Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt) 2026.05.04
  • A Lendületes kutatók állásfoglalása 2026.04.28

A legolvasottabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Most múlik....
  • Viccországban bejelentenek
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)
  • ...ahelyett, hogy..... (újraközlés)
  • Mayday Fanni sokkal többet tehet a NER bukásáért, mint a Vincent

Cipolla

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

A köztársasági elnök lopott, csalt és hazudott. De még nem jött ki a direktíva a pártplénumon, hogy ez most az imperializmus aknamunkája-e, amit a szocializmust építő nép majd eltipor, vagy 

a magyar távirati irodát illetékes helyen felhatalmazták annak közlésére, hogy érdemei elismerése mellett…

Írhatnám, hogy a csalónak, a tolvajnak, a hazugnak mennie kell. Persze mennie kell, és talán menni is fog, de most nem erről van szó. A rezsimlapok, a rezsimmédia totális kontroll alatt van, a Magyar Televízió azt mond, és úgy, ahogy azt a Nemdiktátor parancsolja. És ő nem mond semmit. Az úr hallgatása pedig minden szolga hallgatása. 

A Diktátor nekem is parancsolna. Cipolla Nemdiktátor, ő csak a pártállami médiának parancsolhat, a csahosainak. 

Ez a poszt nem a csalóról szól, nem a tolvajról, nem a hazugról, hanem arról a jobboldalról amelynek a Nemdiktátor van a középpontjában. Nem kedves Olvasó, most mi nem kacsintunk össze. Én sem tartom Cipollát diktátornak. Cipollát valóban Nemdiktátornak tartom, egy észak-balkáni Cipollának, aki milliókkal hitette el, hogy benne lehet hinni. És nemcsak úgy ám mint egy Adenauerban, egy Churchillben vagy egy de Gaulleban, hanem mint Andalúziai Szent Simonban, vagy leginkább a Magasságos Atyaúristenben. 

Áldóimát mondanak.  De nem érte… Magukra kérik az áldást. Tőle. És érzik a Szentlélek erejét. A neofita jobboldali nem tud a Krisztusban hinni, túl sokat pedálozott ahhoz a kerületi KISZ-ben, neki valami kézzel foghatóbb kell. És ezt most megkapta. 

A Nemdiktátor választotta ki a csalót, a tolvajt, a hazugot. A Nemdiktátor választotta ki az unortodox hülyét, a Nemdiktátor adta nekik Gubcsi Lajost és Kerényi Imrét. De nem kételkedtek benne, mert a Nemdiktátor útjai kifürkészhetetlenek. 

Ezek tényleg elhiszik, hogy Alcsúton megjelent a Szent Szűz. 

Én nem látom a félelem és a vakhit határát. Nem tudom, hogy bent a koponyacsont alatt, kimerik-e mondani, hogy ez is csak olyan senki mint a túlmozgásos magas fickó volt. Hogy ott bent, látják-e, hogy ez Cipolla, csak az ő Máriójára vár, aki még nem emelte fel a fejét.

A minapi tüntetésen láttam egy öregurat ordítozni. Legfőbb érve az volt, hogy Gyurcsány. Nem az, hogy Gyurcsány lopott, hogy Gyurcsány hazudott, hanem mintegy univerzális alanyállítmányként az, hogy Gyurcsány. Az öregúr okosabb mint a Nemdiktátor egész kormánya együttvéve, a saját szűk területén talán a legjobb a világon. Ebből az emberből csinált gyurcsányozó zombit Cipolla. 

Ez az ország jó eséllyel sohasem fog már a saját szemébe nézni. Talán soha nem leszünk egy ország, mindig két ország leszünk, Jók és Rosszak, Rosszak és Jók országa.  

Sok mindenért nem felelős Cipolla. Sok mindenért, amiért felelőssé teszik. A csődközeli helyzet fennállna nélküle is, a gazdasági krízisért, az adósságért, semmiképpen nem tehető egyedüli felelőssé. 

De az átkot ő hozta ránk. Az átkot, ami nem oldható fel. Az, hogy Szun-ce alapján kell kormányozni az országot, az, hogy a kormányzás művészete mindig a háború művészete, és nem polgárok vagyunk hanem katonák. 

<

p style=”text-align: justify”>Nem, ez nem diktatúra. A feketeszemüvegesek nem akarják a lelked. Esetleg megölnek, de a lelked ritkán akarják. Cipolla nem ölhet meg senkit, igazán meg sem tiporhat. Csak egyszer azon veszed észre magad, hogy te is hallgatsz. És a hallgatás megöl. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521481-6a03cf1a0af23' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521481&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521481-6a03cf1a0af23&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521481-6a03cf1a0af23' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

Next Post:

Itt az új Elnöki Érem!

387 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. Mr. Waszabi szerint:
    2012.01.14 10:25

    @vero: erre mondta Antall József, hogy „tetszettek volna forradalmat csinálni”. Mondjuk kellett volna egy olyan törvény, mint a csheknél, hogy aki az előző rendszerben vezető tisztséget töltött be, az 5 évig nem választható. De ez a hajó elment már rég.
    Egyrészt az MSZP-ben nem csak volt MSZMP-sek vannak. Másrészt a FIDESZ vezetői is egytől egyig MSZMP funkcionáriusok voltak, vagy KISZ-esek. Akkor nekik sincs helyük a parlamentben, igaz?
    Ezért álságos az a törvény is, amit hoztak erről. Mondhatjuk hogy igazságtalan?

    Hiv.: [@Mr. Waszabi:](#comment-259579)
    Loading...
  2. ugatok szerint:
    2012.01.14 10:29

    Kedves DrPepper!
    Anyám szerint: ha a másik a kútba ugrik, neked nem kell őt követned, azaz Gyurcsányék vagy bárki más(!) hibái nem mentik és nem is magyarázzák a mostaniak hibáit. Ezen a téren valóban nincs helye a visszafelé mutogatásnak! Orbánék pontosan azért kaptak kétharmadot, mert sokan hitték, ők mások lesznek, másként viselkednek. Nem jött be…

    Hiv.: [@ugatok:](#comment-259580)
    Loading...
  3. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 10:32

    @vero: A tények. Nem a szelektív tények, hanem az összes.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259581)
    Loading...
  4. vero szerint:
    2012.01.14 10:33

    @waszabi: nahát akkor most ezt tessék forradalomnak tekinteni.
    az eddig hatalmon lévő ellenfeleit próbálja kiszorítani a polgári tagozat (azokkal megspékelve, akik az előző brancsban is benne voltak – mint a kisnyilasok a komcsik között/ haszonlesők mindenhol mindig vannak) még mindig puskalövés nélkül, úgy hogy minden média harsoghat róla/ellene. bársonyos forradalom.
    éljen a szólásszabadság!

    Hiv.: [@vero:](#comment-259582)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2012.01.14 10:33

    videotar.mtv.hu/Videok/2012/01/13/22/Politikai_elemzes_Torok_Gabortol.aspx

    lassan ébredeznek

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-259583)
    Loading...
  6. vero szerint:
    2012.01.14 10:34

    @2llkedő: a tényeket mindig tálalják.
    magának ha információi lennének, akkor nem itt írogatna.

    Hiv.: [@vero:](#comment-259584)
    Loading...
  7. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 10:41

    @vero: „épp hatalmon lévő utódpárt ellen nagygyűlést tartanak.”

    Látod, épp ez a lényeg! Az utódpárt ellen tartanak nagygyűlést.
    Éz a gyűlölet.

    Most nem a fidesz ellen vannak az emberek (köztük Feri is), hanem az ellen a gazdásigpolitika, és politika ellen, amit Orbán képvisel. Nem a fidesz, hanem Orbán.

    Ismátlem, itt arról van szó, hogy
    Orbán Viktor = HAZA

    Csak emlékeztetőül: „A haza nem lehet ellenzékben”

    „Alakítsatok polgári köröket, hogy ha kell, együtt mozdulhassunk”

    És hogy egy későbbit is mutassak, ami bele illik a sorba:

    „””””Surányi tartózkodott a nyilvánosságtól azokban a napokban, de a Fidesz nyíltan jelezte, hogy nem támogatja az egykori jegybankelnök jelölését a miniszterelnöki posztra. Erről maga Orbán Viktor is beszélt April Foley amerikai nagykövetnek egy március 23-án tartott vacsorán – derül ki az egyik táviratból. A dokumentum szerint Orbán közölte a nagykövettel, hogy „ő már több lehetséges miniszterelnök-jelöltet is kicsinált („killed several potential Prime Minister candidates”), és a szándéka továbbra is az, hogy előre hozott választások legyenek, „még akkor is, ha a jobboldalról érkezik egy [jelölt]”.””””

    Orbánt sose az ország érdekelte, hanem a hatalom.

    Hasonlókra várom a példát Ferivel kapcsolatban!

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259585)
    Loading...
  8. DrPepper szerint:
    2012.01.14 10:44

    @2llkedő: 50 év múlva? Nem tudom, nem vagyok jós, azt, hogy milyen jogszabályok lesznek érvényben akkor, amikor Orbán már nem is fog élni, végképp nem tudom. Azt, hogy Orbán meg sem született unokája mit akar kezdeni a telekkel, nem tudom, mint ahogyan az akkori értékét sem. Mondom, a kettő közé nehéz egyenlőségjelet húzni,

    Hiv.: [@DrPepper:](#comment-259586)
    Loading...
  9. Csubakka Mrozsek szerint:
    2012.01.14 10:44

    @pucros: igen mackó, ez a gáz, hogy napról napra ártalmasabb a kussolás, meg a mellébeszélés ami ezt a kínos történetet hivatalosan kíséri.

    Hiv.: [@Csubakka Mrozsek:](#comment-259587)
    Loading...
  10. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 10:44

    @vero: A 2006-os eseményekkel kapcsolatban a nagygyűlésen elhangzottakról, ill. a Kossuth téri szónoklatokról valahogy sehol nincs elérhető video. Furcsa mód, még a rémHÍRtv-nek sincs az archívumában. De ami utána következett, arról rengeteg videó van.

    Információ? Balsai jelentés megfelel?

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259588)
    Loading...
  11. Mr. Waszabi szerint:
    2012.01.14 10:46

    Egyébként fel kéne nőni végre az átlagembernek a politikához is. Egy dolog a gazdaság, az állam alapfunkcióinak, a közellátásnak a működése, meg egy másik a történelmi, érzelmi igazságtétel.
    Ha az előbbi rendben van, akkor lehet pártpolitizálni, történelmi igazságot tenni, egymás szemét kivájni a parlamentben nemzeti sérelmeket dédelgetni.
    E kettőt az átlagembernek is el kéne tudni választani fejben, akkor kevéssé volna manipulálható. De amíg ez keveredik, addig nem lesz változás.

    Hiv.: [@Mr. Waszabi:](#comment-259589)
    Loading...
  12. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 10:48

    @vero: „éljen a szólásszabadság!”

    A 2006-os nagygyűlésen elhangzottak már nem a szólásszabadság körébe tartoznak, hanem az uszítás témakörébe.

    Mit gondolsz, miért van ekkora csend ezzel kapcsolatban? Miért nincsenek még ott Feriék, ahol lenniük kell? Mert nagyon sántikálnak az érvek, nem tudjág megvédeni az állításaikat.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259590)
    Loading...
  13. vero szerint:
    2012.01.14 10:48

    @2llkedő: ez az elmaradt rendszerváltás. amint mondtam: az mszp maga által vállalt (vagyon, elftásak, jelképek – csak mesterházy nem énekli az internacionálét – jajj de kínos 🙂 – kontinuitása) hendikepje.
    ez nem gyűlölet, hanem valóság.

    Hiv.: [@vero:](#comment-259591)
    Loading...
  14. vero szerint:
    2012.01.14 10:49

    @2llkedő: elérhető videó? padig biztos vették a háztetőkről.

    Hiv.: [@vero:](#comment-259592)
    Loading...
  15. A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! szerint:
    2012.01.14 10:49

    SCMITT PÁL ÁLLJON KI ÉS TISZTÁZZA MAGÁT, VAGY MONDJON LE:

    Ha hallgat, elismeri!!

    Nulla tekintélye tovább romlott, nagyon gáz a magyar népre!

    Mező Ferenc fideszes debreceni önkormányzati képviselő azonnali hatállyal lemondott képviselői mandátumáról, és párttagságát is felfüggesztette, miután nyelvvizsga csalási ügybe keveredett.
    Mező ez utóbbit azzal magyarázta: nem akarta, hogy az eset miatt méltatlan támadás érje a Fideszt, mandátumáról pedig azért mondott le, hogy erkölcsileg ő maga se legyen támadható.

    Itt a példa „köztársasági” elnök úr!

    Hiv.: [@A bóvli kormány most már a lottóval is csal!!:](#comment-259593)
    Loading...
  16. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.14 10:52

    @jotunder: Ez mostmár ki van mondva kereken, hogy

    … két választás van,

    – az IMF gyámkodás,

    vagy

    – az államcsőd ………….?

    Ez mióta megy a királyin így ?

    (Török Gábor meg ugyanazt csinálhatná a gondolatmankójával, amit Giro haverja a kettősmércéjével…)

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259594)
    Loading...
  17. jotunder szerint:
    2012.01.14 10:54

    @vero: surmókám, ezt a kocsmában produkálhatod itt nem.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-259595)
    Loading...
  18. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 11:03

    @vero: „csak mesterházy nem énekli az internacionálét – jajj de kínos”

    Az a Bajnai volt.

    És attól, hogy a fidesz vezérkar nem énekli még ugyan ott nőttek fel.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259596)
    Loading...
  19. Mr. Waszabi szerint:
    2012.01.14 11:04

    @Dr. simonmondja.: az IMF-nek azért kell gyámkodnia, mert a kormányaink önállóan nem képesek racionálisan bánni a pénzzel. Ugye, ahogy apuka is rajt tartja a szemét a gyereken, ha az nem elég megbízható. Természetes dolog ez.
    Orbánnak azért nem tetszett az IMF „gyámkodása”, mert akkor nem építhet ki neokommunista diktatúrát Magyarország néven, nem államosíthat kontrol nélkül. Innen látszik, hogy csak a teljhatalmáról szól az egész történet, szó nincs itt nemzetről, meg az emberek érdekeiről.
    De ahhoz hülye volt, hogy felmérje, hogy nincs elég pénz az országban ehhez. Nem tudom mit hitt, de sok helyről szóltak neki, hogy nem lesz ez így jó, ő meg mindenkit elküldött a búsba.
    És most, amikor bebizonyosodott, hogy ő volt a hülye, még mindig játssza az eszét. Mi meg fizetjük az árát majd adóban.

    Hiv.: [@Mr. Waszabi:](#comment-259597)
    Loading...
  20. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 11:05

    @vero: „elérhető videó? padig biztos vették a háztetőkről.”

    Meg a rémHÍRtv is nyalván vette. Mondjuk én találtam egy amatőr felvételt, úgyhogy nekem megvan. Mán csak mint információ.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259598)
    Loading...
  21. csárli hárper szerint:
    2012.01.14 11:05

    ha a smitplagi doktor lehet akkor nehogymá csárli hárper ne lehessen az!
    előre a doktori úton, doktorjaim!

    Hiv.: [@csárli hárper:](#comment-259599)
    Loading...
  22. ReggieHammond szerint:
    2012.01.14 11:08

    Henry Rolllins mondta erről: „IF you don’t use it, you lose it”

    Hiv.: [@ReggieHammond:](#comment-259600)
    Loading...
  23. maroz szerint:
    2012.01.14 11:10

    @jotunder: Aranyos a riporter, legalább kétszer is elmondta, hogy a KEH „cáfolta” a vádakat, és Török Gábor erre csak vigyorgott, mint akit baszni visznek.

    Kizárt dolog, hogy ne tudta volna két, közepesen bővített mondatban kifejteni, hogy mit is jelent az, ha egy vádat cáfolnak, és mit, ha csupán hisztérikusan kikérik maguknak, és hogy kettő mennyire nem ugyanaz.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259601)
    Loading...
  24. jotunder szerint:
    2012.01.14 11:11

    az ismert trollokat azonnal kivagom. eleve ne probalkozzanak. koszonjuk.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-259602)
    Loading...
  25. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.14 11:12

    @Dr. csárli hárper: Ahogy tanult kollégánk, Dr Bubó oly frappánsan megjegyezte :

    Kérem a következőt !

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259603)
    Loading...
  26. hhh. szerint:
    2012.01.14 11:14

    Valamiért nem működik a válasz gombom, de tyto nek, meg a többieknek üzenem: plágiumgyanú( milyen szép szó) ide vagy oda,ti bizony az újságokat hisztek, amik szerint itt diktatúra van, nincs szólásszabadság, Schmitt Pál hülye, Orbán őrült, EU+IMF meg a non plus ultra.
    A HVG -s idézeteket sem olvastad, gondolom. Szabály leírásokban sok volt a szó -egyezés. Ja.

    Hiv.: [@hhh.:](#comment-259604)
    Loading...
  27. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 11:14

    @Dr. simonmondja.: Már itt is vagyok!

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259605)
    Loading...
  28. csárli hárper szerint:
    2012.01.14 11:19

    @Dr. simonmondja.: régen a vas és acél országa akartunk lenni, most itt a lehetőség hogy a doktorok országa legyünk!
    erős doktorbástya a mi hazánk! 🙂

    Hiv.: [@csárli hárper:](#comment-259606)
    Loading...
  29. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 11:22

    @jotunder: Szerintem kár volt vero-t kipaterolni. Ezek a viták éppen arra jók, hogy a bizonytalanokban letisztuljanak a dolgok.

    Ez az én véleményem. Bocs!

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259607)
    Loading...
  30. Mérges 1234 szerint:
    2012.01.14 11:24

    @hhh.:

    Az egyetem nem vldte meg. Az egyetem kiadott valami közleményt, ami majdnem semmi.

    Gáz van…….

    Bárki, aki belenéz láthatja, hogy az egészet csak másolta…..

    Hiv.: [@Mérges 1234:](#comment-259608)
    Loading...
  31. Mérges 1234 szerint:
    2012.01.14 11:27

    @hhh.:

    Nézz útána Plai munkáságának!

    Tényleg egy gerinctelen az az ember.

    Sajnos ez van, de téged megint elvakítottak a vezír áltral belédtáplált vezényszavak.

    Most itt senki nem beszélte EU-ról IMF-ról, még Viktor is csak szörmentén volt említve.

    Te vagy ki bevette a palcebot, mi lennénk az örjöngő tömeg.

    Hiv.: [@Mérges 1234:](#comment-259609)
    Loading...
  32. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 11:36

    @hhh.:

    Figyu, a német egyetemek meg a hazai testnevelési izé közötti különbségekről csak annyit, (különösen JT figyelmébe) hogy:

    tf.hu/hallgatoink/intezetek-tanszekek/testneveles-elmelet-es-pedagogia-tanszek/oneletrajzok/dr-istvanfi-csaba/

    Ez egy valamikori egyetemi rektor, kandidátus életrajza. 4, four, vier, quatre, azaz négyes darab publikációval. Meg Who is Who-val.

    Ennek fényében mi nem volna meglepő?

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259610)
    Loading...
  33. hhh. szerint:
    2012.01.14 11:38

    @Doubledecker: téves. Ti a zindex emlőin csüngő kis csoport vagytok,akik szerint egesz ajrópa ellenünk van,barna eső esik.
    Azért ahhoz, hogy bebizonyosodjon egy plágium, talán kicsit tobb kell, minthogy bizonyos sajtóorgánumok naponta 666x leírják.
    Ennyi a véleményem, ti meg a diktatúra fekete ölében megalapíthatjátok a százmillióan a plágium ellen, vagy a pali monnyon le fészbúkcsoportot,és nyalogathatjátok egymás vérző sebeit, eltört csontjait, kifolyt szemeit.
    Nevetséges.

    Hiv.: [@hhh.:](#comment-259611)
    Loading...
  34. Mérges 1234 szerint:
    2012.01.14 11:41

    @hhh.:

    Nézd meg a hvg képet.

    Ha nem teszed egy ilyen kis toprony maradsz.

    Hiv.: [@Mérges 1234:](#comment-259612)
    Loading...
  35. szerénységem szerint:
    2012.01.14 11:43

    Hű, rég voltak már erre a legostobább trollok hazájából. 🙂

    Hiv.: [@szerénységem:](#comment-259613)
    Loading...
  36. PR-küszöb szerint:
    2012.01.14 11:43

    @remiz:

    Nagyon igazad van.

    A búbókat kenegetjük, ahelyett, hogy a pestist gyógyítanánk.

    Gond az, hogy nemhogy közös definícióink nincsenek, hanem a definiálás közös, egyeztetett módszertana is hiányzik. Amíg ez nem történik meg, addig marad ‘az Eiffel-torony így magas, a villamos így sárga, a család meg kösz megvan’ típusú közbeszéd. Tkp. mi a demokrácia, mi a diktatúra, mik egy működő közösség alapismérvei? A ‘MUS SYLLABA EST…’-típusú szillogizmusokkal csak a kommunikációs csődhelyzetet lehet elmélyíteni, aminek egyenes következménye az indulatok elszabadulása. A Habony Árpád-i kommunikációnak igenis van alternatívája: a kínosan pontos, egyeztetett fogalmazás és nevén nevezés. Kezdetben nyilván strapás is, időigényes is és olyan száraz, hogy recseg, de ez az egyedüli út, amely hosszú távon járható.

    Hiv.: [@PR-küszöb:](#comment-259614)
    Loading...
  37. jotunder szerint:
    2012.01.14 11:45

    utoljára írom le…. az ismert trollokat kivágjuk.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-259615)
    Loading...
  38. jotunder szerint:
    2012.01.14 11:55

    http://www.magyarhirlap.hu/kulfold/a_schmitt_pal_elleni_tamadas_tavaly_indult_.html

    Orbán kutyái reagálnak. Elképesztő.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-259616)
    Loading...
  39. Pásztörperc szerint:
    2012.01.14 11:59

    @remiz: Nincs semmiféle igény erre magosztottságra. Ha leállsz beszélgetni (szinte) bárkivel az „ellentáborból”, 10 percen belül puszipajtások lehettek. (Jobbikosokkal nem állok le, de ez az én személyes problémám: erősen szagérzékeny vagyok.) Anno, amikor voltmég olyan, hogy Magyar Érdek Pártja (Király B. Izabella, ha mond ez vmit), egy barátommal összefutottunk az egyik alapítóval. Fél óra múlva meghívott magához egy kis borocskára, és újabb óra múlva úgy búcsúzott, hogy „Viszontlátásra, kedves szocialista barátaim!”.

    Járok Erdélybe mindenféle együttműködések mián. Kedvesek, barátságosak, lehozzák a cikkeimet — románok, magyarok, tök egyformán.

    A megosztásra csak politikusainkban van igény, és bennük is csak azért, mert semmi másra nem képesek, semmi másra nem alkalmasak. A megosztás egyértelműen az ostobaság és tudatlanság veszélyes kombinációjának jele. Ha ilyesmire törekvő embert látsz, azt el kell zavarni, arra szavazni nem szabad, annak mindenhol keresztbe kell tenni — és nem azért, mintha utálatos és ellenség lenne, hanem azért, mert alkalmatlan.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-259617)
    Loading...
  40. Mérges 1234 szerint:
    2012.01.14 12:04

    @jotunder:

    Elképesztő kimosdatják, és ezzle megint az erősítik majd, hogy a mocskos média a hibás.

    Ezzel is mélyesbbre lökik az országot……

    Hiv.: [@Mérges 1234:](#comment-259618)
    Loading...
  41. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 12:15

    @Doubledecker:

    A Magyar Hírlap még a pártsajtón belül is komolytalan.

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259619)
    Loading...
  42. bebe tv szerint:
    2012.01.14 12:15

    @remiz: (jó, tudom, sokan belemennek ebbe a ‘göbbels meg hitler egy zseni volt’ című mesébe, én ebben nem hiszek.)

    Pedig van igazságtartalma persze nem annak, hogy zsenik voltak, hanem a helyzetfelismerésüknek.Megpróbálom kifejteni, ha megengeded.Az összefüggésekről egy olyan ember világosított fel, aki mellesleg az apám volt és azokban az időkben mint sok magyar gazdasági emigráns nyugaton keresett boldogulást. Így a gyermekkorát mint magyar állampolgár ott élte meg és felnőtt fejjel a „dritte Reich”-ben kereste kenyerét, mint francia vendégmunkás.
    Abból kell kiindulni, hogy 29-es nagy gazdasági világválság idején 6-7 millió német volt munkanélküli. Hitler hatalomra jutásában azonban vastagon benne volt természetesen az akkori birodalmi elnök Hindenburg is, aki Brüning birodalmi kancellárt felmentette miután az a választások alkalmával a lakosságot terrorizáló SS és SA-t betiltja. Az ő helyére Papen-t jelölte. A Reichstag választásokon az NSDAP azaz a nemzeti szocialista párt 33 %-al a legerősebb párt lett.Mivel a szociáldemokrata és centrum párt a kancellár koalíciós javaslatát elutasítja.A kancellár azon terve, hogy a Reichswehr-rel végrehajtandó puccsal legyőzzék a nemzeti szocialista valamint a radikális KDP-t zátonyra fur. Erre lemond. Helyére Schleicher altábornagyot jelöli a birodalmi elnök kamarillája, aki egyben hadügyminiszter is lesz. Azon törekvése, hogy szövetségeseket találjon a náci párt megosztására sikertelen, és azt a javaslatát, hogy hosszabb időre függesszék fel a Reichstag tevékenységét a szociáldemokraták gyanakvással fogadják. A Hindenburg bizalmas köre nyomására Hindenburg Hitlert jelöli ki kormány alakításra.Mindez még 1932-ben zajlik le. Mivel 1933-ban a náci párt a Lippe-i tartományi választásokon a legtöbb voksot kapja, a náci párt egy nagyobb nyomást gyakorol Schleicher kancellárra, aki lemond. Ezzel szabaddá vált az út a náci párt számára.
    A nemzeti szocializmusra persze sok ember fogékony lett, hiszen
    Hitler fennen hangoztatta, hogy minden német családnak 2 szobás lakást és 1 Volkswagent. Nem ismerős ez a szlogen valaki más szájából? Természetesen 1933 után valóban nagyon sok lakás épült, és a közmunkák valamint a hadiipari termelés következtében mindenki munkához jutott. Rengetegek számára valóban ő volt az isten, mivel valóban lett 2 szobás kakásuk, sokaknak 100 cm3-es Sachs motorkerékpárjuk, na meg rádiójuk a lakásban, ami azokban az időkben nem volt még annyira természetes. Ráadásul mint vesztes fél, Németországtól is elvettek területeket. Nos Hitler a népének természetesen visszaígérte Elzászt, a Szudéta vidéket és Sziléziát is.Ugye ez is kicsit ismerős. Csak ezzel egyedül az volt a nagy baj, hogy ez a lendület mindössze 6 évig tartott amíg a birodalom fel nem élte az összes tartalékait.A többi már ismerős mindenkinek.
    Mellesleg Hitler németté honosítását Braunschweig tartomány
    nemzeti szocialista párti belügyminisztere, bizonyos Dietrich Klagges indítványozta.

    Hiv.: [@bebe tv:](#comment-259620)
    Loading...
  43. Malachi szerint:
    2012.01.14 12:16

    @Doubledecker: @jotunder: annak a néhány szerencsétlennek, akik még elhiszik ezt a nyilvánvalóan hazug mentegetést is, már mindegy. a magyar hírlap, meg a magyar nemzet írjon, amit akar.

    ja, felháborító, hogy ezt az utasítást kapták fentről, tehát viktor nem hátrál és akár a csillagot is az égről, a tények ellenére.

    az ég adja nekünk, hogy az IMF valahogy jó belátással legyen az országra, mert itt emberek nagyon rossz lesz hamarosan. még a hétfőt talán érdemes megvárni, de ha pál nem mond le – jöhet bármi. bármi.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-259621)
    Loading...
  44. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:17

    @waszabi:
    „Ugye, ahogy apuka is rajt tartja a szemét a gyereken, ha az nem elég megbízható. Természetes dolog ez.”
    Hát, mit is lehet erre mondani? Kívánok neked egy olyan apát, mint az IMF….
    A kormány minden védhetetlen hülyeségétől függetlenül, vannak még emberek Magyarországon, akik elhiszik, hogy az IMF nekik akar jót? Hogy a kormány ellenállásának megtörésére tett, a pénzbehajtás zavartalanságát szolgáló intézkedések mögött bármilyen érzés van, különösen olyan, amit az apai szeretethez lehet hasonlítani? Ez nagyobb gáz, mint bármiféle összeesküvés elméletben hinni.
    Ha az őseid is úgy álltak volna a világhoz, mint elkorcsosult utódjuk, te biztosan nem írogatnál hülyeségeket, mert az első kardfogú felzabálta volna őket, akiről a te logikád szerint csak azt hitték volna, hogy biztosan csak játszani akar egy kicsit…

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259622)
    Loading...
  45. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:21

    @waszabi:
    Hát, ahogy nézem a többi hozzászólásodat, a 2006-os témát érintően is csak egyetlen dologban lehet veled egyetérteni, abban, hogy „legyünk pontosak a történtekkel kapcsolatban”.
    Ezen túlmenően azt mutatod be, milyen szánalmas is, amikor egy féltudású, de ebbéli hiányosságait magabiztos pökhendiséggel pótolni próbáló gyurcsányista osztani akarja az észt.
    Néhány pont a legszánalmasabb ostobaságaidról:
    1. Módszertan: aki a wikipediat lengeti forrásként, sikeres ember nem lehet, ez eléggé sokszor kiderült már.
    2. Az eljárások során több alkalommal is felmerült, hogy gyurcsány teljesen kilépve a szerepéből kézivezérléssel irányította a rendőrséget 2006 őszének több forró pontján is. Ennek hitelt érdemlő cáfolatával még nem találkoztam.
    3. Orbán lelki alkatáról nem vitatkozom, azon minden bizonnyal sok kifogásolnivaló akad. Az viszont csúsztatás/ferdítés/hazugság, hogy az egész világ ellenségünk lenne. Azok az ellenségeink, akik a jelenlegi pénzhatalmi rendszer fenntartásában érdekeltek és akik jogosan félnek attól, hogy Magyarország példája követőkre talál. Nálad sokkal komolyabban vehető szerzők ezt leírták már külföldön és belföldön egyaránt.
    4. Az MTV székházával kapcsolatban vagy teljesen másik filmet néztél, vagy ennyit fogtál fel belőle. Ha az utóbbi, akkor felmerül a kérdés, hogyan lehet valakinek ennyire gyenge kognitív képességekkel saját blogja. Vagy azt akarod mondani, hogy a közelben, valamint a Szabadság tér sarkán tétlenül állomásozó, a zavargás megfékezéséhez bőséggel elegendő erőt felvonultató rendőröknek Orbán parancsolta meg, hogy ne avatkozzanak be? Ha igen, akkor felmerül, gyurcsány totális alkalmatlansága, hiszen a miniszterelnöksége alatt olyan rendőrség alakult ki, amelynek az ellenzék parancsol. Ha nem így gondoltad, akkor viszont a te elmeállapotoddal kapcsolatban merülnek fel kérdőjelek.
    5. A békés rendszerváltást ide citálni meg azért felesleges, mert ebből nagyjából az is következik, hogy nem történt valódi rendszerváltás, hanem aljas paktumok során dőlt el minden technikai kérdés. A lényeges kérdések pedig addigra már amúgy is eldőltek akkor, amikor birodalmi függést váltottunk 8 évvel az első választások előtt, de ez mindegy is, te ezt úgyse érted.
    6. A legnagyobb hülyeséged a következő mondat: „A tüntetők biztonságáért a szervező felel”. Honnan szopod, hogy a szélsőjobbos randalírozók balhézását és tüntetését Orbán vezényelte? Már csak azért sem tehette, mert az Astoriánál tartózkodott a Fidesz megemlékező nagygyűlésén. Ha meghaladja a képességeidet a tüntetés és a nagygyűlés közti különbségtétel, akkor ez a blogírás, meg úgy általában az írás nem a te pályád, érdemes lenne elgondolkodnod, hogy az útépítéseken is van élet, az testhezállóbb feladat lenne neked. A nagygyűlés egyébként szabályosan bejelentett rendezvény volt, amelynek biztonságáért az elmúlt pár ezer év alatt kialakult társadalmi munkamegosztás szabályai szerint a rendőrség a felelős. Az a rendőrség, aki ehelyett a randalírozó csőcseléket rátolta a frissen befejeződött nagygyűlés (gyengébbek, azaz a te kedvedért: nem tüntetés) éppen feloszlóban lévő tömegére, a két tömeg összekeveredett, így lehetett félholtra verni olyanokat is, akiknek a randalírozáshoz semmi közül nem volt, természetesen olyanokkal együtt, akik megérdemelték, sőt kiprovokálták a rendőri fellépést. Bonyolult dolgok ezek egy ilyen magadfajta gyurcsányistának, de azért néhányszor érdemes nekifutni a megértésüknek, tök jó érzés lesz, ha sikerül.
    7. Még egy dolog 2006-ról, ha jogosnak érzed is, a valamit tenni kellett, mert kialakult a helyzet alapon a rendőri fellépést, mi a véleményed arról, amikor 22:43-kor vernek félig agyon a rendőrök valakit, aki egyedül van egy kapualjban, minden bizonnyal szeretne hazamenni és kinyitni a kaput, de nincs rá ideje, mert az agresszív majomhordaként viselkedő rendőrök lerohanják. Hangsúlyozom, a járókelő egyedül van, tehát több részre oszlani rendőri parancsra se tud, de nem hangzik el semmiféle parancs. Ez is egy olyan cselekmény volt, amit „meg kellett tenni, mert kialakult a helyzet?”. Gondolhatod így, akkor csak annyi a javaslatom, hogy ezt mindenképp említsd meg az orvosodnak, mert könnyen lehet, hogy új gyógyszerre van szükséged.

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259623)
    Loading...
  46. Malachi szerint:
    2012.01.14 12:26

    @Oswald_Spengler: nem értem, hogy gondolhatja épeszű ember, hogy mi majd most jól megleckéztetjük a fennálló világrendet. hát még az ország sincs rendbe téve az ég áldjon már meg benneteket, zavar a fejekben, széteső BKV, alacsony bérek/magas adók…mit akartok? mire ez a nagy szabadságharcosdi? ha komolyan venném, még akkor is azt mondanám, ostobák, ostobák vagytok mind, hogy akkor akartok pofont adni az óriásnak, amikor a leggyengébbek. először is össze kellene szednünk valahogy magunkat, aztán, aztán TALÁN lehetne szabadságharcolni.

    agyrém.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-259624)
    Loading...
  47. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.14 12:27

    @Oswald_Spengler:

    ” Módszertan…”

    ” …. ennek hitelt érdemlő cáfolatával még nem találkoztam „

    Ez hülye ?

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259625)
    Loading...
  48. Malachi szerint:
    2012.01.14 12:28

    …hogy akkor akartok pofont adni az óriásnak, amikor a leggyengébbek. vagyunk.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-259626)
    Loading...
  49. Counter szerint:
    2012.01.14 12:28

    @Oswald_Spengler: 2. Miért kellene cáfolni, ami nincs bizonyítva? Felmerült, hogy vered a feleséged, ha a lányod nem elég készséges hozzád. Sajnos még nem cáfoltad.
    6. Ha a helyszínen tartózkodás számít, akkor Gyurcsány sem irányíthatta a rendőrséget. 1:1.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-259627)
    Loading...
  50. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:32

    Értem én, hogy visz az indulat, de ezt biztosan nekem címezted? Mikor és hol írtam le olyat, hogy szeretném megleckéztetni a fennálló világrendet, vagy akár csak egyetértek vele? Ahhoz persze nem kérek engedélyt se tőled, se mástól, hogy ennek a pénzhatalmi alapú, rendkívül szűk érdekkör miatt az egész bolygót veszélyeztető vircsaftnak a fenntarthatóságáról legyen véleményem.
    De tényleg érdekelne, miből szűrted le, hogy én támogatom a szabadságharcnak nevezett amatőrfesztivált?
    Szerintem komment írást a következőképpen érdemes elkövetni:
    1. Olvas
    2. Értelmez
    3. Reagál
    Erős a gyanúm, hogy Nálad a 2. pont kimaradt, mielőtt billentyűzetet ragadtál. Legközelebb figyelj oda jobban.

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259628)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • muaddib00 on Most múlik….@Grrr: @aerduloensamtonight: Nagyon remélem, hogy…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@muaddib00: Épp akartam írni róla. Ez az eddigi le…
  • Grrr on Most múlik….@muaddib00: Nyilván visszalépnek az alkalmazásától
  • ijontichy on Most múlik….@azuccahirmondoja: : Mindenesetre érdekes megnyilv…
  • Keepdreaming on Most múlik….Egyre több helyen látom a kormánypárti oldalon a S…
  • muaddib00 on Most múlik….https://24.hu/belfold/2026/05/12/atlatszo-zsarolas…
  • nyulambator on Most múlik….@azuccahirmondoja: Erdélyi választóink elsöprő töb…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….https://telex.hu/transtelex/2026/05/12/tokes-laszl…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: De osztott képernyős verzióban, ahol a…
  • ijontichy on Most múlik….@Fuxos: : Teccett mi? :-D Ja, és szegény Budapest…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Fuxos on Most múlik….Baxus, végignéztem MP Karmelitás és Tóni féle mini…
  • kiazmármegint on Viccországban bejelentenekMost, amikor ezt irom, a kormany.hu honlap erdekes…
  • nyulambator on Most múlik….@aerduloensamtonight: Én azt mondanám, hogy az elő…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@ijontichy kolléga korábbi diplomatikus kijelentés…
  • AI szagerto on Viccországban bejelentenek@excombo hát igen, erről mondjuk lassan jó lenne v…
  • excombo on Viccországban bejelentenek@AI szagerto: "TZ szakmai múltja nem tudom mivel i…
  • AI szagerto on Viccországban bejelenteneknem tudom mit gondol itt a helyi szagértő-grémium,…
  • vattablz on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földKedvenc színházkritikai rovatom a Vincenten.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Hát ha ő nem olvasgat szabadidejében bíró…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMost már tudjuk, ki a "Vidéki prókátor" https://te…
  • jack_of_all_trades on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld"beszéljünk másról" Zene füleimnek (vagy képzavarr…
  • nyulambator on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földVajon mi lesz az amcsik apukájával, most hogy bele…
  • wolff on Most múlik….@ipartelep: Mondjuk a Népszava (ott jelent meg) ép…
  • thegaben86 on Most múlik….@ipartelep: Tobbe-kevesbe egyetertek, de orbanek b…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….@Sándor Simon: Ez egyelőre és mindenekelőtt honvis…
  • tamspatrik on Most múlik….@Sándor Simon Új alkotmány már elegendő lenne ahho…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@kiazmármegint: Azt hiszem, egy darabig mindenképp…
  • excombo on Most múlik….@Sándor Simon: Kicsit leértékelné 89-et... De dram…
  • Sándor Simon on Most múlik….nem vagyok hajlandó egyelőre elismerni ezt a kormá…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: én konkrétan a mai napról írtam. Oláh…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @hakohen: 1 hónap múlva kezdődik a foci VB a…
  • Keepdreaming on Most múlik….Hiv.: @ipartelep: Pár hét és nem lesz a fidesznek…
  • hakohen on Fruzsi sem tud hibázni. @ijontichy: . Olvastam valahol, hogy Laura már a…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, OVi és szűkebb köre a napi…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, az a kétmilla lassan leapa…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @nyulambator: Én ennyire nem vagyok optimist…
  • jotunder on Most múlik….kint voltam a téren (már amennyire befértünk), ez…
  • nyulambator on Most múlik….Hát ma a cigányok egy jó részét jóidőre megnyerte…
  • Keepdreaming on Most múlik….Állítólag most már több mint 4 millió szavazója le…
  • tamspatrik on Most múlik….@ipartelep Szerintem Orbánék arra játszottak, hogy…
  • Fuxos on Most múlik….MP beszéde igen kemény volt. Lassan a leghülyébb g…
  • Keepdreaming on Most múlik….Jöhetnek az elszámoltatások akiket érint, aztán ne…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : A "kommunista", mint olyan, már rég k…
  • ijontichy on Most múlik….vitya el sem ment... de tőle én pont ezt vártam. @…
  • tamspatrik on Most múlik….Kellett egy karizmatikus, magyarán tökös fickó, az…
  • labrys on Most múlik….@ipartelep:, @nyulambator: így, pontosan így.…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: Azért Rasi az unokákkal Donaldlandból…
  • ipartelep on Most múlik….Majdnem minden jóban van/lehet rossz is (más oldal…
  • nyulambator on Most múlik….Az biztos, hogy tudományos életpályákat fognak azz…

Posztrulett

Lehet-e újra nagy Magyarország?

Tegnap megjelent egy cikk az Indexen Nagy ígéretet kaptunk, Magyarországon megvalósulhat a szingapúri csoda címmel. Néhány nappal korábban a Mandiner Milliárdokat érő javaslat egy Nobel-díjas vezetőtől – megvan az idei év legnagyobb nyertese címmel hozott le támogatott tartalmat. Az Olvasó most pattog, hogy miért olvasok ilyet, miért írok erről… ahelyett, hogy legalább megpróbálná végigolvasni azt, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • nerangass
  • AI szagerto
  • kiazmármegint
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Sándor Simon
  • tulajdonkppen
  • mzoltan
  • nyulambator
  • rovidec398e17c6
  • sgtpotrien
  • micike mici
  • Péter 2
  • muaddib00
  • hakohen
  • annokkk
  • esztre
  • wolff
  • Mikonu
  • jelbeszed
  • istván orovecz
  • darnoknew
  • KennyOMG
  • Fuxos
  • ijontichy
  • onehumanoid
  • Radnóti Zoltán
  • ikarus
  • tortt49
  • azuccahirmondoja
  • csunyatáp
  • LibaLeontin
  • Tiborné Tóth
  • Keepdreaming
  • aromo44
  • Virág et.
  • Podvinecz marsall
  • vattablz
  • dynamicist
  • princeghostly1c74fbc695
  • j.alfred prufrock II
  • excombo
  • labrys
  • susyk
  • repulo
  • jack_of_all_trades
  • thegaben86
  • janostothmeister
  • karsairita
  • Gaboxhrr
  • simonandris2
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d