Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye 2026.04.17
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj 2026.04.16
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt) 2026.04.15
  • Ez egy alkotmányos forradalom 2026.04.15
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort 2026.04.14
  • Az „Energiajogász” nyílt levele és az aláírók 2026.04.14

A legolvasottabb posztok

  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Cipolla

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

A köztársasági elnök lopott, csalt és hazudott. De még nem jött ki a direktíva a pártplénumon, hogy ez most az imperializmus aknamunkája-e, amit a szocializmust építő nép majd eltipor, vagy 

a magyar távirati irodát illetékes helyen felhatalmazták annak közlésére, hogy érdemei elismerése mellett…

Írhatnám, hogy a csalónak, a tolvajnak, a hazugnak mennie kell. Persze mennie kell, és talán menni is fog, de most nem erről van szó. A rezsimlapok, a rezsimmédia totális kontroll alatt van, a Magyar Televízió azt mond, és úgy, ahogy azt a Nemdiktátor parancsolja. És ő nem mond semmit. Az úr hallgatása pedig minden szolga hallgatása. 

A Diktátor nekem is parancsolna. Cipolla Nemdiktátor, ő csak a pártállami médiának parancsolhat, a csahosainak. 

Ez a poszt nem a csalóról szól, nem a tolvajról, nem a hazugról, hanem arról a jobboldalról amelynek a Nemdiktátor van a középpontjában. Nem kedves Olvasó, most mi nem kacsintunk össze. Én sem tartom Cipollát diktátornak. Cipollát valóban Nemdiktátornak tartom, egy észak-balkáni Cipollának, aki milliókkal hitette el, hogy benne lehet hinni. És nemcsak úgy ám mint egy Adenauerban, egy Churchillben vagy egy de Gaulleban, hanem mint Andalúziai Szent Simonban, vagy leginkább a Magasságos Atyaúristenben. 

Áldóimát mondanak.  De nem érte… Magukra kérik az áldást. Tőle. És érzik a Szentlélek erejét. A neofita jobboldali nem tud a Krisztusban hinni, túl sokat pedálozott ahhoz a kerületi KISZ-ben, neki valami kézzel foghatóbb kell. És ezt most megkapta. 

A Nemdiktátor választotta ki a csalót, a tolvajt, a hazugot. A Nemdiktátor választotta ki az unortodox hülyét, a Nemdiktátor adta nekik Gubcsi Lajost és Kerényi Imrét. De nem kételkedtek benne, mert a Nemdiktátor útjai kifürkészhetetlenek. 

Ezek tényleg elhiszik, hogy Alcsúton megjelent a Szent Szűz. 

Én nem látom a félelem és a vakhit határát. Nem tudom, hogy bent a koponyacsont alatt, kimerik-e mondani, hogy ez is csak olyan senki mint a túlmozgásos magas fickó volt. Hogy ott bent, látják-e, hogy ez Cipolla, csak az ő Máriójára vár, aki még nem emelte fel a fejét.

A minapi tüntetésen láttam egy öregurat ordítozni. Legfőbb érve az volt, hogy Gyurcsány. Nem az, hogy Gyurcsány lopott, hogy Gyurcsány hazudott, hanem mintegy univerzális alanyállítmányként az, hogy Gyurcsány. Az öregúr okosabb mint a Nemdiktátor egész kormánya együttvéve, a saját szűk területén talán a legjobb a világon. Ebből az emberből csinált gyurcsányozó zombit Cipolla. 

Ez az ország jó eséllyel sohasem fog már a saját szemébe nézni. Talán soha nem leszünk egy ország, mindig két ország leszünk, Jók és Rosszak, Rosszak és Jók országa.  

Sok mindenért nem felelős Cipolla. Sok mindenért, amiért felelőssé teszik. A csődközeli helyzet fennállna nélküle is, a gazdasági krízisért, az adósságért, semmiképpen nem tehető egyedüli felelőssé. 

De az átkot ő hozta ránk. Az átkot, ami nem oldható fel. Az, hogy Szun-ce alapján kell kormányozni az országot, az, hogy a kormányzás művészete mindig a háború művészete, és nem polgárok vagyunk hanem katonák. 

<

p style=”text-align: justify”>Nem, ez nem diktatúra. A feketeszemüvegesek nem akarják a lelked. Esetleg megölnek, de a lelked ritkán akarják. Cipolla nem ölhet meg senkit, igazán meg sem tiporhat. Csak egyszer azon veszed észre magad, hogy te is hallgatsz. És a hallgatás megöl. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521481-69e36044653ef' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521481&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521481-69e36044653ef&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521481-69e36044653ef' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

Next Post:

Itt az új Elnöki Érem!

387 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:33

    @Malachi:
    Értem én, hogy visz az indulat, de mikor és hol írtam én azokat, amikre reagáltál?

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259629)
    Loading...
  2. Malachi szerint:
    2012.01.14 12:35

    különben ezt még nem is mondtam, én hobbiból szoktam olvasgatni mindenféle amerikai összeesküvés elméletes oldalakat. tudjátok, ufo-k, parajelenségek, NWO, a rotschild összeesküvés, ami kell. szeretem a scifit és egy csomó elméletük teljesen jó sztori és még izgalmas is. most attól tekintsünk el, hogy hagymázas tévképzet-e, vagy szimpla marhaság.

    komolyan, erős a gyanúm, hogy viktor valahogy olvassa ezeket vagy hasonlókat és az alapján próbál lavírozni a nemzetközi világban. de komolyan, heh, az egész gonosz IMF, meg nem leszünk rabszolgák marhaság teljesen passzol a kamu mesékhez.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-259630)
    Loading...
  3. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 12:36

    @Oswald_Spengler: Én nem szedném pontokba a szúklátókörúségedet, csak egyet emelnék ki:

    „2. Az eljárások során több alkalommal is felmerült, hogy gyurcsány teljesen kilépve a szerepéből kézivezérléssel irányította a rendőrséget 2006 őszének több forró pontján is. Ennek hitelt érdemlő cáfolatával még nem találkoztam.”

    Az eljárások csak és kizárólag a nagygyűlés utáni eseményekkel foglalkozik.

    Az előzmények nem fontosak. Mint már írtam, Orbán Viktor = Haza. Ebből adódóan Gyurcsány nem a törvényes rendet próbálta megteremteni, hanem a HAZÁ-ra rontott rá.

    Már mástól is megkérdeztem, hogy a repülő egyenesen repül New Yorkba? A parasztbácsi innen lentről nézve azt mondja, igen, mert ezen a szúk területen, amit lát, ott valóban egyenesnek látszik. De ha valaki távolabbról nézi a dolgokat, akkor tisztában van vele, hogy a föld gömbölű, ennél fogva a gőmb mentén, azaz ívben megy a repülő. No most Te a parasztbácsi szemszögéből nézed a dolgokat.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259631)
    Loading...
  4. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 12:37

    @Oswald_Spengler:

    „Az eljárások során több alkalommal is felmerült, hogy gyurcsány teljesen kilépve a szerepéből kézivezérléssel irányította a rendőrséget 2006 őszének több forró pontján is. Ennek hitelt érdemlő cáfolatával még nem találkoztam.”

    „több alkalommal is felmerült” = Gyurcsány mondott valami olyasmit, hogy tartotta a kapcsolatot a rendőrvezetőkkel és egyeseknek ez elég bizonyíték volt. Amit amúgy, ha egy tévészékház-ostrom vagy egy zavargásba torkollt nemzeti ünnep alatt nem tett volna meg, akkor az lett volna a baj. Ez a történtek fényében persze lehet politikailag roopantmód kínos, de egyszerűen nem jogi kategória addig, amíg egy rendőri vezető ki nem áll, hogy neki a Fletó parancsolta, hogy késsenek el a székház erősítésével, meg legyenek durvák. Ez egy paranoid tévképzet, (nem az, hogy voltak túlkapások és nagyon durva jogsértések, az szinte tény) aminek széljobbos lapok levelezőrovatában van a helye nem egy vizsgálatban.

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259632)
    Loading...
  5. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:40

    @Counter:
    Ha lesz rá néhány órám, előkeresem azokat az anyagokat, amelyek ezzel foglalkoznak. Egy részük az indexen is megjelent, tehát te magad is megtalálhatod.
    Szánalmas a példád, én egyrészt nem személyeskedtem, másrészt nincsen lányom.
    Ha jártál volna történelem órára, hallhattad volna, hogy minden történés értelmezésének a „Cui prodest?” kérdés megválaszolásával kell kezdődni. Ha nem érted meg, hogy 1 nappal az öszödi beszéd kiszivárgását követően kinek volt leginkább érdeke, hogy történjen valami, ami eltereli róla a figyelmet, akkor nem tudok, sőt nem is akarok mit kezdeni veled. Ez persze nem bizonyíték, de jobban megalapozza azt a gyanút, hogy gyurcsány keze van a dologban, mint azt, hogy orbáné. Ez utóbbit teljesen értelmezhetetlen zagyva módon a waszabi nevű gyurcsányista például kész tényként tálalta, ami részben ostobaság, részben hazugság. Erre reagáltam.

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259633)
    Loading...
  6. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 12:44

    @Oswald_Spengler: Az, hogy az öszödi beszédet ki, és miért szivárogtatta ki, lényegtelen. Mindkét oldalt lehet magyarázni. A tény az, hogy kiszivárgott.
    És az is tény, hogy ebbe belekapaszkodva folytatta az uszítást, leáratást Orbán Viktor.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259634)
    Loading...
  7. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:44

    @snakekiller23:
    Egy dologra érdemes reagálni abból, amit írsz.
    A székháznál nem elkéstek, hanem ott voltak, csak nem avatkoztak be. Óriási különbség.
    Még egyszer kérdezem, 1 nappal az öszödi beszéd kiszivárgása után politikailag kinek jött jól, hogy történik valami olyan, ami eltereli róla a figyelmet?

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259635)
    Loading...
  8. Counter szerint:
    2012.01.14 12:44

    @Oswald_Spengler: Akkor viszont Orbán Viktor lövette ki a szemeket és törette el az ujjakat. Ő húzta a legnagyobb hasznot belőle, nem?

    Egyelőre nem tudtad hitelt érdemlően cáfolni, hogy van lányod. Azt sem, hogy a feleségedet vered bizonyos kínos pillanatokban.
    Nincs ebben semmi személyeskedés, ezek súlyos vádak, amelyeket hitelt érdemlően cáfolnod kellene.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-259636)
    Loading...
  9. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:50

    @Dr. 2llkedő:
    Igen, valóban rendkívül nemtelen eszközökkel folyik a politizálása mindkét oldalról. Uszítás, lejáratás van bőven a balliberális sajtóban is, nem futnék neki, hogy ebből melyik az undorítóbb, ez ízlés kérdése.
    De ha valaki azt hiszi, hogy a szeptember 18-október 23 között regnáló kossuth téri bohócok mögött Orbán állt, az szerintem téved. Az ottani hangadók közül sokan ugyanúgy uszítottak a Fidesz, mint gyurcsány ellen. Ők az egész elfuserált rendszerváltást kritizálták a saját szintjükön, annak pedig része a Fidesz is. Tehát nem látok érdekközösséget köztük és Orbán között.

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259637)
    Loading...
  10. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:51

    @Counter:
    Veled befejeztem, gondolj amit akarsz, nem zavar, levegő vagy.

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259638)
    Loading...
  11. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 12:53

    @Oswald_Spengler: „De ha valaki azt hiszi, hogy a szeptember 18-október 23 között regnáló kossuth téri bohócok mögött Orbán állt,”

    Nem emlékszel a vekkerezésre?

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259639)
    Loading...
  12. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 12:54

    @Oswald_Spengler: „Uszítás, lejáratás van bőven a balliberális sajtóban is, nem futnék neki, hogy ebből melyik az undorítóbb, ez ízlés kérdése.”

    Egyiket se ismerem szerencsére. Ha valamit hallok, akkor annak igyekszem utána nézni.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259640)
    Loading...
  13. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 12:56

    @Oswald_Spengler: „1 nappal az öszödi beszéd kiszivárgása után politikailag kinek jött jól, hogy történik valami olyan, ami eltereli róla a figyelmet?”

    Miről kellett elterelni a figyelmet?

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259641)
    Loading...
  14. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:56

    @Dr. 2llkedő:
    Őszintén szólva nem, de ez nem jelenti, hogy nem történt olyan. De arra igen, hogy elég sok sajtóban megjelent hírből az derült ki, hogy a fő mumus az elmaradt/elfuserált/elkúrt/elbaszott stb… rendszerváltás volt, beleértve a Fideszt, különösen a korai Fideszt is.

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259642)
    Loading...
  15. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:57

    @Dr. 2llkedő:
    A beszéd tartalmáról természetesen.

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259643)
    Loading...
  16. Oswald_Spengler szerint:
    2012.01.14 12:58

    @Dr. 2llkedő:
    Akkor gumibelsőben élsz? Másképpen hogyan tudod függetleníteni magad ettől?

    Hiv.: [@Oswald_Spengler:](#comment-259644)
    Loading...
  17. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 13:02

    @Oswald_Spengler: „Őszintén szólva nem, de ez nem jelenti, hogy nem történt olyan.”

    Érdekes, nem vagy biztos valamiben, de bizonygatod a fantáziád szüleményét.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259645)
    Loading...
  18. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 13:03

    @Oswald_Spengler: „A beszéd tartalmáról természetesen.”

    A beszéd tartalmáról ki akarta elterelni a figyelmet? Gyurcsány? Aki ma is vállalja azt, amit ott mondott?

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259646)
    Loading...
  19. 2llkedő szerint:
    2012.01.14 13:04

    @Oswald_Spengler: „Akkor gumibelsőben élsz? Másképpen hogyan tudod függetleníteni magad ettől?”

    Képzeld! A mai világban létezik ez az internet nevezetű marhaság.

    Hiv.: [@2llkedő:](#comment-259647)
    Loading...
  20. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 13:27

    @Oswald_Spengler:

    Ha már konteózunk: Gergényi világraszóló régi kollégája-barátja és üzlettársa, akinek cégéhez rögtön nyugdíjbavonulása után rögtön elment dolgozni, ma melyik kormány belügyminisztere? (Sokat segítettem :)) Egy olyan országban ahol eddig és azóta is komolyabb tömegeket csak előre szervezett rendezvényeken tudtak mozgósítani hogyan termett többezer ember a Parlament előtt pár óra leforgása alatt? Kik juttattak el az Indexhez egy hangfelvételt napokkal a beszéd kikerülése előtt amiben a kormány lemondását követelték, Budapest lángba borulásával fenyegetőzve? Miért beszélt és beszél mind a mai napig össze-vissza az MSZP, incl. Gyurcsány a kiszivárogatóval kapcsolatban? Miért volt, az egyébként kommunikációban mindig gőzhengerként viselkedő Fidesz látványosan zavarban a beszéd kikerülése után napokig alig meg-megnyilatkozva, miközben Gyurcsány egyre-másra járta a TV-ket magyarázva a magyarázhatatlant? Miért ragaszkodott a Fidesz az Astoriához, okt. 23.-án? Miért születtek össze-vissza teljesen nonszensz ítéletek, mind a randalírozók, mind a rendőrök részéről? Hogyan bújkálhatott Budaházy a rendőrök szeme előtt? Sőt, ha már itt tartunk: hogy a frászba tudott pár vadállat cigánygyerekeket lődözni, mikor 2006-tól tudhatóan az utolsó fogyatékos hordószónokot is szemmel tartotta a hatóság, nemhogy egy fegyverkezni kívánó nácit? Mielőtt félreértenél: mindezzel pont azt akarom érzékeltetni, hogy minél több jogos kérdést teszel fel annál kevésbé egyértelmű minden.

    A cui prodest valóban az első kérdés amit fel kell tenni, de általában csak további, húsba vágóbb kérdésekhez vezet, úgy mint: milyen, akár magukat jól leplező, érdekcsoportok vannak, milyen összefonódások, érdekazonosságok és -ellentétek vannak közöttük, milyen eszközök álnak rendelkezésükre, miről tudhattak, miről nem tudhattak?

    Csak annyit mondanék, hogy ebben a témában szerintem nagy hiba a Gyurcsány-Orbán dichotómiában gondolkodni, ez egy többszereplős játszma lehetett.

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259648)
    Loading...
  21. Malachi szerint:
    2012.01.14 13:27

    @Oswald_Spengler: hát, úgy tűnt pedig. jön a nagy gonosz IMF de mi csakazértse hagyjuk magunkat megszívatni!

    „Hogy a kormány ellenállásának megtörésére tett, a pénzbehajtás zavartalanságát szolgáló intézkedések mögött bármilyen érzés van, különösen olyan, amit az apai szeretethez lehet hasonlítani?”

    ha figyelembe veszed az okokat és okozatokat, be kéne látnod, hogy itt és most az IMF tesz nekünk jót azzal, hogy nem hagyja teljesen elvadulni orbánt. egyelőre. tőlük kaptuk a hitelt, most vissza kellene fizetni, ennyi és nem több. nem marhaságokat tódítani hasraütéssel, hogy minél jobban felforgassuk a gazdasági környezetünket és 320-ra tornásszuk az EUR árfolyamot. mindezt a nagy büdös semmire alapozva, azzal az alapvetéssel, hogy velünk most ki akarnak tolni és a függetlenségüket fenyegetik.

    eleve hazugság az egész, mikor volt Magyarország független? soha. 500 éve. talán. szóval ott kéne elkezdeni, hogy először is szépen kijárni az iskolát, elviselni a nagyok kokijait és sallereit és ha ügyesen lavírozunk, akkor talán 20-30 év múlva meg lehet pedzegetni ezt a témát, szilárd alapokkal.

    marhaság amit mondasz sajnos, hiába hiszed, hogy nem az. nem tudom mást mondani. de nyilván nem is érdekel.

    ja és persze, az IMF nem jóságos. az IMF egy kegyetlen bank, óriási hatalommal és most a pénzét akarja. két választás van, vagy megegyezünk vele, vagy a földdel teszi egyenlővé az országot. csak azzal, hogy hátat fordít. nem kell semmit tennie. elintézzük magunkat fél év alatt, ebben biztos lehetsz. aztán szabadon turkálhatunk majd a kukákban egy szabad országban.

    gondolkodni, kicsikét. gondolkodni.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-259649)
    Loading...
  22. nerángass szerint:
    2012.01.14 13:49

    Itt az eredeti birálat :

    http://www.noltv.hu/video/4106.html

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-259650)
    Loading...
  23. Counter szerint:
    2012.01.14 14:45

    @nerángass: A NolTV betekintést kért a több, mint 200 oldalas dolgozatba, azonban az egykori Testnevelési Egyetem könyvtárából magához vette a dékáni hivatal az egyetlen példányt. Közlésük szerint „tájékozódnak a 20 évvel ezelőtt történtekkel kapcsolatban”.

    http://www.noltv.hu/video/4099.html

    Hiv.: [@Counter:](#comment-259651)
    Loading...
  24. Mr. Waszabi szerint:
    2012.01.14 15:35

    @Oswald_Spengler: azt gondolsz, amit akarsz. Én is.
    Sem a poszt, sem a kommentek nem rólam szólnak, ezért röhejes, hogy engem minősítgetsz. Ezt hívják mellébeszélésnek.
    Az érzelmi manipulációid nem érdekelnek.

    Ha nem igaz, amit írtam, akkor miért húzod fel magad ennyire? Hisz nincs mitől félned, nem de?
    Ha meg még is igaz, akkor a féloldalas mellébeszélésed nem ér egy fabatkát se, csak megpróbálsz letrompfolni. Pont, mint ahogy Orbán csinálja. Neki bejön, úgy látod? Ha nem, akkor neked mitől jönne be?

    Orbán kivitte az embereket az utcára. Ő vitte ki. Pontosabban felbujtotta őket, hogy menjenek ki. De ő maga nem tudott ura lenni a helyzetnek, sem a következményekért felelősséget vállalni a következményekért. Amiként most sem tud. Meg csinálja a balhét izomból, aztán szopjanak a többiek. Ennyit tud, s nem fejlődött semmit pár év óta, ez látszik az eseményekből.
    Ha nem csinálja a balhét, akkor senki nem sérül sem 2006-ban, sem most, egzisztenciális értelemben. A két helyzetben egy közös vonás mutatkozik: Orbán arroganciája. Én így látom.

    Majd a valóság megmutatja, milyen nagyszerű vezető Orbán. Ha kiderül, hogy tévedtem, és csak nem állt még sínre a zseni, akkor jövök bocsánatot kérni. Nekem nem derogál.

    Hiv.: [@Mr. Waszabi:](#comment-259652)
    Loading...
  25. TrueY szerint:
    2012.01.14 15:41

    „Nem, ez nem diktatúra.” kis kiegészítés. Még nem diktatúra, már nem demokrácia.

    Hiv.: [@TrueY:](#comment-259653)
    Loading...
  26. Mr. Waszabi szerint:
    2012.01.14 15:51

    @Oswald_Spengler: megint egy csúsztatás. Síbajnok vagy ?
    Ki mondta, hogy az IMF bármit is akar velünk? Orbán akar tőlük pénzt, ő kereste meg őket. Amiként másfél éve is ő szakította meg velük a kapcsolatot. Akkor elmentek, most meg visszajöttek.

    Fogalma nincs annak a palinak a gazdaság működéséről, ez derült ki ennyi idő alatt. Ráadásul csupa olyan emberrel vette körül magát, akinek még annyi fogalma sincs róla vagy csak bólogat a dilettantizmushoz havi 2 milcsiért.
    Kísérletezni otthon kell a pincében, nem 10 millió ember sorsával játszani.

    Hiv.: [@Mr. Waszabi:](#comment-259654)
    Loading...
  27. Szindbad szerint:
    2012.01.14 19:19

    @Oswald_Spengler: A kormánypártoknak súlyos presztizsveszteséget jelent, és hatalmas politikai károkat okoz egy komolyabb rendbontás. El nem tudom milyen gondolatok mentén gondolhatta Gyurcsány, hogy a TV székház égése hasznára lesz. Az pedig elég nyilvánvaló, hogy az ellenzék számára mindig jól jön egy ilyen esemény.

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-259655)
    Loading...
  28. Zenovitz2 szerint:
    2012.01.14 20:27

    Schmitt megszelídített madár, Sólyom a reformok akadálya volt Orbán szerint:
    http://www.origo.hu/itthon/20120114-rolling-stonest-idezett-orban-a-kulfoldi-ujsagiroknak.html

    Hiv.: [@Zenovitz2:](#comment-259656)
    Loading...
  29. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 20:53

    @waszabi:

    Nana, az egész Kossuth téri dolog azért is volt szürreális mert az első pár napban/hétben _nem_ OV-ék szervezték a dolgot, legalábbis nyílvánosan nem. (Hogy valamennyire előre szervezett volt, az esélyes.) A Fidesz mondhatni csak rátelepedett utólag az addig pártokon kívül és belül szétszóródva ügyködő „nemzeti radikálisok” mozgalmára. Nem is nagyon erőltette a dolgot okt 23-a után, ha megnézed, látta, hogy ezek a népek jórészt nem igazán az „övéi”. A Jobbik akkoriban kezdett súlytalan MIÉP-utódból középpárttá válni; merthogy ez a szubkultúra öntudatra ébredt, konstatálta, hogy magában is elég embert képvisel, a Fidesz viszont kb. csak kihasználja őket, miközben kétszer is elvérzett a komcsikkal szemben, meg egyébként is Likud-testvérpárt fuj; tehát önálló pártra van szükségük. Érdemes visszaolvasni kuruc.info, SzKR és tsai. miket írkáltak akkoriban, (hányózacskó nem árt) elég pontosan lehetett ezt a folyamatot követni.

    Azzal érvelni, hogy „Ha nem csinálja a balhét, akkor senki nem sérül” már megbocsáss de nem túl gusztusos, ilyen szöveget diktatúrákban (mint pl. nálunk, a 80-as évek tüntetéseinél) volt szokás elereszteni. Számos demokratikus országban ami 2006 őszén történt úgy hívják, hogy egy csöndesebb vasárnap délután. Emberek kimennek tüntetni a kormány, vagy akármi ellen, a rendőrök meg csak annak verik be a buciját akinek már nagyon muszáj: ez az európai módi; ettől gyakran eltérnek a legcivilizáltabb országok is, de attól még a norma ez, nem az ’56-szindrómától análisan retentív kádári kispolgárság pánifélelme minden korsó sör feletti szolid rendszerszidásnál vérmesebb megnyílvánulástól. Ez amúgy érvényes most is, kedves ellenzék, tessék tököt növeszteni, különben sose szabadulunk ezektől a kreténektől.

    Egyébként szórakoztató figyelni, ahogy ilyen szempontból térfelet cserélnek emberek: nyolc éven keresztül a balos sajtó volt azzal tele, hogy orbánviktorutcáravitteapolitikát, miközben a jobbos sajtó heti rendszerességgel delirált a mocskoskomcsihazaárulókat hamarosan elsöprő jogos népharagról ami érthetetlen módon eddig késlekedést szenvedett. A választások óta ugyanez történik csak fordítva. Amikor Bayer Zsoca a felelőtlen, gyűlölködő ellenzékről hörög, az Újságíróklubban meg utcára hívnak a nemzetrontó kormány ellen, az elég priceless. :))

    Jesszus, most látom ez mekkora ordenáré OFF itt. :]

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259657)
    Loading...
  30. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 21:04

    @Zenovitz2:

    Ha ezt így OV tényleg elmondta egy újságírónak, akkor tényleg annyira hülye a sajtóhoz, amennyire látszik. Mit gondolt, hogy NT majd nem írja meg? Mert az újságírók arról híresek, ugye, hogy. Vagy nem is érezte kínosnak amit mondott? Az még aggasztóbb.

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259658)
    Loading...
  31. Mr. Waszabi szerint:
    2012.01.14 21:09

    @snakekiller23: ha úgy gondolod, hogy minden rendben halad, így, ahogy van, akkor mi a kérdés? Magyarázataidból az derül ki, hogy minden rendben történik, normálisan.

    Hiv.: [@Mr. Waszabi:](#comment-259659)
    Loading...
  32. jotunder szerint:
    2012.01.14 21:22

    @snakekiller23: Valószínűleg, a ” Oh man, Laci Sólyom was
    such a momfucker, he is not a signer type, you know what I mean, this Schmitt guy signes my prick if I want, another Guinness ?? „
    volt a kontextus.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-259660)
    Loading...
  33. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 21:23

    @waszabi:

    Kurvára nem halad rendben, félreértesz valamit. Ha rendben haladna, akkor pl. a Hoffmann-féle fűnyírózás első híreire (nem hogy most) többtízezres, némi vandalizmussal is tarkított diáktüntetések kezdődtek volna a nagyvárosok utcáin.

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259661)
    Loading...
  34. Mr. Waszabi szerint:
    2012.01.14 21:26

    @snakekiller23: bocsánat, nem volt egyértelmű nekem. Azért kérdeztem rá.

    Hiv.: [@Mr. Waszabi:](#comment-259662)
    Loading...
  35. snakekiller23 szerint:
    2012.01.14 21:51

    @jotunder:

    Basszus, elképzeltem and your conjecture is unpleasantly feasible.

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259663)
    Loading...
  36. Kettes szerint:
    2012.01.15 09:48

    @snakekiller23: A mandineren a fidesztrollok angolul kommentálják az interjút. Térdcsapkodás ensues. 🙂

    mandiner.hu/cikk/20120114_nick_thorpe_are_hungary_s_reforms_a_step_too_far#comments

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-259664)
    Loading...
  37. snakekiller23 szerint:
    2012.01.15 10:33

    @Kettes:

    Nyugdíjas visszapofáz a TV-nek, Web 2.0 edition. 😀 Turulék részéről ez közösségi szolgáltatás, egyébként ön- és közveszélyes embereknek lehetőséget ad a feszültség levezetésére. Én már ajánlottam ott egyszer, hogy kommentbox helyett valami ballibközszereplő-lövöldözős flashjáték vagy pornóvideó legyen a hírek alatt. :]

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-259665)
    Loading...
  38. mavo szerint:
    2012.01.15 11:25

    @Kettes:

    slomoviczot csak paródiaként tudom értelmezni, annyira abszurd a hungdeutschlisha, de pl. szabadhajdu nagyon odabé. 😀

    Hiv.: [@mavo:](#comment-259666)
    Loading...
  39. nerángass szerint:
    2012.01.15 18:09

    http://www.bbc.co.uk/go/rss/int/news/-/news/world-europe-16549259

    Ha erről van szó, akkor tényleg súlytalan..110 perc után….

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-259667)
    Loading...
  40. sajtohuba szerint:
    2012.01.15 19:41

    @nerángass: „If convincing arguments are put forward, we will be open – and flexible – on all points.”

    Ez a lényeg. Sajnálatos, hogy vannak ugyan érvek, de azok nem meggyőzőek számára, vannak meggyőzések is, de nem érvek mentén. Szeretett Vezér számára csak a tételes jog precízen megfogalmazott cikkelye jelent(ene) meggyőző érvet.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-259668)
    Loading...
  41. h-turul szerint:
    2012.01.16 01:34

    _ISZONYATOSAN_ igazad van.
    És ezért ment már el a szűkebb család 35 alatti nemzedékének kétharmada (ez aztán az ütős kétharmad, ugye?) boldogabb vidékekre és több mint a felük (a már gyermekesek) nem is csinálnak titkot belőle, hogy majd akkor jönnek vissza, ha a függőleges mosoly eldanolja a Messiásból a Halleluját.
    És csak igazat tudok adni nekik. Sajnos (szerencsére?) a maradék is a Lajtán túl látja a jövőjét, amint befejezték a tanulmányaikat. Köztük van még, aki _MOST_ még úgy érzi, hogy ha kicsit összeszedi majd magát, szerez a hivatásában rutint, netán nevet, akkor majd hazajön. De szerintem pár év odakint nekik is meghozza a józan eszüket.
    És könnyen lehet, hogy még az idén pattanok én is, mert többen hívnak. Pedig nekem már Vác-alsón is honvágyam szok lenni.

    Hiv.: [@h-turul:](#comment-259669)
    Loading...
  42. Interlock (törölt) szerint:
    2012.01.17 14:06

    @Vödör: na, egy értelmesebb megfogalmazása annak, amit én elkezdtem a csoportról: herizonford.tumblr.com/post/15949256093/herizon-ford-hulye-szardarab-e-a-kormany-tudomanyos

    Hiv.: [@Interlock (törölt):](#comment-259670)
    Loading...
  43. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.17 15:59

    @Interlock:
    Herizon Fordnak tényleg baromira igaza van.
    A fidesznyikek menthetetlenek.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259671)
    Loading...
  44. V mint... szerint:
    2012.01.17 16:20

    @Interlock: Azt hittem csak egy eldöntendő kérdésre kell válaszolni.Igen.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-259672)
    Loading...
  45. Counter szerint:
    2012.01.17 16:25

    Fokozódnak az izgalmak.

    kepviselofunky.blog.hu/2012/01/17/schmitt_pal_nem_akarja_megzavarni_a_vizsgaidoszakot

    magyarkozlony.hu/pdf/11666
    A köztársasági elnök 23/2012. (I. 16.) KE határozata
    Magyarország Köztársasági Elnökének Érdemérme
    és Magyarország Köztársasági Elnökének Díszoklevele Éremmel kitüntetések alapításáról
    […]
    Budapest, 2012. január 16.
    Schmitt Pál s. k.,
    köztársasági elnök

    Ki fog holnap interjút adni a rádióban? Dr. Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke, Schmitt Pál, Magyarország elnöke…?

    Hiv.: [@Counter:](#comment-259673)
    Loading...
  46. Counter szerint:
    2012.01.17 16:31

    @Counter: A funkyn közzétett közlemény helyesírásáért felelősséget egyáltalán nem vállalok. A hibákat megszámolni sem vagyok hajlandó. Kriminális. Természetesen.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-259674)
    Loading...
  47. Pásztörperc szerint:
    2012.01.17 20:24

    @Counter: Teljesen igazad van: úgy egy tucat körül becslem. De azt azért említsük meg, hogy „álamfőnk” munkahelyét Köztársasági Elnöki Hivatalnak hívják. Azért ezt sem tudni, az már mesmeg a vérciki kategória…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-259675)
    Loading...
  48. Pásztörperc szerint:
    2012.01.17 20:28

    @Interlock: Igen, az elemzést pontosnak vélem (kár, hogy megfogalmazása ilyen csapnivaló).

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-259676)
    Loading...
  49. Counter szerint:
    2012.01.18 07:56

    Hogy ez a Csűrös Csilla milyen barátságos… és hogy az elnök mennyire nem tud folyékonyan beszélni se 🙂

    Hiv.: [@Counter:](#comment-259677)
    Loading...
  50. sajtohuba szerint:
    2012.01.24 09:33

    Prof. Heinemann ki van akadva.

    Viszont biztos nem olvasta a NER-alaptörvényt, ha képes ilyeneketz mondani, hogy „Nem vet jó fényt magyar kollégáimra, ha politikai opportunizmus miatt tartózkodnak attól, hogy megbüntessék az alapvető és lényegi tudományos etikai normák ellen vétőket.”

    index.hu/belfold/2012/01/23/heinemann_nem_dolgozott_egyutt_schmittel/

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-259678)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: De ugyanazt olvastuk. Továbbra is ta…
  • jotunder on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: ugyan.... nem vagyok pszichiáter.
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ijontichy: Én ezzel nem értek egyet: "A Kor…
  • Péter 2 on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: Lehet nem ugyanazt olvastuk. Tóta W., na…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Igen. Szerintem ezt tanítani fogják. Egy k…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: @Grrr: Csessze meg a wordpress! Kikukázt…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalomA Tisza kampánya ultra profi volt. Én még ilyet ne…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Hogy tudod elképzelni, hogy nem megy ?
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Tőlem esküdhetnének a láthatatlan repülő…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Engem a hivatalos magyar himnusz is irrit…
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@annokkk: : Off Arra kíváncsi vagyok, vitya megy-e…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: A Pankotai Lili nagyon jó beszédeket tar…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: A Tisza tele van energiával, és nem fé…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@dpetóer: Éppen nemzetegyesít. A csökönyös határon…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjEngem TótaW meg Tallián Miklós lepett meg: Azt mon…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: : Nomeg nagyon komoly szervezőmunka. Több,…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: Sárvár (Kőszeg, Celldömölk) az a Vas02…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom"@bvr: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Botka tak…
  • dpeter on Ez egy alkotmányos forradalomÉn ideológiailag nem vagyok elég képzett, így nem…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Azt mondták, 900 helységben kampányolt Mag…
  • dpeter on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: „nem a belpesti értelmiség (…) szeretné…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: " Inkább az a csodaszámba menő, hogy s…
  • halatlangazember on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@labrys: jó, hát ebben a válaszban nem az fáj, hog…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Kösz.
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: Ó, dehogynem. A Tisza a jobboldalról jö…
  • annokkk on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@labrys: A " külföldön a kutyának sem kellő " fide…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ipartelep: Persze, nem a 14-en, hanem a 96-…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: ja és a hisztike tárgya természetes…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: magyarországon nincs teljesen szétv…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @vattablz: Az összes nyert körzettől azért m…
  • Sándor Simon on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjA hisztike tárgya az, hogy a Tisza a programjában…
  • ipartelep on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @Grrr: Az ürge nyilvánvalóan egy szélsőrossz…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Megtaláltam. A "Miben lehetünk biztosa…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Már nem emlékszem, pontosan melyik bej…
  • vattablz on A Magyar Tudományos Akadémia közleményePfuj!
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjNa, itt a hitvalló. Akit üldöznek a 16 állásában,…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ha a vallása szerint válaszolgat kér…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@KennyOMG: Az a helyzet, hogy megkérdezték. Namost…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: ne már… miért próbálod makacsul újra és…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Elnezest, hogy ezt mondom, de minden…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomKét napra elszökött Pitbull, máris hangnemet válto…
  • Grrr on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: https://demokrata.hu/tudomany/lehet-hogy…
  • ijontichy on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: : Na ja. Akkor viszont oda kell figyelni…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Bár lényegében nem értek egyet veled, de én sem…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Évekkel ezelőtt néha belehallgat…
  • hakohen on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye. @Vidor Ferike: . Abszolút off: . Kiskamasz volta…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomAz őrszemek zavarták a csalást, a szegregátumok la…
  • hakohen on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye. @labrys: . Hááát, van aki nem felejt. És bizony,…

Posztrulett

A filozófia halála? A kínai szoba titka.

A filozófia nem halt meg, de a huszadik század egyik legjelentősebb gondolkodója, John Searle, szeptember 17-én, kilencvenhárom éves korában valóban elhunyt. 1995-ben Searle megkapta a Simon Newcomb-díjat, amelynek valószínűleg nem örült különösebben. A díjat ugyanis a mesterséges intelligencia elleni „legostobább érvért” ítélték neki. (Az életműdíjat Hubert Dreyfus kapta, akiről azt gondolták, hogy életének nagy részében …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Vidor Ferike
  • dpeter
  • LibaLeontin
  • janostothmeister
  • j.alfred prufrock II
  • susyk
  • Podvinecz marsall
  • Bogomil
  • ijenanyelvtan
  • rovidec398e17c6
  • darnoknew
  • princeghostly1c74fbc695
  • micike mici
  • dynamicist
  • mzoltan
  • sgtpotrien
  • Judit Merényi
  • bvr
  • ervsebeszet
  • onehumanoid
  • wolff
  • Grrr
  • anna007dor
  • lgombb
  • karsairita
  • thegaben86
  • tulajdonkppen
  • Czifra Zoltán
  • jotunder
  • tubarozsa
  • annokkk
  • opiniopraesumpta
  • nyulambator
  • simonandris2
  • istván orovecz
  • ijontichy
  • vattablz
  • fortin2
  • hakohen
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • macskahala
  • azuccahirmondoja
  • Psakreff
  • Morp65
  • halatlangazember
  • SMFB
  • cleantone2
  • Gaboxhrr
  • kisa
  • labrys
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d