Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság. 2025.05.18
  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Viccországban bejelentenek
  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Szavazással az önkormányzatok megmentéséért

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: sajtohuba

Miután az 1949-es alkotmány eléggé el nem ítélhető módon a választás és a választhatóság jogát a Magyarországon állandó lakhellyel rendelkező magyar állampolgárokra szűkítette, az idén év elejétől az alkotmányt felváltó alaptörvény végre helyreállította a dolgok rendjét, és lehetővé tette a szavazást a határon túli állampolgárok, mint magyarországi lakóhellyel nem rendelkező választópolgárok számára is. Szavazni pedig valamelyik párt országos listájára szavazhatnak.

Az elv a legjobb ex abdomen hagyományoknak megfelelően orvosolja a nemzeti szállásterületek egyes részeinek elvesztésével kisebbségi sorsba kerülő egykori állampolgárok és/vagy leszármazottaik sorsát. Nem ragadhatunk le azonban a patriotizmus ezen szintjén! Köztudott, hogy a globalizmus és káros hatásai elleni küzdelem egyik legbiztosabb megnyilvánulási formája a lokálpatriotizmus.

Éppen ezért örömteli fejlemény, hogy miután az Európa Tanács több határozatával és ajánlással is kifejezte, pozitívan áll ahhoz a törekvéshez, hogy tagállamai biztosítsák külhoni állampolgáraik számára a szavazati jogot, az Európai Önkormányzatok Tanácsának Központi Bizottsága a követendő legjobb európai gyakorlatnak tartja azt a magyar kezdeményezést, hogy a külhoni szavazás elve, az un. lokálpatrióta szavazás, ne csak országosan, hanem önkormányzati szinten is érvényesülhessen.

A lokálpatrióta szavazás lényege, hogy az országgyűlési képviselők választásához hasonlóan a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek választásánál is figyelembe vennék a kívül lakó, vagyis a jelenleg az adott választási körzeten kívül, de egykor ott élő állampolgárok és/vagy leszármazottaik szavazatát. Ezek az állampolgárok nem csak valamelyik párt megyei listájára szavazhatnának, hanem lokálpatrióta felelősségérzetük alapján folyamatosan támogathatnák az ilyen módon megválasztott önkormányzatok munkáját, méghozzá úgy, hogy a helyi adónemek kivetését a helyi önkormányzatok képviselő testületei ún. lokálpatrióta szavazással szavaztathatnák meg. A visszaélések elkerülése érdekében a készülő törvénytervezet egyértelműen kezelné ezt a helyzetet, ezért a lokálpatrióta szavazáson csak az arra érdemes kívül lakó állampolgárok vehetnének részt — azok, akik lakóhelyükön szavazataikkal előzőleg a hivatalt nyert önkormányzati testületet segítették döntési helyzetbe. Az új jogszabály bevezetése várhatóan az első negyedév végén esedékes.

Az új jogszabály bevezetésével nem csak az válik lehetővé, hogy az önkormányzati rendelettel kirótt vagyoni típusú vagy kommunális jellegű adókat ne csökkentsék az ilyen típusú adók alól kibújni kívánó helyi érdekek, de a megfelelő addicionális szavazóbázis biztosításával az is, hogy az országunkat irányító nemzetmentő akarat helyi szinten is megfelelően érvényesüljön.

<

p style=”text-align: justify”> 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521380-682a33c1b474c' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521380&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521380-682a33c1b474c&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521380-682a33c1b474c' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

Next Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

34 Commments

  1. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.02.08 08:39

    90 évvel ezelőtti gyökereimre tekintettel igényelni fogom a

    Szob-igazolványt,
    Zugló-igazolványt,
    Kiskőrös-igazolványt,
    Kolozsvár-igazolványt – alsó hangon.

    De még gondolkodom a Miskolc-igazolványon és a Svájc-igazolványon, meg a Kecskemét-igazolványon is.

    Akkor végre rendet teszek ezeken az idők során elkorcsosult népségeken.

    Mert ideje, hogy megfizessenek a jólétért és munkára szoktassuk őket.

    Magyar-szombat lesz a neve a közmunkaprogrammnak, amit majd javasolok.

    Kötelező lesz és a lapátot maguknak kell hozni.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-255119)
    Loading...
  2. Névtelen szerint:
    2012.02.08 09:42

    Kikérem magamnak a megkötéseket! Én lokálpatriótának érzem magam nagyon sok helyen még, pl. egy borsodi kis faluban, ahol nagynénémék tanítottak évtizedekig, én meg náluk nyaraltam. Vagy ahol apám és anyám munkahelyének Szot üdülője volt a Balatonnál vagy abban a budapesti kerületben, ahová gimnáziumba jártam és a környékbeli kerületekben, ahol meg az iskola mellé jártunk.

    Hiv.: [@:](#comment-255120)
    Loading...
  3. Pásztörperc szerint:
    2012.02.08 09:46

    @Irsai Oliver: Én is lokálpatriótának érzem magam. Fel is tudom sorolni azokat a lokálokat, amelyekben ezt kérésedre bármikor megerősítik.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-255121)
    Loading...
  4. Fedor szerint:
    2012.02.08 10:06

    Le vagytok maradva, egy hasonló ötletet én már egy éve bedobtam a köztudatba 🙂

    fedor.blog.hu/2011/01/19/agglomeracios_kepviseloket_a_fovarosi_onkormanyzatba

    Hiv.: [@Fedor:](#comment-255122)
    Loading...
  5. HaKohen szerint:
    2012.02.08 10:28

    @sajtóhuba:

    Te csak ne adj ötleteket, mert még megvalósítják.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-255123)
    Loading...
  6. Dr. No szerint:
    2012.02.08 11:00

    @Irsai Oliver: Megfelelő szavazati irányultságod esetén természetesen valamennyi megjelölt önkormányzat megválasztására kapsz szavazati jogot.

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-255124)
    Loading...
  7. OkoskaTo:rp szerint:
    2012.02.08 13:18

    @Fedor: Már most is vannak. Legalábbis a képviselők elég nagy része lakik kint az agglomerációban. Kerületi szinten sokkal durvább a helyzet: Alig van képviselőnk, aki a kerületben élne. Ja persze, hisz a polgármester a saját brancsát hozta magával.

    Hiv.: [@OkoskaTo:rp:](#comment-255125)
    Loading...
  8. Le_Penseur szerint:
    2012.02.08 13:31

    S mi van, ha én a szülővárosom iránt érzek felelősséget? Bár nem éltem ott csupán életem első 5 napjában, de azok mily csodás napok voltak!

    Hiv.: [@Le_Penseur:](#comment-255126)
    Loading...
  9. www.magyarcsajok.com szerint:
    2012.02.08 13:33

    ötletesnek mondható

    Hiv.: [@www.magyarcsajok.com:](#comment-255127)
    Loading...
  10. emberlánya szerint:
    2012.02.08 13:45

    Remélem akkor is ilyen felelős lokálpatrióta lesz mindenki, ha a szavazópolgárnak adót is kell fizetnie az adott országban/településen.

    Hiv.: [@emberlánya:](#comment-255128)
    Loading...
  11. V mint... szerint:
    2012.02.08 14:06

    Én szeretném,ha nem csak választók,hanem válaszhatók is lennének mert ebben az esetben igényelhetnének lakhatási támogatást.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-255129)
    Loading...
  12. csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! szerint:
    2012.02.08 14:29

    Kúúl, kicsit továbbgondolva indítványozom hogy visszajárhassak a rég eladott ingatlanomba alanyi jogon és megmondhassam hová tolják a kredencet és este igenis bundás kenyér legyen jó citromos teával…

    Hiv.: [@csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj!:](#comment-255130)
    Loading...
  13. homér szerint:
    2012.02.08 14:35

    azt lehet már tudni, hogy ki nyert a 2014-es parlamenti választásokon?

    Hiv.: [@homér:](#comment-255131)
    Loading...
  14. homér szerint:
    2012.02.08 14:37

    @homér: jó, tudom, hülye kérdés volt. szóval mennyivel nyert a fidesz, és kire szavazott Dr. Schmitt dr. Pál Dr. köztársasági elnök?

    Hiv.: [@homér:](#comment-255132)
    Loading...
  15. Quadrille Lobster szerint:
    2012.02.08 14:50

    Szerintem meg minden olyan kérdésben kéne szavaznom, amiről megvan a véleményem. Területi illetékesség ide vagy oda.

    A szakértelem számít, na.

    Hiv.: [@Quadrille Lobster:](#comment-255133)
    Loading...
  16. Petyat szerint:
    2012.02.08 14:56

    Vicces, de szerintem pont az ellekezőjét kell csinálni. Cenzus kell bezevezetni. Csak és kizárólag adófizető állampolgárok szavazhassanak. Elég vicces, hogy 20 éve a választások a 3 milló nyugdíjas megnyeréséről szólnak. Miért a kádár rendszerben felnőtt és dolgozó emberek döntik el a mai fiatalok jövőjét, azért mert egy kis nyugdíjemelés beígérésével arra szavaznak aki többet ígér?

    Hiv.: [@Petyat:](#comment-255134)
    Loading...
  17. TrueY szerint:
    2012.02.08 15:41

    Nem lehetne, hogy nem is a saját, hanem a szomszéd település adóit szavazhassam meg? Szerintem pillanatok alatt sokszorosára nőne az önkormányzatok bevétele! 🙂

    Hiv.: [@TrueY:](#comment-255135)
    Loading...
  18. Zebrateve szerint:
    2012.02.08 15:51

    @TrueY: Pont erről szól az utolsó előtti bekezdés. Az a legzseniálisabb az egészben.

    Hiv.: [@Zebrateve:](#comment-255136)
    Loading...
  19. mindenjónévfoglalt szerint:
    2012.02.08 15:54

    b+, még viccnek is rossz
    🙂

    Hiv.: [@mindenjónévfoglalt:](#comment-255137)
    Loading...
  20. TrueY szerint:
    2012.02.08 16:02

    @Zebrateve: „Dögöljön meg a szomszéd tehene is!” 😉

    Hiv.: [@TrueY:](#comment-255138)
    Loading...
  21. XPS szerint:
    2012.02.08 16:11

    @Le_Penseur: fiatalság, bolondság 🙂

    Hiv.: [@XPS:](#comment-255139)
    Loading...
  22. XPS szerint:
    2012.02.08 16:12

    @emberlánya: tudod mi a magyar nemesség jelmondata:
    Életünket és vérünket!
    De a pénzünket, azt nem!

    Hiv.: [@XPS:](#comment-255140)
    Loading...
  23. M&Ms (törölt) szerint:
    2012.02.08 16:20

    Világ marhája aki kitalálta, hogy határon túliak is szavazhassanak. Oké, legyenek kettős állampolgárok, kit érdekel, na de azért mindennek van határa. Tessék ideköltözni kicsiny országunkba, és akkor lehet menni a szavazófülkébe. Bár ugye tudjuk, ott fent nem hülyék, az egész csak azért van, hogy semjénzsóti és pártja biztosítva legyen a parlamentben, Viktor hatalmával egyetemben.

    Hiv.: [@M&Ms (törölt):](#comment-255141)
    Loading...
  24. voodoux szerint:
    2012.02.08 16:32

    @csizsikpizsik: ott a pont!

    Hiv.: [@voodoux:](#comment-255142)
    Loading...
  25. Roy szerint:
    2012.02.08 16:35

    @homér: IGEN!!!
    Te még nem tudod? Egyértelmű pedig. Ellenzék széthúz, a határon túliaknak szavazati jog, itt meg még sok a fideszdroid.
    Ebből mire következtetsz?

    Hiv.: [@Roy:](#comment-255143)
    Loading...
  26. Roy szerint:
    2012.02.08 16:37

    @Dr. Quadrille Lobster: Akkor költözz Svájcba. Ott ez így működik.

    Hiv.: [@Roy:](#comment-255144)
    Loading...
  27. Adalberto Gellenzeeri szerint:
    2012.02.08 16:48

    Ez egy paródia. orbán és navracsics betegre röhöghette magát, amikor kitalálták.Rajtunk röhögnek. Most is egyfolytában. Nekik gömbölyű ez a világ.Örüljünk, hogy a szülők nem kaptak plusz szavazati jogot gyermekeik után. Az lett volna az igazi mulatság.

    Hiv.: [@Adalberto Gellenzeeri:](#comment-255145)
    Loading...
  28. talicskás munkásember szerint:
    2012.02.08 16:54

    Hírcsárda ez vagy mi??!!
    Az szavazzon, aki az elmúlt ciklusban adózott. Ha eltartott (értsd gyerek, munkanélküli, rokkant, nyugdíjas) ne szavazzon. A szavazat éppen a pénzek elköltésére ad felhatalmazást. Na.

    Hiv.: [@talicskás munkásember:](#comment-255146)
    Loading...
  29. Pásztörperc szerint:
    2012.02.08 22:39

    @homér: 2014-ben csak egy parlamenti választás volt.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-255147)
    Loading...
  30. Kettes szerint:
    2012.02.08 22:52

    @Pásztörperc: Így van, egy ember választott egy pártot. Legalábbis én így láttam a szavazófülkében. Te nem?

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-255148)
    Loading...
  31. anyósnyelv szerint:
    2012.02.09 03:33

    @Petyat: mi is van a nemrég még „szenilis nyuggereknek” becézett nyugdíjasokkal? A nemrég megjelent egyik cikkel, hogy majd orvosok döntik el, hogy ki is szavazhat – ezt nem tudom alátámasztani, mert sok ezret kellene visszaolvasnom – de elképzelhetőnek tartom… Ma már sajnos sok mindent.

    Hiv.: [@anyósnyelv:](#comment-255149)
    Loading...
  32. anyósnyelv szerint:
    2012.02.09 03:37

    @talicskás munkásember: Na álljon meg a fáklyásmenet! El vagy tévedve: ha valaki valamiért lerokkant – soha ne legyen ilyen problémád – ahhoz, hogy rokkant nyugdíjat kapjon – ami az akkori fizetéséhez képest sok-sok ezerrel, tízezrekkel is kevesebb volt, elő volt írva ám, hogy a korához képest meg legyen a munkaviszonya…. Sokszor 20-25-30 év! Fogd vissza magad! Ne abba rúgjál, akikbe most is belerúgtak, keress másik labdát!

    Hiv.: [@anyósnyelv:](#comment-255150)
    Loading...
  33. anyósnyelv szerint:
    2012.02.09 03:45

    @anyósnyelv: Ja – amit elfelejtenek közölni az emberekkel, akiket elküldtek korengedményes nyugdíjba – sima dolgozókról van szó – a munkáltatójuk előre kifizette a juttatásukat a TB-nek /államnak/ mindent, mert még az is jobban megérte, mint benntartani őket a „munka” világába…. Nehogy már rájuk kenjük a vezetés anomáliáit!
    Most megint tízezrek lesznek java korban 20-45 körül munka nélkül, s 200e megroppant egészségűt akarnak kitenni az otthonukból, mert nincs az a vállalat,vállalkozó aki elvállal egy 55-61.5 fél éves munkavállalót betegen dolgoztatni! Hülye lenne! Ezt tudják – irány a vasuti sín, a jeges Duna, most épp alkalmas, a gyógyszer…. s majd szaporodnak a családirtások, mert a papa nem lát más kilátást …. ez rémálmom volt – nem is olyan régen, leizzadtam….

    Hiv.: [@anyósnyelv:](#comment-255151)
    Loading...
  34. anyósnyelv szerint:
    2012.02.09 03:47

    @Petyat: Annak idején, mikor én megkaptam 18 éves koromban szavazati jogomat, akkor még volt becsülete, tudom, naplómban még 20-on év után is megtaláltam azt a fehér szegfűt egy kis emléklappal, amit ott kaptam….. Hát jól lement az értéke!

    Hiv.: [@anyósnyelv:](#comment-255152)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 66.77% of votes counted: Presidential ele…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.lengyel exit poll, elég szarul néz ki. Poland, Ips…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Csak a telefonomon vagyok, de elvileg a szavazokor…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/live-update…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/live-update…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@murok: Ha esetleg pont nem találnál egy etnikai t…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Első fordulóban sokat jött fel Dan az este folyamá…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@jotunder: Első néhány külföldi választókör.
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 38.77% of votes counted: Presidential ele…
  • murok on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Hargita nagyon vicces. https://prezenta.roaep.ro/p…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Gondolom előbb a falusi, kisvárosi szavazatokat sz…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Grrr: https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/prez…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 24.18% of votes counted: Presidential ele…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://x.com/EuropeElects/status/{id} (komment li…
  • murok on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.A hivatalos adatok: https://prezenta.roaep.ro/prez…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Nyerjen a Dan, Orbán hadd kiáltson választási csal…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.basszus ebben nincs benne a diaspora vote :( minde…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Tudtommal a diaszpóra nèlkül
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @jotunder: Éppen most megy a Partizán online…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: az egész, legalábbis elvileg, de ké…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Diaszpórával együtt, vagy csak belföld?
  • Keepdreaming on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Miért szavaznának a külföldön élő románok egy EU e…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Nicușor Dan 54.9% George Simion 45.1%
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)exit poll, dan nyert. meglátjuk, nagyon jó lenne,…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: chatGPT szerint Simion 52- Dan 48, d…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Én nem sietném el a sírást, se az örömö…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: a diaszpóra szavazatok száma brutáli…
  • marysolotravez on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaLenne bár napfény mindig. Mi, akik már csak kézipo…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Rekordrészvétel van, történelmi nap a román demokr…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekPÖCS-ök reloaded? Rossz érzésem támadt :-/. Megint…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Szerintem te egész komoly…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: Simion győzelme esetén két lehetőség…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Szerintem te nem érted, amit én írtam,…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Ebből a válaszodból látsz…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@azuccahirmondoja: A káröröm nem a Fico-Orbán-Simi…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep:. Senki nem vár tőled szolidaritást, va…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ne feledd el, kisfiam: sosem szabad ön- és közvesz…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Jó, megpróbálom elmagyará…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Manapság nem tudhatja az ember, hogy egy politikus…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Most a káröröm leghalványabb verziója is önsorsron…
  • Keepdreaming on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Kelemen Hunor meg ismét faszán becsicskul Orbánnak…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Lengyelországban van reális esély arra, hogy Nawro…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep:](#comment-345110) egész Európának ross…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @exadvocatus: Nem vitatkozva, csak megjegyze…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Keepdreaming: Hmm, toke mashogy latja a dolgokat.…
  • exadvocatus on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep:: Érdemes már most kárörömködnöd Simion…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Nézzük a dolog jó (kevésbé rossz) oldalát. Ha nyer…
  • Keepdreaming on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)TRANSTELEX: "A jelenlegi legaktívabb megyékben az…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@muaddib00: : ... és ismerve "Deal!" Donald biznis…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólAz OpenAI mostanság nagyokat gurít. Windsurf-öt vá…

Posztrulett

Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)

Eugene Ionesco, Emil Cioran és Mircea Eliade hatása a nyugati kultúrára – azt hiszem – nagyobb, mint bármely huszadik századi magyar értelmiségié. Ionesco ellen tudott állni a Vasgárdának (ma ezt legionárius ideológiának nevezik Romániában, finoman szólva nem ajánlott alkotmányosan, de Calin Georgescu alapvetően erre játszott rá), Cioran és Eliade kevésbé. A román történelem eggyel félelmetesebb, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • ra0213
  • K Zoltan
  • ijontichy
  • aerduloensamtonight
  • Bogomil
  • kisvince
  • LibaLeontin
  • rovidec398e17c6
  • azuccahirmondoja
  • Czifra Zoltán
  • velizare
  • ganjagym
  • outis
  • Tehenész
  • geogravatar
  • ipartelep
  • jshirlevel
  • fuhur
  • nyulambator
  • Haász Endre
  • outsiderb
  • Külsős
  • Grrr
  • sgtpotrien
  • szabol25
  • darnoknew
  • incze
  • Keepdreaming
  • murok
  • Tiborné Tóth
  • Judit Merényi
  • Virág et.
  • SMFB
  • muaddib00
  • olvassbele.com
  • Gaboxhrr
  • janostothmeister
  • ikarus
  • thegaben86
  • onehumanoid
  • tahonoli
  • excombo
  • lgombb
  • macskahala
  • vattablz
  • KennyOMG
  • Radnóti Zoltán
  • Morp65
  • istván orovecz
  • kalzol
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d