Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt) 2026.05.04
  • A Lendületes kutatók állásfoglalása 2026.04.28

A legolvasottabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Most múlik....
  • Viccországban bejelentenek
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)
  • ...ahelyett, hogy..... (újraközlés)
  • Mayday Fanni sokkal többet tehet a NER bukásáért, mint a Vincent

Pofa

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: maroz

„…uti lingua nuncupassit, ita ius esto.” („…ahogy a nyelv szólott, úgy álljon fenn a jog.”)
XII. táblás törvények, (6, 1)

„A’ Száj Büdössége nehezebb másnak, mint magának, a’ kin vagyon.”
Pápai Páriz Ferenc: Pax Corporis, Az az: Az emberi Testnek belső Nyavalyáinak Okairól, Fészkeiről s’ azoknak Orvoslásának módgyáról való Tracta. Mellyet mind élő tudós Tanitóinak szájokból, mind a Régieknek tudós Irásokból, mind pedig maga sok Betegek körül való Tapasztalásiból summáson öszveszedett a Házi-Czelédes Gazdáknak és Gazdaszszonyoknak, kik Városokban és falukon láknak, és sok ügyefogyott szegényeknek hasznokra, mennyire lehetett értelmessen, világossan és bővebben Magyar nyelven ki-adott

Navracsics Tibor magyar jogász, politológus, egyetemi docens, politikus. A Wikipédia szerint. Jogász, politológus, egyetemi docens, majd csak utolsó tételként: politikus. A jobbos legendárium szerint ő a fidesz értelmiségibb arca, ő az ifjúkonzik áhítattal tisztelt tanárura. Az MTI szerint Navracsics politikus azt mondta, hogy:

A magyar kormány nem ért egyet a jogerős ítélet végrehajtásával, amely arra kötelezi a magyar államot, hogy június 8-ig fizessen kártérítést a vöröscsillag-viselés miatt elmarasztalt Fratanolo Jánosnak, a Magyarországi Munkáspárt 2006 korábbi elnökének – derül ki abból a jelentésből és határozati javaslatból, amelyet pénteken nyújtott be a parlamentnek Navracsics Tibor.

Navracsics Tibor magyar politikus tehát nem ért egyet a jogerős ítélet végrehajtásával. Van ilyen. Ferike, kölyökkorom elkényeztetett kiskrapekja is ilyen volt. Meséltem már többször is, hogy a faluban egyedül neki volt focilabdája, így ha játszani akartunk vele, akkor tudomásul kellett vennünk, hogy Ferike semmilyen jogerős ítélet végrehajtásával nem ért egyet, ha annak az lenne a vége, hogy nem az ő csapata nyer. Ilyenkor mindig volt valami jogon kívüli megoldása, harmadik félidő, hátulról rúgott gól kettőt ér, az ő csapatának kézzel is szabad, mindegy, a lényeg, hogy a játéknak csak úgy lehet vége, hogy a Ferike csapata győz.

Navracsics Tibor magyar politikus Ferikéset játszik. De vajon mit szól ehhez Navracsics Tibor magyar jogász, politológus, egyetemi docens?

A Strasbourgi Emberei Jogok Európai Bírósága nem azért foglalkozott a Franatolo üggyel, mert éppen nem volt jobb dolga, vagy mert szintén a hazai jobbos legendárium szerint bele akarnának szólni a mibe is, nem. Navracsics Tibor magyar jogász egészen biztosan tudja azt, hogy ez az intézmény azért hozta meg a szóban forgó ítéletét, mert erre őt Magyarország megkérte. Formálisan ez a következő módon történt: Magyarország 1992-ben csatlakozott  „Az emberi jogok európai egyezménye” néven 1950-ben, európai államok között létrejött megállapodáshoz. Ez úgy nagyon körülbelül arról szól, hogy vannak bizonyos jól körülírt emberi jogok, és ezeknek az érvényesítését a saját államukban a szerződő felek önként vállalják. Ugyanakkor vállalják azt is, hogy ha a kötelesség teljesítése során jogvita keletkezne, annak eldöntését a Strasbourgi Emberi Jogi Bíróságra bízzák, valamint ezzel ugye értelemszerűen azt is vállalják, hogy a bíróság ítéletét magukra nézve kötelezőnek ismerik el.

Tehát mi vállaltuk, önként, amikor csatlakoztunk az Egyezményhez, és ezt a vállalásunkat törvénybe is foglaltuk. Egy magyar jogásznak, politológusnak, egyetemi docensnek nem akkora cselendzs megtalálni azt a törvényünket, amelyikben ezt a vállalásunkat a hazai jogba is beépítettük, itt van e: 1993. évi XXXI. törvény az emberi jogok és az alapvető szabadságok védelméről szóló, Rómában, 1950. november 4-én kelt Egyezmény és az ahhoz tartozó nyolc kiegészítő jegyzőkönyv kihirdetéséről. Politikus már nem biztos, hogy megtalálná, ezért ideidézem a lényeget:

46. Cikk – Az ítéletek kötelező ereje és végrehajtása

1. A Magas Szerződő Felek vállalják, hogy magukra nézve kötelezőnek tekintik a Bíróság végleges ítéletét minden ügyben, amelyben félként szerepelnek.

Tehát a képlet: mi mentünk oda, mi csatlakoztunk az Egyezményhez, a mi országgyűlésünk hozott határozatot 1992-ben az Egyezmény megerősítéséről, ugyancsak a mi országgyűlésünk iktatta 1993-ban törvénybe az Egyezményt, és úgyszintén a mi törvényhozásunk az, amelyik mind a mai napig hatályban tartja ezt, bár ki tudja, lehet, hogy Rogán már elküldte az Ipadjáról a vonatkozót, szóval hogy mi lesz hétfőn azt még nem tudni, de ma még hatályos.

Navracsics Ferike poltikikus mindezek ellenére azt mondja, hogy az ítélet végrehajtásával nem ért egyet. Harmadik félidő van. Hátulról rúgott gól van. Az van, hogy mi felkérünk, meghatalmazunk egy bíróságot arra, hogy az általunk szerződésben vállalt szabályok szerint döntéseket hozzon a vitás ügyeinkben, de ha az a döntés nekünk mégsem tetszik, akkor azt nem fogadjuk el. És Navracsics politikus képes ezt úgy elmondani, leírni, hogy közben Navracsics jogász, satöbbi nem üvölt ki belőle elkeseredetten: hé, öreg, irtózatosan büdös ám a pofád, nem zavar?

Nemis minden ollyan, mint ama’ Római nagy embernek Duilliusnak a’ felesége: mert midőn e’ nagy ember vötte vólna eszébe, hogy irtóznak a’ több nagy Rendek mellett ülni a’ Tanátsban, mondgya otthon a’ Feleségénak: miért nem mondotta vólna meg eddig, hogy az ő szája büdös? Imez azt feleli, hogy az ő elméjére sem vötte vólna; mivel azt gondolta, hogy minden Férfiúnak ollyannak kell lenni a’ szájának.

Oké, rendben, a hazai politikusnak büdös a pofája, és ezt észre se venni, hiszen közmegállapodás lenne arról, hogy nálunk minden politikus esetében ollyannak kell lenni a’ szájának, de mi van a jogászemberrel? A politológussal? Az egyetemi docenssel? Tanár úr, nem lenne ideje már egy kis öblögetésnek? Vagy én nem értem ezt az országot, és immáron eljutottunk oda, hogy ez a penetráns szájszag egy egyetemi docensnél is elfogadhatónak, természetesnek  tekinthető? Na, ha csak úgy nem.

Az egésznek persze az a diszkrét bája, hogy közben megy a szemforgató nemértés, hogy itt ez az Európa, meg a Nyugat, és nagyon akar valamit tőlünk, de fogalmunk sincs, hogy mit. Valami jogbiztonságról mekegnek, és mi fel nem foghatjuk, hogy mi bajuk lehet Szájernével, mi a francért nem jönnek ide befektetni a milliárdjaikat, miféle kiszámítható környezetről brekegnek ezek. Sír Ferike, mert nem akarnak vele focizni. Ez van, ma már azért akad másnak is focilabdája, tán még az is meglehet, hogy jobb is és szebb is, mint a Ferikéé. Sebaj, majd jönnek azok játszani, akiknek nincs. Albán-magyar két jóbarát. Köszöntjük a tádzsik-magyar örök és megbonthatatlant! Kumisznagyhatalom leszünk, bárki megláthassa!

És közben Navracsics tanár úr pofája nem szakad le Navracsics politikustól, valamint a konzervatív ifjúság is lelkesen szippant bele az áérba: á, ugyan már, milyen bűz??? Milyen szerencse, hogy végre felszámolják kis hazánkban a jogászképzést, úgyse tud mást a sok hülyéje, csak fintorogni. A politikus, az az igazi tudomány, csak érteném, hogy akkor mi a büdös kénköves leheletért hívja magát Navracsics elsősorban jogásznak, politológusnak, egyetemi docensnek, és csak mintegy végső soron politikusnak?

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521168-6a03cd4ee837b' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521168&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521168-6a03cd4ee837b&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521168-6a03cd4ee837b' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

Next Post:

Rendbe tettük az adórendszert

207 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. amergin szerint:
    2012.04.21 21:01

    Biztató kilátások. Öröm lesz itt élni 2014 után. Amúgy a Fidesz-timeline egy okos ötlet. Meg is nyerhet az ellenzéknek vagy 5-10 ezer embert.

    Hiv.: [@amergin:](#comment-244967)
    Loading...
  2. ipartelep szerint:
    2012.04.21 21:04

    @Mária:
    Hogy miért az EU ügye is ami itt folyik? Ez egyszerű: Azért mert ez az ország is tagja az EU-nak. Vagyis ez egy közvetlen kapcsolat, sokkal közvetlenebb, mint pl. az a kapcsolat, amely a NATO-t Afganisztánhoz köti, vagy ami miatt Boszniában, Koszovóban, Líbiában, Szomáliában (nem eléggé), stb. beavatkoztak. És most nem arról beszélek, hogy itt is be kellene hasonlóképpen avatkozni, nagyon nem arról. Hiszen itt nincs háború. Hanem éppenséggel arról, hogy tajgai vagyunk egy klubnak, amelynek nem tartjuk be a játékszabályait, vagyis romboljuk a klub kohézióját.
    De mivel ez a klub csak egy laza, erélytelen sóhivatal, amely nem tudja kezelni a sorai közé furakodott szalonképtelen egyedeket, nem lesz semmi. És ezt Orbán jól tudja, és előre röhög a markába.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-244968)
    Loading...
  3. Fufo szerint:
    2012.04.21 21:05

    @amergin: Én nem vagyok közgazdász, de szerintem az ismerőseidnek igaza van.

    Hiv.: [@Fufo:](#comment-244969)
    Loading...
  4. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.04.21 21:06

    @hattyú: Látom, a gonoszt valami olyannak képzeled, ami zseniális és elegáns, mint egy vámpír.
    Vannak ilyen csürhe féle gonoszok is.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-244970)
    Loading...
  5. Measurer szerint:
    2012.04.21 21:21

    @maroz: A vörös csillag- kérdése megosztja az EU-t, hiszen rajtunk kivül Lengyelo.,Lettország és Litvánia is tiltja, Szlovénia pozitiv értelmezésben náci- és fasizmus ellenes jelképnek tartja,ismét máshol Szlovákiában, Cseho-ban és Észor.-ban történtek politikai vagy tv-alkotási kisérletek tiltásáról. A 2008-as Vajnai-itéletben az EEJB a EJE 10.cikkelyével ütközést állapitott meg, és a kommunizmusban rárakódott negativ megitéléssel szemben a vörös csillag általánosabb használatára hivta fel a figyelmet, ráadásul megállapitotta, hogy az adott esetben társadalmi felháborodást sem keltett. Ezt az itéletet azonban sem az akkori sem a mai magyar tv-hozás nem adaptálta.

    Hiv.: [@Measurer:](#comment-244971)
    Loading...
  6. maroz szerint:
    2012.04.21 21:21

    @szabodenesnk: A határozati javaslat indoklása is cuki:

    „A Fratanoló kontra Magyarország ügyben az Emberi Jogok Európai Bírósága olyan tényállás alkalmazása miatt marasztalta Magyarországot, amely korábban már kiállta az alkotmányosság próbáját, azt az Alkotmánybíróság a 14/2000. (V.12.) AB határozatában alkotmányosnak minősítette, tehát annak a jogrendszerben való fenntartása és egyedi esetekben való alkalmazása összeegyeztethető a demokratikus elvekkel és hazánk történelmi múltjára is tekintettel a szabályozás fenntartása indokolt.”

    Én most hirtelen elképzeltem, amint a jogi karon 199x-ben egy Navracsics nevű diák nagy merészen előadja a fenti érvelését egy vizsgán. Érdekes élmény lett volna, szerintem még a folyosón ülők ereiben is megfagyott volna a vér a vizsgáztató üvöltésétől. 🙂

    Ezek szerint ma minden további nélkül ezt, így elő lehetne adni. Nos, ebben az esetben tényleg indokolt a jogászképzés hazai felszámolása. :)))

    Hiv.: [@maroz:](#comment-244972)
    Loading...
  7. maroz szerint:
    2012.04.21 21:26

    @Measurer: Ismétlem, ez teljesen indifferens. Lehetett volna bármelyik más konkrét ügy is, én nem erről beszéltem és nem is ez a lényeg.

    Hanem az, hogy Magyarország igazságügyi minisztere azt a látszatot kelti, hogy egy jogerős bírósági ítéletet bátran figyelmen kívül is hagyhatunk, ha nekünk olyan kedvünk van. Ez az, ami engem elszomorít. Ehhez képest bármiféle veres csillag lényegtelen mellékszál.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-244973)
    Loading...
  8. Measurer szerint:
    2012.04.21 21:44

    @maroz: Ez nem „bármely” ügy. Mo. most nem lapithat, mint tette ezt 2008-ban a 33629/06 sz. Vajnai ügyben. Vagy tv-t kellene módositani, erre a jelenlegi kormánynak nincs politikai felhatalmazása, vagy kifejezni, hogy ragaszkodik az önkényuralmi jelképeket tiltó tv-hez. Ettől még az EEJB határozatát végre kell hajtani.

    Hiv.: [@Measurer:](#comment-244974)
    Loading...
  9. maroz szerint:
    2012.04.21 21:55

    @Measurer: Én is azt tippelem, amit szempontpuska kolléga, hogy ez az ogy-határozat nem más, mint egy kis ungabunga, és majd valami soron következő salátatörvényben nagy ravaszdi módon elrejtve mégiscsak módosítják a Btk-t. Valahogy, valamennyire. Legalább annyira, hogy még pár évig el lehessen húzni ezt a vitát, és mit lehessen tudni, addig bármi történhet, még az is lehet, hogy újból kötelező lesz a csillag. Valamelyik.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-244975)
    Loading...
  10. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.04.21 22:08

    @maroz: Ez egy jelképes ügy…
    Annak a jelképe, hogy az eu komcsikat véd,… tehát komcsi.
    Vagyis aki antikomcsi, annak az eu ellen – kell – harcolni.
    Mert mintha ezen a ponton nem lenne egységes a hülyetábor.
    Vannak még jobboldalon, akik eu-pártiak.
    Na, ennek ezzel vége.
    Egy a tábor, egy a zászló…
    Fognak itt még miniszterek is eu zászlót égetni.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-244976)
    Loading...
  11. Fufo szerint:
    2012.04.21 22:28

    @Dr. simonmondja.: És kilépünk az EU-ból? Ezt is bevenné a Fideszes tábor gyomra?

    Hiv.: [@Fufo:](#comment-244977)
    Loading...
  12. Measurer szerint:
    2012.04.21 22:33

    @maroz: Végül is Lengyelországban úgy oldották meg, hogy nem sorolták fel a jelképeket, igy viszont a tv aligha végrehajtható. (ECHR-esetet nem találtam). A balti-államokban inkább a szovjet-jelvények tiltása áll középpontban. A magam részéről szocialista brigád-jelvényeim kitűzésétől egyszer s mindenkorra elálltam.

    Hiv.: [@Measurer:](#comment-244978)
    Loading...
  13. zembertelen szerint:
    2012.04.21 22:35

    Működik az agymosoda. Még értelmes emberek esetében is.
    Bár egyszer eljő a kijózanodás is. Na akkor van szar.

    Hiv.: [@zembertelen:](#comment-244979)
    Loading...
  14. Vortumnus (törölt) szerint:
    2012.04.21 23:03

    @ipartelep:

    nem tudom mire gondolsz. a népet nem lehet lecserélni.
    nem kevés embernek tetszik a kormány, vagy inkább a jobboldalra szavaznak a bal helyett.
    ez egy ilyen ország.

    Hiv.: [@Vortumnus (törölt):](#comment-244980)
    Loading...
  15. fidesz = házmesterek pártja szerint:
    2012.04.21 23:06

    fideszes politikus = bűnöző.
    Miért pont navracsicska elvtárs lenne más?

    Hiv.: [@fidesz = házmesterek pártja:](#comment-244981)
    Loading...
  16. fidesz = házmesterek pártja szerint:
    2012.04.21 23:07

    @Vortumnus: ez a baj, hogy oldalakra szavaznak sokan és nem az ország érdekeit nézik.
    A sok fideszes birka még most is rendkívül boldog, amikor tönkretették az egészségügyet, lerombolták a demokrácia látszatát is, felszámolták a jogbiztonságot stb. stb. stb.

    Hiv.: [@fidesz = házmesterek pártja:](#comment-244982)
    Loading...
  17. fvipera szerint:
    2012.04.21 23:10

    Viktor rámegy a cca. 33 MDEUR devizatartalékra, amivel szemben áll nagyjából azonos mértékű devizaállamadósság (az egyszerűség kedvéért legyen 30MDEUR). A helyzetét nehezíti, hogy cca. 5400 MDFt (ez most 18 MDEUR) a lakossági devizahitel és további 900 MDFt (ez most 3MDEUR) összegű az önkormányzati hitel.
    Szerintem iktornak nem áll szándékában az államadósságot átütemezni, szélső esetben megtagadni a fizetését (legalábbis egészen addig, ameddig ez az elfogadott norma a világban). A kormányzat hitelének átlagos lejárata 3-4 év közötti, az önkormányzatok adósságáról nincs információm, a lakosság devizaalapú ingatlan hitelei hosszú távúak.
    A fenti számok; azaz a 33MDEUR követelés és 51MDEUR kötelezettség, nem festenek túl jól, azonban figyelembe kell venni még néhány körülményt: export import egyenleg erősen pluszos (2-3 MDEUR/év); továbbá a lakosság rendelkezik 3-4 MDEUR devizabetéttel. Várható, hogy az export-import egyenleg rövidtávon tovább javul, mivel a forint nagy nyomás alá kerül a devizatartalék csapraverése okán (illetve nem idulnak beruházások), más kérdés, hogy az export-import egyenlege nem a kormányé (ezen persze lehet segíteni tőkekorlátozással. ld. lent).
    Vélhetően a forintot óriási nyomás alá helyezi a piac, kérdés, hogy viktor megpróbálja-e tehetséges surányi tanítványként „odatenni, ahova csak akarja” vagy sem. Ha igen, akkor az a kérdés, hogy hány MD EUR szükséges a tévedés belátásához (optimális esetben 3-4 MD EUR elégetését követően feladja az akkori MNB elnök (értsd. viktor) a forint védelmét. Az árfolyam tehát mindenképpen összezuhan.
    Figyelemmel a forint várható összeomlására, felmerül, hogy mégiscsak kevés a devizatartalék és az emberek devizabetétje az állam, önkormányzat és lakosság devizakitettségével szemben. A békát tehát le kell nyelni a labancoknak (értsd. osztrák, német bankok); lesz még itt devizahitelesek megmentésére irányuló újabb program/pogrom.
    Ha fentiek esetleg valóra válnak, akkor előbb-utóbb kötött árfolyamrendszert (értsd. a forint keresztárfolyamát a kormány határozza meg, nem a piac) kell majd viktornak bevezetnie, továbbá tőkekorlátozásokat (minden határon túli tranzakció, amikor deviza kifizetés történik, a kormány jóváhagyását igényli; ez a rendszer volt a 90-es évek elejéig).
    A kérdés: tőkekorlátozásokból szükségszerűen következik-e a szabadságjogok korlátozása (még viktor legnagyobb jóindulata ellenére is). Ilyen tipikus szabadságjog az utazás szabadsága, amelyet extrém helyzetben tiltani kell, nehogy az engedetlenek külföldre menekítsék a deviza cash-t. Felmerülhet a deviza beszolgáltatás kényszere is.
    Szerintem navracsics nem gondolta még egészen végig azt, milyen messze kell majd elmennie a demokrácia felszámolásában.

    Hiv.: [@fvipera:](#comment-244983)
    Loading...
  18. ipartelep szerint:
    2012.04.21 23:12

    @Vortumnus:
    Nem akarok rosszat ennek a blognak, ezért inkább nem írom meg, hogy mire gondolok lehetséges megoldásként.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-244984)
    Loading...
  19. Vortumnus (törölt) szerint:
    2012.04.21 23:38

    @ipartelep:

    te tudod

    Hiv.: [@Vortumnus (törölt):](#comment-244985)
    Loading...
  20. ob.szerver szerint:
    2012.04.21 23:39

    @hattyú:

    „Fidesz jelenlegi vezetésében semmi, de szinte szó szerint semmi tudatos nincs.”

    Dehogyisnem. Teljesen tudatosan, megfontoltan, konzisztensen és konzekvensen építették ki az állammaffiát. Minden tettük ezt szolgálja,a demokratikus intézményrendszer lebontásától, a közigazdatás szétzilálásán, a média kisajátításán át a az igazságszolgáltatás minden elemének megszállásáig. És ehhez annyira ragaszkodnak, hogy az egész világgal szembemennek érte, okozzon ez bármilyen horribilis veszteségeket az országnak. Our pain is their gain. Semmi más nem számít.

    Hiv.: [@ob.szerver:](#comment-244986)
    Loading...
  21. nu pagagyí szerint:
    2012.04.21 23:39

    Ha még tanár valahol, rúgják ki. Hozzáhülyült a Fidesz színvonalhoz.

    Hiv.: [@nu pagagyí:](#comment-244987)
    Loading...
  22. fidesz = házmesterek pártja szerint:
    2012.04.21 23:44

    @nu pagagyí: te valamit félreértesz! A fideszben (a szavazókon kívül) egyetlen hülye van, őt orbán viktornak hívják. Ez a szerencsétlen, szellemileg teljesen leépült alak az egyetlen, akinek leginkább orvosi kezelésre lenne szüksége, ha nem zárták volna be a Lipótot.
    A többi nem hülye, nagyon nem. Csak gazember.

    Hiv.: [@fidesz = házmesterek pártja:](#comment-244988)
    Loading...
  23. ipartelep szerint:
    2012.04.21 23:47

    @ob.szerver:
    Ez szó szerint így van.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-244989)
    Loading...
  24. Dr. No szerint:
    2012.04.21 23:59

    Orbán szerint a kormány olyan Magyarországot akar teremteni, amelyik a saját tengelye körül forog.
    fn.hir24.hu/gazdasag/2012/04/19/orban-a-richter-magyar-sikertortenet%281%29/
    V. ö. „hülye vagy, csak nem forogsz” – de.

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-244990)
    Loading...
  25. gunfight szerint:
    2012.04.22 00:18

    öröm nézni, ahogy sír a sok komcsi…

    Hiv.: [@gunfight:](#comment-244991)
    Loading...
  26. fidesz = házmesterek pártja szerint:
    2012.04.22 00:45

    @gunfight: te seggfej! Nem tűnik fel, hogy a pártod a legkomcsibb ebben a kurvaországban? Perszehogy nem, mert annyira buta vagy! 😀
    (azért kérdezd meg anyádat, ha még él egyáltalán, hogy a gyógyszereiért mennyivel fog többet fizetni júniustól! Hogy mennyire fogja élvezni, hogy „csúcsidőben” nem veheti igénybe a nyugdíjas kedvezményt a BKV-n! Vagy ha még nincs annyi idős, akkor mennyire örült, mikor kirabolták a nyugdíjpénztárakat az elvtársaid!
    Már feltéve, hogy a kevéssé tisztelt családod nem egyike ezen államilag kivitelezett fosztogatás kedvezményezettjeinek…
    (ha az, akkor viszont van okod rettegni a köv. választásoktól, mert esélyes, hogy sitten végzitek… jobb esetben… De talán az ilyenek kedvéért visszaállítják a fidesz utáni kormányok a halálbüntetést is)

    Hiv.: [@fidesz = házmesterek pártja:](#comment-244992)
    Loading...
  27. Netuddki. szerint:
    2012.04.22 00:46

    Aztán kiatökömet érdekli, hogy egyetért vagy nem ért egyet az ostoba parasztja? Hajtsák végre ami penitenciát kiszabtak rájuk a náluk fényévekkel okosabbak vagy húzzanak a véresbe. Már úgyis épp ideje lenne…

    Hiv.: [@Netuddki.:](#comment-244993)
    Loading...
  28. Kettes szerint:
    2012.04.22 00:51

    @Measurer: Hogy mire nincs a jelenlegi kormánynak politikai felhatalmazása? Hát úgy szájon vág téged Kövér László, hogy kiköpöd a fogadat! A jelenlegi kormánynak _MINDENRE_ van felhatalmazása. Chuck Norris a jelenlegi kormánytól kér felhatalmazást, hogy Chuck Norris legyen.

    ;-))

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-244994)
    Loading...
  29. Netuddki. szerint:
    2012.04.22 00:52

    @szócska elvt. a cukorbetegek kiirtására készül: Ez egy kretén, csak meg kell nézni a blogjait. Kár miatta a billentyűzetet koptatni.

    Hiv.: [@Netuddki.:](#comment-244995)
    Loading...
  30. fidesz = házmesterek pártja szerint:
    2012.04.22 01:15

    @kovi1970: érdemes kiadni egy ilyen elmebetegnek az IP címed? 😉
    (egyébként tudom, de az a baj, hogy ezek a kretének szavazati joggal is rendelkeznek… és itt az eredménye 🙁 )

    @Kettes: Ö… khm… izé… Jogilag van felhatalmazása, politikailag nincs. Csak akik a politikai véleményüknek hangot adhatnának, azok két évvel ezelőtt is szartak bele az egészbe, meg a köv. választásokon is ezt fogják tenni. Ahelyett, hogy szépen összefogna a jónép és még azelőtt elzavarná a ‘csába ezt a maffiát, mielőtt totálisan tönkreteszik azt, ami a maszop után az országból megmaradt.
    (no nem úgy gondolom, ahogy az a zsebnyilas pógármester, amelyik már fegyveres „forradalmat” emlegetett)

    Hiv.: [@fidesz = házmesterek pártja:](#comment-244996)
    Loading...
  31. stefan75 szerint:
    2012.04.22 01:19

    @maroz: Hát ez tényleg lenyűgöző 🙂 🙁

    A poszttal kapcsolatban a bennem élő nyelvtannáci az alábbi kifogásokat teszi: „nem akkor cselendzs” (akkora), „poltikikus”. Tetszettek volna kevesebbet inni 🙂

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-244997)
    Loading...
  32. stefan75 szerint:
    2012.04.22 01:36

    @szócska elvt. a cukorbetegek kiirtására készül: Ha már itt tartunk, van valamilyen ötleted arra nézve, hogy konkrétan hogyan lenne kivitelezhető a maffia elzavarása? Ez most nem kötekedés, de az igényt mindenhol látom rá, megoldást viszont sehol. Senki nem mozdul, csak mondogatják ezt az elzavarás dolgot, és várják, hogy magától elzavaródjon a maffia. Attól tartok, ez így nem fog menni…

    Persze ne legyenek kétségeink, aki megmozdul, azt a rendszer eltapossa, és mindenki félti a tyúkszaros életét. De tényleg csak azokra számíthatunk, akiknek már nem maradt vesztenivalója? És ők mit tudnak tenni? És mi kellene ahhoz, hogy aktivizálódjanak?

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-244998)
    Loading...
  33. rasztaszív szerint:
    2012.04.22 02:12

    egyszerű a képlet.aki egy kis pénzt akar keresni,hordjon vörös csillagos pólót…:)))

    Hiv.: [@rasztaszív:](#comment-244999)
    Loading...
  34. rasztaszív szerint:
    2012.04.22 02:18

    @stefan75:
    nekem van.
    1%-os bejutási küszöb,évenkénti választások,népszavazással kikényszerítve.
    mindkét maffia el lenne zavarva…

    Hiv.: [@rasztaszív:](#comment-245000)
    Loading...
  35. The_Genius szerint:
    2012.04.22 05:16

    fvipera: „Szerintem iktornak nem áll szándékában az államadósságot átütemezni, szélső esetben megtagadni a fizetését (legalábbis egészen addig, ameddig ez az elfogadott norma a világban).”

    Szolok, hogy ez mar fu alatt elfogadott norma a vilagban:
    „Görögország márciusban csődbe ment. Több mint 200 milliárd euró értékben lejáró és hátralévő államkötvényeit nem volt hajlandó az eredeti feltételek szerint teljesíteni, és ezen tartozásait egyoldalúan átstruktúrálta évtizedek múlva – vagy inkább soha napján kiskedden – lejáró kötvényekké. A névértéken több mint 200 milliárd euró eredeti kötvényért cserébe kapott új görög WC papírok jelenértéke a piacon kb 100 milliárd euró, azaz az átstruktúrálás 100 milliárd eurós nagyságrendű veszteséget okozott a befektetőknek… (plusz majd amit az új WC papírokkal fognak bukni.) This is a DEFAULT. EZ ÁLLAMCSŐD. Méghozzá elég durva csőd, a márciusban lejárt kötvénysorozatnál majdnem 80%-os veszteséget jelentett, hiszen egy névértéken 100 eurónyi kötvény lejáratkor nem fizetett, a helyette kapott új WC papírok pedig csak 21 eurót érnek most a piacon. „

    Azaz a hetvegi francia valasztasokig meg kussolni kellett, hogy Sarko maradhasson. De aztan…

    Hiv.: [@The_Genius:](#comment-245001)
    Loading...
  36. Mi0 szerint:
    2012.04.22 09:28

    Az is pikáns, hogy az antikommunista eszme jegyében nem fogadjuk el az ítéletet, holott pont a kommunista rezsim alatt volt az a helyzet, hogy az állammal szemben nem nyerhettél, csak veszíthettél. Amúgy Navracsicsot nem megbántani akarom, de jogászként nem hiszem hogy tudná, mi az a private judgement procedure, pedig egy idő után a vörös csillaggal kapcsolatban elő fogjuk csalogatni…

    Hiv.: [@Mi0:](#comment-245002)
    Loading...
  37. Mi0 szerint:
    2012.04.22 09:30

    *pilot judgenet procedure, bocs…

    Hiv.: [@Mi0:](#comment-245003)
    Loading...
  38. kútásó szerint:
    2012.04.22 09:31

    @szabodenesnk: En emiatt nem aggodnek, a hallgatok nem fognak rakerdezni, mert az iq-juk valszeg meghaladja a 70-t (szemben a blog szerzojevel es a kommentelo felmajmokkal), igy kepesek kulonbseget tenni akozott, h valaki egy birosagi dontessel nem ert egyet es akozott, h nem tekinti magara kotelezonek. A hatarozati javaslat ui. azt tartalmazza, h a dontest
    1. tudomasul vesszuk (=kotelezonek tartjuk magunkra)
    2. de nem ertunk vele egyet(= jo nagy faszok vagytok ti ott starssburgban)

    sztem egyebkent mindenki hordhasson olyan jelkepet, amilyet csak akar, tehat en pl. egyet ertek a dontessel, bar tudom, h pl. horogkereszt ugyeben nem igy dontottek volna, ezert azzal is egyet ertek, h a kormany nem ert veluk egyet.

    Hiv.: [@kútásó:](#comment-245004)
    Loading...
  39. anonymand szerint:
    2012.04.22 09:41

    Tisztelt kútásó!

    1. Igen, ennyit kellett volna nyilatkozni
    2. Az egyet nem értésről illett volna hallgatni, s egy épeszű politikus valószínűleg ezt is tette volna. Az egyet nem értésről szóló javaslat előterjesztése nem vet jó fényt sem az előterjesztőre, sem amúgy is erodált tekintélyű parlamenti hatalomgyakorlásunkra

    Tisztelettel:
    anonymand

    Hiv.: [@anonymand:](#comment-245005)
    Loading...
  40. jotunder szerint:
    2012.04.22 09:41

    @kútásó: nem csak az ítélettel magával nem értenek egyet, hanem az ítélet végrehajtásával és a vonatkozó törvény módosításával.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-245006)
    Loading...
  41. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.04.22 09:54

    @kútásó: Volt már ilyen mókája Orbánnak.
    Nem is olyan rég.
    Azt mondta, hogy az Alkotmányt tiszteletben tartja, de nem tiszteli.
    Fölesküdött rá azért még…
    És az első adandó alkalommal ki is dobta a kukába.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-245007)
    Loading...
  42. ipartelep szerint:
    2012.04.22 10:09

    Látom, még tanuljátok az újfajta fidesz-kommunikációt. Vagy egye fene: narratívát. Az elején tényleg kissé szokatlan, de bele lehet jönni. Mert végül is, egyszerű. Egyetlen egy szabály van benne: Mondanak valamit, de (és) az nem azt jelenti, amit eddig jelentett. Az ellenkezőjét sem jelenti feltétlenül – bár azért gyakran -, hanem esetleges hogy mit jelent. Sőt, még az is előfordulhat, hogy nem jelent semmit, csak formailag olyan mint egy mondat.
    Hát így van ez barátaim manapság eme Kárpát-Duna kishaza tájékán.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-245008)
    Loading...
  43. royslade szerint:
    2012.04.22 10:17

    @kútásó: légy üdvözölve a kommentelő félmajmok között a 70-es IQ-ddal.

    Hiv.: [@royslade:](#comment-245009)
    Loading...
  44. maroz szerint:
    2012.04.22 10:47

    @kútásó:

    „A hatarozati javaslat ui. azt tartalmazza, h a dontest
    1. tudomasul vesszuk (=kotelezonek tartjuk magunkra)”

    Olvassuk el együtt a határozati javaslatot, vezetem az ujjaid:

    Ez ugye egy országgyűlési határozati javaslat, amelynek az előzménye az, hogy a Kormány a Franatoló-ítélet végrehajtásával kapcsolatos kérdésekről készített egy jelentést az országgyűlés számára.

    „az Emberi Jogok Európai Bíróságának a Fratanoló kontra Magyarország ügyben hozott ítélete végrehajtásával kapcsolatos kérdésekről szóló jelentés elfogadásáról”

    Tehát a szóban forgó javaslatban Navracsics egy kormányjelentés elfogadását ajánlja a tisztelt háznak. Lásd:

    „Az Országgyűlés
    I. tudomásul veszi a Kormánynak az Emberi Jogok Európai Bíróságának a Fratanoló kontra Magyarország ügyben hozott ítélete végrehajtásával kapcsolatos kérdésekről szóló jelentését,”

    Érted? Nem az ítéletet veszi tudomásul, ahogyan te olvastad, hanem a kormány jelentését veszi tudomásul.

    Utána pedig állást foglal amellett, hogy az ítéletben kifogásolt szabályozás igenis rendben lévő, valamint állást foglal amellett is, hogy az ítélet végrehajtásával sem ért egyet.

    Mi lenne, ha nagyarcúskodás helyett inkább azzal foglalkoznál, amit a poszt állít, és nem azzal, amit te abból kiolvasni vélsz, mikor szemmel láthatóan akadnak nehézségeid még egy ennyire kurta szövegecske értelmezésében is, mint amekkorácska ez a határozati javaslat?

    Hiv.: [@maroz:](#comment-245010)
    Loading...
  45. stefan75 szerint:
    2012.04.22 10:53

    @rasztaszív: A bejutási küszöbről a 2/3-os kormány dönt, nem mi. A népszavazást meg pillanatok alatt szétverik. Eleve szűkítették a népszavazásra bocsátható dolgok körét, emelték a szükséges aláírások számát, és elég könnyen ellehetetlenítik az aláírásgyűjtést (ld. LMP legutóbbi akciója). Ha esetleg mégis átmenne egy, akkor két dolog történne:
    1. Hozzácsapnák az aláírók listáját a Kubatov-listához, mint rossz káder.
    2. Ezt még nem tudjuk, de 100%, hogy van valami intézkedésük ilyen esetre. Érvénytelenítik formai hiba miatt, törvényt változtatnak visszamenőleg, vagy csak tekernek egyet a törvényen, hogy nem kötelező figyelembe venni a népszavazás eredményét 2014-ig.

    Ahol egy 100% támogatottságú iskolaigazgató sem győzhet a jóváhagyásuk nélkül, pont egy népszavazás működne?

    Nem az a gond, hogy demokratikusan nem lehetne a helyzetet megoldani, hanem hogy magát a demokráciát szedték szét. Még beszélnek róla, de már nincs.

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-245011)
    Loading...
  46. kútásó szerint:
    2012.04.22 11:00

    @maroz: @jotunder: na jo igazatok van, ezt beneztem tobb helyen is.

    Hiv.: [@kútásó:](#comment-245012)
    Loading...
  47. Vortumnus (törölt) szerint:
    2012.04.22 11:08

    @stefan75:

    de észre kellene venni, hogy az ilyesmivel váltok hiteltelenné.
    Magyarországon demokrácia van.
    Az égvilágon semmi értelme azt mondani hogy nincs, mert van, senki nem szedte szét, nem szüntette meg.
    Az tény, hogy a jogi kereteken belül, vagy esetleg azok feszegetésével próbálják szűkíteni.
    Az is tény, hogy ez sokakat nem zavar, még mindig a fidesz a legnépszerűbb párt.
    ráadásul még a nem-fideszesek egy része is a „demokrácia” szűkítését szeretné, liberális elitértelmiségiektől kezdve a széljobbosokig bezárólag.
    tényleg lehetnek is ellene kifogások.

    azt nem tudom, mennyire sikeres hívószó ez a „nincs demokrácia”, ha bejön akkor persze alkalmazni kell, de sok értelme nincs.

    Hiv.: [@Vortumnus (törölt):](#comment-245013)
    Loading...
  48. szamoai szerint:
    2012.04.22 11:12

    @stefan75:

    Ettől még azért érdemes lenne talán megpróbálni demokratikus úton elzavarni őket.
    Ha nem sikerültne mert eltrükköznék valahogyan, ahogy írtad, akkor azzal – szvsz – hatalmas öngólt lőnének. Ha egy népszavazáson megszavaznánk, hogy más választási rendszert akarunk (ne legyünk telhetetlenek: legyen 2014-től) de ezek a genyók ezt figyelmen kívül hagynák, azzal olyan iszonyatos ellenszenvet vívnának ki magukkal szemben ami természetes módon elsöpörné őket.

    Azért egy iskolaigazgató nem egy kategória egy egész néppel.. és ne feledjük, a teljes népesség körében egy év alatt 30-31%-ról 17-re esett a támogatottságuk. Egy ilyen esetleges húzás után mennyi maradna ebből a 17-ből? 10? És mennyi ideig élne szerinted egy olyan politikus aki a lakosság 10%-ával a háta mögött szembemenne egy esetleges többséggel? Feltéve persze, hogy eredményes és sikeres lenne egy ilyen népszavazás.

    Megpróbálni mindenképpen érdemes lenne – mert egyre jobban látszik, hogy vagy ez vagy fideszmaffia 20 évre bebetonozva..

    Hiv.: [@szamoai:](#comment-245014)
    Loading...
  49. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.04.22 11:14

    @Vortumnus: Népi demokrácia. A pártállamos fajtából.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-245015)
    Loading...
  50. maroz szerint:
    2012.04.22 11:23

    @Vortumnus: „azt nem tudom, mennyire sikeres hívószó ez a „nincs demokrácia”, ha bejön akkor persze alkalmazni kell, de sok értelme nincs”

    Leginkább ez az értelmetlensége zavar engem is. Jó lenne, ha a demokrácia az valami könnyen mérhető, könnyen leírható valami lenne, afféle bináris állapotokat felvenni képes izé, mint például a bal felső bölcsességfogam: belenéz a fogorvos a számba és eldönti, hogy ott van, vagy nincs ott.

    A demokrácia esetében ez nem ennyire egyszerű, és megfigyelhető, hogy a „nincs demokrácia” hangoztatói sem sűrűn vehetőek rá arra, hogy megadjanak egy átgondoltabb demokráciakritériumot, amihez lehetne mérni a mindenkori állapotokat.

    No és kontraproduktív amiatt is, mert ez tulajdonképpen egy gondolkodási folyamat lezárása, egy ítélet, nincs demokrácia, erre jutottunk, töprengés vége, jöhet a sör. Közben meg pont az lenne a fontos, hogy minél többen végiggondolják, hogy mi miatt, hogyan, milyen módon van veszélyben a mi is, és ennek mi lehet a következménye.

    Szóval Virág elvtárs, a vádiratot kérjük, nem az ítéletet. 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-245016)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • muaddib00 on Most múlik….@Grrr: @aerduloensamtonight: Nagyon remélem, hogy…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@muaddib00: Épp akartam írni róla. Ez az eddigi le…
  • Grrr on Most múlik….@muaddib00: Nyilván visszalépnek az alkalmazásától
  • ijontichy on Most múlik….@azuccahirmondoja: : Mindenesetre érdekes megnyilv…
  • Keepdreaming on Most múlik….Egyre több helyen látom a kormánypárti oldalon a S…
  • muaddib00 on Most múlik….https://24.hu/belfold/2026/05/12/atlatszo-zsarolas…
  • nyulambator on Most múlik….@azuccahirmondoja: Erdélyi választóink elsöprő töb…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….https://telex.hu/transtelex/2026/05/12/tokes-laszl…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: De osztott képernyős verzióban, ahol a…
  • ijontichy on Most múlik….@Fuxos: : Teccett mi? :-D Ja, és szegény Budapest…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Fuxos on Most múlik….Baxus, végignéztem MP Karmelitás és Tóni féle mini…
  • kiazmármegint on Viccországban bejelentenekMost, amikor ezt irom, a kormany.hu honlap erdekes…
  • nyulambator on Most múlik….@aerduloensamtonight: Én azt mondanám, hogy az elő…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@ijontichy kolléga korábbi diplomatikus kijelentés…
  • AI szagerto on Viccországban bejelentenek@excombo hát igen, erről mondjuk lassan jó lenne v…
  • excombo on Viccországban bejelentenek@AI szagerto: "TZ szakmai múltja nem tudom mivel i…
  • AI szagerto on Viccországban bejelenteneknem tudom mit gondol itt a helyi szagértő-grémium,…
  • vattablz on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földKedvenc színházkritikai rovatom a Vincenten.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Hát ha ő nem olvasgat szabadidejében bíró…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMost már tudjuk, ki a "Vidéki prókátor" https://te…
  • jack_of_all_trades on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld"beszéljünk másról" Zene füleimnek (vagy képzavarr…
  • nyulambator on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földVajon mi lesz az amcsik apukájával, most hogy bele…
  • wolff on Most múlik….@ipartelep: Mondjuk a Népszava (ott jelent meg) ép…
  • thegaben86 on Most múlik….@ipartelep: Tobbe-kevesbe egyetertek, de orbanek b…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….@Sándor Simon: Ez egyelőre és mindenekelőtt honvis…
  • tamspatrik on Most múlik….@Sándor Simon Új alkotmány már elegendő lenne ahho…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@kiazmármegint: Azt hiszem, egy darabig mindenképp…
  • excombo on Most múlik….@Sándor Simon: Kicsit leértékelné 89-et... De dram…
  • Sándor Simon on Most múlik….nem vagyok hajlandó egyelőre elismerni ezt a kormá…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: én konkrétan a mai napról írtam. Oláh…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @hakohen: 1 hónap múlva kezdődik a foci VB a…
  • Keepdreaming on Most múlik….Hiv.: @ipartelep: Pár hét és nem lesz a fidesznek…
  • hakohen on Fruzsi sem tud hibázni. @ijontichy: . Olvastam valahol, hogy Laura már a…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, OVi és szűkebb köre a napi…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, az a kétmilla lassan leapa…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @nyulambator: Én ennyire nem vagyok optimist…
  • jotunder on Most múlik….kint voltam a téren (már amennyire befértünk), ez…
  • nyulambator on Most múlik….Hát ma a cigányok egy jó részét jóidőre megnyerte…
  • Keepdreaming on Most múlik….Állítólag most már több mint 4 millió szavazója le…
  • tamspatrik on Most múlik….@ipartelep Szerintem Orbánék arra játszottak, hogy…
  • Fuxos on Most múlik….MP beszéde igen kemény volt. Lassan a leghülyébb g…
  • Keepdreaming on Most múlik….Jöhetnek az elszámoltatások akiket érint, aztán ne…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : A "kommunista", mint olyan, már rég k…
  • ijontichy on Most múlik….vitya el sem ment... de tőle én pont ezt vártam. @…
  • tamspatrik on Most múlik….Kellett egy karizmatikus, magyarán tökös fickó, az…
  • labrys on Most múlik….@ipartelep:, @nyulambator: így, pontosan így.…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: Azért Rasi az unokákkal Donaldlandból…
  • ipartelep on Most múlik….Majdnem minden jóban van/lehet rossz is (más oldal…
  • nyulambator on Most múlik….Az biztos, hogy tudományos életpályákat fognak azz…

Posztrulett

Vége az ideológiai alapú doktorik korszakának?

A választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Halkó Petra támavezetője a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Schmidt Mária volt, a dolgozat elbírálásában résztvett a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Békés Márton és a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga G.Fodor Gábor. Íme Halkó Petra dolgozata. Álljon itt egy részlet az ún. doktori disszertációból: Magyarországon a nemzetegyesítés úgy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • gornyo
  • annokkk
  • bvr
  • Psakreff
  • janszemwordpress
  • rovidec398e17c6
  • Judit Merényi
  • opiniopraesumpta
  • esztre
  • azuccahirmondoja
  • mecsekijeti
  • repulo
  • Virág et.
  • jelbeszed
  • kiazmármegint
  • labrys
  • incze
  • Grrr
  • Sándor Simon
  • istván orovecz
  • Morp65
  • Péter 2
  • lgombb
  • simonandris2
  • sgtpotrien
  • ervsebeszet
  • Czifra Zoltán
  • micike mici
  • kisa
  • Radnóti Zoltán
  • vattablz
  • SMFB
  • Tiborné Tóth
  • ipartelep
  • jack_of_all_trades
  • darnoknew
  • Gaboxhrr
  • csunyatáp
  • ikarus
  • j.alfred prufrock II
  • KennyOMG
  • Tyto
  • excombo
  • jotunder
  • Tehenész
  • onehumanoid
  • nyulambator
  • janostothmeister
  • obeszel
  • Fuxos
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d