szalonnazabáló hörgései tartanak napirenden ha az nem lenne a kóbor kutyát nem érdekelné mi folyik vagy mi nem folyik a határokon belül…ha a nép nem ébred fel akkor rövidesen valami alsószomáliai vagy szélsőbantuföldi színvonal lesz különösen ha a zejúúúúúú felébred és nem finanszírozza ezeket az aljas zsebtolvajokat és orrgyilkosokat…amiket ez a szalay izé hörög az vérforralóan szemét, na hagyom mert még bajom lesz és nyugtatókat kell magamba tölteni

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-128245)
    Loading...
  14. sárospataki szerint:
    2015.05.24 21:10

    a kopinttárki az a kopintdatorg spinoffja. a kopintdatorgról annyit kell tudni, hogy 2010-ig mindig megszállták az aktuális kormányok, ez volt az informatikai királyi tévé. sajnos van módom ismerni az egész bűzölgő szarhalmazt, azt nem tudom, hogy a kopinttárki miért szállt ki a történetből, de van sejtésem. a kopint datorgról azt kell még tudni, hogy 2009 őszén megcsináltatta pár céggel a magyarorszag.hu-t, úgy, hogy kb 2 hónap alatt megpróbáltak felvenni sacc 400 embert. aki ismeri ezt az ipart, az tudja, hogy nincs 400 ember, 50 sincs, -500, -1000 van. persze, akkor pont volt a piacon pár lézengő senki a válság miatt, de engem legalább 10 elkeseredett fejvadász keresett meg. az egyik levelet eltettem, aszongya, kivonatolva, hogy 30 oldalas specifikációt kellene felírni kb 100-ra, két hét alatt. aki ismeri a szakmát, vagy akár reálisan gondolkodik, az tudja, hogy ilyen nincs. illetve, valaki biztos megcsinálta.

    a magyarorszag.hu-ra elköltöttek kábé 4 milliárdot, ha jól emlékszem. tudom, mely cégek kapták meg, kábé feltőkésítés ment végbe, „eredeti tőkefelhalmozás”. végső soron nem sajnálom tőlük, nagyon kevés a tőkeerős magyar informatikai cég, az más kérdés, hogy ez mennyire volt klientúraetetés, és mennyire maradandő tőke. de hagyjuk az álszent dumát, pont azoktól az emberektől, akik baja ferencen keresztül etették az emeszpé-közeli klientúrát. a kérdésre, amely miatt konkrétan billentyűzetet ragadtam: „HOGYAN VESZTETTE EL A KOPINT-TÁRKI VEZETTE KONZORCIUM AZ MNB TENDER-KIÍRÁSÁT A SZÁZADVÉGGEL SZEMBEN?” a válasz az a fidesz részéről nem 30, hanem 1 mondat, és az az, hogy mert komcsik/emeszépsek vagytok, bazmeg. én évekkel ezelőtt megfogadtam, hogy a magyar államnak nem dolgozom (dolgoztam, saját cég), pont ezek miatt, itt az állami beszerzések mindig klientúrát építettek. szalay bobrovnitzky, vagy hogy hívják legalább nem játsza a hülyét.

    ja, és hogy csattanó is legyen a sztoriban, a magyarorszag.hu-t összerakó cég veboldalán a legutolsó projekt (dátum nélkül, ez kissé gyanús) a türkmén köztársaság számára szállított határvédelmi informatikai megoldás. ehe ehe ehe.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128246)
    Loading...
  15. Wolff szerint:
    2015.05.24 22:32

    @sárospataki lány: Igazán megnyugtató, hogy folyton visszaigazolod azt, milyen hülye is vagy. Az már kevésbé, hogy saját bevallásod szerint komoly IT szakember is lennél, és ezek szerint komoly IT szakember már ezzel a színvonallal is lehet valaki.

    1. A Kopint-Tárkit 2007-ben alapították, amúgy nem spin-offja a Kopint-Datorgnak (az alapítók határozottan magánszemélyek, a tevékenysége meg határozottan nem informatika, számítástechnika) ezért aztán teljesen irreleváns, hogy a Kopit-Datorg mit is művelt a magyarorszag.hu-val 2009-ben. (Nem tudom mit művelt, egyszerű felhasználóként csak azt észleltem, hogy ugyanolyan volt 2008-ban mint 2010-ben…. Annak külön örülök, hogy ma is ugyanolyan, mert a Fidesz is elköltött rá pár tízmilliárdot, de hát ők nem komcsik, hanem rendes magyar emberek, akik még akkor is jobbak a komcsiknál, ha egyébként rosszabbak, mert ugye 2004, népszavazás és a románok elnyomnak minket, bár két évtizede nem is jártál otthon)

    2. A dolgot az tesz egészen pikánssá, hogy a komcsi Kopint-Tárki részvényesei közt 2012 óta ott van Kádár Béla (MDF kormány, miniszter) és dr. Parragh László. Ha ehhez még hozzá veszem Tölgyessy Péterné Sass Magdolnát, akkor már egyenesen az 1917 novemberi Szmolnij bűzét érzem az orrlukaimban. És mindennek a kiderítéséhez, képzeld, nem kellett elsőrangú IT szakembernek lenni, csupán átlagos felhasználónak.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-128247)
    Loading...
  16. sárospataki szerint:
    2015.05.25 09:23

    @Wolff: jó, hát kicsit gugliztam, a wikipédia is ezt írja: „A KOPINT-TÁRKI Konjunktúrakutató Intézet Zrt.-t 2007-ben alapította a több évtizedes gazdaságkutatási múlttal rendelkező Kopint kutatógárdája, a Konjunktúra Kutatási Alapítvány és az alkalmazott társadalomkutatással foglalkozó TÁRKI Zrt.. Az új intézet kutatógárdája a Kopint-Datorg-ból vált ki, amelynek jogelődje az 1964-ben alapított Konjunktúra- és Piackutató Intézet (KOPINT).”

    azzal viszont sajnos nem tudok mit tenni, hogy nem tudsz olvasni, vagy ha tudsz is, a betűk nem állnak össze mondatokká, ezért összefoglalom egyszerűbben: a kopint-* vastagon benne volt ugyanabban a pénzosztási konjunktúrában (nomen est omen, hehe), amelynek most a századvég a kedvezményezettje, szóval ne hagyjuk az álszent siránkozást. egyrészt. másrészt én sugárban hányok ettől az egésztől, ezért pártfüggetlenül nagyon messzire elkerülöm a magyar állami csecsen lógó projekteket.

    az meg, hogy én milyen szakember vagyok, ne egy nikk hozzászólásai alapján ítéltessék meg, vagy ha igen, akkor az eredmény is olyan lesz.

    persze, alapszabály, hogy aki az első mondatban személyeskedéssel kezd, annak a többi gondolata is irreleváns.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128248)
    Loading...
  17. Rodeo36 szerint:
    2015.05.25 10:13

    @sárospataki lány:
    kisanyám, aszt azért elmondanád, hogy hatalmas felfedezésed, miszerint a Kopint meg századvég IT és a pályázaton jogosan nyert a századvég mert olyan kíváló izét nyújtott be, hogy annak nem lehetett ellenállni mialatt a Kopint hiába dolgozta halálra magát egy naccerű pályázati alkotással esélye sem volt…szóval amit mondasz az az, hogy az MNB kíváló és most hatalmasat nyert azzal, hogy a századvég kapja a pénzt
    vagy esetleg semmihez sem értesz amiről a bejegyzés szól és számodra most a bosszú a legfontosabb ha máshol nem hát itt az intelligencia közepén borítod ránk a tartalmadat (csak győzzem levakarni)

    tehát arról volt szó, hogy olyan kapja a pénzt aki vissza is osztya aszt seperc alatt és nem arról, hogy pályázat és hasonló nyalánkságok valamint a pályaművek tartalma kurvára fontos volt matteltolcsi elvtársnak…aki most büszke és készíti a következő pofátlan csalást

    te kis IT

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-128249)
    Loading...
  18. sárospataki szerint:
    2015.05.25 10:21

    @Rodeo36: „szóval amit mondasz az az, hogy az MNB kíváló és most hatalmasat nyert azzal, hogy a századvég kapja a pénzt”

    nem. azt mondom, hogy annó a kopint*, most a századvég klientúra-etetés keretében nyert pályázatot. a kopint-tárki úgy tesz, mintha erről nem tudna, és siránkozik. semmi köze a pályázat minőségéhez, akkor sem volt, és most sincs. ez rossz, egyébként, de nem erről írtam.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128250)
    Loading...
  19. Rodeo36 szerint:
    2015.05.25 10:30

    @sárospataki lány:
    felfednéd miről írtál? nagyon le van fedve mint a szalaybúzalakykacagány a soxarban amit a szája lyukán ereget?

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-128251)
    Loading...
  20. sárospataki szerint:
    2015.05.25 11:07

    @Rodeo36: nem.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128252)
    Loading...
  21. Rodeo36 szerint:
    2015.05.25 12:39

    @sárospataki lány:
    óh borzalom sohasem fogom mektunni?

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-128253)
    Loading...
  22. mavo szerint:
    2015.05.25 13:03

    @Wolff:

    ez szórakoztató lett. sajnos a tárgya inkább felháborító és aljas de hát ez van.

    a gyurcsány, az tehet róla. megint nyert a királyi vő? a gyurcsány. megint nyert a századvég? a gyurcsány. orbán sajátkezűleg vigyáz, hogy most már ne a simicskacégek nyerjenek, hanem egy másik seggfüggő? a gyurcsány.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-128254)
    Loading...
  23. sárospataki szerint:
    2015.05.25 14:39

    @mavo: könnyű úgy szórakoztatónak lenni, hogy az ember teljesen mást ad a beszélgetőtárs szájába, mint amit az mondott (a beszélgetőtárs szájába adást tessék lecsapni, magas labda), mire egy másik gyorsan elkezd inverz-gyurcsányozni. persze az ember megválogathatja mondjuk a csaját, de a polblogok közönségét nem 🙂

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128255)
    Loading...
  24. sárospataki szerint:
    2015.05.25 14:40

    @Rodeo36: pls roedo ne csinált eszt

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128256)
    Loading...
  25. Rodeo36 szerint:
    2015.05.25 15:14

    @sárospataki lány: mitne?

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-128257)
    Loading...
  26. nerángass szerint:
    2015.05.26 13:23

    Komolyan nem értem a méltatlankodást, hiszen az egész “tender” eredménye a “politikai gazdaságtani paradigmában értelmezhető jelenségek” teljesen természetes és immár lassan végtelen sorába illeszkedik. Azt mégsem mondhatják, mint itt Sp aggszűsz, hogy “komcsik vagytok vazze, szokjátok meg a szopórollert” egyideig. Bankárnak álcázott lókötőkhöz képest elég elegánsan érveltek. Azt is mondhatták volna, hogy minderről a plafonnyomás és a napfoltok tehetnek…

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-128258)
    Loading...
  27. nerángass szerint:
    2015.05.26 13:26

    @nerángass: Politikai gazdaságtan, meg a gazdasági doktrínák története két „szak”tárgy volt a közgázon Ceau idejében. Ja, meg volt gazdasági kibernetika is. Naprakészek a fiúk ))))

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-128259)
    Loading...
  28. mavo szerint:
    2015.05.26 13:38

    @sárospataki lány:

    milyen teljesen mást?

    te meglehetős konkrétan azt állítottad, hogy a kopint-tárki csak kussoljon, mert bezzeg ők a spinoffja a datorgnak, ami gyurcsánygyurcsánygyurcsány. ugye eleve az időrend sem stimmel, mert ha a -tárkisok spinoffoltak 2007-ben, akkor hogy is van ezzel a 2009-es dologgal, nekik ahhoz mi a geci közük van na de sebaj.

    természetesen tudom, hogy téged nem a tények érdekelnek (nem először), hanem az, hogy a pénzmosoda pályázati ellenfelét ellenoldali pénzmosodának tudd beállítani, és ezzel letudd a kötelező NADEHÁTŐKISEZTCSINÁLZTÁKÉSGYÚRCSÁNYISIKOLYHÖRÖG!!!!! adagot, nekem meg hadd legyen jogom ezen (nem kicsit kesernyésen) kacarászni.

    majd biztosan elmagyarázod, hogy amikor azt írod, mi a faszt hőbörög a -tárki, mert ez természetes, és különben is ők is ezt csinálták (nem baj, hogy esélyük sem volt rá), akkor valójában nem is erről írtál. legelésző kicsiny birkák esetleg?

    Hiv.: [@mavo:](#comment-128260)
    Loading...
  29. csársz szerint:
    2015.05.26 16:05

    @sárospataki lány: na ez az, ami nem igaz
    ez éppen olyan, hogy a Horn-kormány a bal-lapokat tömte hirdetéssel, OV a jobbokat

    csakhogy a Horn-kormány effektíve megmentette a Magyar Nemzetet, és végig a szoci kormányok alatt az egy olvasóra jutó állami hirdetéspénz kevesebb volt a balnak számító lapoknál, mint a jobboldaliaknál (az abszolút értékbeli különbséget a példányszám nagyságrendi különbsége okozta)

    és kiütésem van a szociktól, úgyhogy nem védem őket egy másodpercig sem, de a tolvajlásnak, hazugságnak és seggnyalásnak ezt a magasiskoláját a fidesz hozta létre

    ráadásul nem emlékszem, hogy egy tárkisnak valaha is szaros lett volna a nyelve, mint mostanában a Századvégnek, de te majd biztosan hozol idézetet

    Hiv.: [@csársz:](#comment-128261)
    Loading...
  30. mavo szerint:
    2015.05.26 18:19

    @csársz:

    alapvetően hibás az érvelés, és a hozzá hasonlók pontosan ezt használják ki.

    tegyük fel, hogy kopint-tárki rohadék gyurcsányista, és közpénzek milliárjdait lopta el.
    tegyük fel.

    szerinte ez ok arra, hogy a hasonló (valójában sokkal durvább, de most ez se számitson) közpénznyúlás miatt ne lehessen szólni.

    hát nem ok. akárhány kopint akármennyit lopott valamikor, a századvég akkor is egy rühös, tetves undoritó rablóbanda, egy szar pénzmosoda, és aki nem akarja őket mentegetni az nem emleget velük kapcsolatban más vélt vagy igazi rablókat. kábé ennyi a lényeg.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-128262)
    Loading...
  31. sárospataki szerint:
    2015.05.26 21:55

    @mavo: a 2009-es csak egy példa, előtte is volt „etetés”.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128263)
    Loading...
  32. sárospataki szerint:
    2015.05.26 21:57

    @mavo: a századvég egy rühös, tetves, undorító rablóbanda, ez igaz. de ez nem azt jelenti, hogy a kopint* ne lenne az. ha már az ilyen ostoba érvelési módszereknél maradunk.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128264)
    Loading...
  33. sárospataki szerint:
    2015.05.26 22:02

    @csársz: ne haragudj, mi köze van horn gyulának, aki már 1998-ban sem volt toppon, bármihez, ami 2004-ben vagy 2014-ben volt? én csak arról írtam, hogy van egy undorító játszma, amiben kormányközeli elemző, vagy kutató cégek iszonyatos pénzeket kapnak kábé semmire. a kormánnyal együtt a kedvezményezett is változik, a játékszabályok maradnak. ha egy volt korrupt gazember felszólal a mostani korrupt gazember ellen, az olyan, mintha smittpál kioktatná gyurcsányferencet szakdolgozatírás-etikából.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128265)
    Loading...
  34. jotunder szerint:
    2015.05.26 22:29

    @sárospataki lány: a Kopint-Datorg egy száz százalékos állami tulajdonban lévő szervezet volt, szerintem azóta, amióta létezik, és a FIDESZ kormány alakította át. a Kopint-Tárkiban vannak kutatók a Kopintból.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-128266)
    Loading...
  35. sárospataki szerint:
    2015.05.27 09:22

    @jotunder: igen, a kopint-datorg az állami cég, az volt az osztogatás forrása, a kopint-tárki meg a(z egyik) kedvezményezettje. a datorg most is létezik, nisz-nek, vagy minek hívják, és valszeg pontosan ugyanolyan pénzosztás folyik most ott, mint a datorgnál. egy ilyen spinoff, megfelelő konjunkturális környzetben (érted, konjunkturális) jóval nagyobb pénz felmarását teszi lehetővé, ráadásul legálisan, illetve megszünteti a cég vezetéséért folytatott belső harc egy részét, szóval 2007-ben a cég egy részének ez megfelelő lépésnek látszott.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128267)
    Loading...
  36. csársz szerint:
    2015.05.27 10:06

    @sárospataki lány: de hazugságot írtál,én csak a párhuzamot mutattam meg
    „s valszeg pontosan ugyanolyan pénzosztás folyik most ott, „
    ez szép csak semmi konkrétum nincs benne szemben a századvéges pontos adatokkal.

    Hiv.: [@csársz:](#comment-128268)
    Loading...
  37. csársz szerint:
    2015.05.27 10:11

    @sárospataki lány: „ha már az ilyen ostoba érvelési módszereknél maradunk”
    de miért alkalmazol ostoba érvelést?
    elismered, hogy az érvelésed ostoba volt, és után megsértődsz?

    @mavo: -na k tökéletesen igaza van abban, ha nem volna hazugság, amit írsz, akkor is érdektelen volna, mi volt előtte, ahogy te is megkérdezted tőlem, mi köze van a Hornnak az újabb dolgokhoz (miközben én csak az érvelés hibára hoztam példának)
    állandóan ellentmondásba kerülsz magaddal, nem zavar?

    Hiv.: [@csársz:](#comment-128269)
    Loading...
  38. sárospataki szerint:
    2015.05.27 11:18

    @csársz: a századvéges pontos adatokat mutasd meg lécci. nem a feltételezettet, hanem a tényleges, pontos adatot.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128270)
    Loading...
  39. sárospataki szerint:
    2015.05.27 11:34

    @csársz: slendiránul fogalmaztam. mi köze van horn gyula 199x-es magyarnemzet-mentésének ahhoz, hogy ki mit lop az it-ban és a konjunktúra-elemzésben mondjuk 2005-ben és 2015-ben? tehát nem az időbeliség a fontos, hanem a teljesen más témakör. sőt, az, amit pozitívumként hozol fel, hogy lám, gyula megmentette a manemet, ha jól értem, viktor, ha gyulához hasonló kvalitás lenne, kitömné pénzzel a kopint-tárkit (vagy a népszabadságot, stb.).

    dícséretes, ahogy próbálsz valami ellentmondást találni a premisszákban, és bebizonyítani, hogy marhaságot beszélek. én egy kormányokon átívelő köcsögségre hívtam fel a figyelmet, és arra, hogy az ebben valaha bármilyen szinten résztvevők csak egy alapos purgatórium és nyilvános önkritika-, valamint elhatárolódás-gyakorlás után tehetnének a rendszer egészét és speciálisan az ellent kiritizáló megjegyzéseket.

    erre két reakció érkezhet: 1. igen, minden korruptra sújtson le a gyehenna tüzes haragja 2. dehát csak a fidesz/mszp (klientúrája) korrupt, a másik oldal nem (annyira). a másodikat állásponként elfogadva, azt védve érezheted magad győztesnek egy internetes szájkaratéban, de a morális érzéked nem fog fejlődni, illetve kimozdulni a jelenlegi pártpolitika- vagy világnézet-alapú elferdültségéből. és ha ez tömeges jelenség, ha két fél ország gondolkodik így, akkor az összes konjunktúra-kivételezett gazember az egész országba törli bele a nyényós makkját, miután az elsíbolt pénzen transzvesztita kecskéket kúr seggbe malajziában a korrupt keleteurópai politikusok számára szervezett szex-szafarik egyikén.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128271)
    Loading...
  40. mavo szerint:
    2015.05.27 12:47

    @sárospataki lány:

    akkor tisztázzuk

    a mostani koránnyal az az alapvető baj, hogy mindezt csúcsra járatta, kormányzati szintre emelte, és ami a legfontosabb: természetessé tette – persze csak amennyiben a sajátjai csináják. amikor anno wekler (manapság már lassan bagónak számitó) 400 milliós agrártámogatást kapott a LÉTEZŐ és MŰKÖDŐ szőlőire, és az kiderült, akkor (helyesen) lemondott róla. ez ma elképzelhetetlen. ma nem lemondanak róla, hanem büszkén közlik, hogy ők azt megérdemlik.

    ma az, hogy mészáros lőrinc egészen konkrétan milliárdokat zsebel be az államtól, hogy a fidesz korányra kerülése után megezerszereződtek a bevételei, az nem valamiféle szégyellni való korrupció, hanem maga a JÓSÁG. a fidesz interpretálásában mészáros nem egy korrupt geci, hanem egy nagyon jó vállalkozó, aki megérdemli, hogy az állam milliárdokkal tömje, a főni szintén milliárdokal tömött veje pedig a főni lányával együtt a saját lábán él, és aki ezt feszegetni meri, az egy magyarellenes provokátor.

    a mocskosgyurcsánynak még semmit nem dobtak össze „önként” adózás helyett vállalkozók, a főninek meg egy komplett stadiont felhúztak adóból eltéritett pénzből a budija mellé. a főni hobbicsapatát évek óta több pénzzel támogatják, mint a többi magyarfodball csapatot ÖSSZESEN, és erre a főni BÜSZKE.

    na ez az, ami a zelmútnyócévben nemigen volt igy.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-128272)
    Loading...
  41. csársz szerint:
    2015.05.27 12:56

    @sárospataki lány: a kormány honlapján megtalálod, eléggé sok lesz, ha nagyon nem megy, 15 eur/szerződés tarifával elküldöm

    Hiv.: [@csársz:](#comment-128273)
    Loading...
  42. csársz szerint:
    2015.05.27 13:00

    @sárospataki lány: úgy van, minden korruptra sújtson le a bakó

    de elsősorban a hatalmon éppen levőkkel kell foglalkozni

    ráadásul nem kell összemosni, ami nem ugyanaz
    nagyon sok rosszat tudok mondani a szoci-szabaddemokrata kormányokról,
    és nagyon reméltem, hogy a fidesz legalább ebből a szempontból tisztább lesz

    de nagyságrenddel korruptabb lett, sőt az egész rendszert erre építette

    tudom, hogy mennyire fáj, és engem egyáltalán nem vigasztal, hogy nem szavaztam rá,mert ez a szemét Magyarország kormánya!

    hát nem érted, itt nincs helye semmiféle relativizálásnak!

    Hiv.: [@csársz:](#comment-128274)
    Loading...
  43. jotunder szerint:
    2015.05.27 13:41

    @sárospataki lány: a Kopint-Tarkinek nagyon keves koze lehet az IT-nek, az a” Datorg „resze volt a KD-nek.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-128275)
    Loading...
  44. sárospataki szerint:
    2015.05.27 13:46

    @csársz: „hát nem érted, itt nincs helye semmiféle relativizálásnak!”

    én vagy öt hsz-en keresztül a relativizálás ellen emeltem fel a billentyűzetemet, erre te megpróbálod megmagyarázni nekem, hogy a relativizálás rossz? köszi, rendes tőled.

    „de elsősorban a hatalmon éppen levőkkel kell foglalkozni”

    ebben természetesen igazad van.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128276)
    Loading...
  45. sárospataki szerint:
    2015.05.27 13:46

    @jotunder: pontosan.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128277)
    Loading...
  46. sárospataki szerint:
    2015.05.27 13:47

    @mavo: a mostani kormánnyal sok baj van, természetesen, de mégegyszer, a nagyobb baj nem teszi szalonképessé a kis bajt.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128278)
    Loading...
  47. sárospataki szerint:
    2015.05.27 13:49

    @csársz: (off: orulunkvincent.blog.hu/2015/04/26/hulyenek_nezve_994 , utolsó komment )

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128279)
    Loading...
  48. mavo szerint:
    2015.05.27 14:01

    @sárospataki lány:

    na már most, ha még a NAGYOBB baj nem teszi szalonképessé a KISEBBET sem, akkor főlegpláne érdekelne, hogy a századvég nevű ipari pénzmosoda kapcsán neked miért ugrott be reflexszerűen az, hogy de a kopint (igy egybemosva) kussolljon, amikor még te is elismerted, hogy az érintett -tárkinak az it-s területhez kábé semmi közük, és a spinoff jelleget egy másodpercig sem próbáltad igazolni.

    nem várok komoly választ, ne aggódj.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-128280)
    Loading...
  49. sárospataki szerint:
    2015.05.27 14:05

    @mavo: de, igazoltam a spinoffot, de ezt hagyjuk, ahhoz olvasni is kellene. azt te állítod, hogy a fidesz (szvég) a nagyobb baj, a tárki meg a kicsi, szerintem ehhez sem neked, sem nekem nincs elegendő információim, főleg úgy, hogy az mszp és a fidesz (holdudvara) teljesen másképp lop, elég nehéz egyértelmű kacsacsőrt elhelyezni. mindenki lop, és én ennek a morális vonzatairól bezséltem.

    Hiv.: [@sárospataki:](#comment-128281)
    Loading...
  50. csársz szerint:
    2015.05.27 14:30

    @sárospataki lány: szörnyű levél, kiráz tőle a hideg, de ettől még nem gondolom, hogy az állampolgárság és a magyarság összefüggene

    Hiv.: [@csársz:](#comment-128282)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Keepdreaming on Most múlik….Jöhetnek az elszámoltatások akiket érint, aztán ne…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : A "kommunista", mint olyan, már rég k…
  • ijontichy on Most múlik….vitya el sem ment... de tőle én pont ezt vártam. @…
  • tamspatrik on Most múlik….Kellett egy karizmatikus, magyarán tökös fickó, az…
  • labrys on Most múlik….@ipartelep:, @nyulambator: így, pontosan így.…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: Azért Rasi az unokákkal Donaldlandból…
  • ipartelep on Most múlik….Majdnem minden jóban van/lehet rossz is (más oldal…
  • nyulambator on Most múlik….Az biztos, hogy tudományos életpályákat fognak azz…
  • excombo on Most múlik….Eddig sem a wassalberten pampogókon múlt.
  • jotunder on Fruzsi sem tud hibázni@hakohen: Fruzsi jelenleg attól tart, hogy a kommu…
  • labrys on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@nyulambator: „Itt mindenki hülye? – Itt? Mindenki…
  • hakohen on Fruzsi sem tud hibázni. Ha már... Skrabski Fruzsina tegnap délelőtt rakt…
  • hakohen on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt). @nyulambator: . Tíz mondat izelítőül OVi kedvenc…
  • kiazmármegint on Viccországban bejelentenekValaki tudja, hogy a megyei lapokkal mi lesz? Amel…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Megadja már nem játszik. Bede Zsolt a mérce és mor…
  • Podvinecz marsall on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @jotunder: tökmindegy. Annyit tudunk, hogy k…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @jotunder: Nem tuti, de sosem fogjuk megtudn…
  • jotunder on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Péter 2: tuti, hogy semmi köze Megadja Ferenchez,…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ipartelep: Ács Dani valamikor írt egy cikket a 44…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: A legelsők között lesz, aki csomagolha…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2026/05/08/legfobb-ugyesz-barki-is-…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@ijontichy:: egészen pontosan eddig a dolgozók/hiv…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @Péter 2: Jó, akkor hogy egészen egyértelmű…
  • hakohen on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt). @Fuxos: . Hasonló örökzöld: "Az operáció sikerül…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ipartelep: Névrokona. Tisztázódott már régen. Ez…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Feljelentést tett az ÁSZ, miután kiderítette, hog…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : Végül is "aranykor" volt, nem?
  • jotunder on Fruzsi sem tud hibázni@ipartelep: https://hang.hu/belfold/kozel-800-mill…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Úgy látom, ennek is az a mottója, mint híres név(?…
  • obeszel on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@nyulambator: Esetleg belül gyémántokkal, stílszer…
  • ipartelep on Fruzsi sem tud hibázniHiv.: @nyulambator: Aha, Skrabski... A múltkor kim…
  • nyulambator on Fruzsi sem tud hibázniA két legfrissebb bejegyzés a nemzet eszétől: A bo…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Itt az ideje egy új szóösszetételnek: politikai ve…
  • Fuxos on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ijontichy: "szavahihető hamistanú ismerősöm szeri…
  • ijontichy on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Sándor Simon: : Ha már völnert "politikai vezetőn…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Sándor Simon: Ne feledd, hogy nem csak politikai…
  • Sándor Simon on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Politikai vezetőt itt utoljára 1958-ban vontak fel…
  • vattablz on …ahelyett, hogy….. (újraközlés)Ebben minden benne van ami az elmúlt tizenhat évbe…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: A választás előtt ez nem lett volna…
  • nyulambator on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)@bvr: Szatmáry saját jogon annyira undorító mintap…
  • hakohen on …ahelyett, hogy….. (újraközlés). Fantasztikus! Már 12 évvel ezelőtt. Amin persze…
  • ijontichy on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)@bvr: : Nahát... senki sem őrzött együtt disznót v…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@nyulambator: : Meglehet. Én várok egy tendenciát…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@jotunder: Ha terjesztették volt, akkor már kinn v…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ikarus: Persze minek olvasok indexet, amikor van…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek"Visszakapta Ukrajna az aranykonvoj minden pénzét…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMedián: "... a teljes társadalom kétharmada (és mé…
  • bvr on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)Hiv.: @bvr: Önélzetes a kis latol 2.0 :)) https://…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepne ha az ex-Balásy cég NER nélkü…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Az Alkotmánybíróság visszamenőleges hatállyal meg…

Posztrulett

Eredményváró 2026

A választási részvétel 80 százalék körül lesz, ami hihetetlenül magas, egyáltalán hihetetlen az egész. Tóka Gáborék ebben a pillanatban 122:75-re adják a meccset a TISZA-nak. A polymarketen most 83 százalékot adnak MP miniszterelnökségére. De…. Igazából, nem tudom, mi a de. De. Ezt ki kell várni. És itt lehet kivárni. Én folyamatosan nézek mindent, Partizánt, Telex-et, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • darnoknew
  • anna007dor
  • princeghostly1c74fbc695
  • Judit Merényi
  • Péter 2
  • kiazmármegint
  • ikarus
  • ijontichy
  • apokalipszistmost
  • janostothmeister
  • bvr
  • LibaLeontin
  • tulajdonkppen
  • janszemwordpress
  • Hanyistók
  • annokkk
  • csunyatáp
  • tamspatrik
  • Mikonu
  • Gaboxhrr
  • Radnóti Zoltán
  • jack_of_all_trades
  • esztre
  • ijenanyelvtan
  • mecsekijeti
  • Psakreff
  • Sándor Simon
  • repulo
  • DarthVader
  • Tehenész
  • vattablz
  • dynamicist
  • labrys
  • aerduloensamtonight
  • gornyo
  • torzsmokus
  • obeszel
  • Podvinecz marsall
  • susyk
  • elolhatuldoktor
  • kisa
  • nyulambator
  • SMFB
  • Tiborné Tóth
  • Grrr
  • azuccahirmondoja
  • ervsebeszet
  • incze
  • Hector Kapitány
  • hakohen
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d