Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje 2025.06.09
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon 2025.06.07
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége 2025.06.05
  • Padányi Viktor esete (heheposzt) 2025.06.05
  • Történelmi siker kapujában a magyarok! Fantasztikus eredmények! Az Index.hu a magyar felsőoktatás csodájáról! (jajdejónekünkposzt) 2025.06.05
  • Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!! 2025.06.04

A legolvasottabb posztok

  • Padányi Viktor esete (heheposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon
  • Terroristák támadtak Izraelre
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége

Deutsch Tamás esete a mittudoménmivel (semmiségposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

El a kezekkel Váradytól!
Szabad kábítószerezést a nagyhangú milliárdosoknak!
Picsába az oknyomozó újságírással, ha új-szoclib celebecskék disznóságai derülnek ki!  (Deutsch Tamás) 

       1. Deutsch Tamás haverjai általában úgy lettek milliárdosok, hogy bementek valakihez és elvették az illető tulajdonát, vagy egyszerűen csak megkapták egy összegben a milliárdot Deutsch Tamás Orbán Viktor nevű cimborájától, aki majd egyszer kér tőlük valamit. Például azt a milliárdot.

      2.  Várady dolgozott a pénzéért, ezt Deutsch-nyelvre nem lehet lefordítani, úgyhogy ezt hagyjuk.

      3.  Várady disznósága abban merült ki, hogy találtak nála annyi marihuánát, amelynek kb. a százezerszeresét szívta fel kokainban thaiföldi ladyboy-ok seggéről valaki, akinek megnevezésétől jogi képviselőnk infarktussal súlyosbított kérésére eltekintek. 

      4.  Az oknyomozó újságírás nem abból áll, hogy az államvédelem felhív minket telefonon és elmondja, hogy mit kell publikálnunk. 

      5.  A kurvaanyád, Tamás (Jutka nénitől elnézést kérek, ez egy absztrakt kurvaanya).

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519263-684b2424d1357' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519263&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519263-684b2424d1357&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519263-684b2424d1357' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Ávós csibészek, szevasztok

Next Post:

Közgazdászok

351 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. esernyősEvezős szerint:
    2015.01.08 11:14

    @labrys:
    Ismerve a „magyarembert”, kehet, hogy lennének heylek, ahol tényleg kialakulna valamiféle közösségi szellem és ennek eredményeként együttműködés több település között, de most erre sok esélyt nem látok.
    Példám: én egy alig kétezres településen élek, ahol tavaly irdatlan kampányt folytattak azért, hogy mindenki jelentkezzen be állandó lakosnak, mert akkor elérjük azt a számot (talán 2000?), amivel önálló lehet a falu. Mert most egy másik településsel kell közöksödni. De itt is van polgármester, meg 6 fős képviselőtestület, hivatal ha jól tudom 4 dolgozóval, csak a jegyző közös. Ugyanez a másik – hasonló méretű faluban is. És nem értette a kampányoló lakótárs, hogy nem értek egyet a kampányukkal, sőt.
    Mondom ezt úgy, hogy a polgi egyébként egy teljesen normális, abszolút vállalható ember. De hat képviselő + 4 alkalmazott + a polgi (ők kapnak fizetést is), nekem túltolt bürokrácia egy alig kétezres faluban.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-140939)
    Loading...
  2. Érvsebész szerint:
    2015.01.08 22:54

    @labrys: hát nem tudom, ilyen attitűdátgyűrés-szakértő is szívesen lennék (ha jól megfizetsz), meg esetleg a hivatalos demagógrendszeréltetés-ügyi pénz- és alanyi költő, ilyeneket tudok mutatni referenciának:

    Nyilvános az ügylöklista
    – a mi pártunk populista!

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140940)
    Loading...
  3. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2015.01.09 22:58

    @labrys: @Evezős: @WiteNoir: ragaszkodom a szubszidiaritáshoz. amit itt pedzegettem
    orulunkvincent.blog.hu/2014/11/18/es_akkor_most_mi_van_140/full_commentlist/1#c25614135
    , mármint a demokráciakiterjesztési internethasználat ügyében nekem az első számú vágyam épp az, hogy valahogy biztos lehetne az önkormányzati rendszer merevségén lazítani, kicsit képlékenyebb lehetne, hogy minek van egy önkormányzata, vannak-e (és milyenek a) járások vagy megyék, stb. ti az apró települések felől nézitek, az én fejemben inkább a másik véglet jár, hogy pl. Bp. III. kerülete magában foglal négy lakótelepet (meg még ezt-azt), a IV. kerületben kettő-három van (attól függően, hogy Káposztásmegyert egynek vagy kettőnek számítjuk) és egyik se kicsi; el tudom képzelni, hogy mondjuk Kocsér bizonyos ügyekben Pest megyéhez, másokban Bács-Kiskunhoz, néhányban meg Szolnokhoz tartozna.

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-140941)
    Loading...
  4. labrys szerint:
    2015.01.10 15:06

    @Érvsebész: nertársnő, a csasztus… /áthúzva/ lelkesítő népi* rigmus megfelelő minőségben tükrözi mozgalmunk elkötelezettségét és lényegét, de egy igazi mozgalmár az erőfeszítéseiért természetesen nem vár pénzt – az nincsen –, hanem önfeláldoz. Mintegy odadobja… khm… magát az Ügyért.
    …A státuszon kívül esetleg egy pártlogós nejlonszatyrot tudnánk még felajánlani.

    .
    .

    * népi, mivel a nép ajakáról származik, lévén az IDP** is az egyszerű, bérből-fizetésből élő nép lánya/fia, mondhatni közös akaratának reprezentánsa, televényének gyökere. Gyökereződik. A televényéből a népnek. (Csak egyben része az élnek is, ami csapat.)

    ** ehelyett _tényleg_ jobb lenne majd egy kevésbé dekonspiratívabb név 🙂

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140942)
    Loading...
  5. labrys szerint:
    2015.01.10 15:12

    @dr Brcskzf Gröőő: az általad szorgalmazott alapelvvel (és a megvalósítás általános módjával) továbbra is tökéletesen egyetértek. A fő kérdés, úgy tűnik, az, hogy hogyan lehetne mindezt egyszerű és főleg _vonzó_ formában elővezetni a választóknak? Tehát milyen rendszerben, vagy legalább milyen alapelvek mentén lehetne ebből egy széles körű támogatásra és lelkesedésre számot tartható követelést/szólamot gyártani?

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140943)
    Loading...
  6. labrys szerint:
    2015.01.10 15:19

    Körkérdés (főleg a vérző szívű demokraták felé): szerintetek milyen alapelveknek, megszeghetetlen alaptörvényeknek kellene az IDP-n _belüli_ titkos, de legalábbis nem reklámozott abszolút demokratikus-humánus elkötelezettséget tükröznie & garantálnia?

    Akár egészen konkrét szervezetépítési szabályjavaslatokat is hálásan köszönnék, de a principiális iránymutatást dettó.

    .
    .

    kl1p.com/V4Ku

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140944)
    Loading...
  7. Érvsebész szerint:
    2015.01.10 22:46

    @labrys: a névkérdést meg a pártlogós szatyrot megoldjuk okosba’:
    Pl.
    Allgemeine Liberale und Demagogische Initiative
    http://www.fogyasztovedonet.hu/images/stories/aldi.jpg

    vagy:
    Legitimista-Irredenta Demokratikus Liga
    http://www.creadoo.com/user_upload/1121246428_Lidl1.jpg

    (fhúúúú, ez de magóg!)

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140945)
    Loading...
  8. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2015.01.11 10:48

    @labrys: talán olyasmivel, hogy „alulról építkező államot!”. nem tudom, kivitelezhető-e egyáltalán olyan költségvetés, ahol az adót nem egy _országos_ hivatal szedi be és az _ország_gyűlés dönt arról, hogy mennyit csorgat vissza az önkormányzatoknak, hanem jelentős részben ellenkező irányú (és persze transzparens) a pénzmozgás.

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-140946)
    Loading...
  9. Névtelen szerint:
    2015.01.11 19:45

    @dr Brcskzf Gröőő:

    szerintem ez egyelőre egy téves elképzelés.
    semmilyen állam sem jó, de ez a magyar liberálisgörcsölés az államtól tényleg egy kelet-európai kisebbrendűségi komplexust sejtet, akár így van akár sem.
    a helyi önkormányzatok jobbára tudatlan, korrupt helyek, minél kevesebb van belőlük annál jobb.
    marad az állam, vagy még afeletti szervezet, az most elég nehézkes meg már tényleg nehezen védhető, így marad az állam. persze nem túlterjeszkedve.
    csak olyan pártokat kell hatalomba jutattni, akik nem élnek vele vissza úgy mint pl. a fidesz

    Hiv.: [@:](#comment-140947)
    Loading...
  10. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2015.01.11 21:48

    @WiteNoir: az IDP nekem a „de jó másokkal együtt ábrándozni” kategóriába tartozik: a demokráciáról alkotott elképzeléseimet próbálom (a magam számára is) érthető formába önteni és ellenvéleményekkel csiszolni. másképp fogalmazva: az aktuális magyar valóságot legfeljebb annyiban tartom relevánsnak, hogy milyen lózungot javasoljak valamely dédelgetett vágyálmom népszerűvé tételéhez.
    fentebbi hozzászólásomban „állam” alatt a lehető legáltalánosabb értelemben vett közösségi együttműködési kereteket értem, kormánytól-alkotmánybíróságtól a közoktatásig meg a veszélyeshulladék-megsemmisítésig meg vissza.
    a jelenlegi magyar „önkormányzatok” anyagilag teljesen kormányfüggők, alig van önálló mozgásterük, ezért ha akarnának se tudnának visszacsatolni a választóikhoz, hogy itt most az ő képviseletükben folyik, ami folyik; plusz még a masszív átláthatatlanság. nyilvánvaló, hogy ez egy csapásra még akkor se fog tudni megváltozni, ha valami féreglyuk magába szippantja a maffia (meg a Jobbik Betyársereg) fejét.

    az nyilván nem elég, hogy olyan pártok jussanak hatalomra, akik nem élnek vele „annyira” vissza: voltak már ilyen pártok hatalmon, aztán lett, ami lett. az államot (fentebbi értelemben) kéne úgy szervezni (a híres-nevezetes hatalommegosztás, transzparencia, stb.), hogy ne lehessen ennyire visszaélni. annyira még nem vagyok pesszimista, hogy ezt elvi lehetetlenségnek tartsam.

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-140948)
    Loading...
  11. labrys szerint:
    2015.01.12 13:58

    @WiteNoir: szerveződési szintekre/államra vonatkozó fejtegetése sajnos teljesen korrektnek tűnik, de ezzel:

    „az nyilván nem elég, hogy olyan pártok jussanak hatalomra, akik nem élnek vele „annyira” vissza: voltak már ilyen pártok hatalmon, aztán lett, ami lett. az államot (fentebbi értelemben) kéne úgy szervezni (a híres-nevezetes hatalommegosztás, transzparencia, stb.), hogy ne lehessen ennyire visszaélni.”

    megint tökéletesen egyetértek.
    Viszont egyáltalán nem vagyok otthon pl. a modern anarchista irodalomban – nem tudja valaki, milyen modelleket ajánlanak mostanság az állam kisközösségi meghaladására?

    (És még egy működőnek tűnő megoldás mellett is ott lenne ugye a ’na, de hogyan lehetne ezt M.o.-on pépesíteni a szavazók számára?’ kérdés…)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140949)
    Loading...
  12. Névtelen szerint:
    2015.01.12 19:00

    @labrys:

    nyilván az anarchisták is vagy „valódiak” azaz a kapitalizmus meghaladására törekszenek, vagy inkább kemény libertarinánusoknak is nevezhető antikapitalisták.
    modell sok van, de ezek mögött semmiféle jelentős tömeg vagy akárcsak elittámogatás sem áll (ezt jelenti a nincs alternatíva: nincs megfelelő létszámú és/vagy erejű csoport által támogatott alternatív modell), max. amit sokan támogatnának a hátrányos helyzetű/inaktív emberek juttatásának jelentős visszavágása….
    úgyhogy egyelőre mindez csak elmélet, nem sokkal több

    Hiv.: [@:](#comment-140950)
    Loading...
  13. labrys szerint:
    2015.01.13 13:23

    @dr Brcskzf Gröőő: @WiteNoir: OK, akkor szerintem egyelőre ne próbáljuk meghaladni a kapitalizmust (ami mellesleg még csak nem is létezik nálunk a szó valódi értelmében) – milyen más, korlátosabb eszközöket lehetne adni/ígérni a kisközösségi önrendelkezésre vágyóknak?

    Jut eszembe: _általában_ hol húzódnak szerintetek hazánkban a (létező?) kisközösségi határok? A települések szintjén? Falvak/városrészek szintjén? Járás nagyságrendű, spec. kulturális jellegzetességek által összetartozó tájegységeken („markáns savakkal bíró tájjelegű csoportkülönlegesség”)? …Sehol?

    Magyarul: érdemes-e egyáltalán a közösségeket célba venni (önszerveződés és közös érdek, mint felhasználható hajtóerő), vagy már annyira fragmentálódott a társadalom, hogy inkább az egyén szintjén kellene támadni? (Olyan ösztönzőkkel, amelyek esetleg elősegítik a kisközösségi önszerveződést?)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140951)
    Loading...
  14. Névtelen szerint:
    2015.01.13 16:06

    @labrys:

    (most az hogy nem létezik, eléggé vitatható, de ez már értelmezés kérdése)
    hátha lesznek jó felvetések, tőlem nem, mert én nem vágyom semmiféle kisközösségi önrendelkezésre, szóval ebben aligha vagyok illetékes.

    Hiv.: [@:](#comment-140952)
    Loading...
  15. rainy day woman szerint:
    2015.01.13 20:19

    @labrys: Megint lett egy rémképem, most egy másik. Tegyük fel, hogy a hatalom megszerezhető, a hatalmon lévők jó emberek lesznek, a társadalmi berendezkedésre választott minták és ideák — kapitalizmus, demokrácia, jogállam, önkormányzat, liberalizmus, humánus értékek, élni és élni hagyni… — a legjobb gyakorlatból és koherens egészet alkotónak választatnak, és még el is sikerül hitelesen magyarázni mindenkinek, hogy ez neki miért jó.
    És akkor felmerül bennem, hogy azt az egyet hogyan lennének képesek elhinni emberek (például én, szóval most nem is a tömegszerű tömegeket vizionálom, hanem magamat), hogy ez most tényleg maradhat, ha akarjuk. Hogy neki lehet látni ebben gondolkozni, ebben berendezkedni, ezt fejleszteni, gondozni. Hogy nem csavarják ki hirtelenül a kezünkből megint, sem kintőrl, sem bentről. Beleteheted a világ összes legokosabb fékek-és-ellensúlyokát, nem tudom élményszerűen elképzelni a bizalmat. Volna elkötelezettségünk a dolog iránt, de nem bírnánk a magunkénak érezni.
    Nyugtass meg 🙂

    Hiv.: [@rainy day woman:](#comment-140953)
    Loading...
  16. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2015.01.13 22:40

    @labrys: nagyon jó kérdések, de válaszom, sajnos, nincs, csak érzésem, ami szerint kevés a működő kisközösség, egy azonnali eredményre hajtó IDP-nek egyéni szinten kell támadnia, különösen arra az egynéhány egyénre, akik körül vannak kisközösségek. ja, természetesen ábrándjaim is vannak, mixerint ki kell provokálni az emberekből a kisközösségi érzést, megízleltetni velük, hogy sikeres lehet az egymásra figyelés, együttműködés; ami egyúttal a hozzáfűznivalóm a @rainy day woman: által mondottakra. (de ez nagyon ábránd, a jan. 2-i rendezvény ezt sokkal jobban kibontotta, aztán mit kaptak érte!)

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-140954)
    Loading...
  17. Névtelen szerint:
    2015.01.13 23:19

    bevallom, nem igazán értelek benneteket.
    rövid távon itt az a probléma, hogy az _aktuálisan_ leginkább követésre érdemes „liberális demokrácia” elérése érdekében korábbi dolgok helyreállítására és újak létrehozására van szükség. ezt nagyjából meg lehetne csinálni nem is olyan nagyon hosszú idő alatt. csak hát ehhez le kellene váltani a jelenlegi fideszt, távol tartani a jobbikot, pár ciklus erejéig legalább. utána lehetne továbblépni esetleg, de az még odébb van.

    Hiv.: [@:](#comment-140955)
    Loading...
  18. labrys szerint:
    2015.01.14 03:17

    @rainy day woman: nem hiszem, hogy meg foglak tudni nyugtatni. 🙂 De vegyük sorra!

    Abban hiszek, hogy a hatalom megszerezhető. Hogy a hatalmon lévők jó emberek lesznek-e, az indifferens, mivel ez az egész csak akkor működhet (itt és most), ha (szinte) irreleváns az állam szolgáinak az erkölcsisége, mivel a szabályok és törvények, amelyeket az IDP (suttyomban) magára/az országra kényszerít, nem, vagy csak nagyon nehezen teszik lehetővé azt, hogy Vezénylő Tábornokok váljanak a hatalomra kerülőkből.

    [Itt talán ellentmondást érezhetnek azok, akik korábban a garanciákra kérdeztek rá, és én azt válaszoltam, végső soron csupán személyi garanciák léteznek. Ez az ellentmondás azonban látszólagos: ugyanis a személyi garanciák az IDP _kialakításakor_, alapításakor, a mozgalom belső struktúrájának megalkotásakor, a céljainak és minimális/maximális programjának elfogadásakor nélkülözhetetlenek – mert az IDP hatalomra kerülése után már a mondott, illetve az elfogadtatandó (pl. a hatalomkoncentráció szempontjából igen erősen restriktív, a törvényes viselkedést és a szubszidiaritást ösztönző stb., stb.) országstruktúra, célok és törvények „uralkodnak”, és tartják kordában a hatalom rohadt almájától esetlegesen elcsábuló IDP-tagokat & egyéb államszolgákat. – Mármint ez lenne a terv. 🙂 Természetesen tökéletesen gazemberbiztos rendszert vagy pártot lehetetlen létrehozni, de azért nagyon nem mindegy, hogy egy szervezetben pl. az adócsalás, a vezér iránti feltétlen hűség a norma, vagy a szabálykövető viselkedés. Pedig minden társadalomban/mozgalomban vannak bűnözők is.]

    A következő kérdésedre válaszolva: nagyon sajnálom, de az teljesen mindegy, hogy a zemberek mit akarnak, tudnak vagy szeretnének (majd) hinni, és hogy merhetnek-e berendezkedni, fejleszteni, gondozni. Nem cél a zemberek _racionális_ meggyőzése. A zemberek gondolatai, tervei és szándékai érdektelenek (mellesleg Orbánékat sem érdekelték), csak a felhasználhatóság szintjén fontosak.
    Mert a zemberek akarata, idiotizmusa, önzése és tehetetlensége _ellenére_ akarjuk megváltoztatni a rendszert. Mivel csak úgy lehet. Mivel kényszerhelyzetben vagyunk. Mivel tudjuk, hogy az alkotmányos puccs igenis lehetséges – példa rá az Orbán-rezsim sikere.

    És noha a történelem számos példán megmutatta már, hogy mi a sorsa az erőszakos népboldogítóknak, ha közelebbről megfigyeljük ezeket a forrad… /áthúzva/ eseteket, azért találni egy közös nevezőt: nagyon kevés népboldogító erő indult neki úgy az erőszakos népboldogításnak, hogy
    1) a saját szervezete/mozgalma egyik legfontosabb alapelvének az _önkorlátozást_ tekintette volna [különben nem hihették volna magukat élcsapatnak/kiválasztott népboldogító erőnek/messiásnak etc.]
    2) népboldogító tevékenysége egyik legfőbb céljaként önmaga minél hamarabbi felszámolását tűzte volna ki (és nem évekkel, évtizedekkel későbbi időpontot értve ez alatt).

    Márpedig az IDP korábban vázolt stratégiájának épp ez a kettő lenne a lényege.

    Ha a terv bejönne, akkor az országra erőltetett normalitás keretrendszere nyilvánvaló és közvetlenül megtapasztalható egzisztenciális (és kulturális, civilizatórikus stb.) előnyökkel járna, ami remélhetőleg biztatólag, ösztönzőleg és bátorítólag hatna legalábbis a zemberek értelmesebb hányadára.
    A többieket meg egyrészt folyamatosan propagandával kellene bombázni, másrészt törvényes/szabálykövető életmódra szoktatni.

    Puccsisták persze bármikor, bárhol születhetnek. Az, hogy pl. Hollandiában vagy Norvégiában mégis csekély az esélye annak, hogy egy Vezénylő Tábornok magyar módra, alkotmányos puccsal átvegye a hatalmat, annak köszönhető, hogy (közhelyek) az említett országok struktúrája, kultúrája & civil szerveződései erősek/megfelelőek.

    …Ha viszont arra kérdeztél volna rá, hogy a társadalom értelmesebb részének érzelmi elkötelezettségét hogyan lehetne elnyerni, akkor a válaszom: egyrészt minden értelmes ember látja már, hogy _ezt_, ami most van, mindenképpen fel kell váltani valami gyökeresen mással. Másrészt – ismét – kit érdekel az értelmes kisebbség? 🙂 Nekik (nekünk) köszönhetően ugyan még egy választást sem nyert senki Magyarországon.

    (Ha valahol félreértettem valamelyik kérdést, elnézést!)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140956)
    Loading...
  19. labrys szerint:
    2015.01.14 03:22

    @dr Brcskzf Gröőő: hát ezekkel megint teljesen egyetértek. 🙂
    [De sajnos gőzöm sincs, milyenek lehetnének a leghatékonyabb egyéncélzó taktikák.]

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140957)
    Loading...
  20. labrys szerint:
    2015.01.14 03:27

    @WiteNoir: „…az _aktuálisan_ leginkább követésre érdemes »liberális demokrácia« elérése érdekében korábbi dolgok helyreállítására és újak létrehozására van szükség.”

    Így van.

    „ezt nagyjából meg lehetne csinálni nem is olyan nagyon hosszú idő alatt.”

    Így van.

    „csak hát ehhez le kellene váltani a jelenlegi fideszt, távol tartani a jobbikot, pár ciklus erejéig legalább. utána lehetne továbblépni esetleg, de az még odébb van.”

    Pontosan. És mivel az említett két pártot csakis a saját eszközeivel – a populizmussal és a demagógiával – lehet megverni, rövid távon csakis egy hozzájuk hasonló eszközökkel operáló erőtől várható az, hogy valóban hatékonyan leválthatja/távoltarthatja őket.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140958)
    Loading...
  21. Névtelen szerint:
    2015.01.14 12:52

    @labrys:

    a magyar nemjobbos tág értelemben vett értelmiség/média+a liberális pártok ezt a demagóg mozgalmat szétszednék. eddig is azt csinálták, ezután is azt fogják.
    jön egy új mszp-s arc, a „saját” oldala gyilkolja le dicső karakterét
    jön egy demagóg intézkedés, tizenév múlva is írnak róla az élet és irodalomban
    stb. stb.

    Hiv.: [@:](#comment-140959)
    Loading...
  22. labrys szerint:
    2015.01.14 15:41

    @WiteNoir: „a magyar nemjobbos tág értelemben vett értelmiség/média+a liberális pártok ezt a demagóg mozgalmat szétszednék.”

    Valóban így gondolod? Szerintem meg az említettek még egy kartondobozt sem lennének képesek szétszedni, sőt a saját seggük megtalálásához is térképre lenne szükségük (és még akkor is hatszor eltévednének, de közben halálosan összevesznének önmagukkal).

    Mondj _egyetlen_ komolyan vehető dolgot _bármilyen_ területről, amit az említetteknek az elmúlt öt évben sikerült „szétszedniük”! (Már saját magukon kívül, de azt sem ők tették, csak hagyták, hogy megtegyék velük.)

    Élet & Irodalom, értelmiség – ne hülyéskedj már… 🙂

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140960)
    Loading...
  23. Érvsebész szerint:
    2015.01.14 15:58

    @labrys: én utoljára a nagyanyám Jereván típusú vekkerét szedtem szét, amikor még órás szerettem volna lenni, nem pedig magyar nemjobbos tág értelemben vett értelmiség.

    (Mióta pedig magyar nemjobbos tág értelemben vett értelmiség vagyok, azóta még jobban szeretnék inkább órás lenni)

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140961)
    Loading...
  24. Vakmacska szerint:
    2015.01.14 16:05

    @Érvsebész: Szabó Lőrinc: Lóci órás lesz

    (főleg ha az olvasó szóképes módszerrel tanult olvasni)

    Hiv.: [@Vakmacska:](#comment-140962)
    Loading...
  25. Névtelen szerint:
    2015.01.14 16:08

    @labrys:

    a nullánál több hatásuk van. nagy biztos nincs, ez nyilvánvaló. de a kis negatív hatás elkerülése sem lenne hülyeség, ám még az sem nagyon megy
    persze lehet úgy tenni, hogy az égvilágon semmit sem számít, ha az összes valamennyire olvasott felületen a legalább valamilyen mértékig „népszerű” bloggerek és újságírók egyöntetűen támadnak valakit, kis liberális pártok meg elhatárolódnak, de azért túlzásokba esni nem kellene

    Hiv.: [@:](#comment-140963)
    Loading...
  26. Érvsebész szerint:
    2015.01.14 17:13

    @Vakmacska:

    🙂

    Debrecenben

    Cók-mókkal rakva, félve s boldogan,
    vitt, nyolcéves fiút, első utam
    Debrecen főutcáján. Mindenütt
    legendát vártam, hajdúkat s velük
    törököket, tűzvészt, gályarabot,
    s hogy jön Kossuth, s megint beszélni fog
    és de-tro-ni-zál… Azt hittem, csupa
    hős vesz körűl… Kisvonat mozdonya
    pöfögött fel s alá, mesebeli,
    guruló vaskocka s kocsijai:
    micsoda játék!… S vágy s való között
    egyszer csak átléptem a küszöböt:
    egy bolt felett cégtáblát láttam és
    rajta, hogy: „ÓRIÁS és ékszerész”,
    arany betűket… Megnéztem megint:
    Ó-R-I-Á-S?… Az!… Istenem!… Eszerint,
    gyúltam ki, itt egy Óriás lakik,
    s hirdeti, hogy mivel foglalkozik!

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140964)
    Loading...
  27. rainy day woman szerint:
    2015.01.14 19:45

    @labrys: Azt értetted csak félre, hogy a rémképemet egy még a tiédnél is jobb elképzelésbe ágyaztam bele, és még úgy sem látom, hogyan sikerülhet 🙁
    🙂
    Ha a földi Paradicsomot sikerülne is idetelepíteni holnaptól, akkor is csak egy újabb fordulat lenne, amikből minden emberöltőre jut idehaza olyan 2-3 már néhány generáció óta. Az csak az egyik dolog, hogy a fordulatok többsége önmagában is rossz volt (nekem a 90-es igenis tetszett!), de már a sorjázásuk is egy újabb, szerintem önálló életre kelt probléma.

    …Még emlékszem, onnan indultál és indultunk, hogy az elbaszott rendszerváltás erejével kell fűteni, de mi van, ha az elbaszott emútkéccázév erejével kellene? Van, akinek ennyi ideje nyírott gyepe van, nekünk meg ez.

    Nem vagyok egy nagy történelemtudor, és túl nagyot akarok átlátni, ez csak egy ilyen érzés most…

    Valamire rá kell tapintani, amitől a sok szerteágazó lehetőség és problémaforrás egyszer csak együtt kezd működni, jól. Ebben hiszek, hogy lehetséges, de ha nem áll össze a dolog, akkor elbaszódik megin.

    Hiv.: [@rainy day woman:](#comment-140965)
    Loading...
  28. labrys szerint:
    2015.01.15 01:12

    @Érvsebész:

    szerelem
    szerelem
    az órát
    keresem
    hogy a lelkébe
    pillanthassak én
    a nemjobboldali 🙂

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140966)
    Loading...
  29. labrys szerint:
    2015.01.15 01:14

    @WiteNoir: OK, nyilván sarkítottam, és abban igazad van, hogy az értelmesebb, tájékozottabb (ám nem szavazásdöntő) kisebbségre igenis hatással van/lehet az írott/digitális média, a megjelenő (nevezzük jobb híján ennek) értelmiségi vélemények.

    Az IDP bár populista, demagóg eszközökkel operálna, de ez kivételesen nem azt jelentené, hogy korrupt, törvénytelen gyakorlatot folytató maffiapárt, hanem csupán azt, hogy – minden egyes más párthoz hasonlóan(!) – igyekezne népszerűen és csábítóan megjeleníteni saját kitűzött céljait/terveit.

    Annak a vádnak pedig, hogy egy politikus vagy párt demagóg, nem hinném, hogy olyan hatalmas visszatartó ereje lenne (az értelmes választók között), amennyiben ezzel párhuzamosan nyilvánvalóan a demokratikus berendezkedést elősegítő/visszaállító lépéseket tesz, ilyen törvényeket hoz vagy követel.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140967)
    Loading...
  30. labrys szerint:
    2015.01.15 01:15

    @rainy day woman: sajnos nem hiszem, hogy az elmúltkéccáz (stb.) éves elcseszéseink erejét fel lehetne használni. Elvi szinten, a tanulságokat tudósok által levonva talán igen (ez történik is, hála az égnek, mert a tudomány az egyetlen hatalmas, igazán emberi eszközünk, ráadásul hosszú távon nagy ívben tesz erre a kurva politikára), de a politikai síkon nem. Egyszerűen túl ellentmondásos és túl széteső ehhez a történelem(ként számon tartott, jobbára hamis képünk), és túlságosan rövid a zemberek emlékezete. (Csak a sértettség érzése, az önigazolások, az irigységek, a hamis csoporttudatok élnek bennünk, azokra meg szvsz inkább nem érdemes bazírozni…)

    …Valami olyan lehet ez, mint a házasság: a kapcsolat hajnalán (= rendszerváltás + 20-30 év) egy-egy kiadós veszekedést még kiválóan fel lehet oldani egy-egy katartikus erejű kufircban (= gyökeres változás), de mondjuk három-négyszáz év után már az éltes Júlia is hashajtót tesz inkább a teljesen szétesett, kétmázsás Rómeó levesébe (= lassú társadalmi rothadás). 🙂 🙁

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140968)
    Loading...
  31. Érvsebész szerint:
    2015.01.16 22:48

    @labrys:
    „Hát fogjanak el, vigyenek halálra.
    Sebaj: hiszen te akarod. Igen,
    E szürke folt nem a hajnal szeme,
    Csak kósza pára a Hold homlokáról,
    S nem a pacsirta csattog a magasba,
    Az öblös égben, a fejünk fölött:
    Elmenni rossz, jobb is maradni tán –
    Jöjj hát, Halál. Így döntött Júliám.”

    Ja, de nem is ezért jöttem, hanem mert van itt megint valami:

    http://www.parameter.sk/rovat/paravelemeny/2015/01/16/miert-erdemes-jobbkozep-partot-csinalni-magyarorszagon

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140969)
    Loading...
  32. labrys szerint:
    2015.01.18 01:32

    Hogy el ne kallódjon [és tettem bele egy hatósági jogkörrel rendelkező, párt- és parlamentfüggetlen Korrupcióellenes Nyomozóhivatalt is :)]:

    kl1p.com/V4Ku

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140970)
    Loading...
  33. mavo szerint:
    2015.01.18 08:43

    @labrys:

    ezt a borzalmat kit tákolták össze? 🙁

    Hiv.: [@mavo:](#comment-140971)
    Loading...
  34. mavo szerint:
    2015.01.18 08:54

    @Érvsebész:

    így van, a rendszert kellene megváltoztatni, meg sajnos az emberek gondolkodását, de az meg ugye az oktatás lezüllesztésének visszacsinálásával lenne egyenlő.

    jelenleg az van, hogy a rendszernek beépített sajátossága a korrupcióra való lehetőség, amit eddig egyik társaság sem volt hajlandó eddig csökkenteni. a különbség csak a rendszerhibák kihasználásának mértékében van.

    a szockók pl. elég cinikus bagázs voltak, sok minden hangoztattak, amit egyáltalán nem úgy gondoltak, és elég sokat lopikáltak is, de a mostaniak konkrétan mindent telibeszarnak amit nyilvánosan hirdetnek. kezdve az úgynevezett polgárokkal, akiknek jól láthatóan már a létezése is irritálja őket.a mostaniak számára az az üdvös helyzet az, ha ők a „polgárok”, a nép többi része az legyen cseléd és proli, de persze nem a kockaköves, hanem a kussolós fajtából, aki hálás a gazdának hogy kenyérre még fussa.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-140972)
    Loading...
  35. labrys szerint:
    2015.01.18 14:47

    @mavo: jobbára én 🙂 Engem lehet szidni. (Nincs igazán érzékem a populizmushoz, ezt elismerem.)
    …Biztos vagy abban, hogy fogtad a kontextust is? (IDP etc.)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140973)
    Loading...
  36. vakapad szerint:
    2015.01.18 15:35

    @mavo:

    Az emberi társadalomnak beépített sajátossága a lopásra való lehetőség, amelyet eddig egyik ország egyik kormánya sem volt hajlandó csökkenteni (no, majd talán a kommunizmus).

    Hiv.: [@vakapad:](#comment-140974)
    Loading...
  37. mavo szerint:
    2015.01.18 20:48

    @labrys:

    pont az a baja, hogy súlyosan populista, és inkább a tünetekre koncentrál.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-140975)
    Loading...
  38. Érvsebész szerint:
    2015.01.18 21:15

    @mavo: összefoglalom neked egy szép képzavarban: labrys a populista köpeny alatt akarja belopni a demokrata-modernista malacot. Mondhatnám, kriptodemokrata, de mindig kilóg az européer malaca a demagóg köpönyege alól, szóval nehéz neki elhinni, hogy komolyan gondolja

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140976)
    Loading...
  39. vakapad szerint:
    2015.01.18 21:33

    Ebben az a jó, hogy a populista köpeny már sok-sok éve megvan. Egyedül a malac hiányzik, valakinek el kéne már indulni érte Falanszteriába.

    Hiv.: [@vakapad:](#comment-140977)
    Loading...
  40. Névtelen szerint:
    2015.01.18 22:40

    @vakapad:

    amit te szeretnél, azzal sosem kerülsz hatalomra:)
    a rendszerváltás hibáinak problémáinak megfizetjük az árát bőven, pl. orbán személyében

    Hiv.: [@:](#comment-140978)
    Loading...
  41. labrys szerint:
    2015.01.19 01:28

    @mavo: köszönöm az elismerést! /pirul/ Ez lenne a cél. Ahogy seprűbajnoknak is írtam: mi igazán csak A Népért…

    (Sajnos még mindig nem érzem _elég_ populistának, és egy rakás helyen csupán a váz van, hogy mit kellene pépesíteni a zembereknek. …De minden segítséget köszönettel fogadunk! Viszont érdemes elolvasni az előzményeket is, hogy ne fussunk üres köröket. Megint.)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140979)
    Loading...
  42. Érvsebész szerint:
    2015.01.27 15:17

    @labrys: jó, ha megvan itt:
    444.hu/2015/01/27/europa-sziriza/

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140980)
    Loading...
  43. labrys szerint:
    2015.01.27 19:42

    @Érvsebész: szép társaság. 🙂 De a válogatás teljesen ad hoc. (!!444!!4!)
    (Kivéve a bújtatott állítást, hogy Schiffer fogalmatlan hüje[sic]. Az korrekt.)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140981)
    Loading...
  44. nerángass szerint:
    2015.01.28 09:43

    @labrys: Egy pici finomítást ajánlanék a bérrendszerben. A tűzöltók mellett ( nem mintha valami ellenszenv lakozna bennem, inkább szociális érzékenység ) a kőfaragókat is helyzetbe kéne hozni, meg a balettáncosokat. Legyen tehát a béregység egy „ Kőbalta”, amelyet úgy kapunk, hogy a kőfaragók, balettáncosok és tűzoltók átlagbérét súlyozzuk az élősúlyuk átlagával, az egész osztva az élősúlyok összegével ( lásd söralátét ). Nu csto ?

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-140982)
    Loading...
  45. labrys szerint:
    2015.01.28 12:57

    @nerángass: érteni vélem, amit mondasz :), eredetileg én magam is azzal a munkahipotézissel indítottam, hogy a tanárok, tűzoltók, mentőorvosok stb. átlagbérének középértékében kellene maximalizálni a képviselők (stb.) összjuttatását.

    Ezzel a modellel csak egy gond van (és ebbe a csapdába én is folyton-folyvást beleesek): túlságosan összetett. Az IDP, ugye, elsősorban a magyar társadalomban (valóban) létező populizmus/demagógia erejére építene, márpedig hosszas bérközépérték-számítgatási gondolatmenetekkel nem lehet egy tüntetésen vagy nagygyűlésen népet tüzelni. Arról nem is beszélve, hogy a megcélzott szavazóközönség/hívek, azaz a magyar választók jelentős hányada idióta /áthúzva/ tanulatlan & tájékozatlan, végletekig egyszerű, infantilis lélek, és visszariad már egy százalékszámítástól is.

    Ha nem tetszik a tűzoltós megoldás, részemről teljesen nyitott vagyok bármi hasonlóra: kicserélhetők a fent említett mentőorvosokra, vagy tanárokra etc. (A tűzoltóst azért találtam jónak, mert klassz kis demagóg szlogenek építhetők rá, pl.: ’A tűzoltók minden nap emberéleteket mentenek, a politikusok pedig minden nap emberéletekkel játszanak – és még a politikusok markoljanak fel ezért több pénzt?’)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140983)
    Loading...
  46. labrys szerint:
    2015.02.01 15:23

    Frissítettem a cuccot a vagyonnyilatkozatos részhez lopottakkal 🙂

    kl1p.com/V4Ku

    /Most már nagyon elkelne egy szervezetépítési zseni 🙂 + egyre jobban keveredik megint a valódi, settenkedő program a hatalommegszerző-szavazatmaximalizáló populista vázzal… [„Rút, populista váz” – Ady Béla]/

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140984)
    Loading...
  47. Érvsebész szerint:
    2015.02.24 13:34

    http://www.parameter.sk/rovat/paravelemeny/2015/02/23/az-nem-ugy-van-4-korrupcio-es-antikorrupcio

    Ez olyan szép, hogy könnybe lábad a szemem. Apróság, hogy alkotmányozni kéne hozzá, fékek-ellensúlyok, satöb.

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-140985)
    Loading...
  48. rainy day woman szerint:
    2015.03.01 19:52

    @labrys: Arra gondoltam, hogy mennyire kapóra jön egy csomó orbáni intézkedés, amiknek nincs különösebb hatásuk a költségvetésre, egy tollvonással semmissé tehetők, és szépen összefoglalható a velük szembeni ellenérzés abban, hogy „baszogatnak minden ok nélkül”. Valahogy így egyben kéne a zászlónkra tűzni, hogy minden szabadságnyirbálást azonnal visszacsinálunk, amit ennyire könnyedén vissza lehet (a komolyabb tételeket pedig nyilván szakértők veszik a gondozásukba), ilyen lenne pl. a vasárnapi nyitvatartás, a sürgősségi fogamzásgátlás instant elérhetővé tétele, a trafikolás felszabadítása. (Az a baj, hogy önvédelmi okokból nincs a fejemben egy teljes up-to-date sérelemlista, ahogy, gondolom, senki másnak sincs, de a fuckner.hu-ról meg némi egymás közti egyeztetéssel kiszemezgethető mindaz, ami beillene ez alá az ígéret alá.)

    Hiv.: [@rainy day woman:](#comment-140986)
    Loading...
  49. labrys szerint:
    2015.03.02 00:29

    @rainy day woman: teljesen igazad van. Mondjuk most semmilyen frappáns mód nem jut eszembe, ahogy a „vissza minden baszogatást” csokorba lehetne fogni, de pl. a nyitvatartás, trafikolás etc. már benne vannak a progr… mit is beszélek, a Programban. 🙂

    A sürgősségi fogalmazásgátlást (meg egyáltalán, az abortusztablettát stb.) nagyon szeretném beletenni, de akkor legyetek szívesek ti nők szavakba önteni, hogy lenne jó! (Meg vízkereszt, meg amit akartok.)

    Itt az alap, ha valaki keresné:

    kl1p.com/V4Ku

    Hiv.: [@labrys:](#comment-140987)
    Loading...
  50. rainy day woman szerint:
    2015.03.06 22:39

    @labrys: Lehet, hogy mára már teljesen rendben is van ez a szlogen nyelvileg 🙂

    Sürgősségi fogamzásgátlás: OTC, illetve a szoptatáskor nem használható de nem 72 órán belül hanem 5 napig hatásos fajta receptre.
    Abortusztabletta: engedélyezni kell, orvosi felügyelettel természetesen.
    Sima fogamzásgátló: OTC.
    Tájékoztatókampánnyal együtt mindez.

    Hiv.: [@rainy day woman:](#comment-140988)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : És az egész szürreális tragikomédia…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMegint a Boeing.
  • halatlangazember on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeNemtom volt-e már, ha igen, bocs: Elon és Donald t…
  • Virág et. on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeA kábítószerfogyasztás rossz dolog, gyerekek.
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreNémi cinizmust érzek a szavaidban. Dehogynem érdek…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak Izraelre@Késes Szent Alia: Nem hiszem, hogy ilyen szinten…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak Izraelre@KennyOMG: Talán ma éjjel még nem, bár tényleg sok…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak IzraelreUgy tunik nemlufi, es holnap erdekes napra ebredun…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreHegseth: Irán jelenleg aktív lépéseket tesz az ato…
  • azuccahirmondoja on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "... más módszert kell keresni" Senki nem…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreValami mozgolódás van Irán környékén. A közvetlen…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trumpjugend besúgó https://www.msnbc.com/top-stori…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: konstruktív bizalmatlansági indítvánnyal v…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)Egyetértek mindennel, amit írsz, csakhogy amíg te…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/06/11/a-szuverenitasvedelmi-hi…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Én értem a keserűséget, de a tényáll…
  • ikarus on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Hogy érthető legyen, idemásolok egy részt…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: Eddig számomra a megkerülhetetlen axióm…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Semmi nem garantálja, semmi nem biz…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : Mondjuk meg kell tanulnod úszni (ld. Oc…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Vissza kell kérdeznem: mi garantálja, hog…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@Grrr:: Szegénységkutatás – elemzés a magyarok pén…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Továbbá: a lényeges kérdéseimre nem érkezett válas…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Elnézést, képtelen vagyok mindenkinek külön-külön…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Off A pontosság kedvéért: a szomszéd…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Grrr: Néhány tényező árnyalja ezt a szegény…
  • Grrr on Padányi Viktor esete (heheposzt)@ipartelep: Szerintem ebben nagyon szépen megegyez…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekAz adatok alapján nem gyorsul az infláció amúgy, i…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @Grrr: Amit itt írsz, Gyurcsány bűneit minie…
  • tahonoli on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeHiv.: @incze: Lehet jól látja @thegaben86:, hogy M…
  • ijontichy on Elon Musk kissé önkritikus tweetje@incze: : Van ez így :-) https://www.youtube.com/w…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Talán lejött eddigi hozzászólásaimbó…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"A kormány számára kisebb pofonnal érhet fel a fri…
  • incze on Elon Musk kissé önkritikus tweetjemár sajnálja. https://x.com/Tendar/status/19327098…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@darnoknew: : "amit mi kifőzünk a vincent boszorká…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : I've got some bad news for you sunshine…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: "a kockázatok csökkentéséről nemcsak gondo…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: Nem látom, hogy itt bárki is vitatná amit…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Vastagbőr-blog szemlézte: Lakner Zoltán: Orbán a d…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hibát követtem el. Nem írtem le explicit, hogy nem…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: :) Ha nekem szól, akkor nem érzem talál…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Mondják, hogy akik nem tanulnak a t…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "mindenki univerzális, objektív, eleve…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @incze: Köszönöm. :) Szerintem teljesen korr…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Bocs mindenkitől, de sajnos esélyes…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@Grrr: Gyanítom, hogy inkább nem értették a kérdés…
  • naki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @ijontichy::https://444.hu/2025/06/10/42-mil…
  • incze on Viccországban bejelentenek@tahonoli kolléga kedvéért ideteszem amit a chatgp…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)P.s.: …Amennyiben valakiben felmerülne, hogy e pon…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Az Orbán-rezsim eltörlésére más módszereket kell k…

Posztrulett

A helyzet

Ma Magyarországon hoztak egy törvényt, ami bünteti a melegek melletti nyilvános kiállást. A kínai kommunista párt gyakorlatát követve, arcfelismerő programot vethet be az állam azok ellen, akik mégis kiállnak nyilvánosan a melegek mellett. Vaníliafagylalt-e ez? Nem vaníliafagylalt. Akkor esetleg kettős integrál? Nem, nem az. Talán mégis fasizmus? Pontosan.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Podvinecz marsall
  • Tehenész
  • szabol25
  • mecsekijeti
  • Psakreff
  • Gaboxhrr
  • j.alfred prufrock II
  • tahonoli
  • Ferenc Orosz
  • twmmy
  • cleantone2
  • Gabor
  • outis
  • Mikonu
  • csunyatáp
  • aerduloensamtonight
  • Virág et.
  • onehumanoid
  • susyk
  • macskahala
  • barki
  • nerangass
  • janostothmeister
  • naki
  • simonandris2
  • Judit Merényi
  • outsiderb
  • Hanyistók
  • ra0213
  • anna007dor
  • vattablz
  • dynamicist
  • Késes Szent Alia
  • lgombb
  • ipartelep
  • opiniopraesumpta
  • halatlangazember
  • annokkk
  • dr Brcskzf Gröőő
  • SMFB
  • labrys
  • jelbeszed
  • jaurin
  • marysolotravez
  • tortt49
  • gearforbooks
  • karsairita
  • istván orovecz
  • excombo
  • pogny
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d