Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05

A legolvasottabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Orbánék megtámadták Barabási Albert-Lászlót

Schmidt Mária Putyinról és az Egyesült Államokról.

2022.03.20 by jotunder

Szeretném, ha ez nem merülne feledésbe. Orbán Viktor tanácsadója. Engem több helyen jelentett már fel a terror házinénije, eggyel több vagy kevesebb, nekem már mindegy. Schmidt Mária egy antiszemita senki, aki élet és halál urának képzeli magát. Össze kellene gyűjteni az összes putyinista, Nyugat-ellenes mocskot és kiadni Fehér Könyvben, hogy amikor egyszer vége lesz, akkor tényleg vége legyen.

Van, ami visszaköszön a hidegháborúból: újra Oroszország a főmumus.

Igen, vannak próbálkozások, de Putyin nem Sztálin. Az USA azért melegítette fel az orosz veszély rémét, mert nagyon nehéz egy szétesőben lévő országot, mint amilyen Amerika, külső ellenségkép nélkül egyben tartani. Igyekeznek a kínai veszéllyel riogatni, de az orosz fenyegetéssel majdnem fél évszázadon keresztül riogattak, ami nem is volt alaptalan. Megpróbálják Putyint most a főellenség szerepébe nyomni, de Oroszország már nem a Szovjetunió. Putyinból a nyugati propaganda sokkal erősebb szereplőt csinál, mint amilyen valójában. 

…………………………

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16529122-6a090a70a3426' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16529122&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16529122-6a090a70a3426&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16529122-6a090a70a3426' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Három magyar ERC-grant !

Next Post:

Kis esti karmelitológiai fejtegetés

61 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. Podvinecz marsall szerint:
    2022.03.24 08:03

    @ijontichy: fűzöld Favorit, szögletes lámpával. A nyereg rugójába mindenféle bele tudott akadni. Szerintem még meg is van valahol, lassan műemléknek számít.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-316217)
    Loading...
  2. Morp65 szerint:
    2022.03.24 09:50

    bicaj:) 20-30 fős bandákban jártunk az ltp-n; Amikor mondtam apámnak, hogy nekem versenybicaj kell, megkérdezte, hogy miért is? Háát, mert kontrással nehéz biciklifocizni! Majdnem kikaptam:) Favorit volt a sláger, a szputnyik sztem a nyomába sem ért; Valóban drága volt, így én egy 26-os „mini-favoritot” kaptam, ha jól emlékszem escort néven; József utcából első váltó, aztán dinamó helyett laposelem, 2 szögletes lámpa a villára, féklámpa, km-óra (sebességmérővel) stb; Igazi kedvencem volt; Már gimis voltam, amikor Csepelről lehetett „szerezni” Pannónia bicajt (szerezni: protekció, kommunista szombaton szerelte össze – energetikus – anyum) Drága volt, de itthon nem árulták, mindet vitték nyugatra – áron alul – eladni, hogy a devizahitelt törleszthesse a gyár..
    De ha már 2 kerék: Simsonról „lemaradtam”, nagyapám verhovináját, majd Jawa-ját nyúztam.. A banda (1-3 évvel voltak idősebbek) már elhagyta a Simsont, és váltottak MZ TS-re, de én nem tehettem le „külön” a motor-jogsit, csak 2 évvel később az autóval együtt, de akkor ’83. jöttek be az ETZ-k, így azzal kezdetem; Az első-generációs (első még dobfék, egyenes kipuff) nagyon ment, a P20-kat is odaverte, cserébe képes volt 6 liter felett fogyasztani 100-on:)

    Hiv.: [@Morp65:](#comment-316218)
    Loading...
  3. fikarus szerint:
    2022.03.24 17:37

    @szazharminchet:
    Azért ’93-tól ’98-ig még VAX/VMS-en ment a tőzsdei kereskedés.
    A Reuters forex kereskedése még 2005-ben is azon ment (legkisebb tét 1M USD), mert garantált válaszidőket adott. Sokáig nem tudták lecserélni pl. Windows-ra.

    Hiv.: [@fikarus:](#comment-316227)
    Loading...
  4. Péter 2 szerint:
    2022.03.24 20:48

    @fikarus: Biztos így volt, de azért a VAX/VMS és a Windows mellett és között azért akadtak még egyéb lehetőségek is. Nem állítom, hogy nem tudok akármilyen hülyeséget elképzelni, de biztos vagy te abban, hogy bárki akarta volna Windowsra cserélni? 🙂

    Hiv.: [@Péter 2:](#comment-316230)
    Loading...
  5. ijontichy szerint:
    2022.03.24 21:25

    @fikarus:: A ’80-as évek végén Billy boy jó érzékkel elszipkázott néhány embert (Cutler &al) a DEC-től. Fontos szerepük volt abban (virtual memory, multiprocessing), hogy az NT 3.5/4.0 végül egészen használható oprendszerré vált. A ’90-es évek elején a kanadai cég, ahol dolgoztam, MS partner (is) volt. Havonta kaptuk a bétákat. Addig az OS/2 számomra sokkal ígéretesebbnek, stabilabbnak tűnt, de híján volt fejlesztőeszközöknek. Máig nem értem az IBM miért engedte el.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-316231)
    Loading...
  6. vattablz szerint:
    2022.03.25 10:00

    @Morp65: Szerintem „Eska” névre hallgatott az a mini-favorit. Én úgy emlékszem, hogy ilyen néven a cseh Favorit szlovák utánzatát gyártották. Nem volt az se nagyon rossz, de nehezebb volt. A csehszlovák biciklikhez alkatrészeket is lehetett kapni Csehszlovákiában (a rozsnyói bicikliboltot elneveztem „Kerékpáren”-nek), a magyarhoz és oroszhoz viszont Magyarországon se nagyon.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-316236)
    Loading...
  7. szazharminchet szerint:
    2022.03.25 10:19

    @fikarus:
    Az OK, de ott pénz nem számít. Ugyanazért a pénzért már a 90-es évek végétől nagyobb számítási teljesítményt kaptál PC/Linux rendszeren, nem beszélve a kényelemről (a Unix rendszereken a pipe-ok, és a sok-sok kis, egy egyszerű feladatot megoldó utility miatt nagyon hamar egész komplex dolgokat tudsz megoldani, és elég a Kernighan/Pike-könyvet olvasgatni egy kicsit, míg a VMS sokkal nehezebben tanulható). Nyilván ára van: a Unix-ot eredetileg „barátságos” környezetbe szánták, a biztonsági funkciók egy része (shadow password) utólag van ráfuserálva, egy része (permissions, groups) pedig naiv.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-316238)
    Loading...
  8. Morp65 szerint:
    2022.03.25 12:05

    Hiv.: @vattablz:: igazad van, tényleg Eska! THX

    Hiv.: [@Morp65:](#comment-316244)
    Loading...
  9. fikarus szerint:
    2022.03.25 16:55

    @Péter 2:
    OFF
    Szerintem próbálkoztak a Windows-zal is, de nem sikerült.

    Hiv.: [@fikarus:](#comment-316251)
    Loading...
  10. fikarus szerint:
    2022.03.25 17:03

    @ijontichy:
    OFF
    Cutler elszipkázása nagy veszteség volt a DEC-nek, és nagy nyereség Gates-nek. Nem tudom ismered-e legendát, de VMS és WNT egymást követő betűk az ABC-ben. Állítólag ez is Cutler ötlete volt. A lényeg: az IBM és a DEC is elcseszte, így lett Gates a király, a világ szerencsétlenségére.

    Hiv.: [@fikarus:](#comment-316252)
    Loading...
  11. fikarus szerint:
    2022.03.25 17:16

    @szazharminchet:
    OFF (még mindig)
    A VMS-be tettek egy POSIX felületet, de már (az is) elkésett. Lehet, hogy a VMS kicsit nehezebben volt tanulható, de DCL-ben bármit meg lehetett oldani, amit a UNIX shellek tudtak. Kedvencem, hogy DCL-ben (ami ugye egy oprendszer parancsnyelv) írtam egy hálózati szerver programot (vagy 10 sor), és PC-re assembly-ben írtam egy klienst ( ~50 gépi utasítás), és ezek vígan kommunikáltak.

    Hiv.: [@fikarus:](#comment-316253)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@sandy-gravity: ez egy meglehetősen kínos szelleme…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: : Azt @kettes követte el. Korai szocia…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMár 2014-ben... :-( https://telex.hu/belfold/2026/…
  • sandy-gravity on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Tudományon kivülről ez igy látszik: https://hungar…
  • hakohen on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból). Mintha a kedves kollégák nem tudnának olvasni. H…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@jotunder:: éppen az a kérdés, hogy mihez tudunk a…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Hiv.: @jotunder: Tehét egy úgynevezett Orbán-féle…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Erről valóban nem beszélt, de azt szerintem elég j…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@fortin2: olyan tudásról lenne szó, ami Magyarorsz…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@mzoltan:](#comment-354637) nem beszélt arról, hog…
  • Grrr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Az AI használata fogja most a termelékenységet és…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: beszélsz itt hülyeségeket, rémisztő. :…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@poszt: Emlékszik itt még valaki az ESS projekre/p…
  • wolff on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Ugye, Krauszról pontosan tudjuk - molekuláris ujjl…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: Tanács Zoltán megszólalása nagyon remé…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)https://www.facebook.com/tanacszoltan.tisza/posts/…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A 444 cikke szerint évre bontva ez az összeg (amit…
  • labrys on Viccországban bejelentenekYa nos chingamos :)
  • labrys on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Arányok.
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: elvi és általános szinten teljesen igaz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."I'm not looking to have somebody go independent."…
  • nyulambator on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: És ha a göréysége jelentős mértékben a…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@labrys: az a kérdés, hogy egy bíróság hogyan ítél…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@nyulambator: : "Kell oda pénz" Ja, mert tény, hog…
  • aerduloensamtonight on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A tiltakozók a kuratóriumi tagok. A kuratóriumi ta…
  • nyulambator on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Kell oda pénz, de csak akkor, ha már garantálható,…
  • tamspatrik on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Úgy látom, hogy az alapítvány békülékeny hangnemet…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: Indul az "Operation: A Haza nem lehet…
  • Podvinecz marsall on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről: @Grrr: (széljegyzet: Karajan árja-nagynémetező k…
  • ipartelep on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA pincér megint közbeszól. Én azt gondolom, hogy h…
  • apokalipszistmost on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlha valakitől szeretnék tanulni a a választási rend…
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@tubarozsa: a szakmai részével teljesen egyetértek…
  • tubarozsa on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA nem létező tudományos teljesítménye miatt problé…
  • repulo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMráz Romulus Augustulus.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz ELTE summa cum laude PhD-vel jutalmazott nem ol…
  • vattablz on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMiért? Illés Zoltán egyenesen a CEU-n oktat(ott).…
  • naki on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNewton is egy kicsinyes, bosszúszomjas kretén volt…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mondjuk a Tisza István majd' akkora ge…
  • nyulambator on Orbánék megtámadták Barabási Albert-LászlótSzinte napra pontosan öt év telt el: https://www.s…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Sokba van egy TV. Ki tudja, meddig t…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@Geo: Itt van az obligát "Azért egy Carl Schmitt,…
  • tgr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz önmagában jó dolog, ha ideológiailag sokszínű a…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlKíváncsi lennék én is, hogy hogyan hozták ki a szá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAmikor túl alacsony a vérnyomásom, a Hír TV-n a Pa…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok (valójában kicsit sem), mit lép az…
  • Geo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem rossz szakember - de mint tudjuk, a nácik is e…
  • aerduloensamtonight on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem a téves mérés a gond... "Mrázt kollégái ugyani…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@jotunder: Nem a Buddha esete volt a hír (bár neke…
  • mzoltan on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlÉrzelmileg érthető a felbuzdulás a "fasiszta állam…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@nyulambator: én csak azt írtam, hogy "hm". ismere…

Posztrulett

Vége az ideológiai alapú doktorik korszakának?

A választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Halkó Petra támavezetője a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Schmidt Mária volt, a dolgozat elbírálásában résztvett a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Békés Márton és a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga G.Fodor Gábor. Íme Halkó Petra dolgozata. Álljon itt egy részlet az ún. doktori disszertációból: Magyarországon a nemzetegyesítés úgy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • lgombb
  • tamspatrik
  • darnoknew
  • naki
  • Virág et.
  • ervsebeszet
  • onehumanoid
  • sgtpotrien
  • LibaLeontin
  • DarthVader
  • bvr
  • csunyatáp
  • Keepdreaming
  • Tyto
  • apokalipszistmost
  • Bogomil
  • aromo44
  • vattablz
  • Mikonu
  • j.alfred prufrock II
  • annokkk
  • macskahala
  • rovidec398e17c6
  • janostothmeister
  • Tiborné Tóth
  • muaddib00
  • László Majoros
  • KennyOMG
  • Radnóti Zoltán
  • opiniopraesumpta
  • anna007dor
  • mzoltan
  • Hector Kapitány
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • ra0213
  • Morp65
  • simonandris2
  • Grrr
  • V.A.Lacky
  • aerduloensamtonight
  • mecsekijeti
  • Psakreff
  • esztre
  • wolff
  • Geo
  • tulajdonkppen
  • repulo
  • azuccahirmondoja
  • hakohen
  • nyulambator
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d