Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt) 2025.06.21
  • Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt) 2025.06.20
  • Nincs magyar egyetem az első ötszázban 2025.06.19
  • Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE) 2025.06.18
  • Szathmáry Eörst támadja a Magyar Nemzet (facepalmposzt) 2025.06.17
  • Újabb átalakítás a kutatóintézethálózatban? 2025.06.17

A legolvasottabb posztok

  • Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)
  • Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)
  • Az oroszlán felébredt
  • Nincs magyar egyetem az első ötszázban
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból
  • Szathmáry Eörst támadja a Magyar Nemzet (facepalmposzt)

Európa vs Magyarország avagy DK-s alternatívák

2024.05.04 by jotunder

Teljesen véletlenül találtam erre a gyöngyszemre, meg akartam nézni a DK+ programját. Az első képen az áll, hogy Európa a hazánk, Magyarország az otthonunk, a másodikon Magyarország a hazánk, Európa az otthonunk.

IMG20240504190026
IMG20240504190001

Kedves DK-s bácsik és nénik, nem kell ezért engem lemagyarpéterügynöközni, jobb ha én veszem észre, mintha a Mandiner. Én ugyanis tudom, hogy semmi más nem történt, csak vélelenül elgépelték az egyiket. Csak azt nem tudom, hogy melyiket.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531439-6858d09b3fd4a' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531439&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531439-6858d09b3fd4a&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531439-6858d09b3fd4a' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Nagy Ervin, Udvaros és a többiek (egyposztamibennincsmagyarpéter)

Next Post:

A szenátusi republikánusok vezetője beszólt Orbánnak a kínai, iráni, orosz barátkozás miatt

44 Commments

  1. vattablz szerint:
    2024.05.04 22:43

    Szerintem secko jedno.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-333347)
    Loading...
  2. aerduloensamtonight szerint:
    2024.05.04 23:08

    Úgy tűnik a színházba járók sem ismerik már a szinonimák fogalmát…

    Hiv.: [@aerduloensamtonight:](#comment-333348)
    Loading...
  3. hakohen szerint:
    2024.05.04 23:40

    .
    @vattablz:
    .
    Hát te még tótul is tucc? Ha ezt a drága jó Mixáth Kálmán láthatná…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-333349)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2024.05.05 10:23

    @aerduloensamtonight: megkerestem. Magyarország a hazánk, Európa az otthonunk a jelszó, ez az egyik vezérszlogen, ezt sikerült elírniuk a honlapjuk főoldalán.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-333353)
    Loading...
  5. Grrr szerint:
    2024.05.05 11:30

    Magyarország a hazánk, ez elég egyértelmű… A fordítottja egy kifejezetten ellenséges szatíra lenne

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-333354)
    Loading...
  6. apokalipszistmost szerint:
    2024.05.07 19:00

    alighanem a DK se Magyarországról, se Európáról, se az otthon vagy haza fogalmakról nem gondol semmit, és ez most így jött le
    mikor keresztben állítod fel a sakktáblát, aztán arra hivatkozol… de mindegy mire is

    valahol látták, ezeket a szavakat kell tolni, a többi ki a faszt érdekel, kifizetik

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-333427)
    Loading...
  7. annokkk szerint:
    2024.05.08 07:46

    Hiv.: @apokalipszistmost:
    Ahogy itt elnézem, nem bontakozott ki nagy gondolatcunami a haza és otthon fogalmáról.
    Elég felnyalni valami táblára, és – jóvanazúgy -.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333440)
    Loading...
  8. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2024.05.08 10:04

    @annokkk: Mit lehet morfondírozni egy kiüresített fogalomról? Pláne, pont kampányidőszakban. Sajnálkozni, nosztalgiázni, hogy valaha volt tényleges jelentésük is ezeknek a szavaknak?

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-333453)
    Loading...
  9. apokalipszistmost szerint:
    2024.05.09 08:34

    Hiv.: @annokkk:

    időnként, afféle katasztrófaturistaként, nézem a DK honlapját, mégis csak „legnagyobb ellenzéki párt”, volt miniszterelnök, mittom, írtam is nekik, csak a kíváncsiság kedvéért ilyen-olyan ügyekben vagy 5-6-szor, sosem válaszoltak, emlékszem a Szuverenitásvédelmi Hivatal felállítása UTÁN a keresőjük még mindig semmit nem dobott ki a szuverenitásvédelmi törvényre SE.
    na, ők a vezető ellenzéki erő
    aztán jön egy zűrzavaros múltú eléggé irritáló volt fideszes yuppi, és indul a pánik
    valahogy nem tudom sajnálni őket
    millió lehetősége lett volna a Ferinek, hogy valamiféle igazi elköteleződést mutasson Magyarország jövője iránt
    ez nem sikerült
    ja, én annak idején szavaztam erre az emberre

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-333524)
    Loading...
  10. annokkk szerint:
    2024.05.09 11:57

    Hiv.: @apokalipszistmost:
    Nem egy csegevara. Nem is egy bábjátékos. Nem keresztapa. Nem egy bosszúálló. Egy szokásos link fasz, akiből aztán akad minden bokorban. Egy léha életművész.
    Pont ezért olyan nagy hazugság, hogy ebben az országban bármi is múlna Gyurcsányon. De csak ismételgetik egész életükben, mint a katekizmust.
    Ha egy diktátorral kell szembeszállni, akkor azt a tömegnek kell akarni. Nem pedig egy szónoktól várni, hogy kimondja. …Polgári ellenállás, partizán harcmodor, szabotázs, sztrájk, kukkolás, kémkedés, botrány stb.
    Ezt a Mikszáth-i Magyarországot meg nem egy konzervatívnak kell feljavítani. Az a baj, hogy már 200 éve nem változott semmit. Pont jelenkori konzervatívokra van a legkisebb szükség. Nem kell ezt a posványt megfogalmazni. Se isteníteni. Ezt már 200 éve fogalmazzák íróink és költőink, gondolkodóink és nagyjaink. Nem fogalmazni kell, hanem elhagyni a régi embertipust és berendezkedést.
    Én Gyurcsánytól nem várok semmit. Ha szavaztam rá, akkor azért, mert őt tartottam a legkevésbé fideszesnek. A fidesz egy szekta, egy maffia, egy tahócsürhe, egy ügynökhálózat, egy katonai szervezet. Hogy egyértelműsítsem, miben a legkevésbé az a felhozatalból. A neje detto. Nem nagy tettekre születettek, de nem gonoszak és türelmetlenek, mint a többi. Sosem félnék tőlük.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333525)
    Loading...
  11. DarthVader szerint:
    2024.05.09 12:26

    @annokkk:

    Gyurcsány 2006-ban elmondta, hogy mit szeretne, mint miniszterelnök. Megváltoztatni ezt a kurva országot. Mert pl szar az oktatás, szegregál, szar az egészségügy, stb. És másfél évig azért „nem csinált semmit”, meg nehogy kiderüljenek dolgok, hogy megnyerje a választást, – mivel a Politikusok kézikönyvének 4. oldalán le van írva, hogy választás előtt nem vágunk bele reformokba – hogy amit meg akar tenni, azt elkezdhesse és vigye legalább 4 évig. (Amúgy meg csak csináltak valamit, ha Bokrost meg Csányit meg Demjánt is bevonta valamibe, mert szar került a palacsintába, ami tkp nem is az ő szara volt, hanem örökölte). És ki változtatta meg az országot? Orbán Viktor a csapatával? Igen. A többi történelem.
    Rossz miniszterelnök volt? Nyilván, hiszen végül le kellett mondania. De hogy a szándékai előre vitték volna az országot, az egészen biztos. Orbán pedig már akkor is a Vincent törvényei szerint működött, amikor azok még meg se születtek.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-333527)
    Loading...
  12. annokkk szerint:
    2024.05.09 12:35

    Hiv.: @DarthVader:
    igen. Így volt. De volt néhány jó minisztere, néhány előremutató programja, néhány remek hídja, útja, metrója, építménye annak az adminisztrációnak. Az oktatásban, egészségügyben, felfogásban voltak emlékezetes és visszafordíthatatlna előrelépései. És ott volt a horda, ami rombolt, amit tudott.
    Gyurcsányt nem tartom egy nagy számnak. Amit ő tud, azt sokan tudják, de egy normális, higgadt, békés embernek tartom, ami már több, mint amit ez a csürhe megérdemel. Az én kedvencem talán Kuncze Gábor. Vagy valami ilyesmi lenne.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333528)
    Loading...
  13. ijontichy szerint:
    2024.05.09 13:38

    @annokkk: : Gyurcsány simán egy rossz politikus, de – ahogy írtam volt sok éve – háromésfél gyurcsány nem tudott volna annyi kárt okozni, mint ezek. És nem_a_gazdaság a lényeg. Vitya (&al) elképesztő mélységbe húzta – és húzza – „agyilag” a magyar társadalmat (s mint tudjuk, mindig van lejjebb).
    Mindegy, megnézem az EP eredményt, és ha az jön amit valószínűsítek (ti. a fidesz továbbra is politikailag „ínycsiklandozó” méretű pártkatona kontingenst küldhet Brüsszelbe), akkor ideje elfelejtenem mogyorólandot. Ebből a maga ásta pöcegödörből, az én életemben már esélytelen hogy kimásszon :-(. MP ide, vagy oda. Az a társadalom már így is elborzasztó, és süllyed :-(((.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-333530)
    Loading...
  14. annokkk szerint:
    2024.05.09 14:30

    Hiv.: @ijontichy:
    https://telex.hu/belfold/2024/05/09/europai-unio-magyarorszag-csatlakozas-20-eves-evfordulo-brusszel-plakatkampany
    Elképesztő szarhenger.
    És a legmagyarabb magyarságteljesítők milyen mélyen járnak a nyúl üregében.
    .
    https://transtelex.ro/kozelet/2024/05/09/nyugatellenesseg-oroszpartisag-erdelyi-magyarsag-felmeres-aurhttps://transtelex.ro/kozelet/2024/05/09/nyugatellenesseg-oroszpartisag-erdelyi-magyarsag-felmeres-aur

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333531)
    Loading...
  15. azuccahirmondoja szerint:
    2024.05.09 15:12

    Kedves Kommentelők, ezúton kérlek benneteket, hogy dolgozzatok egy kicsit ingyen és értelmetlenül.
    Ingyen, mert nincs pénzem profi közvéleménykutatónak fizetni.
    Értelmetlenül, mert nálam alkalmatlanabb ember nem létezik e honban, ha pártgründolásról van szó. (És különben is, a Vincent egy véleménybuborék, tehát a kommentfelületén végzett felmérés finoman szólva nem reprezentatív.)
    Arra lennék kíváncsi, hogy ha idejében, tehát mondjuk egy hónappal ezelőtt pártot alapítottam volna az alábbi programpontokkal, kb. hány ajánlásra és ami fontosabb, hány szavazatra számíthattam volna. Istibizi nem vagyok lájkvadász, de talán az a legegyszerűbb, ha lájkkal jelzitek a támogatásotokat. (Ami eleve csak hipotetikus, hiszen már elkéstem a pártalapítással.)
    Tehát, íme a programpontok:
    1.
    Fegyvert Ukrajnának (Mert béke kizárólag akkor lesz, ha az oroszok látják, hogy nem győzhetik le Ukrajnát, és tűrhetetlenül költségessé válik számukra a háború folytatása. Az egész Nyugat közös felelőssége, hogy Ukrajna megkapja az ellenálláshoz szükséges eszközöket, és Magyarország ebben nem lehet semleges.)
    2.
    Valódi szuverenitást. (Mert tűrhetetlen, hogy külföldi titkosszolgálatok, vagy akár az idegen hatalmakat kiszolgáló magyar kormány rendőrei erőszakosan lépnek fel, ha egy magyar állampolgár tibeti, kurd stb. zászlót emel a magasba a saját hazája fővárosában.)
    3.
    Magyarország csatlakozzon az Európai Ügyészséghez. (Mert nem létezik pártprogram unalmas részek nélkül.)

    Előre is köszönöm a segítséget.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-333533)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2024.05.09 15:36

    Hiv.: @azuccahirmondoja:
    Én külpolitikai programra nem szavazok, bár egyetértek. Ahogy intim programra sem, amiben abortusz van, meg buziverés, transzok meg gyerekszám. Eszmei tartalomra sem, mint izmusok, vallások, érzemények.
    Részemről a politikus dolga az infrastruktúra és a jóllét állami rendszereinek feljavítása. Minden más békénhagyása. Szociális piacgazdaság menedzselése. A kurva külpolitikát meg hagyja békén. Oldja meg. Nem kell ezt a tahófalviakkal megbeszélni, mert háború lesz belőle.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333534)
    Loading...
  17. azuccahirmondoja szerint:
    2024.05.09 16:00

    @annokkk:
    EP-választásról beszélünk. Kézenfekvő, hogy egy EP-választásnak legalábbis részben külpolitikai programmal fut neki, aki nekifut.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-333535)
    Loading...
  18. annokkk szerint:
    2024.05.09 16:09

    Hiv.: @azuccahirmondoja:

    Az igaz. Ebben az esetben a gázszállítás lenne a szuverenitási kérdésem, nem a zászló. Egy új párttól meg elvárnám, hogy jelölje meg az európai pártfrakciókat, amikkel együttműködne. Esetleg hozna valami más témát ami nincs még összeorbánozva. Kereskedelmi ezmegazt, vagy közlekedésit, esetleg egy európai politikust, aki támogatná. Mert lassan olyan magyarnak lenni, mint valami leprásnak.
    A tájunkra se jönnek.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333536)
    Loading...
  19. azuccahirmondoja szerint:
    2024.05.09 16:18

    @annokkk:
    Ha pártot alapítanék, és te bekopogtatnál a (bizonyára) lakótepeli garázsban működő pártirodámba a gázszállítást emlegetve, akkor közölném veled, hogy teljesen egyetértünk, de egy sebtében alapított pártnak a választások előtt egy hónappal rövid, könnyen megjegyezhető programra van szüksége, és a Budapesten szabadon grasszáló kínai, vagy orosz „önkéntesek” nyilvánvalóbb, közérthetőbb sérelmet jelentenek szuverenitási szempontból, mint a gázszállítások.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-333537)
    Loading...
  20. annokkk szerint:
    2024.05.09 16:25

    Hiv.: @azuccahirmondoja: De én csak a saját nevemben nyilatkozok. Hogy mivel szólítanál meg nagyobb néptömeget, arról nem volt szó.
    Lehet, hogy ha egy főfideszest megdobálnál paradicsommal, jól lefilmezve, és bekerülnél a mémgyárba, nagyobb szimpátiát váltanál ki, mint egy helyes döntéssel.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333538)
    Loading...
  21. labrys szerint:
    2024.05.10 01:42

    @azuccahirmondoja:: abszolút támogatom a programpontjaidat. Rendkívül fontos és szükséges alapok. – Bármiféle pártalapítást viszont sajna csak akkor tudok támogatni, ha 1) a párt célzottan és kizárólag az EU-s parlamenti választásra alapított akciópárt, vagy 2) a párt nem ismeri el legitimnek a jelenlegi magyar kormányzatot, sem annak intézményeit, törvényeit, tevékenységét etc.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-333547)
    Loading...
  22. apokalipszistmost szerint:
    2024.05.10 08:38

    Hiv.: @ijontichy:

    ami azt illeti hamarosan egy érdekes verseny fog elindulni, hogy a Viktor mentálisan vagy gazdaságilag pusztította le jobban az országot
    (havi 400 milliárd csak kamatszolgáltatásra nekem picit magasnak tűnik, mintha itt valaki Providentből húzatta volna a cigánnyal hajnalig)

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-333552)
    Loading...
  23. azuccahirmondoja szerint:
    2024.05.10 10:45

    @labrys:
    Kizárólag az EP-választásra alapított akciópártra gondoltam. Ami egyébként nem zárja ki az országgyűlési választáson való részvételt „Hadházy on steroid”-jelleggel. (Értsd: az első pillanattól deklarálva, hogy az Orbán-rezsim illegitim, és a párt képviselővé választott jelöltjei nem fognak esküt tenni ennek a rezsimnek az alaptörvényére.)

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-333555)
    Loading...
  24. Grrr szerint:
    2024.05.10 11:35

    @azuccahirmondoja: Miért kötjük ezt kifejezetten az EP választáshoz? Ez a legkisebb jelentőségű választás minden országban.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-333559)
    Loading...
  25. azuccahirmondoja szerint:
    2024.05.10 12:36

    @Grrr:
    Egyrészt az EP-választás esedékes most. Másrészt az ebben való részvételt még a Labryshoz hasonlóan gondolkodók sem utasítják el. Harmadrészt az EP-választásnál a szavazók nem kényszerülnek mérlegelni, taktikázni, kompromisszumot kötni, tehát az EP-választás eszményien alkalmas egy program támogatottságának felmérésére.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-333567)
    Loading...
  26. ijontichy szerint:
    2024.05.11 09:44

    @azuccahirmondoja: : Erről itten:
    https://telex.hu/belfold/2024/05/10/csornai-napelemgyar-atminosites-eljaras-kiemelt-beruhazas
    jut eszembe – ha nem EP választásról lenne szó – hogy nekem roppant szimpatikus pont lenne a NER felszámolási eljárásának „Stratégiailag kiemelt jelentőségű eljárássá” minősítése :-).
    (Btw. avagy „jut eszembe”, kezdem magam Mórickának érezni :-), csak kár, hogy a jelek szerint mogyorólandon már csak „felnőtt és naggyon! komoly (vagy begyöpösödött?) Mórok” vannak :-()

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-333583)
    Loading...
  27. Podvinecz marsall szerint:
    2024.05.11 13:06

    .: @azuccahirmondoja: naiv módon nekem fontos, hogy a szavazatommal mit fognak képviselni éveken keresztül, hová ülnek be, kivel szavaznak, nemcsak magyar ügyekben, hanem a rozmároktól a szellemi tulajdon védelméig, a biztonságpolitikától a kőfaragók és balettáncosok vízumkönnyítéséig, és erre egy ömlesztett valami nem alkalmas.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-333584)
    Loading...
  28. Grrr szerint:
    2024.05.11 13:39

    @azuccahirmondoja: Igen, ezt értem. De hogy most már kiszaladunk az időből, az EP válaszásokon kívül is lehetne valami online felmérést/felméréseket készítenünk. Igaz, hogy nem lenne reprezentatív, de ettől még érdekes lehet. Valami olyasmi lehetne benne, hogy ténylegesen mik lennének az elvárások, amelyet politika iránt érdőklődő internethasználók a pártok, mozalmak, esetleg új mozgalmak felé támasztanának. Mi az, ami szerintük a jövőben szükséges lenne? Ezt lehetne statisztikai elemzésnek alávetni. Ha érdekes a felmérés, virálisan elterjedhet.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-333585)
    Loading...
  29. azuccahirmondoja szerint:
    2024.05.13 14:13

    @Podvinecz marsall:
    @Grrr:
    Én nem akarok pártot alapítani, azt sem tudom, hogyan kell. Ha akarnék, és tudnám, akkor sem érnék rá. Egyszerűen csak bosszant, hogy nem találok sehol mérési eredményt a fideszével homlokegyenest ellentétes nézetek támogatottságára. (Kivéve legfeljebb az Európai Ügyészséghez való csatlakozást.) Ha valós pártalapításról lenne szó, nyilván indokolt lenne felvetni egyéb kérdéseket is.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-333616)
    Loading...
  30. Grrr szerint:
    2024.05.13 21:19

    @azuccahirmondoja: Pártot vagy mozgalmat én sem alapítanék, csak kíváncsi lennék a véleményekre, szakmai oldalról az EU-val kapcsolatosan is.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-333617)
    Loading...
  31. annokkk szerint:
    2024.05.14 08:06

    https://nepszava.hu/3235250_orban-szerint-a-haboru
    Bocs, de nekem ebben több újdonság is van.
    Valóban Putyin hivatalosan követelte kelet-európát és nyugat-európát ?
    Valóban Orbán ebben támogatja ?
    Valóban Orbán informális kampányt tart titkos tartalommal ?
    Orbán formális békekampánya valójában az informális orosz birodalomhoz való csatolás kampánya ?
    Mondjátok, hogy nem.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333621)
    Loading...
  32. DarthVader szerint:
    2024.05.14 09:24

    @annokkk:
    Az első biztosan igaz.

    https://telex.hu/kulfold/2022/01/26/oroszorszag-ukrajna-nato-csapatok-kivonulasa

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-333622)
    Loading...
  33. vattablz szerint:
    2024.05.14 11:34

    @annokkk: Juszt se mondom! Rettegj egy kicsit…

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-333627)
    Loading...
  34. Grrr szerint:
    2024.05.14 11:46

    @annokkk: Putyin nem abban bízik, hogy uralhatja a régi szovjet csatlósállamokat, de szeretne nagy befolyást gyakorolni rájuk, gazdasági és politikai téren. Közelebbi tájakon pedig igen fontos neki, hogy Ukrajna ne lehessen egy demokratikus alternatíva – az orosz közvélemény ne láthasson olyasmit, hogy egy testvérnépnél tiszta választások, nyugati kapcsolatok, korrupcióellenes küzdelem, emberi jogok, némi gazdasági siker lehessen, érthető okokból.

    Orbán nem szeretne orosz befolyási övezetbe tartozni; ha valahogy odáig jutnának el az események, ő követelne a leghangosabban nyugati segítséget. Csak ennek nincs most reális veszélye. Élvezi az EU és NATO közvetlen és közvetett gazdasági előnyeit, és igyekszik némi szabadon elkölthető 30 ezüstpénzre szert tenni keletről az EU és NATO érdekeinek elárulásával. A nem lekövethető pénzekre szükség van.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-333628)
    Loading...
  35. annokkk szerint:
    2024.05.14 13:25

    Hiv.: @Grrr:
    A DarthVader által belinkelt történetben az orosz ultimátum után voltak, akik a leghangosabban követelték a függetlenség fönntartását, de Orbán és a fideszállam nem. Egy szót sem szólt. Viszont Orbán azon nyomban elutazott, hogy Putyin lábai elé borulhasson.
    Ez van. Nem csácsogott, se hangosan, se halkan. Orbánt félreismered.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333635)
    Loading...
  36. Grrr szerint:
    2024.05.14 14:55

    @annokkk: Azzal egyetértek, hogy jóval kevésbé kellene az oroszoknak befolyást adni energiafronton. De alapvetően azt mondom, hogy ezen kívül nincs tényleges függés. Ez csak színház a júdáspénzért. Lehetséges, hogy kialakul alami tehetetlenségi nyomaték, ami bajhoz vezethet. De Orbánnak a hatalom, nemzetközi tekintély és a pénz kell; orosz függés nem.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-333641)
    Loading...
  37. annokkk szerint:
    2024.05.14 15:39

    Hiv.: @Grrr:
    Putyin meg nem szokta megkérdezni, hogy a csatlósainak melyik póz lenne a kényelmesebb. Hszi Csin Ping sem azzal jött, hogy megtol minket némi pénzzel. Megmondta, mi hogy lesz, aztán kalap-kabát. Orbán egy féltudású falusi galerit vezet, és elárulta a régi szövetségeseit.. Ezek után az idegen maffiák nem fogják kinyalni a seggét.
    Ennyit már a Pál utcai fiúk is próbál tanítani a gyerököknek.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333648)
    Loading...
  38. ijontichy szerint:
    2024.05.14 15:45

    @annokkk: : Szvsz. most @Grrr áll közelebb az igazsághoz. A „szuverenitás” vitya szó szerint vett szuverenitását jelenti (ld. még „reorbanizálás”). Senki bele ne pofázhasson mit csinál a saját szemétdombján (más kérdés, hogy ő vígan belepofázhasson (és bele is pofázik) más dolgába, de ezt most hagyjuk). Az EU nyavajgása holmi „jogállamiság”, „demokrácia”, meg „korrupció” (stb) okán is zavarja, de azzal tisztában van, ha nem lenne „EU/NATO” tag, akkor jönne a ’90 előtti parancsuralmi rendszer és kuss van (ld. Belarus). Sokan gyanítják, hogy vologyának van valamije vitya ellen (akár még lehet is), de ettől függetlenül csak azért nem verheti az alcsóthyt kedve szerint pofán akármikor, mert van ez az EU/NATO. Pedig nagyobb összeggel mernék rá fogadni, hogy exKGB-s szovjetoroszként szívesen megtenné, az ominózus „Ruszkik haza!” röfögés miatt (az orosz nem felejt).
    Vitya azért utazott, mert a szituban pénzt szimatolt. Az, hogy a zseton milyen formában/áttétellel érkezik (direkt, vagy saját hülye népe szívatásán keresztül; ruszki gáz, kínai respirátor/vakcina…) neki tökmindegy. Pecunia non olet. Van uradalma, focicsapata, mé’szaroslőrincen meg a vejkón keresztül jó nagy vagyona, és ~2.5 milla idiótája (jó része hívő is). Igazi, ütős (értsd: komoly erőforrása is van) ellenzéke nincs. Nárcisztikus jelleme miatt tán nincs is tudatában, hogy egyes nyugatiaknál csak azért „kapós”, mert elég olcsó politikai prostinak számít. Mint mások is észrevették, neki momentán prioritás, hogy az EP-be megint elég nagy pártkatona-kontingenst küldhessen, mert „az üzlet az üzlet” – arrafelé is. A MOL-os szerepléséről jut eszembe („Hernádi a magyar Jockey Ewing”), hogy anno a Hősök terén előadott performanszáról mennyire telibe talált az első gondolatom: „Ezt az exhibicionista faszt!”.
    Nem követelte a „függetlenség fönntartását”, mert minek. A nyugat éppcsak megszabadult a Szovjetúniótól és begyűjtötte magának a szekértábort. Ahhoz sokkal masszívabb fenyegetés kéne Oroszországtól (az ICBM atomarzenál létével handabandázás valójában zsenge dolog ám, már írtam miért), hogy visszadobja a megszerzett keletieket.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-333649)
    Loading...
  39. annokkk szerint:
    2024.05.14 16:13

    Hiv.: @ijontichy:
    És ha Vitya sokat tárgyalt lelkiéletének erős vonása a paranoia, hogy kikerül a hatalomból ?
    A Belarusz helyzetből azt tanulta, hogy legyen akár milliós tüntetés is nyugati éljenzéssel, de Lukasenka csak megvillantja Putyin barátságát, és nem kell soha egy rosszat se álmodnia ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333652)
    Loading...
  40. ijontichy szerint:
    2024.05.14 17:52

    @annokkk: : Szvsz. vitya „lelkiéletének” legfőbb vonása, hogy nem tűri a kötőféket (ill. kényszerből ideig-óráig). Lásd, gyermek/ifjúkori háttér. Putyin „barátsága” EU-NATO nélkül seperc alatt főnök-alárendelt (király és helytartó?) viszonnyá válna, mert a ruszkinak aztán mesélhetne holmi választás útján nyert, 2/3-os felhatalmazáson alapuló szuverenitásról. Úgy söpörné le az asztalról, mint a huzat. Vagy szerinted Lükesenki nem kér engedélyt szellenteni is? Na, vitya tuti nem ilyen alkat.
    Továbbá vitya teljhatalmát mogyoróland fölött jelenleg az égvilágon semmi se veszélyezteti. Ahhoz globális kataklizma (gazdasági és/vagy háború) kéne.
    Azért koncentrál az EP-választásra, mert fontos a „politikai csemege”-méretű fidesz alakulat. Az önkori tkp. kevésbé. Parlamenti 2/3 mellett és kiépült „hűbéreshálózatára” alapozva, ’26-ig minden renitenst kicsinál – jogszerűen! A hülye beosztottja (Lézer) másodszor is elböfögte magát. Az első az „Akinek semmilye sincs…” volt, most meg a nyílt üzenet, hogy mindenki jól gondolja meg („lányomnak mondom, menyem is értse”), ha ellenzéki polgira szavaz, mert akkor ott nem lesz zseton.
    Ps: Továbbra sem tudom MP kicsoda, de szvsz. mogyorólandon kábé minden valóban! non-fidesz szereplő „mókus az erdőtűzben”.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-333653)
    Loading...
  41. annokkk szerint:
    2024.05.14 19:39

    Hiv.: @ijontichy:
    Jahahaha. Csak szólok, hogy a zabolátlanság a kötőfék hiányából fakad.
    Akinek mindent megengednek, és semmi következmény, az zabolátlan lesz.
    Azok lesznek ilyenek például, akik mögött áll egy mindent elsikáló hatalmas bácsi, aki mindig kihúzza a slamasztikából.
    Ez nem lelki vonás, hanem élethelyzet, aminek akkor van vége, amikor az apuci hatalmának. És hát tudjuk, hogy neki ki a nagy apuci, aki előtt összeakadnak a térdei.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-333654)
    Loading...
  42. vattablz szerint:
    2024.05.15 17:18

    Pityu fogja valamivel Vityát. Annyira nem tudni, hogy mivel, hogy még én se tudom. De több, mint holmi pénz. Más magyarázat nincs a tetteire. Ha Pityut elviszi az ördög, mi mindig is Ukrajnával voltunk.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-333666)
    Loading...
  43. DarthVader szerint:
    2024.05.15 17:28

    @vattablz:
    Lehet, hogy dokumentálva van, hogy a kollégiomban egy-egy gőzös éjszakán nem csak Szájer játszott masik térfélen…de amugy meg nem tudom, milyen hír lehetne, amelyik megrengeti a hivekben az istenhitet….

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-333667)
    Loading...
  44. vattablz szerint:
    2024.05.15 18:07

    @DarthVader: Nyilván nem a hívekről van szó. Elég, ha nemzetközileg (még jobban) elszigetelődik, vagy (még jobban) nevetségessé válik Én inkább halálos fenyegetésre tippelnék, ami kiterjed a hozzátartozókra. Azok meg vannak bőven. De ahogy fentebb jeleztem, én se tudom, tehát már legalább ketten vagyunk.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-333668)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólNagyon erős mondatok végig az egész cikkben. [x] M…
  • tahonoli on Az oroszlán felébredtTakács Márk: Pár gondoltat az „Éjféli kalapács” ha…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólHiv.: @KennyOMG: [x] Mivel 15+ NER-évről beszélünk…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @martonbalint19904935: Nem vicceltem. Akkor,…
  • martonbalint19904935 on Az oroszlán felébredt@ipartelep:: "Sőt saját magukat ítélik el igazán,…
  • azuccahirmondoja on Az oroszlán felébredt@ikarus: Ha rám hallgatsz, nem halkan mondod, hane…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @ikarus: Nézzük logikailag/ismeretelméletile…
  • KennyOMG on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólTe figyi, ezek a szamok neked hogy jottek ki, amik…
  • ikarus on Az oroszlán felébredtAz orosz reakció az amerikai beavatkozásra: "Az a…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Off. Nem tudom, hogy az önélező-e…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@ipartelep: Olvastam valahol, hogy a wootz acélból…
  • Keepdreaming on Az oroszlán felébredtMilyen kurva érdekes, Amerikának valamiért sokkal…
  • Hölderlin ist ihnen unbekannt? on Az oroszlán felébredt@darnoknew: Vagy azért érezhették szükségesnek, me…
  • darnoknew on Az oroszlán felébredttelex: "Ezzel az USA beszállt az Izrael és Irán kö…
  • val on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)A Vaklárma című filmben van egy orvosi konferenciá…
  • kiazmármegint on Az oroszlán felébredtAz Egyesult Allamok belepett a haboruba. https://w…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból[x] Nagyon durva korrupciós elemzés jött ki (FB AI…
  • tahonoli on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)A ChatGPT fiktív interjúja az esszé megjelenése ut…
  • nyulambator on Az oroszlán felébredt@ipartelep: A hajszálat keresztbe nem kunszt. Szőr…
  • nyulambator on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)Ezek a liberálisok mondanak olyanokat, hogy "grab…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: [@Hiv.: @vattablz: Kissé átmentünk fegyverko…
  • jotunder on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)@Bogomil: Francois Pignon nem tud hibázni.
  • Bogomil on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)De kik azok a Pignonok?
  • ijontichy on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)Aki tudja, csinálja, aki nem, az ír róla :-/. De h…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekHehe... kis családi színes (avagy a fityiszéknél m…
  • vattablz on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)Ezek? Hát nem...
  • janszemwordpress on Jobboldali költők borzalmasan gyönge versei — LXIV.@jotunder: köszönöm válaszodat jotunder! Újbóli ut…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@ipartelep: És most sem győztél meg. Én nagyon hos…
  • ijontichy on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)@jotunder: : Van különbség a fityiszre szavazás (é…
  • ijontichy on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Nade Dzsungária már régóta az oroszoké ;-) "Putyin…
  • jotunder on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)@Keepdreaming: Az Európai Uniónak van egy "kormány…
  • GHermann on Nincs magyar egyetem az első ötszázbanTermészetesen nem csak a kormányzat szereti, amiko…
  • jotunder on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)@labrys: a helyzet az, hogy te ide lényegében azt…
  • jotunder on Jobboldali költők borzalmasan gyönge versei — LXIV.@janszemwordpress: a blog.hu egy lezárt archívum.…
  • janszemwordpress on Jobboldali költők borzalmasan gyönge versei — LXIV.Sziasztok, engem Szemán Jánosnak hívnak, és megdöb…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt[@ipartelep:](#comment-346302 Kösz, ez jó kis össz…
  • Keepdreaming on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Hiv.: @jotunder: Nekem továbbra is az a meggyőződé…
  • Keepdreaming on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Remélem Magyarországot pár hónapon belül, még az i…
  • labrys on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)( @jotunder: de őszintén remélem, hogy a kimittett…
  • labrys on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)Elnézést, az ún. valós élet következtében csak mos…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Hát a japán kardkovács-techológiá…
  • labrys on Az oroszlán felébredt@vattablz:: elnézést, hogy belebeszélek, de tudomá…
  • vattablz on Az oroszlán felébredtHú, órákig tudnálak kérdezni az acélokról, de még…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Off. Sajnos nem tudom, hogy ez em…
  • vattablz on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)A tehetség belemanőverezte magát egy megnyerhetetl…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00: Bocs, lemaradt a komment. Szóval semmi…
  • ijontichy on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)@tamspatrik: : A helyzet ennél rosszabb :-( . Lehe…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00:
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@KennyOMG: Jó pihenést!
  • KennyOMG on Az oroszlán felébredt@vattablz: A kerdes nem az, hogy en elolvasom-e, m…

Posztrulett

Az orbáni valóság

Szerdán hozzák nyilvánosságra az első negyedévi GDP adatokat. Az Erste azt várja, hogy a 2025-ös növekedés 1.7 százalékos lesz, az infláció továbbra is a legmagasabb lesz a régióban, a költségvetés GDP arányos adóssága nyilván a legmagasabb marad. A régiónak volt hat-hét nagyon jó éve, 2013-tól a Covidig, Magyarországon jelentősen nőtt a foglalkoztatottság (15 százaléknál is …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • aromo44
  • twmmy
  • anna007dor
  • janszemwordpress
  • halatlangazember
  • vattablz
  • Grrr
  • Keepdreaming
  • tahonoli
  • tortt49
  • Tyto
  • Hölderlin ist ihnen unbekannt?
  • martonbalint19904935
  • ganjagym
  • outis
  • velizare
  • esztre
  • Mister Gumpy
  • ipartelep
  • wolff
  • incze
  • susyk
  • barki
  • apokalipszistmost
  • onehumanoid
  • LibaLeontin
  • Hector Kapitány
  • karsairita
  • ijenanyelvtan
  • macskahala
  • sgtpotrien
  • SMFB
  • Virág et.
  • princeghostly1c74fbc695
  • GHermann
  • Hanyistók
  • ikarus
  • jaurin
  • micike mici
  • csunyatáp
  • Gabor
  • excombo
  • ijontichy
  • j.alfred prufrock II
  • Radnóti Zoltán
  • azuccahirmondoja
  • attitoth68
  • elolhatuldoktor
  • Ferenc Orosz
  • kiazmármegint
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d