Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05

A legolvasottabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Orbánék megtámadták Barabási Albert-Lászlót

Ez egy alkotmányos forradalom

2026.04.15 by jotunder

Magyar Péter, végtelenül szelíden megkérte Sulyok Tamás köztársasági elnök urat, hogy méltóztasson lemondani. MP-re jellemző ez a különös szubtilis szelídség, gondolati ív, mély lelkiség, az ahogy bele tud reflektálódni az ilyen alkotmányos finomságokba.

MP jogfilozófiai érve a következő: Ha nem mondasz le bazmeg, akkor beírjuk a kurva Alaptörvényetekbe, direkte Comic Sans MS fonttal, lila betűkkel, okkersárga háttérrel, hogy le vagy váltva. Hogy jujj, hogy jogállam, hogy lesz a köztársasági elnök így fék meg ellensúly meg karburátor, és különben is nem lehet csak úgy beleírni az Alaptörvénybe. MP sörét szerintem elég sokan fogják megfogni….

A kettőt azért is érdemes elosztani hárommal, mert hamar kiderül, hogy kik azok, akiknek a bebetonozottságának van egy ilyen kis temporális jellege. Mindenkinek.

Ez az alkotmányos forradalom lényege. Itt volt egy rendszer, neve is volt, már nem írom le, mert minek, arra a kis időre, és annak a rendszernek sztornó. Lehetne úgy sztornó, hogy Sulyok Tamás vietnami papucsban menekül Türkmenisztánba a kissé ideges pesti fiatalság elől, de az csak mérsékelten lenne alkotmányos.

Tessék lemenni az utcára, egy nagy Pilvax az egész város. Csak éppen az osztrákok velünk vannak. Donald Trump pedig mérsékelten szimpatizál azokkal, akiket ennyire el lehet verni. MP is tud a ruszkiktól ezt-azt vásárolni, ha nagyon muszáj, és vége a háborúnak, úgyhogy hamar kiderült, hogy Peszkov nem ápolt baráti viszonyt Viktorral.

De majd eltörli a faszomtudjamit, venné nehezen a levegőt NER-párti olvasónk, ha lenne NER-párti olvasónk. 1. nem törli el. populista ritkán töröl el népszerű dolgokat. Csak akkor töröl, ha tényleg nincs más választása. És akkor rátok fogja fogni. 2. eltörli a faszomtudjamit, és nem kérdez meg titeket arról, hogy ez most helyes-e vagy sem. Szemben velünk, akiket szintén nem fog megkérdezni, na de mecsoda különbség lesz a tekintetei között. Amikor minket nem kérdez meg valamiről, azt szinte sajnálja, és van valami ígéret a szemében, hogy majd egyszer, hogy majd máskor.

A NER-t forradalmi úton törlik el éppen. Skrabski Fruzsi nem érti. Gondoljon arra, hogy lehetne benne logaritmus is. Na, ugye,

Felhőtlenül örülök-e én ennek. Nem.

De.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532863-6a09038602ad8' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532863&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532863-6a09038602ad8&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532863-6a09038602ad8' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort

Next Post:

A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)

168 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. annokkk szerint:
    2026.04.16 14:03

    @Podvinecz marsall:
    Hogy valaki cisztercita egyházi szervezetet vezet, az semmi ?
    Általában meghatároz egy embert, hogy milyen szervezet éléről kerül a hatalomba. Egyrészt, hogy milyen a kapcsolati hálója, másrészt, hogy kik választották őt a legjobbnak. Mint a futszall csapat sztárját.
    Hozza a sleppjét és a tájjellegét.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353681)
    Loading...
  2. labrys szerint:
    2026.04.16 14:44

    @bvr: amellett, hogy a hozzászólásod túlnyomó részével egyetértek (kivéve a Török ‘Egyrésztmásrészt’ Gábor nevű nagy Orbán-haverra vonatkozó értékítéletet, de ezt hagyjuk…), az azért érdekelne, miért sikeres annyira a toposz, miszerint „csak egyvalami a fontos: új ellenzéki erőt ti se engedjetek felnőni”.
     
    Hogyan, milyen módon „nem engedtek felnőni” a 2021. előtti ellenzéki pártok új ellenzéki erőket? És pontosan mikortól? Már 2010-től? Az LMP feltűnésétől? A Kutyák feltűnésétől? A Momentum feltűnésétől? A TISZA feltűnésétől? – És akárhogy is tették ezt a nem engedést, ezek szerint sokkal hatékonyabban csinálták, mint az Orbán-féle maffia (aka Fidesz)? Amely utóbbitól simán felnőhettek volna mindenféle még újabb ellenzéki erők is, de bezzeg a (tényleg) kollaboráns, népszerűtlen, hiteltelen & súlytalan többi parlamenti színjátszótól viszont nem? Mert azok még a Rogán-műveknél és a sokezermilliárdos Fidesz-propagandánál is sokkal erősebben gátló hatásúak voltak? …Pontosan hogyan sikerült ez nekik?
     
     
    @excombo: egyetértek.
     
     
    …Bár azért az érdekelne, hogy miért nem mondjuk egy a síita vagy a szunnita muszlim irányzathoz „közel álló személyt” szán a TISZA egy elvileg szigorú világnézeti semlegességet kívánó pozícióhoz. Vagy egy buddhistát, aki – Rubovszkyhoz hasonlóan, aki (idézet egy őt ismerő paptól) „abszolút belső körös, bizalmi ember a katolikus egyházban” – abszolút belső körös, bizalmi ember a buddhista egyházban?
    Ha már a világnézeti semlegességet kidobjuk az ablakon.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-353690)
    Loading...
  3. nyulambator szerint:
    2026.04.16 14:54

    Nem tudom ki ő, de a cikk szerint hat évet tanított a Móriczban, távoktatással is foglalkott. Lehet még akármi is belőle. Majd meglátjuk.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353692)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2026.04.16 15:05

    @labrys: az nem zavar, hogy MP a piaristákhoz járt? 🙂 tehát ha valaki egyházi suliban is tanított, akkor ki van zárva? a világnézeti semlegesség nem jelenti azt, hogy a kormánynak nem lehet olyan tagja, aki egyházi iskolában is tanított.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-353695)
    Loading...
  5. martonbalint19904935 szerint:
    2026.04.16 15:09

    @ipartelep:: „Ez a rosszoldaliság első nyilvánvaló beszivárgása a kormányzatba.”

    Ebben most nagyon nem értek egyet, szerintem érdemes elolvasni azért mit gondol mielőtt elítélnéd: https://szemlelek.net/kenyelmetlen-kerdesek-allamhoz-egyhazhoz-az-iskolai-szegregaciorol/

    Hiv.: [@martonbalint19904935:](#comment-353697)
    Loading...
  6. nyulambator szerint:
    2026.04.16 16:58

    @martonbalint19904935: Bár legyen ő a valaha volt legjobb oktatási miniszter. De a cikkben például ez áll:

    A katolikus egyház Néri Szent Fülöptől kezdve Kalazanci Szent Józsefen át Don Bosco pedagógiájáig nagy tapasztalattal bír a halmozottan hátrányos helyzetű diákok nevelésének terén. Sőt kimondhatjuk: a gyermekvédelem terén – bejelentőfelületek, zéró tolerancia, utánkövetés stb. – példamutatóan, az állami gyakorlatot megelőzve progresszív, a gyermek méltóságát mindenekelőtt tartva hoz intézkedéseket, vezet be protokollt.

    Hát nekem nem biztos, hogy elsőre ez ugrik be a katolikus egyház gyermekekhez közeledéséről.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353723)
    Loading...
  7. bvr szerint:
    2026.04.16 17:12

    Hiv.: @labrys:: Sokan már Bajnai ledarálását is a saját tábornak tulajdonítja, de ami után ez már végképp egyértelmű volt, az Botkának a sajátjai által történő levétele. Onnantól nem maradt kérdés hogy mire játszanak és miben érdekeltek.
    Most nyilván nem egy rövid kommentben lehet azt szétszálazni hogy (és lehet ezt különböző arányokban persze egyszerre is művelni – és természetesen akadtak tisztességes ellenzékiek is, nem kérdés) kik voltak a hasznos idióták, kik az árulók, kik akik meg egyszerűen csak az önérdeket követték (mert ahogy írtam, eléggé meg volt az édesítve ha simán csak beültek és tették a dolgukat – azaz a semmit). De az biztos hogy ez a „centrális erőtér” qrva sokáig kitartott, konkrétan 14 évig. Az influenszer tüntetés (pontosabban hogy rá egy hétre meg az ellenzéki pártok (onnantól ugye már csak ó-ellenzékiek) meg csak párezer embert tudtak bevonzani) volt az egyértelmű jele hogy na ennek szerencsére itt a vége.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-353725)
    Loading...
  8. Podvinecz marsall szerint:
    2026.04.16 17:13

    @annokkk: figyelj, ha majd megtiltja a középiskolákban a szexuális felvilágosítást, ha a témakört legrosszabb bigott és avítt katolicizmussal kezeli, ha kötelező hittant vezet be, majd akkor sopánkodom, addig engedelmeddel végigpörgetem magamban a nem egy és nem kettő jó fej, haladó és világra nyitott, komolyan hívő kedves ismerősömet.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-353727)
    Loading...
  9. nyulambator szerint:
    2026.04.16 17:24

    @Podvinecz marsall: Teljesen egyetértek. Lássuk mit tud.
    Addig is nagyon figyelem a kezét, mert katolikus és bennük egy kissé megingott a bizalmam.
     
    És mindenesetre örülök, hogy lesz oktatási miniszter és ha a KLIK csinovnyikjait az őket megillető farbarúgással távolítják el az oktatás közeléből, akkor külön bocsánatkérő kommentet fogok írni. A KLIK tankerületi vezetőinek többségénél abszolút kijárna az oktatási pályától való örökös eltiltás.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353728)
    Loading...
  10. Podvinecz marsall szerint:
    2026.04.16 17:36

    Hiv.: @nyulambator: én az összesnek figyelni fogom a kezét. Ki tudja, a végén még egy ateista lesz a legnagyobb gazember, le ne maradjunk már róla.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-353731)
    Loading...
  11. nyulambator szerint:
    2026.04.16 17:39

    @Podvinecz marsall: Úgy, úgy. Csak aztán nehogy idő elött hisztikézzünk.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353732)
    Loading...
  12. Podvinecz marsall szerint:
    2026.04.16 17:49

    @nyulambator: ahogy mondja, kolléga. A hangszálainkra meg idegeinkre is tekintettel kell lennünk. Én a részemről hagyom, hogy a mi kis terminatorunk kiköltse a kis Sarah Connorokat, aztán meglátjuk.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-353733)
    Loading...
  13. wolff szerint:
    2026.04.17 18:56

    @bvr: Mondjuk Botka, a most istenített Ruff Bálint tanácsára egyszerűen kinyírta magát. Pont az nem csinálta, amit most Magyar Péter: leszarni az ellenzék többi pártját és akkorára növelni a sajátodat, hogy ne tudjanak mást, csak gazsulálni. Helyette az ő kampánya a Fidesz ellen arről szólt, hogy Gyurcsány vonuljon vissza. Amit Gyurcsány nem tette meg, ráaádsul előre láthatóan, viszont az, hogy a szoci miniszterelnök-jelölt ezzel foglalkozott semmivé tette a kezdeti népszerűség növekedést és ezután már valóban az Mszp elnökség nyírta ki, de az ő szemszögükből érthetően.

    Hiv.: [@wolff:](#comment-353828)
    Loading...
  14. bvr szerint:
    2026.04.17 19:20

    Hiv.: @wolff: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Botka taktikázhatott volna-e jobban/másként, hanem hogy igaz vagy nem igaz hogy az MSZP sajátjai megtettek mindent hogy az igazán potens belsős jelentkezőjüket kinyírják. A válasz pedig az hogy igaz.
    (2) A „centrális erőtérnek” becézett választási rendszer (aminek elemeit, mechanizmusát röviden ott leírtam) félreértése lenne azt gondolni hogy abból pusztán „okosabban kellene ezt csinálni” módon meg lehet haladni. Ezt tartom a Fidesz szinte egyetlen (oké, túlzás, biztos tudnék még mondani) tényleg zseniális termékének, sajnos teljesen machiavellisztikus módon persze, hogy ezt a kibogozhatatlan csomót valami egészen zseniálisan kötötték meg és hangolták folyamatosan. A legkevésbé sem gondolom hogy azt akár MP fel tudta volna törni! De amúgy ezt is leírtam, MP elsöprő lendületét az tette lehetővé hogy a 2022es választási kampányban a Fidesz eszement módon kiköltekezett, inflációgerjesztés no.01 plusz az orosz-ukrán miatt elszálltak az energiaárak (ezzel elszállt a fizetési mérlegünk, beindult egy baromi komoly forint-válság, inflációgerjesztés no.02 (importárakon keresztül is, meg hogy egekbe kellett emelni a kamatot mielőtt bedől az ország), és arra jöttek a hülyébbnél hülyébb politikai (de legalább gazdaságilag rendkívül kártékony) válaszok (mint árstoppok, stb), meg olyan kényszerek mint KATA rapid eltörlése, rezsicsökkentéscsökkentés, stb, stb, nem is kell sorolni, az EU-s források blokkolására bekészített mechanizmusokat meg a választás másnapján aktiválta is az EU, stb, stb, szóval a nép a bőrén érezhette milyen egy pangó, mocsárszerű gazdaságban vergődni, és akkor erre berobbant a kegyelmi ügy. Ami nem csak a Fideszt ütötte meg baromira, hanem ahogy írtam is, a brutális erejű influenszertüntetés után az (akkor ó-ellenzék nevet meg is kapó) párezres összejövetelecske….
    Na ezen a pályán kezdett MP, és a legkevésbé sem akarom azt mondani hogy ez könnyű meg egyértelmű lett volna, csak bele kellett ülni a tutiba, egyáltalán nem, elképesztő munkája, aztán egyre inkább munkájuk volt ebben. Viszont ehhez legalább meg is kapták azt az esélyt, amivel aztán élni is tudtak.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-353829)
    Loading...
  15. ijontichy szerint:
    2026.04.17 19:28

    @nyulambator: : A Kissé megingott bizalomról… nagyon sok „lámpás szép fejet” láttam meghülyülni ’02 (sőt! ’98) óta. Mi több elég sokáig kerestem a „saját készülékemben” a hibát, mi az a nagyszerű, amit ezek látnak (kiderült, hogy semmi, és ezért lett belőlük nálam „ezek”, így idézőjelben).
    De látnunk kell mi történik, ha tisztul a levegő. Addig is egykori minőségi tanerőimre gondolok, akik egyházi háttérből érkeztek, és kiválóan teljesítettek. Mert olyan is volt (nevét fedje homály), aki akkora szektás kommer volt (@Podvinecz marsall ateistája), mint a Gellérthegy, és ezzel eléggé megkeserítette ifjonti éveink egy részét. A tragikomikus momentum utóbbi esetében az, hogy szigorúan szakterületén ő sem volt idióta.
     
    @bvr: : Egyszerűen: fityiszék teljesen elszálltak, és már nem tudták uralni az eseményeket. Kellett egy lökés, és az egész trágyadomb rájuk omlott.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353830)
    Loading...
  16. bvr szerint:
    2026.04.17 19:34

    Hiv.: @bvr: lehet hogy a kegyelmi ügynél nem voltam kellően egyértelmű, főleg az ó-ellenzékre vonatkozóan. Maga az ügy nem őket ütötte meg, hanem hogy még egy ilyen hatalmas horderejű ügyben is csak annyira nagyon nagyon kevés embert tudtak megmozgatni (miközben meg előttük egy héttel az influenszerek simán kivittek bőven százezer fölötti tömeget) azt tette világossá, hogy a 22es (immár sokadik) választási kudarc után a társadalomnak már csak minimális része gondolja hogy ők még bármiben is a megoldás részei lennének (persze utána még folytatták az utóvédharcot, de MP szép lassan ledarálta a táborukat. Gondolom most már az utoljára állva maradt Kutyák és DK is azt gondolja bár inkább ők is csendben hátraléptek volna)

    Hiv.: [@bvr:](#comment-353831)
    Loading...
  17. ipartelep szerint:
    2026.04.17 20:10

    https://444.hu/2026/04/17/keves-sikeres-huzasa-volt-a-fidesznek-a-kampanyban-de-a-tipikus-orosz-trukk-a-kamu-magyar-peter-legalabb-bejott

    Ha ez nem választási csalás, akkor a választási csalás fogalma nem is létezik. Ez akkora, mint nem is egy ház, hanem egy toronyház. Nagyon jó, hogy a Tiszának megvan a 138 embere, ennek örvendezni kell. De emiatt nem szabad elfeledkezni a bűnözők csalásairól. Én mint egy nekik bizalmat adó szavazójuk, követelem, hogy ezeket a bűnözőket kapják el. Ráadásul a cikkből az derül ki, hogyha nincs ez a csalás, akkor könnyen lehet, hogy nyert volna a Tiszás.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353835)
    Loading...
  18. ijontichy szerint:
    2026.04.17 21:07

    Az őrszemek zavarták a csalást, a szegregátumok lakói meg nem hagyták, hogy kizsarolják a szavazatukat […] Nicholas Sarvari azt mondta, a rendszerváltás idején is járt ezekben a falvakban, de most annál is rosszabb állapotokat tapasztalt. Ami szerinte azért felháborító, mert a kormánynak minden eszköze meglett volna ahhoz, hogy ezen változtasson, ehelyett mintha szándékosan tartotta volna az ittenieket nyomorban.
    https://telex.hu/belfold/2026/04/17/de-akciokozosseg-orszemek-ketharmad-megakadalyozas-szegregatumok
    Háát… egy nagy köszönet a munkájukért. Talán elkezdődhet valami.
     
    … persze nem így. Hubaszaki… vitya nagyon sokáig fog még mérgezni, és a jelek szerint nemhogy intellektus, de szakmai eskü is kukázódik 🙁 .
    https://telex.hu/belfold/2026/04/17/egy-maganklinika-honlapjan-kiirtak-hogy-a-vezeto-orvos-mostantol-nem-lat-el-tiszas-pacienseket

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353844)
    Loading...
  19. ijontichy szerint:
    2026.04.17 22:12

    Két napra elszökött Pitbull, máris hangnemet váltott az MTVA, avagy „az utolsó töltényig harcolni kell”
    https://telex.hu/after/2026/04/17/mtva-nemeth-zsolt-pitbull-magyar-peter-mti-hirszolgaltatas
    Nekem tetszik 😉 . Még több „lastminute” vérig sértett, szakmaiságában megalázott, jobb sorsra érdemes ember, még több bizonyíték, még több sitt várható. Hajrá 😀
     
    Btw. Megvan a Tisza Párt 140. mandátuma, a nyírbátori választókerületben is fordítottak.
    https://telex.hu/belfold/2026/04/17/megvan-a-tisza-part-140-mandatuma-a-nyirbatori-valasztokeruletben-is-forditottak

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353850)
    Loading...
  20. vattablz szerint:
    2026.04.18 07:51

    @ijontichy: Már nem emlékszem, pontosan melyik bejegyzés alatt tippelgettük meg az eredményt, de úgy érzem, én elég közel jártam. Igazából azt gondoltam, hogy a Tisza megnyeri az összes egyéni körzetet, ez is majdnem bejött. Lottóznom kéne.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-353857)
    Loading...
  21. vattablz szerint:
    2026.04.18 08:01

    @ijontichy: Megtaláltam. A „Miben lehetünk biztosak” bejegyzés alatt volt, én 139 Tiszát és 56 fideszt tippeltem. Túlbecsültem a fideszt, mert alapvetően pesszimista vagyok.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-353858)
    Loading...
  22. ipartelep szerint:
    2026.04.18 08:42

    Hiv.: @vattablz:

    Az összes nyert körzettől azért messze voltál, mert jelenleg 10 van a bűnbandának. De az nem is volt reális. Inkább az a csodaszámba menő, hogy sok mélymogyoró körzetet is elvitt a Tisza. És ha szerencsénk van – bár ez már nem sokat számít – akkor még esetleg egy-két + körzet is lehet a 14-en felül: Sárvár?, Csorna?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353861)
    Loading...
  23. ipartelep szerint:
    2026.04.18 09:31

    Hiv.: @ipartelep:
    Persze, nem a 14-en, hanem a 96-on felül. És a 140 képviselőn felül. Ha lúd, legyen kövér.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353864)
    Loading...
  24. Fuxos szerint:
    2026.04.18 10:58

    @ipartelep: ” Inkább az a csodaszámba menő, hogy sok mélymogyoró körzetet is elvitt a Tisza.
    Ez nem csoda volt, hanem a talpalás (munka) és a vidéki Magyarország emberszámba való vételének az eredménye. Nem kellene ennyire lenézni őket.

    Hiv.: [@Fuxos:](#comment-353869)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2026.04.18 11:08

    @Fuxos:
    Azt mondták, 900 helységben kampányolt Magyar Péter, és beszélgettek a helyiekkel.
    Mondjuk ez emberfeletti.
    De azért hadd furcsálljuk a falusiakat, hogy csak olyanra szavaznak, akit 30 évig látnak a tévében, vagy olyanra, aki elmegy hozzájuk és ráléphetnek a lábára és megszagolhatják. Normális esetben, vagy Budapesten nem kell minden lépcsőházban kampányt tartani a XXI. században.
    Például, ha lenéz a fidesz, attól nem fogom megszeretni, ha Orbán becsönget egy szál virággal.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353872)
    Loading...
  26. dpeter szerint:
    2026.04.18 11:24

    Én ideológiailag nem vagyok elég képzett, így nem tudom, mekkora jelentősége van annak, hogy a kétharmados Tisza a „kevesebb képviselője van, mint ahány törpéje Hófehérkének” náci párt javaslatára belement abba, hogy az új köztársaság parlamenti képviselői az esküt a „szent” korona előtt tegyék le, és a jeles alkalomból elhangozzon a „Székely himnusz” nevű rettenetes irredenta giccs is. Tudom, biztos az a válasz, hogy mindegy, de mégis, mire jó ez? Mert azt, hogy mire rossz, kb. el tudom képzelni.

    Hiv.: [@dpeter:](#comment-353873)
    Loading...
  27. wolff szerint:
    2026.04.18 11:26

    „@bvr: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Botka taktikázhatott volna-e jobban/másként, hanem hogy igaz vagy nem igaz hogy az MSZP sajátjai megtettek mindent hogy az igazán potens belsős jelentkezőjüket kinyírják. A válasz pedig az hogy igaz.”

    Örülök, hogy ilyen bennfentes vagy az Mszp belső ügyeit illetően, remélem nem fosztod meg a jövő történészeit az emlékirataidtól, fontos forrásai lesznek a korszaknak!

    Ez egy tipikus non sequitur. Mit is tudunk? Botkát, miután egy hibás stratégiéval visszavitte a pártot oda, ahol volt és nem volt hajlandó változtatni levették. Ebből te arra jutsz, hogy az Mszp vezetői valójában mindent megtettek azért, hogy kinyírják. (És ezt ráadásul nem is véleményként, hanem cáfolhatatlan bizonyosságként fogalmazod meg.) Nyilván azért tették meg miniszterelnök-jelöltnek is.

    Hiv.: [@wolff:](#comment-353874)
    Loading...
  28. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.04.18 11:34

    @ipartelep: Sárvár (Kőszeg, Celldömölk) az a Vas02, amelyikben az átjelentkezős és külföldön szavazós ikszeket is beleszámolva Ágh Péter senkiházi úgy „nyert” 258 szavazattal, hogy a kamu Magyar Péterre 909 szavazat érkezett. És választási csalás miatt nyomozás zajlik.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-353875)
    Loading...
  29. ijontichy szerint:
    2026.04.18 11:39

    @Fuxos: : Nomeg nagyon komoly szervezőmunka. Több, mint 4000 ember a választás napján. Már linkeltem, de:
    https://telex.hu/belfold/2026/04/17/de-akciokozosseg-orszemek-ketharmad-megakadalyozas-szegregatumok
     
    @annokkk: : ’02-06 között vitya ritkán volt a Parlamentben. A ’06-os kampányban rá is hajtottak erre a tényre gyurcsányék. Szerinted merre járt?
    ’10 után már vityáék kezében volt minden. Az agymosógép, a pénzcsap, és a kiépített hálózatuk (kubatov kisdobos riadólánc). Az ellenzék meg fragmentálva, téglásítva, vakondosítva, korrumpálva. Már nem kellett annyit vidékre járni személyesen.
    MP mögött komoly erők álltak össze, és nagyon komoly munkát végeztek röpke két év alatt. Ha a kormányzati munkájuk csak megközelítően ennyire hatékony lesz, még helyes irányba is pofozhatják az országot.
     
    @dpeter: : A Korona nem baj. Szent Steve koronája az önálló magyar államiság jelképe. Még az „átkosban” is elfogadottan. A székely himnusz már neccesebb.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353876)
    Loading...
  30. annokkk szerint:
    2026.04.18 11:40

    @dpetóer: Éppen nemzetegyesít. A csökönyös határontúliak csak a saját zászlójuk alatt tudnak nemzetegyesülni. Erre szükség lehet, hogy kihúzzák Orbán alól az utolsó szőnyeget.
    Ne Erdély, hanem Mátészalka legyen a ” Nemzet Fővárosa „.
    Vagy az sem.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353878)
    Loading...
  31. annokkk szerint:
    2026.04.18 11:49

    @ijontichy: A Tisza tele van energiával, és nem fél használni. Addig nagyon szuper, amíg a pénzt összkaparják, és a fideszt meg elássák a hátsókertben.
    De az irány az kilenghet. Főleg, ha Magyar Péter beleszeret a népszerűségbe, és mindenkinek akar tetszeni. Akkor pörögni fog az iránytű.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353879)
    Loading...
  32. ijontichy szerint:
    2026.04.18 12:01

    @annokkk: : Off Arra kíváncsi vagyok, vitya megy-e idén is posványosra észt osztani? Nomeg, mennyien lesznek még vevők rá? On

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353881)
    Loading...
  33. nyulambator szerint:
    2026.04.18 12:04

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw: Úgy néz ki, hogy a fidesznek még szerencséje is van, hogy legalább ennyi körzetet el tudtak vinni. A 106 körzetből a 20 legszorosabb eredményben jelenleg jelenleg 8 van a fidesz által nyert 10-ből, de sanszos, hogy mire a számlálásnak vége lesz, mind a 10 oda kerül. Ahol nyertek, ott is épp hogy csak. Nem túl sok győzteskompenzációs töredékszavazatot termeltek. Ellentétben a tiszásokkal.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353882)
    Loading...
  34. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.04.18 12:06

    @dpeter: Engem a hivatalos magyar himnusz is irritál, mert egy rettenetesen depressziós nóta, így aztán felőlem a székelyéké is elfér mellette. Békéltetési célú gesztusnak jó és hasznos (még, ha eredménytelen is lesz), a gyakorlati politika meg lesz, ami lesz, abban remélhetőleg se a székelyek, se a mihasznák agymenése nem lesz túlreprezentálva.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-353883)
    Loading...
  35. nyulambator szerint:
    2026.04.18 12:07

    @dpeter: Tőlem esküdhetnének a láthatatlan repülő rózsaszín spagettiszörny tésztaszűrője elött is a nászindulót dúdolva. Szarok a szimbolikára, nem azt figyelem, hanem amit tesznek.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353884)
    Loading...
  36. annokkk szerint:
    2026.04.18 12:09

    @ijontichy: Hogy tudod elképzelni, hogy nem megy ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353885)
    Loading...
  37. Fuxos szerint:
    2026.04.18 12:12

    A Tisza kampánya ultra profi volt. Én még ilyet nem láttam…sőt ehhez közelit sem. Emelem kalapom a csapat előtt.

    Hiv.: [@Fuxos:](#comment-353886)
    Loading...
  38. annokkk szerint:
    2026.04.18 12:14

    @Fuxos: Igen. Szerintem ezt tanítani fogják. Egy korszakos zseni, aki kitalálta. Mehet amerikába a demokratáknak segíteni. Vagy a németekhez nemzetegyesíteni. Kanállall is bevennék.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353888)
    Loading...
  39. ipartelep szerint:
    2026.04.18 12:26

    Hiv.: @ijontichy:
    Én ezzel nem értek egyet:
    „A Korona nem baj. Szent Steve koronája az önálló magyar államiság jelképe.”

    Nem a korona a baj, hanem a „szent”. Ha az állam és az egyház szétválasztásának elvét valljuk (és ezt valljuk ugye, bár a másik tocsikban a bigott valláskárosult nő jelölése kapcsán kinyilvánított vélemények többségéből nem ez derült ki), akkor, ha a korona nevében (amely korona ugye az államiságot jelképezi, és eddig még talán rendben is lenne, bár én jobban szeretném ha egy jól formázott vakondtúrás jelképezné a magyar államiságot) benne van a „szent” szó, amely pedig a vallást, az egyházat jelképezi… Tetszik érteni ugye, hogy ez miért, miben mond ellent az állam és egyház szétválasztásának?
    Amúgy meg: miért lenne már szent egy fémtárgy? Attól, hogy egy vallás tisztségviselői szentesítették azt. Jó, holnap alapítok egy vallást, és néhány jól sikerült késemet szentté avatom. Kabaré… Mi a fenének kellene elismeri a katolikus (vagy bármelyik) egyház szertartásait? A kés az kés, a korona korona, és I István meg I István király. Nem szent egyik se.
    Ha ezt se látjuk be, akkor tényleg bármelyik valláskárosult, hatalomra kerülő, eléggé erőszakos barom, egyházi államot csinálhat itt.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353891)
    Loading...
  40. annokkk szerint:
    2026.04.18 12:51

    @nyulambator:
    @ipartelep:
    Én odavagyok a szimbolikáért. A Szent Korona is jöhet, meg a dalok is. De himnusz helyett inkább a Hazám, hazám, te mindenem a Bánk bánból.
    Azt el tudom képzelni még focimeccsen is, hogy erőt ad. Mondjuk a szövegébe kis korrekció, és mehet.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353894)
    Loading...
  41. incze szerint:
    2026.04.18 13:07

    @Fuxos: @annokkk: https://www.valaszonline.hu/2025/01/22/toth-peter-tisza-kampany-valasztas-szigetek-mozgositas-fidesz-ellenzek-interju-magyar/

    Hiv.: [@incze:](#comment-353897)
    Loading...
  42. ipartelep szerint:
    2026.04.18 13:10

    Hiv.: @nyulambator:

    A szimbolika, és amit tesznek, azok között erős pozitív összefüggés szokott lenni. Tehát csak óvatosan azzal a szimbolikával.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353898)
    Loading...
  43. nyulambator szerint:
    2026.04.18 14:01

    @ipartelep: Én nem látom Magyar Péterben a vakbuzgó vallásost. (Igaz, 89-ben Orbánban se láttam a hipokrita szenteskedő fasisztát).
    Egyelőre úgy tekintem, hogy szent-koronát prédikál de fideszvért iszik.
    Ha aztán mégis előtör az új földesúrból is a szentfazék, hát sújtsa megvetésünk.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353899)
    Loading...
  44. labrys szerint:
    2026.04.18 15:58

    A szimbólumok nagyon fontosak. A népesség manipulációja szempontjából sokkal fontosabbak, mint – például – a tájékozottság és a kritikus gondolkodás, mivel (ellentétben az utóbbiakkal) alapvető építőkövei a propagandának.
     
     
    Ahogy még bőven a választások előtt írtam: az új magyar Parlamentben lesz egy Fidesz Klasszik, egy Fidesz Light + a nácik. A jóslatom továbbra is tartom.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-353905)
    Loading...
  45. annokkk szerint:
    2026.04.18 16:22

    @labrys: És látványosan megbukott az őstételed, hogy a fideszt nem lehet a saját törvényeivel parlamenti választáson legyőzni.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353907)
    Loading...
  46. ipartelep szerint:
    2026.04.18 16:29

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-35

    Még én se látom MP-ben a valláskárosultat. Nagyon remélem, hogy nem lesz olyanja. De vannak rossz jelek. A bigott nő jelölése egyértelműen rossz jel, ráadásul egy nagyon fontos ügyben rossz jel, hiszen kurvára nem mindegy, hogy kik lesznek a szolgák (miniszterek). Ezt a másik ügyet inkább megint a populizmusnak tudom be, és annak, hogy nem akar nagyon szokatlan, avantgárd megoldást. Ez önmagában annyira még nem rossz jel. De ha itt elkezdenek „szimbólumozni”, a szent ilyen olyan baromságokkal, meg nagymogyoróországozni, akkor nagyon szomorú leszek.
    De még mindig nem annyira szomorú, mintha maradt volna az aljas, fasiszta, hazaáruló tolvajbanda.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353908)
    Loading...
  47. ijontichy szerint:
    2026.04.18 16:41

    @labrys: : Ugye a kosárból mindig a legfonnyadtabb almát (v)eszed ki először? 😉
    Egyébként meg mi az a „Fidesz Light”? Egy majdnem Whitehouse neve is felmerült az oktatási tárca potenciális várományosaként? Áhhh… Miért érzem úgy, hogy sok itt a Robespierre? Ejjj, még a végén az alkotmányos forradalom is megeszi a pörköltet 🙁
     
    @ipartelep: : Uhhh… azok az édes ötvenes évek. Kénkőszagot érzek. Ateistaként kezdem szükségét látni, hogy MP biztosítsa a szenteltvíz ipari mértékű gyártását 🙂

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353909)
    Loading...
  48. nyulambator szerint:
    2026.04.18 16:56

    @annokkk: Azóta kicsit odébbtolta a kaput.
    Eredetileg (egy-két ciklussal ezeleött) még úgy volt, hogy az orbán által rendezett választáson nem nyerhet más csak orbán. Mostanság inkább már úgy, hogy nyerhet más, de nem számít, lehet más a neve, az akkor is ugyanaz a rezsim. Mondjuk ilyesmit te is szoktál írni.
    Én még remélem, hogy ezúttal nincs igazatok és lesz érdemi változás. Az alkotmány és a választási törvény nekem a kritikus faktorok. Bizisten azt se bánom, ha az alkotmányban marad egy kis árvalányhaj, szentkorona meg régi dicsőségünk, ha a tartalmi rész rendben lesz.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353913)
    Loading...
  49. annokkk szerint:
    2026.04.18 17:13

    @nyulambator: Alapesetben nem bízom a fideszesben, de nem vádolom magam rugalmatlansággal, mert le lehet kenyerezni egy ütős kórházjárással, vagy egy út a börtönbe programmal. Csak meg kell próbálni, és már tolom is a szekeret.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353915)
    Loading...
  50. KennyOMG szerint:
    2026.04.18 18:07

    @dpeter: Nagyon erdekes kerdes, amit szerintem mindenkeppen ket oldalrol kell megvizsgalni. Egyreszt a kevesebb torpes gittegylet probal relevans maradni, nagyon kemenyen gondolkozank, hogy milyen javaslatokkal tudnak elebe menni esemenyeknek. A nyilvanvalo profit szamukra: „azt csinalja, amit mi mondunk”, ertsd: ugy ugral, ahogy mi futyulunk”, de meg a nagyon visszafogott ertelmezese is legalabb „mi hatarozzuk meg a napirendi pontok egy reszet”. Plusz mi egyuttmukodok vagyunk, konstruktivan javasolgatjuk azokat a dolgokat, miket mi kepviselunk, stb. Az pl tagadhatatlan (de a ciklus ertekelesenek szempontbol ez kevesebbet jelent, mint a 70%-os Fidesz vezetes a szavazatok 1%-nak megszamolasakor), hogy jelen pillanatban a Mihazank politikailag, tarsadalmilag nagyobbnak latszik, mint a 10x-es mandatumszamu fidesz, ami meg mindig csak a magabazuhanassal van elfoglalva.
    .
    A masik oldala ennek a Tisza es MP. Orban es a ner elso par evevel szemben az egyik legnagyobb kritika az volt, hogy soha semmit nem kert a, nem is ellenzekbol, hanem semmibol, ami nem ok voltak. Ennek ugye kirivo elemei voltak anno a Jobbik leszavazott inditvanyai, modositasai, amit aztan minimalis valtoztatassal nyujtottak be es fogadtak el, mert akkor az mar Fideszes volt. MP szerintem ezt a hibat aktivan probalja elkerulni. A masik, hogy MP szerintem (es itt ez lehet nagyon naiv megkozelites, par ev mulva mar latni fogjuk) keresi azokat a pontokat, ahol bekejobbot tud nyujtani a Fidesz szavazoknak, ahol tudja erzekeltetni, hogy nem o a liberalis sorosista satan. Van az orszagban egy nem jelentektelen nagysagu csoport, aminek ez fontos, nekem meg pl az a fontos, hogy belepjunk az EU ugyeszsegbe, amig mondjuk azt megcsinalja, tolem akar (nyulambatorral egyetertve) a Kockasfulu Nyulra is feleskudhetne. A szekelyhimnusz neccesebb, de megengedo ertelmezes szerint virtue signaling a hataron tulra. Szerintem par honap mulva erdekesebb lesz, hogy 70%-kal a parlamentben mennyire lesz nyitott a tobbi part (ertsd: a tobbi part szavazoi) fele, de most biztos nem nezne ki jol egy sikeretol es leendo hatalmatol elore megreszegult akarnok szerepeben (legalabbis a kozteve maradek napjaiban igy talalva).
    .
    Azt azert meg persze hozza kell tenni, hogy MP-t termeszetesen nem pusztan a makulatlan jellemebol eredo jofejseg hajtja itt, hanem mar most elkezdett arra gyurni, hogy egy kicsit megszalamizza a Fidesz taborat a kovetkezo valasztasok elott (es egeszen addig), amit ujfent nem tudok rossz szajizzel nezni.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-353917)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@sandy-gravity: ez egy meglehetősen kínos szelleme…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: : Azt @kettes követte el. Korai szocia…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMár 2014-ben... :-( https://telex.hu/belfold/2026/…
  • sandy-gravity on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Tudományon kivülről ez igy látszik: https://hungar…
  • hakohen on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból). Mintha a kedves kollégák nem tudnának olvasni. H…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@jotunder:: éppen az a kérdés, hogy mihez tudunk a…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Hiv.: @jotunder: Tehét egy úgynevezett Orbán-féle…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Erről valóban nem beszélt, de azt szerintem elég j…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@fortin2: olyan tudásról lenne szó, ami Magyarorsz…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@mzoltan:](#comment-354637) nem beszélt arról, hog…
  • Grrr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Az AI használata fogja most a termelékenységet és…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: beszélsz itt hülyeségeket, rémisztő. :…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@poszt: Emlékszik itt még valaki az ESS projekre/p…
  • wolff on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Ugye, Krauszról pontosan tudjuk - molekuláris ujjl…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: Tanács Zoltán megszólalása nagyon remé…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)https://www.facebook.com/tanacszoltan.tisza/posts/…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A 444 cikke szerint évre bontva ez az összeg (amit…
  • labrys on Viccországban bejelentenekYa nos chingamos :)
  • labrys on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Arányok.
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: elvi és általános szinten teljesen igaz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."I'm not looking to have somebody go independent."…
  • nyulambator on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: És ha a göréysége jelentős mértékben a…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@labrys: az a kérdés, hogy egy bíróság hogyan ítél…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@nyulambator: : "Kell oda pénz" Ja, mert tény, hog…
  • aerduloensamtonight on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A tiltakozók a kuratóriumi tagok. A kuratóriumi ta…
  • nyulambator on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Kell oda pénz, de csak akkor, ha már garantálható,…
  • tamspatrik on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Úgy látom, hogy az alapítvány békülékeny hangnemet…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: Indul az "Operation: A Haza nem lehet…
  • Podvinecz marsall on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről: @Grrr: (széljegyzet: Karajan árja-nagynémetező k…
  • ipartelep on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA pincér megint közbeszól. Én azt gondolom, hogy h…
  • apokalipszistmost on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlha valakitől szeretnék tanulni a a választási rend…
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@tubarozsa: a szakmai részével teljesen egyetértek…
  • tubarozsa on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA nem létező tudományos teljesítménye miatt problé…
  • repulo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMráz Romulus Augustulus.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz ELTE summa cum laude PhD-vel jutalmazott nem ol…
  • vattablz on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMiért? Illés Zoltán egyenesen a CEU-n oktat(ott).…
  • naki on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNewton is egy kicsinyes, bosszúszomjas kretén volt…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mondjuk a Tisza István majd' akkora ge…
  • nyulambator on Orbánék megtámadták Barabási Albert-LászlótSzinte napra pontosan öt év telt el: https://www.s…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Sokba van egy TV. Ki tudja, meddig t…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@Geo: Itt van az obligát "Azért egy Carl Schmitt,…
  • tgr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz önmagában jó dolog, ha ideológiailag sokszínű a…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlKíváncsi lennék én is, hogy hogyan hozták ki a szá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAmikor túl alacsony a vérnyomásom, a Hír TV-n a Pa…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok (valójában kicsit sem), mit lép az…
  • Geo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem rossz szakember - de mint tudjuk, a nácik is e…
  • aerduloensamtonight on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem a téves mérés a gond... "Mrázt kollégái ugyani…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@jotunder: Nem a Buddha esete volt a hír (bár neke…
  • mzoltan on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlÉrzelmileg érthető a felbuzdulás a "fasiszta állam…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@nyulambator: én csak azt írtam, hogy "hm". ismere…

Posztrulett

Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)

Demeter Szilárd picsog, hogy ő nem hajlandó nyilvánosan válaszolni az L.Simonnak, mert már feladta a nemzeti kultúrpápa szerepet és csak szerény majorságában akar traktorizálódni, és fontos könyveket írni, mint valamilyen székelygyurcsány. Egy Demeter Szilárd nívójú senkiházi, egy nagyranőtt Megadja (itt álljunk meg egy pillanatra, Demeter egy egyetemi professzor fizetését adta a félhülye Megadjának azzal a …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • gornyo
  • ikarus
  • Judit Merényi
  • mzoltan
  • macskahala
  • Morp65
  • simonandris2
  • ijenanyelvtan
  • ijontichy
  • V.A.Lacky
  • aerduloensamtonight
  • j.alfred prufrock II
  • sgtpotrien
  • tortt49
  • bvr
  • muaddib00
  • excombo
  • dynamicist
  • LibaLeontin
  • Keepdreaming
  • ra0213
  • Gaboxhrr
  • Czifra Zoltán
  • aromo44
  • jotunder
  • Bogomil
  • ervsebeszet
  • László Majoros
  • opiniopraesumpta
  • sandy-gravity
  • rovidec398e17c6
  • Virág et.
  • SMFB
  • susyk
  • tamspatrik
  • Hector Kapitány
  • Tehenész
  • apokalipszistmost
  • Psakreff
  • jack_of_all_trades
  • KennyOMG
  • azuccahirmondoja
  • lgombb
  • Mikonu
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • janszemwordpress
  • esztre
  • karsairita
  • mecsekijeti
  • vattablz
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d