Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van 2025.11.03
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről 2025.10.28
  • Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól 2025.10.25
  • Tehetséges ország? Károlyi Csaba vs. L.Simon László 2025.10.24
  • Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!) 2025.10.20
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország 2025.10.18

A legolvasottabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Mennyire "teljesít" jól az ország? (kérdésposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Nemzetgazdasági érdek

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Pásztörperc

Tele az internet azzal, hogy a kormány emlékművet állít a német mexállás 70. évfordulójára a Szabadság térre. Ennek áthallásos üzenete, hogy a 2. világháború mindkét „mexállásának” legyen ott emlékműve: a szovjetnek már van, most legyen a németnek is. Előbbi hivatalosan hazánk felszabadításának állított emléket, ez a mostani hivatalosan a holokausztnak állít majd. Ennek további áthallásairól mindenki azonmód leírt mindent, ami csak eszembe juthatna; olyannyira, hogy teljesen fölösleges lenne hozzájuk tenni a sajátomat. Úgyhogy szokásomhoz híven a tartalom helyett ezúttal is inkább a formával foglalkoznék.

A műnek 2014. március 19-re már el is kell készülnie, aminek alapján legalábbis feltételezhető, hogy valakik nemcsak azt tudják, mi fog odakerülni, de azt is, hogyan néz az majd ki (szóval, alighanem régen tervezgetik ezt már). Főleg, ha figyelembe vesszük, hogy mielőtt egyáltalán megbízhatnának a munkával valakit, a miniszterelnökséget vezető Lázár Jánosnak meg kell állapodnia a budapesti beruházásokért felelős kormánybiztossal és Rogán Antal V. kerületi polgármesterrel; ezután a kerületi önkormányzatnak még meg kell hoznia egy sor — minden bizonnyal jól előkészített és átgondolt — döntést az emlékmű elhelyezéséről.

szabadság tér.jpg

Normális eljárásrendben ez bizony nem menne ilyen gyorsan. Ezért hát a kormány azonmód, ahogy a tervezet elékerült, nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánította azt. Így nem kell hozzá se építészeti-műszaki tervtanácsi vélemény, se településképi véleményezési eljárás, se semmi egyéb olyan úri huncutság, amivel valakik ilyen-olyan szakmai szempontokra (= kommunista trükkökre) hivatkozva a diadalmas nemzeti együttműködés útjába állhatnának.

Nem hiszem, hogy volna széles e hazában bárki, aki úgy gondolná, hogy egy efféle emlékműnek lehet egyáltalán bármi, nemzetgazdasági mércével észlelhető gazdasági jelentősége. De megtehetik, és meg is teszik. És még hirdetik is, bele a képünkbe, hogy lássuk: megtehetnek bármit.

A világ boldogabb részein az ilyesmit rosszhiszemű jogkerülő magatartásként büntetik. Nálunk elvileg az alkotmánybíróság helyezhetné hatályon kívül — szívesen fogadok arra, hogy nem teszi.

Amint ezt már korábban fejtegettem itt: Magyarország nem jogállam.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519828-690dc323e65f5' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519828&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519828-690dc323e65f5&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519828-690dc323e65f5' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Eusébio (1942–2014)

Next Post:

A Vincent Kerényi nagy pollja

24 Commments

  1. nandras01 szerint:
    2014.01.06 17:34

    a sok kis hülye fotelnácinak lesz mire verni.

    Hiv.: [@nandras01:](#comment-174025)
    Loading...
  2. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2014.01.06 17:51

    Azt viszont ne vegyük el a Fidesztől, hogy valószínűleg ők találták ki a leghosszabb, és legszebb szinonimákat arra, hogy „lopás”.

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-174026)
    Loading...
  3. nickel head szerint:
    2014.01.06 17:52

    @Pásztörperc: „Nem hiszem, hogy volna széles e hazában bárki, aki úgy gondolná, hogy egy efféle emlékműnek lehet egyáltalán bármi, nemzetgazdasági mércével észlelhető gazdasági jelentősége.”

    A jogállás azért ennél bonyolultabb: a hivatkozott 2006. évi LIII. törvény (a nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházások megvalósításának gyorsításáról és egyszerűsítéséről) így fogalmaz:

    1. § (1) A törvény hatálya
    g) kiemelt nemzeti emlékhely fenntartásához, bemutatásához, fejlesztéséhez szorosan kapcsolódó,
    nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházásokkal összefüggő, a Kormány által rendeletben meghatározott közigazgatási hatósági engedélyezési ügyekben (a továbbiakban: kiemelt jelentőségű ügy) indult eljárásokra terjed ki.

    l.: net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0600053.TV

    A végkövetkeztetés ettől még helyes, kiemelt nemzeti emlékhelyet stb. nem lehet a nyilvánosság teljes kizárásával megalapítani.

    És persze azt is tudni kell, hogy a g) alesetet:
    Beiktatta: 2011. évi CXLIX. törvény 16. §. Hatályos: 2012. I. 1-től.
    Szóval ilyesmi ripsz-ropsz levezényléséhez a törvényhely akkor lett kifundálva.

    Hiv.: [@nickel head:](#comment-174027)
    Loading...
  4. Pelso.. szerint:
    2014.01.06 18:30

    Tudod hány formális pályáztatás zajlik nemzetbiztonsági ÉRDEKre hivatkozással, mellőzve a nyílt közbeszerzési eljárást…

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-174028)
    Loading...
  5. Pásztörperc szerint:
    2014.01.06 18:57

    @Pelso..: Nem. Szerintem Te se…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-174029)
    Loading...
  6. RontoPal szerint:
    2014.01.06 19:07

    @Pelso..: ez két külön dolog. Egyébként ahhoz, hogy egy beszerzési eljárás nemzetbiztonsági okból mentesítsenek az általános közbeszerzési eljárás kötelme alól, nem kell semmi, csak annyi, hogy az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága megadja a felmentést. Elvileg az ülések nyilvánosak és a parlamenti honlapon hozzáférhetők, mint ez is, amiben egyből van két ilyen eljárás is.:-)
    http://www.parlament.hu/biz39/bizjkv39/NBB/1312051.pdf

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-174030)
    Loading...
  7. pierodicosimo szerint:
    2014.01.06 20:45

    Érdekes lesz az elhelyezés is. Vagy oda teszik, ahol egykor valamelyik irredenta emlékmű állt, vagy az országzászló helyére, szerintem valószínűleg szemben lesz a szovjet emlékművel. Ha március 19-én avatják, akkor az a mű már nagyjából kész is van.

    Hiv.: [@pierodicosimo:](#comment-174031)
    Loading...
  8. Lasombra szerint:
    2014.01.06 22:02

    egyébként kinek állítják ezt az emlékművet? ha már benne van a „nemzeti” jelző.

    maguknak? mert akkor hajrá, szerintem még lehet szabad hely a vezénylő tábornok úr árnyékszéke és a csuti aréna között. azt húznak oda fel, amit csak akarnak.

    ha viszont a nemzetnek (ld újra a megtévesztő „nemzeti emlékhely elnevezést”), akkor elvileg arról úgyis létezik valamiféle konszenzus, de legalább is komoly ellenállásra nem számíthatunk.

    tehát miért is kell ezt így izomból intézni? ha tényleg meg szeretnénk erről emlékezni, akkor úgyis átmegy. plusz meg lenne tervezve normálisan, pl nem Tarlós úr főgorombasága gányolná össze sk. paxtollal a tepertős szalvétáján, mint a zászlót. ha meg nem, akkor úgyis tárgytalan.

    ilyen alapon a Hétszünyü Kapanyányi Monyókról is készíthetnének nemzeti emlékhelyet valahol a város közepén. nemzetbiztonsági érdekre hivatkozva.

    ja, hogy az Alaptörvénnyel is ugyanez volt?
    én kérek elnézést. sosem tudom, hogy mi jó nekem.

    Hiv.: [@Lasombra:](#comment-174032)
    Loading...
  9. wanekus szerint:
    2014.01.06 22:24

    Naná hogy már megvan az emlékmű!
    Feltételezem, hogy a hitlerbajszosszűzmária lesz az.
    Csupa-csupa előny:
    – fluoreszkál a sötétben
    – a keresztyény érzületnek pipa
    – a széljobbnak pipa
    – mellette még az Arrogáns Tóni is jóképű
    – a Kisgömböcnek meg a Kerényinek biztos tetszik
    – a Hegedűs pléh(bádog)bánosnak is tetszik és nem kell sok idő, hogy a templomkapuban a Horthy szobor könnyezni kezdjen (vagy a szűzmária) ergo jöhet a szentté avatás (egy füst alatt a csuti zsinaton a katolikus és a református egyház is egymás nyakába borulhat
    – idegesít minden jobbérzésű és ízlésű embert

    Hiv.: [@wanekus:](#comment-174033)
    Loading...
  10. Bretschneider detektív szerint:
    2014.01.07 05:45

    @pierodicosimo: Én tudom, hogyan lehetne helyet spórolni. Meg időt. Meg pénzt.

    fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/251986_464254316937697_1373268107_n.jpg

    Hiv.: [@Bretschneider detektív:](#comment-174034)
    Loading...
  11. Bretschneider detektív szerint:
    2014.01.07 05:47

    @wanekus: Szerintem a szovjet emlékműn csak simán lecserélik a szimbólumokat és a feliratot.
    (Szülőfalum pontosan így spórolta meg a 700. születésnapra állítandó obeliszk költségeit.)

    Hiv.: [@Bretschneider detektív:](#comment-174035)
    Loading...
  12. Pásztörperc szerint:
    2014.01.07 09:17

    — Figyu, haver! Vóna egy jó kis emlékművem! Nem akarnátok fölállítni valahová? Óccsón mexámítom!
    — Jó, de minek az emlékműve?
    — Nem mindegy? Csak gyorsan legyen, mert kell a pénz! Helye van annak!
    — Március 15-re jó lesz?
    — Az nem, mert horogkereszt van rajta. Miccónál 19-hez?
    — Megbeszéltük…

    … és ekkor felébredtem.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-174036)
    Loading...
  13. Névtelen szerint:
    2014.01.07 09:24

    Pásztörperc, szeretem az írásaidat, de eléggé röhejesnek tartom a szavaknak az ilyenfajta ökörködő átírását, mint itt pl ez a ‘mexállás’. Javaslom, gondold át ezt a szokásodat, hátha arra jutsz, hogy mostantól szabályosan kiírod ilyen esetekben a bötűket.

    Hiv.: [@:](#comment-174037)
    Loading...
  14. Pásztörperc szerint:
    2014.01.07 09:29

    @kjkj: Már többen kifogásolták, de nézőpontunk alapvetően különböziXámomra ez egyfajta játék, és örülök a poénoknak.

    „A világon nincsenek komoly dolgok. A világon csak komoly dolgok vannak.” (P/c)

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-174038)
    Loading...
  15. Névtelen szerint:
    2014.01.07 09:32

    @Pásztörperc: ha örömödet leled benne, akkor legyen, végülis el lehet viselni…

    Hiv.: [@:](#comment-174039)
    Loading...
  16. ingyenebed szerint:
    2014.01.07 10:55

    @Pásztörperc:

    Hogy?

    Vona emlékmű?

    Hiv.: [@ingyenebed:](#comment-174040)
    Loading...
  17. Pásztörperc szerint:
    2014.01.07 11:09

    @ingyenebed: (8-I)E

    Azt majd 2018 után…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-174041)
    Loading...
  18. buta_lúd (törölt) szerint:
    2014.01.07 12:02

    @nickel head: Nemjogászként egy ilyen felsorolást úgy értenék, hogy a tv. kiterjed azon nemzeti emlékhely blal-bla-bla, AMELYEK nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségűek. (Számomra üres halmaz.)

    Hiv.: [@buta_lúd (törölt):](#comment-174042)
    Loading...
  19. dogfüggő szerint:
    2014.01.07 13:03

    @nandras01:

    Lesz ám. A szovjet emlékművet lebontani – ahogy a Jobbik akarja – túl sok diplomáciai macerával járna, viszont az fontos, hogy a nácik el ne kedvetlenedjenek áprilisig; hát kapnak ők is valami szépet.
    Sok a lehetőség a prodzsektben. Lesz neki hangulatteremtő ereje.

    Hiv.: [@dogfüggő:](#comment-174043)
    Loading...
  20. Pelso.. szerint:
    2014.01.07 18:10

    @Pásztörperc: Jóval több, mint ami belefér (hova is?). Igazad van, szerencsére én sem.

    @RontoPal: A jogalkalmazás módja ilyen esetekben s kétharmaddal a háttérben mellékes.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-174044)
    Loading...
  21. Pásztörperc szerint:
    2014.01.07 18:52

    @buta_lúd: SZVSZ ez a halmaz nem üres. Beleférhetett volna pl. a Nemzeti Színház, ha sikerült volna turistacsalogató módon megépíteni: akár úgy, hogy kinézzen vhogy (mint pl. a Sidney-i opera) vagy akusztikailag legyen vonzó (mint pl. a MüPa) vagy mittudomén. De hogy emlékműként vonzó legyen, ahhoz a a Szabadsáxobor a minta, egy olyan pedig nem jön össze márciusig (legföllebb afféle égig érő vascsicsergő módján).

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-174045)
    Loading...
  22. buta_lúd (törölt) szerint:
    2014.01.07 20:09

    @Pásztörperc: Lépcsőháziként nekem is eszembe jutott valami. Pl. ha Azerbajdzsán azt közölné júniusban, hogy ha aug. 31-re áll egy azeri-magyar barátsági nemzeti -bármilyen legyen is az- emlékhely a Halászbástya helyén, akkor 8,5 évig ingyér adja a gázt -na az egy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű nemzeti emlékhely lenne. 🙂

    Hiv.: [@buta_lúd (törölt):](#comment-174046)
    Loading...
  23. Pásztörperc szerint:
    2014.01.07 20:18

    @buta_lúd: (8-I)))E

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-174047)
    Loading...
  24. nickel head szerint:
    2014.01.07 22:10

    @buta_lúd: Igen, a halmaz szerintem is kb. üres. Amit tovább ürít a törvény preambuluma:

    „Annak érdekében, hogy az Európai Unió támogatásából finanszírozott projektek megvalósítása gyorsabb, egyszerűbb és egységesebb eljárási rendben történjék meg a rendelkezésre álló források minél hatékonyabb felhasználásával, az Országgyűlés a következő törvényt alkotja:”

    Máshogy fogalmazva: itt egy a preambulum által eléggé világosan körülhatárolt célra alkotott törvényt a későbbi módosítások a alapvetően más célokra szabtak át.

    Na ilyenkor jön a jogalkotói szándék vizsgálata. Mit akartak? Nemzetgazdaságilag számottevő emlékhelyet (ami kb. nincs), vagy az emlékhelyet akarták ebbe az európai uniós izébe beírni? Ha az utóbbit, ami persze necces, akkor az, amire a kormány most a törvényhelyet használja, megfelel a törvényhozói szándéknak.

    De van fontos új jó hírem: a Complex – Jogtár az eddigi zöld helyett igazi narancsbarna! Halad a korral.

    Hiv.: [@nickel head:](#comment-174048)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Orbán Viktor: Régen nem lehetett kedden letagadni…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerintem ez a megúszásra törekvés idő…
  • fortin2 on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@ijontichy:: ez azért jórészt fóbia most: legalább…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Nagyon emlegetik még az Orbán Viktor k…
  • K Zoltan on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@tahonoli: Lehet hogy őt is megkeresték, csak nem…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Amennyire tudom, a DC-ben elég magas a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://telex.hu/gazdasag/2025/11/06/olaj-slovnaft…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://nepszava.hu/3300522_orban-viktor-melania-t…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én meg az ügyben eljáró ügyész(ek) bör…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/11/06/felfuggesztett-bortont-k…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig vanIgen, igaza van Labrysnak, ez nem konkrét személye…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig van'Azért nyugtassatok meg, hogy volt Mohácsi csata 1…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@nyulambator: : Ugye? Ahogy mindig mondtam: vitya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder: és ezt nevezed te „tűrhető gazdaságpoli…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Összefoglalva:   I. A magya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Orbánék az államadósság elleni h…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:: "…ezt nem én mondom, hanem pl. a hitel…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: Arról nem is beszélve, hogy ezek az "embe…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep:: abszolút egyetértek! Az „emberarcú”(n…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Azért kicsit aggasztó, hogy egy repü…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator:És még akkor nem láttad a Semjén have…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekA 444-nek visszamenőleg és a jövőre nézve 3-3 balf…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @hakohen: Alfred Rosenberg is jól szerkeszte…
  • tahonoli on Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.Földrengés-kaliberű (aka Deepseek v3); nyugat AI-b…
  • hakohen on Demeter Szilárd még mindig van. @steinerzsiga: . Balogh Ákos Gergely (BÁG) nagyo…
  • ijontichy on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@nyulambator: : "AI-biztos"? Hmmm... miért van oly…
  • darnoknew on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: "És amíg a Bokrétában nem lesz..." Vagyis…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @nyulambator: Végre. Egy önálló, kreatív mag…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: (Donalddal karoltve) meghosszab…
  • nyulambator on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországVégre JT is elégedett lehet. Repülőrajtot vesz az…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Létezik matematikai ezotéria is, minden ellenkező…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Hiv.: @labrys: Többféle reakció lehetséges erre: 1…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig vanNem, ez nem személyekről szól. Pontosabban nem eze…
  • labrys on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)@tahonoli:: köszi a magyarázatot! …Akkor, ha jól é…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Igen, írod, hogy "értelmesen…
  • annokkk on Demeter Szilárd még mindig van@Ahava: Ahogy itt hallgatom, miket mond, a leginká…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Minden sajtós hülyéskedés ellenére Trum…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@steinerzsiga: : "A pokolba vezető út jószándékkal…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trump ebben a ciklusban ennyire népszerűtlen még n…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep: Ezzel nem értek egyet. A Mandiner blog…
  • Ahava on Demeter Szilárd még mindig vanDemeter Szilárd intellektuális szakmunkás a múzeum…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: Es megvan a kaliforniai nepszav…
  • Késes Szent Alia on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Három jelentős demokrata győzelem a mai választáso…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Azért irigylem a "gyomrotokat…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig vanÉn még emlékszem, hogy annakidején Demeter Szilárd…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: E!
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@naki: Mondjuk L. Simonnak börtönben volna a helye…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Évente 16 ezer magyar hal meg, akike…
  • naki on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban L Simon L. (Demeter e…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban Demeter, a maga frusz…

Posztrulett

Mégsem volt olyan jó ötlet az akkugyártás?

 A nemzetgazdasági miniszter arról is beszélt, hogy más irányba kellene elmozdulni a gazdaságfejlesztés terén, sokkal kevésbé emberi erőforrás- és energiaintenzív iparágakra kellene fókuszálni, példaként említette a gyógyszeripart, az élelmiszeripart és a turizmust. Az elmúlt 2-3 évben értékelése szerint nőtt a magyar gazdaság függősége a német gazdaságtól, ami a növekedési esélyek szempontjából nem előnyös, és elmondása …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • hakohen
  • tahonoli
  • KennyOMG
  • ganjagym
  • Tiborné Tóth
  • Bogomil
  • darnoknew
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • macskahala
  • Késes Szent Alia
  • anna007dor
  • opiniopraesumpta
  • Psakreff
  • janszemwordpress
  • kisa
  • szabol25
  • Virág et.
  • lgombb
  • marysolotravez
  • labrys
  • jelbeszed
  • gearforbooks
  • azuccahirmondoja
  • esztre
  • kiazmármegint
  • kalzol
  • micike mici
  • Galway
  • istván orovecz
  • rovidec398e17c6
  • F Ford
  • karsairita
  • K Zoltan
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • simonandris2
  • j.alfred prufrock II
  • fortin2
  • gudea73
  • Judit Merényi
  • sgtpotrien
  • aerduloensamtonight
  • incze
  • ra0213
  • steinerzsiga
  • nerangass
  • Mikonu
  • Czifra Zoltán
  • onehumanoid
  • susyk
  • Hanyistók
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d