Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság. 2025.05.18
  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Viccországban bejelentenek
  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Krausz Ferenc Ukrajnában

2025.03.11 by jotunder

A 444-en olvastam erről.

Tudom, most beszélgetett Orbánnal, tudom, kapott a kormánytól nagy grantot molekuláris fingerpriningre, tudom, tudom, de egy Nobel-díjas elment oda, ahol lőnek. Kicsit nagyobb bátorság és elszántság kell ehhez, mint a posztírogatáshoz.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532169-682a3989e74a3' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532169&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532169-682a3989e74a3&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532169-682a3989e74a3' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Tehát hullarablók leszünk? A legpocsékabb nemzet?

Next Post:

Madách Imre: A teremtés sorrendje (részlet)

32 Commments

  1. apokalipszistmost szerint:
    2025.03.11 10:45

    most olvastam
    na ezt már szeretem

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-343120)
    Loading...
  2. steinerzsiga szerint:
    2025.03.11 10:59

    Ez valóban elismerésre méltó. Ennek ellenére nem tudok Krauszra pozitív figuraként tekinteni: az OTKA átalakítása NKKP-vá koncepciójában elhibázott, végrehajtásában pedig végtelenül hanyag és nemtörődöm módon történt. Egész tudományterületek utánpótlását teszi tönkre az új NKKP-szisztéma. És akkor ott van bónuszként, hogy ő maga pályázás nélkül fogadott el 80 milliárdot személyesen dr. Orbán Viktor Mihálytól. Szóval értékelem, hogy elment Ukrajnába, külön gratulálok a fotóhoz (tényleg, minden tökéletes, a ruha, a tekintet, a háttér, ennél jobb fotósa/stylistja talán csak Magyar Péternek van manapság), de a magam részéről jobban értékeltem volna, ha nem veri szét a magyar tudományt, ill. nem szívja el nemzetközileg versenyképes sztárkutató létére a forrásokat a kiéheztetett magyarországi tudósoktól. Szóval követhet el innentől nekem bármilyen hőstettet Krausz, menthet ki puszta kezével nagymamát egy égő házból, örökbe fogadhat árva kismacskákat, esetleg lefotóztathatja magát még néhány rommal, nem leszek meghatva, sajnálom. 🙁

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-343122)
    Loading...
  3. jotunder szerint:
    2025.03.11 11:32

    a poszt csak arról szólt, hogy elment oda, ahol lőnek. nem vagyok egészen biztos benne, hogy magyarországon nemzetközi szinten működő tudományterületek utánpótlásának tönkretétele folyik, csak a matematikát ismerem és ott nem gondolom, hogy ez így van, a többi területet pedig nem ismerem.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343125)
    Loading...
  4. steinerzsiga szerint:
    2025.03.11 11:47

    @jotunder: Két sebből vérzik az új NKKP: egyrészt sokkal elitistább, mint az OTKA volt, másrészt súlyosan részrehajló a gyakorlata egyes tudományterületek kárára. Azt, hogy egyetlen filozófiai pályázat sem nyert, vagy hogy nyelvészetből összesen kettő db, teljesen abszurd. A nyelvészetre látok rá jobban: OTKÁ-ból mindig volt legalább fél tucatnyi nyertes országosan, és ezeknek az OTKÁ-knak nagyon fontos szerepe volt a posztdokok alkalmazásában (hozzáteszem, hogy a magyarországi nyelvészeti kutatások világszínvonalúak, ennek megfelelően a nyertes OTKÁ-k is jellemzően erős pályázatok voltak). Szóval összességében nagyon hátrányosan érinti szerintem a kutatói utánpótlást az új rendszer, a humán(nak mondott) tudományok esetében pedig különösen. Ehhez vegyük hozzá, hogy a humán intézetekben tényleg éhbér az alapbér (pl. egy tud főmunkatárs nettó havi 290 körül keres): sakk-matt.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-343126)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2025.03.11 12:35

    @steinerzsiga: a filozófia problémája az, hogy nem igazán magyar terület (tehát nem magyar zsürihez kerül) és nagyon kevés, tényleg nagyon-nagyon kevés sokat idézett nemzetközileg is ismert magyar filozófus van. ez a kommunista rendszer hagyatéka sajnos. idén több a pénz, és szerintem lesz győztes pályázat filozófiából.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343128)
    Loading...
  6. steinerzsiga szerint:
    2025.03.11 12:41

    @jotunder: Ez lehet, hogy így van: én amit a filozófia tudományszociológiájáról tudok, azt a Vincentről tudom, és azzal egybevág. 🙂 Tavaly egyébként az is probléma volt, hogy mivel június közepén írták ki a pályázatot, ezért nyár közepén álltak neki nemzetközi bírálókat keresni, hogy legyenek szívesek ősz elejére bírálatokat írni. Ez a várható eredményhez vezetett, mert ugye amíg a mezei magyar kutató nem mondhatja azt, hogy „kapjátok be, ha utolsó pillanatban írjátok ki a slendrián pályázatotokat, akkor nem pályázok”, addig a nemzetközi bíráló nyugodtan visszapöcköl egy ilyen komolytalan felkérést. Szóval a vége tudomásom szerint az lett, hogy októberben vadásztak magyar bírálókat, hogy két hetes határidővel nem tudnának-e bírálni. Mindezt csak azért írom, hogy illusztráljam, hogy a beígért nagy nemzetköziség sem jött össze, legalábbis elsőre nem.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-343129)
    Loading...
  7. KennyOMG szerint:
    2025.03.11 12:49

    @steinerzsiga: Nyilvan ez valami demonstralasa annak, hogy o autonom aktor, meg nem ert egyet a kormannyal meg mittomen, de mondjuk akar azt a 80 mrd-ot is visszaadhatna, azzal tenyleg jelezne, hogy ilyenektol nem kell, de hat sajnos ugye….

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-343131)
    Loading...
  8. ijontichy szerint:
    2025.03.11 13:04

    *Markecingfotó, ismerős műfaj. (mielőtt bárki azt hinné, hogy * azt jelenti, ződ-kék-piros függöny előtt lőtték stúdióban, nem, nem azt jelenti) Tehát azannyakrausz esetében sincs itt semmi látnivaló, sem sztárolásra ok, attól a szemét a szőnyeg alatt még ott van. Továbbadom, amit én kaptam bő 30 éve, amikor még ifjú és büszke voltam: well done keep it up. Ennyi csávókám.
    Amúgy az ilyen „turistákra” általában vigyáznak, ne röpködjenek a fejük fölött skulók. Ami egyébként igen szar érzés még akkor is, ha csak „jáccásiból” lődözik a fejed fölött :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343133)
    Loading...
  9. incze szerint:
    2025.03.12 02:38

    én ezt gondolom, hogy ez természetesen nagyon derék dolog. mindazonáltal (van nekem itt egy mindazonáltal) a mogyorók csak kvázi véletlenül értesülhettek erről egy nem kimondottan felkapott nafo hungary facebook posztból, nem krausztól. tehát egyelőre két, különválasztott pályán játszik az úr. ukrán ügyben a befelé krausz süketnéma, a kifelé krausz pedig teszi (szerintem a minimumot), amit a nobel dij szelleme és kapcsolatrendszere diktál.

    Hiv.: [@incze:](#comment-343149)
    Loading...
  10. nyulambator szerint:
    2025.03.25 13:49

    Ukrajnai bunkerekben tartott előadást a Nobel-díjas Krausz Ferenc, szerinte az ukrán frontvonal az európai szabadság bástyája

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-343765)
    Loading...
  11. fortin2 szerint:
    2025.03.25 15:01

    Hiv.: @incze:
    Azért ez több, mint a minimum: https://www.science4people.org/news/appeal-of-serge-haroche-and-ferenc-krausz.html

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-343767)
    Loading...
  12. darnoknew szerint:
    2025.03.25 16:59

    Karikó nem írta alá.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343774)
    Loading...
  13. muaddib00 szerint:
    2025.03.25 17:45

    @darnoknew:
    Na és?

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-343775)
    Loading...
  14. darnoknew szerint:
    2025.03.25 18:58

    @muaddib00: Ez most másfajta alá nem írás, mint a múltkori. Te azt mondod na és, én azt, hogy szomorú. Ennyi.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343777)
    Loading...
  15. muaddib00 szerint:
    2025.03.25 19:05

    @darnoknew:
    Én egyáltalán nem gondolom, hogy ezekbe az aláírósdi dolgokba sokat kéne belelátni. Persze, király ha valaki aláírja, de ennyi. Semmiféle következtetést nem kell levonni abból ha valaki nem írja alá. Tele van az internet petíciókkal, egész nap vadászhatna rá az ember, hogy épp melyikről marad le. Van aki konkrétan kivonja magát az ilyenekből és meg is értem.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-343778)
    Loading...
  16. ipartelep szerint:
    2025.03.25 19:07

    Hiv.: @muaddib00:

    Egy kicsit vártam, hátha valaki megelőz (update: közben mégis megelőztek, amíg ezt írtam), nehogy már erre is nekem kelljen válaszolnom. Mert hát már fárasztó ezt magyarázni, annyira triviális.
    A Nobel-díjas tudós közéleti szereplő. Nagyon sokan figyelnek arra, amit mond, amit csinál, amiben állást foglal. Ez a Nobel-díjasság kéretlen velejárója, ha tetszik ha nem (a legtöbbnek nyilván nem tetszik), ez van. Ennek tudatában, kell viselkedniük, ez az ő keresztjük.
    Tehát: ha nem tudta, hogy van egy ilyen aláírásgyűjtő akció, akkor az jó mentség. Nem volt internet közelben, nem olvasta az e-mailjeit, van ilyen néha, majd legközelebb jobban figyel.
    De ha tudta, és nem írta alá, az baj. Mindenképpen baj. Akkor is, ha esetleg fidesz/Putyin-pártiságból nem írta alá, és akkor is baj (én ezt valószínűsítem), ha úgy gondolja, hogy neki nem kell állást fogalnia ilyen közéleti kérdésekben. Ha így gondolja, akkor még abban is téved, hogy a nem aláírással nem foglalt állást. Basszus… kb. 300-350 élő Nobel-díjas van, abból aláírta legalább az egyharmaduk. Ez rohadt magas arány a körülményeket nézve. Lám, még a Krausz is, sőt, ő még el is ment a lövészárokba… Szóval, a helyzet az, hogy (ha tudott róla), akkor a nem aláírással állást foglalt. Ez szégyenletes.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-343780)
    Loading...
  17. darnoknew szerint:
    2025.03.25 19:16

    @ipartelep: Nem hinném, hogy a Nobel-díjasok erről a petícióról véletlenül értesültek. Gondolom van egy elérési lista, ami számukra hozzáféfhető. Egy kelet-európainak nem aláírni szègyen.
    Kis esélye persze van annak, hogy nem tudott róla.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343781)
    Loading...
  18. muaddib00 szerint:
    2025.03.25 19:17

    @ipartelep:
    Szégyen és gyalázat ha valaki így gondolkodik olyan személyekről akik az emberiség javára valami maradandót alkottak. Basszus, elismerik valakinek a tudományos tevékenységet egy díjjal és a tetű emberiség rakényszeríteni még büntetésből mellé hogy ő mostantól közéleti figura legyen és azzal töltse az idejét, hogy aláírogasson dolgokat és megnyilvánuljon minden közéleti kérdésben, mert még azt sem fogadja el a patkány plebs ha éppen szeretne nem szerepelni. Undorító.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-343782)
    Loading...
  19. darnoknew szerint:
    2025.03.25 19:27

    @muaddib00:

    „akik az emberiség javára valami maradandót alkottak”

    Már bocsánat, de dughatják fel maguknak, ha Putyint nem sikerül megállítani.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343784)
    Loading...
  20. muaddib00 szerint:
    2025.03.25 19:27

    @darnoknew:
    Ó, b+ a szánalmas életbe! Putyint megállítani. Azt qrvára meg fogja állítani a kiba..ott petíció. Miért is nem petíciók aláírásával töltötte a napjait Karikó az mRNS szarakodas helyett már régóta. Akkor már minden diktátor meg lenne állítva.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-343785)
    Loading...
  21. ipartelep szerint:
    2025.03.25 19:27

    Hiv.: @darnoknew:

    Látod, szerinted, meg szerintem ezt nem aláírni szégyen, itt feljebb meg a muaddib00 szerint, az a szégyen és gyalázat, aki így gondolkodik, mint mi.
    Persze a gyerek logikája kissé sántít, hiszen témát tévesztett, amikor arról beszél, azt hiszi, hogy (1) nincs elismerve Karikó tudományos munkássága, és (2) a kiváló tudományos munka mentség arra, hogy egy ilyen témában ilyen állást foglal el. Gyengébbek kedvéért: mint mondtam, ha tudott róla (ami nagyon valószínű), és nem írta alá, akkor az egy állásfoglalás ellene.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-343786)
    Loading...
  22. muaddib00 szerint:
    2025.03.25 19:29

    @ipartelep:
    „…ha tudott róla (ami nagyon valószínű), és nem írta alá, akkor az egy állásfoglalás ellene.”
    Hát persze…

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-343787)
    Loading...
  23. darnoknew szerint:
    2025.03.25 19:35

    @ipartelep:

    „az egy állásfoglalás ellene.”

    A szemem már nem az igazi, úgy olvastam, állásfoglalás lenne. Így finomabb, de így is kifejező és muaddib00 sem kötne bele.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343788)
    Loading...
  24. muaddib00 szerint:
    2025.03.25 19:37

    Az aki nem velünk az ellenünk gondolkodás szinte mindig az elnyomó rendszerek sajátja volt. A ha nem írod alá ezt vagy azt, akkor ellene vagy, jól ismert, diktatúrákra jellemző szöveg.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-343789)
    Loading...
  25. darnoknew szerint:
    2025.03.25 19:51

    @muaddib00:

    „Azt qrvára meg fogja állítani a kiba..ott petíció. ”

    Nem éri meg hülyét csinálni magadból csak azért, hogy úgy érezd, nálad a tuti. Qrvára szükség van arra, hogy az európai közvélemény elfogadja: áldozatot kell hozni. Ehhez talán-talán hozzájárulhat a Nobel-díjasok állásfoglalása, még ha nem is ér annyit, mint a helyi Győzikék megnyilvánulása.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343790)
    Loading...
  26. darnoknew szerint:
    2025.03.25 19:59

    @muaddib00:
    Azt írja a @poszt:

    „Kicsit nagyobb bátorság és elszántság kell ehhez, mint a posztírogatáshoz.”

    Vagy mint a petíció aláírásához.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343791)
    Loading...
  27. ijontichy szerint:
    2025.03.25 20:21

    @darnoknew: : „Qrvára szükség van arra…” Sokkal hatékonyabb – természetesen a béke érdekében – egy megfelelő méretű vörös szőnyeg bekészítése, ha vologya mégis jönne a Felvonulási térre 😉 . És „minek átlőni az ódalunkat??? hát hogy nézne már ki???” (Hofi) 🙂 😀
    Viccet félretéve: „a nem velünk, az ellenünk” talán kicsit sarkos. Nekem jobban tetszik a „ha már nem használhatsz, legalább ne árts”. Egy szignó ártani nem árt – még akkor sem, ha a „lustaság fél egészség”.
    Ja és ceterum censeo: 2002 után nagy szükség lett volna a mogyoró társadalmi elit példamutatására. Hát ez nem jött össze 🙁 Persze ez is nézőpont kérdése. Kinek (nyugat)Európa, kinek a Szovjetúnió ;-), de utóbbi esetben nem kéne március 15, vagy október 23. Mert ez így halottgyalázás. Mo. ebben – a focival ellentétben – az élvonalhoz tartozik :-/ .

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343792)
    Loading...
  28. velotanya szerint:
    2025.03.25 20:51

    @darnoknew:
    Úgy emlékszem, Karikó korábban már jelezte, hogy Ukrajna ügyét nem tartja támogatandó dolognak, és ezért nem is támogatja semmilyen módon.
    De pont most nem csesztetném ezzel különösebben, megvan a maga baja, amit viszont nem érdemelt meg a nem kevés emberi hibája ellenére sem. A tudományos pályafutása az USA-ban éppen ellehetetlenül, és nem lepne meg, ha ennél durvább atrocitások is érnék. Az hogy köze van – nem is akármilyen – az mRNS(!) vakcinákhoz(!!), lassan olyan szintű bélyeg lesz trampisztánban, mintha a földalatti pedofil pizzéria kidolgozását sütnék rá.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-343793)
    Loading...
  29. darnoknew szerint:
    2025.03.25 20:59

    @velotanya:
    Igen, Pálinkástól olvastam. Ötvenes évek tudománypolitikája. Karikó meg elhúzhat Oxfordba vagy Zürichbe.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343794)
    Loading...
  30. ijontichy szerint:
    2025.03.25 21:13

    @velotanya: : Azt hiszem nem is cseszteti senki különösebben. Azt megértem, hogy hazalátogatott begyűjteni pár elismerést. Emberi gyengeség, de érthető (bár „ezektől” elimerés? satnya elégtétel). Node végül is tudós, mitől lenne a tudományon kívül másra elég esze?

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343796)
    Loading...
  31. Keepdreaming szerint:
    2025.04.01 20:33

    Na, akkor ennyit erről/róla:

    https://www.facebook.com/photo?fbid=1215098999987696&set=a.347694613394810&locale=hu_HU

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-343960)
    Loading...
  32. ipartelep szerint:
    2025.04.01 20:58

    Hiv.: @Keepdreaming:

    Ő is egy Kisrigó (pespek): „a pénz már a számlán van”.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-343961)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: A szavazókörök 93.7%-a, ahogy én lá…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Portugal, 68.0% of freguesias counted: AD-EPP: 37.…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Dan megnyerte. 96%-os feldolgozottság, több mint 7…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Jónak néz ki ez. Bukarestben még kevés szavazatot…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.nem merek én mondani semmit, de annyira vezet Dan,…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 66.77% of votes counted: Presidential ele…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.lengyel exit poll, elég szarul néz ki. Poland, Ips…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Csak a telefonomon vagyok, de elvileg a szavazokor…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/live-update…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/live-update…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@murok: Ha esetleg pont nem találnál egy etnikai t…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Első fordulóban sokat jött fel Dan az este folyamá…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@jotunder: Első néhány külföldi választókör.
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 38.77% of votes counted: Presidential ele…
  • murok on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Hargita nagyon vicces. https://prezenta.roaep.ro/p…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Gondolom előbb a falusi, kisvárosi szavazatokat sz…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Grrr: https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/prez…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 24.18% of votes counted: Presidential ele…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://x.com/EuropeElects/status/{id} (komment li…
  • murok on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.A hivatalos adatok: https://prezenta.roaep.ro/prez…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Nyerjen a Dan, Orbán hadd kiáltson választási csal…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.basszus ebben nincs benne a diaspora vote :( minde…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Tudtommal a diaszpóra nèlkül
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @jotunder: Éppen most megy a Partizán online…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: az egész, legalábbis elvileg, de ké…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Diaszpórával együtt, vagy csak belföld?
  • Keepdreaming on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Miért szavaznának a külföldön élő románok egy EU e…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Nicușor Dan 54.9% George Simion 45.1%
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)exit poll, dan nyert. meglátjuk, nagyon jó lenne,…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: chatGPT szerint Simion 52- Dan 48, d…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Én nem sietném el a sírást, se az örömö…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: a diaszpóra szavazatok száma brutáli…
  • marysolotravez on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaLenne bár napfény mindig. Mi, akik már csak kézipo…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Rekordrészvétel van, történelmi nap a román demokr…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekPÖCS-ök reloaded? Rossz érzésem támadt :-/. Megint…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Szerintem te egész komoly…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: Simion győzelme esetén két lehetőség…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Szerintem te nem érted, amit én írtam,…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Ebből a válaszodból látsz…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@azuccahirmondoja: A káröröm nem a Fico-Orbán-Simi…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep:. Senki nem vár tőled szolidaritást, va…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ne feledd el, kisfiam: sosem szabad ön- és közvesz…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Jó, megpróbálom elmagyará…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Manapság nem tudhatja az ember, hogy egy politikus…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Most a káröröm leghalványabb verziója is önsorsron…
  • Keepdreaming on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Kelemen Hunor meg ismét faszán becsicskul Orbánnak…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Lengyelországban van reális esély arra, hogy Nawro…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep:](#comment-345110) egész Európának ross…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @exadvocatus: Nem vitatkozva, csak megjegyze…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Keepdreaming: Hmm, toke mashogy latja a dolgokat.…

Posztrulett

Hová lovagolhat be a halál?

„Az értelmiség előtt két út áll, az egyik az alkoholizmus, a másik járhatatlan. ” Hajnóczy Péter a járt utat választotta, ahogy Petri, Pilinszky és sokan mások, aztán nagyon gyorsan belehalt. Egy huszonhat éves nő úgy döntött, hogy színpadra viszi a Halál kilovagolt Perzsiából-t, pedig ma már annyi választás áll az értelmiség előtt, és a választások …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • mecsekijeti
  • ijenanyelvtan
  • kalzol
  • ipartelep
  • macskahala
  • Mikonu
  • hakohen
  • nerangass
  • Gaboxhrr
  • SMFB
  • Bogomil
  • kisvince
  • gearforbooks
  • Külsős
  • Radnóti Zoltán
  • Keepdreaming
  • outsiderb
  • esztre
  • onehumanoid
  • jelbeszed
  • fuhur
  • Tehenész
  • kisa
  • jaurin
  • attitoth68
  • geogravatar
  • dynamicist
  • velizare
  • darnoknew
  • ikarus
  • aerduloensamtonight
  • Gabor
  • csunyatáp
  • Hector Kapitány
  • ra0213
  • Czifra Zoltán
  • LibaLeontin
  • ganjagym
  • rovidec398e17c6
  • karsairita
  • Judit Merényi
  • Hanyistók
  • muaddib00
  • azuccahirmondoja
  • istván orovecz
  • marysolotravez
  • Tyto
  • labrys
  • ijontichy
  • olvassbele.com
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d