Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége 2026.02.07
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel 2026.01.28
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja 2026.01.28
  • A Mandiner esete Alex Prettivel 2026.01.27
  • Trump megegyezett Grönlandról? 2026.01.21
  • Megadja testvér esete a tudatlan és provinciális nyugati elittel 2026.01.18

A legolvasottabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel
  • Viccországban bejelentenek
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja

Lelki tanácsadás április hatodikára

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

     1. Biztos-e a FIDESZ kétharmada?  

     Nem. Jó lenne azt írni, hogy igen, és akkor ha még sem következik be, akkor örülhetnénk, de az igazság az, hogy a FIDESZ kétharmada közel sem biztos.

    Íme a 2010-es választás. Nagyon komolyan felülmérték a FIDESZ-t. (köszönet incze kollégának, hogy felhívta erre a figyelmem)  A közvélemény kutatók most arról számolnak be, hogy ezer válaszadóhoz 2800 vagy annál több embert kell megkeresniük. 

   Az index.hu 135 mandátumot 49 százalék körüli FIDESZ lista és 14 kormányváltós egyéni győzelem mellett adott Orbánéknak. Ez alakulhat jobban is. 

 

    2.  Biztos-e a FIDESZ győzelme?

    Igen. 

   

   3.   Vége lesz-e a világnak?

   Nem.

   

   4.   Ki a felelős a FIDESZ győzelméért?

   Senki. Ez lesz az eredmény és pont. Ma az emberek jelentős része Orbánékat támogatja. 

 

   5.  Tiszta választásokról van szó?

   Nem egészen. Aggasztó, amit a CÖF művelt, felháborító a közmédia viselkedése. 

   

   6.   Ki lehet ezekkel egyezni?

   Én nem fogok. Gazembereknek tartom őket, a politikusaikat is, a holdudvarukat is. Ha lehetséges  nem állok velük szóba, és mindenkinek azt tanácsolom, hogy ha tudja, jelezze nekik, hogy mit gondol róluk. Esetleg nagyon határozott formában is jelezheti. Az erőszakot kerüljük el. 

  

   7.  Mi a helyzet a FIDESZ szavazóival?

   Semmi. Ők a polgártársaink, akiknek ezernyi oka lehetett  arra, hogy a FIDESZ-re szavaztak. Aki a barátaival, rokonaival emiatt veszik össze, súlyos hibát követ el.

 

  8. Érdemes elmenni Magyarországról?

  Nem könnyű nyugdíjat szerezni külföldön, ha az ember elmúlt negyvenöt. Mindazonáltal, nem is lehetetlen.  A fiataloknak azt tanácsolom, hogy gondolják meg milyen lehetőségeik lesznek, ha ez a rendszer még sokáig fennmarad. Persze nem biztos, hogy sokáig fennmarad. 

 

  9. Akkor az Orbán egy mocskos diktátor?

  Mondjuk úgy, hogy egy despota. Ez egy nagyon rossz demokrácia, számomra teljesen elfogadhatatlan. Talán nem diktatúra. A jelzőket pedig válassza meg mindenki magának. Nekem a „mocskos” megfelel.

 

 10. Biztos jobb lenne az országnak az ellenzékkel?

  Nem tudom. Talán, igen. 

 

   

   

 

 

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519610-698793987f884' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519610&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519610-698793987f884&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519610-698793987f884' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Hogy a hangfal adja a másikat…

Next Post:

Voksot kellett volna hoznunk B+!

114 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. B. Lapátfalva szerint:
    2014.04.05 20:12

    @Kettes:

    Ő biztos nem fogja. Ha Gyurcsány ejtené el, őt viszont lepojácáznád, ha jól sejtem. Amúgy egyetértek.

    Hiv.: [@B. Lapátfalva:](#comment-167686)
    Loading...
  2. B. Lapátfalva szerint:
    2014.04.05 20:15

    @Ruzsa Ferenc:

    Puccs már volt (kiüresített díszletté változtatták a demokratikus intézményrendszert); visszaadni nem fogják, amit megkaparintottak, ha rajtuk múlik, és rajtuk múlik.

    Hiv.: [@B. Lapátfalva:](#comment-167687)
    Loading...
  3. Kettes szerint:
    2014.04.05 20:16

    @B. Lapátfalva: Nem pojácáznám le. Ami sok, az sok.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-167688)
    Loading...
  4. nandras01 szerint:
    2014.04.05 20:22

    @Kettes:
    esetleg találkozhatnánk akkor és ott 🙂
    persze ez módot adna arra, hogy selmeczi telesikítozza az étert, a bajnai hordákról szóló rémregénnyel és a gyurcsányterrortól rettegő járókeretes bácsikák savazzák végig az utcát…

    Hiv.: [@nandras01:](#comment-167689)
    Loading...
  5. Kettes szerint:
    2014.04.05 20:23

    „Megkérdeztem Juhászt, hogy így mi lesz a bulival, amire azt mondta, ha nem sikerül megoldást találni az eredeti területre, akkor, kihasználva, hogy a Rumbach Sebestyén utca használatára is kértek engedélyt, oda mozdítják el az eseményt a tervezett helyszínéről.

    A párt kiadott egy közleményt is, ami szerint, ha ma délután négyig az önkormányzat nem viteti el a kontéreneket, hivatali visszaélés miatt feljelentést tesznek.”

    Puhapöcsű demokraták. 🙁

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-167690)
    Loading...
  6. rainy day woman szerint:
    2014.04.05 20:34

    @Kettes: Nem izgat a pöcsük, komolyan, nekem egy kicsit túl baszós-kardozós volt az elmúltnégy. Demokraták, az nekem elég, azért megérdemlik az ikszemet a tavasz 17. listájára.

    Hiv.: [@rainy day woman:](#comment-167691)
    Loading...
  7. Kettes szerint:
    2014.04.05 20:49

    @rainy day woman: Az elmúlt négy évben főleg ők kardoztak és ők basztak, én csak most kezdek belejönni. 🙂

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-167692)
    Loading...
  8. dioretek szerint:
    2014.04.05 20:57

    Kedves jó tündér.

    2010-ben a közvéleménybecslők 60.6% -ot becsültek a Fidesznek választás előtt. 52.8%-ot kapott.

    Most 43.5%-ot becsülnek. Ha a tévedési tényező vátozatlan, akkor listán a Fidesz 37.9%-ot fog kapni.

    Ehhez hozzájön 200,000 székelyszőrű szavazat, mondjuk 3.5%.

    Tehát pártlistán a Fidesz kb. 41.1%-ot fog elérni.

    Mit szólsz ehhez?

    Hiv.: [@dioretek:](#comment-167693)
    Loading...
  9. aronsatie szerint:
    2014.04.05 20:59

    „10. Biztos jobb lenne az országnak az ellenzékkel?
    Nem tudom. Talán, igen.”
    Miért a bizonytalanság. Biztosan jobb lenne. Egyik se Grál-lovag, nem ügyesek, nem is tökösek, és lopnak is. Viszont nem mocskos despoták, és akármilyen ügyefogyottnak tűnnek, ilyen jól – nem nagy kunszt – biztosan irányítanák az országot. Akkor meg?
    A többi stimmel.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-167694)
    Loading...
  10. ingyenebed szerint:
    2014.04.05 21:03

    @Kettes:

    azt a kordont simán le kéne dönteni.
    mit tudnak csinálni? megveretnek a rendőrökkel?

    Hiv.: [@ingyenebed:](#comment-167695)
    Loading...
  11. rainy day woman szerint:
    2014.04.05 21:09

    @Kettes: Ja, ma kívánságműsor van? 🙂 Én azt szeretném, hogy nyerjünk félremagyarázhatatlan többséggel, az olyan cool is lenne meg kemény is egyszerre. …De azért ha lesz valami kis rontom-bontom, még én is kimennék… 🙂

    Hiv.: [@rainy day woman:](#comment-167696)
    Loading...
  12. trifid szerint:
    2014.04.05 21:15

    @ingyenebed: dettó!

    Hiv.: [@trifid:](#comment-167697)
    Loading...
  13. rainy day woman szerint:
    2014.04.05 21:16

    @dioretek: Lehet, hogy én értettem valami folyamatosan félre, de nem úgy van, hogy a határon túli levélszavazatok csak listára adhatók? És sokkal kisebb arányban befolyásolhatják az eredményt? Pl itt vannak kalkulációk, igaz ez korábbi cikk, nem tudom, mi változott: itthon.transindex.ro/?cikk=15581

    Hiv.: [@rainy day woman:](#comment-167698)
    Loading...
  14. dioretek szerint:
    2014.04.05 21:42

    @rainy day woman:

    Csak a pártlistás szavazatot becsültem.

    Tehát Fidesz 38-39 helyet kap a 93-ból.

    Ehhez egy csomót a körzetekből.

    Hallgatólagos koalíció a Jobbikkkal 2/3-os változtatásokra benne van a Fideszben.

    Hiv.: [@dioretek:](#comment-167699)
    Loading...
  15. ingyenebed szerint:
    2014.04.05 21:44

    @jótündér,

    1.
    nem 2800-at, hanem 5000-et.
    nem vagyok sem statisztikus, sem közvélemény kutató, de nekem gyanús, hogy így a felmérés eredménye hiteltelen. azért csinálják, mert nem tudnak jobbat. de hétfőre kiderül igazam van-e.

    2.
    az a gyanúm, hogy nem. ha csak 50%-ra veszem az esélyét, hogy a 80% nem válaszoló többsége kormányváltó, akkor simán lehet a valós fidesz-ellenzék arány fej-fej melletti, tehát nyílt a küzdelem.

    3.
    valóban nem. ha vesszük a hitleráj korát, akkor sem volt vége a világnak. sőt, ha veszem a mai Németország gazdasági és poltikai erejét Európában, akkor Hitler tkp jót tett nekik. Hiszen a 2. vh-val a 19. századi hatalmi viszonyok nyomán létrejött világrend véget ért és a világpolitika súlypontja kikerült Európából. Azzal hogy Anglia és Franciaország középhatalmi szintre süllyedt, egyenrangúvá vált Németországgal, és 50-60 év alatt az új rajtvonalról Németország messzebbre jutott. Hitler nélkül ez nem történt volna meg. bár ő nem ezt akarta persze. tanulság? minden relatív. a mai németek tkp jól jártak: nem felelősek a hitleráj bűneiért, de élvezik a mai helyzet előnyeit.
    ja, és épp a minap kommenteltem egy másik poszt alá, hogy a magyarok a világ népességének 0,0013-ad része, vagy így valahogy. ha atombombát dobnak Bp-re, akkor sincs vége a világnak. attól még simán lesz kínai űrállomás meg drónos amazon-csomagküldés.
    cinikus vagyok? perszehogy.

    4.
    ez egy orbitális marhaság, bocs.
    a fidesz győzelméért a fideszre szavazó polgárok a felelősek.
    általában demokráciában a hatalom legitimációja a népakaratra vezethető vissza. ugye. tehát a NÉP A FELELŐS.
    aki a nép felelősségét tagadja, az értelmetlenné teszi a demokráciát. létezik népszuverenítás (akarat) a nép felelőssége nélkül? létezik önrendelkezés felelősség nélkül? na ugye.

    5.
    nem.
    de nem a cöf miatt. a cöf lófsz.
    a kamupártok és a tömeges szavazóköri átjelentkezések miatt.
    kialakulhat egy olyan helyzet, hogy a kamupártokra leadott téves szavazatokon múlik a fidesz mandátumtöbbsége, vagy alkotmányozó többsége.
    szerinted ez mi lenne? „unfair?” b+
    ez alkotmányos válság lenne. simán előfordulhat.

    6.
    ez rendben van.

    7.
    bocs, ezzel sem értek egyet.
    ez akkor lenne igaz, ha nem lennénk velük egy sorsközösségben. te nem vagy, úgyhogy te könnyen beszélsz. nem a te nyugdíjad, eü rendszered, oktatási rendszered, életkörülményeid függenek ezektől a selejtes barmoktól. úgyhogy részemről én fenntartom a jogot, hogy emiatt baráttal, rokonnal bizony összevesszek. vegye tudomásul, hogy a döntéseinek következményei vannak. dönthet úgy, hogy agymosott barom lesz, de akkor keresse a barátait is többi agymosott között. ő akarta. nincs olyan, hogy valaki tönkreteszi a hazámat, de közben meg a barátom, vagy aranyos uncsiöcsi. nálam ilyen nincs. pont az általad mutatott magatartás miatt tartunk itt. hogy itt mindenkinek minden ganyéság meg van bocsájtva. itt lehetett valaki nyilas, aztán komcsi, aztán ellenzéki, aztán nemtudommi, senki nem kérte számon. mert ugye jaj, hát nehogy a poltikát behozzuk a magánéletünkbe. meg ugye „hát túl kellett élnie neki is szegénynek”. lófszt b+

    8.
    pontosítok: nem éri meg magyar állampolgárnak lenni. fiatalként egyértelmű. a magyar nép elbukta a jelen történeti korszakban a sikeresség lehetőségét. aki nem akar evvel a genrációval együtt a szopóágon ücsörögni, az elmegy. igaza van. jelenleg nem éri meg a magyarok sorsközösségének tagja lenni.

    9.
    ez ma nem dönthető el. hétfőre kiderül, hogy demokrácia-e.
    amennyiben olyan helyzet alakul ki, hogy a fidesz a nép akarata ellenére kíván hatalmon maradni, akkor diktatúra és passz.
    ma azért nem dönthető ez el, mert ma még nem tudjuk mi a nép akarata.

    10.
    én tudom: a fidesz hatalomnál jobb lenne.

    csak ennyit akartam hozzátenni.

    Hiv.: [@ingyenebed:](#comment-167700)
    Loading...
  16. HaKohen szerint:
    2014.04.05 21:54

    @Sörenzen:

    „…bízom a magyar választók bölcsességében…”

    Negyedórával ezelőtt olvastam. Azóta folyamatosan röhögök.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-167701)
    Loading...
  17. HaKohen szerint:
    2014.04.05 21:55

    @Ruzsa Ferenc:

    „A magyar nép nem hülye.”

    De.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-167702)
    Loading...
  18. vakapad szerint:
    2014.04.05 22:17

    A 2., a 4. és a 10. pontokban közölt válaszokkal nem értek egyet.

    Még az úttörőcsapatban megtanultam (és már akkor is nagyon egyetértettem vele), hogy úgy nem megyünk ki a pályára, hogy nem a győzelem a cél. A Honvéd, a Fradi, a Dózsa vagy az MTK ellen se. Pláne most, hogy egy látszólag népszerű, de minden más szempontból hihetetlenül gyönge ellenfelet kaptunk.

    Hiv.: [@vakapad:](#comment-167703)
    Loading...
  19. incze szerint:
    2014.04.05 22:19

    @rainy day woman: ezt te érted jól, a 195 ezer névjegyzékbe vett szavazóból tegnapelőtt estig 126 ezer jött csak be, és a 73 ezer már földolgoztt szavazat 20%-a érvénytelen volt, 5 ezren az értesítést át sem vették. eszerint max. 160 ezer ilyen, tisztán listás szavazat születik, ami egyáltalán nem kevés, de kisebb a befolyása, mint gondolná a paraszt.

    vegyük az ipsos közészámokat: 45% fidesz 28 balog 18 szél és 5 lemp. tegyük föl, hogy a szészvétel 60%-os, és az egyénire adott szavazatok is nagyjából olyan arányban oszlanak meg, mint a listára adottak (cöfner mindent visz)

    eszerint lesz durván 5 millió szavazat.

    ebből listás szavazat:
    cöfner: 2250 K
    balog: 1400 K
    szél: 900K
    lemp: 250K

    egyéniből töredék szavazat a fentiek szerint:
    cöfner: 850 K (2250K-1400K)
    balog: 1400K
    szél: 900K
    lemp: 250K

    listás summa:
    cöfner: 3100K
    balog: 2800K
    szél: 1800K
    lemp: 500K

    és akkor itt a
    külmagy: 150K

    egy listás szavazathoz tehát durván 100K szükséges. hozhat a cöfnernek, max 1-2 plusz listás mandátumot a többiek kárára.

    látható, hogy ez a 150K éles határvonalak környékén befolyásolhat érdemben valamit, amiből nagyjából ennyiféle van:

    – szoros verseny esetén a relatív győztest
    – lesz-e egyszerű többség valamelyik indulónak egyedül
    – lesz-e egyszerű többség cöfnerjobbiknak
    – lesz-e kétharmados többség valamelyik indulónak egyedül
    – lesz-e kétharmados többség cöfnerjobbiknak

    (szokásos sötétlátásommal kihagytam a balog, lemp, balog+lemp többségi és kétharmados többségi kombinációkat)

    Hiv.: [@incze:](#comment-167704)
    Loading...
  20. Érvsebész szerint:
    2014.04.05 22:19

    Lelki tanácsadás április 7-étől
    (szövegkörnyezetből történő önkényes kiragadás)

    Nem.
    Igen:
    Nem.
    Senki
    nem egészen.
    Én nem fogok.
    Semmi
    nem könnyű.
    Mondjuk úgy:
    nem tudom.

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-167705)
    Loading...
  21. vgab szerint:
    2014.04.05 22:35

    Korrekt. Ennyit fűznék hozzá:

    „Óvatos diktátor volt Viktor,
    körbevette huszonnégy liktor.
    Hívhatták vitára,
    nem hatott Vityára,
    nem árulta el, hogy mennyit lop.”

    Hiv.: [@vgab:](#comment-167706)
    Loading...
  22. HaKohen szerint:
    2014.04.05 22:41

    @vgab:

    De hol a hatodik sor s végén a rím: kop?????

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-167707)
    Loading...
  23. B. Lapátfalva szerint:
    2014.04.05 22:42

    @Érvsebész:

    Remek. 🙂

    @vgab:

    Jó kis limerick. Ki a szerző?

    Hiv.: [@B. Lapátfalva:](#comment-167708)
    Loading...
  24. sajtohuba szerint:
    2014.04.05 22:50

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=471144002986017&set=a.448549288578822.1073741828.446386462128438&type=1&theater

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-167709)
    Loading...
  25. Dr. No szerint:
    2014.04.05 22:58

    „Ez egy nagyon rossz demokrácia, számomra teljesen elfogadhatatlan. Talán nem diktatúra.”
    Szerintem ez hamis alternatíva, a történelem rengeteg uralmi és államformát, illetőleg hatalomgyakorlási módot ismer. Az államforma jelenleg ismeretlen (a köztársaságot törölték, más nincs helyette az Alaptörvényben). Orbán egyeduralmat gyakorol. Parlament van, működik. A választáson több jelöltre lehet szavazni. Szerintem ezt Arisztotelész oligarchiának sorolná be.

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-167710)
    Loading...
  26. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.05 23:26

    @HaKohen:

    ezt a legkönnyebb mondani.
    részben igaz.
    csak hát ez remek kibúvó: csak a nép a hibás, ők a hülyék, más, legyen az rendszer, legyenek azok pártok, vagy konkrét személyek, vagy bárki, már nem. semmilyen mértékben sem hibásak, csak és kizárólag a hülye nép.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167711)
    Loading...
  27. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.05 23:27

    @Dr. No:

    Arisztotelész (aki az egyik legokosabb valaha élt ember volt) valószínűleg nagyon releváns a 21. századi társadalomelméletet illetően.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167712)
    Loading...
  28. nandras01 szerint:
    2014.04.05 23:40

    @Dr. No:
    „a köztársaságot törölték, más nincs helyette az Alaptörvényben”
    tévedés. a zalaptörvényben biz’ szerepel, hogy „magyarország államformája köztársaság”
    persze ettől még úgy egy kalap szar az egész bullshithalmaz, ahogy van.

    Hiv.: [@nandras01:](#comment-167713)
    Loading...
  29. vgab szerint:
    2014.04.05 23:47

    @HaKohen: Hatodik sor hatodikán. Ja, nem.

    @B. Lapátfalva: Én.

    Hiv.: [@vgab:](#comment-167714)
    Loading...
  30. beavereater szerint:
    2014.04.06 00:03

    @poszt: Amúgyis betáraztam barackból, (nem dzsem, ’52 <-nem évjárat) oszt' szűk 24 óra megtalálom az elpusztításának apropóját, legfeljebb katzenjammerral indítom a' zújabb nígyévet 🙂

    Hiv.: [@beavereater:](#comment-167715)
    Loading...
  31. ATCG szerint:
    2014.04.06 00:20

    Csak azt tudnám megérteni Bajnai miért a 24. órában kezdett el ilyen jó önarckép fotókkal kampányolni.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-167716)
    Loading...
  32. incze szerint:
    2014.04.06 00:39

    444.hu/2014/04/05/igy-allunk-most-2/

    érdekesség, hogy mind a medián, mind az ipsos „szakértői becsléssel” szerepel benne, melyben lejjebb nyomják a cöfnert és följebb a balogokat a méréseikhez képest (41-42 ill. 28-29 percentre), de sajnos semmit nem mondanak arról, hogy ugyan miért.

    Hiv.: [@incze:](#comment-167717)
    Loading...
  33. toportyánzsóti szerint:
    2014.04.06 04:59

    @jotunder: Arcod mérete korrelár lassan papcsákelvtárs parkoló helyének méretével.Leugatást hagyjad a hazaáruló mutyipincsikre.

    Hiv.: [@toportyánzsóti:](#comment-167718)
    Loading...
  34. spinat szerint:
    2014.04.06 06:53

    @B. Lapátfalva: csak én vagyok annyira müveletlen, hogy nem tudom mi ez?

    Hiv.: [@spinat:](#comment-167719)
    Loading...
  35. ejropalepke szerint:
    2014.04.06 07:20

    Azt írja a blogger, hogy hibát követ el, aki összevész a rokonával, barátaival, mert másra szavaz, mint ő. Hát nem tudom, én végtelenül csalódott vagyok, hogy gyerekkori barátnőmet sem tudtam meggyőzni, ne a Fideszre szavazzon, vagy legalább akkor ne menjen el szavazni, ha már így vélekedik. Képtelen vagyok felfogni, hogy miért döntött így, amikor személy szerint is kárvallottja ennek a kormánynak. (Jelzem: ki nem az, a szűken vett nómenklatúrán kívül?)
    Különben az a tapasztalatom, hogy pártól függetlenül, személyes megkeresések voltak az elmúlt napokban, hogy menjünk el szavazni.
    Én például valamikor, valahol feliratkoztam az MSZP levlistájára, igaz, hogy nem emlékszem efféle aktusra, de azt fel sem merem tételezni, hogy egyszerűen lenyúlták valamiképpen az emailcímem és telefonom. Lényeg az, hogy számtalan alkalommal kerestek, mi több, egyenesen a lakásomra is jöttek, melyet határozottan zaklatásnak vettem.
    Ettől függetlenül nincs más választásom, mint a demokratikus ellenzékre szavazni. Az LMP-t pedig kárhoztatom a destruktív magatartása miatt, vétkes lesz abban, hogy a Fidesz hatalmasat nyer.

    Hiv.: [@ejropalepke:](#comment-167720)
    Loading...
  36. aritus szerint:
    2014.04.06 07:55

    @ingyenebed: 444.hu/2014/04/06/bajnai-gordon-megbontotta-a-kordont/

    Hiv.: [@aritus:](#comment-167721)
    Loading...
  37. B. Lapátfalva szerint:
    2014.04.06 08:09

    @spinat:

    Nem, én is annyira műveletlen vagyok. Kollektív verselésnek látszik, de legalábbis a kérdéses szakasz tudtommal korábbi, mint ahogy ez keletkezett. Fogalmam sincs, honnan ered a grófnős néhány sor.

    Hiv.: [@B. Lapátfalva:](#comment-167722)
    Loading...
  38. B. Lapátfalva szerint:
    2014.04.06 08:10

    @aritus:

    Like.

    Hiv.: [@B. Lapátfalva:](#comment-167723)
    Loading...
  39. B. Lapátfalva szerint:
    2014.04.06 08:12

    @ejropalepke:

    Fura ez a süketség. Pont azon méláztam, hogy ez vajon eljut-e például a fideszes fülekbe (tökéletesen alkalmas a lényeg megvilágítására onnan nézve is):

    mandiner.blog.hu/2014/04/05/fulketrianon_tota_w_arpad_mandiner_negyevertekelo_xxvi

    Hiv.: [@B. Lapátfalva:](#comment-167724)
    Loading...
  40. B. Lapátfalva szerint:
    2014.04.06 08:21

    Na megyek. 17-es lista és a Kormányváltók egyéni jelöltje.

    Minden más opció a Fidesz-Jobbikot támogatja, ld. itt: republikon.blog.hu/2013/07/23/kulon_gyengebbek

    Hiv.: [@B. Lapátfalva:](#comment-167725)
    Loading...
  41. trifid szerint:
    2014.04.06 08:41

    @aritus: Bravó! Csak gratulálni tudok Gordonéknak.

    Hiv.: [@trifid:](#comment-167726)
    Loading...
  42. Kuviklacz szerint:
    2014.04.06 08:55

    @ingyenebed: Csatlakozom, ott a pont.

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-167728)
    Loading...
  43. Doberdo szerint:
    2014.04.06 09:11

    Ideje lebontani a rendszert.
    Ezek nem is biztos, hogy gazemberek, lehet, hogy csak „géz”emberek!

    Hiv.: [@Doberdo:](#comment-167729)
    Loading...
  44. RontoPal szerint:
    2014.04.06 09:20

    @ejropalepke: Nincs ebben semmi különös, a fiatal demokraták rájöttek, hogy az ország szavazóinak nagyrésze egy fociszurkoló habitusú tömeg, akiket az érzelmei alapján kell megfogni. De semmi baj, ha minden jól megy, akkor két generáció múlva elmúlik!

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-167730)
    Loading...
  45. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2014.04.06 09:29

    @RontoPal: Két generáció múlva mi lesz ?
    Lábbilinccsel fogják meg őket ?

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-167731)
    Loading...
  46. ingyenebed szerint:
    2014.04.06 09:48

    @aritus:

    nagyon helyes.
    +1

    Hiv.: [@ingyenebed:](#comment-167732)
    Loading...
  47. RontoPal szerint:
    2014.04.06 09:50

    @én már a fény gyermeke vagyok: Reményeim – bár engem nyilván nem érint – szerint erősebb lesz az igazi civil szféra, a választók talán jobban megértik, hogy nem ők vannak a politikusért, hanem fordítva, talán az egyének szeretet sorrendjében a politikus legfeljebb a 87-ik helyet tudja megszerezni, és az első húsz helyen a családtagok és a barátok fognak tanyázni.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-167733)
    Loading...
  48. Névtelen szerint:
    2014.04.06 10:38

    Kíváncsi leszek, hány helyen fognak összeverekedni az agresszív nyugdíjasok a fülkék előtt?
    Egyébként véleményem szerint maximálisan megjósolhatatlan a végeredménye a választásoknak.
    Ennyit a tárkiról és társairól.

    Hiv.: [@:](#comment-167734)
    Loading...
  49. Névtelen szerint:
    2014.04.06 10:40

    @RontoPal: Az ország szavazóinak nagy része agresszív nyugdíjas.
    70%-ban nyugdíjasok fogják eldönteni, hogy mi lesz az ország sorsa.

    Hiv.: [@:](#comment-167735)
    Loading...
  50. jotunder szerint:
    2014.04.06 11:11

    @ejropalepke: ha összeveszel egy barátoddal, az neked rossz.
    ha forr benned a méreg, mert elcsalták a választást, elcsalták az országot, akkor keress meg egy fruzsit és üvölts egyet az arcába. sokkal jobban fogod érezni magad.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-167736)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Az értelmiségi illúziók vége"Tisztesség dolgában elég szarul állok. ... Kisvár…
  • Keepdreaming on Viccországban bejelentenekOrbán Viktor 2026.02.07.: "Ukrajna az ellenségünk"…
  • Késes Szent Alia on Britnek lenniLassacskán Starmer is elmondhatja a poszt első bek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Legfeljebb is csak annyi történh…
  • vattablz on Az értelmiségi illúziók végeDe, asszem pont ilyet. Máskülönben másmilyen lenne…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: ha folyamatosan őrjöngsz, akkor kénytele…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek:-D :-D :-D "Amikor 1999-ben a koszovói háború mag…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: : Visszalendül az... csak mikor? Arra ni…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Nem lendül vissza. Szerintem annyira e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Én nem tudom, hogy az amerikai dem…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Végülis ez várható volt. A demokraták…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Láttátok az Idiocracy c filmet? Ha nem, ideje megn…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelhttps://24.hu/belfold/2026/02/06/orban-viktor-mezo…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Astanát Nazabajev távozása után nyugtatásképpen át…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Egy srófra jár az agyunk, nekem is esz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: : Ajajj... egy ideig vicces volt e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Azt gondolom, hogy hosszú idő óta…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/360/20260206_202606-nvb-nvi-valaszt…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Én egy ötméteres Trump szoborról i…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@muaddib00: Vagy inkább Aladeen
  • muaddib00 on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Felesleges elaprózni, simán United…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Miert csak a Penn Stationt? Miert…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Azert ez még Trumptol is uj szint: https://www.nbc…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: " Tóth Zoltán választási szakértő erről a…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: Értsd már meg, hogy nem lakcím alapján s…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelValószínű, hogy azokat a levélszavazókat húzták le…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: Mondhat ilyesmit, de számai nincsenek. Az…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: a linkelt cikkben László Róbert elmagyar…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekNagy riszpekt :-) Hiába a kormányrendelet, nem szü…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAzt ne felejtsük el, hogy ma Mogyoróországon egy f…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/02/01/tomegverekedes-a-fradi-p…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Grrr: Egyrészt az antifasiszták nem hatalom. Ők m…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@annokkk: Új alkotmány jöhet. Gyorsabban mint eddi…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Virág et.: Szegény egy politikai fogoly. A Putyin…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekElég egyszerű: nem a tőlük nagyon különböző romákr…
  • Virág et. on Viccországban bejelentenek@annokkk: Én is néztem a minap és egészen elképesz…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: A fészen lehet kommentelni a 444 cik…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekNem tudom hol gyűlnek, de speciel a 444-en nem leh…
  • K Zoltan on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)A forradalmak előbb-utóbb diktatórikus eszközökhöz…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekAmit a 444 művel a német Maya T.-vel, az már boszo…
  • annokkk on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@ijontichy: Az lehet, hogy a rablást már törvénybe…
  • ijontichy on Megadja testvér esete a tudatlan és provinciális nyugati elittel@labrys:: "A Fidesz oktatáspolitikájának mérlege:…
  • ijontichy on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@labrys: : Na ja. Ez az, amit eddig nem sikerült 1…
  • labrys on Megadja testvér esete a tudatlan és provinciális nyugati elittelAz oktatásüggyel nagyon is rendben van minden.
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)Az Orbán-kormány tegnap (2026.02.03.) a „háborús v…
  • Virág et. on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@thegaben86: Lecserélődött a vezetés, kb mint az e…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelHa ez itt most a választási poszt, akkor ide tesze…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Igen, milyen érdekes, hogy szarul néz…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Grrr on Viccországban bejelentenek@annokkk: Igen, nem is tudom, kitől hallottam épp…

Posztrulett

A Magyar Tudományos Akadémia Elnöksége visszavonta a közgyűlési határozatot a kutatóhálózat ingatlanvagyonának eladásáról

Wow. Ez nagyon bátor dolog, de azt hiszem, nem tehettek mást. Közben a Kormány nevű Orbán Viktor határozatban vette tudomásul, hogy a HUN-REN IT úgy döntött, hogy a négy kutatóközpont az ELTE részeként fog ezentúl működni. Bár az ELTE Szenátusa ebben a kérdésben még nem foglalt állást. Ha a HUN-REN IT úgy döntött volna, hogy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • ijontichy
  • incze
  • ipartelep
  • anna007dor
  • Morp65
  • jaurin
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Hector Kapitány
  • aromo44
  • SMFB
  • Judit Merényi
  • karsairita
  • labrys
  • mecsekijeti
  • Mikonu
  • princeghostly1c74fbc695
  • simonandris2
  • esztre
  • Keepdreaming
  • tulajdonkppen
  • cleantone2
  • Késes Szent Alia
  • micike mici
  • tortt49
  • kiazmármegint
  • ijenanyelvtan
  • DarthVader
  • lgombb
  • janszemwordpress
  • csunyatáp
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • ervsebeszet
  • macskahala
  • rovidec398e17c6
  • janostothmeister
  • kisa
  • annokkk
  • opiniopraesumpta
  • muaddib00
  • ganjagym
  • nyulambator
  • vattablz
  • kalzol
  • Tiborné Tóth
  • susyk
  • marysolotravez
  • Grrr
  • KennyOMG
  • Tehenész
  • darnoknew
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d