Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van 2025.11.03
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről 2025.10.28
  • Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól 2025.10.25
  • Tehetséges ország? Károlyi Csaba vs. L.Simon László 2025.10.24
  • Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!) 2025.10.20
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország 2025.10.18

A legolvasottabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Mennyire "teljesít" jól az ország? (kérdésposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Meddig hallgassak Magyar Péter hallgatásáról? (kérdésposzt)

2025.03.17 by jotunder

Az Orbán-rezsim arra készül, hogy orosz mintára a magyar polgárok alapvető jogait korlátozza, és kínai mintára arcfelismerő rendszert használjon békésen demonstráló polgártársaink ellen. Az Orbán-rezsim propagandistái a Kreml ocsmány hazugságait visszhangozzák a közmédiában. Az Orbán-rezsim két ijesztően tehetségtelen, antiszemita senkiházit magas kitüntetésben részesített nemzeti ünnepünkön.

Magyar Péter táborának egy kis része homofób és ukrángyűlölő, mitöbb, kicsit antiszemita is. Ezért MP nem beszél a Pride betiltásáról, az Ukrajna elleni aljas uszításról és Takaróékról. Ez egy populista politikai taktika része. Van, amiről nem beszélünk.

Orbán táborának jelentős része homofób és ukrángyűlölő, mitöbb nem is olyan kicsit antiszemita. Más választásom pedig nincs.

A Kedves Olvasó most rá fog mutatni arra, hogyaz ún. Óellenzék tiltakozik a Pride betiltása ellen, Ukrajna-párti és undorodik a Takaró-féléktől. A Kedves Olvasó most azt kérdezi tőlem, hogy mit mondana Esterházy Péter, és én pontosan tudom, hogy mit mondana Esterházy Péter.

Szeretném biztosítani a Kedves Olvasót, hogy szomorú vagyok. Nagyon szomorú.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532181-690db655a839a' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532181&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532181-690db655a839a&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532181-690db655a839a' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Trump és Pride (dokumentumposzt)

Next Post:

A helyzet

162 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. Geo szerint:
    2025.03.17 20:59

    A ma esti Egyenes Beszédben beszélt mindkettőről – valamit.

    Hiv.: [@Geo:](#comment-343329)
    Loading...
  2. Keepdreaming szerint:
    2025.03.17 21:11

    Hát nem egy Donald Tusk. Sajnos.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-343330)
    Loading...
  3. ijontichy szerint:
    2025.03.17 21:22

    @poszt: Btw. Esterházy… te szólítottad 2002 után „Tisztelt Miniszterelnök Úr”-nak az alcsóthyt? Mert „bizonyos szint fölött…” 😉
     
    @Geo: : A legjobbat feltételezve: az „iskolája” alapján nem célszerű ilyet tennie, és ezt valószínűleg pontosan tudja. A legjobb példám: vitya Kérinél 2009-ben. Mindenkinek azt mondd, amit hallani szeretne (szavazatmaximalizálás alapjai).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343331)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2025.03.17 21:24

    @Geo: meghallgattam. pont azt mondta, amit vártam, „az embereket nem ez érdekli” gumicsont, eltereli a figyelmet a lényegről. én tökéletesen értem, de legalább arra legyen már jogom, hogy leírjam, hogy szomorú vagyok.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343332)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2025.03.17 21:33

    @ijontichy:

    Ha én főnök lennék

    – bizonyos szint fölött nem süllyednék bizonyos szint alá,

    – de ha arcom kipirulna és lenne szederjes, akkor fejemet és felsőtestemet magasra pócolnák,

    – legyezgetnének,

    – ütögetnének,

    – körmömet szépen ráspolyoznák,

    stb stb… ezt nem arra szánta EP, amire használják, semmit sem szánt használatra.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343334)
    Loading...
  6. darnoknew szerint:
    2025.03.17 21:36

    @jotunder:
    Értem a szomorúságodat, haso nlóan fogalmaztam itt a minap. Én is meghallgattam, és szerintem amit a pride-ról mondott (ha győz a Tisza, mindenki szabadon élhet a gyülekezési joggal) a jelen helyzetben tisztességes és elegendő állásfoglalás.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343335)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2025.03.17 21:47

    @darnoknew: de mondjuk, hogy miért elegendő… OK? mondjuk ki azt, amit gondolunk. tényleg nagyon nem Tusk, és Magyarország nagyon nem Lengyelország.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343336)
    Loading...
  8. incze szerint:
    2025.03.17 22:05

    lassan már az észak-balkán is eufémizmus

    https://www.reddit.com/r/europe/comments/1jdebzd/liberal_democracy_index_ldi_vdem_institute_2024/#lightbox

    Hiv.: [@incze:](#comment-343337)
    Loading...
  9. ijontichy szerint:
    2025.03.17 22:14

    @jotunder: : Terelés, de JÓ! 😉 De ha semmit sem szánt használatra, akkor minek adta ki? Tökmindegy… hova kell fizetni a jogdíjat a használatért? Én ugyanis soha, senkinek egyetlen fillérrel sem maradtam adósa.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343339)
    Loading...
  10. thegaben86 szerint:
    2025.03.17 22:22

    @darnoknew:

    Elegendo, hat persze. Az un. MP jelenseg a legnagyobb bizonyitek arra, hogy a NER mennyire ledaralta ezt az orszagot. A NER propaganda altal szigoruan meghatarozott kereteken kivul itt senkinek nem lehet onallo politikai agendaja – ahogy MP-nek nincs is, eleg komoly atfedest mutat az allampart „konzervativ” ideologiajaval, semmilyen lenyeges, politikai kockazatott magaban hordozo temaban nem mer/akar neki menni az allampartnak -, mert ha van, akkor egy nehany szazalekos partra lesz eleg a tamogatottsag.

    Ha MP egy valodi allamferfi lenne, most akar bele is allhatna ebbe, es kihivhatna a hiveit a Pride-ra, jol pofan lehetne baszni az allampartot egy 150 ezres Pride tuntessel. De erre termeszetesen semmi esely, itt mindenki betartja Orban szabalyait. (tudom-tudom, hogyha igy tenne, akkor elveszitene a valasztast. Igy is el fogja mondjuk, de az mar mas kerdes)

    Ez amugy egy valoban jol megepitett csapda az allampart reszerol MP-nek, de ez a csapda helyzet mar alapvetoen azert allhat fenn, mert MP a NER szabalyai szerint jatszik es NER light (?) ideologiat nyom (legalabb oszinte, ezt el kell ismerni). De aki a NER szabalyai szerint jatszik, azt le is fogjak gyozni, ahogy Orban megmondta. Ezen a sunnyogas, gyavasag sem segit. (igen tudom, ez itt politikai zsenialitas, a csapda ugyes kikerulese).

    Ez az egesz Orban (es Rogan) nagy diadala. Senki nem fog meg csak tuntetni se egy sulyos jogkorlatozas ellen.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-343341)
    Loading...
  11. darnoknew szerint:
    2025.03.17 22:34

    @jotunder:
    @thegaben86:
    Szégyenleném magam, ha itt valaki pesszimistább lenne nálam. Ez itt egy reménytelen hely, akár győz a Tisza, akár nem. Csak szeretek beszélgetni mindenféléről.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343342)
    Loading...
  12. DarthVader szerint:
    2025.03.17 23:18

    Ezért voksolok én az óellenzékre. Tudom, velük nem lehet leváltani a NER-t. De ha a liberális baloldali elvekre ennyire nem vevő az ország, akkor azt a NER-t nem is érdrmes leváltani. Akkor legyen az ország az, ami. Ha a többség xenofób -mert az, ha homofób – mert az, ha antiszemita – mert az, ha oroszpártibb, mint EU- párti – mert az, akkor ebből az országból nem lehet élhető valamit csinálni. És a magam részéről eljutottam oda, hogy nem is érdemes. (És geci módon minél szarabb a helyzet, annál jobban örülök. Ha Mohács kell, kapjuk is meg.)

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-343343)
    Loading...
  13. KennyOMG szerint:
    2025.03.17 23:38

    @DarthVader: Azert tedd hozza azt is, hogy azert is az oellenzekre szavazol, mert ott van Gyurcsany. 😉

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-343344)
    Loading...
  14. Geo szerint:
    2025.03.18 01:32

    @jotunder:

    Párom nyaggat állandóan, hogy mi lehet ez a gonoszságnak a mélysége…

    S nem tudok mást elképzelni, minthogy ezzel provokálják az ellenzéket. Ha MP rámozdul a Pride-ra, Ukrajnára – akkor brüsszelita, gyerekveszélyeztető – ha nem teszi, akkor pedig az ellenzéki tábor szemben romlik a helyzete.

    Hiv.: [@Geo:](#comment-343345)
    Loading...
  15. incze szerint:
    2025.03.18 02:44

    @DarthVader: nekem az ukrán háború abszolút politikai vízválasztó. nem is nagyon emlékszem más ilyen teljesen magától értődő mércére az életemben. egy magyar politikustól csak az egyértelmű, szilárd támogatást tudom elfogadni, a többiek mind le vannak szarva, legjobb esetben súlytalan kis kupecek.

    Hiv.: [@incze:](#comment-343346)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2025.03.18 04:31

    Jó, hogy minket érdekel pár politikai sarokkérdés, de azért látszik az anyák szja mentességén meg a hatósági árképzésen, ha máson nem, hogy ott a Tisza szavazóbázisa, ahol az elszegényedő anyák és vásárlók vannak.
    Meg ahol a betegek, gondolom, akik az eltűnt orvosokat hajkurásszák. A családok, akiknek ápolniuk kellene valakit, és a lakáshoz soha nem jutók, meg az istentudja honnan naponta ingázók.
    Amíg Ukrajna a kérdés, vagy Takaró Mihály, addig ők nem politizálnak.
    Ők nem néznek hiradókat, mint a vigyorgóból szabadult fideszbácsik, és nem járnak jobboldali fejtágítóra, mint a kopaszkás fidesznyaloncok.
    Kurvára máshol járnak. A leállt vonatokról lehajtva a sínek mellett sétálnak.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343347)
    Loading...
  17. annokkk szerint:
    2025.03.18 05:04

    Mondjuk lehet, hogy a gazdasági kérdések is előbbrevalók. Orbánék ezt nagyon elcseszték. Ha a kocsmákat is csak segélyből lehet üzemeltetni, mi lehet a többivel ? Ki építkezik ? Ki vállalkozik ? Ki vesz autót ? Nem nézzük, de a kiskereskedelmi forgalom egy katasztrófa. Az állami rendszerek bedőltek. A nagy gyárak gyengélkednek, a makroszámok meg… Lehet, hogy a katasztrofális külpolitikánk és a hódító orosz hadsereg, meg a szélsőjobboldali hisztéria csak a legkissebb bajunk. Egy kertben is elfér. Ellentüntetőkkel együtt.
    Nem biztos, csak gondolom. Ha már az a kérdés, hogy miről nem kéne hallgatni.
    Orbán nem véletlenül terel. A náculás a menekülőútja. Sajnos.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343348)
    Loading...
  18. vattablz szerint:
    2025.03.18 08:18

    Ne a politikusnak legyen gerince, hanem a választónak. Nekem inczéhez hasonlóan Ukrajna választóvíz. Most meg már a Pride is. Az MKKP-re fogok szavazni, mert akkor is tudom mit gondolnak ezekről a dolgokról, ha nem beszélnek róla. Magyarnál nem tudom valójában mit gondol, holott beszélni tud, ahogy egy mesterséges intelligencia is tud, miközben nem gondol semmire. (Most jöhet, hogy „akkor szerinted maradjon orbán?” valamint „Gyurcsányt akarod?”) Szerintem nincs kisebb rossz, csak jó van, meg rossz. „Elme kell nagy fénybe, mely igazodni magára mutat.” Ki kell jelenteni, hogy az áldozat oldalán kell állni, legyenek azok a szegények, a menekültek, a megvetett kisebbségek, stb. el kell magyarázni mi a humánum, a szolidaritás, miért fontos a kultúra és a környezetvédelem, egy politikus járjon színházba (operába is!), koncertre és tárlatokra, stb. Legyen önazonos! És ha megkérdezik, válaszoljon egyenesen. Lehet, hogy ez túlzott igény, de nekem már nincs időm kísérletezni, nincsenek jó lapjaim, mert nem szeretek kártyázni. Na és speciel elegem lett a hajléktalan csigaságból.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-343350)
    Loading...
  19. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2025.03.18 08:21

    @jotunder: Esterházy gyakran idézte Wittgensteint, miszerint nincs jelentés, csak használat. (függetlenül a szándéktól, pláne az évtizedekkel, -századokkal ezelőtti szándéktól, teszem hozzá.)

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-343351)
    Loading...
  20. steinerzsiga szerint:
    2025.03.18 08:43

    Nyilván én is azt preferálnám, amit itt egyes hozzászólók, ha Magyar Péter egy varázsló lenne, aki a választásokig hátralévő alig 12 hónap alatt varázspálcájával megérintené a magyar szavazók szívét, és eltüntetné belőle a homofóbiát, az Ukrajna-szkepticizmust, mintegy mágikusan eltüntetve az elmúlt 12 év propagandájának, az elmúlt párezer év történelmének, és a rosszra hajló emberi természetnek a hatását.

    De sajnos, és ezzel aligha mondok újat, Magyar Péternek nincsen varázspálcája, sőt, senkinek sincsen. Magyar Péternek van egy nagyon tiszteletreméltó és elég ambíciózus célja: a jövő évi választásokon legyőzni a Fideszt. Ehhez szüksége van az ukrán-szkeptikus és pride-szkeptikus szavazókra is. Ez, hogy úgy mondjam, egyszerű matematika.

    Ha nyer Magyar Péter, nyilván nem fogja betiltani a Pride-ot. Ha valaki ránéz Magyarra, a csapatára stb., ez teljesen evidens. Hogy mekkora esélye van Magyarnak a győzelemre, az jó kérdés, de szerintem az vitathatatlan, hogy itt és most a legjobb, sőt, egészen konkrétan az egyetlen esély arra, hogy a szabadságjogok helyreállnak, az Magyar győzelme. A Tisza-párt az egyetlen műsor a városban, the only game in town. Úgyhogy az volna, szerintem, a jó, ha higgadtak maradnánk addig. Mert sajnos minden egyes poszt, mindegy egyes komment, amit a Pride-betiltásnak szentelünk, a Fideszt segíti. Rogán Antal egyenesen imádni fogja, ha az elkövetkező hónapokat a Pride és Ukrajna fogja dominálni. Ez egy elviselhetetlen helyzet, mert nyilván az elemi tisztesség azt kívánja, hogy ezeket az aljasságokat ne hagyjuk szó nélkül. De valami egyensúlyt kellene találni aközött, hogy nem hagyjuk szó nélkül, és hogy Rogán Antal zenéjére fütyülünk.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-343352)
    Loading...
  21. szazharminchet szerint:
    2025.03.18 09:18

    @steinerzsiga:
    Ne legyünk már ennyire naivak. Orbánt legyőzni akarni magában nem tiszteletreméltó cél. Banánköztársaságok egymást váltogató, CIA és KGB által segített véreskezű diktátorai is le akarták győzni egymást.
    Ne tegyünk már úgy, mintha az ocsmányviktort érdekelné a Pride, Ukrajna vagy az antiszemitizmus. Nem érdekli, csak ezzel lehet szavazatot szerezni. MP dettó. Nem érdemes egy öreg, meszes erű, dagadt orbánt egy fiatal, rugalmas vénákkal bíró, és egyelőre egészséges BMI-jű orbánra cserélni, csak azért, mert az utóbbit MP-nek hívják. Az előbbi hamarabb feldobja a pacskert, szóval jobb. Aztán majd utána lesz valami.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-343354)
    Loading...
  22. Virág et. szerint:
    2025.03.18 09:26

    Tökéletesen egyetértek és együtt (egyet) érzek veled. Ugyanígy látom, ugyanígy gondolom és ugyanazt fogom jövőre tenni, mint amit te fogsz. Nincs más választás.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-343356)
    Loading...
  23. vattablz szerint:
    2025.03.18 09:36

    Helyesebb lett volna úgy fogalmaznom, hogy ha már a politikusnak nincs gerince, legalább a választónak legyen. 35 éve mindig a kisebbik rosszra szavaztunk. Nos, nézzük meg hová vezetett ez a stratégia. Megettük az egész kosár rossz almát. Ideje lenne egyet rókázni drága köztársaim, amíg nem késő…

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-343357)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2025.03.18 09:38

    @szazharminchet: Szerintem az csak magyar sajátosság, hogy nem láttunk még fiatal-középkorú ambíciózus politikust, és MP-t csak Orbán Viktorhoz tudjuk mérni, mintha más ember nem is lehetne a magyar politikában, csak olyan, mint ő.
    Szerintem lehetne, ahogy más országokban is lehet sok ambíciózus ember, aki nem felcsúti …
    Arról szólna a szabadság, hogy megnézzük őket, mit akarnak, mit mondanak, mit tesznek, mire mennek, és az élethosszig uralkodó bajkeverő gonosz náci falusiakat meg kipicsázzuk örökre. Szerintem MP, ha nem bukik el… – de csak akkor – … új politikusgenerációnak nyitja meg az utat. Olyanoknak, akik egymással sem értenek egyet, lehet, hogy rosszak is, de … lecserélhetők – nem örökre maradnak -, szóbaállnak – nem egy elefántcsonttoronyban bújkálnak az emberek elől , nem a XX. századot akarják újrajátszani – mondjuk a mai fiatalok már nem is tudják, mi az -, és aztán jöjjön, aminek jönnie kell.
    Csak ezektől az ásatag, primitív és gonoszt felcsútiaktól kéne valahogy megszabadulni. Talán menjenek át Erdélybe. Ott boldogítsák a népüket és hadakozzanak akivel akarnak.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343358)
    Loading...
  25. steinerzsiga szerint:
    2025.03.18 09:46

    @szazharminchet: Hát, akkor én türelmetlenebb vagyok mint te; én nem akarok még 8, 16, vagy akárhány évet várni, amíg elérkezik majd a progresszív messiás, a magyar Obama (aki, mellesleg jegyzem meg, a hard-core progresszívok számára egyébként nem volt elég progresszív). Hidd el amúgy, nekem is sokkal szimpibb lenne Karácsony Gergely mint miniszterelnök, de egyrészt, hogy úgy mondjam, Karácsony nem gyűrte fel az ingujját, anélkül meg nehéz, másrészt ez az ország olyan, amilyen: jobbosabb, konzervatívabb, mint amilyen én vagyok, és itt visszaérkezünk a varázspálca kérdéséhez. (Amúgy nekem az a predikcióm, hogy a balosok-liberálisok zöme befogott orrral, de le fog szavazni végül Magyarra, ahogy a Márki-Zay-ra is leszavaztak.)

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-343359)
    Loading...
  26. hakohen szerint:
    2025.03.18 10:19

    .
    @steinerzsiga: 08:43-kor felrakott komment:
    .
    Helyettem is írtad, ezért nem ismétlem meg. Deviszontazért:
    .
    Nem is tudom, miről jotott eszembe, talán néhány itt kommentelő kollégáról Petőfi, a Sándor verse:
    .
    „Nem irok, nem olvasok.
    Én magyar nemes vagyok!”
    .
    Reménytelenek.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-343360)
    Loading...
  27. marysolotravez szerint:
    2025.03.18 10:21

    Én már öreg vagyok, mindjárt hatvan éves, szomorúságodat teljesen átérzem, én is így vagyok ezzel. Nekem kisztitkárok ne magyarázzanak, mert minden szavuk aljasság. Van az az alkat, a spicli, köpönyegforgató, nyálas csiga, amelyikbe sajnos MP is beletartozni látszik. A kisztitkár a legalja volt már 1980-ban is. Én a Berzsenyibe jártam, és nem voltam kisztag (pedig Mérő László szerint ki nem volt az, ha!), nagyapám tanácselnök volt, apám katonatiszt, és mégsem vonzott annyira a drámakör, hogy belépjek. Szerintem a Magyar fiú is kisztitkár lett volna, ha tehette volna. Sajnos.

    Hiv.: [@marysolotravez:](#comment-343361)
    Loading...
  28. susyk szerint:
    2025.03.18 10:45

    Nonstop napirenden tartani a jogállam és korrupció témáját: az előbbi visszaállítása, az utóbbi felszámolása. Ennek a forgatókönyvnek a bemutatása.
    A jogállam magában hordozza az egyenlőség elvét.

    Hiv.: [@susyk:](#comment-343362)
    Loading...
  29. hakohen szerint:
    2025.03.18 10:48

    .
    @vattablz: & @steinerzsiga:
    .
    Azért hozzátok fordulok, mert ti említettétek az ukrán kérdést és a Pride-ot vízválasztóként Magyar Péterrel kapcsolatban.
    .
    Nos, aki nem hajlandó nézni és hallgatni, hanem csak a saját rögeszméit mantrázza, az nyilván ezt sem hajlandó megnézni:
    .
    https://www.atv.hu/belfold/20250317/magyar-peter-ronai-egon-interju/
    .
    Ezt a tegnapi interjút (atv, Rónai Egon) egészében is érdemes végignézni a Big Picture érdekében. De éppen Ukrajna és a Pride kérdésében ad – bár diplomatikus, de világos – választ arra, hogy mi ezekben az álláspontja. Persze a rögeszmésen hónapok óta ugyanazt mantrázó kollégák a kákán is találnak majd csomót, és megmagyarázzák, hogy hülye vagyok (ezt sohasem tagadtam), és hogy MP egy ifjú OVi-klón stb. Ami nettó marhaság.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-343363)
    Loading...
  30. ijontichy szerint:
    2025.03.18 11:06

    @hakohen: : Nemes? Nemtelenül is tré a helyzet 😉
    „De ez nem az ő hibája;
    Ő magyarnak születék,
    S hazájában ősi jelszó:
    „Ej, ráérünk arra még!”
     
    @susyk: : „utóbbi felszámolása” Azt nem lehet teljesen felszámolni. Korrupció mindenütt van. A kérdés a mennyisége/mértéke.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343364)
    Loading...
  31. annokkk szerint:
    2025.03.18 11:07

    @susyk: Szerintem a jogállam nem valami, amit követelni kell, vagy megtanulni, megtanítani, vagy bevezetni. És nem olyasvalami, amit egy felvilágosult – progresszív – királytól kell várni, legalább készségszinten…
    A jogállam egy út vége, amin végig kell menni.
    Én akkor látom, hogy haladunk rajta, amikor tüntetnek a gyermekotthonokban abuzáló pedofilok és őket mentegető felcsútiak ellen. Meg amikor nyomást helyeznek a rendőrségre, hogy az asszonygyilkos ne ússza meg a nőégetést egy mellé tett cigivel.
    Egyes esetek társadalmi megítélésén és kiharcolásán át vezet az út a jogállam felé. A felháborodáson túl a megbeszéléssel és nyomásgyakorlással.
    Szegény Bara József halálán nem háborodtak fel. Így lettünk rendőrállam. Már akárkivel akármit megtehetnek.
    Minden esetre figyelni kellene. A károsultakat és szenvedőket nem magukra hagyni a felcsútbasznádiakkal szemben.
    Amerikában ez 200 év volt, és 9 év alatt lebontható lett.
    Nem egy gránittalapzat, hanem egy érzés, hogy nem helyes ezt vagy azt az embert így meggyötörni.
    Sokat tett a jogállamért Renner Erika, aki a színfideszes gonosz rém Bene Krisztiánt rángatta ki a fényre.
    Ez egy ilyen küszködés. Ügyeken és embereken át vezet az út a jogállam felé. Nem az iskolapadban kell tanulni. Át kell érezni a szenvedést. Fel kell háborodni és ki kell ellene állni. Szóban mindenképp. Hogy ne ússzák meg. És akkor lesz jogállam majd egyszer. Apránként.
    Nem akkor, ha Magyar Péter fejében fény gyúlna, vagy ha nem kisztitkár volna.
    A jogtalansággal és a szörnyetegekkel egyenként kell leszámolni. Egyenként és ügyenként.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343365)
    Loading...
  32. tgr szerint:
    2025.03.18 12:02

    De miért szomorú az, hogy végre van egy ellenzéki politikus, aki konkrétan győzni próbál? Engem is idegesít, amikor Orbán a melegeket kóstolgatja (még ha túl nagy jelentősége nincs is senki életére annak, hogy van idén Pride vagy nincs idén Pride), de ha a legnagyobb ellenzéki párt azt tartaná feladatának (mint ahogy az elmúlt tizenöt év nagy részében azt tartotta), hogy harcosan kiálljon helyes, de népszerűtlen ügyek mellett, aztán megpróbáljon az öt százalékos küszöbön felül maradni a következő választáson, attól kevésbé kéne szomorúnak lennem?

    Matt Yglesias szokta ajánlani lelkigyakorlatként a transz vécéken, rendszerszintű rasszizmuson, patriarchátuson és egyéb megosztó témákon rugózó baloldaliaknak, hogy csukják be a szemüket, képzeljék el, hogy meg kellett hozni egy csomó rosszul eső ideológiai kompromisszumot a kampány során, de ők győztek, és demokrata az elnök és a kongresszus. Rosszabbul vagy jobban éreznék magukat ebben az alternatív valóságban? Hát én biztosan jobban érezném magam egy olyan 2026-ban, ahol Magyar sorozatosan az LMBT* emberek, polgári jogvédők, és az ukrán honvédőkkel együttérzők lelkébe taposott a kampány során, de ő győzött, Orbán sietősen Moszkvába távozott egy különgéppel, a propagandamédia csődbe ment, és a kormány azon dolgozik, hogy megfeleljünk az EU feltételességi kritériumainak, mint egy olyan 2026-ban, ahol Magyar keményen kiállt a melegek jogai mellett, együtt vonult velük a Pride-on, és Orbánnak újra kétharmada van, és éppen beszántja a maradék független médiát, felszámolja a melegeket segítő társadalmi szervezeteket, és blokkolja az EU-ban az Ukrajnának
    nyújtandó segélyt.

    Az, hogy lesz-e még Magyarországon demokrácia, fontosabb, mint hogy lesz-e még Magyarországon Pride; ez még akkor is igaz lenne, ha nem lenne az utóbbi az előbbi függvénye, de persze teljes mértékben az. Magyar pont egyféleképpen tudja segíteni a melegmozgalmat: azzal, ha mindent megtesz, hogy győzzön. Amíg nem győz, addig semmilyen érdemi segítséget nem tud nyújtani.

    Hiv.: [@tgr:](#comment-343369)
    Loading...
  33. annokkk szerint:
    2025.03.18 12:17

    https://telex.hu/belfold/2025/03/18/pszichologusok-pszichiaterek-orban-viktor-poloskazos-beszede-ellen-peticio

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343370)
    Loading...
  34. vattablz szerint:
    2025.03.18 12:58

    @tgr: Attól tartok, hogy súlyos tévedésben tetszik lenni.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-343371)
    Loading...
  35. szazharminchet szerint:
    2025.03.18 13:24

    @tgr:
    A te két alternatívád közül én is az MP-s változatban érezném jobban magam. De ha a két alternatíva az, hogy az egyikben 5-10 éve belül orbánt leváltja a koleszterin, a másikban meg MP pont úgy folytatja, ahogy orbán elkezdte, és ha nem tudja megoldani a gazdasági problémákat és a haverok lopásvágyát egyszerre, akkor bedobja ő is gumicsontnak a melegeket vagy az ukránokat, akkor azért mégsem. Kell valami, amiből tudni lehet, hogy nem egy fiatalabb, fittebb és jobban szabott öltönyös orbánt választunk. Műsorban kikacsintani orbán is szokott.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-343372)
    Loading...
  36. apokalipszistmost szerint:
    2025.03.18 13:56

    Hiv.: @hakohen:

    első indulatból nyilván nálam is a kurvaanyját a sunyi MP-nek, aztán lehiggadtam…
    az ATV-ben végül döntetlenre mentette a meccset, nagy nehezen kinyögte, hogy ugyan nem megy ki, bár eddig se ment, de:
    – alkotmányellenes a tiltás
    – szavazzatok a Tiszára és megint lesz Pride
    lehet persze, hogy hazudik, taktikázik, a fejébe senkinek nem látok bele
    de megint az van, hogy van EZ, a kissé langyos (LOL) de legalább jóhiszemű és jogszerű álláspont, vele szemben meg a Geci minden normát legázoló szavazatszerző őrjöngése, nettó alkotmány és emberi jogi sértéssel
    igen
    ÉN sokkal erősebben fogalmaznék, EU, NATO, orosz-ukrán háború ügyben, de itt a másik ajánlat megint a piszkos körmű hullarablás, majd csatlakozás a Szovjetunióhoz

    tetszettek volna a Feriéknek ellenzéki politikát csinálni, és akkor ők állnának 40% a harcos pridon vonulásukkal együtt
    (azért az arcfelismerő szoftverek akkora magas labda már megint, hogy remélem nem marad lecsapatlan)

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-343375)
    Loading...
  37. KennyOMG szerint:
    2025.03.18 13:57

    En nem ertem, az osszes pro-MP emberke veg nelkul mantrazza, hogy MP-vel csak jobb lehet, Orban nelkul csak jobb lehet, veg nelkul hallhatjuk a Vincent torvenyeket mindenre – es pont a negyedik torvenyt felejtik el alkalmazni a hjelen helyzetre. Mindig van lejjebb. Miert gondoljuk automatikusan azt, hogy ez csak es kizarolag orbani kontextusban ertelmezheto, es azonnal ervenyet veszti, amint a bonsaiduce kikerul a kepbol?
    .
    Szerintem igenis kurvara valid az az allaspont, ha valki szerint MP nem hogy nem a megvaltast hozza el, hanem lehet lejjebb is lesz meg. Mivel teljesen nyilvanvaloan nem kotelessegtudatbol csinalja, amit csinal, muszajok vagyunk azon a szemuvegen at nezni, hogy o valamit akar, es igazabol mi nagyon nem tudjuk mit is akar. Az allaspontok valtoztatgatasa is abba az iranyba mutat szerintem, hogy nem elvek menten akar barmit is csinalni, hanem ugyanugy hatalomtechnikai alapon mukodik. Lehetne meg sorolni (de kurvara el kell indulnom), de egy ido mulva ugy totyog, ugy hapog, es meg a szine is olyan…

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-343376)
    Loading...
  38. annokkk szerint:
    2025.03.18 14:00

    @szazharminchet: Szóval 5-10 évet adott neki az orvos ? Vagy honnan veszed ? 5-10 év lopás még beleférne szerinted, de 15-20 év már nem ? 5-10 év múlva hirtelen elmúlik a sokgyerekes dinasztia lopásvágya és puritán életbe fognak ? Miről beszélsz ? És honnan veszed, hogy Orbán után nem lesz itt a rokoni és haveri kör ? Várjuk ki, míg meghal, és meglátjuk, ki lesz utána a bandavezér ? Őrültségeket beszélsz, bár hallottam ezt már itt mástól is.
    Kit érdekel, hogy hány évesek vagyunk és túléljük-e a gecit ? Nem gyógyulási verseny van az elfekvőben. Egy diktatúrát kőne fölszámolni, nem pedig királyt választani a hátralevő időnkre.
    Neked és a lájkolóknak.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343377)
    Loading...
  39. annokkk szerint:
    2025.03.18 14:14

    @KennyOMG: Lehet bármi. Nem próbáltuk még MP-t. De hogy Orbánnal mindig csak lejjebb és lejjebb, az már ki van tapasztalva.
    Bár sokan sokáig csak a szépséget tudták róla elképzelni, és semmi rosszat, mert hogy is lehetne rossz egy illen tehötséges derék gyerök, akinek annyi barátja van.
    Ennek az MP-nek nincsenek barátai. Ez nem az a bájos cuki parasztgyerek, a nyugdíjasok fogadott unokája és a nemzet nagypapája. A kuncogós kis kópé.
    Az ötgyerekes csoda.
    Ez egy morcos negyvenes vállalati jogász, akinek volt egy hazug láncoskutya felesége.
    Hogy hol látjátok őket egyformának, én azért megkérdezném.
    Mert minden lehet, de ez miért nem igaz Orbánra ?
    Ő sosem lehet rossz és még rosszabb.
    Ki tudná elképzelni, hogy Orbán elad minket követ törni Szibériába a Putyin haverjának ? Hogy atomtemetőnek adja el az országot a diktátor haverjainak ? Hogy leöleti a politikai ellenfeleit ?
    Csak MP-ről tudtok minden szart elképzelni.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343379)
    Loading...
  40. jotunder szerint:
    2025.03.18 14:32

    @KennyOMG: MP szavazótábora szerintem jóval európaibb, mint Orbáné. A Momentum estére tüntetést szervez, füstbombáztak a Parlamentben (tehát úgy viselkedtek, ahogy kell). Hát ez tény. Nem a levegőbe vagyok én szomorú 🙁

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343380)
    Loading...
  41. Grrr szerint:
    2025.03.18 14:35

    Nekem senkim se Magyar Péter, de gyors megoldás kell az országnak arra, hogy Orbán rezsime le legyen váltva, túl nagy a baj. Roosevelt is összefogott Sztálinnak, Churchill is mondott néhány jó szót az ördögről.
    Amennyire érzékelem, Magyar mellett egyáltalán nem egy országos & helyi mafia épül, amely kizárólag csak a közös lopásra, az ehhez kapcsolódó omertára, valamint mások eltiprására és kizsákmányolására épül. Sokan közülük teljesen normális emberek, politikusok vagy kezdő politikusok. Vannak erősen simlisek is, itt elsősorban olyanokra gondolok, akik a hadsereg beszállítóival az ágy fölé szereltetnek tükröket.
    De a környezete nagyon más, mint Orbáné, és ezért nagyon más lesz kormányon is. Azt el tudom persze képzelni, hogy sikertelen lesz és jön vissza az eltipró mafia.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-343381)
    Loading...
  42. halatlangazember szerint:
    2025.03.18 14:47

    Én, mint hárdkór klasszikus (konzervatív) liberális, tiltakozom az ellen, hogy az állam és közöttem levő szerződés bármiről szóljon, mint a működés módjáról. Természetesen az államnak és/vagy a kormánynak lehetnek értékválasztásai, amelyet támogat, stb., de hogy én mit tehessek, vagy ne tehessek az utcán (tehát a tartalom a téma, nem a működés), ahhoz semmi köze. Nem mintha egy pillanatig is ne úgy gondolnám, hogy a gender* és környezetének 90% ne valami mentális probléma lenne, ami ráadásul fertőz is (lásd bulímia és társai). Ezzel ellentétben a homoszexualitást a világ legtermésztesebb dolgának gondolom, de ez tulajdonképpen tökmindegy.
    .
    Tudom, természetesen, hogy Orbán megint elővette a gumicsontot, amire rá lehet ugrani, és megint ő diktálja a diskurzust, csak ez olyan dolog, mint a drog, egyre nő a toleranciaküszöb, és most már átlépte azt az informális vonalat, amit eddig nem lépett át, lásd fent.
    .
    És azt is tudom, hogy Magyar Péter azért nem lép és nyilatkozik, mert abban a pillanatban vége, bekerül ugyanabba a kategóriába, mint az óellenzék. Az is lehet, hogy a Fidesz végül visszavonja a törvényt, vagy lesz mégis Pride, hogy mindenki öltönyben és kisestélyiben vonul (bár ez utóbbi nagy nyeremény lenne a Fidesznek). Minden esetben mindenki bekaphatja 🙁

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-343382)
    Loading...
  43. annokkk szerint:
    2025.03.18 14:59

    @halatlangazember: A gender, mint fertőző bulimia…. Hát ezzel mindenen túltettél.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343383)
    Loading...
  44. thegaben86 szerint:
    2025.03.18 15:04

    @steinerzsiga:

    „(Amúgy nekem az a predikcióm, hogy a balosok-liberálisok zöme befogott orrral, de le fog szavazni végül Magyarra, ahogy a Márki-Zay-ra is leszavaztak.)”

    Ez eleg valoszinu, hogy igy lesz. Ahogy az is, hogy csak ok fognak.
    A „jobbosok”, „konzervativok” meg Orbanra, esetleg a mihazankra. Hiaba udvarol nekik MP feszt, gyulolik, pont annyira, mint Gyurcsanyt/Sorost/Zelenszkijt/az ukranokat.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-343384)
    Loading...
  45. K Zoltan szerint:
    2025.03.18 15:05

    „…az állampolgároknak joguk van megtagadni az igazságtalan törvényeknek való engedelmességet, és kötelességük megtagadni a veszélyes törvényeknek való engedelmességet…”

    Hiv.: [@K Zoltan:](#comment-343385)
    Loading...
  46. steinerzsiga szerint:
    2025.03.18 15:07

    @thegaben86: Én ismerek több olyan embert, akik 2022-ben Fideszre szavazott, és most Tiszára tervez. Persze ez anecdotal evidence, és kérdés, hogy hányan vannak ilyenek, de vanni vannak. És az is más lesz 2026-hoz képest, hogy most a gazdasági közhangulat sokkal rosszabb.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-343386)
    Loading...
  47. halatlangazember szerint:
    2025.03.18 15:08

    @annokkk: látom, megtaláltad az egyetlen gumicsontot, amire rá tudtál acsarogni. Igen, az, a jelen pillatban magukat genderproblémával küzdőket három kategóriába lehet sorolni: 1. klasszikus gender diszfória (0.2%) 2. egyéb mentális problémákra „te diszfóriás vagy” választ adó toxikus közösség – pl. aspergeres lányok esete, erről van paper is, de ugyanez igaz skizofréniára, skizotípiára, borderline-ra, stb.; 3. divat, amikor én voltam huszonéves, a lányok buliban 3 gintonik után smároltak, de nem voltak leszbikusok. Az első kategória nem változott, a második kettő kilőtt az egekbe.
    .
    De ez mind tökmindegy, a vélemény olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van és a másik nem igazán kíváncsi rá, de itt nem erről beszéltem. Szerbusz.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-343387)
    Loading...
  48. Grrr szerint:
    2025.03.18 16:00

    Magyarnak megint van egy barátnője. Teljesen nyilvánvalóan rendkívül hiányzik neki az ilyen jellegű kapcsolódás, visszaigazolás, stresszlevezetés – ezt a gyengéjét sokszor ki fogják még használni.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-343388)
    Loading...
  49. vattablz szerint:
    2025.03.18 16:11

    @thegaben86: Én is így gondolom. Kivétel, hogy én nem szavazok egyikre sem, valamint tartom, hogy orbánt nem lehet választás útján megbuktatni. Máshogy fog megbukni, de meg fog, mert rossz ember és úgy is kormányoz. Ha nincs demokrácia, de mi demokrataként akarunk élni, akkor nem szavazhatunk befogott orral ballibsiként egy jobbkonzira. Ha (már úgyis) elbukunk, tegyük emelt fővel. Ennyivel tartozunk az utókornak és főleg utódainknak.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-343389)
    Loading...
  50. annokkk szerint:
    2025.03.18 16:18

    @halatlangazember: Jó, akkor nincs gond, ha sormintának szánod. Mert annak szép. Benyújthatnád törvényjavaslatnak. Kis kokárdával.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-343390)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerintem ez a megúszásra törekvés idő…
  • fortin2 on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@ijontichy:: ez azért jórészt fóbia most: legalább…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Nagyon emlegetik még az Orbán Viktor k…
  • K Zoltan on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@tahonoli: Lehet hogy őt is megkeresték, csak nem…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Amennyire tudom, a DC-ben elég magas a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://telex.hu/gazdasag/2025/11/06/olaj-slovnaft…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://nepszava.hu/3300522_orban-viktor-melania-t…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én meg az ügyben eljáró ügyész(ek) bör…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/11/06/felfuggesztett-bortont-k…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig vanIgen, igaza van Labrysnak, ez nem konkrét személye…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig van'Azért nyugtassatok meg, hogy volt Mohácsi csata 1…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@nyulambator: : Ugye? Ahogy mindig mondtam: vitya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder: és ezt nevezed te „tűrhető gazdaságpoli…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Összefoglalva:   I. A magya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Orbánék az államadósság elleni h…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:: "…ezt nem én mondom, hanem pl. a hitel…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: Arról nem is beszélve, hogy ezek az "embe…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep:: abszolút egyetértek! Az „emberarcú”(n…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Azért kicsit aggasztó, hogy egy repü…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator:És még akkor nem láttad a Semjén have…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekA 444-nek visszamenőleg és a jövőre nézve 3-3 balf…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @hakohen: Alfred Rosenberg is jól szerkeszte…
  • tahonoli on Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.Földrengés-kaliberű (aka Deepseek v3); nyugat AI-b…
  • hakohen on Demeter Szilárd még mindig van. @steinerzsiga: . Balogh Ákos Gergely (BÁG) nagyo…
  • ijontichy on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@nyulambator: : "AI-biztos"? Hmmm... miért van oly…
  • darnoknew on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: "És amíg a Bokrétában nem lesz..." Vagyis…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @nyulambator: Végre. Egy önálló, kreatív mag…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: (Donalddal karoltve) meghosszab…
  • nyulambator on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországVégre JT is elégedett lehet. Repülőrajtot vesz az…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Létezik matematikai ezotéria is, minden ellenkező…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Hiv.: @labrys: Többféle reakció lehetséges erre: 1…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig vanNem, ez nem személyekről szól. Pontosabban nem eze…
  • labrys on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)@tahonoli:: köszi a magyarázatot! …Akkor, ha jól é…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Igen, írod, hogy "értelmesen…
  • annokkk on Demeter Szilárd még mindig van@Ahava: Ahogy itt hallgatom, miket mond, a leginká…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Minden sajtós hülyéskedés ellenére Trum…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@steinerzsiga: : "A pokolba vezető út jószándékkal…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trump ebben a ciklusban ennyire népszerűtlen még n…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep: Ezzel nem értek egyet. A Mandiner blog…
  • Ahava on Demeter Szilárd még mindig vanDemeter Szilárd intellektuális szakmunkás a múzeum…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: Es megvan a kaliforniai nepszav…
  • Késes Szent Alia on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Három jelentős demokrata győzelem a mai választáso…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Azért irigylem a "gyomrotokat…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig vanÉn még emlékszem, hogy annakidején Demeter Szilárd…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: E!
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@naki: Mondjuk L. Simonnak börtönben volna a helye…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Évente 16 ezer magyar hal meg, akike…
  • naki on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban L Simon L. (Demeter e…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban Demeter, a maga frusz…
  • Galway on Demeter Szilárd még mindig vanSzegény Szilu! Még főgonosznak se elég jó....

Posztrulett

Magyar sztárközgazdászok (dübörögameritokráciaposzt)

Összecsapott egymással a két sztárközgazdász – írja az index. Íme a vita, „két tudós vitája” -mondja a levezető elnök. Magyar sztárközgazdász 1. 2-es Scopus h-index, 10 idézet Magyar sztárközgazdász 2. 2-es Scopus h-index, 14 idézet. Nem, ennél nincs lejjebb. Az albán sztárközgazdászoktól is többet várnak ennél, sokkal többet. Az ő sztárközgazdásnőjüknek, aki amúgy egy LSE-s …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • csunyatáp
  • ipartelep
  • nerangass
  • tahonoli
  • jaurin
  • ra0213
  • karsairita
  • Tiborné Tóth
  • vattablz
  • simonandris2
  • micike mici
  • dynamicist
  • annokkk
  • steinerzsiga
  • Ahava
  • K Zoltan
  • joshopa
  • Judit Merényi
  • Hector Kapitány
  • labrys
  • ijenanyelvtan
  • Hanyistók
  • DarthVader
  • Morp65
  • ganjagym
  • azuccahirmondoja
  • SMFB
  • kisa
  • lgombb
  • marysolotravez
  • onehumanoid
  • aromo44
  • Mikonu
  • ijontichy
  • jotunder
  • Galway
  • kiazmármegint
  • Psakreff
  • tortt49
  • j.alfred prufrock II
  • F Ford
  • macskahala
  • mecsekijeti
  • incze
  • jelbeszed
  • nyulambator
  • rovidec398e17c6
  • esztre
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • kalzol
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d