Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17
  • Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen 2025.11.16

A legolvasottabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit?
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

Folytatott-e Orbán Viktor kiskorú gyermekekkel szexuális viszonyt ?

2021.07.21 by jotunder

     Orbán, akire gyanakszom, népszavazást akar kiírni a gyermekek védelméről. Az összes kérdése kiskorú gyermekekre vonatkozik.  Szerintem a magyar felnőtt lakosság jelentős része igennel válaszolna az alábbi kérdésre:

     „Minden körülmények között tiltaná-e, hogy felnőttek kiskorú gyermekkel szexuális viszonyt folytassanak?”

    A polgári törvénykönyv szerint, minden tizennyolc év alatti személy kiskorú gyermek (kivéve, ha külön nagykorúsították). Tehát Szoboszlai Dominik kiskorú gyermekként volt válogatott és Szusza Ferenc kiskorú gyermekként gólt is rúgott a válogatottban. A modális logika teljességi tételét egy kiskorú gyermek bizonyította be. Magyarországon a beleegyezési határ 14 év, a magyar lakosság kb. fele pedig szexuálisan aktív kiskorú gyermek korában, emiatt igen gyakori lehet, hogy felnőttek kiskorú gyermekkel szexuális viszonyt folytatnak. 

    

  1. Támogatja-e ön, hogy kiskorú gyermekeknek a köznevelésben szexuális irányultságokat bemutató foglalkozást tartsanak?

Ez egy konkrét kérdés a népszavazási tervből. Mivel a heteroszexualitás egy szexuális irányultság, elég sok mindenről nem szabad beszélni majd a köznevelésben, de én, lehet, hogy túlságosan erős a fantáziám, azt gondolom, hogy ha Orbán Viktor alkalmas volt tizenhét és fél éves korában (tehát kiskorú gyermekként) arra, hogy nagy nyilvánosság előtt a Magyar Szocialista Munkáspártról, mint a társadalom vezető erejéről beszéljen KISZ-titkárként, abból sem lett volna baja, ha megtudja, hogy még a kádári Magyarországon is vannak melegek. 

  P.S  A kedves Olvasó most azt mondja, hogy ez egy „terelés”, mármint a népszavazás, és szigorúan néz rám. Jujj, nem gondoltam volna soha, hogy amikor a teljes világsajtó arról ír, hogy ellenzékieket, újságírókat, ügyvédeket hallgat le a rezsim,  Orbán azért ír ki népszavazást a kúrástanról, mert szerinte gerincsorvadást kap a magyar néptest, ha éjszakánként titokban Varga Judy neménvoltamozását nézi a paplan alatt. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16528787-6933fb8f5c391' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16528787&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16528787-6933fb8f5c391&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16528787-6933fb8f5c391' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Mozgósították Skrabski Fruzsinát

Next Post:

Roger Scruton esete a maszturbációval

46 Commments

  1. Geo szerint:
    2021.07.21 16:03

    Itt az ideje, hogy a közoktatásban a biológiát lezárják az egysejtűeknél – tovább csak szülői engedéllyel 🙂

    Hiv.: [@Geo:](#comment-311136)
    Loading...
  2. Kettes szerint:
    2021.07.21 16:32

    Nem tudom. Homofób kampánnyal elterelni a figyelmet a lehallgatási botrányról kábé annyira tűnik kidolgozott ötletnek, mint gyújtogatással elterelni a figyelmet az ágybaszarásról.

    Orbán egy végét járó, demens, agg diktátor, Focijuci pedig
    kurva sokat fog még ülni.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-311138)
    Loading...
  3. excombo szerint:
    2021.07.21 16:45

    @Kettes: Ha abból indulunk ki, hogy a magyar társadalom nem homofób, akkor igazad van… (Engem a szüleim kérdőre vontak, hogy honnan ismeri a gyerekem a szivárványt. Hát a Boribonból, anyukám, a kurvaéletbe. Itt tartunk.)

    Hiv.: [@excombo:](#comment-311141)
    Loading...
  4. Menkunagy Bundaskutya szerint:
    2021.07.21 16:57

    @Geo:: És a magyarórák a versekkel? Dosztojevszkij Ördögökje nem a törzsanyag része, de azért szokták ajánlani. Van benne egy ütős pedofil betéttörténet, mostantól kuka? Csak mert igazán kár lenne érte.

    Hiv.: [@Menkunagy Bundaskutya:](#comment-311142)
    Loading...
  5. excombo szerint:
    2021.07.21 17:04

    @Menkunagy Bundaskutya: Nekünk például Szapphó, illetve Verlaine és Rimbaud még volt irodalomórán, a kapcsolódó életrajzi tudnivalókkal együtt…

    Hiv.: [@excombo:](#comment-311143)
    Loading...
  6. Menkunagy Bundaskutya szerint:
    2021.07.21 17:06

    @excombo:: Csoda, hogy ennyi fertő közt ember lett belőlünk. 🙂

    Hiv.: [@Menkunagy Bundaskutya:](#comment-311144)
    Loading...
  7. Bogomil szerint:
    2021.07.21 18:17

    @Kettes: Nem tudom, erre gondoltál-e, de Focijuci ma konkrétan saját maga számolt be arról, hogy miniszteri jogosultságát „kiszervezte” az államtitkárának…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-311145)
    Loading...
  8. MadMadMary szerint:
    2021.07.21 18:18

    Szexuális kapcsolat létesítéséhez a „beleegyezési” korhatár 14 év, tehát a 15 éves Micikét ajándékkal-udvarlással elbájoló 45 éves Lajos nem büntethető. Rómeó és Júlia, azaz a 12 és 14 év közötti személyekkel konszenzuális nemi kapcsolatot létesítő 14. évét betöltött, de 18. évét még nem betöltött fiatal sem büntethető. Micike, Rómeó és Júlia némi furfanggal tetszése szerint hozzáférhet internetes pornóhoz is (btw. egyre nagyobb gondot okoz az, hogy a tizenévesek, elsősorban a tizenéves fiúk, a pornóban megjelenő erőszakos „szexualitást” tartják etalonnak, lásd hajrángatás, fenékreverés, leszbikus szexre kényszerítés), de arról nem hallhat és nem kérdezhet az édes otthon falain kívül, hogy mi van akkor, ha Micike inkább Júliát tartja vonzónak, mint Lajost. Az átlagos édes magyar otthon falai között meg apuka legtöbbször maga is pornóélvező (ja, a zaftos leszbiszexre jó kiverni, de a buzik dögöljenek meg), anyuka ebben meg vagy partner, vagy halálra frusztrált, szóval a tizenéves Micike, Rómeó és Júlia boldog és felszabadult felnőttkori szexuális életének valószínűsége a fehér hollók előfordulási rátájával vetekszik.
    Tudom, egyszerűsítek, általánosítok, stb. stb., de hogy a felvilágosítás és a szexszel kapcsolatos nyílt, őszinte és előítélettől mentes beszéd lehetősége Mo-n irgalmatlanul el van b*szva, az tuti. Az ócska szóviccem meg szándékos. 🙁 🙁 🙁

    Hiv.: [@MadMadMary:](#comment-311146)
    Loading...
  9. fatal exception szerint:
    2021.07.21 19:19

    Hatodik kérdés: Támogatja-e Ön, hogy a Miniszterelnökön – hozzájárulása nélkül – nemváltó műtétet végezzenek?

    Hiv.: [@fatal exception:](#comment-311148)
    Loading...
  10. mandras szerint:
    2021.07.21 19:25

    Bocsi, de Kripke teljességi tételt bizonyított be az 59-ben megjelent cikkében. Kéretik javítani.

    Hiv.: [@mandras:](#comment-311149)
    Loading...
  11. jotunder szerint:
    2021.07.21 19:31

    @mandras: done

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-311150)
    Loading...
  12. tamspatrik szerint:
    2021.07.21 20:47

    Mi az, hogy „kiskorú gyermek”? Nagykorú gyermek talán van?
    A kérdések értelmezhetetlenek, van 14 év alatti, (sőt bizonyos jogszabályok szerinti) 12 év alatti kiskorúság, van 18 sőt 21 éves is…
    Egyébként, pedig létezik egy ún, büntető törvénykönyv, aminek a 14 és 18 év alattiakra vonatkozó részeit senki nem akarta módosítani már jó régen.

    A fő kérdés itt inkább az, hogy kit tart Orbán önállóságra képtelen „kiskorúnak”? Számomra egyértelműen a lakosság nagy részét, a Fidesz törzs szavazóit mindenképpen.

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-311151)
    Loading...
  13. Ervsebesz szerint:
    2021.07.21 21:08

    Hiv.: @excombo:
    nálatok nem szokott esni az eső?

    Hiv.: [@Ervsebesz:](#comment-311152)
    Loading...
  14. chienenchaîné szerint:
    2021.07.21 21:11

    Vagyis egy foglalkozáson egyszerre csak egy szexuális irányultságot szabad bemutatni – nincs probléma.
    Marha izgalmas lesz, hogy átmegy-e az NVB-n! Már eleve azt tanítják az iskolában. hogy a nők és férfiak génkészlete és agya is teljesen különböző, most aztán még jobban dialektikus materializmus órának kell majd átírni.
    Nemzeti Alaptanterv, Családi Életre Nevelés („Az iskolának foglalkoznia kell a szexuális kultúra kérdéseivel is.”) Nevelési-fejlesztési célok:
    „A diákok segítése a genetikai nemnek megfelelő nemi identitás megerősödésében, a nemek közötti alapvető különbségek megismerésében (nemi jelleg, agyműködés, kommunikáció stb.) és a férfi/apa – női/anya szerepekkel kapcsolatos káros sztereotípiák lebontásában”
    „Felkészítés a harmonikus, boldog, elkötelezett párkapcsolaton (házasságon) alapuló érett, felelős, kiegyensúlyozott, egészséges szexualitásra.
    Az egészséges szexuális élethez szükséges ismeretek elsajátítása.”

    Hiv.: [@chienenchaîné:](#comment-311153)
    Loading...
  15. MadMadMary szerint:
    2021.07.21 21:12

    @tamspatrik: Kutyulod a polgári és büntetőjogi cselekvőképtelenségi/korlátozottan cselekvőképtelenségi/cselekvőképességi/büntethetőségi korhatárokat, továbbá kutyulod a Mo-n és más országokban érvényesülő polgári, illetve büntetőjogi korhatárokat. Egyébként pedig figyelmedbe ajánlom a jelenleg hatályos Büntető Törvénykönyv (2012. évi C. tv., ennyit a „már jó régen”-ről) 196-198. §§-t.

    Hiv.: [@MadMadMary:](#comment-311154)
    Loading...
  16. DarthVader szerint:
    2021.07.21 21:43

    1, ne a Pegasus szó hangozzék el a sajtóban többször, hanem a „Sorosista LMBTQEWRDS felháborodott mert nem buzerálhatják a gyermekeinket, és ezt maga a nép fogja megmondani”
    2, el kell baszni megint 15 milliárdot egy népszavazásra, (alkotmányos kőccség 10 milliárd) amire kb 15 % lesz vevő.

    Ennyi az egész.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-311156)
    Loading...
  17. Menkunagy Bundaskutya szerint:
    2021.07.21 21:51

    @DarthVader:: Bár én azért 15%-nál nagyobb részvételre számítok, a (különben a Fidesz által felpumpált) érvényességi küszöb megugrása gyakorlatilag lehetetlen. Ezzel már a migráncsos szavazásnál is megkínlódtak a fiúk-lányok, de azt is le tudták kommunikálni győzelemként. https://www.youtube.com/watch?v=5OzA5CixO_4

    Hiv.: [@Menkunagy Bundaskutya:](#comment-311157)
    Loading...
  18. tamspatrik szerint:
    2021.07.21 21:53

    @MadMadMary Tényleg nem értem a népszavazási kérdés milyen korcsoportra vonatkozik. Kiskorú vagy gyermek stb. Kiskorú gyermek ilyen szóösszetétel nem is létezik, értelmetlen, mint a nedves víz.

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-311158)
    Loading...
  19. thegaben86 szerint:
    2021.07.21 22:05

    A jogallam unnepe zajlik itt kerem szepen. Nepszavazas!!! Megint!! A multkori is olyan jol sikerult, hogy a szavazas elotti esten a miniszterelnok kozolte a tisztelt a neppel, hogy igazabol mindegy, hogy ervenyes lesz-e a szavazas, mindenkeppen lesz kozjogi kovetkezmenye. Ervenytelen lett es lett valami kovetkezmeny is.
    Most majd ugyanez megegyszer.
    A kibaszott allampart mar nem az, hogy titkolja, hanem kifejezetten kerkedik azzal, hogy itt allampart es diktatura van.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-311160)
    Loading...
  20. MadMadMary szerint:
    2021.07.21 23:02

    @tamspatrik: Pont ez a lényege ennek az egész förtelemnek. Maszatolás, csúsztatás, nyílt ocsmány hazudozás. „GyerMekeinket veszéjezteti a zunijó meg a migrácsok!”. Kik a gyerMekek? Vagy jogilag, precízen meghatározod (és akkor kilóg a méteres lóláb, hogy demagóg fasság az egész szavazgatás, mert Mo-n kiskorú, tehát 18 év alatti gyerek egészségügyi kezeléséről fő szabály szerint csak a szülő/gyám dönthet érvényesen, de a szülő/gyám nem hozhat olyan döntést, ami a gyerMek számára orvosilag káros, valamint a gyerMek véleményére is figyelni kell, szóval az egész gyerekdöntiel nemátalakító hiszti egy orbitális f*sz hazudozás) – vagy érzelmileg operálsz a „kiskorú”-„gyerMek” kifejezésekkel, és behúzod a csőbe az összes féleszű-félművelt, de alapjában jószándékú nagyszülőt („Jajjajózsikánkat nehogy átműccséékmáá lánynak, Laja mennyünkszavazni!”). Lábjegyzet: még a legliberálisabb államokban is csak azt engedik a kiskorú gyerek számára, hogy pubertásgátló hormont szedjen, mert ennek a hatásai sowieso ha nem is teljesen, de valamennyire visszafordíthatóak, a komplett gender reassignment a nagykorúak (tipikusan 18 évnél idősebbek) számára nyitott opció.

    Hiv.: [@MadMadMary:](#comment-311162)
    Loading...
  21. Mister Gumpy szerint:
    2021.07.22 00:51

    @Menkunagy Bundaskutya: NEM lett belőlünk ember. Lipsy söpredék vagyunk.

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-311163)
    Loading...
  22. rokakutya szerint:
    2021.07.22 06:43

    Tévúton jártok, ha azt hiszitek, hogy a népszavazás a megfigyelési cirkusz miatti terelésről szól.
    Ma reggel Megjött a koronavírus.gov. hu tájékoztatója, h regisztráljak a legfrissebb nemzetikonzultációra. Ennek első pontja, hogy magyar állampolgár vagyok-e?
    Ezek után kattintottam a hvg 360 cikkre, https://m.hvg.hu/360/20210721_kadar_helsinki_nepszavazas_gyermekvedelem_orban_homofobtorveny
    és beindult az agyamban az összeesküvés-elmélet hormon:

    Ez a ravasz gc (amíg az elővigyázatlan ellenzék azzal lesz elfoglalva h „jujj megfigyelték”) némi határon túli segítséggel olyan helyzetet teremt egy érvényes népszavazással, hogy kibasszák Magyarországot a zuniójból.
    ad1/ Megüzente a Dagadt, hogy háborút indít az európai jogállami normák ellen és a magyar kormány nem módosítja a pedofiltörvény homoszexuálisokat mocskoló normaszövegét.
    ad2/ Érvényes népszavazással lebetonozza a lövészárkot.

    Biztos, hogy riogatok? Még emlékszem 2010re mikor Kéri László (is) kvázi lebérrettegőzött, amikor kijelentette, hogy nem kell félni a FIDESZ kétharmadtól.

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-311165)
    Loading...
  23. rokakutya szerint:
    2021.07.22 07:01

    Pontosítok: A kétharmad nem egy parlamenti párt „alkotmányozó többsége” hanem egy elmebeteg diktátor önkénye.

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-311166)
    Loading...
  24. rokakutya szerint:
    2021.07.22 07:30

    Utolsó kérdések:
    EZ a Nemzeti Választási Bizotttság aki átengedte a kamupártok indítását és a határon túli kettős, többes szavazatokat, ez fogja megállapítani a népszavazás érvényességét?
    Ez az Alkotmánybíróság fogja megállapítani, hogy a pedofiltörvény nem módosítható parlamenti akárhányaddal sem az „eredményes” népszavazás alapján?
    Nincs több kérdésem

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-311167)
    Loading...
  25. ijontichy szerint:
    2021.07.22 10:16

    @thegaben86: Vitya „az [EU] egységnek árt, ha a jogállamiságot számonkérik” c. dumával tkp. elismerte, hogy Mo-on – finoman szólva is – problémás a jogállamiság. A ~2.5millányi hülye szavazójával a hátában most azt követelné, hogy a ~450 millás EU-klub alapszabályt változtasson, és a jövőben legyen kifejezetten ajánlott etikett a nulláslisztbe fingás az asztalnál :-(.

    @rokakotya: „kibasszák Magyarországot a zuniójból” Azt nehéz lesz – ha nem akarja. Vitya bő évtizede játssza Loki szerepét (ám korántsem fiktív filmfiguraként), és kavarja a viszályt az EU-ban. Gyanítom, hogy a csacsinszky agyát is sunyin az alcsúti 9.81 m/s² fűti már évek óta (na nem volt nagyon nehéz), és most itt van ez a debil szlovén is – szóval ez nem egyszerű. Viszont következetes aprómunkával oda lehet szorítani a renitenseket, hogy maguk lépjenek ki (mint a fidesz a Néppártból). Gyanítom itt is ez lesz – ha lesz. Mindenesetre a Merkel utáni időkben nagyot kell(ene) változnia az EU-nak, ha nem akarnak pár hülyegyerek játékszerévé válni. Például itt az ideje a „kétkörös” EU-nak, ahol az igazi nagy zseton csak a belső körben van, ahova a bejutás nem automatikus, és ott nuku a vétózgató szarakodás (max 2/3-os ügyek). A többiek meg örömködjenek a „szuverenitásuk” felett. Egyébként már a Blöki (Mézga Aladár kutyája) is megaszonta, hogy „akinek elvei vannak, annak ne legyenek belei” :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-311169)
    Loading...
  26. Virág et. szerint:
    2021.07.22 11:02

    Ami külön vicces, hogy a mostani népszavazási terelés kérdéseinek nem sok közük van ahhoz, amiről az eredeti botrány szólt: a Gyvt módosításáról. Érdemes ismét leírni, hogy az ugye tiltotta 18 év alattinak a homoszexualitás, a születési nemtől való eltérés népszerűsítését ÉS bármilyen megjelenítését is.
    Ehhez képest a kérdések arról szólnak, hogy akarjuk-e hogy kiskorú gyereket átoperálhassanak meg ilyenek. Nem, nem akarjuk. Nem is erről szól a jogszabály, hanem hogy egy meleg pár a tévében az egy kategória a horrorral meg keménypornóval vagy hogy érdekes lesz majd Szapphót meg Verlaine-t tanítani az iskolákban.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-311171)
    Loading...
  27. ijontichy szerint:
    2021.07.22 11:06

    @MadMadMary: : „Pont ez a lényege ennek az egész förtelemnek.” Förtelem. Így igaz. [ Pre: nem vagyok még csak könnyűdrog-legalizáció támogató sem, de… ] szóval, ennek is annyi eredménye lesz, mint a fidesz drogpolitikájának (tudom, tudom, nem is ez a cél). Pár hülyegyereket elkapnak egy szem Ecstasy-val a hétvégi dizsiben, jól meghurcolják, oszt annyi. A pedofília nem szűnik meg, a kiskorúakon elkövetett tényleges erőszakok zöme nem kerül napvilágra, az a törpeminoritás, akit ez a nemváltoztatás valóban! érint, még boldogtalanabb lesz, LMBTQ-t pofánverni rulez lesz… és még jópár „Öcsi fogta Csöpi csöcsit…” c. (fiatalkorban is kedvelt és önkéntes!) össznépi társasjáték (ami – különböző koreográfiákkal színesítve – azóta létezik, mióta világ a világ) részvevőjét is majd jól kipellengérez(het)ik, mert lesz rá jogalap :-(. És mindenki, de mindenki ezt a szart csámcsogja, 9.81 meg röhög a markába:-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-311172)
    Loading...
  28. MadMadMary szerint:
    2021.07.22 17:24

    Na végre valaki másnak is leesett a tantusz.
    https://hvg.hu/itthon/20210722_Gulyas_nemvalto_mutetek

    Hiv.: [@MadMadMary:](#comment-311174)
    Loading...
  29. tamspatrik szerint:
    2021.07.22 19:15

    @rokakutya Azért nem lehet az ördögöt a falra festeni, mert nincs olyan fantáziánk, amilyen a kormányideológusoknak van. (Mármint az egyszerű állampolgárnak nincs olyan képzelőereje….)

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-311176)
    Loading...
  30. tamspatrik szerint:
    2021.07.22 19:21

    @MadMadMary Egyszerűbb lenne azt népszavaztatni, hogy Ön szerint itt az ideje, hogy a homokosok és az őket támogatók menjenek el végre a ….-ba? Kb. ennyire kifinomult lett a kormányzati fogalmazásmód, idáig fejlődött, evolválódott az utóbbi évtizedek alatt.

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-311177)
    Loading...
  31. MadMadMary szerint:
    2021.07.22 20:08

    @tamspatrik: Sajnos (SAJNOS) sajnos igazad van. „Egyesek szerint a b******zik/l******szbik egyenrangúak az Igaz Magyarokkal. Mások szerint nem. Mit gondol Ön erről? Egyesek szerint a b******zik/l******szbik szülői Igaz Magyarok. Mások szerint nem. Mit gondol Ön erről? Egyesek szerint a b******zik/l******szbik testvérei Igaz Magyarok. Mások szerint nem. Mit gondol Ön erről?” … túl fáradt vagyok ahhoz, hogy linkeljem a „Cabaret” letöltési lehetőségeit, vagy a nürnbergi (orvos)perrel kapcsolatos milliónyi olvasmányt. Elég volt, elég, elég. 🙁 🙁 🙁

    Hiv.: [@MadMadMary:](#comment-311178)
    Loading...
  32. rokakutya szerint:
    2021.07.22 22:16

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-311177
    Meggyőződésem, hogy ezeket a gyalázatosan értelmetlen kérdéseket az NVB és az AB együtt „érvényes és eredményes” népszavazássá fogja konvertálni ami alapján a Parlament már nem módosíthatja a pedofiltörvény szövegét.
    Ezután csak az uniós tagállamok józanságán és gazdasági érdekein múlik, hogy a 7es cikkely alapján mi lesz a sorsunk.
    Lengyelországnak is érik a pofon, mi pedig házhoz megyünk érte ezzel a népszavazással 🙁

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-311185)
    Loading...
  33. MadMadMary szerint:
    2021.07.22 23:01

    @rokakutya: Igen. Egyszerűen, ennyi… Szerintem is, igen. Így fog történni. Ennyi. 🙁 🙁 🙁

    Hiv.: [@MadMadMary:](#comment-311186)
    Loading...
  34. equinsu ocha szerint:
    2021.07.23 07:36

    A helyes választói magatartáson töprengek. Szívem szerint az aktív érvénytelen szavazásra tenném a voksom (bocs a szóvirágos képzavarért), de attól tartok, hogy mivel ezek úgyis minden elhazudnak és kiforgatnak, abból is csak az jön majd le, hogy „többen mentek el szavazni”.

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-311193)
    Loading...
  35. rrdos szerint:
    2021.07.23 18:44

    Hiv.: @equinsu ocha: Kicsit off, de ha már szavazás. 🙂 Az átkosban janibá a KB tagjai előtt az 1982-es ogy választások után mondta (ez volt az utolsó szavazás, ahol csak 1 jelöltre lehetett szavazni).

    Eeeftarsak. Magunk között maradjon, de a szavazás eredményét meghamisítottuk. Halk moraj az eftársak között. Folytatta janibá. A szavazáson 108%-ra nyertünk, de ezt meghamisítottuk 98%-ra. 🙂 On.

    Helyes választói magatartás? Egy ilyen átlátszó terelést miért legitimálnék a szabadidőm kárára azzal hogy elmegyek szavazni?

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311203)
    Loading...
  36. ikaruss szerint:
    2021.07.23 20:07

    Khm…
    https://telex.hu/belfold/2021/07/23/gyermekvedelmi-torveny-megyei-lapok-bikins-szepsegverseny

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-311208)
    Loading...
  37. ijontichy szerint:
    2021.07.23 21:56

    Kezicsókolom a „gyerekvédelmi népszavazás” azt jelenti, hogy csak a 18 éven aluliak fognak szavazni? 😉 Hé fidesznyikek, nem zavar benneteket egy picit sem, hogy a minielnökötök annyira hülyének néz benneteket, hogy a szövegértéshez ennyire alacsony színvonalra ereszkedik?
    Btw. ha az új A̶l̶k̶o̶t̶m̶á̶n̶y̶ Alaptörvény megerősítéséhez nem kellett népszavazás, most egy pimf törvényhez miért kell?
    Sokszor gondoltam már, ha a fideszmagyaroknak egy hangyányi önbecsülésük lenne, már az első nemzeti inzultációnál elküldték volna vityát a francba. Mondván, hogy „öreg, megválasztottunk, ne rohangálj állandóan hozzánk segítségért, hanem dolgozz b+ és oldd meg a problémákat. azért kapod (és lopod) a zsetont”. Nodehát a fideszmagyarok idióták és/vagy aljas gazemberek :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-311209)
    Loading...
  38. excombo szerint:
    2021.07.23 22:08

    @ijontichy: A helyzet az, hogy a pedofiltörvény értelmében a fideszes politikusok a népszavazás témájáról, és erről az egész LMBT-témáról legfeljebb 22 óra után, 18-as karikával beszélhetnek a tévében, különben népszerűsítik a homoszexualitást. Orbán olyanokról beszél, hogy a herceg megmenti a királyfit? Ejnye! A Meseország mindenkié könyvnek is ők csinálták a legnagyobb reklámot, a kutya nem hallott róla előtte…

    Az ellenzék helyében erre a gondolatra fektetném a hangsúlyt. Szívesen.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-311210)
    Loading...
  39. rokakutya szerint:
    2021.07.23 22:21

    Hiv.: [@equinsu ocha:] szerintem, a helyes magatartás, ha a környékére sem mész a szavazófülkének. Kétésfélmillió helyi hülyéje van a Dagadtnak. Minden további szavazat (az érvénytelen is) az érvényességi küszöbhöz kell nekik.
    Aki elmegy, az biztosan nem fog olyan kérdésre igennel felelni, hogy pölö „támogatja-e kiskorú gyermekek részére nemi átalakító műtét népszerűsítését?” Ez nem olyan, mint amikor orrot befogva leszavazol az ellenzéki összefogásra.
    A pártoknak ellenben nagyon észnél kell lenni, hogy minden szavazókörzetbe delegáljanak embert aki ellenőrzi a megjelentek számát.
    A határon túli szavazatok egy külön történet, mert érkezhet akár 1.2millió ellenőrizhetetlen szavazat is

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-311212)
    Loading...
  40. szazharminchet szerint:
    2021.07.25 07:55

    A Bibliában „érettnek” állítólag a férfiakat 20 éves kortól, a nőket a pubertástól tekintették. Akkor most a törvény értelmében a hittanóra full illegál pedofíliareklám? Na végre, valaki észrevette.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-311224)
    Loading...
  41. equinsu ocha szerint:
    2021.07.25 09:22

    Hiv.: @rokakutya; @rrdos: A szabadidőmet rászánnám. Az érvényességi küszöbbe csak az érvényes szavazatok számítanak bele, az érvénytelenek nem. De: mivel valószínűleg megint alacsony lesz a részvétel (akár csak az előző, bukott népszavaztatásukon), valószínűleg minimum a részvételi számokkal fognak előjönni, nem az érvényes szavazatokéval, vagy az érvényességgel. Azt pedig emelné a szándékos érvénytelen szavazat is. Szóval vsz. a távolmaradás a jó választás. Nagy számú szándékosan rontott szavazattal ki lehetne fejezni azt a véleményt, hogy az egész hajcihőt egy aljas propagandaakciónak és terelésnek tartja az ember, ugyanakkor könnyen lehet, hogy utópisztikus gondolat értékelhető számú direkt rontott szavazat leadásában reménykedni.

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-311225)
    Loading...
  42. rrdos szerint:
    2021.07.25 13:08

    Hiv.: @equinsu ocha: Direkt rontottat is hamisíthatják. A szokásos rontott kereken fél százalék 0,5%. Ha ennél több az érvénytelen szavazat, vagy a szavazó és vagy a szavazat számláló „rontja el”. 🙁

    Ahogy Hiv.: @rokakutya: mondta, minden szavazókörben legyen min 2 db ellenzéki delegált. 🙂

    Nem lennék most a gyermekkorúakon nemváltó műtétet végző orvosok helyében. 🙂

    Most a nemváltók vannak a célkeresztben, holnap az igenváltók lesznek? 🙂

    Hírcsárda pedig lehúzta a rolót, kurmányPRopaganda beelőzte. 🙁

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311226)
    Loading...
  43. Menkunagy Bundaskutya szerint:
    2021.07.25 17:02

    @rokakutya:: Egyetértek, figyelmen kívül kell hagyni az egészet. Nyilván az ellenzéki pártoknak nehezebb azt a kettős játékot lejátszani, hogy egyrészt a távolmaradásra biztatva a szavazás értelmetlenségét hirdetik, másrészt próbálnak megfigyelőket szervezni mindenhová. De azért ez nem tűnik lehetetlennek.

    Ami a levélszavazatokat illeti, 2014-ben 128,5e, 2018-ban 225,5e volt. Az 1,2M nagyon látványos csalás nélkül lehetetlen. És azért ez nem a Krím.

    Ha a Fidesszel nem szimpatizálók következetesen kihagyják ezt a népszavazást, akkor ez a népszavazás érvénytelen lesz, nagyon simán.

    Hiv.: [@Menkunagy Bundaskutya:](#comment-311227)
    Loading...
  44. rrdos szerint:
    2021.07.25 18:49

    Atya bütyök. Mit vétettem hogy moderációra vár 13:08-kori hsz-em? 311226 sorszámon.

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311228)
    Loading...
  45. excombo szerint:
    2021.07.25 19:38

    @rrdos: Valószínűleg legalább legalább két link volt benne, ilyenkor vár moderálásra a hsz. (Gondolom BM miatt, ő 10-15 embernek szokott válaszolni egyszerre.)

    Hiv.: [@excombo:](#comment-311229)
    Loading...
  46. rrdos szerint:
    2021.07.25 19:54

    Hiv.: @excombo: Köszönöm. Valóban 2 db linkem volt, az egyik Neked, a másik Rókakutyának szóló válasz volt. Akkor megtanultam, egy hsz egy link. 🙂

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311230)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Beleégett a kép a retinámba, ahogy a kis h…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: ezek a nép szimbólumai. megette őket a n…
  • DarthVader on Viccországban bejelentenek@Thalész: Ugyebár van egy olyan tapasztalat - főké…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: De hogy abbahagyták a turulos kopjafákat m…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: Megkerestem, tökéletes kommentár. Köszön…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Thalész: Hogy Orbán mit mond a régebben zárt körb…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Attól nem kell félned, hogy ötleteket…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@tahonoli:](#comment-349586) "nem értek egyet tová…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@ipartelep: Az LMP legkésőbb 2013-tól őfelsége ell…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAz merült fel bennem, hogy ha jövő tavasszal nagyo…
  • ipartelep on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Tudja valaki, hogy Schiffer hogyan, miért lett fid…
  • jack_of_all_trades on Krasznahorkai Nobel-díjas@apokalipszistmost: Bevallom, ngem kikészít a hoss…
  • ijontichy on Krasznahorkai Nobel-díjasSvédek dokufilmet csináltak Krasznahorkairól (ettő…
  • KennyOMG on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A poszt topikja most mar AI-szakerto, sotmiatobb,…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA Hír: A Karácsony ;-) vezette Budapest a világ To…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekUgyan van ennél nagyobb gond is, de amolyan kis sz…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Gábor György a bazmegolós kormányzati besz…
  • apokalipszistmost on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @nyulambator: ugye hogy jobb lett volna a tr…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A főni legdrágább hobbija a foci mellett hogy a fa…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Tönkreteszi, azután átveszi a bótot a f…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: ...az ország a hatalom és a dicsőség, m…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20251203_orban-viktor-barany…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @ipartelep: Én tartom továbbra is, hogy neke…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @tahonoli: Én meg nem értem, hogy mit nem ér…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az elte elnyomók talán egy gyors fenntartóváltást…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@nyulambator: Ez nagyon érdekes. Szóval most megin…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekKomolyan nem értem az alábbi posztot. Hogyan lehet…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @vattablz: És mi van, ha az "úr", Magyarorsz…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Mindenkivel egyetértek - még magammal is - de az a…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Nagyon nem értek egyet továbbra sem, hogy Orbán Ba…
  • ijontichy on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: : Tele lesz az ország partizánnal. Ninc…
  • nyulambator on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A minap Pesten közlekedtem autóval és a rádión pró…
  • Geo on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az volt, hogy a Bildenberg csoport által irányítot…
  • jotunder on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: jogi képviselőnk arra intett, hogy ne n…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Ha bukik a NER, Schiffer lesz visszamenőleg a legn…
  • jotunder on Leváltható-e a féltudású magyar elit?@capacete:](#comment-349576) honnan lehet ezt tudn…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországFranciák a Mistral után a kvantumszámítástechnikáb…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Közben meg Trump békésen alszik egyet,…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@incze: Majd az utana jovo, izombol felszopas, na…
  • capacete on Leváltható-e a féltudású magyar elit?A meg nem nevezett Nagy Attila Tiborról talán érde…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a migrács miniszter asszony letette (sokadszorra i…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenek"Parádés" időtöltés lehetett: "Az MCC a Mandinerre…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Talán megnézhető, mert most adták le a…

Posztrulett

Orbán kormányzó interjúja

Skrabski Fruzsina: Nagyon jól néz ki ma Orbán kormányzó, milyen vékony, és nagyon szép hangja van. De miért kínai? Komornyiknő: Méltóságos asszony, ez a tokiói táncdalfesztivál. Átkapcsolom. Skrabski Fruzsina: Aha. Nem értem… Miért nem énekel már, pedig olyan szép hangja van, ma jó magyarnak lenni, nem? Komornyiknő: Nagyon jó, méltóságos asszony. Szerkesztőkém Özséb: Galantinos piperedélutánt …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Sparhelt
  • labrys
  • Judit Merényi
  • KennyOMG
  • mecsekijeti
  • ikarus
  • sgtpotrien
  • Psakreff
  • Grrr
  • Thalész
  • ganjagym
  • anna007dor
  • DarthVader
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • csunyatáp
  • esztre
  • tahonoli
  • Bogomil
  • velotanya
  • lgombb
  • ra0213
  • aromo44
  • gearforbooks
  • apokalipszistmost
  • ijontichy
  • nerangass
  • Hanyistók
  • Hector Kapitány
  • jaurin
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • janszemwordpress
  • opiniopraesumpta
  • tortt49
  • Radnóti Zoltán
  • onehumanoid
  • LibaLeontin
  • F Ford
  • darnoknew
  • simonandris2
  • kalzol
  • Geo
  • aerduloensamtonight
  • Mikonu
  • Czifra Zoltán
  • ervsebeszet
  • Tehenész
  • elolhatuldoktor
  • SMFB
  • marysolotravez
  • janostothmeister
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d