Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17
  • Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen 2025.11.16

A legolvasottabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit?
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

Lunacek es a Heti Valasz homofobiaja

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

    Nem, nincs ekezetem. Most jutott eszembe a dolog, es azonnal meg akarom irni.

    A Heti Valasz homofob lap, a gusztustalanabbik fajtabol. Mar irtunk a dolgaikrol. 

  „Tizenkét éves lányoknak engedélyeznék az abortuszt szülői belegyezés nélkül, kötelezővé tennék a homoszexualitás népszerűsítését már az óvodákban, a tagországokra kényszeríthetnék a melegházasságot — így foglalható össze annak a két jelentésnek a lényege, amely ellen több százezer európai írt alá petíciót a közelmúltban.”  (irja a HV)

   Itt a Lunacek-jelentes. A HV hazudik, mint a vizfolyas. Kulon FAQ-ot irt erre a celra Lunacek. 

   Mi lenne, ha azt irnam, hogy a Heti Valasszal szembeni ellenszenvem lenyeget az foglalja ossze, hogy Stumpf Andras kecskeket dug, Borokai Gabor a farkat mutogatja kisdedeknek es Szonyi Szilard effektive az, aminek az arcocskaja alapjan latszik?

   En nem varom el senkitol, hogy tamogassa a meleghazassag intezmenyet. Van, aki ezt elvarja masoktol. En nem. En csak tamogatom a meleghazassag intezmenyet. Azt sem varom el senkitol, hogy az abortusz jogat tamogassa. En tamogatom a nok jogat az abortuszhoz (de azert leginkabb az elso trimeszter elejen). Tisztaban vagyok vele, hogy sokfelek vagyunk, sokfele hatasok ertek bennunket, es azzal is tisztaban vagyok, hogy bizonyos dolgok valtoznak, hol lassabban, hol gyorsabban. 

  Amit elvarok mindenkitol — meg egy hetivalaszos firkasztol is — az az elemi tisztesseg.  A kifejezes jelentesevel is gondjaik vannak. Sunyi kis propagandistak, akik ugy gazolnak at eleteken, hogy eszre sem veszik. Na, en eszreveszem. Ennyi, koszonom a figyelmet.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519747-6933ee6765048' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519747&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519747-6933ee6765048&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519747-6933ee6765048' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Novák Dezső

Next Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

128 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. TG69 szerint:
    2014.02.28 21:28

    @jotunder: Mifele megalapozott lelki serulesre utalnak? A biszexualisok is ugyanolyan erteku emberek, mint barki mas. stbstb Ha elfogadunk csaladnak mast mint a hagyomanyos, akkor nosza legyen n x m alapu kapcsolat is teljes erteku csalad. Biztos fel vagyunk erre keszulve?

    Hiv.: [@TG69:](#comment-170208)
    Loading...
  2. TG69 szerint:
    2014.02.28 21:28

    @jotunder: Mifele megalapozott lelki serulesre utalnak? A biszexualisok is ugyanolyan erteku emberek, mint barki mas. stbstb Ha elfogadunk csaladnak mast mint a hagyomanyos, akkor nosza legyen n x m alapu kapcsolat is teljes erteku csalad. Biztos fel vagyunk erre keszulve?

    Hiv.: [@TG69:](#comment-170209)
    Loading...
  3. labrabbit szerint:
    2014.02.28 21:42

    @TG69:
    A hagyományos család, mint olyan, nehezen definiálható. Ami kozos talán az, hogy bizonyos dolgokról nem beszélunk. Szerintem az tévhit, vagy infohiány miszerint a hagyományos család 1apa-1anya-gyerekek, orok huség.
    Soxor áátalakult már a családszerkezet es ehhez a liberalis eszmek semmi mast nem tesznek hozzá, csak a helyzet felismerését.

    Hiv.: [@labrabbit:](#comment-170210)
    Loading...
  4. labrabbit szerint:
    2014.02.28 21:42

    @TG69:
    A hagyományos család, mint olyan, nehezen definiálható. Ami kozos talán az, hogy bizonyos dolgokról nem beszélunk. Szerintem az tévhit, vagy infohiány miszerint a hagyományos család 1apa-1anya-gyerekek, orok huség.
    Soxor áátalakult már a családszerkezet es ehhez a liberalis eszmek semmi mast nem tesznek hozzá, csak a helyzet felismerését.

    Hiv.: [@labrabbit:](#comment-170211)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2014.02.28 21:55

    @TG69: ez egy hulyeseg. nagyon, nagyon kínos hülyeség. a vérbuta, műkonzi hiszi azt alsómocsoládon, hogy ilyesmivel majd jól megfogja a libsiket. jézusmária.

    a B.C Supreme Court egy kötetet írt tele az ügyben, ami persze az ő döntésük, nem kötelez senkit, de legalább lehet látni, hogyan gondolkoznak erről.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170212)
    Loading...
  6. jotunder szerint:
    2014.02.28 21:55

    @TG69: ez egy hulyeseg. nagyon, nagyon kínos hülyeség. a vérbuta, műkonzi hiszi azt alsómocsoládon, hogy ilyesmivel majd jól megfogja a libsiket. jézusmária.

    a B.C Supreme Court egy kötetet írt tele az ügyben, ami persze az ő döntésük, nem kötelez senkit, de legalább lehet látni, hogyan gondolkoznak erről.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170213)
    Loading...
  7. pont7 szerint:
    2014.02.28 22:27

    @Counter: @jotunder: Nem vagyok jogasz, hogy „Magyarorszag vedi” es az „elismeri” kiteteleket abszolut szabatosan ertelmezzem.

    Ennek ellenere ugy tunik, hogy (1) az Alaptorveny „Magyarorszag vedi” kezdetu mondata azert szuletett, hogy ennek alapjan lehessen diszkriminalni a kulonbozo csaladok kozott, peldaul ugy, hogy az egyik par Franciorszagban kotott hazassagat hazassagnak ismerik el, a masikat meg elettarsi viszonynak, kevesebb joggal; valamint hogy (2) a Lunacek jelentes azt akarja elerni, hogy az ilyen jellegu diszkriminacio megszunjon (egyebek kozt) Magyarorszagon.

    Melyikben tevedek? Mert igy ellentetes celoknak tunnek.

    Hiv.: [@pont7:](#comment-170214)
    Loading...
  8. pont7 szerint:
    2014.02.28 22:27

    @Counter: @jotunder: Nem vagyok jogasz, hogy „Magyarorszag vedi” es az „elismeri” kiteteleket abszolut szabatosan ertelmezzem.

    Ennek ellenere ugy tunik, hogy (1) az Alaptorveny „Magyarorszag vedi” kezdetu mondata azert szuletett, hogy ennek alapjan lehessen diszkriminalni a kulonbozo csaladok kozott, peldaul ugy, hogy az egyik par Franciorszagban kotott hazassagat hazassagnak ismerik el, a masikat meg elettarsi viszonynak, kevesebb joggal; valamint hogy (2) a Lunacek jelentes azt akarja elerni, hogy az ilyen jellegu diszkriminacio megszunjon (egyebek kozt) Magyarorszagon.

    Melyikben tevedek? Mert igy ellentetes celoknak tunnek.

    Hiv.: [@pont7:](#comment-170215)
    Loading...
  9. TG69 szerint:
    2014.02.28 22:43

    @jotunder: Annak elfogadasa hogy egy tarsadalom toleraljon valamit ahhoz nem vaskos kotet kell es nem nagypofaju emberek csaholasa hanem jol ertheto ervek amik egyertelmuve teszik hogy ezt igen ezt meg mar nem. Veszelyes pszichologiai ervekkel eloallni mert a freudi elmelet vs homoszexualitas is egy komplex elemzes es meg a szondi teszt is tartalmaz furcsa kepeket. Mi tehat az adu asz az ervelesben? Megtudhatja egy egyszeru halando is?

    Hiv.: [@TG69:](#comment-170216)
    Loading...
  10. TG69 szerint:
    2014.02.28 22:43

    @jotunder: Annak elfogadasa hogy egy tarsadalom toleraljon valamit ahhoz nem vaskos kotet kell es nem nagypofaju emberek csaholasa hanem jol ertheto ervek amik egyertelmuve teszik hogy ezt igen ezt meg mar nem. Veszelyes pszichologiai ervekkel eloallni mert a freudi elmelet vs homoszexualitas is egy komplex elemzes es meg a szondi teszt is tartalmaz furcsa kepeket. Mi tehat az adu asz az ervelesben? Megtudhatja egy egyszeru halando is?

    Hiv.: [@TG69:](#comment-170217)
    Loading...
  11. jotunder szerint:
    2014.02.28 22:45

    @pont7: az EU nagyon óvatos családjogi ügyekben. mindent a legszűkebben kell érteni az ügyben. ezt lunacek is elmondta.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170218)
    Loading...
  12. jotunder szerint:
    2014.02.28 22:45

    @pont7: az EU nagyon óvatos családjogi ügyekben. mindent a legszűkebben kell érteni az ügyben. ezt lunacek is elmondta.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170219)
    Loading...
  13. jotunder szerint:
    2014.02.28 22:58

    @TG69: Kanadának van egy törvénye, ami bünteti a poligámiát. British Columbiában van egy hagyományos mormon közösség, ahol van poligámia. Az volt a kérdés, hogy alkotmányos-e a poligámia tilalma. A kanadai alkotmány „bill of rights” első szakasza kimondja, hogy az állam garantálja a felsorolt alapjogokat, és esetleges korlátozásuknak komoly oka kell, hogy legyen. a kanadai Legfelső Bíróság az Őfelsége a Királynő kontra Oakes ügyben állított fel egy tesztet arra vonatkozólag, hogyan kell értelmezni az első szakaszt. MINDIG az államnak kell bizonyítania, hogy az első szakaszban a korlátozása indokolt. A poligámia nem ment át az Oakes teszten. A melegházasságot a kanadai állam törvényben garantálja tehát ez az alkotmányuk szerint nehezen támadható. Ha megtiltanák a melegházasságot, akkor mondhatná ki a bíróság, hogy ez alkotmányellenes. És minden valószínűség szerint ma kimondaná.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170220)
    Loading...
  14. jotunder szerint:
    2014.02.28 22:58

    @TG69: Kanadának van egy törvénye, ami bünteti a poligámiát. British Columbiában van egy hagyományos mormon közösség, ahol van poligámia. Az volt a kérdés, hogy alkotmányos-e a poligámia tilalma. A kanadai alkotmány „bill of rights” első szakasza kimondja, hogy az állam garantálja a felsorolt alapjogokat, és esetleges korlátozásuknak komoly oka kell, hogy legyen. a kanadai Legfelső Bíróság az Őfelsége a Királynő kontra Oakes ügyben állított fel egy tesztet arra vonatkozólag, hogyan kell értelmezni az első szakaszt. MINDIG az államnak kell bizonyítania, hogy az első szakaszban a korlátozása indokolt. A poligámia nem ment át az Oakes teszten. A melegházasságot a kanadai állam törvényben garantálja tehát ez az alkotmányuk szerint nehezen támadható. Ha megtiltanák a melegházasságot, akkor mondhatná ki a bíróság, hogy ez alkotmányellenes. És minden valószínűség szerint ma kimondaná.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170221)
    Loading...
  15. Bebes szerint:
    2014.03.01 02:46

    @labrys: Ezzel csak azt éred el, hogy Rné Ibolya a következő körben zsidózni kezdjen:-) Az viszont igaz, hogy az Újtestamentumban is bőven van olyan szövegrész, amivel rá lehet tromfolni.

    Hiv.: [@Bebes:](#comment-170222)
    Loading...
  16. Bebes szerint:
    2014.03.01 02:46

    @labrys: Ezzel csak azt éred el, hogy Rné Ibolya a következő körben zsidózni kezdjen:-) Az viszont igaz, hogy az Újtestamentumban is bőven van olyan szövegrész, amivel rá lehet tromfolni.

    Hiv.: [@Bebes:](#comment-170223)
    Loading...
  17. RontoPal szerint:
    2014.03.01 08:30

    @TG69: Off ugyan, a Szondi-teszt kizárólag portrékat tartalmaz, semmilyen furcsaság nincs azon, kivéve, hogy kb. 100 éve készültek pszichés betegekről.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-170224)
    Loading...
  18. RontoPal szerint:
    2014.03.01 08:30

    @TG69: Off ugyan, a Szondi-teszt kizárólag portrékat tartalmaz, semmilyen furcsaság nincs azon, kivéve, hogy kb. 100 éve készültek pszichés betegekről.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-170225)
    Loading...
  19. Counter szerint:
    2014.03.01 10:05

    @pont7: Ha Magyarország elkezdi Franciaországban védeni azt, amit védeni akar, akkor lábbal tiporja a francia szuverenitást.
    Ez pepitában az, mint hogy ha Magyarországon a hatóság azt mondja, hogy X. Y. ír biztosítási szakember bűnös egy vádpontban, akkor Írország ezt elismerje-e vagy sem. Ha a francia hatóság azt mondja, hogy C. és D. házasok, akkor ezt a magyar hatóság elismerje-e vagy sem.

    Ennek ráadásul van egy csomó kézzelfogható következménye is. Pl. egy Franciaországban összeházasodott, uniós állampolgár pár Magyarországon akarja igénybe venni a házastársi adókedvezményeket. Vagy BKV-jegy-kedvezményt (nem vagyok hajlandó utánamenni a kötőjelezés részletszabályainak). Most akkor mi legyen? A magyar Alaptörvényt a bérletpénztáraknál kell megvédeni, az állatkerti jegyárus néninek kell megvívnia a csatákat?

    Hiv.: [@Counter:](#comment-170226)
    Loading...
  20. pont7 szerint:
    2014.03.01 16:50

    @Counter: Most akkor mi legyen? – kerdezed. Ha mar hulyek a szabalyok, akkor celszeru oket figyelmen kivul hagyni. Igy eltunk ’89 elott, es mindenki kinevette azt, aki a szabalyokban szereplo szocialista hazafisagra hivatkozott is. Ugy vettuk, hogy azok a szovegek kulso kenyszer miatt kerultek a szabalyokba, kivenni nem tudjuk oket, de ignoralni igen.

    Most is persze jobb ignoralni a hulye szabalyokat, ha mar vannak. De szembesithetjuk vele azokat, akik a szabalyokat hoztak (Szajer) es megkerdezhetjuk oket, hogy miert hoztak oket, ha maguk is inkabb ignoralnak azokat.

    Hiv.: [@pont7:](#comment-170227)
    Loading...
  21. sutyerák szerint:
    2014.03.01 18:36

    Csíplek Jótündér.:)

    Hiv.: [@sutyerák:](#comment-170228)
    Loading...
  22. TG69 szerint:
    2014.03.02 11:55

    @jotunder: A probléma tehát teljesen releváns és hogy elvitték az ottani alkotmánybíróságig jelzi, hogy vannak teljesen ésszerű érvek annak elfogadására. Ezek egy része pedig nagyonis paralel a homoszexuálisokkal kapcsolatos érvelésekre. Az, hogy egy gumiszabály alapján most épp elbukott az nem jelenti, hogy így is marad. Még mindig nem tudjuk mi volt a legfőbb ok, addig pedi válaszod max. felsőmocsoládi szint. Sőt ez az egyetlen ami eddig biztosan állítható :).

    Hiv.: [@TG69:](#comment-170229)
    Loading...
  23. jotunder szerint:
    2014.03.02 12:51

    @TG69: A kanadai alkotmány szerint MINDEN szabadságjog egyformán vizsgálandó, de nem egyenértékű. Érted? Nem érted.

    Kialakítottak egy tesztet, amit Oakes-tesztnek neveznek, és ezek alapján vizsgálták meg, hogy alkotmányos-e a poligámia tiltása. Mérlegelniük kellett. Érted? Nem érted.

    Mindig mérlegelni kell, és a mérlegelésnek vannak szubjektív elemei, sőt, nagyon erősen szubjektív elemei vannak, tudniillik az emberiség nevű halmaz elemei vagyunk, most vagyunk az elemei és nem egy absztrakt halmazé egy absztrakt időben.

    Senki nem állítja, hogy a melegházasság esetében nincs szükség mérlegelésre. A szólásszabadság esetében is szükség lehet mérlegelésre a kanadai és az európai joghagyomány szerint. Nagyon sok esetben lehet szükség mérlegelésre. Ebben az esetben a mérlegelés megtörtént, és nem találtak indokokat a Bountiful szekta követelései mellett.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170230)
    Loading...
  24. jotunder szerint:
    2014.03.02 12:51

    @TG69: A kanadai alkotmány szerint MINDEN szabadságjog egyformán vizsgálandó, de nem egyenértékű. Érted? Nem érted.

    Kialakítottak egy tesztet, amit Oakes-tesztnek neveznek, és ezek alapján vizsgálták meg, hogy alkotmányos-e a poligámia tiltása. Mérlegelniük kellett. Érted? Nem érted.

    Mindig mérlegelni kell, és a mérlegelésnek vannak szubjektív elemei, sőt, nagyon erősen szubjektív elemei vannak, tudniillik az emberiség nevű halmaz elemei vagyunk, most vagyunk az elemei és nem egy absztrakt halmazé egy absztrakt időben.

    Senki nem állítja, hogy a melegházasság esetében nincs szükség mérlegelésre. A szólásszabadság esetében is szükség lehet mérlegelésre a kanadai és az európai joghagyomány szerint. Nagyon sok esetben lehet szükség mérlegelésre. Ebben az esetben a mérlegelés megtörtént, és nem találtak indokokat a Bountiful szekta követelései mellett.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170231)
    Loading...
  25. TG69 szerint:
    2014.03.02 13:51

    @jotunder: De hat egy tobb diplomas embertarsaddal beszelgetsz, aki bevezetot a valoszinusegszamitasbol Tandorintol kapta :-).Mibol gondolod hogy ezeket a trivialitasokat nem ertem? Mert jo neked az ha valikvel nem ertesz egyet akkor lehulyezed? Ez valahol szellemi nacizmus ahol vannak a valakik es a senkik. Ha egyszer szabad emberek kisebbsege fogja kovetelni a poligamiat akkor arra pontos valszokat szeretnek kapni. Ennyi.

    Hiv.: [@TG69:](#comment-170232)
    Loading...
  26. jotunder szerint:
    2014.03.02 14:09

    @TG69: egy trollal „beszelgetek”, akkor is troll, ha tizenkilenc diplomaja van es ha szemelyesen Kolmogorovtol kapta a bevezetot valoszinusegszamitasbol.

    szabad emberek kisebbsege kerte a birosagot arra, hogy toroljek el a poligamia buntethetoseget. egeszen pontosan a Bountiful szekta tagjaival kapcsolatos eljarasban kerult erre sor.

    az allamok nem tiltjak azt, hogy egy ferfi ket novel, ket ferfi harom novel eljen egyutt. ezeket a kapcsolatokat nem legalizaljak. hajlandoak esetleg valamilyen szinten tudomasul venni, ha nagyon muszaj, de nem legalizaljak. nem legalizaltak, de egy egeszen paratlanul szeles vizsgalatot inditottak a poligamia letezo formainak megismeresere.

    nem azt allitottak, hogy a vilagon mindenutt elfogadhatatlan az ilyesmi, csak azt, hogy Kanadaban. mindenki tudja, hogy szamos muszlim orszagban teljesen legalis a tobbnejuseg (es par muszlim orszagban meg nem)

    lehet, hogy egy masik korban, kulonbozo okok miatt legalizalnak a poligamiat. a jelenlegi ismereteink szerint es foleg a Bountiful szektara es a muszlim hazassagokra vonatkozo ismeretek szerint, ezek a kapcsolatok erosen ellentetesek az europai es kanadai szabadsagfelfogassal.

    vannak allamok, amelyek szerint a burka viselese is ellentetes az europai szabadsagfelfogassal, mivel a nok alavetettseget jelkepezi. en azt gondolom a kanadai LB alkotmanyellenesnek minositene a burka viselesenek tilalmat, mert az bizony atmenne az Oakes-teszten. a poligamia nem ment at. ezeket a donteseket, a modern nyugati allamok altalaban birosagokra bizzak, ez felel meg a fekek es egyensulyok rendszerenek.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170233)
    Loading...
  27. TG69 szerint:
    2014.03.02 14:25

    @jotunder: Tole csak konyvem van. De mert erv az ha a muszlim orszagokban valami sikertelen? A kapitalista gyar hogy mukodik a feldiktaturakban? Ha csak azt tanulmanyoznank akkor azt mondhatnank hogy ezek az emberi jogokat sarbatipro intezmenyek. Relevans tenyeket tud-e vizsgalni a birosag ha az meg nem letezik? Ne valaszolj!!!! 😉

    Hiv.: [@TG69:](#comment-170234)
    Loading...
  28. jotunder szerint:
    2014.03.02 14:43

    canlii.ca/en/bc/bcsc/doc/2011/2011bcsc1588/2011bcsc1588.pdf

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-170235)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Beleégett a kép a retinámba, ahogy a kis h…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: ezek a nép szimbólumai. megette őket a n…
  • DarthVader on Viccországban bejelentenek@Thalész: Ugyebár van egy olyan tapasztalat - főké…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: De hogy abbahagyták a turulos kopjafákat m…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: Megkerestem, tökéletes kommentár. Köszön…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Thalész: Hogy Orbán mit mond a régebben zárt körb…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Attól nem kell félned, hogy ötleteket…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@tahonoli:](#comment-349586) "nem értek egyet tová…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@ipartelep: Az LMP legkésőbb 2013-tól őfelsége ell…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAz merült fel bennem, hogy ha jövő tavasszal nagyo…
  • ipartelep on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Tudja valaki, hogy Schiffer hogyan, miért lett fid…
  • jack_of_all_trades on Krasznahorkai Nobel-díjas@apokalipszistmost: Bevallom, ngem kikészít a hoss…
  • ijontichy on Krasznahorkai Nobel-díjasSvédek dokufilmet csináltak Krasznahorkairól (ettő…
  • KennyOMG on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A poszt topikja most mar AI-szakerto, sotmiatobb,…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA Hír: A Karácsony ;-) vezette Budapest a világ To…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekUgyan van ennél nagyobb gond is, de amolyan kis sz…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Gábor György a bazmegolós kormányzati besz…
  • apokalipszistmost on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @nyulambator: ugye hogy jobb lett volna a tr…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A főni legdrágább hobbija a foci mellett hogy a fa…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Tönkreteszi, azután átveszi a bótot a f…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: ...az ország a hatalom és a dicsőség, m…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20251203_orban-viktor-barany…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @ipartelep: Én tartom továbbra is, hogy neke…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @tahonoli: Én meg nem értem, hogy mit nem ér…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az elte elnyomók talán egy gyors fenntartóváltást…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@nyulambator: Ez nagyon érdekes. Szóval most megin…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekKomolyan nem értem az alábbi posztot. Hogyan lehet…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @vattablz: És mi van, ha az "úr", Magyarorsz…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Mindenkivel egyetértek - még magammal is - de az a…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Nagyon nem értek egyet továbbra sem, hogy Orbán Ba…
  • ijontichy on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: : Tele lesz az ország partizánnal. Ninc…
  • nyulambator on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A minap Pesten közlekedtem autóval és a rádión pró…
  • Geo on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az volt, hogy a Bildenberg csoport által irányítot…
  • jotunder on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: jogi képviselőnk arra intett, hogy ne n…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Ha bukik a NER, Schiffer lesz visszamenőleg a legn…
  • jotunder on Leváltható-e a féltudású magyar elit?@capacete:](#comment-349576) honnan lehet ezt tudn…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországFranciák a Mistral után a kvantumszámítástechnikáb…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Közben meg Trump békésen alszik egyet,…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@incze: Majd az utana jovo, izombol felszopas, na…
  • capacete on Leváltható-e a féltudású magyar elit?A meg nem nevezett Nagy Attila Tiborról talán érde…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a migrács miniszter asszony letette (sokadszorra i…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenek"Parádés" időtöltés lehetett: "Az MCC a Mandinerre…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Talán megnézhető, mert most adták le a…

Posztrulett

Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)

Nem szeretem, amikor jogi képviselőnk a zsilettpengéit rendezgeti. Azt hiszem eltekintek Schiffer András jellemzésétől. Nem könnyű. Majd egyszer, valaki más. Schiffer a rezsim legkedvesebb kommunistája, most Orbán Balázs doktorija kapcsán támadta meg az ELTE-t. Ugyanis két professzornak véleménye volt a doktoriról. És azért az tűrhetetlen. Schiffer a férfiasan szivató MAK-kal és a rasszista homofób Szilvay …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • joshopa
  • janostothmeister
  • cleantone222
  • Grrr
  • tulajdonkppen
  • sgtpotrien
  • onehumanoid
  • nyulambator
  • SMFB
  • ervsebeszet
  • aerduloensamtonight
  • Psakreff
  • Judit Merényi
  • mecsekijeti
  • anna007dor
  • ikarus
  • velotanya
  • Morp65
  • Tyto
  • karsairita
  • Virág et.
  • Mikonu
  • Geo
  • Thalész
  • annokkk
  • esztre
  • tortt49
  • kalzol
  • jotunder
  • F Ford
  • csunyatáp
  • DarthVader
  • Gaboxhrr
  • Tehenész
  • lgombb
  • darnoknew
  • tahonoli
  • incze
  • Hector Kapitány
  • gearforbooks
  • szabol25
  • labrys
  • Tiborné Tóth
  • janszemwordpress
  • kisa
  • dynamicist
  • azuccahirmondoja
  • j.alfred prufrock II
  • simonandris2
  • macskahala
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d