Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést

Fruzsi sem tud hibázni

2025.01.27 by jotunder

„Ha valakit kirúgnak az állásából, az mindig szomorú, de úgy, ahogy a piaci cégeknél, az állami cégeknél is joga van a munkáltatónak eldönteni, hogy kivel dolgozik.” (Skrabski Fruzsina, Facebook)

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532084-6a2fb18692f09' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532084&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532084-6a2fb18692f09&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532084-6a2fb18692f09' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Kik ütötték meg ma reggel Amerikát?

Next Post:

A kelenföldi akcentus

27 Commments

  1. vattablz szerint:
    2025.01.27 21:36

    Majd még egyszer ön is megtudhatja, hogy de mennyire így van, kedves Fruzsina!

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-341250)
    Loading...
  2. steinerzsiga szerint:
    2025.01.28 00:10

    Fruzsin sokan szoktunk szörnyülködni (konkrétan van egy ilyen Facebook-csoport, hogy „Skrabski Fruzsina nem ért dolgokat”). Ő valami egészen érdekes képlet, elsőre talán azt mondanám, hogy az átlagnál jobban nem-okos, de ez leegyszerűsítő lenne, valami különös, egyedi van az ő nem-okosságában.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-341255)
    Loading...
  3. kiazmármegint szerint:
    2025.01.28 06:48

    @steinerzsiga: Szerintem az a furcsa, hogy ennyire naiv emberek nem szoktak ekkora szószéket kapni.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-341260)
    Loading...
  4. darnoknew szerint:
    2025.01.28 09:22

    Mindenkinek megvan a maga Skrabski Fruzsinája: https://www.youtube.com/watch?v=c_-QMe19Jrs

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-341262)
    Loading...
  5. annokkk szerint:
    2025.01.28 10:34

    @kiazmármegint: Mészáros Lőrinc ? Bolond Kásler ? Rezsiszilárd ? Puzsér Róbert ? Kósa Lajos ? Bogár László ? Schmidt Mária ? Török Gábor ? Matolcsi ?
    Nincs egy nagy névmemóriám, meg nem is akarok többszáz illusztris személyt kihagyni, de elég sok rácsodálkozó világmagyarázó kap elég nagy emelvényt az okosságaihoz.
    A mennyiség legyőzi a minőséget. Talán ezért.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-341263)
    Loading...
  6. Geo szerint:
    2025.01.28 10:37

    Nem tudom, van-e „környezete” a mondatnak – de ha csak ezt nézem, akkor:

    a piaci cégeknél az mt, a fegyelmi-etikai normák és a munkaszerződés határozza meg, hogy a munkáltató kivel, illetve kivel NEM dolgozik. Kiválasztásnál valamivel lazább a helyzet, mert ott a jelentkező nem nagyon lát bele abba, hogy kinek a rokona, kinek a protezsáltja, elv-társa lett a befutó – de elbocsátásnál indokolni kell.

    Hiv.: [@Geo:](#comment-341264)
    Loading...
  7. vattablz szerint:
    2025.01.28 13:44

    @Geo: Egy kis történelem. Amikor minket kirúgtak, mint a cicust a dolgát végzendő, még nem kellett indokolni. Ezt a Szánalmánybíróság nehezményezte, ezért arra javították a törvényt, hogy kell indokolni, de beiktatták a „bizalomvesztés” kategóriát mint gumiparagrafust, és a munkáltatók ezzel éltek ha nem volt igazán indokuk, persze azon kívül, hogy nem tetszett az illető beosztott pofája. A bíróságok viszont ragaszkodtak ahhoz, hogy a bizalomvesztést (ami ugye erősen szubjektív dolog) objektíve, azaz tényekkel kell alátámasztani. Ebből természetesen nem következett, hogy ne rúgták volna ki azokat, akiknek nem tetszett a fizimiskája, de a kirúgottak munkaügyi perben rendszerint kártérítéshez jutottak, ha az állásukat nem is kaphatták vissza. Ezt a pénzt viszont nem a munkáltatónak személyesen kellett kifizetnie, hanem az illető állami hivatalnak, annak meg ugye nem fájt, az közpénz, nem hiányzik sehonnan.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-341267)
    Loading...
  8. halatlangazember szerint:
    2025.01.28 14:22

    Most mi van, tényszerűen igaz a fenti mondat 😀 😀 😀

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-341268)
    Loading...
  9. halatlangazember szerint:
    2025.01.28 14:25

    @darnoknew: tegyük oda mellé Bruck Andrást :\

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-341269)
    Loading...
  10. halatlangazember szerint:
    2025.01.28 14:29

    @darnoknew: „Manhattant gyakorlatilag ő építette fel” – ez gyönyörű 😀

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-341270)
    Loading...
  11. annokkk szerint:
    2025.01.28 15:13

    https://hang.hu/eu/deutsch-tamas-es-az-angol-nyelv-kuzdelme-172208?fbclid=IwY2xjawIFxFVleHRuA2FlbQIxMQABHbgavaDGg9YMxj3u237uiwMoCq1xA_y9kmEWhAoLmnIGHMrIp2niyPzzEw_aem_RSlsuQqRU5VD5iqYEwu56w
    Na, azért nem kéne kifelejteni Dajcsot

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-341271)
    Loading...
  12. ipartelep szerint:
    2025.01.28 18:54

    A Fruzsina egy buta liba, ez tiszta sor. De erről ő nem tehet, senki nem felelős azért, hogy mennyire okos, vagy buta. Azonban itt másról van szó – bár tudom, hogy a Fruzsina tudata ezt nem fogja át. Arról, hogy gazembernek azért nem kellne lenni. (Most jön az etika.) A, hogy úgy mondjam, „társadalmi küzdőtéren” (már aki oda kimerészkedik, megnyilvánul, állást foglal) nem a szegények, elesettek, hátrányos helyzetűek pártját fogni, hanem éppen ellenkezőleg, a gazdagok, hatalmasok, elnyomók pártján lenni, az gazemberség. Így nettóban: gazemberség.
    A Fruzsina ezt nem tudja, de nekünk itt illik tudni.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-341272)
    Loading...
  13. Mister Gumpy szerint:
    2025.01.29 01:31

    @ipartelep: Itt egy érdekes alkalmazott probléma az episztemológia és az etika határterületén: honnan tudod, hogy Fruzsina nem tudja, hogy ő aljas? Simán lehet, hogy igazad van, mert Fruzsina tényleg nagyon butának látszik, de azért érdekelnének a bizonyítékok. Pláne, hogy azt hiszem, az aljasságukat az egyszerű emberek mintha ugyanannyira hatékonyan tudnák észrevenni, mint az okosak, sőt, az okosak sokkal ügyesebb érveket tudnak összetákolni arra, hogy ők miért nem aljasok.

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-341279)
    Loading...
  14. Geo szerint:
    2025.01.29 08:14

    @vattablz:

    Igen, végső soron nagyon gyenge a HR, ha egy főnök nem tud megszabadulni egy beosztottól. Gyerekeim indulását azért tudtam segíteni, mert 2x kaptam menedzseri végkielégítést – de egy „sima” közszolgánál nincs ilyen védelem.

    Hiv.: [@Geo:](#comment-341283)
    Loading...
  15. ipartelep szerint:
    2025.01.29 08:59

    Hiv.: @Mister Gumpy:

    Jó, ha ennyire szőrözünk ismeretelméletileg, akkor persze nyilván nem tudom („tudván tudom”, ahogy a régi öregek mondták), hogy Fruzsina tudatában van-e annak, hogy amit ő mond, és képvisel itt, az aljasság. Ezt én nem tudhatom (tudván), hiszen ahhoz az ő gondolattartalmait, hiteit kellene részletesen ismernem. De általában az van a zembereknél, hogy mindenki meg van győződve arról (azt hiszi, és úgy tudja), hogy az ő véleménye, amit valamiről kialakít, az faktuálisan igaz, és erkölcsileg jó. Szerintem viszonylag kevés olyan zember van, aki ennek az ellenkezőjét csinálja, vagyis ezt gondolja: „szerintem tudok valamit, vagyis ez és ez a véleményem, de az a vélemény hamis, és/vagy erkölcstelen”. Ez logikailag is ellentmondásos lenne. Ha nem célzott hazudozásokról, és átverésekről van szó, és most ugye nem azokról beszélünk, hanem az őszinte tudattartalmakról, akkor ritkaság lehet az ilyesmi. Ez tulképpen teljes kognitív disszonancia lenne, hiszen ilyenkor a zember tudja, hogy „rosszul tudja” (hamisat vél tudni), és tudja, hogy helytelen, erkölcstelen amit csinál, vagy mond, mégis csinálja.
    1 szó mint 100: szerintem ezeknél a neres gazembereknél sem ez a helyzet. Hanem az, hogy ők őszintén hiszik azt, hogy amit mondanak, és csinálnak, az igaz, és/vagy helyes. Ugye, ott van/lehet még a „cél szentesíti…” című effektus (amit amúgy én is vallok, és a gyakorlatban, de explicite, bevallatlanul, és átgondolatlanul, kb. mindenki – csak nem illik elismerni – erről már volt a múltkor szó), amely bizonyos esetekben járhat azzal, hogy tudja, hogy hamis/helytelen, de a nagyobb, jobb cél érdekében bevállalja. De ilyenkor végül is nem az a legfontosabb kérdés, hogy az alany mit hisz, vagy tud, és azt ő magamagában hogyan rendezi el, hanem az, hogy amit mond és csinál, az „episztemológiailag” igaz-e, és erkölcsileg helyes-e. Ezeknél a neres fasiszta gazembereknél ezzel van a probléma.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-341284)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2025.01.29 09:53

    @ipartelep: Lehet, hogy nálad a saját döntésed egy egyéni döntés, amit a saját erkölcsi elveiddel egyeztetsz, de ne hasonlítsd ezt a fideszesek álláspontjához, mert ők egy közösség, és nincs náluk se kibeszélés, se értelmiségeskedés, ahogy Kövér mondta, …kábé. Nincsenek egyéni gondolatok, csak csoportgondolatok. És ezt szigorúan veszik.
    A csoport pedig a nemzet. És a nemzet nem lehet erkölcstelen, ahogy már szó volt róla.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-341286)
    Loading...
  17. hakohen szerint:
    2025.01.29 21:13

    .
    @Mister Gumpy:
    .
    Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki elismerte volna önmagáról, hogy aljas. Talán még a legcinikusabb (politikai) gonosztevők is találnak mentséget (racionalizáló magyarázatot, önfelmentést) saját aljasságukra.
    .
    Valójában azért egy kivétellel találkoztam, III. Richarddal (legalábbis Séxpír interpretálásában), aki ezt mondta: „Úgy döntöttem, hogy gazember leszek.”
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-341292)
    Loading...
  18. velotanya szerint:
    2025.01.31 15:01

    @hakohen:
    Talán még ő se, legalábbis én mindig egy kicsit árnyaltabbnak éreztem ezt a sort – a kontextusával együtt – az eredetiben (mint az egyébként kiváló Vas István-féle fordításban)
    And therefore since I cannot prove a lover
    To entertain these fair well-spoken days,
    I am determined to prove a villain
    And hate the idle pleasures of these days.

    .
    (de ez csak egy érzés, és nem vagyok irodalmár se)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-341336)
    Loading...
  19. tahonoli szerint:
    2025.07.22 06:59

    Megnéztem az Ultrahangban is Orbán Viktor miniszterelnök urat. Örülök, hogy minden napra jut egy Orbán-interjú, mert politika megszállottként, ennél jobb program nincs! 🙂
    .
    .
    .
    Szerintem béna volt Hatvanpuszta, meg Mészáros, Tiborcz válasz. Az őszinteség sokkal jobban tetszene. Megérdemli, hogy legyen egy nagy uradalma. Szerintem nyugodtan mondhatná a valóságot, én nem irigylem tőle a könyvtárszobát és a gazdag vejét se.
    Aki meg irigyli, ő eddig is és ezután is irigyelni fogja.
    Kíváncsian várom a további miniszterelnöki interjúkat! 🙂
    https://www.facebook.com/skrabskifruzsina/posts/pfbid0jsSXHMK59yaRvjTCsz4CX2YCg3kgpToLFJmpfJWaEdt1M7j93TZbUdHikitYK2pwl

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-347026)
    Loading...
  20. nyulambator szerint:
    2026.05.07 13:11

    A két legfrissebb bejegyzés a nemzet eszétől:

    A botrányok felzaklatnak és elismerem, hogy sokmindenben igazatok volt. Nem tudtam, hogy mi folyik itt!
    Remélem nektek nem kell majd elismerni, hogy nekem is igazam volt…

     

    Nem bántam meg, hogy a Fideszre szavaztam!! Nem lettem tiszás!!!
    Rengeteg érdeme van a Fidesznek és aranykor volt az ország életében az ő kormányzásuk. Viszont vannak botrányaik, amik nem tetszenek.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354484)
    Loading...
  21. ipartelep szerint:
    2026.05.07 13:57

    Hiv.: @nyulambator:

    Aha, Skrabski…
    A múltkor kimentem az utcára a ház elé, és éppen arra jött egy fiatalember, aki megszólított engem. Valami ilyesmit mondott: alaha gooozo bunikum zeben génubun dumilbik. Egy szót sem értettem belőle, merthogy a fiatalember vagy nem tanult meg jól beszélni, vagy/és kissé gyengeelméjű volt. Megpróbáltam vele beszélgetni, de teljes kudarcot vallottam.
    Eme fiatalember, és Skrabski Fruzsina között, filozófiai/nyelvi/logikai szempontból igen, (de az itt irreleváns), viszont intellektuális, „értelmi” szempontból nem látok semmi fontos, lényegi különbséget. Mind a kettő futóbolond. Csak az első ártatlan.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354485)
    Loading...
  22. jotunder szerint:
    2026.05.07 16:54

    @ipartelep: https://hang.hu/belfold/kozel-800-millio-forintert-vesznek-203-negyzetmeteres-lakast-a-budai-varban-skrabski-fruzsinaek-185023 itt van pl. egy érdekes különbség 🙂

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-354488)
    Loading...
  23. ijontichy szerint:
    2026.05.07 18:02

    @jotunder: : Végül is „aranykor” volt, nem?

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354489)
    Loading...
  24. hakohen szerint:
    2026.05.08 21:13

    .
    Ha már… Skrabski Fruzsina tegnap délelőtt rakta föl a saját oldalára:
    .
    „A botrányok felzaklatnak és elismerem, hogy sokmindenben igazatok volt. Nem tudtam, hogy mi folyik itt!
    Remélem nektek nem kell majd elismerni, hogy nekem is igazam volt…”
    .
    Ja! Nem tudta. Hiszen nem néz tévét, amint Borbás Marcsi sem, aki szintén nem tudta.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-354504)
    Loading...
  25. jotunder szerint:
    2026.05.09 11:57

    @hakohen: Fruzsi jelenleg attól tart, hogy a kommunisták elveszik a milliárdjait. Zizi a néni.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-354506)
    Loading...
  26. ijontichy szerint:
    2026.05.09 15:54

    @jotunder: : A „kommunista”, mint olyan, már rég kihalt állatfajta. A „komcsyk/bolsyk” meg épp most buktak meg. Azt meg fruzsinak kell tudnia, hogy a zsetonszerzésére rábizonyítható-e valami a BTK-ból? Lehet, hogy ezért tart az einstandtól? 🙂
    Mindenesetre szigorú tekintetű Laura látványától én is megrettennék. Ahogy a körmét reszelgeti… 😀

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354514)
    Loading...
  27. hakohen szerint:
    2026.05.09 21:24

    .
    @ijontichy:
    .
    Olvastam valahol, hogy Laura már alig várja, hogy csatlakozzunk hozzájuk; akkor azonnal meglépi, amit kell.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-354524)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a 80 éves óriásbébi (amellett, hogy trécselt egy ó…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @aerduloensamtonight: & @ikarus: . Hát igen.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Mondod ezt annak dacára, hogy?:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel:: "ős esetében" = "ő esetében" @velotanya…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA fidesz kangresszus (sic!) híreit nézve, egész re…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel: Ha a szándék és képesség meglesz, az egy…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "... nem tudom, ez volt már, vagy újat…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "nem tudom, ez volt már, vagy újat mon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@aerduloensamtonight: Nem istentisztelet az a szen…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@velotanya: jobbulást!
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz…
  • velotanya on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Péter 2: Igen, tényleg nem volt benne az er…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sa…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMinden nap esnek ki a csontvázak... vagy: ez most…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSzerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem volt…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEz Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért z…
  • muaddib00 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)https://24.hu/elet-stilus/2026/06/11/hujber-ferenc…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@Podvinecz marsall: Ők. Meg "életúnt tévéproducere…
  • bvr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Telexen van egy újabb cikk, még sokkal brutálisabb…
  • Podvinecz marsall on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést.: @nyulambator: telefonmosók, fodrászok, tanácsad…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@hakohen: Úgy gondolom, nem estem túlzásba, amikor…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Nem szándékos a dolog, hanem ó…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstEgészen perverz önsorsrontásnak látom, hogy a prog…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@ipartelep: Nekem inkább a Galaxis utikalauzból ug…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Vicces dolog ez a Leideni Nyil…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstLeiden Declaration on Artificial Intelligence and…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat fog…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…

Posztrulett

Az „Energiajogász” nyílt levele és az aláírók

Ezt a nyílt levelet április tizedikén publikálták. És egyáltalán nem fogom kommentálni. Álljon itt mementóként. NYÍLT LEVÉL a nemzeti oldal iránymutató szellemi és közéleti alakjaihoz Energiajogász vagyok, a legtöbben ekként is ismernek. Húsz éve az energetikával foglalkozom, nemzetközi, majd magyar nagy ügyvédi irodákban, mindig piacon, szakemberként. Ezért hívnak a médiába, nem volt soha semmilyen állami …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • susyk
  • aerduloensamtonight
  • gornyo
  • Psakreff
  • mecsekijeti
  • Zealander
  • ipartelep
  • incze
  • torzsmokus
  • Mikonu
  • karsairita
  • csunyatáp
  • macskahala
  • janostothmeister
  • ikarus
  • szabol25
  • esztre
  • darnoknew
  • nyulambator
  • Tyto
  • annokkk
  • belecseppen
  • simonandris2
  • Hanyistók
  • tamspatrik
  • onehumanoid
  • kiazmármegint
  • Czifra Zoltán
  • obeszel
  • princeghostly1c74fbc695
  • lmate
  • László Majoros
  • Tehenész
  • jaurin
  • istván orovecz
  • jelbeszed
  • lgombb
  • trbnt
  • naki
  • excombo
  • Bogomil
  • Judit Merényi
  • Podvinecz marsall
  • gladbach67
  • tubarozsa
  • opiniopraesumpta
  • azuccahirmondoja
  • Radnóti Zoltán
  • aromo44
  • mzoltan
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d