Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt)

Viccországban bejelentenek

2021.05.11 by Kettes

A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-134-6a2773717be2c' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=134&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-134-6a2773717be2c&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-134-6a2773717be2c' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

B. Mátyás zaklatásai miatt a blog egyelőre szünetel

Next Post:

Fudan Egyetem Magyarországon

5 638 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. annokkk szerint:
    2026.02.12 13:32

    @ijontichy: Mióta vagy ilyen szívszaggatóan romantikus ? Székely becsület ? Pont olyanok, mint mindenki. Most kelnek fel éppen az ingatlanadó elleni lázadásban. Mint nálunk a netadó ellen.
    Nem ott voltak világhíresek azok a kacsalábon forgó paloták valamelyik faluban ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350982)
    Loading...
  2. ijontichy szerint:
    2026.02.12 14:13

    @annokkk: : Off Én egy kattanással öregebb vagyok, mint Te. Ergo láttam valamennyit Erdélyből csau alatt (persze jobbára „határon innenről”, mert pár Gyilkos-tavi trip stb. nem igazán számít). Olvasd a lényeget: „személy szerint én csalódtam abban az ún. „székely becsületben” – azaz én még láttam valamit, amit ezek szerint Te talán nem. Az alcsóthy fíreg sokat tett azért, hogy ma ott tartanak, ahol. „Mindig akad egy gazember”. Ha nem akadna, vitya nem járhatna úgy posványosra é̶s̶z̶t̶ ̶o̶s̶z̶t̶a̶n̶i̶ hülyíteni, mintha csak hazajárna alcsútra. On
    Amúgy a korrupció roppant veszélyes dolog, és Mo. fertőző. Havelnek igaza volt: Isten óvja Európát. Nagyon nem tetszene egy új imádság: „A magyarok korrupciójától ments meg Uram minket” 😉

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-350983)
    Loading...
  3. vattablz szerint:
    2026.02.12 14:17

    @annokkk: Azokat a palotákat speciel a Gábor-cigányok építik (soha nem készülnek el) Bánffyhunyadon ( a mi nyelvünkön: Huedin). Itt egy jó cikk erről: https://index.hu/nagykep/2017/10/30/ciganypalotak_banffyhunyad/

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-350984)
    Loading...
  4. velotanya szerint:
    2026.02.12 17:58

    Hát én nem tudom pontosan, hogy mi az a konszenzuális szex, de valami nagyon durva lehet így hangzás után. Egy kis buzulást talán még megúszhatott volna a magyarpéter, de ezzel szerintem itt a vége.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-350986)
    Loading...
  5. annokkk szerint:
    2026.02.12 18:33

    @velotanya: Akkor kár volt poloskázni szegény MP-t. Ha az összes ágyjelenetét házivideózza az Orbán bandája.
    Nyilván a poloska is az övék volt.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350987)
    Loading...
  6. ipartelep szerint:
    2026.02.12 19:28

    Mi lesz a felvételen? Vajon meghamisítják-e MI-vel? Egyáltalán… elő mernek állni a felvétellel? Ugye itt testvérek között is arról van szó hogy MP-t a volt nője nyilvánvalóan a bűnszervezet szervezésében, elcsalta egy előre bekamerázott lakásba, és ott megdugatta magát. Az asztalra előre kiraktak drogokat is, amikből MP – elmondása szerint, és remélhetőleg – nem fogyasztott. (Mert ugye Mogyoróországon mindenki szabadon hülyére ihatja magát, de egy füves cigi elszívása már bűntett.) Szóval, egy felnőtt férfi egy felnőtt nővel, közös megegyezéssel dugott. Aztakurva, ez nem semmi!
    Sokkal érdekesebb az, hogy a bűnbanda most már ilyen módszerekhez folyamodik. Persze a lejáratás szándékán kívül itt a mindennapi botrányaikról való figyelemelterelés is cél. A rabszolgák ne az akkugyári mérgezésekkel foglalkozzanak, henem ezzel. És a végső nagy kérdés, hogy ez hogyan fog hatni arra az 1 millió bizonytalanra, akik elmennek szavazni, de még most sem tudják, hogy kire fognak.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-350988)
    Loading...
  7. DarthVader szerint:
    2026.02.12 21:46

    Peti helyében azt kérdezném, hogy nem tán az a probléma, hogy nem több férfival melegorgián, mert sajnos arra nem vállalkozik, ugyanis tériszonya van, igy nem tudna esőcsatornán távozni.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-350989)
    Loading...
  8. Grrr szerint:
    2026.02.12 22:22

    Hát ez az elmúlt év, az elmúlt egynehány évtized azért helyre tesz minket, magyarokat. A kárpát-medencei kultúrfölényt, a bokrétát Isten kalapján, no meg persze a messze földön híres magyar konyhát és vendégszeretet, a világot holnap meghódító bort is.
    De lehet innen feljebb jutni. Én is hiszem, hogy innen azért tudunk még valahova eljutni, mint ahogy Jótündér is. De ehhez először a fejekben kell rendet tenni ;). A C ligában vagyunk, a jelenlegi képességeink alapján megérdemelten; de szerénységgel, munkával, a jogállamiság helyreállításával, a piacok, a verseny rehabilitálásával, majd valami konszolidációval nem elérhetetlen a B liga.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-350990)
    Loading...
  9. martonbalint19904935 szerint:
    2026.02.12 23:03

    @Grrr:: Hát az elmúlt néhány évet elnézve a B ligába úgy kerülhetünk, hogy a többiek lecsúsznak a mi szintünkre.

    Hiv.: [@martonbalint19904935:](#comment-350991)
    Loading...
  10. velotanya szerint:
    2026.02.13 08:43

    Tegnap az volt a tippem, hogy oké, nő is meg felnőtt is, de előfordulhat egy kis kink azon a videón, amit jól megvágva és a nő elcsukló hangú vallomásával megtámogatva valamit ki lehet hozni belőle. Hiszen a nő biztosan benne volt a kompromat létrehozásában, ő kormányozta be a kamera elé a célpontot.
    De a jelek szerint nincs ilyen előre felvett vallomás – ami arra utal, hogy ez nem igazi KGB-akció, hanem Tóniék fusizták össze – most utólag pedig Evelyn már nem vállalja. Vagyis egyelőre tényleg annyi a mutatvány – a szintén elég bágyatag kokóvonal mellett, amire Menczert, Takács Pétert és Szánthó Miklóst állították rá, ami szintén nem arra utal, hogy nagyon hinnének benne – hogy olyan népszerű fideszes erkölcscsőszök mint Skrabski Fruzsina, Máthé Zsuzsa vagy Nagy Attila Tibor most teleszörnyülködi a médiát MP rendezetlen nemi kapcsolatai felett:
    https://www.facebook.com/Wblog/posts/pfbid035hyY4ZH5aAd696wtspVHVVWqV2H8otraWGFTQXmSLYsTjU11VvZLADDdV13HBzspl?locale=hu_HU
    Nemigen merek már a magyar választókra bármit bazírozni, de ez azért elég vékonkának tűnik. (De persze a gödi halálgyárról azért segít terelni így is, szóval elterelő torpedónak működhet)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-350996)
    Loading...
  11. darnoknew szerint:
    2026.02.13 08:57

    Minthogy nincs „Viccvilágban bejelentenek” rovat, meg amúgy is elég eklektikus a témafolyam, ennek kapcsán:

    „Az olimpiai helyszíneken, versenyhelyszíneken és más területeken semmiféle demonstráció, politikai, vallási vagy faji propaganda nem megengedett.”

    itt kérdezem meg, hogy csak engem zavar a nemzeti jelképek használata az olimpián?

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-350997)
    Loading...
  12. Virág et. szerint:
    2026.02.13 09:01

    @ipartelep:

    Ha még csak egy felnőtt férfi és nő közötti dolog lenne, de ez ráadásul egy férfi és a barátnője közti aktus! Az meg nem járja, hogy valaki a saját nőjét csinálja meg! Fidesznél az ilyesmire profikat szogtak fogadni, legalább kettőt, lehetőleg jachton és Pákó húzza hozzá a talpalávalót.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-350998)
    Loading...
  13. ipartelep szerint:
    2026.02.13 10:39

    Hiv.: @darnoknew:

    Nekem a nacionalizmus majdnem minden megnyilvánulásától hányingerem van, de ettől pont nincs. Azért nincs ettől, mert ez még nem nacionalizmus. Teljesen természetes, hogy a sportolók nem csak saját magukat, hanem a „poliszukat” is képviselik, és ez már az ókori olimpiákon is így volt. A nacionalizmus akkor káros métely, ha erőszakkal, széthúzással, elkülönüléssel, elllenségeskedéssel párosul, arról szól, az az eredménye. Ilyen a „sztenderd nacionalizmus”, amit magunk körül látunk a világban. A sport viszont nem ilyen, éppen ellenkező a szerepe, az hogy valamiféle összekötőkapocs, közös nevező legyen az országok között. Akivel leállok focizni, az nem ellenségem, csak a fociban akarom legyőzni, de közben tisztelem, és sportszerűen akarok győzni. A sport normálisan így működik, a nacionalizmus meg nem.
    A világ óhatatlanul a politikai integráció felé tart. Az országok egyre nagyobb tömbökbe fognak olvadni, és egy idő után megszűnnek. Az emberiség politikailag egységes lesz egy világállamban. És ez jó dolog lesz, és véget vet a politikai nacionalizmusnak. Na majd akkor, onnantól nem lesznek „nemzeti jelképek”. De addig engedjük meg nekik ezt a sportban ártalmatlan „gesztust”.
    Érzékletes példa: talán láttad az 1953-as 6:3-as meccset. Ha láttad, és csak egy kicsi affinitásod van a focihoz, akkor büszke vagy rá, hogy mennyire jól játszottak (tényleg szembetűnően jobbak voltak az angoloknál, nem csak a gólarány miatt), és azért vagy rájuk büszke, mert ők is magyarok voltak, és te is. Ez nem nacionalizmus. Még én, az internacionalista is ezt mondom.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351001)
    Loading...
  14. Grrr szerint:
    2026.02.13 12:40

    Mindeközben az EU-ban nagy felgyorsult az idő, csak kapkodom a fejemet.. Buy European, igen a többsebességes Európára, Coalition of the Willing, kereskedelmi megállapodások, …

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-351005)
    Loading...
  15. darnoknew szerint:
    2026.02.13 12:41

    @ipartelep:
    1966-ban véletlenül láttam a 3:1-es magyar-brazilt és nem hagyott hidegen. De akkor még gyerek voltam.
    Hogy az aranycdapatból ki vol magyar? Hogy én megyar vagyok-e? Hogy Bayer vagy Petőfi magyar-e? Ilyen értelmetlen kérdésekkel nem foglalkozom.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-351006)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2026.02.13 18:48

    @ipartelep: Itt most az ukrán sportoló sisakjáról van szó, amin hősi halottai képe volt, és ami miatt kizárták az olimpiáról.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-351016)
    Loading...
  17. ipartelep szerint:
    2026.02.13 19:59

    Hiv.: @annokkk:

    A kérdés szó szerint a „nemzeti jelképek használatára” vonatkozott, én arra válaszoltam.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351017)
    Loading...
  18. annokkk szerint:
    2026.02.13 20:06

    @ipartelep: Ja, értem. Azt tréfának vettem.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-351018)
    Loading...
  19. annokkk szerint:
    2026.02.14 09:18

    https://24.hu/belfold/2026/02/13/radnai-mark-magyar-peter-kamera-szoba-szakertok/
    Ezt a remek kampányfogás minél jobban sikerül, annál jobban alávág az idegenforgalomnak. De azt nem a vendégforgalom tartja el, úgy látszik, hanem a papa győzelme.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-351024)
    Loading...
  20. velotanya szerint:
    2026.02.14 10:56

    Volt egy jó részlet Tusk és Magyar Péter találkozásánál, amikor az utóbbi bemutatta a leendő külügyminiszterét:)
    – Jól hallotta, Orbán, de ez csak véletlen azonosság.
    – (sóhaj) Nekem nem kell magyarázni, Donald a nevem.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-351025)
    Loading...
  21. ipartelep szerint:
    2026.02.14 13:39

    Mit gondoltok, ha a Lókupec elveszítí a választást, bosszúból az interregnumban kilépteti az országot az EU-ból? (Azt már megtárgyaltuk, hogy jogilag megteheti, megvan a 2/3-a, és nem kell hozzá népszavazás sem.)

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351028)
    Loading...
  22. darnoknew szerint:
    2026.02.14 13:51

    @ipartelep:

    „azért vagy rájuk büszke, mert ők is magyarok voltak, és te is”

    Felnőttként már nem érzek büszkeséget mások kiválósága miatt, mint ahogyan attól is elzárkózom, hogy én szégyenkezzek mások gazembersége miatt. Márpedig a kettőt én nem tudom elválasztani egymástól.
    Hogy én magyar vagyok-e, azt pedig mindig valakik, valami alapján döntik el. Ha el akarjuk kerülni az összes ellentmondást, akkor csak az marad, hogy magyar, aki annak vallja magát. Ezzel meg az a nagyon nagy problémám, hogy hiába vallom én magam izlandinak, vagy új-zélandinak, őket ez nem hatja meg (ugye, Vattablz?), védik az „integritásukat”.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-351029)
    Loading...
  23. muaddib00 szerint:
    2026.02.14 13:57

    @ipartelep:
    Az nem jönne össze mert annyi idő alatt nem mennek le a tárgyalások és az új kormány simán mondhatja, hogy mégsem.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-351031)
    Loading...
  24. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.02.14 14:09

    @darnoknew: Annyiban azért mégiscsak a te teljesítményed is, hogy az adódból (és a szponzorok termékeinek, szolgáltatásainak vásárlásából) válik lehetővé, hogy a sportolók főfoglalkozásban lehessenek sportolók. Egy jó eredmény kis részben a te sikered is.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-351032)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2026.02.14 14:19

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:
    Mások meg főfoglalkozásban jogászok. Aztán mégis elveszít az ország minden pert más országok ellen.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-351033)
    Loading...
  26. darnoknew szerint:
    2026.02.14 14:19

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:
    Most hirtelen nem tudok ezzel a gondolattal vitatkozni, mégsem tudom a magamévá tenni.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-351034)
    Loading...
  27. ijontichy szerint:
    2026.02.14 14:59

    @ipartelep: : „Interregnum” Erről eszembe jut ’98 tavasza, amikor vitya farkafelvágva ( igen, még aznap este, az Opelcorsából épp csak kiszállva :-/ ) sietett felhívni a hornkomány figyelmét, hogy már ne hozzon az új kormányra nézve kötelező jellegű, komolyabb döntéseket. Van az a mondás, hogy mindenki magából indul ki… 😉
    Aztán ’02 tavaszán pedig ingajárat volt a földhivatalok, a kincstár, meg a stumphivatala között… Hát ez van. Halleluja jellemtemető 🙁 .

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-351035)
    Loading...
  28. ipartelep szerint:
    2026.02.14 19:32

    Jó, akkor mondok még érdekességet arról, hogy mit tehet meg a választás után a bűnszervezet.
    Tegyük fel, hogy a Tisza nyer, és a bűnbandának, + a migatyánknak együttesen sem lenne meg az 50+%-a. Ez azért fontos kitétel, mert ha meglenne nekik, akkor a Szatyor Fing természetesen a Lókupecet jelölné minielnöknek, mert nyilván azonnal szobára mennének a migatyánkkal.
    De ha kevesebb lenne bűnözőknek. Akkor érdekes módon a Szatyor Fing megteheti azt, hogy mindig a Lókupecet jelöli, és amikor leszavazza a tiszás többségű parlament, akkor újra, és újra a Lókupecet jelöli. Ezt gyakorlatilag, és ami a fontosabb: jogilag, akár évekig is elhúzhatná. Ugyanis, ebben semmiféle időbeli korlát nem köti, és nem, nem kell neki sikertelenség, vagy 40 nap után új választást kiírni – arra sincs szabály – csak „megteheti”. Hát ugye arról nem is beszélve. hogy az egész tákolmánybíróság (+ minden hatóság) az ő kezükben van.
    Csak hogy érthető legyen: a szatyor fing ezt a játékot teljesen jogosan játszhatja egészen a mandátuma lejártáig. De így ám, szó szerint. Nyilván nem gondolom, hogy így lesz, hogy ezt így meglépnék, de az aljasságuk mértéke eléggé nagy (azért ezek mégiscsak aljas fasiszta bűnözők), úgyhogy az biztos, hogy trükközni fognak, ha úgy alakul.
    És persze lenne felháborodás, és tüncikézések is. No de hány hadosztálya is van az ellenzéknek?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351040)
    Loading...
  29. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.02.14 19:47

    @ipartelep: Az egyébként teljesen hihető forgatókönyvedről az a kérdés vetődött fel bennem, hogy hányadik újrajelölés után derülne ki, hogy hoppá, ezúttal van néhány hadosztálya az ellenzéknek? A Tiszarajongók elég nagy százaléka tűnik egyre fanatikusabbnak, nagyon-nagyon (a 2022-es összellenzéknél is jobban) ki kellene ahhoz a választáson kapniuk, hogy dermedt döbbenet és feladás legyen a vége.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-351041)
    Loading...
  30. ipartelep szerint:
    2026.02.14 20:24

    Hiv.: @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:

    Nagyon kevéssé tartom azt valószínűnek, hogy a Szatyor Fing akár csak kétszer egymásután eljátszaná ezt (tehát amit fentebb leírtam). Nem azért, mert ő (SzF) egy önjáró, autonóm személy, hanem azért, mert a Lókupec nem tartaná célravezetőnek. De elméletileg, és jogilag – ahogy írtam is – megtehetik, ha nagyon akarják.
    A Lókupecnek erre azért nem lesz szüksége, mert a politikai „háttérhatalom” egy ideig így is nála marad, mivel nagyon nehéz lesz lebontani a mindenhova beépült NER-t. A gazdasági háttérhatalmáról meg nem is beszélve. Ő (a Lókupec) most valszeg úgy gondolja, hogy akkor sem veszik el a világ, ha Tisza-kormány lesz. Mert elég kevés mozgástere lesz a Tiszának, és bőven el lesznek azzal foglalva, hogy azok között az aknák között lavírozzanak, amiket ez a gazember letett, és letesz. Nem hogy a szabadságukat, hanem még az egzisztenciájukat sem fenyegeti semmi. Megmarad Hatvanpuszta, és a többi. De ha végképp minden kötél szakadna, akkor meg a multimilliárdjaival elmenne valamelyik diktátor-haverjához. Nem tud veszíteni ezen az üzleten sem.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351042)
    Loading...
  31. ijontichy szerint:
    2026.02.14 21:17

    @ipartelep: : Nagyon vergődik az állatka 😉 Az Erste, Shell… stb. elleni kirohanások röhejesek. Azzal nem értek egyet, hogy a gazdasági háttérhatalma stabilabb lenne, mint a politikai, sőt! Ahogy eddig is írtam, szvsz. a gazdasági részt jelentősen könnyebb rendberakni, mint a társadalom fejében véghezvitt puszítást. Utóbbi – optimista szemmel nézve is – még évtizedekig jelen lesz 🙁 De bárhogy is, ne igyunk – rossz mogyoró szokás szerint – előre. Először meg kell nyerni a választást, lehetőleg stabil, megkérdőjelezhetetlen többséggel.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-351043)
    Loading...
  32. ikarus szerint:
    2026.02.15 07:12

    @ipartelep:
    Szerintem hónapok óta azt készítik elő a propagandában, hogy Ukrajna befolyásolta a választást, ezért addig kell ismételni, amíg nem ők nyernek.

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-351045)
    Loading...
  33. ipartelep szerint:
    2026.02.15 10:25

    No comment: https://www.youtube.com/watch?v=8ZzC-geEZiY

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351047)
    Loading...
  34. ijontichy szerint:
    2026.02.15 12:10

    @ipartelep: : Btw. Ha mihasznáknak nem aranyhal az emlékezetük, távol tartják magukat a vityaklán uralta fityisztől. Torgyipapa (RIP) tudna erről mesélni. Ahogy ibolyka is. Pesze csak ha nem akarják valami kádéenpé-szerű matricaként végezni (és az még a szerencsésebb kimenetel rájuk nézve). Amúgy meg pár nyíltan, pacekba náculó istenbarma nem a világvége. Szerintem.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-351048)
    Loading...
  35. ipartelep szerint:
    2026.02.15 14:37

    Hiv.: @ijontichy:

    Persze, hogy nem világvége, hogy a fideszbarmok maradnak, és tönkreteszik az országot. Csak egyesek (sokak) számára világvége, akik ebben kénytelenek élni, és halni.
    Csak érdekességképpen a „világvégéről”. Te szereted a sci-fit (velem együtt). Most mondok valamit az igazi, szó szerinti világvégére – és ez nem is sci-fi. A fizikusok szerint eléggé valószínű, hogy a világunk egy „hamis vákuum” nevű „metastabil” állapotban van, ami elméletileg (de nagyon kis valószínűséggel) átbillenhet igazi vákuum állapotba. Az, hogy a világunk ilyen hamis vákuumban van, az a jelenlegi adatok szerint (a Higgs-mező, és a Top-kvark tömegétől függ, ill. a kettő arányától.) esélyes. A dolog súlyát enyhíti, hogy bőven lehetnek még rejtett paraméterek, ismeretlen tényezők, ami miatt esetleg mégsem ez a helyzet – és ez is valószínű, mert a fizikánk még nem teljes. De ha mégis, akkor az van, hogy az univerzum hamis vákuum-állapota átbillenhet igazi vákuum-állapotba, mert az stabilabb mint a hamis vákuum. Olyankor az az átbillenés valahol elkezdőgik, tőlünk akár 10 milliárd fényévnyire, és fénysebességgel terjed. Semmilyen előjele nincs (a fény sem előzi meg), és természetesen teljesen átrendezné a fizikai világot, vagyis egyik pillantról a másikra megsemmisülne minden (a csillagok, az atomok, sőt még a fideszgyíkok is). A jó hír a rosszban az, hogy míg a hamis vákuum állapota a világnak (a mostani adatok szerint) eléggé valószínű, addig ez az átbillenés nagyon-nagyon valószínűtlen.
    Ez pedig azt jelenti, hogy addig is, ezen a sártekén nekünk kell valamit tennünk a világ jobbításához.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351049)
    Loading...
  36. labrys szerint:
    2026.02.15 15:08

    Ugyan már, ne legyetek ennyire pesszimisták! Tessék, egy kis kikeleti vidámság.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-351050)
    Loading...
  37. ijontichy szerint:
    2026.02.15 16:34

    @ipartelep: : Te olvtárs! Én már 2002 óta (pár hónap megrökönyödés után, hogy mégis mit látnak addig! általam okosnak gondolt emberek) azt állítom, hogy a legalkalmatlanabb alakulat kormányzásra a vityauralta fidesz. 2010 óta már a legkártékonyabb is (és a „legnagyobb stigma Mo. homlokán”-ként fogja számontartani a történelem – a Holokauszt után). Ez az alap. Ergo minden egyes nap, amit korményközelben töltenek rossz Mo-nak. Sőt! rossz Európának, és végső soron a világnak is (ld. Mérő László zseniális felismerése 😉 – a tramplijukkal meg számoljanak el a jenkik, az az ő mocskuk 🙂 )
    Namost, ha tehetném (de nem tehetem, nomeg úgyis 99% hogy hülyék, sőt hüjjék, mint Kvarg Lipi, ha sajtot szimatol), én azt pusmognám a mihasznák fülébe (még álmukban is), hogy a legbiztosabb út a pusztulásukba (incl. a hőn szeretett „ügyük” 🙂 pusztulásába), ha bármilyen szituban a fityisszel egy tálból cseresznyéznének. A Tiszának meg azt, hogy jobb ma egy mihaszna, mint holnap egy fityisz 😉 (nyíltan náculgat). És azzal a meggyőződéssel feküdnék le este, hogy nem is hazudtam nekik.
     
    A sztorid teccik. Nem lenne időnk megijedni, ami nem rossz. Volt egy sci-fi, amiben egyszer csak a távolban életre kel egy szupernova, és kb. három nap alatt kiég a Föld. Előjel semmi (fényseb, és a teljeskörű fizikai ismeretek hiánya) , de a pusztulat sem azonnali. Szar lehet az első éjszaka után reménykedni, hogy másnap nem kel fel a szupernap 🙁 .
     
    @labrys: : What a cheerful bunch 🙂

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-351051)
    Loading...
  38. darnoknew szerint:
    2026.02.16 11:30

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:

    „Annyiban azért mégiscsak a te teljesítményed is, hogy az adódból (és a szponzorok termékeinek, szolgáltatásainak vásárlásából) válik lehetővé, hogy a sportolók főfoglalkozásban lehessenek sportolók. Egy jó eredmény kis részben a te sikered is.”

    Nem értek egyet azzal, hogy az adómból és a vásárlásaim hasznából lehet főfoglalkozásban sportolni. De még a nem főfoglalkozású versenysportolók támogatását sem látom indokoltnak, kizárólag csak a „tömegsport” támogatását fogadom el. Ezek tükrében hogyan lehetnék, miért lennék büszke az eredményeikre?
    Kiegészítésként (indoklásként?):
    – Az egyéni és olimpiai sportágak (számuk jelenleg 16–20 között mozog) közvetlen költségvetési támogatást kapnak. Mértéke 2025-ben összesen 17,72 milliárd forint.
    – A „látvány-csapatsportok” (futball nélkül!) több tízmilliárd támogatást kapnak évente. Például a Magyar Kézilabda Szövetség 2025/2026-os ciklusában egy kisebb klub is kaphat akár 10 millió forintot csak működési célra.
    – A tudományos társaságok alapvetően civil szervezetként (egyesületként) működnek. Ez azt jelenti, hogy nincs számukra garantált, „alanyi jogon” járó állami költségvetési sor, helyette egyfajta „pénzügyi puzzle-t” kell kirakniuk minden évben.
    – Egy stabilan működő, országos tudományos társaság éves állami forrásból származó bevétele (pályázatokkal együtt) általában az 5 és 20 millió forint közötti sávban mozog.
    – A tudományok támogatása – akár csak ismeretterjesztő szinten – a társadalom számára jelentős eredményekkel jár, innovációt hordoz. A sportok támogatásának eredménye, hogy egyfajta (hamis) jóérzést okoz a társadalom többségének (amit populista politikai célokra szokás felhasználni).

    Visszatérve az eredeti kérdésre, az olimpián a nemzeti jelképek szerintem politikai jelképnek minősülnek. Ezt támasztja alá, hogy az eltiltott országok sportolói nemzeti jelzés nélkül részt vehetnek a versenyen. Márpedig a politikai jelképek használata állítólag tiltott.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-351060)
    Loading...
  39. ijontichy szerint:
    2026.02.17 15:54

    Mindeközben: „Nagy Márton: Öt nagy bank maradhat!”
    https://telex.hu/gazdasag/2026/02/17/nagy-marton-ot-nagy-bank-maradhat
    Hát nem fantasztikus? Már majdnem Hegylakói magasságokban a kisgömböc. Szvsz. meg egy nagymárton sem maradhat. Remélhetőleg a választók is így látják majd 😉 . (és egy „nagybank” se kínál neki „arany ejtőernyőt”. még tönkrevágná a bankot 😀 ).
     
    Btw. ez a lézerjanó mérföldes lépéseket tesz azért, hogy egy választási perecelés után erősen valószínű legyen a pártszakadás. Adja a magyarok Istene 🙂 . Nemzetközi téren sem lenne hátrány „illiberáliáról” álmodó popdemagógoknak: lámlám még egy elmaradott abszurdisztánban is csak ideig-óráig vergődött 🙂 .

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-351077)
    Loading...
  40. muaddib00 szerint:
    2026.02.17 16:20

    @darnoknew:
    Abszolút tévesnek tartom, hogy az állami jelképeket politikai jelentéssel kelljen társítani. Nem győzök ebben a kérdésben sűrűn bólogatni John Lukácsnak aki elég méretes részben az állam átértelmezését és hagyományos értelmében jelentéktelenné vállalását tekinti a populizmus előretörésének egyik fő okának. Az állam nem egyenlő a nemzettel (nem minden állam nemzetállam), nem egyenlő egy adott politikai véleménnyel és nem egyenlő a néppel. Ilyen szempontból egy hivatalos állami jelkép minimálisan sem politikai állásfoglalás az én néztem szerint. Az orosz zászló alatt indulás pont ezen oknál fogva nem az orosz nép vagy akármi elleni állásfoglalás hanem pusztán annak a kinyilvánítása, hogy Oroszország mint állam olyan tetteket hajtott végre amelyek nem teszik lehetővé, hogy ezen a versenyen képviselve legyen. Pont ezért az, hogy az állami jelkép nélkül szerepelnek a sportolói tök más kérdés.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-351078)
    Loading...
  41. excombo szerint:
    2026.02.17 19:19

    @ijontichy: Ó, a szokásos cinizmusuk. 🙁
    Mintha nem a bankadó meg a tranzakciós illeték miatt lennének drágák a bankok…

    Hiv.: [@excombo:](#comment-351079)
    Loading...
  42. annokkk szerint:
    2026.02.19 09:27

    https://hvg.hu/360/20260219_juhasz-peter-pal-szolo-utcai-javitointezet-prostitucio-kiskoru-hazassagkotese?
    Úgy látszik, kiskorú sértett nincs, ha egyből nagykorúsítják egy gyerekházassággal. A rendőrség pedig tartja a gyertyát.
    Láttam ilyen furgonos lányszállítmányokról szerb filmet vagy 10 éve. Még jó, hogy nem magyart. Nálunk csak mesefilmek készülnek.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-351096)
    Loading...
  43. darnoknew szerint:
    2026.02.19 10:11

    @muaddib00:
    Úgy gondolom, pont a lukácsi elgondolásba illeszkedően kezeli az állami jelképeket a populista állam, felhasználva azokat arra, hogy nemzetállamot fabrikáljon az uralt területből. Nagyjából ebből fakad az eredeti, – nyilvánvalóan a napi eseményekhez kötődő, meglehetősen leegyszerűsített és provokatív – kérdésem: „csak engem zavar a nemzeti jelképek használata az olimpián?” Senki nem tette fel a kezét, ezzel választ kaptam. Meggyőzni nem kívánok senkit semmiről, csak a magányomon szerettem volna enyhíteni… 🙂

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-351098)
    Loading...
  44. ipartelep szerint:
    2026.02.19 17:43

    https://444.hu/2026/02/19/kikapcsoltak-az-aramot-a-megbekeles-haza-templomban

    Nagyon nagyot tévedek, ha azt mondom, hogy?: Ez nem nagyon történhetett meg a Lókupec engedélye/parancsa ellenére, és (2) Ezek terroristák (is).

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351111)
    Loading...
  45. ipartelep szerint:
    2026.02.19 18:06

    Van most legújabban az aljas fasiszta bűnbandának ez a kampányvideója: https://444.hu/2026/02/19/fideszes-kampanyvideo-ha-a-tisza-nyer-fejbelovik-az-apadat

    Csak arra lennék kíváncsi, hogy vajon ez már kontraproduktív lesz-e. Ezt konkrétan soha nem fogjuk megtudni, de én tippelek. Azt gondolom, hogy nem, még ez sem lesz az. Miért nem? Azért, mert aki még most is fidesz szavazó, az egy agyhalott zombi (és/vagy kisebb részük gazember, bűnöző) akikre ez nem hogy nem hat, ahnem azt mondják rá, hogy „igaz, így van”. Ilyan ma Mogyoróországon legalább 2 millió zember. (Ugye nem nagy baj, ha a zombikat zombiknak nevezem?)
    Továbbá. Van még kb. egymillió bizonytalan. Rájuk elvileg hathatna úgy ez a videó, hogy „hát ez azért már mégiscsak egy aljas felháborító hazugság”. Csak az a baj itt, hogy aki még most, ez után a 16 év után is bizonytalan… na mennyire lehet az értelmes ember? És ha nem értelmes ember, – ami nyilvánvaló -, akkor miért ne hinne a bűnbanda agymosásának? Minél többet sulykolják, annál inkább elhiszi.
    Ez a bűnszervezet nem ért a kormányzáshoz, nem ért az ország jobbá tételéhez, semmihez nem ért, egyvalami kivételével: az agymosáshoz nagyon értenek. És lőn…

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-351113)
    Loading...
  46. DarthVader szerint:
    2026.02.19 22:57

    @ipartelep:

    A Fidesz nyíltan propagálja, hogy az oroszok kivégzik a hadifoglyokat, háborús bűntettek sokaságát elkövetve. Ezt tudtuk, de a beismerés a Fidesz részéről azért új…

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-351117)
    Loading...
  47. Keepdreaming szerint:
    2026.02.20 09:03

    A felnőtt hazai lakosság egynegyede teljesen ostoba és bepalizható bármivel, 1,8 millió ember, teljes döbbenet 🙁

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-351119)
    Loading...
  48. annokkk szerint:
    2026.02.20 10:14

    https://24.hu/belfold/2026/02/20/gyermekvedelem-gyamhivatal-ujszulott-rablas/?
    Intézményesített gyermekrablás van az országban. Tömegével rabolják az újszülötteket a hatóságok.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-351122)
    Loading...
  49. ijontichy szerint:
    2026.02.20 10:44

    Nnnaaa…. már Rodolfót is összekente csiganyálával a bolsykölyök és bandája 🙁 . Gyerekként rajongtam érte 🙂 . Sokszor lépett fel kölkök között. Barátságos, közvetlen volt, és zseniális a védjegyévé vált rövidujjú ingben 🙂 .
    Ami csak kicsit is „szakrális” abban az ország, az mind fideszes turhával van összekenve :-(( ( hát… [ !!! Öncenzúrázott tartalom !!! ] a blog jogi képviselőjének szíve érdekében )
    https://telex.hu/belfold/2026/02/20/rodolfo-galvolgyi-ulti-video

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-351123)
    Loading...
  50. velotanya szerint:
    2026.02.20 11:17

    @DarthVader:
    Ebből is látszik, hogy nem tudsz egy fidesz-szavazó fejével gondolkodni.
    Logikailag így lenne, és pl. Gulyás Gergelyt is beszorította tegnap egy újságíró a sarokba – olyasmivel vágta ki magát, hogy igen, az ott egy orosz katona, aki tarkón lövi a Magyar Apát, de hát mit tehetne szegény, amikor Brüsszel és a Tisza odaküldi a magyarokat a mészárszékre – de ez csak azt bizonyítja, hogy sorvezető nélkül ő se jött rá arra, amire háromból három fidesz-szavazó (virtuális) ismerősöm azonnal*: az ott Magyar Péter, aki tarkón lő. És hogy ez hogyan jön össze? Nos kérlek: 1) Hatalomra kerül – 2) Azonnal behívót kap minden Magyar Édesapa – 3) Aki nem vonul be, azt kényszersorozzák, mint az ukronácik a kárpátaljai Magyarokat – 4) Aki pedig ezután szökik meg a frontról, azt MP kivégzi.
    .
    *Egyébként érdekes módon egy másik topik alatt annokkk is megfejtette, ő gondolom annyit foglalkozott már a fideszlélekkel, hogy szakértővé vált:
    https://www.orulunkvincent.hu/orban-anita-esete-a-feltudasu-magyar-elittel/comment-page-2/#comment-351104

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-351124)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…
  • Morp65 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Hiv.: @jotunder: engem is meglepett AR-ről mondott…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Nekem 2006 óta egyfolytában, múlhatatla…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFelmondott az MTVA vezérigazgatója. https://telex.…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@V.A.Lacky: Senki nem próbál meg elpörölni előled…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@ikarus: Nyilván nem véletlen. Hatodik Lenin inkri…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)A vezércikk címe csak véletlen hasonlóság lenne eh…
  • apokalipszistmost on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)"konzervativizmus” a jobboldaliság gyermekbetegség…
  • Vidor Ferike on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Még maguk sem tudják mit akarnak. Orbán először Na…
  • jotunder on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: bocs, most vettem észre. igen, ilyen vélem…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@tamspatrik: ez egyáltalán nincs így. három Loupe-…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@steinerzsiga: nagyon kínos, hogy ezt az embert me…
  • tamspatrik on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Az egész számomra egy generációs harcról szól, a "…
  • Grrr on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Nem szokatlan sehol sem, hogy vannak emberek, akik…
  • naki on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Kiskorú leányom kézilabdázik, múlt héten két meccs…
  • belecseppen on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: "Vajon honnan ez az ellenszenv? Kedves mat…
  • steinerzsiga on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Lazán kapcsolódik, hogy most a tudományban is van…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: : Szerintem más filmre ültünk be a mozi…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: mintha megfeledkeztél volna olyan aprós…
  • tubarozsa on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A NER egy hatalmas paraván is volt egyben, ami elt…
  • V.A.Lacky on Viccországban bejelentenek@Péter 2: Amikor a kétely mételye felségsértéssel…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Úgy újulnak meg, hogy meghosszabbítják Bicskéig? É…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Nahát?!
  • Podvinecz marsall on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)És most kb meg is háromszoroztad az elérésüket. Re…
  • Podvinecz marsall on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Pláne ilyen kontextusban, a "kiváló emberek" kifej…
  • aerduloensamtonight on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Mi az a Fidesz?
  • nyulambator on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@ipartelep: A másik oldalról nézve meg ott van a r…
  • ipartelep on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Ezzel a színészi szakmával, színházi közeggel az a…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@labrys: igazán jól csinálni valamit egy élet munk…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Igazából ez ugyanaz a dilemma, mint az, hogy az ed…

Posztrulett

Az index.hu-s rezsimszolgák egy notórius hazudozó szövegével támadják Ukrajnát (szomorúposzt)

Orbán már arról ír, hogy dollármilliárdokat küldött Ukrajna Biden megsegítésére. Ennek forrása az index.hu egy cikke. Ebben a „Just the News” oldalra hivatkoznak. A „Just the News” mögött egy John Solomon nevű őrült áll, aki évek óta hazudik össze-vissza Ukrajnáról. Egyébként a nyilasbolsi Schiffer András szvíthártja, a Koreai Munkapártot támogató kommunista megszállott Artner Annamária, egy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • ervsebeszet
  • SMFB
  • Vidor Ferike
  • lmate
  • Mikonu
  • hakohen
  • j.alfred prufrock II
  • tulajdonkppen
  • ikarus
  • janszemwordpress
  • esztre
  • steinerzsiga
  • sgtpotrien
  • tubarozsa
  • aerduloensamtonight
  • Keepdreaming
  • labrys
  • Tiborné Tóth
  • tortt49
  • rovidec398e17c6
  • Hector Kapitány
  • incze
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • torzsmokus
  • aronsatie
  • nyulambator
  • jack_of_all_trades
  • Péter 2
  • jelbeszed
  • cleantone2
  • elolhatuldoktor
  • jotunder
  • obeszel
  • micike mici
  • simonandris2
  • susyk
  • azuccahirmondoja
  • ijontichy
  • ipartelep
  • Czifra Zoltán
  • kiazmármegint
  • martonbalint19904935
  • KennyOMG
  • janostothmeister
  • apokalipszistmost
  • Virág et.
  • marysolotravez
  • istván orovecz
  • belecseppen
  • kisa
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d