Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye 2026.04.17
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj 2026.04.16
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt) 2026.04.15
  • Ez egy alkotmányos forradalom 2026.04.15
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort 2026.04.14
  • Az „Energiajogász” nyílt levele és az aláírók 2026.04.14

A legolvasottabb posztok

  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Konzervatív vagy csak simán hülye?

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 Egy Holly Solomon nevű arizonai nő szándékosan elütötte a férjét egy parkolóban, mert az nem szavazott a választáson, és így „hozzájárult” Obama győzelméhez. A férfi életveszélyes sérüléseket szenvedett, a nő tíz-tizenöt évet  fog ülni. Arizona tizenegy elektori szavazatát viszont Mitt Romney nyerte meg elég fölényesen. OMG.

 Az Egyesült Államokban a polgárok 46 százaléka hisz abban, hogy a világ kb. tízezer éves, és a dinoszauruszok egy időben éltek az emberekkel. Ugyanebben az országban van a világ száz legjobb egyeteméből ötvenhárom darab, a legjobb tizenöt társadalomtudományi képzésből pedig…. tizenöt. 

  Emlékszem, amikor először vettem észre a konföderációs zászlót az egyik Phi Beta Kappa Delta Epsilon ablakában. Az egy ilyen ország. A legliberálisabb, a legkonzervatívabb, a legokosabb és legbutább. Hangsúly a legen.

  Van egy amerikai jelenség, a syndicated columnist. Az egy olyan újságírót jelent, akinek az írásait rengeteg újság hozza le egyszerre. Általában rádiókban is szoktak szerepelni, és olyan könyveket írnak, amelyeket belföldi repülőterek várójában olvas az ember.  Az egyik típusa a syndicated columnist-nak az ún. liberal-basher. Ők arról írnak, hogy a liberálisok másfél éves élő gyerekeket is abortálnának, Obama pedig Nairobiban született és tagja az Al-Qaedanak. A rendes liberal-basher mindig minden pillanatban az összliberalizmus ellen harcol, de legalább fix árai vannak. Kedvencem az amerikai torkosmatild Ann Coulter. Ő Ann Coulter, ő a torkosmatild, you got the picture.

  Bayerzsolt aránylag sok van Amerikában. Ha bayerzsolt nem egy solymári alkoholista lenne, akkor ő is lehetne Amerikában bayerzsolt, mint pl. Rush Limbaugh vagy Glenn Beck (ők inkább rádióban és tévében nyomulnak, és nem  kell hozzá milliárdosok seggét kinyalniuk, megélnek a market-niche-ből). Az egyik második vonalbeli bayerzsolt, a Jonah Goldberg. Igen, Jonah Goldberg, és ne nézzen ilyen viccesen az Olvasó, mert az politikailag roppantul inkorrekt, bár a torkosmatild fotó után, ennek a posztnak már nagyjából mindegy. 

  Jonah Goldberg egy nevenincs amerikai főiskolán végzett kis nullajulcsi volt. Viszont a mamájának volt egy Linda Tripp nevű barátnője, aki ugye jó ismerőse volt egy bizonyos Monica Lewinskynek. Goldberg pedig, hála a média-hype-nak, második vonalbeli liberal-bashernak nőhette ki magát. Jonah Goldberg egyik könyvét a Liberálfasizmust pedig  nemrég kiadta a schmittmari. A Mandineren pedig egy igazi doktorandusz elemezte. Apróság. Amikor Chirac elnök bejelentette, hogy Franciaország nem támogatja az amerikai hadsereg iraki vendégszereplését, a jobber syndicated columnist-ok egy része kb. úgy beszélt a franciákról mint bayerzsolt a jideaux-król. Akkor nevezték át a french fries-t freedom fries-szá. Akkor a Jonah Goldberg folyamatosan békazabálóknak nevezte a franciákat, a színvonalas bonne aprés midi jegyében. Mert nem csak szép, de roppant szellemes is. 

   Ez egy decens blog, itt nem írunk arról (sőt jogi képviselőnk idegesen remegő arcára nézve, teljes mértékben elhatárolódunk még a gondolattól is), hogy Mrs. Terrorháza konkrétan melyik szervével építette fel a karrierjét és hogyan lett egy munkásőr menyéből milliárdos konzervatív ideológus, miközben annyi esze van mint egy (drága aranyos jogi képviselőnk, ugye nem gondolta, hogy ide a hörcsög szót akartam írni). Nem írunk ilyesmiről, mert mindenkiben van egy kicsi papcsák, és a schmittmariban egy kicsit talán több is. Ez egy intellektuális blog, négy darab l-lel, mi itten csak elemzünk.

  Most éppen azt elemezzük, hogyan lehetett a new yorki analfabéta Jonah Goldberg sztáreszmetörténész a magyar konzervatívoknál, vagy ahogy bölcs uralkodónk mondja kolbásszal a szájában a futballmeccsen: a magyar plebejus jobboldalnál. Vélhetően közpénzből. 

  Azt elemezzük éppen, négy darab l-lel, hogyan sikerült fricztamásoknak, megadjagáboroknak, géfodorbubuknak, doktorláncziknak, schmittmariknak lenyúlni a magyar konzervativizmust. Hogyan lett a magyar konzervativizmus olyan mint egy dél-alabamai redneck kocsma, ahol Miller Light mellett dobálják darts-szal a Martin Luther King fényképét. 

  Kedves Olvasó: a konzervativizmus nem ezt jelenti. Amerikában sem a hosszúpuska Ann Coultert és a félhülye Jonah Goldberget jelenti, nem is a dinoszaurusztagadást, a konföderációs zászlók alól ki-kibuggyanó n-betűket. A konzervativizmus is a bölcsesség egyik útja. Semmivel sem rosszabb más utaknál. És mindenki járhatja néha ezt az utat, nem kell mindig ugyanazokat az utakat járni. A konzervativizmus mindannyiunk személyiségében jelen van,  a személyiség kiépülése, az emlékek és beállítódások hálózatának egysége minden ember konzervativizmusa, ahogy a módszeres gondolkodás elsajátítása minden ember liberalizmusa. Giambattista Vico-k is vagyunk, és René  Descartes-ok is, ezt is hogy megmondtam, high five. De ezt én valóban így gondolom.  A konzervativizmus nem azonos a hülyeséggel, akármennyire is próbálják ezt velünk elhitetni a schmittmarik. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16520597-69e36572cf6a3' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16520597&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16520597-69e36572cf6a3&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16520597-69e36572cf6a3' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

Next Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

215 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. jan szerint:
    2012.11.13 22:21

    @jotunder: hat persze, hiszen befolyasat joreszt a ferjetol orokolt milliardoknak koszonheti. Vagy te valami masra gondoltal?

    Hiv.: [@jan:](#comment-214030)
    Loading...
  2. Putyilov gyári melós szerint:
    2012.11.13 22:32

    @Mária:

    Szerintem eccerűbb elmenni a Kútvölgyibe és a zsebébe nyomni egy laboránsnak egy 10 ezrest és az kikeresi Zsoca leleteit, májfunkciót, vérkép, vizeleteredmények, stb.
    Épp most volt náluk „szívműtéttel”, valszeg egyúttal Tesco gazdaságos májcsere is történt.

    Amúgy én úgy tudtam, hogy a Várban van neki valami baromi nagy műemléklakása(még valami botrány is volt az átalakításából pár éve) és ott héderezik, de lehet, hogy a felesége elszedte tőle.

    Hiv.: [@Putyilov gyári melós:](#comment-214031)
    Loading...
  3. jotunder szerint:
    2012.11.13 22:33

    @jan: Igen, valami egészen másra gondoltam. Jóval korábbi história, és nem, nem fogok róla beszélni, sőt, eddig sem beszéltem róla. Mások beszéltek róla, és én a posztban illő módon elhatárolódtam ettől.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-214032)
    Loading...
  4. Putyilov gyári melós szerint:
    2012.11.13 22:38

    Ja és Jótündi, szerinted nincs összefüggés Maji néni konzervativizmusának azzal, hogy összebútorozott a szadeszosból monarchistává vált Gerő elvtárssal?

    Mi van, ha ő adja a zideológiai muníciót a csajnak?

    Jut eszembe, eccer valaki becserkészhetné, hogy miért is toltak anno a szocik milliárdokat az akkor még szadeszos Gerő Habsburg Intézetébe, mert nagyon úgy néz ki, hogy ez a konzerv irányultság összpárti projekt.

    Hiv.: [@Putyilov gyári melós:](#comment-214033)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2012.11.13 22:39

    @jan: amiről mondjuk lehet beszélni, mármint nem perelhető, az a noel field dosszié, amihez schmidt mária hozzájutott. de azért nem én fogok beszélni róla :)))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-214034)
    Loading...
  6. jotunder szerint:
    2012.11.13 22:40

    @Putyilov gyári melós: te bajt akarsz nevem putyilov. még egy ilyen kérdés, és azt sem fogom tudni, ki az a schmidt mária. legalábbis jogi képviselőnk nagyon szeretné.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-214035)
    Loading...
  7. european commonwealth (törölt) szerint:
    2012.11.13 22:41

    @legeslegujabbkor:
    szerintem az unió akkor lenne erős ha a nemzetközösség kisebb államszövetségekbe szerveződne. a déliek problémáját brüsszel, berlin, vagy frankfurt nem fogja megoldani. az úgy nem fog menni, hogy európa pénzügyileg megmenti a spanyolokat. a megoldás egy római csúcs kellene, ahol a portugál, a spanyol, az olasz, a görög miniszterelnökök leülnek és azt mondják: létrejön egy mediterrán szövetségi bank, és egy szövetségi befektetési alap, amibe tolhatják a pénzt. a közvagyon egy részével beszállhatnak a városok. a francia riviérán marseille mondhatja azt, hogy ők részt vennének ebben az egészben. építenének egy óriás szabad kikötőt. a cél, hogy a földközi tengeri kereskedelmet vidékies projektekkel fellendítsék. de ezekbe
    pénzt fektethetnek be az európai polgárok. megjelenhet az arab liga, az oszmán törökök, az ortodox zsidók, vagy akik ebben fantáziát látnak. hirtelen mindenki mesés befektetési lehetőségeket látna ott, ahol az államcsődöt a leginkább valószínűsítik. ez lenne a konzervatív, vagy konzervatív-liberális gazdasági fordulat.

    Hiv.: [@european commonwealth (törölt):](#comment-214036)
    Loading...
  8. Putyilov gyári melós szerint:
    2012.11.13 22:43

    @jotunder:

    Hehe, akkor erre sasolj, ez csak polityka:
    ” Jut eszembe, eccer valaki becserkészhetné, hogy miért is toltak anno a szocik milliárdokat az akkor még szadeszos Gerő Habsburg Intézetébe, mert nagyon úgy néz ki, hogy ez a konzerv irányultság összpárti projekt. „

    Ezek összejátszanak vazze!

    Hiv.: [@Putyilov gyári melós:](#comment-214037)
    Loading...
  9. Putyilov gyári melós szerint:
    2012.11.13 22:45

    @Putyilov gyári melós:

    Amúgy eccer már kérdeztem, ez a Gerő nem annak a híres Hídverőnek a porontya?

    Hiv.: [@Putyilov gyári melós:](#comment-214038)
    Loading...
  10. Kettes szerint:
    2012.11.13 23:02

    @jotunder: Ma jó kedvemben vagyok. Mi legyen vele? Vagy inkább belőle. Leves vagy pörkölt?

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-214039)
    Loading...
  11. acs63 szerint:
    2012.11.13 23:20

    @Kettes: Ha már magyar konzerv (és a mai idegen nyelvgyakorlatok): Gulasch!

    Hiv.: [@acs63:](#comment-214040)
    Loading...
  12. gigacherry szerint:
    2012.11.13 23:39

    @aranyhorcsog: Nekem az fura, hogy ugye a jómódú budai és dunántúli polgárok, üzletemberek támogatják a „polgári, nemzeti” oldalt. Azok akik jó autóval, márkás cuccokban járnak, elvileg műveltebbek, tájékozottabbak mint az átlag. A lelkük mélyén vajon egytől egyik zsírosbajszú európagyűlölő kínapártoló kövérlászlók lennének? Vajon meddig fognak a vezér után menetelni, egészen Azerbajdzsánig? Tényleg odaadnának mindent a turulmadárérté s a rovásírásért? Vagy hipnózis, esetleg Imperius-átok alatt állnak? Néha nehéz megértenem. Talán majd valaki elmagyarázza.

    Hiv.: [@gigacherry:](#comment-214041)
    Loading...
  13. gigacherry szerint:
    2012.11.13 23:40

    @european commonwealth: Nem is rossz ötlet. Szerintem írj nekik.

    Hiv.: [@gigacherry:](#comment-214042)
    Loading...
  14. Névtelen szerint:
    2012.11.14 00:03

    @kapitalista: US Federal Debt by Year 2008_2017 – Charts Tables History
    http://www.usgovernmentspending.com/federal_debt_chart.html

    Nekem úgy tűnik, hogy ezt el kéne olvasnod, mielőtt az amerikai-magyarságoddal kérkedsz.
    Kiderül, mi a debt és a deficit, kiderül, használ-e az amerikai trillion és billion kifejezéseket.

    Hiv.: [@:](#comment-214043)
    Loading...
  15. Névtelen szerint:
    2012.11.14 00:08

    @kapitalista:
    GrossFederal Debt Debt Held by Public Debt Held by Federal Reserve

    FY 2012* $16.4 trillion $9.7 trillion $1.9 trillion

    Hiv.: [@:](#comment-214044)
    Loading...
  16. Névtelen szerint:
    2012.11.14 00:10

    @kapitalista: Recent US Federal Deficit Numbers

    Obama Deficits Bush Deficits

    FY 2013*: $901 billion FY 2009†: $1,413 billion

    FY 2012: $1,089 billion FY 2008: $459 billion

    FY 2011: $1,300 billion

    Hiv.: [@:](#comment-214045)
    Loading...
  17. tyder (törölt) szerint:
    2012.11.14 00:11

    @gigacherry: http://www.pim.hu/object.3E0835D5-1DED-48FB-8EFE-11D965D7C62E.ivy

    Hiv.: [@tyder (törölt):](#comment-214046)
    Loading...
  18. volker szerint:
    2012.11.14 02:13

    @jotunder:
    én pont ma voltam egy ún panel interjún, hogy esetleg feljebb léphetnék egy kicsi grádicsot egy nagyon nemmagyar intézményben. eleve az esélytelenek nyugalmával és, valjuk be, felkészületlenségével mentem be; a nyolc kérdésből jó ha négyre tudtam jónak minősíthető választ adni.

    amin végleg elvéreztem, mert teljesen készületlenül ért, az az volt, hogy mit terveznék tenni az esélyegyenlőtlenségek ellenében. makogtam valamit, hogy aligha ez a terület lenne a komparatív erősségem, hogy olyan országból jövök, ahol európában az egyik legalacsonyabb mondjuk a nők száma a parlamentben, hogy e téren minden bizonnyal valahol a XIX. századot hozom magammal a tarsolyomban stb. meg hogy persze a kis vörös útlevelemmel én valszeg nem hogy alakítója, de tárgya vagyok a pozitív diszkriminációs erőfeszítéseknek… ilyesmik.

    és mindezután fentebb azt olvasom, amit, és ami a fájó, vagy talán inkább súlyosan deprimáló, hogy és ez még a JT, meg a haverjai, és jó ha egyvalaki szólt, hogy ez a bizonyos kiszólás nagyon hereszagú.
    tegyük ezt részévé az öndefiniciónknak: magyarosch hereszag.

    Hiv.: [@volker:](#comment-214047)
    Loading...
  19. neoteny szerint:
    2012.11.14 04:20

    @gigacherry:

    „Azok akik jó autóval, márkás cuccokban járnak, elvileg műveltebbek, tájékozottabbak mint az átlag.”

    Ez feltételezi azt hogy valamiféle monotonikusan növekvő összefüggés van az anyagi javak birtoklása (sőt a divatos fogyasztói termékek birtoklása) és a müveltség és/vagy tájékozottság mértéke között.

    Valószínűleg nincs ilyen összefüggés: inkább egy küszöbérték létezik, ami alatt — a legtöbb ember számára — olyan mértékben hátrányos az anyagiak hiánya hogy az valóban effektíven akadályozza a művelődést és/vagy tájékozódást, de ami felett már inkább az egyén érdeklődése, orientáltsága, személyiségének különféle aspektusai befolyásolják azt hogy milyen mértékben „képzi magát”.

    Lázár János megmondta: „akinek nincs semmije az annyit is ér”. És nyilvánvalóan nem arra — is — gondolt ami az emberek fejében van, hanem ami a zsebükben (meg fejük felett meg seggük alatt). Az általad említett réteg nagy része erre bólogat… ha nem a fejével akkor az autójával meg a márkás cuccaival. Ha ki is rakják a National Geographic-ot a kávézóasztalra, nem biztos hogy olvassák; Scientific American-t meg tévedésből sem raknának ki, nehogy valaki azt higgye hogy sznobok.

    Volt egyszer egy barátnőm aki mindenféleképpen belefért az „úrilány” kategóriába: apja vidéki középipari vállalat vezetője és társtulajdonosa, szép nagy ház egy nagyobb vidéki városban, több bp-i ingatlan befektetési céllal stb. Egyszer azt hittem hogy rajtakaptam azon hogy egy márkázatlan felső van rajta: mosolyogva mutatta hogy bizony ott fityeg a márkaazonosító címke a jobb oldali varrás alján. Viszont az egyetlen könyv amit megemlített hogy olvasott az az „Apám beájulna” volt… bár ő akkor már kb. egy évtizeddel öregebb volt a „műben” „ábrázolt” tinilányoknál. A TV-fogyasztásának főfogása pedig a „Barátok közt” volt.

    Hiv.: [@neoteny:](#comment-214048)
    Loading...
  20. royslade szerint:
    2012.11.14 06:12

    @kapitalista: az usaban a billio utan jo a trillio

    Hiv.: [@royslade:](#comment-214049)
    Loading...
  21. Lord_Valdez szerint:
    2012.11.14 06:55

    @jotunder:
    A webkonzik nagyon odavoltak a Tea party-ért és az egyik Amerikában élő és általában is normálisabb tagjuk elment egy ilyen Tea party-ra.
    Nagyot csalódott. Úgy jellemezte őket, hogy offline trollok.

    Hiv.: [@Lord_Valdez:](#comment-214050)
    Loading...
  22. mathe.aron szerint:
    2012.11.14 07:29

    @jotunder: minden állításod téves.

    egyébiránt: mi lesz velem? 🙂 megvertek, kicsináltok ahogyan itt azt korábban is ígértétek másoknak?

    megjegyzem már két jobbos vereséget túléltem, sőt, cuzámmen hármat.

    Hiv.: [@mathe.aron:](#comment-214051)
    Loading...
  23. Mail Undelivered szerint:
    2012.11.14 08:05

    @mathe.aron: rád kezet emelni? Önmagad verése vagy!
    A cím második része kérdőjel nélkül. Az a „cuzámmen”.

    Hiv.: [@Mail Undelivered:](#comment-214052)
    Loading...
  24. szempontpuska szerint:
    2012.11.14 08:13

    @Mail Undelivered: Engem is érdekelne kik ígértek itt kicsinálást kicsodának 🙂

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-214053)
    Loading...
  25. szempontpuska szerint:
    2012.11.14 08:42

    @MézesRozi: látom nagy mozgolódás lett nálatok a patkánylyukban :-)))

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-214054)
    Loading...
  26. Kettes szerint:
    2012.11.14 09:11

    @szempontpuska: Én beígértem egy seggberúgást – és azt tartom is. 🙂

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-214055)
    Loading...
  27. Kettes szerint:
    2012.11.14 09:12

    @MézesRozi: És az, aki kisbetűvel kezdi a mondatot, az micsoda?

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-214056)
    Loading...
  28. fuhur szerint:
    2012.11.14 09:18

    OK értem, hogy mi nem a konzervativizmus, de azért elkellene egy poszt arról is, hogy mi az. Főleg, hogy mi az NER országból nézve, és hol található ha található egyáltalán turulország határain belül.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-214057)
    Loading...
  29. Melchi Zadok szerint:
    2012.11.14 09:23

    @mathe.aron: Amit te tuleltel az nem jobboldali vereseg volt. Olyan eddig talan csak egy volt 1994-ben.
    Szoval amit a fajtad ( ertsd: kozpenzbol, allami csecsen kitartott parazita) tulelesek nevez, az az orbanizmust eppen aktualisan elseggelo rezsim nagyvonalusaganak koszonheted, amit ez a rezsim meg csak hirbol sem ismer.
    Szoval nem akar es soha nem is akart teged senki elverni, mert minek. A te fajtadat altalaban veletenul elvakarjak, ahogy azt szunyoggal vagy muslicaval teszi az ember.
    Erted ugye?

    Hiv.: [@Melchi Zadok:](#comment-214058)
    Loading...
  30. fuhur szerint:
    2012.11.14 09:24

    @no successful: „Hoppá, hamar eljutottunk a konzervatív, meg jobboldaliság fogalmától a Nácizásig.

    Megdöbbentő mennyire sematikusan gondolkodtok. „

    Hát lehet mindenesetre ebben az országban nem nagyon van olyan konzervatívnak tartott megnyilvánulás ami max két lépésben (de inkább közvetlenül) ne kötődne olyasmihez ami sérti az emberi jogok valamelyikét. Ezt nevezem én is bizonyosan elitéledően nácizmusnak.

    De győzz meg az ellenkezőjéről!

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-214059)
    Loading...
  31. szempontpuska szerint:
    2012.11.14 09:29

    @Kettes: Elhatárolódom! 🙂
    Nem volt elég neked, hogy naponta háromszor rántják le a leplet egy ballibertánus nekropedofil összeesküvésről, most már külön termet készítenek neked az Error Házában

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-214060)
    Loading...
  32. fuhur szerint:
    2012.11.14 09:31

    @no successful: „Én konkrétan tudom, hogy sok roma közösségben dicsőségnek számít, ha valaki lever egy „parasztot””

    A nácizmus nem bőrszínhez kötött. A kedves vezető mostanában pl az azeri -t is támogatja. Persze nem anyagi megfontolások nélkül 🙂

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-214061)
    Loading...
  33. fuhur szerint:
    2012.11.14 09:38

    @kapitalista: „Ha majd Magyarorszagon minden rendben lesz ,raersz az amerikai konzervatizmussal foglalkozni. „

    A poszt nem az amerikai konzervativizmussal foglalkozik. Csak szólok…

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-214062)
    Loading...
  34. mathe.aron szerint:
    2012.11.14 10:01

    @melchi zadok: @Mail Undelivered:

    értem én, értek mindent. akár még a gyaloggalopp vonatkozó jelenetei is eszembe juthatnának ha nem lennétek veszedelmesen fröcsögő népség. a verbális erőszakot fizikai szokta követni, de ugye nem hergelitek be magatokat ennyire?

    Hiv.: [@mathe.aron:](#comment-214063)
    Loading...
  35. snakekiller23 szerint:
    2012.11.14 10:01

    @gigacherry:

    A „rózsadombi konzervatív” régi toposz. Orbánnak is szerintem az a baja, hogy 2002 után végleg beásta magát ebbe a kurucos, népiesch, parasztromantikás, lovasistváni értelemben nyugat-ellenes (amúgy jelentős részben a Kádár-rendszer másod-negyed vonalából előbújt) lövészárokba, ahol ő a fényjézus. Első ciklusában még (tán valóban Antall nyomán) hajlani látszott némi nyugatosságra, úgy általában józan észre azóta viszont egyre jobban kezdte elveszíteni kapcsolatát a valósággal, ami az emlegetett zárványból (amitől, legalábbis a szellemiségétől, Antall még amúgy undorodott) nem nehéz. Pontosan ugyanúgy fog járni emiatt egyébként, mint a libik akik a körúton kívül értelmezhetetlen ügyekre onanizáltak meg aláírásgyűjtöttek éveken át, majd csak bámultak hogy miért üdvözlik hangsúlyozottan nemfasiszta, ártalmatlan falusiak holmi paramilitáris, posztfasiszta alakulatok vonulgatását, miért vannak annyian egy kisvárosi Kárpátia-koncerten mint valamikor Pesten a Kispálon és miért árpádsávos meg nagymagyarországos matricákkal van tele az egyszeri középiskolás táskája. (ami amúgy szomorú valahol, mert eléggé káros lenne szerintem, ha OV-t ugyanúgy szociális demagógiával, meg pitiáner, kendepéteres, hetiheteses karaktergyilkolással buktatják meg, mint anno; pedig erre látszik esély jelenleg. )

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-214064)
    Loading...
  36. mathe.aron szerint:
    2012.11.14 10:02

    ja és névvel vagy név nélkül, erről is gondolkoztok picit? jótündér is megteszi, ugye?

    Hiv.: [@mathe.aron:](#comment-214065)
    Loading...
  37. acs63 szerint:
    2012.11.14 10:13

    @mathe.aron: Ha „név nélkül” mondtad volna, amit eddig beírtál, akkor az lenne a válasz, hogy nem fogtad fel a posztot. Mivel „névvel” írtál, nyilvánvaló az érintettséged, erre reagál mindenki. A névvel trollkodsz.
    Jt „név nélkül” ír, az netika szerint az írásával foglalkozik is mindenki, nem a személyével…

    Hiv.: [@acs63:](#comment-214066)
    Loading...
  38. snakekiller23 szerint:
    2012.11.14 10:18

    @Kettes:

    Azért a vérgőzös gerillaharcos-stílusból picit vissza lehetne venni, mert bár inkább nevetésges mint ijesztő, de segíteni biztos sem segít; ellenben picurkát jogos alapot ad a kápózásra.

    Hiv.: [@snakekiller23:](#comment-214067)
    Loading...
  39. jotunder szerint:
    2012.11.14 10:32

    @snakekiller23: néha az ember fejében komolyabban is megfordul az ilyesmi, de azt hiszem ennyi és nem több. itt egy csomó embert tönkretettek, vagy próbáltak tönkretenni (nem engem) és ezek között az emberek között lehet, hogy akad, akiben komolyabb bosszúvágy van. egy nagyon szélsőséges helyzetben, ennek mondjuk egy nagyobb pofon lehet a következménye, de annál nem több. és kétlem, hogy vincent fogja kiosztani azt a pofont.

    itt arról van szó (a posztban legalábbis), hogy az ún. liberálisokat politikai korrektséggel szokták vádolni, és néha érdemes megmutatni, milyen az ami szelíden, de határozottan politikailag inkorrekt. not so pretty…. :))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-214068)
    Loading...
  40. Borenbukk szerint:
    2012.11.14 10:56

    @acs63: Basszus nekem nem esett le, hogy Aron baratunk celeb az es az igazi nevevel kommentel.

    Aron, kerlek, bocsasd meg nekem, ha elhamarkodottan itelnek az itteni mutatvanyod alapjan, de tartok tole, neked is Lanczi szindromad van: nevvel egyutt is nevtelen senkinek latszol.

    Hiv.: [@Borenbukk:](#comment-214069)
    Loading...
  41. Mail Undelivered szerint:
    2012.11.14 11:01

    @mathe.aron: gondolom itt papchuck norris is beugrott neked 🙂
    Ami a fröcsögést illeti, fordulj bugyulához. Vagy a B-középhez. Hogyan kell fröcsögni illemtudóan? Zavarod érzékelhető.
    Magad minősíted :-)))

    Hiv.: [@Mail Undelivered:](#comment-214070)
    Loading...
  42. acs63 szerint:
    2012.11.14 11:51

    @jotunder: Nem „elit”, nem „konzervatív”, simán hülye. Fel sem fogja, hogy lehet szakmai oka a dolognak, sem számolni, sem talajfelmérést végezni nem lehet politikai alapon.
    Amúgy meg az MTA (még) nem a Fideszé, hanem Magyarországé. Nekik ott a MMA.

    Hiv.: [@acs63:](#comment-214071)
    Loading...
  43. jotunder szerint:
    2012.11.14 11:53

    @Szindbad: Bajnai jó viszonyt ápol Schmidt Máriával. A legrosszabb ami Máthé Áronnal történhet, hogy kénytelen lesz a „Miért van a konzervatívoknak szájszaga? ” című izlandi bestseller bemutatóján házigazdaként fellépni a Terrorházában.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-214072)
    Loading...
  44. dolphin szerint:
    2012.11.14 11:59

    Csak lazán kapcsolódik a magyar konzervativizmushoz, de bayerzsolti vonalhoz mindenképen:
    youtu.be/_QQRViU3-0I

    (1:03-nál külön érdemes bekészíteni a popcornt)

    Hiv.: [@dolphin:](#comment-214073)
    Loading...
  45. hacsaturján szerint:
    2012.11.14 12:01

    jó poszt, gratula! ámbátor én mán a hülye után ezer éve nem teszek kérdőjelet.

    Hiv.: [@hacsaturján:](#comment-214074)
    Loading...
  46. jotunder szerint:
    2012.11.14 12:09

    @dolphin: hol találsz ilyeneket ?? :)))) abszolúte zseniális. és a kurucinfo ezt lehozta ?? hülyék ezek ??????? azért, hogy van, akikhez képest a bayerzsolti egy jó arc. istennek is van humorérzéke.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-214075)
    Loading...
  47. dolphin szerint:
    2012.11.14 12:19

    @jotunder: A tumbler-en jött szembe. De egyértelműen ez a nap kontentje :-).

    Hiv.: [@dolphin:](#comment-214076)
    Loading...
  48. maybach szerint:
    2012.11.14 12:49

    A poszt megint jó lett.
    A bayarzsótis videjó meg rátett egy lapáttal.

    Hiv.: [@maybach:](#comment-214077)
    Loading...
  49. Melchi Zadok szerint:
    2012.11.14 12:59

    @mathe.aron: jajj bazze annyira szánalmas ez a mártírkodás hülyegyerek…
    ki akar téged fizikailag bántalmazni? no, mégis ki?
    szeretnék pontosítani, mert az előző bejegyzésemben nem pontosan fogalmaztam, és talán ezért értetted félre. Szóval az a kéz, ami majd elnyom téged, mint egy szúnyogot, ahhoz az imádott testhez tartozik, amelyből jelenleg is táplálkozol.
    gondolkodj el ezen egy kicsit pici pióca…

    Hiv.: [@Melchi Zadok:](#comment-214078)
    Loading...
  50. TG69 szerint:
    2012.11.14 12:59

    @mathe.aron: jotunder természetesen téved neked nincs mitől félned! Aki ilyen mélyen van egy milliárdos seggében (? :)), mint mai reneszánsz ember a fejedelem udvarában, annak nincs mitől tartania :).

    konzervatorium.blog.hu/2011/03/23/schmidt_maria_politikailag_inkorrekt

    Hiv.: [@TG69:](#comment-214079)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Vidor Ferike on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @annokkk: Lám-lám, milyen bölcs volt Trócsán…
  • Vidor Ferike on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @hakohen:. A Ferike miatt. Merthogy a család…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@nyulambator: @ipartelep: Én odavagyok a szimbolik…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: De ugyanazt olvastuk, ha a FB bejegy…
  • jotunder on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: ugyan.... nem vagyok pszichiáter.
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ijontichy: Én ezzel nem értek egyet: "A Kor…
  • Péter 2 on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: Lehet nem ugyanazt olvastuk. Tóta W., na…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Igen. Szerintem ezt tanítani fogják. Egy k…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: @Grrr: Csessze meg a wordpress! Kikukázt…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalomA Tisza kampánya ultra profi volt. Én még ilyet ne…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Hogy tudod elképzelni, hogy nem megy ?
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Tőlem esküdhetnének a láthatatlan repülő…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Engem a hivatalos magyar himnusz is irrit…
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@annokkk: : Off Arra kíváncsi vagyok, vitya megy-e…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: A Pankotai Lili nagyon jó beszédeket tar…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: A Tisza tele van energiával, és nem fé…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@dpetóer: Éppen nemzetegyesít. A csökönyös határon…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjEngem TótaW meg Tallián Miklós lepett meg: Azt mon…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: : Nomeg nagyon komoly szervezőmunka. Több,…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: Sárvár (Kőszeg, Celldömölk) az a Vas02…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom"@bvr: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Botka tak…
  • dpeter on Ez egy alkotmányos forradalomÉn ideológiailag nem vagyok elég képzett, így nem…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Azt mondták, 900 helységben kampányolt Mag…
  • dpeter on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: „nem a belpesti értelmiség (…) szeretné…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: " Inkább az a csodaszámba menő, hogy s…
  • halatlangazember on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@labrys: jó, hát ebben a válaszban nem az fáj, hog…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Kösz.
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: Ó, dehogynem. A Tisza a jobboldalról jö…
  • annokkk on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@labrys: A " külföldön a kutyának sem kellő " fide…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ipartelep: Persze, nem a 14-en, hanem a 96-…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: ja és a hisztike tárgya természetes…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: magyarországon nincs teljesen szétv…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @vattablz: Az összes nyert körzettől azért m…
  • Sándor Simon on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjA hisztike tárgya az, hogy a Tisza a programjában…
  • ipartelep on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @Grrr: Az ürge nyilvánvalóan egy szélsőrossz…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Megtaláltam. A "Miben lehetünk biztosa…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Már nem emlékszem, pontosan melyik bej…
  • vattablz on A Magyar Tudományos Akadémia közleményePfuj!
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjNa, itt a hitvalló. Akit üldöznek a 16 állásában,…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ha a vallása szerint válaszolgat kér…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@KennyOMG: Az a helyzet, hogy megkérdezték. Namost…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: ne már… miért próbálod makacsul újra és…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Elnezest, hogy ezt mondom, de minden…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomKét napra elszökött Pitbull, máris hangnemet válto…
  • Grrr on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: https://demokrata.hu/tudomany/lehet-hogy…
  • ijontichy on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: : Na ja. Akkor viszont oda kell figyelni…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Bár lényegében nem értek egyet veled, de én sem…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Évekkel ezelőtt néha belehallgat…

Posztrulett

Uniós ország színháza ukrán szerző rendszerkritikus darabját játszotta az Örkényben (rövidposzt)

Nagyváradi Szigligeti Színház, Gogol, Revizor. Vastaps, durva vastaps, huhogással, ahogy kell. Én úgy éreztem, hogy a fél libsi elit ott volt, persze Demeter Szilárdék nem. Egyszerűen nem bírják a színházat. Általában a kultúrát sem. Hogy megálltam, hogy a tegnapi Jurányiról nem írtam. mi? Baromi jó pedig. Kizlinger Lilla rendezte, az első rész, amelyben KL a …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Morp65
  • karsairita
  • ra0213
  • csunyatáp
  • simonandris2
  • esztre
  • thegaben86
  • dynamicist
  • Virág et.
  • KennyOMG
  • micike mici
  • ijenanyelvtan
  • kiazmármegint
  • Vidor Ferike
  • K Zoltan
  • tulajdonkppen
  • Bogomil
  • tubarozsa
  • excombo
  • Gaboxhrr
  • dpeter
  • Podvinecz marsall
  • Judit Merényi
  • Hector Kapitány
  • opiniopraesumpta
  • wolff
  • labrys
  • azuccahirmondoja
  • janostothmeister
  • jelbeszed
  • ijontichy
  • annokkk
  • susyk
  • macskahala
  • lgombb
  • elolhatuldoktor
  • hakohen
  • Péter 2
  • ervsebeszet
  • rovidec398e17c6
  • incze
  • aerduloensamtonight
  • onehumanoid
  • mecsekijeti
  • bvr
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • kisa
  • tortt49
  • szabol25
  • halatlangazember
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d