Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt)

Bayer, Stumpf, Thürmer jr. (megjegyzésposzt)

2015.06.20 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

           Nem vagyok kompetens menekültügyben, határőrizeti kérdésekben. Bevallom, elképzelhetőnek tartok egy olyan szituációt, amikor egy száz mérföld hosszú, négy méter magas kerítés elfogadható megoldás és olyat is, amikor nyilvánvalóan nem az. Nem tudom megítélni, hogy milyen súlyos a helyzet a déli határon, hogy milyen súlyossá válhat. A menekültek elleni habonyiánus gyűlöletkeltés után természetesen súlyos kételyeim vannak a projektet illetően, ráadásul az Orbán-Lévai rezsimnek semmit nem hiszek el, az ellenzékének sem túl sok mindent. 

            A poszt nem a kerítésről szól, hanem a kerítésre tapadó parazitákról, Bayerről, Stumpfról, Széles Gábor házithürmerjéről, a Lánczi Tamás által kitartott Bunford Gerdáról és a többiről. A menekültek elmennek, valahová, ahol  emberi életet remélhetnek, ahol nem gyűlölik őket ennyire, szerencsésebb vidékekre, a paraziták ott ragadnak a kerítéseinken.

            Az én privát világomban, amelyet pár tízezer emberrel osztok meg, csak abszolút igazságok vannak, de a mi nagy közös világunkban az abszolút igazságok nagyon ritkák. A valódi világ igazságainak feltárásához alkalmatlanok az én kicsi, privát matematikai világom módszerei, és én ezzel tökéletesen tisztában is vagyok. A nem-abszolút jellegű igazságok megismerésére nem készítenek fel a matematikai stúdiumok, mások a szabályok, mások a módszerek, csak egy dolog hasonlít a kétféle igazság kiderítésében való törekvésekben, az, hogy alárendeljük magunkat az igazságnak. A nem-abszolút igazságok is alázatot követelnek, elmélyedést, szüntelen kételyt és az igazság kereső személyiség folyamatos építését. 

            A bayerok, stumpfok, thürmerek nem hazudnak, ugyanis a hazugság feltételezi az igazság valamiféle ismeretét, ők tudatosan, aljas és számító módon akadályozzák az igazságok kiderítésére való törekvéseket. Magyarországon adófizetői milliárdokat költenek el arra, hogy lehetetlenné tegyék a kiigazodást a világ dolgaiban, hogy megfélemlítsék azokat, akik különböző módszerekkel, különböző beállítódottságokkal, de mégis csak meg akarják ismerni a világunkat. A hatalom (és sajnos néha a jelenleg hatalom ellenzéke is)  gyakorlatilag teljesen iskolázatlan, figyelemreméltóan retardált és egészen felfoghatatlanul gátlástalan figurákat használ fel arra, hogy a világot ideológiai háborúként érzékeltethessék a polgáraikkal, ahol az igazság kiderítésére való  törekvést árulásként torolják meg.

            A paraziták fel fogják zabálni ezt az országot, ellenük nem lehet kerítéseket emelni. A nép, az istenadta nép, pedig rájön arra, hogy sokkal könnyebb stumpfandrást csinálnia gyerekeiből, mint gondolkodó embert, és az előbbi státusz ráadásul sokkal jobban fizet. Meg fogjuk szokni azt, hogy a hangzatos ostobaságok ellen még hangzatosabb ostobaságokkal kell küzdeni, hogy mindenre azonnal rá kell licitálni valami nagyobb hülyeséget, mert az igazságok sokkal rosszabbul kommunikálhatóak a baromságoknál. Gyors és hatékony őrültségekre van szükség, és azokra az emberekre, akik a leggyorsabb és leghatékonyabb őrültségek képesek leírni. 

            Nem a kerítés a legfélelmetesebb, hanem a bekerítők és a kikerítők végtelen sötétsége és gátlástalansága, a bekerítő és kikerítő mondatok pattogó üressége. Az a legfélelmetesebb, hogy elfogadjuk azt, hogy ennek így kell lenni, hogy berendezkedünk rá, hogy ez már így lesz, hogy ez a világ menete, és abban reménykedünk, hogy a mi hülyéink ügyesebben lesznek hülyék az ő hülyéiknél.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519097-6a277bbd19949' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519097&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519097-6a277bbd19949&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519097-6a277bbd19949' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Palkovics államtitkár hazugságáról

Next Post:

Bayer, Stumpf, Thürmer jr. (megjegyzésposzt)

197 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. Vidéki szerint:
    2015.06.22 08:30

    @mavo:

    Írja: „elftárska, kérlek, kérlek, nyugtass meg, hogy magyarországon is „majdnem 30 százalékkal alacsonyabb a munkaköltség, mint Németország nyugati részén”

    Sokkal alacsonyabb, mivel nekünk nem volt egy gazdag Nyugat-Magyarországunk, miként Kelet-Németországnak volt egy gazdag Nyugat-Németországa, amelyik fizetett, mint egy katonatiszt Kelet-Németországnak 2 ezer milliárd eurót, a felzárkózását segítendő, a rendszerváltás óta.

    Nehéz ezt felfogni egy mavonak?
    Sajnos, még nem találták fel a tölcsért, amivel a tudást a fejbe lehetne önteni.

    Hiv.: [@Vidéki:](#comment-126333)
    Loading...
  2. Vidéki szerint:
    2015.06.22 08:37

    @balmoral:

    Most bevetette a nácizás fegyverét, amit csodafegyvernek képzel.

    írja: „Kertészt Orbán kitüntette, az meg elfogadta, így lett belőle igazi jobbikos náci.”

    balmoral elvtárs agyvize felforrt és az irracionális gyűlölet lehetetlenné teszi számára a racionális érvelést.

    Kifizetődő a magyarellenes erők számára annak a téveszmének általános elterjesztése, miszerint Magyarország csaknem 70 évvel a nácizmus totális veresége után is napjainkban egy náci ország, amelytől Európának rettegnie kell.

    A rosszindulatú, magyargyűlölő, megélhetési antifasiszták villoghatnak azzal, hogy belföldön és külföldön Magyarországot a rasszizmus antiszemitizmus, fasizmus és az újnácizmus darázsfészkeként festik le.

    Sok korábbi elvtárs most toleráns liberálisnak álcázza magát. Úgy képzelik, hogy ők akárkire rásüthetik a náci, antiszemita bélyeget, akire csak úri kedvük tartja.

    A korábbi elvtársak akik most átöltöztek liberális jelmezbe, úgy képzelik, hogy ez a fegyver olyan hatásos, mint a japán ellen bevetett atombombák, amely azonnali, feltétel nélküli megadásra motiválta a japánokat.

    A korábbi elvtársak, most álruhás liberálisok ellenségként tüntetik fel embertársaik nagy részét.

    Hiv.: [@Vidéki:](#comment-126334)
    Loading...
  3. mavo szerint:
    2015.06.22 08:42

    @Vidéki:

    khm, magyarország előnyből indult az ndk-hoz képest (is), most meg majdnem tökutolsó a régióban. bulgáriát még (talán) éppen megelőzzük. gondolom romániát, szlovákiát és bulgáriát is évi ezermilliárdokkal tömik a németek. nyugtass meg, hogy így van elftáska. 🙂

    óriási a siker, ugye elftáska! 🙂 mindenki utolsó előtti a környéken, csak mi vagyunk mindenhol másodikok. 🙂

    érdekelne, mi lesz a propagandaszöveg, ha már moldávia is beelőz minket? 🙂 tömik pénzzel a kőgazdag románok? 🙂

    Hiv.: [@mavo:](#comment-126335)
    Loading...
  4. mavo szerint:
    2015.06.22 08:43

    @Vidéki:

    „A korábbi elvtársak akik most átöltöztek liberális jelmezbe”

    mint pozsgay eftás, ugye? 🙂

    Hiv.: [@mavo:](#comment-126336)
    Loading...
  5. Vidéki szerint:
    2015.06.22 08:52

    @Rodeo36:

    De hogy rossz nyelve ne hiába járjon,

    Nyalja kend ki szőrös alfelem. (Faludy)

    Hiv.: [@Vidéki:](#comment-126337)
    Loading...
  6. Rodeo36 szerint:
    2015.06.22 08:57

    nem kívánok versenyezni veled, mikor lesz reggeli szüneted vagy ebédszünet???
    ennyire futotta? fuss tovább

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-126338)
    Loading...
  7. Vidéki szerint:
    2015.06.22 08:58

    @mavo:

    Írja: „gondolom romániát, szlovákiát és bulgáriát is évi ezermilliárdokkal tömik a németek.”

    Rosszul gondolja, mint ahogy mindent szeret rosszul gondolni.

    romániát, szlovákiát és bulgáriát évi ezermilliárdokkal nem tömik a németek.

    Ezért vannak ők is lemaradva a volt DDR-hez képest és még jobban lemaradva a volt Nyugat-Németországhoz képest!

    Tetszik érteni, avagy csak félreérteni tetszik tudni?

    Hiv.: [@Vidéki:](#comment-126339)
    Loading...
  8. Tehéntőgy szerint:
    2015.06.22 08:58

    @Vidéki: Drága Agricola, ezen a nickeden sem vagy ám okosabb, mint a másikon.

    Hiv.: [@Tehéntőgy:](#comment-126340)
    Loading...
  9. balmoral szerint:
    2015.06.22 08:59

    Én nem tárgyalok trollokkal. Pláne nem nácikkkal. Néha véleményt mondok róluk. Ha találkozunk, akkor pedig megverem őket, jó alaposan. Ez az én balliberális csodafegyverem.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-126341)
    Loading...
  10. Rodeo36 szerint:
    2015.06.22 09:01

    jótündér a továbbiakban mellőzöm a vidéki elvtársat…fidexkft szokása szerint személyeskedik, aszt meg nem tűröm

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-126342)
    Loading...
  11. Pelso.. szerint:
    2015.06.22 09:05

    @Vidéki: Mavo és Rodeo kifejtette állásőontját, részemről is annyi.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-126343)
    Loading...
  12. nerángass szerint:
    2015.06.22 09:08

    @velőtanya: Orbánnak kötcsei beszédének/ írásának egyik alcíme, melyben elővezeti a centrális erőtér szükségességét. Talán egyetlen olyan beszéde / írása, amelyből előre lehetett látni ezt, ami most van.
    Ebből az alfejezetből idézek pár részletet, annak idején elmentettem :
    „megvan a reális lehetősége annak, hogy a magyar politika következő tizenöt-húsz évét ne a duális erőtér határozza meg, amely állandó értékvitákkal, megosztó, kicsinyes és fölösleges társadalmi következményeket generál. Ehelyett huzamosan létrejön egy nagy kormányzó párt, egy centrális politikai erőtér, amely képes lesz arra, hogy a nemzeti ügyeket megfogalmazza – és ezt nem állandó vitában teszi, hanem a maga természetességével képviseli.”
    ……” Egyszerűbben szólva: vagy egy olyan kormányzati rendszert próbálunk felépíteni, amely minimálisra csökkenti a duális erőtér visszaállásának esélyét, és helyette hosszú távon egy nagy centrális erőtérben rendezi el a politikai kérdéseket; vagy ellenkormányzásra készülünk, és akkor a duális erőtér vissza fog állni.”
    ……………………………………………………………………..
    “Jómagam ebben a vitában azt javaslom, hogy az állandó harcra berendezkedett politika helyett az állandó kormányzásra berendezkedett politikát válasszuk”
    ………………………………………………………….
    “ahhoz, hogy az elit teljesíthesse a kultúrateremtésen keresztül fennálló kötelezettségét, néhány létformát nem választhat – már amennyiben szépen, nemesen és választékosan kíván élni. Ez az a minta ugyanis, ami kívánatos lenne, ha a társadalomban elterjedne. Szépen, nemesen és választékosan márpedig nem lehet élni, ha az elit az önteltség állapotában van. Akkor sem, ha az önelégültség, akkor sem, ha a törtetés állapotában van, akkor sem, ha az állandó támadás, vagy éppen a szorongás állapotában leledzik, s akkor sem, ha a számonkéréstől való félelem, az önvédelmi reflexek vagy az állandó önigazolási kényszer határozza meg mindennapjait. Ezt mind el kell kerülni.” Idézetek vége

    Mint látható, a két utolsó idézetben komoly csavarok vannak, hiszen Orbán a hatalomban való maradásának egyik legfőbb feltételét igenis az állandó harcban az ellenségteremtésben és a megosztásban látja, miközben tényleg állandó kormányzásra szándékszik “berendezkedni” ( mennyire áruló ez a szó ).
    A legutolsó idézet még beszédesebb, arról szól, hogy hogyan NEM élhet az elit, ha “szép, nemes és választékos” akar lenni : nem lehet öntelt, önelégült, törtető, állandóan támadó, vagy éppen szorongó és a legbeszédesebb : ha a számonkéréstől való félelem, az önvédelmi reflexek vagy az állandó önigazolási kényszer határozza meg mindennapjait. Tessék megitélni, mennyit sikerült a mostani “elitnek” ezekből realizálni, egyet azonban biztosan : nincs benne számonkéréstől való félelem.

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-126344)
    Loading...
  13. esernyősEvezős szerint:
    2015.06.22 09:37

    @Dr. Gy. Dr. Fűegér:
    Mert ez A koncepció: nyilvánvalóan alkalmatlan barmot kell odatenni, aki valamiért ráadásul még úúúúúúúúúútálja is azt a szektort, ahova biggyesztették -lsd. Czunyiné, soha a qrva életben nem dolgozott a közoktatásban, fingja nincsen róla, ráadásul annyira buta, mint hat pár rendőrcsizma -, ergo: minden olyasmit meg fog akadályozni, ami az ott zajló teljes nyomorba döntést és leépítést veszélyeztethetné.

    Itt kérem a jobbágyok-rabszolgák és szalagmunkások állama épül, az új földesurak és iparosok állama és mire ez lejut a határokat disznóvérrel öntözni kívánó bevándorlásellenes NER-rabszolga szintjére, már úgysem lehet mit tenni.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-126345)
    Loading...
  14. esernyősEvezős szerint:
    2015.06.22 09:45

    @Vidéki:
    Húbakker … közben toppogatsz is a lábacskáddal, hogy nyomatékot adj a hülyeségednek?
    (Nem te vagy azon a képen, amit Tarlósról linkelnek be állandóan, a „Nem zenél a zenélőkút” szlogennel? Mintha az elevenedett volna meg …)

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-126346)
    Loading...
  15. esernyősEvezős szerint:
    2015.06.22 09:48

    @Mariann19:
    Lájk.

    Sajnos, az ellenzék is idiótaságokkal tölti az időt, esetleg helyezkedik – Schiffer például éppen ölelgeti és csókolgatja a dzsobbikot -, ahelyett, hogy csinálna valamit.
    Már nem reménykedem …:-(

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-126347)
    Loading...
  16. Csingiz szerint:
    2015.06.22 10:09

    Ez az írás Tünditől egyik kicsit más mint a többi. Egy dolog türelmesen lejegyezni, hogy a hajótest hány rekeszében van víz, szomorkodni azon, hogy a mentőcsónakok elrohadtak, a személyzetnek fogalma sincs mit kellene csinálni az adott helyzetben, mert mindenki a kapitány rokonságából került ki. Egész más az amikor az ember összegzi, elmondja mit is jelent mindez. Merre tartunk.
    Valószínüleg ez temperamentum kérdése, de én nem osztom az írás pesszimizmusát. Pl. van egy ilyen dolog, hogy szerencse. Lehet szerencsénk. Amolyan magyar szerencse, kicsit savanyú, kicsit sárga, de azért a miénk. Lesz ez még jobb is. És talán megússzuk.

    Hiv.: [@Csingiz:](#comment-126348)
    Loading...
  17. Vidéki szerint:
    2015.06.22 10:20

    @Tehéntőgy:

    Hol keressük a tehéntőgyet?

    A szarva közt?

    Hiv.: [@Vidéki:](#comment-126349)
    Loading...
  18. Rodeo36 szerint:
    2015.06.22 10:32

    „Vidéki 2015.06.22. 10:20:19

    @Tehéntőgy:

    Hol keressük a tehéntőgyet?

    A szarva közt?”

    gondolom @vidéki a fejére gondolt ott a szarvai között?

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-126350)
    Loading...
  19. Vidéki szerint:
    2015.06.22 10:45

    @Rodeo36:

    Ez csak ellenőrző kérdés volt!

    Tehéntőgy szövege alapján feltételezhető, hogy a Nagykörúton belül él, és ezért sohasem látott még tehéntőgyet.

    Hiv.: [@Vidéki:](#comment-126351)
    Loading...
  20. Dr. No szerint:
    2015.06.22 11:32

    @Csingiz: A pesszimizmus több, mint indokolt.

    Ha történelmi távlatokban (mintegy narratív ívként) nézzük a történéseket, láthatjuk, hogy mostanában a 68-as reformmal kezdődött nyugatos orientáció végső lecsengése zajlik. (Sematikus vázlat, tekintettel a terjedelmi korlátokra.) Új gazdasági mechanizmus, annak nyomán lassan, de folyamatosan alakuló közgazdász-konszenzus a nyugati típusú piaci kapitalizmus kívánatos voltáról, majd ennek átültetése a gyakorlatba még a rendszerváltást megelőzően meghozott gazdasági rendelkezésekkel (ékköve az 1988. évi Sárközy-féle gazdasági társaságokról szóló törvény). A rendszerváltással ugyanez megjelenik a politikai berendezkedésben (rögzítve, hogy a politikai berendezkedés átalakítása nem a közgazdászok gazdasági reform-elképzeléseiből eredt, hanem a liberális jogvédő nézetrendszer kialakulásának eredményeként és talaján valósult meg, de a kettő ugyanannak az éremnek a két oldala), valamint a külpolitikai orientációban az EU- és NATO-csatlakozással érte el a tetőpontját. Ez egy közel negyven éves folyamat volt, én a 2004-es EU-csatlakozásig számítanám (a népszavazás 2003-ban volt, hivatalosan 2004. 05. 01-én lettünk az EU tagja).

    Ehhez képest most hasonló, nagy csoport konszenzusán alapuló nézetrendszerből mit találunk? Két világháború közti szélsőjobbos elképzelések (civilizációs nagyterek, munkaalapú, akkori kifejezéssel „hivatásrendi” társadalom, kollektivista társadalom- és gazdaságszervezési elvek) reneszánszát. Más nincs a piacon. A „garantált alapjövedelem” próbál ezzel konkurálni. Muhaha.

    Várható élettartamunk szempontjából végzetesen hosszú, sötét korszak elején vagyunk. A posztíró pesszimizmusa csak történelmi távlatban nem osztható.

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-126352)
    Loading...
  21. jotunder szerint:
    2015.06.22 13:48

    @mavo: Szerintem a mandiner vezetes finom figyelmeztetese a reszemre. Kurucinfolight. Pont le is vannak szarva;-)

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-126353)
    Loading...
  22. jotunder szerint:
    2015.06.22 13:52

    @Csingiz: A lehetosegek spektruma igen szeles. Aranylag turheto kimenetelek is vannak benne.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-126354)
    Loading...
  23. jotunder szerint:
    2015.06.22 13:55

    @Rodeo36: Ez egy klasszikus szerencsetlen manias. Eleg buntetes szamara a sajat szomoru kis elete.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-126355)
    Loading...
  24. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 14:26

    @Evezős:
    „Sajnos az ellenzék is idiótaságokkal tölti az idejét, esetleg helyezkedik.
    Már nem reménykedem.”
    Egyre világosabbá válik, hogy az ellenzéket két ágba célszerű elválasztani, mert egy platformon emlegetni az MSZP-t és más ellenzéki pártot, az téves következtetésre ad okot.
    Az MSZP már csak helyezkedik, és látható cinizmussal még túl akarja élni ezt a ciklust, aztán majd csak lesz valami.
    Az ellenzékben kinevezte magát vezérürünek, és ezzel az attitűddel tönkre is verte azt, mert az irányítási jogot fenntartotta magának.
    Eközben megbénította a többi ellenzéki párt tehetséges politikusait, és azok progresszív törekvéseit.
    Az LMP esetében nem világos, hogy Schiffer valóban magányos farkasként járja-e az útját, vagy valamely ideológiát követ, de az még nem látható egzakt módon, hogy melyik az.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126356)
    Loading...
  25. Névtelen szerint:
    2015.06.22 14:38

    @Mariann19:

    én nem látom igazolva, hogy a nulláról
    -fel tudna épülni egy balos/liberális tömegpárt az adott keretek között
    -ha az adott keretek alkalmasak lennének is rá, lenne rá fogadókészség.

    ugyanis a sok kiábrándult, kisebbik rossz helyet csodára váró, közönyös, politikailag inkább jobbos max. erős államra vágyó ennyiben „balos”-nak tekinthető vagy éppen soha aktívvá nem tehető emberek közül szvsz nem lenne olyan sok, akit tényleg megmozgatna egy új párt.

    én sok időt-energiát biztos nem ölnék bele.

    Hiv.: [@:](#comment-126357)
    Loading...
  26. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 14:47

    @Vidéki:
    Ön hivatkozik a mfor június 5-i hírforrásra, én az alábbiakban az mfor.hu
    június 22-i cikkét idézem, amely címe:
    „29 milliárdot lapátolt ki Simicska a cégeiből.
    Az adat 2014. évről szól.
    Továbbiakban a cikk részletezi Simicska cégeit, és az ott elszámolt osztalékokat. Íme, csak a legnagyobbak:
    Közgép 11 mrd, Neo Met 8.420 mrd, Pro Arbum 4.275 mrd, Publimont KFT 3.034 mrd, és így tovább.
    Azért, hogy felfogja: Simicskának nem cége van, hanem cégbirodalma, amely több vállalkozást takar.
    Egyébként ismert, hogy a Fidesz általi állami beruházások síboló rátája 20%-os, ez a volt debreceni polgi előneve is.20%-os Lajos.
    Miért csodálkozik Simicska osztalékán, hiszen 2014-ben 300 milliárdos állami megbízása volt, és ha annak a 20%-át tekintem, a mi Lajosunk még elég szerényen markolt a 20%-oz képest.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126358)
    Loading...
  27. labrys szerint:
    2015.06.22 14:49

    @Dr. No: +1

    De rögzítsük azt is, hogy bár a mindenkori (geo)politikai környezet éppen lehetővé tette ezt a variációt is, a magyar közbeszéd és társadalmi tudat jelenlegi dadogósan nyáladzó, ugyanakkor önmagát hörögve fojtogató állapotának kialakulása korántsem volt történelmileg elkerülhetetlen, vagy okvetlenül szükségszerű.

    Ennek az állapotnak a kialakulásához (a társadalom és a politikai szereplők jelentős hányadának asszisztálása mellett) egy nagyon konkrét, nevesíthető embercsoport – Orbán Viktor, Simicska és társaik – egyértelmű és tudatos tevékenységére, illetve manipulációira volt szükség.

    ‘Előre megfontolt szándékkal, bűnszövetkezetben elkövetve’ – azt hiszem, így határozza meg ezt a jog.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-126359)
    Loading...
  28. Kuviklacz szerint:
    2015.06.22 14:49

    @aritus: Elviszed a családodat, a barátaidat, a múltadat, az anyanyelvedet mind? El kéne zavarni ezt a bandát helyette. Nő az elégedetlenség, le lehetne őket váltani.

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-126360)
    Loading...
  29. Kuviklacz szerint:
    2015.06.22 14:52

    @Vidéki: nol.hu/gazdasag/habony-emberevel-erositenek-1541333
    Majd nézd meg a MET most kiperelt szerződéseit is!

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-126361)
    Loading...
  30. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 15:05

    @WiteNoir:
    „Fel tudna épülni egy balos/liberális tömegpárt az adott keretek között.”
    Mindaddig, amíg az MSZP törzsszavazói léteznek, addig a feltörekvő balos pártok nem tudnak egy szívóhatást elérni e megrögzött csoportnál.Ez az állandóság abból látható, hogy Mesterházy a 2010-es kudarc után felépítette az MSZP-t egy szintig, és ez a szint azóta megállt, mi több, fogyatkozik.
    Egy időben volt egy ideológiám, hogy már nem a pártoknak kell megmozgatni a választókat, hanem a civil szervezeteknek, mert azoknak lesz létalapjuk a jövőben. Azonban a tüntetések csökkenő vonzereje azt mutatja, hogy a passzivitást nem képes áttörni még a testközeli sérelmek sora sem tartósan.
    A fogadókészséget azzal lehet aktivizálni, hogy emberközeli kontaktusba kell lépni az emberekkel nemcsak a nagyvárosokban, hanem minden egyes településen. Sajnos, ki kell mondani, hogy ez a módszer a Jobbiknál eredményesnek bizonyult.
    Pártot nem lehet építeni szórványos utcai sajtótájékoztatókon és a parlamenti székekből.
    Át kell állni egy praktikusan kialakított pártépítésre.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126362)
    Loading...
  31. Névtelen szerint:
    2015.06.22 15:22

    Mindaddig, amíg az MSZP törzsszavazói léteznek,”

    és mi legyen velük?

    Hiv.: [@:](#comment-126363)
    Loading...
  32. Érvsebész szerint:
    2015.06.22 15:26

    @Mariann19: hvg.hu/velemeny/20150622_ParaKovacs_Meg_egy_kicsit_balra_most_jo

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-126364)
    Loading...
  33. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 15:58

    @WiteNoir:
    „Mi legyen velük?”
    Rákényszerülök némi cinizmusra, azt mondom, hogy egyszer kihalnak.
    Igencsak éltes már az a közeg, amely 25 éve kitartóan az MSZP-re szavaz.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126365)
    Loading...
  34. jotekony koc szerint:
    2015.06.22 16:11

    @Mariann19:
    Remek. Haljanak meg , ugye ?

    És akkor már nem kétharmada lesz Orbánnak, hanem három harmada.
    Okos.
    Ha már a halálát kívánod valakiknek, akkor mit zavarnak téged a senkit se baszogató emeszpés törzsszavazók ?

    Hiv.: [@jotekony koc:](#comment-126366)
    Loading...
  35. jotekony koc szerint:
    2015.06.22 16:22

    @Érvsebész: Ez a Parakovács is úgy beszél, mint egy jobbágy, aki kineveti az urakat, mert az ő ura sokkal nagyobb, mert még a házát is oldalba hugyozta.

    Hiv.: [@jotekony koc:](#comment-126367)
    Loading...
  36. Rodeo36 szerint:
    2015.06.22 16:22

    @Érvsebész:
    ez már megint észbontóra sikeredett, ráadásul erésen vízuális tipus vagyok és elképzeltem a jelenséget amint A NEMZET ATTYA GATYÁTLANŰL CSETLIK BOTLIK ÉS ÉS A KAKADÚBA AKAR KAPASZKODNI AMELYIK ASZTAT RIKOLTYA: EL A KEZEKKEL A FARKAMTÓL…és közben a nemzet a SZOT ÜDÜLŐKBE AUTÓZVA A BALCSIN LESI A NAGY FARKAT AMINT OTT A NAGY VÁLLON…KÓKAD

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-126368)
    Loading...
  37. Rodeo36 szerint:
    2015.06.22 16:31

    @Mariann19:
    és a CÖF? az megifjúúúúúúúúúúl évente a széles elvtárs meg a demjén elvtárs a skála és rongyszedés mesterei??? meg a Rózsi néni a 3. lépcsőházból balra az is amint lengeti a vitya ide nekem a…is

    26 év hosszú idő…mint az öregszékely a fiának: fogpiszkáló fiam, ha el nem baszom

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-126369)
    Loading...
  38. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 16:44

    @jotekony koc:
    Teljesen félre értetted az általam leírtakat. Ez a megállapítás a médiában is gyakran elhangzik, mert a fiatalabb korosztályra nem jellemző az MSZP iránti pártpreferencia.
    Dehogy kívánom, hogy Orbánnak 2/3-a legyen!!!
    Amennyiben mégis bántásnak véled az általam leírtakat, akkor szíves elnézésedet kérem, távol áll tőlem, hogy megbántsalak.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126370)
    Loading...
  39. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 16:44

    @Rodeo36:
    Rodi!
    Te ismersz. Neked nem kell semmit megmagyaráznom.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126371)
    Loading...
  40. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 16:51

    @Érvsebész:
    Para-Kovács írásából a lényeg az, hogy a parlamenti demokráciának nálunk lőttek.
    Amikor az ellenzéket az Orbán kormány ellehetetleníti legfőbb funkciójától, a kormány és a parlament kontrollálásától, akkor demokráciáról nem beszélhetünk.
    Ez a rendhagyó működés a rákfenéje az országnak, hogy nincs ellenőrzés, nincs olyan erő, amely megfékezhetné az önkény uralmát.
    Orbánnak mindennemű törekvése, döntése a regnálása alatt a hatalom mindenáron való megtartása, ezért kizár minden eszközt, amely megakadályozhatná azt a dúlást, amelyet véghez visz.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126372)
    Loading...
  41. velőtanya szerint:
    2015.06.22 16:51

    @fortin2: A mandiner közönségének általános szellemi képességeihez egy adalék: a szlovák neonácik és egyéb széljobbosok hétvégi tüntetése – a fő szlogen: „Szlovákia a szlovákoké” – 47:4 arányban nyerte el a nemzeti érzelmű polgártársak tetszését. Az ok egyszerű: a cikknek a szerkesztő az „Európa iszlamizálódása ellen tüntettek Pozsonyban” címet adta, amit összevetve az aktuális heti ellenségképpel, naná hogy felcsillannak a szemek.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-126373)
    Loading...
  42. jotekony koc szerint:
    2015.06.22 16:56

    @Mariann19: De mit segítene bárkin, ha az utolsó emeszpé szavazó is földobná a bakancsot ?
    Annyira értelmetlen ez a fenekedés, és annyian mondják, hogy csak azért kérdezlek, mert válaszolsz.
    Mit vársz tőle, ha egy becsavarodott fidesz-jobbikos országban kihal az utolsó nem fidesz-jobbikos is ?
    Látod, hogy ha nem találnak már gyűlölt ellenséget, akkor az idegenekre vetik magukat.

    Hiv.: [@jotekony koc:](#comment-126374)
    Loading...
  43. Rodeo36 szerint:
    2015.06.22 17:13

    @Mariann19:
    a zemberek nagyon nagy része megzabálta az OGV politikai karaktergyilkosságait (a valósakat is, sok mindenki el lett takarítva hullaként) és senki sem a politikai pályán ülvesétálók közűl nem alkalmazza ugyazt a mószert amit ez a tetű, pedig ha valaki egy páncélos éles szablyával közeledő orrgyilkossl találkozik az nem egészséges védekezés, hogy ejbecúna sarkantyúd és úgyis megmondlak anyukámnak, hanem jól odabaszni neki, hogy behorpaggyon a bádog a fejin és ne lásson ki a lukon, majd átmenni rajta egy csirkeszállító kamionnal 12x

    kezdetnek megtenné, gondolom én de CÖF és a többi létezése mellett????? csilliárdokat adva ezeknek a pojácáknak…

    és annál gerinctelenebb jajongást még nem hallottam, hogy márpedig nincs is ellenzék mert én nem szeressem a bordó félcipőját, ezért nem is szavazok rá pedig nem valamire hanem legelsősorban valami ellen kell szavazni és utána valamiért

    dehát politiki kultúra levédiabasznádon az lila egér

    Hiv.: [@Rodeo36:](#comment-126375)
    Loading...
  44. Névtelen szerint:
    2015.06.22 17:23

    @Mariann19:

    ja, akkor még kevesebb aktív nem-jobbos szavazó lesz

    Hiv.: [@:](#comment-126376)
    Loading...
  45. Névtelen szerint:
    2015.06.22 17:24

    @Mariann19:

    van DK, van Együtt, van Lmp, meg még kisebb mozgalmak. azokra sem szavaznak tömegesen a fiatalok

    Hiv.: [@:](#comment-126377)
    Loading...
  46. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 17:29

    @jotekony koc:
    „De mit segítene bárkin, ha az utolsó emeszpé szavazó is földobná a bakancsot?”
    A szavazók MSZP általi elveszítésének oka maga a párt. Ennek ellenére a mindvégig hűségesen e párt mellett állók kitartanak mellette amíg élnek, és ez az embercsoport adja az MSZP szavazó táborát. Erre a megtiszteltetésre az MSZP nem szolgált rá.
    Tudom, kissé sommás megállapítás, de a választások előtti összefogás offenzívája e párt miatt bukott meg.
    Ebben óriásit hibázott az MSZP, mert megcsúfolta kitartó választóit, holott kezében volt a változtatás lehetősége.
    Amit a Fidesz által generált ellenség keresése illet.
    Ócska hatalomtechnikai módszer, az a baj, hogy az emberek nagy része be is veszi, mert Orbánt azonnal az elllenség legyőzőjének tudja be, és kritikátlanul imádja tovább.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126378)
    Loading...
  47. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 17:44

    @WiteNoir:
    Vannak ellenzéki pártok ugyan, de a szavazóik csekély számot képviselnek egyenként.
    Miután a magyar választókra nem jellemző a politikai aktivitás, arra a pártra szavaznak, ahol az eddigi legtöbb szavazót látják.
    Ugyanis a néplélek az erőt látja a többségben, és ezt tartja mérvadónak.
    Illúzió azt hinnünk, hogy a szavazók jó része érzékeli az Orbán kormány
    totalitárius diktatúráját, még akkor sem, ha a saját sorsa az áldozata ennek.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126379)
    Loading...
  48. Forgó hangszóró szerint:
    2015.06.22 17:45

    @Dr. Gy. Dr. Fűegér:
    te — ha jól tévedek — Jakab (traktorral rodeózó) Istvánra céloztál, aki most mintha megnémult és kihűlt volna…

    Hiv.: [@Forgó hangszóró:](#comment-126380)
    Loading...
  49. Mariann19 szerint:
    2015.06.22 17:48

    @Rodeo36:
    „Dehát a politikai kultúra levélbasznádon lila egér.”
    Orbán nem is törekszik erre a kultúrára.
    A minap jelentette ki, hogy a társadalomban nem demokrácia kell, hanem erős kezű vezető.
    Ilyen bölcselet után hol lehet kultúráról beszélni, amikor elhangzik egy ilyen kijelentés, amelynek a tartalma a saját diktatúrájának az elismerése.

    Hiv.: [@Mariann19:](#comment-126381)
    Loading...
  50. Forgó hangszóró szerint:
    2015.06.22 17:48

    @Dr. Gy. Dr. Fűegér:
    a mindenkorit?
    ebben a sóhivatalban is pöffeszkedett néhány érdekes figura: pl. Somogyi Jenő, aki inkább talán valami vendéglátós-féle volt…
    ok, Szepesi besúgó elvtárs is csücsült ebben a fotelban…

    Hiv.: [@Forgó hangszóró:](#comment-126382)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…
  • Morp65 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Hiv.: @jotunder: engem is meglepett AR-ről mondott…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Nekem 2006 óta egyfolytában, múlhatatla…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFelmondott az MTVA vezérigazgatója. https://telex.…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@V.A.Lacky: Senki nem próbál meg elpörölni előled…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@ikarus: Nyilván nem véletlen. Hatodik Lenin inkri…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)A vezércikk címe csak véletlen hasonlóság lenne eh…
  • apokalipszistmost on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)"konzervativizmus” a jobboldaliság gyermekbetegség…
  • Vidor Ferike on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Még maguk sem tudják mit akarnak. Orbán először Na…
  • jotunder on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: bocs, most vettem észre. igen, ilyen vélem…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@tamspatrik: ez egyáltalán nincs így. három Loupe-…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@steinerzsiga: nagyon kínos, hogy ezt az embert me…
  • tamspatrik on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Az egész számomra egy generációs harcról szól, a "…
  • Grrr on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Nem szokatlan sehol sem, hogy vannak emberek, akik…
  • naki on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Kiskorú leányom kézilabdázik, múlt héten két meccs…
  • belecseppen on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: "Vajon honnan ez az ellenszenv? Kedves mat…
  • steinerzsiga on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Lazán kapcsolódik, hogy most a tudományban is van…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: : Szerintem más filmre ültünk be a mozi…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: mintha megfeledkeztél volna olyan aprós…
  • tubarozsa on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A NER egy hatalmas paraván is volt egyben, ami elt…
  • V.A.Lacky on Viccországban bejelentenek@Péter 2: Amikor a kétely mételye felségsértéssel…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Úgy újulnak meg, hogy meghosszabbítják Bicskéig? É…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Nahát?!
  • Podvinecz marsall on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)És most kb meg is háromszoroztad az elérésüket. Re…
  • Podvinecz marsall on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Pláne ilyen kontextusban, a "kiváló emberek" kifej…
  • aerduloensamtonight on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Mi az a Fidesz?
  • nyulambator on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@ipartelep: A másik oldalról nézve meg ott van a r…
  • ipartelep on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Ezzel a színészi szakmával, színházi közeggel az a…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@labrys: igazán jól csinálni valamit egy élet munk…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Igazából ez ugyanaz a dilemma, mint az, hogy az ed…

Posztrulett

Tegnap este Magyarországon

Mi Magyarország? Caoimhín Kelleher felívelése? Rezsimpárti influenszerek TikTok-videója? Random délután a Szőlő utcában? Győzike lánya Moszkvában? Bárkinek a bárkije Moszkvában? Moszkva? Maradjunk Moszkvánál. Mihail Alekszandrovics Berlioz és Ivan Nyikolajevics Ponyirjov Jézus létezését diszkutálják, amikor is megjelenik egy Idegen, egy Külföldi, a Sátán. Így kezdődik A Mester és Margarita, de nem Magyarországon. Magyarországon úgy kezdődik A …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • obeszel
  • ikarus
  • belecseppen
  • darnoknew
  • lgombb
  • annokkk
  • Czifra Zoltán
  • tamspatrik
  • Fuxos
  • ijontichy
  • naki
  • sgtpotrien
  • simonandris2
  • jaurin
  • martonbalint19904935
  • Gaboxhrr
  • Podvinecz marsall
  • jack_of_all_trades
  • Judit Merényi
  • istván orovecz
  • mzoltan
  • dynamicist
  • apokalipszistmost
  • dr Brcskzf Gröőő
  • ipartelep
  • kisa
  • marysolotravez
  • trbnt
  • ervsebeszet
  • onehumanoid
  • Zealander
  • Radnóti Zoltán
  • ijenanyelvtan
  • ra0213
  • Bogomil
  • tortt49
  • KennyOMG
  • azuccahirmondoja
  • elolhatuldoktor
  • LibaLeontin
  • excombo
  • V.A.Lacky
  • nyulambator
  • Hector Kapitány
  • steinerzsiga
  • aromo44
  • Grrr
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • cleantone2
  • csunyatáp
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d