Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt) 2026.05.04
  • A Lendületes kutatók állásfoglalása 2026.04.28

A legolvasottabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Most múlik....
  • Viccországban bejelentenek
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)
  • ...ahelyett, hogy..... (újraközlés)
  • Mayday Fanni sokkal többet tehet a NER bukásáért, mint a Vincent

Magyar Péter szelíd üzenete

2024.02.17 by jotunder

„Tisztelt Miniszterelnök Úr! Sokak nevében megköszönném, ha a mai évértékelő beszédében kitérne arra a kérdésre is, hogy Ön szerint hivatalban maradhat-e egy olyan kormány, amelynek egyik tagja olyan súlyos korrupciós bűncselekményben érintett, amiről a kormánynak is tudomása van.

Mit kíván a magyar nemzet?Felelős minisztériumot Buda-Pesten.

Hajrá, Magyarország, hajrá, magyarok! 🇭🇺🇭🇺🇭🇺

*******

„Ha én egyszer kinyitom a számat, ha én egyszer elkezdek beszélni. ” Megvan a vaj?

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531216-6a03c519be4fc' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531216&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531216-6a03c519be4fc&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531216-6a03c519be4fc' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A neonáci Origo listázta azokat az ismert melegeket, akik részt vettek a tüntetésen

Next Post:

Kit is árult el Magyar Péter?

55 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. Bogomil szerint:
    2024.02.17 12:50

    Egy(ik)???
    Mind!

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-330973)
    Loading...
  2. nyulambator szerint:
    2024.02.17 12:51

    Azért nem lenne baj, ha MP kerítene maga mellé néhány nála valamivel okosabb embert, hogy a nála levő muníciót a lehető leghatékonyabban tudja felhasználni. Kicsit tartok tőle, hogy szétpuffogtatja a töltényeit aztán megy a sittre valamelyik állami pozícióban elkövetett rutin-stiklije miatt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330974)
    Loading...
  3. jotunder szerint:
    2024.02.17 12:54

    @nyulambator: ez az ember hosszú-hosszú évekig volt közvetlen kapcsolatban gulyás gergellyel és orbán balázzsal, az igazságügyminiszter férje volt, elég sok érdekes dologról tudhat.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-330975)
    Loading...
  4. nyulambator szerint:
    2024.02.17 13:00

    @jotunder: Nem kétlem, hogy van muníciója.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330976)
    Loading...
  5. DarthVader szerint:
    2024.02.17 13:14

    Hm. Szerintem a Völlner-ügy elég sulyos korrupciós ügy, amiről a kormánynak (via igazságügyminiszter) tudomása volt. Hol is tart?

    Tényleg jó lenne, ha ezek az ügyek letétben lennének valahol, mielőtt még MP embóliát kap séta közben…

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-330979)
    Loading...
  6. ipartelep szerint:
    2024.02.17 13:20

    Nem képzelhető el, hogy Magyar Péternek bármi olyan ütőkártyája van, amelyet kicsapva, a Lókupec, és bandája népszerűsége 1-2%-nál többel csökkenne.
    Nyilván nem arról beszélek, hogy van-e, vagy nincs ütőkártyája, mert én azt nem tudom Hanem arról beszélek, hogy itt nincs jó ütőkártya. Már említettem, de nem árt újra figyelmeztetni: ha a Lókupec a Kossuth téren, élő egyenes adásban (a propaganda TV-kben) sütne nyárson gyerekeket, a 3 millió agyhalott zombija akkor is rá szavazna.
    A Lókupecről, és bandájáról több mint egy évtizede tudjuk, hogy fasiszta gyilkosok (úgy bizony), és tolvajok, bűnszervezetben, előre kitervelten, aljas indokból, nyereségvágyból, bűnt ismételve. És van 3 millió rendíthetetlen zombijuk. Miről beszélünk kedveseim?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-330980)
    Loading...
  7. tulajdonkppen szerint:
    2024.02.17 13:34

    Ha csak annyit ér el ezekkel, hogy a főni szisztolés értéke emelkedik vagy ötvenet, már jól jártunk.

    Hiv.: [@tulajdonkppen:](#comment-330981)
    Loading...
  8. nyulambator szerint:
    2024.02.17 13:37

    Mindenestre a délutáni biongóhoz hozzákerül a „Vannak, akik most azt hiszik, itt a pillanat amikor a szuverenitásért való küzdelmünket meg lehet törni. Ilyenkor kell a legjobban összefognunk, és egyértelműen jeleznünk… egyértelműen jeleznünk, hogy jottányit sem engedünk, elmegyünk a falig és nem hagyjuk.. nem hagyjuk hogy hazánkat kiszolgáltassák a brüsszeli bürokratáknak.”

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330983)
    Loading...
  9. Galway szerint:
    2024.02.17 14:03

    @nyulambator:

    Eeeeegen! Nekem nagyon bejön ez az „elmegyünk a falig”, mert láttunk Nicolae elvtársat és Elena elvtársnőt is elmenni a falig. Előbb a bukaresti nagygyűléssel képletesen, aztán a maga vad valóságában. A visszaútra már nemigen volt gondjuk!

    Hiv.: [@Galway:](#comment-330985)
    Loading...
  10. darnoknew szerint:
    2024.02.17 14:14

    @nyulambator: Meg egy nyelvtantanárt.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-330986)
    Loading...
  11. nyulambator szerint:
    2024.02.17 16:12

    brüsszel… klímafanatikusok… szobatudósok… GMO… bogárevés
    Hát ennyit a mesterséges intelligencia előretöréséről.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330992)
    Loading...
  12. vattablz szerint:
    2024.02.17 16:26

    Orbán releváns válasza: Boldog Karácsonyt!

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-330993)
    Loading...
  13. excombo szerint:
    2024.02.17 17:20

    Az a baj, hogy ez a gyerek most szimplán csak zsarol (kér valamit). Mármint ennek mi más értelme lenne? Ha tud valamit, akkor mondja; ne csak azt mondja fenyegetően, hogy tud valamit. Valószínűleg meg fogja kapni, amit akar, vagy megfenyegetik, és szépen elcsöndesedik. Ne legyen igazam…

    Hiv.: [@excombo:](#comment-330994)
    Loading...
  14. obeszel szerint:
    2024.02.17 18:00

    Én csak azt mondom: kutyából nem lesz szalonna!

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-330996)
    Loading...
  15. Bogomil szerint:
    2024.02.17 18:41

    @excombo: Szerintem még mindig van Magyar fejében egy fantáziakép a polgári Magyarországtól, egy olyan Fideszről, amelynek a tagjai csak többet vállalnak a megteremtéséből, és nem azért, hogy többet kapjanak, és még Orbán számára is kitalál mindenféle mentséget — nem zsarol, hanem lehetőséget adna az önmagukkal való szembenézésre (mínusz Rogán és még néhányan)…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-330997)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2024.02.17 20:36

    Orbán felkérhetné az egyik kis sameszét, hogy keverjen egy botrányt a családját egyre jobban belekeverő pedofilügy ellen. Meg is fizethetné, hogy belső emberként mondjon nagyokat és semmitmondókat, mint Simicska a gecit. Ez majd eltereli a sajtót és a tömeget egy homályba, ami a rekettyésbe vezet. A lényeg, hogy olyan emberre bízza, aki utána eltűnik a semmiben. Erre pont jó egy nemzetközi jogász. Még balatoni ház se kell neki, mint Szájernek. Elmén és sose látjuk többet, ahogy vége a pedofil botránynak. Habony majd alkalmazza Londonban.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331006)
    Loading...
  17. minemineallmine szerint:
    2024.02.17 21:04

    Én el tudom képzelni @steinerzsiga: ötletét, hogy ez az egész MP szerelmi vallomása VJ felé, most, hogy (majdnem minden pozíciójából) kitették, az egész Fideszt hajlandó leégetni.

    Lövöget bárkire, nem túl erősen. Sajnos igazi kormányválságot az se okozna, ha hangfelvétel lenne arról, hogy Orbán személyesen győzködi Novákot, hogy “Endre jó ember”, háttérben a csipogó strucchölggyel.

    Ellenben lehet kényelmetlen lenni a hatalom számára, húzni és életben tartani ezt az egészet, hátha valaki csatlakozik, esetleg Gulyás Gergely (vagy másik kevéssé szerencsés NERenc) ideggyengeség miatt betegszabira megy, vagy megint hibázik valaki, amíg tényleg kikérik közérdekű adatként, hogy VJ ajánlotta-e kegyelemre K. Endrét. Az EP-önkormányzati kampány még csak kezdődik, semmi értelme most ráborítani az asztalt a leválthatatlan kormányra. Arra viszont elég lehet hogy annyira összekenje a Fideszt, hogy tényleg senki ne akarjon egy platformon lenni velük az EPben. Most sem túl népszerűek.

    Hiv.: [@minemineallmine:](#comment-331009)
    Loading...
  18. Podvinecz marsall szerint:
    2024.02.17 21:09

    : @annokkk: off örülök, hogy látlak!

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-331010)
    Loading...
  19. annokkk szerint:
    2024.02.17 21:15

    Hiv.: @Podvinecz marsall:
    Én is. …Nem volt könnyű, mert elfelejtettem minden kódomat, amivel azelőtt beregiztem.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331011)
    Loading...
  20. hakohen szerint:
    2024.02.18 19:00

    .
    @excombo:
    .
    Tényleg ne legyen…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-331028)
    Loading...
  21. hakohen szerint:
    2024.02.18 19:01

    .
    @obeszel:
    .
    Na de szalonnából még lehet kutya…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-331029)
    Loading...
  22. apokalipszistmost szerint:
    2024.02.19 08:42

    azért az elég súlyos, hogy hol Simicskától, hol Varga Juditné Magyar Pétertől várjuk hogy majd borítja az izét

    kéne egy normális szociáldemokrata párt, meg egy liberális, amiket nem a kompromisszumot nem ismerő totális alkalmatlanság olyan élő szobrai vezetnek mint pl Kunhalmi, és már 8 éve leváltották volna őket

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-331038)
    Loading...
  23. apokalipszistmost szerint:
    2024.02.19 08:47

    nem akarom Horn Gyulát fényezni, de azért a vén láncdohányos pufajkás mszp-je már rég szarráverte volna a fideszt, főleg ilyen borzalmas gazdasági helyzetben (ha jól olvastam, beért 13 év purhabbal teflonszalaggal gazdaságpolitizálása, és „megelőzve” Bulgáriát az EU legszegényebb országa lettünk)

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-331039)
    Loading...
  24. hakohen szerint:
    2024.02.19 12:30

    .
    Sokan sokfélét összezagyválnak Magyar Péterrel kapcsolatban.
    .
    Ma reggel a Klubrádióban Kéri László volt a reggeli személy Szénási Sándorral. Róla köztudott, hogy az ősfideszesek dajkája volt, és sok mindent tud róluk, ideértve OVi-t is. Meg egyébként is…
    .
    Na most ezt az alig 50 perces beszélgetést érdemes végighallgatni, mert igen markáns és sajátos véleménye van a legfrissebb történésekről. Viszont amit Magyar Péterről és a megnyilvánulásának hátteréről mond, arra legalább érdemes odafigyelni. Netán gondolkodni is róla.
    .
    https://www.klubradio.hu/archivum/reggeli-gyorsreggeli-szemely-2024-februar-19-hetfo-0900-39130
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-331042)
    Loading...
  25. darnoknew szerint:
    2024.02.19 13:52

    @hakohen: Megszólítva érzem magam, mert én is megengedtem magamnak, hogy kérilászlói magaslatok hiányában is zagyváljak MP-ről.
    Meghallgattam.
    Nem értek egyet vele. MP szerintem sokkal inkább tartozik a Kéri-féle harmadik csoportba (gátlástalan érdekfideszesek), mint az elsőbe (klasszikus magyar keresztény jobboldal; nagypapák ide vagy oda). Erre utal életpályája, megszólalásának ideje. Többször kijelentette, hogy az irány jó. Tehát az oroszbarátsággal, a demokratikus alapintézmények és alapelvek felrúgásával, az igazságtalan adórendszerrel, a szélsőjobbra tolódással semmi gond. Csupán egyesek gyors gazdagodásával van baj. Ez lenne a klasszikus magyar demokratikus keresztény jobboldal alapállása? Nem hinném. Azt sem tudom, van-e olyan. Mert látszani nem látszik, így meg nehéz észrevenni.
    „amit Magyar Péterről és a megnyilvánulásának hátteréről mond, arra legalább érdemes odafigyelni. Netán gondolkodni is róla.” Részemről ennyire futotta.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-331043)
    Loading...
  26. labrys szerint:
    2024.02.19 15:15

    @darnoknew::

    „klasszikus magyar demokratikus keresztény jobboldal”

    Ez oximoron.
    A „klasszikus magyar keresztény jobboldal” soha nem volt demokratikus.
    .
    Idézzünk erről ismét egy valóban klasszikust:
    .
    „Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkéből a »jobboldaliság« címkéjével ismert különös valamit; a tudatot, hogy ő, mint »keresztény magyar ember«, előjogokkal élhet e világban; egyszerűen azért, mert »keresztény, magyar úri ember«, joga van tehetség és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit, aki nem »keresztény-magyar«, vagy »úriember«, tartani a markát, s a keresztény-magyar markába baksist kérni államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidó-birtokot, potya nyaralást a Gallyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában. Mert ez volt a »jobboldaliság« igazi értelme. S ez a fajta nem tanul.
    .
    Aki elmúlt harminc éves és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen; talán megalkuszik, fogcsikorgatva, s mert önző és gyáva: bizonnyal hajlong majd az új rend előtt; de szíve mélyén örökké visszasírja a »jobboldali, keresztény, nemzeti« világot, amelyen belül olyan szépen lehetett zsidó vagyont rabolni, versenytársakat legyilkolni és aladárkodni a nagyvállalatokban, képzettség és hozzáértés nélkül.
    .
    S lehetett »előkelő közhivatalnok«-nak lenni és sérthetetlen, páncélinggel védett katonatisztnek; s mindezért nem adni semmit, csak becses létezése tényét. Ez a fajta soha nem változik meg. De amíg ezeknek szavuk van, vagy befolyásuk, Magyarország nem lesz nemzet. Csak a nevelés segíthet, mely a gyermekek lelkét ragadja meg.”
    .
    (Márai Sándor)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-331044)
    Loading...
  27. nyulambator szerint:
    2024.02.19 16:36

    Más klasszikus is írt már, optimista hangulatban, oszt mire jutottunk?
    „Nem is kell, hogy Matuzsálem legyen valaki: megérhet egy gyönyörű földi dolgot, egy örvendetes elmúlást. Öregnek csúfolt, de egyre ifjodó Európánk lehesseget végre egy utálatos lidércet a melléről: a nacionalizmust.

    Lidércnek mondjuk, de több, mint lidérc. Egyik boldogtalansága az emberiségnek. Valami csodálatos élősdi növénye az emberi kultúrának, mely gyökereit mélyre ereszti hirhedt bagolyvárak földjén. Rómában, Tibetben, Moszkvában, Sztambulban és más helyeken. Fojt és öl milliom karjával.

    Mennyi históriai gazság történt már általa. Népek összeuszítása, világosság-oltás, szabadságtiprás. Csoda, hogy addig eljutott az emberiség, ameddig eljutott.

    Beszédes, hatalmas jelek most azt hirdetik, hogy itt a leszámolás ideje. Ahol csak nem frázis a haladás, ott már mindenütt erős marokkal készül a lelkében világosulni kezdő nép, hogy az emberiség herbáriumából kitépje ezt a mérges, élősdi növényt.

    A nacionalizmus: a dühödt hazafiság. De még az sem. A patrióta nevet ugyan sokszor kompromittálták már, de még mindig szentebb fogalom köpenye, hogysem a nacionalizmust födhesse. A nacionalizmus nem hazafiság. A hazafiság valami olyan sine qua non-ja az embernek és a társadalomnak, hogy még fogalommá sem kell sűríteni s szót sem keresni hozzá. A közös kultúrában s közös társadalmi munkában álló, becsületes, munkásemberek mind azok. Hazafiak, ha úgy tetszik. Aki ellensége a haladásnak, a jobbra törésnek, az emberi szellem feltétlen szabadságának, hazaáruló, ha örökösen nem tesz is egyebet, mint a nemzeti himnuszt énekli.” /Ady/

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-331046)
    Loading...
  28. darnoknew szerint:
    2024.02.19 16:53

    @nyulambator:
    1905! Mi mindenről nem tudhatott még akkor, és mégis tudta!

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-331047)
    Loading...
  29. darnoknew szerint:
    2024.02.19 17:28

    @labrys:
    „Aki elmúlt harminc éves és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen; talán megalkuszik, fogcsikorgatva, s mert önző és gyáva: bizonnyal hajlong majd az új rend előtt; de szíve mélyén örökké visszasírja a »jobboldali, keresztény, nemzeti« világot”
    De aki nem abban a szellemben és légkörben nevelkedett, hogyan sírhatja vissza a „jobboldali, keresztény, nemzeti” világot? Miféle kollektív tudattalanja van a Bibó kollégiumi ifjaknak? Lehet mondani, hogy nagyon is tudatos az a tudattalan, de akkor meg az a kérdés, miért talál ez itt táptalajra? Csupán annyi a magyarázat, amire Kertész Ákos jutott? Dehát ahhoz is tartozik egy „miért”…

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-331048)
    Loading...
  30. martonbalint19904935 szerint:
    2024.02.19 17:31

    @darnoknew:: az ‘igazságtalan adórendszer’ az pont egy klasszikusan jobboldali dolog.
    De a lényegével egyetértek: Magyar Péter előadja az áldozatot és a szabadságharcost, miközben a saját gazemberségeit (pl. lakásvásárlás) is Rogánra próbálja kenni.
    Ettől függetlenül jó hogy kibeszél és jó hallani egy ‘belsőstől’ hogy tényleg úgy mennek a dolgok ahogy azt elképzeltük.

    Hiv.: [@martonbalint19904935:](#comment-331049)
    Loading...
  31. trbnt szerint:
    2024.02.20 07:52

    @darnoknew:

    A Bibó kollégium vidéki középvárosi proligyerekei a romló prosztatájú budai úri-értelmiségi maradványhoz fordultak kultúra-behelyettesítőért, mert a liberális értelmiség több hozott tőkét várt volna tőlük a kooptáláshoz.

    Hiv.: [@trbnt:](#comment-331053)
    Loading...
  32. szazharminchet szerint:
    2024.02.20 09:19

    @trbnt:
    Dehogy, a liberális értelmiség simán elhitte volna, hogy ők a következő generáció. Csak megigazították a prolin megkötött nyakkendőjüket, és az fájt.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-331054)
    Loading...
  33. Ervsebesz szerint:
    2024.02.20 13:46

    Mostmár ő von Stauffenberg & Nagy Imre & Görgey Artúr.

    Hogy azért legyen egy kis whataboutism, meg a kisujjamat is tartsam elfele, nekem ő leginkább az ellenzéki közösség Wishről rendelt messiása

    Hiv.: [@Ervsebesz:](#comment-331058)
    Loading...
  34. hakohen szerint:
    2024.02.20 14:45

    .
    Olvasom az itteni és a korábbi posztok alatti kommenteket és nosztalgiázom. Régi szép idők, amikor érdemes volt a Vincenten kommentelni. Lehetett egymás haját tépni úgy, hogy nem hülyéztük le a másikat; elhangzottak alapos érvek a dolgokról homlokegyenest mást gondolók szájából, és legközelebb nyugodtan egyetértettünk korábbi ellenfelünkkel; lehetett viccelődni, ironizálni, no meg az önirónia is gyakran előfordult; komoly dolgokról vitatkoztunk, de azért nem vettük magunkat túlzottan komolyan. Hülyéskedni is lehetett; mondhatni, jó volt a hangulat. Pesze akkor a kommentelők között megtalálhattuk a Vincent szerzőit is Szempontpuskától Kettesig és Seprűbajnoktól Pásztörpercig. Közülük mára csak Jótündér maradt az időnkénti ragyogó posztjaival (köztük pedig érdektelen szösszeneteivel avagy érthetetlen matematikai fejtegetéseivel). És egy ember az mégis csak egy ember; fokozatosan elszürkült a Vincent.
    .
    Készséggel elismerem, hogy nosztalgiázásom idealizálja az akkori viszonyokat – de azért biztos van benne igazság.
    .
    Most meg a kommentelők „új nemzedéke” (ha egyáltalán lehet őket ennek nevezni) okoskodik, osztja az észt, megmondja a tutit; nem igazán érdeklik a vitapartnerének érvei; az észszerűséget félrerakva ki tudja honnan hozott indulatokkal megy neki a másiknak; nagyon komolyan veszi önmagát (ami szerintem a vég kezdete); az öniróniáról talán azt sem tudja, hogy micsoda sattöbb, sattöbb.
    .
    Röviden: nagyon szomorú vagyok. Azért mert a Vincent kommentszekciója olyan híg lett, mint a libafos.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-331059)
    Loading...
  35. nyulambator szerint:
    2024.02.20 15:19

    @hakohen: értem én, hogy rosszul esett, hogy amikor elöálltál egy „igazi konteó”-val, ami a konteóktól megszokott módon nem csak megalapozatlan, de durván logikátlan is volt, de amire ennek ellenére „adatolt ellenérveket” vártál, akkor nem fogadta el azt mindenki gondolkodás nélkül mint világmagyarázatot. Még csak nem is hülyézett senki.
    Szerintem tedd túl magad ezen.
    Nem látom ezeket a vad indulatokat, meg észosztást amiket számon kérsz az úri közönségen. Néha muaddib00 vagy vattablz bedob valami eröset, hogy legyen valami pezsgés de ezek is sértés-sértödés nélkül elülnek. Többnyire az az érzésem, hogy aki itt az észt osztja, annak (engem kivéve) van miböl osztani, ami ezen a kommentszekción kívül nem igazán jellemzö. Peace.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-331060)
    Loading...
  36. annokkk szerint:
    2024.02.20 16:49

    Hiv.: @hakohen: Hoppá. Tényleg durván kapod az ívet. Egy jó kis konteó, és máris elharapják a torkod.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331062)
    Loading...
  37. Basstölpel szerint:
    2024.02.20 17:38

    @hakohen: Sok igazság van abban, amit írsz. A vincent egészen más most, mint akár csak a prematyi korszak vége felé, pedig már akkor is egyedül volt JT. En ezt azzal rendeztem le magamban, hogy ha nekik ez így jó, akkor csinálják így, legfeljebb (jóval) ritkábban ugatok bele. (Minden jel szerint nem én vagyok az egyetlen, aki valahogy így áll hozzá.) Szóval hogy ez már egy másik vincent. De pont nem híg, inkább sürü.

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-331063)
    Loading...
  38. annokkk szerint:
    2024.02.20 19:12

    Hiv.: @Basstölpel:
    Hogy fogalmazzam ezt meg, hogy átcsússzon ? ….A külföldről kommentelők bizonyságot adtak nagyszerűségükről. Hiszen külföldön vannak. …..csak fideszesekkel tudnak elmélkedni és vitatkozni, mert őket igazolja a siker. Ez aztán kissé behatárolja nem csak a beszélgetésbe elegyedőket, de a tematikát is.
    Navalnij csak akkor lenne téma, ha Orbán kedvenc olvasmánya lett volna, vagy tanult volna tőle valamit, gyóntatója, vagy szeretője lett volna, vagy legalább megköti a cipőfűzőjét a rossz nyelvek szerint.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331064)
    Loading...
  39. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.02.20 19:51

    @hakohen: @annokkk:
    annó ( : )) a vincent fontos szerepet töltött be a lényeglátásával az új rendszerről, az infók meg a take-ek is erősek voltak
    de a helyzet közben változott annyit, hogy ugyanaz már nem fontos ugyanannyira. ma nem felfedezni, megismerni kell a rendszert, a dokumentálására is vannak mások, akik vállalkoznak hűen
    ami ma fontos szerep lehetne, az az ellenzék(iség)ről való beszélgetés, mindenestül az elvektől a cselekvésig, mit miért hogyan, és ahhoz képest annak nagyon pici tér nyílik csak, akár a posztok témafelvetését, akár a kommentelők hozzáfűzni valóját nézem

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-331065)
    Loading...
  40. annokkk szerint:
    2024.02.20 20:57

    Hiv.: @allofarkucsillagnezo:
    Lehet, hogy azt hiszed, hogy már mindent tudsz erről a rendszerről. Én például arra számítottam, hogy a felcsúti focisuliban fog borulni egyszer a bili. De a megismerésnek nincsenek határai.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331071)
    Loading...
  41. thegaben86 szerint:
    2024.02.20 21:51

    @hakohen:

    Eleg brutalisat valtozott a vilag az elmult 15-20 evben, mindenhol. Magyarorszag meg az egesz elbaszott vilagban is egy kulonosen elbaszott disztopia lett, ahol az allampart tudatosan es szisztematikusan eltorolte magat a nyelvet. Nincs ertelme szavaknak, mondatoknak, megszunt a nyelv csatorna vagy ter lenni, ahol valami ertelmes dolog aramlik. A primitiv hulyesegnek es hazugsag hegyeknek nem az eszkoze a nyelv (mint a regi szep idokben), hanem elobbi eltorolte az utobbit.
    Egy ilyen vilagban szerintem egesz jo eredmeny ez a blog, kommentszekciojaval egyutt.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-331075)
    Loading...
  42. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.02.20 22:26

    @annokkk:
    nem a megismerésben vagyok a legérdekeltebb, nem szórakozni járok ide (élek itt)

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-331080)
    Loading...
  43. annokkk szerint:
    2024.02.20 22:50

    Hiv.: @allofarkucsillagnezo:
    Ha mégis kiperegne itt szép lassan egy velejéig pedofil és pedofíliát mentegető, erre sok milliárdot és pozíciókat elszóró, idegen hatalmak által folyamatosan zsarolt és dróton rángatott, fociszertárosok és csinos ambíciózus fiúcskák által zsarolt és megfejt állami vezető képe, …az nem egy ellenzéki győzelem lenne, hanem egy dicstelen vége egy undorító korszaknak, és magával ragadná az egész fideszt. Még a történelemkönyvekből is kitörölnék.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331081)
    Loading...
  44. zardoz2 szerint:
    2024.02.21 00:14

    Hiv.: @annokkk:
    „Ilyen jó eredményre eleinte ne számítson, felség”

    Hiv.: [@zardoz2:](#comment-331084)
    Loading...
  45. annokkk szerint:
    2024.02.21 08:09

    Hiv.: @zardoz2: Vagy elsőre borul a baba, vagy sehogy. Az idő nekik dolgozik, mivel a propaganda lassan fejti ki hatását.
    A Cukros bácsit is megszokja és megszereti a kétharmad, ahogy bármi mást is. Előnye lenne, hogy Putyin nem tudná mivel zsarolni. Egy fiúkat kúrogató ország ragaszkodhat a kultúrájához. Erre kapták a felhatalmazást. Mindenhol is akceptálnák a helyi népszokást.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331091)
    Loading...
  46. ijontichy szerint:
    2024.02.21 09:00

    @annokkk: : Nem lesz semmi (*). Vitya levelezőn szerzett posztdok feketeövet a csillag jogi karán ;-). Apátiában a helyzet változatlan :-(. „A falak, a falak tiszták… ó a falak nagyon tiszták” :-D.
    Az EP választás ugyanúgy adni fog egy piacképes méretű (ld. még „nem szépségkirálynő, de kívánatos hozománnyal”) fidesz pártkatona kontingenst.
    ( * : Targoviste ugyan arra tanít, hogy néha a dolgok hegyomlásszerűen jönnek, ám ez mégis inkább „wishful thinking”, csekély valószínűséggel :-()

    @allofarkucsillagnezo: : Háát… Walaki szerint Afganisztánban rosszabb az egészségügy. Hátha ez vigasztal… ;-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-331094)
    Loading...
  47. annokkk szerint:
    2024.02.21 09:49

    Hiv.: @ijontichy: Nekem összeállt a felcsúti gyermekévektől a koleszokon át a focisulik, egyházi kézbe került gyermekintézmények és MCC szállodák és Putyin előtt kocsonyaként reszkető utcai harcosunk teljes törétnete. Az előzőekből kiindulva, az én meggyőződésem után 10-15 évvel ezt már mindenki így fogja gondolni.
    Addig pedig …., mint a vöcsök. Szerencsére nekem lányunokám van.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331097)
    Loading...
  48. thegaben86 szerint:
    2024.02.21 10:02

    @annokkk:

    Nagyon optimista vagy, csak tudnam miert.
    Amit eddig az ugyrol tudni lehet, illetve spekulalni, az mar eleg sulyos. Azt tudjuk, hogy van egy „hatalom”, aki kituntetett egy pedofil szornyeteget akkor, amikor mar boven jottek rola a mindenfele jelzesek, hogy mit is muvel (plusz a hatosagok eltussoltak, mint a szovjet idokben szoktak volt az ilyesmit). Ezek utan, a pedofil szornyeteg segitojet, aki szinten az ugy eltusolasaban tustentkedett, evekkel kesobb elnoki kegyelemben reszesitettek.
    Aki azt gondolja, hogy a NER-ben egy senki Balog Zoltan keresere/utasitasara jegyezte ellen a sokkal nagyobb hal Varga a kegyelmi kervenyt, az nagyon vakon van. Az elitelt pedofil es segitoje a kiralyi csaladhoz kotheto szemelyes kapcsolatok reven. Ez mar annyira sulyos, hogy a maradek fuggetlen sajto is csak kapargatni meri a dolgokat valamiert.

    Nem hinnem, hogy Orban pedofil, de hogy egy pedofilt is szabadon enged egy ocs/baty/sogor/koma kedveert, azt most mar tudjuk is. Tehat csaladnak, baratnak, kozeli ismerosnek a pedofilia is megengedett. Jelenleg ugy fest, hogy a tarsadalom ezt is bearazta, nincs olyan buncselekmeny, amit ne nezne el a tobbseg a kiralyi csaladnak.
    Ez az undorito korszak meg nagyon messze van a dicstelen vegetol.

    Azt gondolom, hogy emiatt az ugy miatt hetek ota tobb szazezres (eroszakos) tunteteseknek kene lennie orszagszerte, „idealis” esetben. Meg ha igy is lenne, az is kifulladna idovel, ebben biztos vagyok, de a magyar tarsadalom nagyon egyertelmu uzenetet kuld most Orbannak, magzatpozban fekszik, a fejet fogva. Meg hat jobb esetben csak nottek a real berek, a rosszabban meg a josagos Orban Viktor bacsi megemelte a real bereket heroikus kuzdelmek aran, minden zsido armany ellenere. Ezt a tarsadalmat Orbannek olyan szinten basztak szet, hogy azt meg ok se fogtak fel, latjak at teljesen. (A magyar tarsadalom mentsegere szoljon, hogy ez egy nemzetkozi trend inkabb, az osszes, eddig viszonylag szabad tarsadalom ebbe az iranyba tart.)

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-331098)
    Loading...
  49. annokkk szerint:
    2024.02.21 10:25

    Hiv.: @thegaben86: Ez így van, de van egy másik trend is. Hogy gyermekmolesztálás, vagy nemi erőszak vádjával bálványok dőlnek le pillanatok alatt.
    Talán a világháló – biztos – az oka, hogy nem csak a hatalmasok hallathatják hangjukat, hanem a bántalmazottak is. A gyermekmolesztálásnak hosszú a lappangási ideje, ha pénzes a molesztáló. Viszont abból is letelt már 30 év.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331101)
    Loading...
  50. darnoknew szerint:
    2024.02.22 09:54

    @thegaben86:
    „nemzetközi trend”
    „És nemzetközivé lesz a világ.” Lett. A fagyi visszanyal. Választójogot, önbizalmat, öntudatot a csőcseléknek. Most olvasom: – A kegyelmi ügyről nem hallottam, csak hogy problémák vannak a buzikkal.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-331121)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • muaddib00 on Most múlik….@Grrr: @aerduloensamtonight: Nagyon remélem, hogy…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@muaddib00: Épp akartam írni róla. Ez az eddigi le…
  • Grrr on Most múlik….@muaddib00: Nyilván visszalépnek az alkalmazásától
  • ijontichy on Most múlik….@azuccahirmondoja: : Mindenesetre érdekes megnyilv…
  • Keepdreaming on Most múlik….Egyre több helyen látom a kormánypárti oldalon a S…
  • muaddib00 on Most múlik….https://24.hu/belfold/2026/05/12/atlatszo-zsarolas…
  • nyulambator on Most múlik….@azuccahirmondoja: Erdélyi választóink elsöprő töb…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….https://telex.hu/transtelex/2026/05/12/tokes-laszl…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: De osztott képernyős verzióban, ahol a…
  • ijontichy on Most múlik….@Fuxos: : Teccett mi? :-D Ja, és szegény Budapest…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Fuxos on Most múlik….Baxus, végignéztem MP Karmelitás és Tóni féle mini…
  • kiazmármegint on Viccországban bejelentenekMost, amikor ezt irom, a kormany.hu honlap erdekes…
  • nyulambator on Most múlik….@aerduloensamtonight: Én azt mondanám, hogy az elő…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@ijontichy kolléga korábbi diplomatikus kijelentés…
  • AI szagerto on Viccországban bejelentenek@excombo hát igen, erről mondjuk lassan jó lenne v…
  • excombo on Viccországban bejelentenek@AI szagerto: "TZ szakmai múltja nem tudom mivel i…
  • AI szagerto on Viccországban bejelenteneknem tudom mit gondol itt a helyi szagértő-grémium,…
  • vattablz on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földKedvenc színházkritikai rovatom a Vincenten.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Hát ha ő nem olvasgat szabadidejében bíró…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMost már tudjuk, ki a "Vidéki prókátor" https://te…
  • jack_of_all_trades on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld"beszéljünk másról" Zene füleimnek (vagy képzavarr…
  • nyulambator on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földVajon mi lesz az amcsik apukájával, most hogy bele…
  • wolff on Most múlik….@ipartelep: Mondjuk a Népszava (ott jelent meg) ép…
  • thegaben86 on Most múlik….@ipartelep: Tobbe-kevesbe egyetertek, de orbanek b…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….@Sándor Simon: Ez egyelőre és mindenekelőtt honvis…
  • tamspatrik on Most múlik….@Sándor Simon Új alkotmány már elegendő lenne ahho…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@kiazmármegint: Azt hiszem, egy darabig mindenképp…
  • excombo on Most múlik….@Sándor Simon: Kicsit leértékelné 89-et... De dram…
  • Sándor Simon on Most múlik….nem vagyok hajlandó egyelőre elismerni ezt a kormá…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: én konkrétan a mai napról írtam. Oláh…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @hakohen: 1 hónap múlva kezdődik a foci VB a…
  • Keepdreaming on Most múlik….Hiv.: @ipartelep: Pár hét és nem lesz a fidesznek…
  • hakohen on Fruzsi sem tud hibázni. @ijontichy: . Olvastam valahol, hogy Laura már a…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, OVi és szűkebb köre a napi…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, az a kétmilla lassan leapa…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @nyulambator: Én ennyire nem vagyok optimist…
  • jotunder on Most múlik….kint voltam a téren (már amennyire befértünk), ez…
  • nyulambator on Most múlik….Hát ma a cigányok egy jó részét jóidőre megnyerte…
  • Keepdreaming on Most múlik….Állítólag most már több mint 4 millió szavazója le…
  • tamspatrik on Most múlik….@ipartelep Szerintem Orbánék arra játszottak, hogy…
  • Fuxos on Most múlik….MP beszéde igen kemény volt. Lassan a leghülyébb g…
  • Keepdreaming on Most múlik….Jöhetnek az elszámoltatások akiket érint, aztán ne…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : A "kommunista", mint olyan, már rég k…
  • ijontichy on Most múlik….vitya el sem ment... de tőle én pont ezt vártam. @…
  • tamspatrik on Most múlik….Kellett egy karizmatikus, magyarán tökös fickó, az…
  • labrys on Most múlik….@ipartelep:, @nyulambator: így, pontosan így.…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: Azért Rasi az unokákkal Donaldlandból…
  • ipartelep on Most múlik….Majdnem minden jóban van/lehet rossz is (más oldal…
  • nyulambator on Most múlik….Az biztos, hogy tudományos életpályákat fognak azz…

Posztrulett

A brit, svéd, francia, német és holland külügyminisztériumok közös bejelentése Alekszej Navalnij meggyilkolásáról

A brit kormány oldaláról The UK, Sweden, France, Germany and The Netherlands are confident that Alexei Navalny was poisoned with a lethal toxin.  This is the conclusion of our Governments based on analyses of samples from Alexei Navalny. These analyses have conclusively confirmed the presence of epibatidine.  Epibatidine is a toxin found in poison dart frogs in South America. It is not found naturally in Russia.  …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Grrr
  • szabol25
  • jack_of_all_trades
  • wolff
  • muaddib00
  • csunyatáp
  • hakohen
  • Radnóti Zoltán
  • mzoltan
  • azuccahirmondoja
  • karsairita
  • rovidec398e17c6
  • simonandris2
  • j.alfred prufrock II
  • Gaboxhrr
  • Psakreff
  • AI szagerto
  • ijontichy
  • apokalipszistmost
  • princeghostly1c74fbc695
  • jotunder
  • Judit Merényi
  • bvr
  • Tyto
  • Péter 2
  • labrys
  • Czifra Zoltán
  • KennyOMG
  • torzsmokus
  • esztre
  • opiniopraesumpta
  • excombo
  • vattablz
  • nerangass
  • elolhatuldoktor
  • Tehenész
  • aerduloensamtonight
  • onehumanoid
  • incze
  • gornyo
  • darnoknew
  • ijenanyelvtan
  • ervsebeszet
  • nyulambator
  • trbnt
  • Morp65
  • Virág et.
  • tulajdonkppen
  • ipartelep
  • annokkk
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d