Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mayday Fanni sokkal többet tehet a NER bukásáért, mint a Vincent

Orbán Viktor esete a szexualitással (megjegyzésposzt)

2024.02.23 by jotunder

Orbán Viktor közölte, hogy „látni szeretné, hogy a gyermekvédelmi rendszerben az intézményvezetők kinevezésekor megfelelősen végezték el a vizsgálatot az életvitel, a szexuális deviancia szempontjából is”.

Hoppál Péter egykori kulturális államtitkár, gyakorló prüntyike (jogi képviselőnk az egész poszt alatt résen lesz, ezt korábban közölte velem) pár hónapja azt írta a Facebookon, hogy „Bagdy Emőke professzor asszony klinikai szakpszichológusként nyíltan ki merte mondani, hogy a homoszexualitás nem betegség, hanem deviancia”.

A Magyar Nemzet spöncikeresztes vezető prüntyikéje, aki Felhévizy Félix álnéven ír vezércikkeket, azt írta 2021-ben, hogy „a homoszexualitás szexuális deviancia”.

Orbán Viktor főprüntyike emlékezetes módon azt találta mondani, hogy „toleránsak vagyunk a homoszexuálisokkal, csak hagyják békén a gyerekeinket”. Amiről ismét eszembe jut, hogy Vidnyánszky Attila alprüntyike úgy rendezte meg a Bánk bánt, hogy abban Gertrúd királyné olyan szavakra tanítja a szegény magyar királyfiakat, mint tolerancia és liberalizmus, majd megvernek egy transzszexuálisnak tűnő embert, és a nemzetis színészek egy szó nélkül vettek részt ebben a mocsokban.

Magyarországon undorító homofób prüntyikének lenni, becsület és dicsőség dolga. Nem állítom, hogy ez kifejezetten csak a FIDESZ-re korlátozódik, de ők csináltak a homofóbiából orosz mintára államideológiát.

Nem tudom, hogy Orbán képes-e arra, hogy nyíltan szexuális devianciának deklarálja a homoszexualitást, amivel még az európai szélsőjobboldalon is kihúzná a gyufát. A holland szélsőjobboldal legendás vezére, Pim Fortuyn, vállaltan meleg volt és a melegjogok támogatója, akárcsak a német AfD társelnöke Alice Weidel. Amerika első vállaltan meleg ún. cabinet-level vezetőjét Richard Grenellt („Director of National Security”) Donald Trump nevezte ki.

Sajnos, a fentiek miatt, nem vagyok teljesen biztos benne, hogy Orbán nem uszítja a melegekre, a botrány miatt elbizonytalanodott keményvonalas prüntyikéit. És fogalmam sincs, hogy hányan mennének ki emiatt az utcára.

P.S nyilván fogalmam sincs arról, hogy mire gondolt Orbán. elvileg persze arra is gondolhatott, hogy ezentúl nem fognak pedofilokat kinevezni gyermekvédelmi intézetek vezetőjének. szerintem eddig sem volt olyan nagyon jó ötlet pedofilokat kinevezni intézetekbe igazgatónak, de nem kérdeztek meg erről. sajnos az a gyanúm, hogy ezzel nem nyugtatná meg az édes kis nyuszimókusait, akik nagyon szeretnének már agyonprüntyikézni valakit.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531236-6a303d0bab6c6' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531236&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531236-6a303d0bab6c6&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531236-6a303d0bab6c6' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Kit is árult el Magyar Péter?

Next Post:

A tudat új tudománya avagy a kontrollált hallucináció és egy egészen kicsi orbaning

117 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. DarthVader szerint:
    2024.02.27 23:46

    @KennyOMG:

    A vonaton utazik két ember. Az egyik be van baszva mint állat, lehányja a szembe ülőt. Az felháborodottan: mit csinál, maga mocskos disznó! Mire a másik: én, mocskos? Hát nézzen már magára, hogy néz ki….

    Meg kell mondjam, hogy aki miatt GYF hasznos a fidesznek, az vastagon meg is érdemli.

    Hogy 2006-tól mit kellett volna csinálni? Jó kérdés. Talán tényleg nyilvánosságra kellett volna hozni a Fidesz vezérkar és a fociultrák közötti telefonbeszélgetést. Nem is tudom, miért nem tették. (Lehet, hogy voltak olyan félelmek, hogy törvénytelen lehallgatással vádolják a rendőrséget.)
    Ja, kordonbontás.
    Orbán:
    – Én országgyűlési képviselő vagyok, mentelmi jogom van!
    Rendőr:
    – Nézze, képviselő úr, az majd akkor lesz érvényes, amikor a bíróság eljárás alá akarja vonni. Viszont most törvénytelenség elkövetése van folyamatban, amit nekem meg kell akadályoznom, ha a római pápa is az elkövető. Úgyhogy vagy abbahagyja, vagy bevisszük jegyzőkönyvet felvenni. Utána tehet panaszt.
    Na ezt kellett volna. Lehet, nem itt tartanánk.

    Horn Gábor:
    – Feri, nem azt mondták, hanem azt, hogy menj a picsába!
    Feri:
    – Gábor, javíts ki, ha tévedek, de az egészségügyi tárca az SZDSZ-é, a program az SZDSZ-é,
    úgyhogy most igazából titeket küldtek el a picsába.
    Ezt kellett volna, de akkor bukik a koalíció.

    Nem tudom, mit kellett volna. Azt tudom, mit kellett volna 2010-ben. Fasszal szavazni. Legalább 2/3 nem lett volna.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-331291)
    Loading...
  2. szazharminchet szerint:
    2024.02.28 00:16

    @KennyOMG:
    Nem volt meg google nélkül.
    Viszont nem is precízen kellett volna látni, hanem csak belegondolni, hogy melyik a jobb, vagy legalább a kisebbik rossz. Tényleg jobb-e a „balfaszkodásnál” az „egészpályás letámadás” és a „haza nem lehet ellenzékben”, megvan-e egy simicska 10 kilotocsik? (Mostmár persze a szaroslölő megvan egy megatocsik is.) Most meg nem kellene megvédeni az akkori döntést, kimagyarázni, hanem fel kellene ismerni, hogy érzelmi döntés volt. Mindannyian hozunk néha érzelmi döntéseket, és néha ráköszörülünk. Jobb esetben tanulunk belőle, és legközelebb okosabbak leszünk.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-331292)
    Loading...
  3. excombo szerint:
    2024.02.28 00:31

    @DarthVader: Én 2010-ben sem szavaztam a Fideszre. (De az MSZP-re sem, bár ők voltak a szimpatikusabbak. Hogy ne csak mindig szidjam Gyurcsányt, a főbűn Medgyessyé, ami Ferin csattant + hát ugye az őszödi beszédet szűkebb körben kellett volna elmondani.) De én sem láttam azt jönni, ami jött, hogy Debreczeninek igaza lesz. És igazság szerint nem is hittem, hogy ezt egy EU-s országban meg lehet csinálni. Azt mondjuk sejtettem, hogy kétharmaduk lesz.
    .
    Ettől függetlenül nem kormányzott jól Gyurcsány. Folyamatos minisztercserék, Lamperth Mónika, szavakban reformdüh (amivel csak megutáltatták saját magukat), aztán nem történik semmi, majd bársolyos reformok. És az a rendőrattak nem sikerült jó, és nemcsak a fideszes mitológia szerint: Hogy TótaW(!) másnap(!) megjelent indexes publiját idézzem, fejeknek kellett volna hullania. Mintegy kifejezendő, hogy nem így akartuk. Csak hát akkor már az erőszakszervezeteket sem haragíthatta magára, annyira megreccsent a társadalmi támogatottsága…
    .
    Egyébként a fidesz kormányzását szakmai szempontból nem tartom sem jobbnak (fideszesek, helló!) sem rosszabbnak (ellenzékiek, helló!) a korábbiaknál. Morálisan elviselhetetlenek: ha A és B közül lehet választani, akkor mindig az erkölcstelenebb, társadalmilag igazságtalabb opciót választják.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-331293)
    Loading...
  4. thegaben86 szerint:
    2024.02.28 04:57

    @KennyOMG:

    Volt azert nehany elemzes, velemenycikk, elore jajongas, amik megmondtak, hogy 2/3-os fidesz gyozelem eseten nem lesz tobb „szabad” valasztas, meg ugy nagyjabol egesz korrekten megjosoltak a tortenteket. Persze mindegyik ki lett rohogve, le lett hurrogva. Orban azert nem ismeretlenkent erkezett a politikaba 2010-ben.
    Az teny, hogy a legvadabb joslatokat is meredeken tulteljesitette a valosag, az, hogy egy putyinista, elmbeteg tebolyda lesz az orszag a rezsim iranyitasa alatt, amit kvazi akkor leptet ki az ember az EU-bol, amikor akar, azt tenyleg nem gondolta mar senki.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-331294)
    Loading...
  5. muaddib00 szerint:
    2024.02.28 07:05

    @DarthVader:
    Egyrészt hagyjuk már meg nekem a privát lehetőség, hogy nyomjam azt a süket dumát, hogy akik folyamatosan a legalja szinten politizálnak átok netán nagyon megszokják, hogy ez a szint.
    Másrészt akinek az előző tízen pár évben nem tűnt fel, hogy a fityiszt a saját pályáján, a saját módszereivel nem nagyon lehet lenyomni, az simán vak. A balhé elején tényleg zavarban volt vitya és a bandája. Ez a te vagy a pedofil kör tagja, nem te vagy az már az ő terepe. Itt már elemében van a propaganda gépezet és minden megy a saját útján.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-331295)
    Loading...
  6. DarthVader szerint:
    2024.02.28 08:06

    @muaddib00:
    Jó, meghagyjuk neked a lehetőséget 🙂
    Itt legalábbis még demokrácia van😉

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-331296)
    Loading...
  7. ijontichy szerint:
    2024.02.28 09:12

    @excombo: : A fityisz kormányzása gazdasági szempontból elég tré. A makroszámoknak ára van. Ez leginkább a közszolgáltatások, főképp az Eü és az oktatás terén látszik (bármennyire ügyesen ugrasztja össze vitya szinte csuklógyakorlatként a szereplőket). Emellett nincs az a hülye „részvényes” bagázs, aki egy ilyen (ti. a költséges balfogásai miatt állandóan tőkeinjekciót követelő) „igazgatótanácsot” ne rúgott volna már régen ki. Ilyen hülye csak a mogyoró választó (és nettó adófizető „részvényes” :-)). Ja és „Helló”! Az megvan, mennyi zseton folyt be (utsó fillérig behajtott (rekord)Áfa-köfa-pofa, évente háromésfélszer beszedett kilenced (csak nem úgy hívták), EU milliárdok), és ehhez képest hogy is áll az ország valójában? Ebből még egy elkúró feri is többet hozott volna ki… ja nem, mert a ferinek egy vitya uralta fidesz lett volna az ellenzéke, úgy meg elég nehéz kormányozni.
    De a „legszebb” a kínai buli. Ebben a relációban mogyorólandot sikerült az afrikai/dél-amerikai országok szintjére degradálni. Micimackó úgy veszi hülyére a megalomán köpcöst, hogy az tankönyvbe való. Hja kérem, a „kölcsönös érdek”, meg az „egyenlő érdek” közé – legtöbbször – nem rakható egyenlőségjel – mármint az egész ország viszonylatában.
    (amúgy én egyszer, ’90-ben szavaztam a fideszre. tyúk-tojás problémám sincs: a mocsok igazi kiáradása ’98 őszén kezdődött. vicces, de a maszop-szadesz ellenzék naiv-ártatlan ministránsfiúcskák (ha már pedofília ;-)) gyülekezete volt. a magyar társadalom pedig teljesen felkészületlen, az aljasság ilyen szintjére.)

    @muaddib00: : „a fityiszt a saját pályáján, a saját módszereivel nem nagyon lehet lenyomni”. Ebben tökéletesen igazad van. De ez már nagyon régi történet, ld. @kettes „out of the box”-gondolatát.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-331297)
    Loading...
  8. excombo szerint:
    2024.02.28 09:53

    @ijontichy: Neoliberális társadalomszemléletük van (+rablás), kevés adó, és (bújtatva) fizetős oktatás és egészségügy. Fegyelmezett költségvetés sokáig.
    Most viszont a választási osztogatás után hasonló a helyzet mint 2006 körül. A költségvetés megbillent, rekord szinten a GDP arányos újraelosztás. (Btw, ki tudja mennyi? Ma már senkit sem érdekel a szakpolitika.)
    De. Orbánt kiröhögték anno az 1 millió új munkahely szövegével, meg a közmunkával, és összejött. Persze mindenhol máshol a világban rekord alacsony a munkanélküliség (ezen az öregedő társadalmak is segítenek, de ezt is lehetett előre kalkulálni), tehát ebben malaca is volt erősen. És összességében jobban élnek az emberek. (Ez úgy 2022-ig volt igaz.) Persze Orbán ellenére élnek jobban, mert a régióban még nagyobb volt a fejlődés. Csak ezt már nem értik az emberek.
    +1. Amikor Budapestről nézve úgy gondoljuk, hogy vidéken az agyatlan zombi emberek csak az M1 miatt szavaznak a fideszre, és azt sem tudják, hogy nekik mi a jó, akkor azért olvassuk el ezt a cikket is:
    https://g7.hu/elet/20240206/eszak-borsodban-valik-igazan-lathatova-a-fidesz-sikerenek-egyik-fontos-osszetevoje/
    Szóval lehet röhögni az összeszerelőüzemeken, de az IS kell. Persze túltolják, mint mindent. (Btw, Kóka ugyanezt csinalta a Dunaújvárosi Hankook gyárral.)
    Persze nem csak gazdaságból áll a világ, de pl. a közigazsagatásban sem csak romboltak (e-ügyintézés stb.)
    Mint mondtam, nem a szakpolitika a fő baj velük. Hanem a társadalom erkölcsi lezüllesztése. Én egyszerűen undorodom tőlük.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-331298)
    Loading...
  9. thegaben86 szerint:
    2024.02.28 10:18

    @ijontichy:

    Tegyuk hozza a nagy unortodox gazdasagi csodahoz, hogy Fleto unios penzek nelkul, de legalabbis a toredekevel is hozott 4 szazalek folotti gazdasagi novekedest a legjobb eveben (nyilvan mas bazisrol is indult, mint mondjuk 2017-18 korul volt az orszag).

    Tovabba, ha az eves GDP 2-3 szazalekat kitevo unios kohezios alap penzektol megtisztitott novekedest nezunk, akkor evi 1-2 szazalekrol beszelhetunk csak. Ami novekedesnek novekedes, de ilyen novekedest hoztak a konjunktura alatt fejlett orszagok is, ami erosen arnyalja a kepet. Sot, ha az elmult evet nezzuk, az USA kozel 4 szazalekot ment..
    Regios osszehasonlitasban meg konkretan a legszarabb volt az Orban rezsim a legtobb mutatoban. Na jo, meg a hasonlo politikai palyat bejaro Szlovakia szorosan a nyomunkban.
    De varhatoan 2030-35-re a gorogok es bolgarok(!!) is utszelen hagyjak Orbanisztant. Egy ilyen korrupt, igazi versenytol mentes, olirgachikus tarsadalmi-politikai berendezkedesben nincs is tobb gazdasagilag. A 7 bo esztendon tul vagyunk.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-331299)
    Loading...
  10. DarthVader szerint:
    2024.02.28 10:56

    @thegaben86:
    Az uniós költségvetés 2007-2013-as része úgy zajlott, hogy 2007-től kezdődtek a beruházások, 2010-től pedig az EU-s finanszírozás. (Utófinanszírozás). Úgyhogy a kiadások a Gyurcsány-kormányra estek, a finanszírozásukra pedig az Orbán-kormány kapta a lóvét. (2012-ben még igy is padlóközelbe kerültünk. )

    Még 1 (vagy 2) az „ettől csak jobb lehet” hangulathoz.
    Emlékszünk a köröshegyi völgyhídra. Ezek hülyék, 80 m-es viadukt, minek? (Persze az már nem jött át, hogy ezt a nyomvonalat az Orbán-kormány jelölte ki, akkor még nem verte orrba az önkormányzatokat az ellenkezés miatt. Ma már vagy nem ott lenne az út, mert az önkormányzatoknak kuss, vagy ugyanígy megépült volna csak Lőrinc cége által dupla áron)
    Emlékszünk még az M6 alagútjaira? Egy ország röhögött rajta, alagút a pusztában. Persze aki vette a fáradságot – gyakorlatilag senki – az el tudta olvasni a – nem a kivitelező, hanem a tervező – szakemberek cikkét, ahol leírják, hogy 3 nyomvonal – 4 alagút, 2 alagút, alagút nélkül – közül ez volt a legolcsóbb, és a löszös területen nem lehet támfalazni, meg löszből töltést építeni, (az egyik alagút teteje pont ezért omlott be, mert az ázott lösz híg fos módjára folyik) és nettó baromság a bevágásból kivesszük a földet és abból építjük a töltést, mert a bevágásból kivett lösz el kell vinni, a töltéshez meg máshonnan kell hozni.
    Autópálya: a csapból is folyt, hogy drága az autópálya, mutyizik a kormány. Bajnai még miniszter korában közölte, hogy az ha az autópályaépítő cégeknél bebizonyosodik a kartellgyanú, akkor letöltendő börtönt kérnek a résztvevőkre. Ettől hirtelen olyan olcsón vállalták a déli M0 maradékát, hogy még az M31-re is futotta az eredeti költségvetésből. Ez már nem jött át a médián.
    A devizahitelezésről beszéltünk, az Orbán-kormány vezette be, Járai alatt a jegybank a „forint védelme” miatt (lószart, mama) 12%-ra emelte a jegybanki kamatot, ami miatt a forinthitelezés összeomlott, és a devizahitel látszott az egyetlen alternatívának. A többi történelem.
    Szóval ilyen nüanszok is alakították az emberekben a közhangulatot, a minden szar érzést, a csak jobb lehet-et. A fideszes hazugságözön megint más tészta, azoknak az állításoknak se nézett utána senki. Úgyhogy az emberek ostobasága bőven benne volt a 2/3-ban.

    (Zárt orvosi portálon (!) a Megyó-féle 50 %-os béremelés után : „Ezektől nekem nem is kell!”.
    És ez nem a betanított munkás, ez diplomás orvos. Mondjuk, már akkor sejtettem, hogy ha ilyen a „krém”, akkor milyen az alja. )

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-331300)
    Loading...
  11. excombo szerint:
    2024.02.28 12:05

    @DarthVader: Már megint az a mártírpóz…
    1. Most volt 18%-os az alapkamat (pontosabban az irányadó kamat), meg EU-s pénzek hiánya is, azt is meg lehet oldani.
    2. Mint kiderült, a magyar embert (már?) nem érdekli a korrupció. A legelvakultabb fideszes is tisztában van a mostani korrupcióval, és azzal is, hogy a régi nokiás dobozos korrupció lószar volt ehhez képest. (Btw, nekem úgy tűnik, hogy a magyar embert a saját zsebén kívül tényleg semmi sem érdekli.)
    3. Ami objektíven nem tetszett az embereknek: „hazudtunk reggel, délben, este”, „rendőrattak”, „megszorítások, éles váltás a 2006-os kampány után”, „kettős állampolgárság meg nem adása” (utóbbi inkább a jobboldaliaknak), IMF-hitel(!).
    3.’ A hármasra felelheted, hogy nemcsak ő hazudott. Ez igaz, de a politika nem így működik, ha egy politikus a saját hangján büszkélkedik vele, az népharagot gerjeszt. Mondhatod, hogy a fidesz is megszorít. Ez is igaz, csak politikailag kevésbé önsorsrontóan (mondhatni: sunyin) teszi. A rendőrattakot is lehet mentegetni, de 4 év szocialista kormányzás után nem a fidesz tehet róla, hogy a zavargások idején önálló belügyminisztérium sem volt stb-stb.
    4. Egyébként érdekes, hogy most nagyon hasonló a helyzet 2006-hoz: Választás előtti pénzszórás, választás után pedig éles fordulat: KATA beszántása; a választásig szent tehénként kezelt rezsicsökkentés félig-meddig visszavonása; rekord inflával a kiosztott pénz visszavétele; kormányhatározatban szereplő(!) választási ígéretek szemrebbenés nélküli visszavonása (modern városok program stb. lefújása), rogyadozó költségvetés, és… Semmi. A rendszer kiépült.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-331302)
    Loading...
  12. DarthVader szerint:
    2024.02.28 12:55

    @excombo:
    Na. Nem tetszett, hoztak egy okos döntést. Rendben van. Nem Gyurcsány van hál”istennek, a rendszer kiépült. De hát akkor mi a baj? (Bár elnézve, a zemberek többségének semmi. Akkor meg jóvanazúgy.)

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-331304)
    Loading...
  13. KennyOMG szerint:
    2024.02.28 14:07

    @DarthVader: „A devizahitelezésről beszéltünk, az Orbán-kormány vezette be, Járai alatt a jegybank a “forint védelme” miatt (lószart, mama) 12%-ra emelte a jegybanki kamatot, ami miatt a forinthitelezés összeomlott, és a devizahitel látszott az egyetlen alternatívának.”

    Ezt ugye nem mondod komolyan… Orbanek alatt csak folytatodott a hitelpiacok megnyitasa, amit Hornek inditottak el 96-ban vagy 97-ben. A devizahitelek felfutasa Medgyessy-hez (es kissebb reszben Gyurcsanyhoz) kotodik: a kormanyzasuk elso eveben elkezdtek kivezetni a tamogatott lakashiteleket, ezert a magyar jelzalogpiac eppen osszeszarni keszulte magat, es kellett helyette valami, mind a bankoknak, mind a potencialis ugyfeleknek. Utolag nyilvanvalo, hogy az osztrak-svajci hatarra kitalalt chf-alapu hitelezes laissez faire adoptalasa a magyar (es regios) piacra nem tartozott a legjobb otletek koze, de ehhez Orbannak mar tenylegesen semmi koze nem volt, hiszen a devizahitelezes tenylegesen 2003 korul kezdodott, es 2005-2006 tajan futott fel a csucsra.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-331305)
    Loading...
  14. nyulambator szerint:
    2024.02.28 15:14

    2002 elején már 15% volt a devizahitelek aránya a jelzálogpiacon
    https://www.oeconomus.hu/wp-content/uploads/2021/02/007-600×365.png
    Szóval az nem mondanám, hogy 2003 körül kezdődött, de 2009-re felment 70%-ig.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-331307)
    Loading...
  15. DarthVader szerint:
    2024.02.28 18:15

    @KennyOMG:

    Nem igazán tudom, mit akarsz cáfolni?
    „A devizahitelezést 2001. júniusában az első Orbán-kormány idején, a Magyar Nemzeti Bank kezdeményezésére, a kabinet támogatásával, az akkori parlament döntésével vezették be.”
    Megyó alatt futott fel, az államilag támogatott hitel megszünt, ez ok, de a „piaci” forinthitel (ha megszűnik a támogatott, akkor ez marad, felvehettek volna forinthitelt továbbra is) baromi drága lett, nem utolsó sorban a Járai döntése miatt. (Járai nem Orbán, hanem Megyó alatt emelte 2003-ban a jegybanki alapkamattot 6,5 %-ról 12,5 %-ra) . Olcsóbb volt a deviza-alapú.
    Szóval mit akartál mondani?

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-331313)
    Loading...
  16. deckard_r szerint:
    2024.02.28 18:33

    @excombo: „Mint mondtam, nem a szakpolitika a fő baj velük” – ha ezt röhögés nélkül le tudtad írni (netán el is hiszed), akkor tökéletesen alkalmas vagy a csütörtöki kormányinfókon safranek helyettesítésére…

    Hiv.: [@deckard_r:](#comment-331314)
    Loading...
  17. ijontichy szerint:
    2024.02.28 19:22

    @DarthVader: : Mint tudjuk, a fidesz soha, semmiben nem hibázott. Csak a gyermeki jóhiszeműségük és naivitásuk miatt tudta az aljas balliba ármány és H. gyurcsány elorozni a ’02 és ’06-os választásokat. De ilyen többet nem lesz! Nem, nem, soha senki nem fogja még egyszer kicsavarni a marsallbotot őfenesége kezéből. Mert vitya élt, vitya él… a többit már tudod ;-).
    Na jó, jönnek a választások, nemcsak a nemzetközi, de a mogyorólandi helyzet is fokozódik. Egyébként jól mondod (nem dadogsz, és a devizaliberalizációt is még a Kupa hozta össze… oh wait!), a forinthitel elég drága volt. A második tütüre emlékszem, 60/40% cash/hitel esetében, deviza alapon alulról karcolta a törlesztő 30k-t, fixed forint alapon ez ~50-lett volna. A két ügylet – átfedéssel – négy évet futott, 2008 augusztusában zártuk a másodikat (épp idejében). Mi jól jártunk, de talán mégis jobb lett volna, ha megyóék bátrak és merészek, s mit sem törődve a horda visításával, beszántják az egész konstrukciót. 2006-ot nyilván bukják, de a krach az igazmondó kiskondás és a komcsy band nyakába szakad.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-331320)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @martonbalint19904935: Én teljesen más migrá…
  • martonbalint19904935 on Viccországban bejelentenek@ipartelep:: @jotunder:: Hát az erkölcsös dolog az…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSokat beszélni a választásról már nincs értelme, d…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@jotunder: mivel ha a politikusok lehetővé tennék,…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekKöszönöm a biztató szavakat mindenkinek. . Dermesz…
  • jotunder on Viccországban bejelentenek@ipartelep:](#comment-354902) ez egy üzletelés, eg…
  • jotunder on Viccországban bejelentenek@ipartelep:](#comment-354902) hat orszag kapott id…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20260615_posfai-gabor-magyar…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a 80 éves óriásbébi (amellett, hogy trécselt egy ó…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @aerduloensamtonight: & @ikarus: . Hát igen.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Mondod ezt annak dacára, hogy?:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel:: "ős esetében" = "ő esetében" @velotanya…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA fidesz kangresszus (sic!) híreit nézve, egész re…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel: Ha a szándék és képesség meglesz, az egy…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "... nem tudom, ez volt már, vagy újat…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "nem tudom, ez volt már, vagy újat mon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@aerduloensamtonight: Nem istentisztelet az a szen…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@velotanya: jobbulást!
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz…
  • velotanya on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Péter 2: Igen, tényleg nem volt benne az er…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sa…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMinden nap esnek ki a csontvázak... vagy: ez most…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSzerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem volt…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEz Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért z…
  • muaddib00 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)https://24.hu/elet-stilus/2026/06/11/hujber-ferenc…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@Podvinecz marsall: Ők. Meg "életúnt tévéproducere…
  • bvr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Telexen van egy újabb cikk, még sokkal brutálisabb…
  • Podvinecz marsall on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést.: @nyulambator: telefonmosók, fodrászok, tanácsad…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@hakohen: Úgy gondolom, nem estem túlzásba, amikor…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Nem szándékos a dolog, hanem ó…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstEgészen perverz önsorsrontásnak látom, hogy a prog…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@ipartelep: Nekem inkább a Galaxis utikalauzból ug…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Vicces dolog ez a Leideni Nyil…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstLeiden Declaration on Artificial Intelligence and…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat fog…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…

Posztrulett

Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)

Tibor Fischer („Under the Frog”) írt ma a Telegraph-ba „Orban will win again and the Leftist chatterati just doesn’t get why” címmel. A Telegraph elfelejtette informálni az olvasóit arról, hogy ez Mr. Fischer Head of Literary Studies a putyinista janicsárképzőben. Azért elmormolnék egy halk kurvaanyátokat. Egészen súlyos brit figurák dekkolnak Pesten Orbán payrollján. A legkínosabb …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • velotanya
  • SMFB
  • szabol25
  • macskahala
  • simonandris2
  • jotunder
  • janostothmeister
  • KennyOMG
  • kiazmármegint
  • tamspatrik
  • csunyatáp
  • nyulambator
  • karsairita
  • Tiborné Tóth
  • gornyo
  • ipartelep
  • gladbach67
  • janszemwordpress
  • Bogomil
  • ikarus
  • excombo
  • Gaboxhrr
  • V.A.Lacky
  • lgombb
  • Hector Kapitány
  • bvr
  • ijenanyelvtan
  • Hanyistók
  • mecsekijeti
  • hakohen
  • Czifra Zoltán
  • László Majoros
  • aromo44
  • ervsebeszet
  • martonbalint19904935
  • annokkk
  • muaddib00
  • apokalipszistmost
  • susyk
  • azuccahirmondoja
  • elolhatuldoktor
  • Mikonu
  • micike mici
  • incze
  • Geza
  • tortt49
  • jelbeszed
  • onehumanoid
  • belecseppen
  • jack_of_all_trades
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d