Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból 2025.05.04

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt)
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból
  • A bukaresti Karácsony Gergely

Eltávolodik, válla fölött hátranéz és posztol még egyet

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Kettes

“Hisz a páratlanul nagy felhatalmazás nemcsak azt jelenti, hogy Orbán Viktor nem menekülhet a felelősség elől, hanem azt is biztosítja, hogy ha ő gyengén muzsikál, akkor azért mi magunkat okolhatjuk majd, mondván, miért adtunk ilyen mértékű felhatalmazást neki.” (HHF – Heti Válasz)

Blogunk egy ideje figyelemmel kíséri Horkay-Hörcher Ferenc kiútkeresését az orbánizmusból.

Horkay-Hörcher 2010-ben még a poszt mottójában idézett hűségesküvel fogadta Orbán Viktor alkotmányozó hatalmát. 2014-ben a Danube Institute-nál publikált Orbán-elemzésében – jotunder szavaival – „megpróbált magának egy olyan Orbán-képet konstruálni, amely Orbán 1. elfogadható egy konzervatív európai ember számára, 2. valamiféle hasonlóságot mutat az ún. létező Orbán Viktorral”. Figyelemre méltó próbálkozás volt a lehetetlenre, és nem is sikerült neki.

Ezen a héten nyilvánosan leírta, hogy ő eltávolodott a Fidesztől.

Az eltávolodásra felsorol majd kéttucatnyi okot, úgymint
– a Simicska-jelenség, valamint a Simicska-háború ténye és annak kezelése (különös tekintettel a jobboldali újságíró-társadalom lenézésére)
– alkotmányozó voluntarizmus
– konfliktus-élező politikai technika
– populista retorika
– plebejus öntudat (szemben a szerintem kulcsfontosságú polgárival és középosztályival)
– anti-intellektualizmus, kultúra- és felsőoktatás-ellenesség
– nemzeti elkülönülés (szemben egy európai és közép-európai integrációval)
– nyugatellenesség (szemben egy értelmes nyugat-kritikával)
– korrupció
– hatalmi arrogancia (lásd power tends to corrupt, and absolute power (2/3!) corrupts absolutely.)
– alapjaiban elhibázott személyzeti politika (az új generációs politikai vezetők erkölcsi és emberi fogyatékosságai)
– az ifjúság-politika teljes hiánya
– az elvándorlással kapcsolatos teljes értetlenség
– a közmédia fogalmának teljes félreértése
– a keleti (déli nyitás) teljes félreértése
– a putyini politikával való kokettálás
– a hagyományos nehézipar érthetetlen erőltetése
– magánbirodalmak kétséges jogszerűségű kiépítése
– a hatalom kézi vezérlése, szakpolitikák háttérbe szorítása
– civilizálatlan jelenségek és gesztusok

ami egy “mérsékelt konzervatív” számára legalábbis deal-breaker, egy kicsit is temperamentumosabb konzervatív pedig a lista felénél zsebre vágna egy doboz lőszert, a vállára kapná a duplacsövűt és nem eltávolodna a Fidesztől, hanem rárúgná az ajtót. Ez a lista ráadásul egy konzervatív számára megengedhetetlenül elnéző az Orbán-rendszer nepotizmusa, debilitása, civilgyűlölete, xenofóbiája, focibuzisága, macsósága és primitív bandahumora iránt.

De rendben van, Horkay-Hörcher eltávolodott, no nem úgy, mint az a párszázezer másik magyar, aki ötszáz-ezerötszáz kilométerre távolodott el a Fidesztől, pedig egyébként szarik a Simicska-jelenségre, az ő eltávolodása intellektuális természetű. Figyelembe véve, hogy az általa felsorolt okok egyike sem jellemző a balliberális oldalra, érdekelne, hogy Horkay-Hörcher melyik irányba távolodott el a Fidesztől: a baloldal felé nyilván nem, a Jobbik felé sem, akkor felfelé? lefelé? Vagy konstruált megint egy nemlétező Orbán-képet?

Ezen kívül arra is kíváncsi lennék, hogy most, hogy Horkay-Hörcher kiábrándult a Fideszből, bekövetkezett-e a mottóban megfogalmazott eset: Horkay-Hörcher Ferenc okolja-e magát, okolja-e a jobboldalt és a jobboldali értelmiségi hátországot Orbán kudarcáért, és felteszi-e a kérdést, hogy miért adtak ilyen mértékű felhatalmazást Orbánnak?

Nyilván nem, és ha fel is tenné, neki is esnének, mint Mezei Balázs a mandineren. (Mezei Balázs vallásfilozófus, egyetemi tanár, rezsimtibi elég bizonytalannak érzi, hogy valóban létezik-e a korrupció oly módon a kormány köreiben, ahogyan azt André Goodfriend megfogalmazta, aztán egy akkora 1972-es Népszabadság-vezércikket rottyant oda gazdasági sikerekkel, nemzetközi imperializmussal és konstruktív kritikával, hogy megcsörrennek a polcon a szochazáért érdemrendek.)

Visszatérve Horkay-Hörcherre: áruljuk el végre neki, hogy nem ő távolodott el a Fidesztől. Azt kellene elfogadnia, hogy a Fidesz kezdettől fogva átbaszta őt – a mérsékelt konzervatív értelmiségit éppúgy, mint a lakótelepi nyugdíjast, a parasztot, a vidéki orvost, a bankárt és a budai úriasszonyokat. Nem szégyen az. Kiállni, elmondani, hogy vak voltam, benéztem és megkérdezni, hogy mit tehetek azért, hogy helyrehozzam a hibámat.

Most még lehet. Jövőre már nem biztos, hogy lesz rá lehetőség.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519132-68266da970afe' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519132&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519132-68266da970afe&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519132-68266da970afe' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Az Örülünk Vincent blog nemzeti konzultációja

Next Post:

Hülyének nézve

131 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. balmoral szerint:
    2015.04.26 13:34

    @Manchmal: Nem írhatom ide, mert disznó. Na jó, csak a poénját: „De pont ezzel a kurvával?”

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-130183)
    Loading...
  2. jotunder szerint:
    2015.04.26 13:57

    miközben részben egyetértek Kettes kollégával, szeretném megjegyezni, hogy Horkay-Hörcher inkább irodalmár és esztéta, mint ideológ, és nem vett részt gengszterségekben.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-130184)
    Loading...
  3. miért szerint:
    2015.04.26 14:00

    Azért tisztelet HHF-nek, hogy eljutott eddig, hiszen viktátor híveinek jó része ezt sohasem fogja beismerni (majd minden letagadnak), ahogy a mandineren őt ekéző ifjú titán sem (legfeljebb tíz év múlva ő is mindent letagad).

    Hiv.: [@miért:](#comment-130185)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2015.04.26 14:03

    valasz.hu/publi/a-ketharmados-fidesz-gyozelem-mumusa-28227

    valójában ezzel a szöveggel kellene számot vetnie HHF-nek.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-130186)
    Loading...
  5. Counter szerint:
    2015.04.26 14:11

    @Manchmal: Nem biztos, hogy jól értem a kérdést.

    Az „ezek ilyenek, ezekkel nem lehet, ezek nem akarják” viszonyulás megítélése azon múlik, hogy az „ezek” milyen ismérv alapján állíttatik össze?

    Hiv.: [@Counter:](#comment-130187)
    Loading...
  6. Névtelen szerint:
    2015.04.26 14:43

    @jotunder: De, ideolog. Nem is csak azért mert az MTA Filozófai (!) Kutatóintézetének igazgatójaként ideológ, hanem mert a szakterülete is poltikai-flozófia történet, ő hozza rendszeresen nyakunkra a jócskán elhülyült Scrutont, kifejzetten morálfilozófiai és politkafilozófiai izéket nyögdös a blogján, folyamatosan végigszerepelte a jobbtévékben a 204-2014es helyfoglaló évtizedet. Legfeljebb kudercosabb neki az élet, mert gfodgnóm sikeresebb lett a házuktáján. Ja, és az eltávolódásban esetleg az is benne van, hogy elkezdték néhány tisztogatni az utat az akadémiai tagságáért, ami ugye ilyen pedigrével egyre nehezebb lesz.

    Hiv.: [@:](#comment-130188)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2015.04.26 14:47

    @fortin2: az, hogy valaki időnként ír valamit a konzervativizmusról, nem teszi ideológgá. számomra bőven belefér, amit csinál.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-130189)
    Loading...
  8. Kettes szerint:
    2015.04.26 14:47

    @jotunder: Egyetértek, HHF nem vett részt a gengszterségekben. Sajnos, sajnos a neve közvetlen összefüggésbe hozható önkényuralmi politikai rendszerrel – az orbánizmussal -, az Akadémia állásfoglalása alapján tehát, tekintet nélkül arra, hogy milyen kiváló irodalmár és esztéta egyébként, _nem_ ajánlott, hogy halála után közterületet – kivéve buszforduló – nevezzenek el róla.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-130190)
    Loading...
  9. nu pagagyí szerint:
    2015.04.26 15:00

    Nem ismerem az illető munkásságát, de komolyan meglepődtem. Mindig azt hittem, hogy az Orbán hívők minden hájjal megkent sunyi képmutató alakok. Most jöttem rá, hogy naiv hülyék is vannak köztük. Úgy gondoltam, hogy a Fidesz első kormányzása önmagáért beszélt. Orbán köztörvényes bűnei (apja kistafírozása egy zsíros Dunaferr megrendeléssel, kicsinálva az érvényes szerződéssel rendelkező addigi beszállítót, a sárazsadányi csíny stb.), a közmédia ocsmány megszállása, az idióta zászlóanyázás, a koronával elkövetett blődségek, az egész pályás letámadás a demokrácia minden elvének megsértésével éppen elég információ volt a „nagy formátumú” politikusról. Bukása után még ehhez a szinthez képest is hülyébb és károsabb lett.

    No, de soha nincs későn. Gratulálok az entellektüel elvtársnak, hogy megvilágosodott. Most egy darabig rossz lesz, nem érzi majd az akol illatát, de ha túl éli, egy szabad világ nyílhat meg előtte.

    Hiv.: [@nu pagagyí:](#comment-130191)
    Loading...
  10. vörösbor(de)minőségi szerint:
    2015.04.26 15:48

    nem szeretnék hátrafelé mutogatni mert ebből(is)elég volt már, valamint nem vezet sehova.de nagyon hibáztatom okolom az értelmiséget,akiknek böven lett volna idejük arra,hogy rámutassanak az ordas hibákra és idejében felhívják erre a figyelmet.mire gondolok? arra,hogy aki önálló egzisztenciával rendelkezik,és nem függ a hatalomtól -ráadásul még „látó”ember is,no ezeknek mínd mind óriási felelőssége van a jelen helyzet kialakulásában.
    amig nem kerültek bajba addig fölényesen legyintettek csak-nem az én dolgom-
    no elérkezett az idő,amikor bezony tán még kicsit késő is?
    valahogy úgy érzem,hogy a sértettek azok most elég nagy ütemben kezdenek megvilágosodni.
    de ugyanakkor azt is érzem-ennek sem szabadna bedőlni!
    egyszerű durcás megnyilvánulás,és köze nincsen az önvizsgálathoz.
    nem örülök neki.
    több tartás mégtöbb szolidaritás -ez/ezek kellenének nagy dózisban és baromian sütgősen.

    Hiv.: [@vörösbor(de)minőségi:](#comment-130192)
    Loading...
  11. Nyekenyóka szerint:
    2015.04.26 15:55

    Le fog még szavazni a Fideszre úgyis, kinézem belőle.

    Hiv.: [@Nyekenyóka:](#comment-130193)
    Loading...
  12. OoOoOo szerint:
    2015.04.26 16:02

    @vörösbor(de)minőségi: milyen értelmiséget? PBK?

    amúgy meg mondok neked egy nem értelmiségi dolgot, ami ugyanezt csinálta és elég nagy a hatása a dolgokra: RTL Klub.

    Hiv.: [@OoOoOo:](#comment-130194)
    Loading...
  13. balmoral szerint:
    2015.04.26 16:30

    @vörösbor(de)minőségi: „Önálló egzisztenciával rendelkezik, és nem függ a hatalomtól”? Azték lovasság?

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-130195)
    Loading...
  14. Manchmal szerint:
    2015.04.26 16:45

    @Counter:

    Mivel származási csoportnak (“cigányok”) vélekedéseket a származásuk alapján közösen tulajdonítani hamis (és rasszizmus), vélekedések által meghatározott csoportnak (“jobboldaliak”) vélekedéseket tulajdonítani ezzel szemben nem (legföljebb is tévedés), igen.

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-130196)
    Loading...
  15. Manchmal szerint:
    2015.04.26 16:46

    @balmoral:

    Szerintem nyugodtan ideírhatod. Pontozd ki a csúnya szavakat. 😀

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-130197)
    Loading...
  16. csársz szerint:
    2015.04.26 16:54

    milyen fidesz?
    a tévedés mindig itt van
    nem, nincs fidesz, csak OV van*,

    és ezt HHF is tudta legalább a lelke mélyén (meg történelmi ismereti alapján), de mindig vannak értelmiségik, akik azt hiszik, majd ők a kellő pillanatban a megfelelő érvekkel, mégiscsak az ország sorsáról van szó…

    és aztán csalódniuk kell

    *és ami végzetes, az OV-leváltók is egy ellen-OV-re várnak, aki majd, és nem látják, honnan és mikor már végre

    Hiv.: [@csársz:](#comment-130198)
    Loading...
  17. balmoral szerint:
    2015.04.26 16:55

    @Manchmal: O.k.: Tehát a vicc a következőképpen hangzik (csúnya szavak kipontozva): ……. …… .. ………………… . …… …….. ……………… . …………….. …… …… ….. ?……………………… ………………………… … …… ……! ………… ……………. ……… ….. . …………. …………… .. …………. .
    – …………………? Na, jó, jó, de pont ezzel a kurvával?

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-130199)
    Loading...
  18. balmoral szerint:
    2015.04.26 17:00

    @jotunder: Ha valaki nem ideológ, akkor az elegendő mentség-e arra, hogy hülyeségeket firkáljon? Tudom, egyesek szerint esztétáknak direkt kötelező.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-130200)
    Loading...
  19. Manchmal szerint:
    2015.04.26 17:09

    @balmoral:

    😀

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-130201)
    Loading...
  20. Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] szerint:
    2015.04.26 17:53

    „aztán egy akkora 1972-es Népszabadság-vezércikket rottyant oda gazdasági sikerekkel, nemzetközi imperializmussal és konstruktív kritikával, hogy megcsörrennek a polcon a szochazáért érdemrendek”

    – Na, ezen beszartam a röhögéstől. :-))

    Hiv.: [@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:](#comment-130202)
    Loading...
  21. Névtelen szerint:
    2015.04.26 17:54

    @ipartelep: Természetesen van vallás filozófus. Olyan papnövendék, akinek nem jött össze a cölibátus.

    Hiv.: [@:](#comment-130203)
    Loading...
  22. vörösbor(de)minőségi szerint:
    2015.04.26 17:56

    @OoOoOo: naja és amikor leszelidült az a bizonyos reklámadó büntinek is látszó mértéke? akkor ujra jöttek a cukimormota született 3fejjel és jegesmedvék fürdenek boldogan…
    én is örültem a kritikusabb ertéeleskedésnek de azonnal visszaszelidültek amint előjött a brüsszelnemengediii és felülvizsgáljuk és majd 5%körülivé tesszük-no és mi történt? RTL minimalizálta a vitriolos megjegyzéseit.
    tény,hogy amig kemény volt addig élveztem én is.

    Hiv.: [@vörösbor(de)minőségi:](#comment-130204)
    Loading...
  23. Counter szerint:
    2015.04.26 18:02

    @Manchmal: De ki beszélt itt rasszizmusról? Én nem. Arról beszéltem, hogy az önfelmentő mechanizmus egy csoporttal szemben, a csoport tagjainak uniformizálása és a felelősség rájuk tolása hogyan működik.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-130205)
    Loading...
  24. vörösbor(de)minőségi szerint:
    2015.04.26 18:03

    @balmoral: langyos langyos….de arra gondoltam,hogy azért vannak szép számmal azok akiknek valóban nem állami megrendelésből van pénzük és egészen nyugodtan hátradőlve kritizálhatnának persze úgy,hogy javasolnak is nem csupán sorolják mi a rossz.
    na ebből a hátradőlés-ami megvalósult.
    komolyan gondoltam,hogy baromi nagy a felelősségük mert ők megtehették volna azt amit átlagember(vagy kisember ami most kötelező?)
    nem léphet meg,mert a csekkeket a kaját fizetni kell.és ebben az esetben nem tudok haragudni a kussolásra.
    nem csepelről fog elindulni egy nagyobb tömeg és csapkodja majd az asztalt…de ha igy lenne? az akkor már nem asztalcsapkodás és reklamálás lesz és javaslatokat sem fog tartalmazni-hanem kökeményen és főleg mérgesen számonkér.

    Hiv.: [@vörösbor(de)minőségi:](#comment-130206)
    Loading...
  25. Counter szerint:
    2015.04.26 18:04

    @csársz: Ez az ellen-OV lett volna 2004-ben és 2006-ban Gyurcsány Ferenc.
    Ő viszont inkább úgy döntött, azt mutatja meg, hogy az OV típusú vezetők hogyan tudnak enhibájukból porba hullani. OV köszöni szépen a leckét.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-130207)
    Loading...
  26. Névtelen szerint:
    2015.04.26 18:06

    Ez a cikk tökéletesen tükrözi az átlag ember érzéseit az egész hatalommal és kormánnyal kapcsolatban ;

    nol.hu/velemeny/lefagyas-1530157#comments_1530157

    Hiv.: [@:](#comment-130208)
    Loading...
  27. bekerült szerint:
    2015.04.26 18:16

    A bloggal egyetértek !

    Hiv.: [@bekerült:](#comment-130209)
    Loading...
  28. Rhonin szerint:
    2015.04.26 19:41

    Ez a bejegyzés teljesen ül, de egy baj van vele. A következő 1000 évben kb. két évente újra ki lehet majd posztolni, csak az izmusokat és a neveket kell cserélgetni benne. Hacsak nem lesz végre egyszer már a magyar történelemben igazi számonkérés. És itt nem parasztvakító látványjogászkodásra gondolok…

    Hiv.: [@Rhonin:](#comment-130210)
    Loading...
  29. Netuddki. szerint:
    2015.04.26 19:44

    Röviden és tömören? Ostoba, haszonleső balfasz az aki az I. orbán kormány után még közösködik „ezekkel”.

    Hiv.: [@Netuddki.:](#comment-130211)
    Loading...
  30. csársz szerint:
    2015.04.26 19:44

    @Counter: de nem ellen-OV kell, hanem valami egészen más

    valaki(k), aki(k) belülről demokratá(k), és örömmel veszít(enek) még akkor is, ha az ő megoldása(uk) jobb volna, de az is elmegy, amivel mások jöttek elő

    Hiv.: [@csársz:](#comment-130212)
    Loading...
  31. sutyerák szerint:
    2015.04.26 20:01

    @gazoló: és a kis strici geci az maffiózó,-bárminek is öltözik

    Hiv.: [@sutyerák:](#comment-130213)
    Loading...
  32. gazoló szerint:
    2015.04.26 20:08

    @sutyerák:

    ‘ottapont!!

    @Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

    „aztán egy akkora 1972-es Népszabadság-vezércikket rottyant oda gazdasági sikerekkel, nemzetközi imperializmussal és konstruktív kritikával, hogy megcsörrennek a polcon a szochazáért érdemrendek”

    ‘ezzzzt tényleg keretbe:))

    Hiv.: [@gazoló:](#comment-130214)
    Loading...
  33. sutyerák szerint:
    2015.04.26 20:28

    ugye nem haragszik meg a blog moderátora,ha ide idézek egy másik blogból?:
    főleg,mivel a Ponyvaregényben is egyik fő motívum,-talán Ezékiel idézése.

    kettősmérce: az orbáni aljas,mérgező,gyűlöletet keltő kérdőívről.

    Az Emberfia az utolsó ítélet napján a nemzeteket különválasztja egymástól, mint pásztor a juhokat a kosoktól. Aztán így szól a király a jobbján állókhoz: Jöjjetek, Atyám áldottai, vegyétek birtokba a világ kezdetétől nektek készített országot! Éhes voltam, és adtatok ennem. Szomjas voltam, és adtatok innom. Idegen voltam, és befogadtatok. Nem volt ruhám, és felruháztatok. Beteg voltam, és meglátogattatok. Börtönben voltam, és fölkerestetek. Erre megkérdezik az igazak: Uram, mikor láttunk éhesen, hogy enned adtunk volna, vagy szomjasan, hogy innod adtunk volna? Mikor láttunk idegenként, hogy befogadtunk volna? Mikor láttunk betegen vagy börtönben, hogy meglátogathattunk volna? A király így felel.

    Bizony mondom nektek, amit e legkisebb testvéreim közül eggyel is tettetek, velem tettétek. (Mt 25:31-46)

    Hiv.: [@sutyerák:](#comment-130215)
    Loading...
  34. maxvall bircaman szerkesztő (törölt) szerint:
    2015.04.26 20:41

    sosem votl még ilyen jó, tik meg mocskoskodtok!

    Hiv.: [@maxvall bircaman szerkesztő (törölt):](#comment-130216)
    Loading...
  35. Névtelen szerint:
    2015.04.26 20:57

    @jotunder: kinek-kienk a maga ízlése eszerint, mi fér bele, de az ténykérdés, hogy nem csupán „irogatott néha a konzervativizmusról”, hanem majd tíz éven át eljátszotta a konzervatív értelmiségit az orbánista média táborszervező nagyprojektjében, és ezen az alkalmakon az elmélettörténet szilánkjai helyén bizony orbánista propagandát művelt. De most megtért, hát szeressük. Mindig az eltévedt bárány az értékesebb, értem én.

    Hiv.: [@:](#comment-130217)
    Loading...
  36. dr kíváncsivagyok szerint:
    2015.04.26 21:05

    ” Ne azt figyeljék , amit mondok,…hanem amit teszek…”

    Megosztás , idegengyulolet , hazamegyek Azerbejdzsánba…
    Vs.
    Szétlopom, és szétlopatom a haverjaimmal ezt a kurva országot !

    Mi ebben az átbaszás ?
    Folytatjuk…
    Ez volt az egyetlen ígéret …

    Hiv.: [@dr kíváncsivagyok:](#comment-130218)
    Loading...
  37. Counter szerint:
    2015.04.26 21:11

    @csársz: „örömmel veszítenek”

    Az olyan nem való politikusnak.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-130219)
    Loading...
  38. sutyerák szerint:
    2015.04.26 21:18

    ha mi nem tudunk jobbak lenni,-mert miért is kínlódnánk ilyesmivel,-tegyük tönkre a jobbakat,hogy mi maradjunk fenn.
    ez orbán elve.(maffia)
    hogy közben az ország egyre rosszabbul teljesít?
    érdekel-e valakit,ha a propaganda meghülyítheti ezt az ökör népet?
    az ócska trógerek,de nekünk sarcot fizetők maradnak,-a nép meg le van nagyívben szarva.
    magyarország megérett a pusztulásra,-ha marad ez a sáskapestis rezsim.

    -na,jóccakát mkinek!
    geciknek sohasem!

    Hiv.: [@sutyerák:](#comment-130220)
    Loading...
  39. Tisztességes Természettudomány szerint:
    2015.04.26 21:32

    Két kérdés:
    1. Ki aza Horkay-Hörcher Ferenc?
    2. Habonyárpi engedélyezte a csávó megszólalásait?

    Hiv.: [@Tisztességes Természettudomány:](#comment-130221)
    Loading...
  40. labrys szerint:
    2015.04.26 22:13

    @Counter: te beszélsz – bújtatottan – rasszizmusról, amikor a cigányellenességhez hasonlítod a „jobboldaligondolkodó”-ellenességet.

    Ugyanis cigánynak (zsidónak stb.) születik az ember – fait accompli –, „jobboldali” gondolkodóvá viszont csak tudatos választással válhat valaki.

    Azaz nem, aki a „jobboldali” gondolkodókat (különösen Magyarországon) en masse utálja, az nem egy születése/biologikuma által meghatározott embercsoportot utál és rekeszt ki, hanem egy (nevezzük így udvariasan) _gondolkodásmódot_.

    Óriási, alapvető különbség.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-130222)
    Loading...
  41. Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang szerint:
    2015.04.26 22:33

    Most valami olyan csúnyát fogok mondani, amitől minden magát gondolkodónak tartó műértelmiségis ruhatár és büfészakos a reggeli borotválkozáskor sugárban fog hányni a tükör előtt, ha egy picit is elgondolkodik rajta.

    A történészeknek tessék lapátot fogni és ásatásokra járni, az irodalomtudósoknak műkritikákat fogalmazmni a szaksajtóban, a vallásfilozófusoknak felvenni a reverendát és és babusgatni a tanyasi agronyugger mamókákat…

    Csak ideológiákat ne gyártsanak! Mert minden ideológia jóesetben is csak problémákat okoz… A tragédiákat gondolom nem kell bemutatni.

    A társadalmat a reáltudományoknak, a közgazdasági tudományoknak és a jó értelemben vett általános erkölcsiségnek kell irányítania. Nem magasztos erkölcsiségnek, csak amilyet elvárnánk a szomszédtól.

    A társadalomnak teher minden magát elefántcsonttoronyba helyező haszontalan majd megmondja nekünk mit gondoljunk öntelt pojáca. Alapesetben éhen kellene döglenie minden ilyen figurának, mert a teli tányérra nem érdemesít senkit az, hogy üres közhelyeket tucatnyi oldalakon tovább hígítanak, majd az egészet nyakon öntik random csúsztató analógiákkal, hivatkoznak korábbi hasonló irományokra, és az egészet eladják valamiféle értékes gondolatmenetnek. A legrosszabb fajta, amikor az ilyen tolakodik a hatalom gyakorlói körül, mert péknek vagy mentőápolónak mennie büdös. Na most csodáljam vagy sajnáljam vagy tapsoljak neki, amikor megvilágosodásnak mutatja azt, amikor lehányja magát a tükörben?

    Hát a francokat!

    Menjen el buszsöfőrnek, köpüljön vajat, vagy legyen bankár, tökmindegy, de ne ossza már tovább az észt, amikor bebizonyosodott, hogy korábban hülyeségeket beszélt, és semmi hasznot nem hozott a társadalomnak!

    Ezzel a fene nagy kinyilatkoztatással még adós maradt!

    Hiv.: [@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:](#comment-130223)
    Loading...
  42. maxvall bircaman szerkesztő (törölt) szerint:
    2015.04.26 23:22

    Büdös a lábom

    Hiv.: [@maxvall bircaman szerkesztő (törölt):](#comment-130224)
    Loading...
  43. Mercel szerint:
    2015.04.27 00:43

    Azt hiszem a fidesz tényleg nagyon komolyan szarban van már.
    Még egy fél éve is, tömve voltak a rendszerkritikus cikkek és blogok a fideszdroidok és a fideszbérencek kommentjeivel.
    Most meg egyet sem látok.
    A droidok elfogytak, a bérenceket meg már nem fizetik?

    Hiv.: [@Mercel:](#comment-130225)
    Loading...
  44. Késes Szent Alia szerint:
    2015.04.27 02:53

    @labrys: Itt az utálatnak az az önigazoló vonása volt kiemelve, miszerint az ellentétek oka kizárólag a másik félben keresendő, és mi egészen addig utálni fogjuk őket, amíg pontosan úgy nem tesznek, ahogy mi azt a számukra előírjuk.

    Ettől még egyéb vonatkozásban a rasszizmus és a jobboldaliutálat különbözhet egymástól.

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-130226)
    Loading...
  45. Muad'Dib szerint:
    2015.04.27 08:43

    @labrys:
    Óvatosan kéne ilyenekkel dobálózni. A fityesz például köszöni szépen és roppant hálás a jobboldali gondolkodó vs. baloldali gondolkodó skatulyázásért. Ez a fajta sztereotipizálás kizárólag arra jó, hogy semmi ne változzon, és ne lehessen közös problémákról beszélni.

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-130227)
    Loading...
  46. Manchmal szerint:
    2015.04.27 09:00

    @Késes Szent Alia:

    Pont ebben különbözik lényegileg. Durván hamis az analógia, mert “a cigányokat” utálni azért, mert “ilyenek”, irracionális, puszta rasszizmus, mivel nincs összefüggés a származásuk és az “ilyenség” között; a jobboldaliakat utálni az “ilyenségükért” viszont pontosan a “jobboldaliságuk” meghatározó(nak vélt vagy valóságos), választott vonásainak utálata.

    Hiv.: [@Manchmal:](#comment-130228)
    Loading...
  47. dr. mesterséges színezék szerint:
    2015.04.27 09:42

    A HHF által listázott tételek majdnem mindegyike az első Orbán-kormánnyal kapcsolatban is felsorolható. Azért csak majdnem, mert a gecizmus néhány fokozatához akkor nem volt meg a 2/3 (azért igyekeztek felforgatni a jogforrások hierarchiáját, ha úgy hozta kedvük).

    Szóval annyi bizonyos, hogy HHF reakcióideje nem kifejezetten predesztinálja a közélet boncolgatására.

    Hiv.: [@dr. mesterséges színezék:](#comment-130229)
    Loading...
  48. martineden szerint:
    2015.04.27 09:51

    @zsebatya: …,,még amúgy tájékozott barátaim részéről is -, hogy „de hát ki gyűjjön utánna”?”………orulok,hogy a tehen fara mogott is ilyen tajekozott emberek vannak.

    Hiv.: [@martineden:](#comment-130230)
    Loading...
  49. doggfather szerint:
    2015.04.27 10:11

    a lista jó része már évtizedek óta fidesz jellemző lassan, hogy hogy csak most tűnt fel neki?

    Hiv.: [@doggfather:](#comment-130231)
    Loading...
  50. TG69 szerint:
    2015.04.27 10:12

    @jotunder: HHF-nek tényleg voltak nagyon necces NER védelmi szólamai a HírTV-n, támogatta az erőpolitikát és a vezérelvűséget. Láthatóan ideges /feszült volt és képtelen a higgadt párbeszédre. Ezek elég visszataszító dolgok voltak, de mindvégig érezni lehetett, hogy meg lesz nála a kijózanodás, mert a teljes önfeladásig sosem jutott el és tényleg nem mocskolta össze magát. Aki ezeken átment az végg ki fog tartani, HHF-et meg végülis köszönthetjük a klubban.

    Hiv.: [@TG69:](#comment-130232)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)”Magyar Péter hétfőn jelentette be, hogy gyalogtúr…
  • velotanya on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Émelyítő az a szeretetteljes enyelgő…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólAz xAI Colossus szuperszámítógép, 100.000 db Nvidi…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: köszönöm, véletlenül másfelé kereste…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: https://mediapiac.com/2025/05/…
  • exadvocatus on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya:: Érdekes, hogy épp UP legproblémásabb…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról: @nyulambator: nem találom. Lehet, hogy már kitil…
  • Keepdreaming on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaÉs újra van Traubisodánk! Hurrá!
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ennyi optimizmussal én nem tudok mit kezdeni. Lego…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Hát azt az egyet jól látta meg a köpcö…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @Grrr: Ebből egy dolog látszik csak, de sokr…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr:: az Oroszországi Föderáció jelenlegi háború…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Én Oroszországot látom felsejleni szemem előtt. Pe…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Az, hogy a Momentum fontolgatja, hogy nem indul 20…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: békés tüntetés meg annak az eredménye…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Jelen pillanatban az ellenzéki szinté…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ennek a "sóval hintjük be"-nek a törvé…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: ezt mondta :( az ellenzék vezére, ami…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ez a tuntikezes semmit nem er uzenet s…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Mert eddig mikor oldott meg tüntetés…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Es megint arrol beszel, hogy felesleges…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: az ellenzék vezére éppen maglódon sétál. sz…
  • vattablz on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaAlakul az a monodráma. Melódia csoki meg már van,…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: Ha nem gyújtják fel a karmelitát és kergeti…
  • nyulambator on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaNe is mondjuk többé hogy rossz, mondjuk azt, hogy…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ha nem megy ki egy dühös tömeg az utcára, akkor az…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Lehet, hogy tényleg Gandhi a példakép.…
  • ijontichy on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: : Én azt is olvasom, hogy "Sóval hintj…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: És azt láttad, hogy a "becsavarodott"…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: Hát Gandhinak egyszer már ugye bejött…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Igen. És MP az egyetlen, aki eséllyel…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Miközben képtelen vagyok felfogni, hog…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Nekem az Ukrajna melletti egyértelmű k…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ez a szarság durvább, mint ami ellen nemrég Grúziá…
  • kiazmármegint on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG:Es emellett az is erdekelne, hogy mikor…
  • Thalész on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: " mint a sajtószabadság felszámolása id…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: nem hiszem, hogy labrys a nemzet ellen…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Persze, lehet ezekről is írni, a szuverenitásvédel…
  • Thalész on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: Hát van olyan pletyka, hogy Sz…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG: De vajon azt tudják-e majd ha már bemeg…
  • KennyOMG on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)En arra lennek kivancsi, hogy ha JT kulfoldrol van…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusrólAzt mondják a fiúk, Romulus a tiszai szuperkém, má…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Kíváncsian várjuk. És hogy állsz a szín…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Csodálom a kitartásodat JT - és egyben…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)OFF természetesen fogok írni erről a putyinista bo…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)[@exadvocatus:](#comment-344988 Lényegében egyetér…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Azt hiszem, félreérthető voltam. Írásod…
  • DarthVader on Az Orbán-fasizmusról@Keepdreaming: Csak a kerék forog. Visszatértünk u…
  • Keepdreaming on Az Orbán-fasizmusrólCsúnya vége lesz. Legalábbis kurvára remélem, hogy…
  • ikarus on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Tiltakozunk, tiltakozgatunk? Talán n…

Posztrulett

Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt)

Nem tudok most hosszú posztokat írni, és abban sem vagyok biztos, hogy a szélsőjobboldali kretén Boris Kálnoky-ról érdemes lenne hosszú posztot írni. „Mikor nyugati barátaim Orbán Viktorról kérdeznek, általában azt mondom nekik: ő a legjobb dolog, ami Magyarországgal az 1830-as évek óta történt.” Ezt bírta leírni ez az AfD-s seggfej. És erről írjak vicceset. Semmiről …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • KennyOMG
  • jack_of_all_trades
  • Mister Gumpy
  • aerduloensamtonight
  • janostothmeister
  • azuccahirmondoja
  • kisvince
  • Gabor
  • hakohen
  • szabol25
  • vattablz
  • kisa
  • ervsebeszet
  • barki
  • kalzol
  • aromo44
  • Hanyistók
  • LibaLeontin
  • twmmy
  • Külsős
  • olvassbele.com
  • velotanya
  • nerangass
  • marysolotravez
  • ijontichy
  • exadvocatus
  • elolhatuldoktor
  • kiazmármegint
  • Grrr
  • Hector Kapitány
  • excombo
  • esztre
  • Thalész
  • Radnóti Zoltán
  • Vidor Ferike
  • jotunder
  • cleantone2
  • csunyatáp
  • opiniopraesumpta
  • micike mici
  • ipartelep
  • Haász Endre
  • thegaben86
  • Keepdreaming
  • outis
  • attitoth68
  • labrys
  • Tiborné Tóth
  • Czifra Zoltán
  • macskahala
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d