Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Viccországban bejelentenek
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről

Köves Slómó visszaszólt Horthy-ügyben

2023.06.30 by jotunder

Ezt érdemes elolvasni. Nem vártom el egy rabbitól, hogy ennél keményebben fogalmazzon Horthy Miklóssal kapcsolatban. Köves Slómó pont úgy viselkedett, ahogy mindig is viselkednie kellene. Nem könnyű zsidónak lenni Magyarországon.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16530719-6a278644b0a0f' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16530719&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16530719-6a278644b0a0f&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16530719-6a278644b0a0f' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A debreceni egyetem újraértelmezte a javítás fogalmát.

Next Post:

Szilvay Gergely úr esete a Magyar Tudományos Akadémiával

25 Commments

  1. ipartelep szerint:
    2023.06.30 19:13

    Ebben a Slomó-féle cikkben nem látok semmilyen „kemény fogalmazást”. Slomó itt 99%-ban tényeket ír le, ami persze egy csak történésztől helyes, elvárt cselekedet lenne. Csakhogy Slomó nem csak történész, főleg nem az. A tények csupasz leírása nem ugyanaz, mint az értékelés megfogalmazása. Slomó ebben a szövegében feltűnően tartózkodik Horthy értékelésétől, csakis a tényekre szorítkozik.
    Persze mondani szokás, hogy „a tények magukért beszélnek”. Ez csak bizonyos értelemben igaz, mert ugye azt látjuk (kb. lépten nyomon), hogy a tényeket ahány ember, annyiféleképpen értékelik. Lásd pl. az a cikk, amire Slomó válaszolt, az részben tényeket ír le, részben elhallgat, vagy elmismásol fontos tényeket, ugyanakkor sokkal nagyobb arányban értékel, mint Slomó. És az az értékelés egyértelműen pozitív jellegű Horthyra nézve.
    Tehát, ha már értékelés: én azt vártam volna el Slomótól, hogy nem csak tényeket közöl, hanem értékel is. Ettől valamiért tartózkodott.
    Ha viszont arra gondolok, hogy Slomónak mi köze van a mostani gazdájához, a NER-hez, és a Horthyhoz is kapcsolódó, őt egyfajta eszmei, politikai elődnek tartó, a mai Mogyoróországon létező, politikai, világnézeti (konzervatív, rosszoldali, fasiszta, náci) vonulathoz, akkor azt kell mondjam, hogy Slomó egészen visszafogott, „nem értékelése” érthető. Nem akarhatta megbántani a kenyéradó gazdiját.
    Értékelés: ez egy szép pávatánc volt, Slomókám.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-326839)
    Loading...
  2. aronsatie szerint:
    2023.06.30 19:29

    Mennyiben volt Horthy eddigi megítélése tisztességtelen?

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-326840)
    Loading...
  3. hakohen szerint:
    2023.06.30 20:00

    .
    Bármennyire is megvetem Köves Slómót mai tevékenysége miatt, azt elismerem, hogy a cikkének kb. háromnegyed részében tisztességesen vitatkozik, érvel, tényeket sorakoztat föl, és ráadásul értékel is (bizony @ipartelep:!).
    .
    Viszont a cikk végefelé szinte felmenti Horthyt, mondván nem tudott mindent és mi meg nem tudjuk, hogy mit tudott. A kor komoly történész kutatói ezzel szemben már soxor leírták, hogy tudott az Auschwitz-jegyzőkönyvről, és ennek ellenére hagyta a vidéki zsidók deportálását és nagyobbrészt elpusztítását..
    .
    A deportálások leállítása pedig nem volt olyan nagyon bátor tett. Egyrészt a nemzetközi nyomás (inkluzíve Vatikán) miatt. Másrészt a normandiai partraszállás és keleten a szovjet katonai előretörés után.
    .
    Szóval, ne csak Horthyt ne mosdassuk, hanem Köves Slómót se!
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-326841)
    Loading...
  4. ijontichy szerint:
    2023.06.30 20:24

    @poszt: Big JT, te megszállottan vadászol bármely hírmorzsára, ami alapján feloldozást adhatsz a számodra valamiért fontos, és a – saját értékrended szerint – kárhozatra nem méltó „bűnös lelkek” számára ;-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-326842)
    Loading...
  5. thegaben86 szerint:
    2023.06.30 22:27

    Keves dolog mond el tobbet errol az orszagrol es a vilagosan latszo iranyrol, mint hogy az allamparti propaganda „ertelmisegi” zaszloshajojaban a fasiszta tomeggyilkos diktatort rehabilitaljak, immar teljesen nyiltan. (a jelenkor fasiszta tomeggyilkos diktatoranak meg a rendszere/orszaga az eszmenykep, es nepszerubb politikus magyarorszagon mint maga a nagyvezer).
    Fenyes jovo var minden nemfasisztara.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-326845)
    Loading...
  6. jotunder szerint:
    2023.06.30 22:37

    @ijontichy: örülök, hogy Köves Slómó megszólalt ebben az ügyben. ennyi.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-326846)
    Loading...
  7. Vidor Ferike szerint:
    2023.06.30 23:04

    Egyetértek JT posztjával. Érdemes elolvasni Slomó cikkét. Slomó a NER részét képezi. A NER képviselői nem ebben a szellemben szoktak Horthyról megnyilatkozni.

    Hiv.: [@Vidor Ferike:](#comment-326847)
    Loading...
  8. aronsatie szerint:
    2023.07.01 06:13

    @hakohen:
    Sőt:
    „Horthy az 1944 júniusában a nácik és szövetségeseik szempontjából egyre romló katonai helyzet, a külföldi és belföldi nyomás hatására, a nem létező Baky-puccstól és a szőnyegbombázástól való félelem miatt végül 1944. július 6-án csak felfüggesztette a deportálásokat, amelyek újraindítását augusztusban ismét engedélyezte. Budapestről a deportáló vonatok csak azért nem indultak el augusztus 26-án, mert három nappal korábban Románia átállt, összeomlott a dél-keleti front, bekövetkezett a Wehrmacht egyik legsúlyosabb veresége. A nácik minden figyelmét, erőforrását a maradék erőik kimentése foglalta le, nem volt már emberük, elég vonatszerelvényük a kb. 200 ezer fővárosi zsidó deportálására.”
    https://nepszava.hu/3199750_horthy-miklos-es-a-holokauszt

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-326851)
    Loading...
  9. ipartelep szerint:
    2023.07.01 09:10

    Hiv.: @hakohen:

    „és ráadásul értékel is (bizony @ipartelep:!).”

    Nem azért a lyukas 20 filléresért, de a mondatai között nagyon kevés az olyan, amely jóindulattal is „értékelés”-nek tartható. Slómó mondatai tényekre referálnak, tényeket írnak le. Az értékelés abban különbözik a tényleírástól, hogy emez (az értékelés) egy értékrendszerbe helyezi el a tárgyát, abban viszonyítja. Formálisan az értékelés is kijelentő mondatokkal történik (tehát állításokkal), de ezek az állítások értékekre referálnak, azokról szólnak. És nem tényekről.
    Na most, ilyen állítása Slómónak nagyon kevés- ha egyáltalán van itt. Amely mondata még ehhez a legközelebb áll, az ez: „Egyetértek azzal, hogy régóta itt az ideje Horthy Miklós tisztességes megítélésének. Azzal azonban nem, hogy ez a kormányzó felmentését jelentse.”
    De még ez is csak azt jelenti, hogy meg kell ítélni az alanyt, de a megítélés még nem felmentés (-st jelent; ez amúgy világos) ugyanakkor, ő nem szeretné, ha felmentenék. Amellett, hogy ez a kettő kissé zavaros mondat (nem fejezte ki magát kristálytisztán a költő), ez kis jóindulattal vehető „értékelésnek”.
    És persze arról is szó van itt. hogy a megnyilvánulás egy egy ügyben, a nagyon konkrét állításoktól függetlenül, maga egy „értékelő gesztus”. Ha úgy tetszik, maga az egy értékelés-nek fogható fel, hogy Slómó egy Horthy-t mentegető NER-propagandistával vitatkozik. Pontosabban ugye (erről beszélek) szó szerint nem annyira vitatkozik, hiszen önálló tényeket ír le, nagyon kevésbé reagálva a másik cikk állításaira, de maga az, hogy egy Horthyt mentegető cikkel „vitázik”, az felfogható úgy is (és úgy is fogják fel), hogy ő „értékel”, és az értékelése Horthyra nézve negatívabb.
    Pedig a nyelv, a logika, és az ésszerűség szabályai szerint, ebben nagyon kevés „értékelés” volt.
    Amúgy meg: történt valami érdekes? Slómó leírt néhány eléggé ha nem is „köz”-, de ismert tényt. Ugyanakkor kifejezetten tartózkodott attól, hogy kemény szavakkal elítélje Horthyt. Tudható, hogy emiatt nem fog kiesni a gazdája kegyéből. Már csak azért sem, mert a gazdája magasról leszarja ezt az egész politikai-ideológiai vitát, neki egészen más dolgok fontosak az életben.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-326854)
    Loading...
  10. ipartelep szerint:
    2023.07.01 09:36

    Hiv.: @ipartelep:

    „Nem azért a lyukas 20 filléresért”…
    Lyukas 2 filléres, Dadus… Gyerekkoromban egyszer találtam otthon egy gyufásskatulyát, tele lyukas 2 filléresekkel, és 5 filléresek is voltak közte. Akkor ezek már régen nem voltak közhasználatban, viszont még érvényes fizetőeszközök voltak. El is mentem a boltba, és vettem belőle sok 40 filléres kis Bocsi csokit. Régi szép idők…

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-326855)
    Loading...
  11. ijontichy szerint:
    2023.07.01 10:57

    @jotunder: : Örülök, hogy örülsz. Én annyira nem :-/. Szóval aszongya ez a DustyHillBillyGibbons-szerzet, hogy egyetért. Miben is? Ja, hogy „elérkezett az ideje…”. Minek is? Horthyt már rég megítélték, elég tisztességesen, hisz a szövetségesek futni hagyták, ahelyett, hogy jó magosra „felmagasztalták” 😉 volna, vagy bedobják a sittkóra, hosszú időre (ergo, mondhatjuk: kegyelmet kapott. elég tisztességes, nemde?). A történészek „megtörténészkedték”, nincs itt semmi látnivaló. Mármint azon kívül, hogy a nernyikek az „idolgyártáshoz” keresnek alapanyagot és – lévén fogyóban a felhasználható magyar szentek – Horthyban találtak is. Mit mond erre a nagyeszű, nerkompatibilis rabbi? Egyetért! Szvsz. meg mind (bánótól túródórán át a slomóig) elmehetnek a ‘csába* (és még egy ló… is a …). De azért örülök, hogy örülsz. Én már csak ilyen empatikus lény vagyok.

    ( * Off Magyar anyanyelvem két szilárd oszlopa Arany János és Lőwy Árpád (dr. Réthy László). A nernyikekkel kapcsolatban Arany kevésbé játszik, elvégre disznók elé minek igazgyöngyöt szórni. Különben is! az elmúlt jó húsz év tanúsága szerint, a „bizonyos szint fölött nem megyünk bizonyos szint alá” nem más, mint fügefalevél a kudarc takargatására. On)

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-326859)
    Loading...
  12. obeszel szerint:
    2023.07.01 11:43

    @ipartelep: Ja, és ’46-ban még rézből/bronzból voltak még a lyukasak is, csak később lett mind alamóniom. Bár láttam egy 25 forintost (nem vicc, ilyen címletű volt!), ami ezüst, vagy ezüst ötvözet volt, mint a Kossuth címeres ötforintosok.

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-326860)
    Loading...
  13. obeszel szerint:
    2023.07.01 11:52

    Hogy a poszthoz is hozzászóljak, Horti egy csekély értemű medvebocs volt, de gazembernek pompásan megfelelt. Megérdemelte volna a tisztességes felmagasztalást, a la ijontichy.

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-326861)
    Loading...
  14. ijenanyelvtan szerint:
    2023.07.01 13:18

    ijontichy: ++

    Hiv.: [@ijenanyelvtan:](#comment-326863)
    Loading...
  15. halatlangazember szerint:
    2023.07.07 23:53

    @ijontichy:: https://hu.wikipedia.org/wiki/Horthy-aj%C3%A1nlat

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-326995)
    Loading...
  16. halatlangazember szerint:
    2023.07.08 00:06

    @ijontichy: @halatlangazember:: egyébként megpróbáltam utánamenni egy kicsit ennek, a Yad Vashem oldalán nem találtam pozitív kontextusban említve a Horthy-ajánlatot. Az, hogy miért nem jártak el vele szemben a háború után – meglehetősen érdekes kérdéskör. Valószínű, hogy nem volt antiszemitább, mint a kor átlagos európai politikusai, az antiszemitizmus csak a II vh. utáni konszolidációban lett szalonképtelen. Horthy „reális” megítéléséhez valószínűleg el kell engedni a szocializmus korának értelmezését – ez nagyon sokáig abszolút egyeduralmat élvezett, és azóta viszont nem volt képes senki sem egy koherens koncepciót letenni az asztalra.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-326996)
    Loading...
  17. aronsatie szerint:
    2023.07.08 06:40

    @halatlangazember:
    Mi volt a szocializmus korának értelmezése, és mennyiben méltánytalan, amiért szerinted el kell engedni?

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-326998)
    Loading...
  18. halatlangazember szerint:
    2023.07.08 15:40

    @aronsatie:: én nem mondtam, hogy méltánytalan a szocializmus értelmezése, én annyit mondtam, hogy a realistább értelmezéshez el kell azt engedni – hiszen az eléggé pártos, egyoldalú értelmezés.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-327001)
    Loading...
  19. rokakutya szerint:
    2023.07.08 16:51

    [@halatlangazember:](#comment-327001
    vmi ilyesmire gondolsz?
    https://index.hu/velemeny/2023/07/06/horthy-miklos-zsidosag-numerus-clausus-koves-slomo/

    Vèlemènyem szerint egy náci tömeggyilkos szerecsenmosdatása zajlik èpp a NER-mèdiában. Mondom ezt annak ellenère, hogy nincsenek koncentrációs táborban meggyilkolt rokonaim.

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-327002)
    Loading...
  20. aronsatie szerint:
    2023.07.08 17:43

    @halatlangazember:
    Ha nem volt méltánytalan, akkor miért lenne szükség „realistább” értelmezésre, pláne miért kellene elengedni? Ami nem méltánytalan, nem lehet sem pártos, sem egyoldalú.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-327003)
    Loading...
  21. halatlangazember szerint:
    2023.07.09 16:39

    @aronsatie:: he? Ami nem méltánytalan, az nem lehet egyoldalú??? Hogyne lehetne. Nem tudom, miért lovagolsz ezen a méltánytalan dolgon, szerintem ne tedd 😉

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-327011)
    Loading...
  22. halatlangazember szerint:
    2023.07.09 16:41

    @rokakutya:: a vele ellenséges közmegegyezés alapján sem volt Horthy náci.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-327012)
    Loading...
  23. aronsatie szerint:
    2023.07.09 18:00

    @halatlangazember: Kérlek szépen, semmi akadálya. Mást gondolunk bizonyos szavak értelméről, és kész.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-327014)
    Loading...
  24. halatlangazember szerint:
    2023.07.11 09:09

    @aronsatie:: oké 🙂

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-327076)
    Loading...
  25. ATCG szerint:
    2023.07.11 12:49

    https://index.hu/velemeny/2023/07/11/horthy-miklos-holokauszt-felelosseg-hatalom-nemet-megszallas-zsidosag/

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-327081)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…
  • Morp65 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Hiv.: @jotunder: engem is meglepett AR-ről mondott…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Nekem 2006 óta egyfolytában, múlhatatla…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFelmondott az MTVA vezérigazgatója. https://telex.…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@V.A.Lacky: Senki nem próbál meg elpörölni előled…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@ikarus: Nyilván nem véletlen. Hatodik Lenin inkri…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)A vezércikk címe csak véletlen hasonlóság lenne eh…
  • apokalipszistmost on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)"konzervativizmus” a jobboldaliság gyermekbetegség…
  • Vidor Ferike on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Még maguk sem tudják mit akarnak. Orbán először Na…
  • jotunder on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: bocs, most vettem észre. igen, ilyen vélem…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@tamspatrik: ez egyáltalán nincs így. három Loupe-…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@steinerzsiga: nagyon kínos, hogy ezt az embert me…
  • tamspatrik on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Az egész számomra egy generációs harcról szól, a "…
  • Grrr on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Nem szokatlan sehol sem, hogy vannak emberek, akik…
  • naki on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Kiskorú leányom kézilabdázik, múlt héten két meccs…
  • belecseppen on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: "Vajon honnan ez az ellenszenv? Kedves mat…
  • steinerzsiga on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Lazán kapcsolódik, hogy most a tudományban is van…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: : Szerintem más filmre ültünk be a mozi…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: mintha megfeledkeztél volna olyan aprós…
  • tubarozsa on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A NER egy hatalmas paraván is volt egyben, ami elt…
  • V.A.Lacky on Viccországban bejelentenek@Péter 2: Amikor a kétely mételye felségsértéssel…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Úgy újulnak meg, hogy meghosszabbítják Bicskéig? É…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Nahát?!
  • Podvinecz marsall on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)És most kb meg is háromszoroztad az elérésüket. Re…
  • Podvinecz marsall on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Pláne ilyen kontextusban, a "kiváló emberek" kifej…
  • aerduloensamtonight on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Mi az a Fidesz?
  • nyulambator on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@ipartelep: A másik oldalról nézve meg ott van a r…
  • ipartelep on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Ezzel a színészi szakmával, színházi közeggel az a…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@labrys: igazán jól csinálni valamit egy élet munk…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Igazából ez ugyanaz a dilemma, mint az, hogy az ed…

Posztrulett

Orbán, futball, tehetség, Kelleher

A futball a tehetségről szól. A tehetséget pedig meg kell keresni, lehetőséget kell adni neki, hogy képességeit kibontakoztathassa; bele kell tenni tíz évet, rengeteg pénzt és munkát. Akkor is jöhet egy Kelleher, aki a kilencvenhatodik percben felível egy labdát – de Argentínának valahogy nem szokott jönni. Ha tegnap nem jön Kelleher, ha Liam Scales nem …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Mikonu
  • janostothmeister
  • Grrr
  • cleantone2
  • gornyo
  • dr Brcskzf Gröőő
  • ra0213
  • ervsebeszet
  • jaurin
  • obeszel
  • trbnt
  • Gaboxhrr
  • Radnóti Zoltán
  • j.alfred prufrock II
  • csunyatáp
  • mecsekijeti
  • opiniopraesumpta
  • rovidec398e17c6
  • Podvinecz marsall
  • nerangass
  • Tyto
  • karsairita
  • tamspatrik
  • Judit Merényi
  • Psakreff
  • princeghostly1c74fbc695
  • Czifra Zoltán
  • Geza
  • jack_of_all_trades
  • belecseppen
  • Hanyistók
  • susyk
  • gladbach67
  • labrys
  • janszemwordpress
  • marysolotravez
  • annokkk
  • dynamicist
  • ijenanyelvtan
  • SMFB
  • jelbeszed
  • Zealander
  • Tehenész
  • Hector Kapitány
  • incze
  • ipartelep
  • Tiborné Tóth
  • aronsatie
  • azuccahirmondoja
  • elolhatuldoktor
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d