Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést

Viccországban bejelentenek

2021.05.11 by Kettes

A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-134-6a2fb63ae2551' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=134&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-134-6a2fb63ae2551&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-134-6a2fb63ae2551' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

B. Mátyás zaklatásai miatt a blog egyelőre szünetel

Next Post:

Fudan Egyetem Magyarországon

5 656 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. ikarus szerint:
    2026.05.24 07:00

    @DarthVader:
    A hírt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. De nem is érdekel.
    Viszont ismét megszólalt Balog: nála „megáll a történet”, nincs kormányzati felbujtója. Szerintem ennyi bűn után egy kis esetleges hazugság már nem oszt, nem szoroz.
    https://index.hu/belfold/2026/05/24/balog-zoltan-novak-katalin-orban-viktor-kegyelmi-ugy-k-endre/

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354715)
    Loading...
  2. ikarus szerint:
    2026.05.24 07:09

    @ipartelep:
    Nem értek egyet, hogy ez már csak egy bulvár ügy.
    Ha figyelembe vesszük azt a szálat – amit a sajtó, és a nyilatkozó „szakértők” nem nagyon feszegetnek -, miszerint itt eljárásbeli szabálytalanság is történt, akkor ennek még más következménye is lehetne. (Arra gondolok, hogy a hivatalos utat megkerülve került VJ asztalára -még az aláírás napján – a kérvény.)

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354716)
    Loading...
  3. ikarus szerint:
    2026.05.24 07:33

    És még egy gondolat a BZ által mondottakhoz.
    BZ:
    1. „Nyugodt lelkiismerettel az tudom mondani, hogy nálam megáll a történet” – fogalmazott.
    2. A kormányzati befolyásra semmilyen bizonyítékot nem tudnak felmutatni, mert ilyen nincs – tette hozzá.

    Szép a magyar nyelv. Ha megnézzük a fent mondatokat, akkor kettős jelentésűek.
    ad 1) Ezt lehet úgy is értelmezni, hogy nem azért áll meg nála a történet, mert nincs további szál, hanem azért, mert ő megállítja.
    ad 2) A mondatot lehet úgy is értelmezni: volt befolyás, csak bizonyíték nincs.

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354717)
    Loading...
  4. ipartelep szerint:
    2026.05.24 19:25

    Hiv.: @ipartelep:

    És lásd: https://www.youtube.com/watch?v=MHhzfkS1I4E

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354718)
    Loading...
  5. ijontichy szerint:
    2026.05.25 12:38

    https://telex.hu/belfold/2026/05/25/magyar-peter-reakcio-fidesz-frakcio-nyilt-level-orban-anita-kulugyminiszter
    … avagy amikor „ezek” a tehetetlen dühtől fuldokolva észre sem veszik, hogy ezzel csak további lépéseket tesznek azon bizonyos „egy számjegyű” párt felé. Roppant árulkodó. Tébolyult hely lehet a fidesz. Nekem tetszik 😉
     
    @ipartalep: Kösz a kegyelmi ügy összefoglalót. Egyetértek, inkább bulvár ez már (végső soron a fenét se érdekli, hogy a páter fölpróbálta-e kátyát, vagy csak haverok?). Az egyetlen érdemi momentum, hogy ez is rávilágít vitya teljesen elfuserált „káderpolitikájára” (ti. lojalitás, lojalitás, lojalitás). Visszaütött a lojális, ám minden más szempontból gyenge minőség. A karma már csak ilyen. Amíg a főni a „naaagy nemzetközi politikus” álmát kergette, ezek hülyén ügyködtek, és az lehet, amit írtál: nem gondolták, hogy ebből ekkor botrány lesz. Szerencsénkre.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354721)
    Loading...
  6. nyulambator szerint:
    2026.05.25 14:10

    @ijontichy: Annyiban nem közömbös Novák és Balogh esetleges viszonya, mert ha volt ilyen, akkor száz százalék, hogy arról bizonyítékok vannak betárazva Rogánnál, Orbánnál, esetleg külön Pintérnél is. Az ő kis borkais hajózós videójuk, csak mondjuk nem egy vitorlásról, hanem szerte a nagyvilágból.
    Ezzel garantálhatják a hallgatásukat.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354723)
    Loading...
  7. labrys szerint:
    2026.05.25 16:35

    @nyulambator: az agyam egyszerűen képtelen elfogadni, hogy létezhet olyan nő, aki Balogh páterrel akarna lefeküdni.
    (Pedig már rég nem vagyok királylány; a világon szinte mindent láttam már, beleértve a kovászos uborka ízű fagyit is…)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-354725)
    Loading...
  8. KennyOMG szerint:
    2026.05.26 13:05

    Ne haragudjon, hogy zavarjuk, de a fél ország ezen rágódik, és jó lenne tisztázni, hogy ön beszélt-e a fia kegyelmi ügyéről a grófi család bármelyik tagjával.
    .
    Nem.
    .
    Lévai Anikóval?
    .
    Nem.
    .
    És a püspök úrral sem?
    .
    Egyáltalán nem, személyesen mi soha nem is találkoztunk.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-354731)
    Loading...
  9. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.05.26 14:16

    @labrys: Több helyen felhozták már ezt a családi fotót, a hátul álló srácra fókuszálva.
    https://www.csalad.hu/csaladban-elni/novak-katalin-es-csaladja-a-csaladvarazsban

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-354732)
    Loading...
  10. Grrr szerint:
    2026.05.26 15:38

    Azért ne szaladjon el a paci velünk, hagyjuk ki a kiskorúakat

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-354733)
    Loading...
  11. excombo szerint:
    2026.05.26 20:08

    Nem lehetne egy Viccországban bejelentenek #2 posztot csinálni, ahol a blogmotor normálisan az utolsó hsz-re ugrik?
    .
    Vagy ha ilyen nem nyílik, akkor az olvasótársak kérem bojkottálják ezt.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-354734)
    Loading...
  12. nyulambator szerint:
    2026.05.26 22:19

    @excombo: Amíg nem lesz #2, két lehetőséged is van:
    – Nem a „Híres utolsó szavak”-ban böksz rá a hozzászólásra, hanem (ha ott van) az „A legolvasottabb posztok” közt böksz a viccországra. Az az utolsó lapra megy.
    – Ha már mégis ráböktél az utoplsó szavak közt, akkor a „Viccországban bejelentenek” lapcím alatti dátumra bökve megint csak az utolsó oldalra dob.
     
    Nem optimális, de jobb, mint lapozgatni.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354735)
    Loading...
  13. ijontichy szerint:
    2026.05.26 23:23

    https://telex.hu/belfold/2026/05/26/magyar-peter-leirta-hogy-mit-mondott-gulyas-gergelynek-amikor-odalepett-hozza-a-parlamentben-toth-gabor-belugyi-allamtitkar
    Ami gulyigerit illeti, jobb lenne, ha hallgatna 2006 őszét illetően. A szolgálatban lévő rendőrre kockakövet hajigálókat be kellett volna vágni a sittre, gyorsított eljárással (szvsz. másutt ez lett volna). Ennyit a rendőri túlkapásokról (amiből mostanság épp vitya nagy narancsszín haverja országában akad példa – úgyismint „főbe” és „lövés” szóösszetétel). MP nyilván fidesz-kompatibilis véleményt nyom gyurcsányról, ami érthető. Nem védem gyurcsányt (van egy nem túl hízelgő véleményem róla), de egy lapon emlegetni a vitya-klán tatárjárásával, finoman szólva is baromság.
    Az pedig, hogy a tömeget hergelő embereit, 2006 őszén hátulról, mobilról vezénylő torockai ma ott ülhet, az egy vicc.
    Hogy rögzítsük az emlékeket :-/ .

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354736)
    Loading...
  14. KennyOMG szerint:
    2026.05.27 00:34

    @ijontichy: Na, tobbek kozott az ilyen kommenteknek is koszonhetjuk a 16 eves tatarjarast.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-354737)
    Loading...
  15. ijontichy szerint:
    2026.05.27 01:51

    @KennyOMG: : Szvsz. inkább annak, hogy 2002 után a magyar társadalom (főleg az elitje), „megméretett és könnyűnek találtatott”. Persze értem én, hogy kínos, hogy egy ittapiros-holapiros bolsycsávó! (mégha jogvégzett is) „megvett kilóra” egy országot, a XXI. században, Európa közepén.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354738)
    Loading...
  16. ikarus szerint:
    2026.05.27 05:20

    @KennyOMG:
    Ezt kifejtenéd?

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354739)
    Loading...
  17. nyulambator szerint:
    2026.05.27 09:31

    @ikarus: Nyilván arra gondolt, hogy ha ijontichy nem kommentelt volna, a köpcös már az első négy év után megbukik. Legalább most már tudjuk ki a hibás.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354740)
    Loading...
  18. labrys szerint:
    2026.05.27 15:32

    @KennyOMG: nyilván nem annak köszönhetjük a tizenhat(+) éves Orbán-uralmat, hogy a kilencvenes évek elején a pártját teljhatalmú Führerként Vezérként elfoglaló Orbán Viktor (+ politikai & köztörvényes maffiája) legkésőbb 1994-től nyíltan az ország feletti egyeduralomra tört, és ezen munkálkodott. És a 2008-as világválságnak sem volt ehhez semmi köze. Sem pedig a rendszerváltás következtében egzisztenciális lecsúszott millióknak, vagy a kétezres évek első évtizedére drasztikusan átalakult hazai gazdasági-politikai környezetnek.
     
    Nemnem; elsősorban a ballibsi kommentek miatt dúlhatott ilyen sokáig az Orbán-rezsim.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-354742)
    Loading...
  19. ijontichy szerint:
    2026.05.27 19:40

    @labrys: : Mea culpa. Megyek is hamut szórni a fejemre. Tényleg, hisz 2002-3-ig még kommenteltem a zindexpolidilin (utána untam el a rocsósmérilu (&al) közeget, akik már akkor is nagyon „szerettékorbánviktort”). Nyilván az akkori véleményem nem sokban különbözött a maitól a fidesz tekintetében, legfeljebb a „sáskajárás” mértékét becsültem alá. De mindegy is, hisz a szégyent, hogy voltam kisdobos, meg úttörő már sosem moshatom le magamról. Pedig drága felmenőim – kik sosem látták „A Pártot” belülről – óvtak a kommer (de nem komcsy!) posványtól, de én nem hallgattam rájuk 😉 .
     
    Ehhh… fenének is próbálkozom. A személyiségfejlődés csúcsa a magas szinten kifinomult humorérzék, márpedig olyat fidesz-jobber oldalon nem találni (sajnos az elitben is elég ritka). Ott a csúcs a dakota humor 🙁 .
     
    Btw. kereszténység. Én nem vagyok hívő (mégcsak megkeresztelve sem), de mélyen át tudom érezni annak srácnak a kínjait, akit kétezer éve fölszögeltek a fára. Borzasztó lehetett, míg Halál Uraság megkönyörült rajta. Folyományként eléggé lenézem azokat, akik Big JC nevét álszent módon szájukra veszik, miközben elég sok nyomorult, kóterben fetrengő legjobb barátja lett Halál Uraság csak azért, mert G (&al) sikeresen leuralta az országot. A fentebb említettek közül nem kevés csendes, vagy harsány asszisztenciája mellett (hogy a többi „túlexponáltat” ne is említsem). Kétlem, hogy bámelyiknek is eszébe jutott mennyire szégyellnivaló, hogy elég sokan a falat kaparva kínlódnak. Mindezt a XXI. században Európa közepén 🙁 .
     
    Végére egy kis színes: nejem mesélte, hogy látott egy vidjút a neccen, amiben egy khmm… rosszabb sorsú magyar országrész polgára meghökkenve értesült, hogy az EU-ban sehol nincs háború. Háború csak Ukrajnában dúl. Elképesztő, hogy a fityisz propagandája ennyire sikeres lehetett. Nem irigylem az új kormányt. Viszont szemérmetlenül szurkolok nekik, és ződüljek meg ha kussolok róla, hogy saját szeműleg láttam a torockait 2006-ban 🙂 . Persze meg kell értenem az ellenoldalt is 😉 . Nyilván a tévészékház gyújtogatás, meg a rendőrverés (mint reakció) teljesen egyenes arányban áll azzal, hogy egy politikus hazudozott a választási kampányban 🙂 . Bár én inkább a „Caveat emptor” tanulságát tudom ajánlani. Sokkal civilizáltabb 😀

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354744)
    Loading...
  20. ipartelep szerint:
    2026.05.27 20:59

    A legfőbb ügyész, a rendőrkapitányok, a NAV elnöke, a számvevőszék elnöke, a tákolmánybíróság, az einstandolt egyetemek fideszes vezetői, és a többi bűnöző fideszcsicska miért van még a helyén? (A költői kérdések sorozatból.) Ne legyek türelmetlen, és majd sorra kerülnek? De egyelőre meg sem kezdődött a „sor”.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354745)
    Loading...
  21. ijontichy szerint:
    2026.05.27 21:33

    @ipartelep: : Szvsz. vityának még mindig túl sok (értsd: veszélyesen sok) agymosott rajongója van (bár fogynak). Ha jól tévedek (remélem) a Tiszának először a médiák területét kell megpucolni, hogy az eddigi fideszes alternatív valóság helyett, a tényleges hírek jussanak el mindenhova (ld. előző hsz-em „kis színese”). Ki kell mosni a mérget.
    A fityisz már most megkezdte az „inkvizíció, bosszúhadjárat jön, elveszik a nyugdíjat, sőt a levegőt is pénzért (euróban!) adják majd 😉 ” c. hülyítést. Szerencsére most nincs 2/3-os parlamentjük, hogy pár ügyesen kivitelezett (side effect!) törvénnyel biztosítsák a jóslataik valóra válását.
    Nomeg nem árt, ha az idő (idő?) földob némi bizonyítékot is. „Ezek” között kevés van, akinek nincs vaj a fején. Bizonyítani? Na az már nehezebb lesz.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354746)
    Loading...
  22. ipartelep szerint:
    2026.05.28 20:30

    Megint egy melléfogás az új kormánytól. Ez sajnálatos.
    https://444.hu/2026/05/28/magyar-talalkozott-a-nato-fotitkaraval-es-egy-macskaval-es-megismetelte-hogy-nem-kuldunk-fegyvert-ukrajnaba
    Szóval: Ez nem „orosz-ukrán háború”. Ha így mondja, akkor az azt implikálja, hogy itt két bolond ország háborúzik egymással, nekünk ehhez semmi közünk, csinálják csak, amíg meg nem unják.
    Figyelj Dadus! Ebben a háborúban egy fasiszta imperialista gazember támadott meg egy vétlen országot. 5 éve öli az embereket, a civileket is, és rombolja az országot. Minden rendes becsületes, normális országnak kutya kötelessége, hogy segítse a megtámadott országot. Igen, fegyverrel is, ha kell, és ha tud adni. Mi itt nem vagyunk semlegesek. Ukrajna pártiak vagyunk.
    Ez egy olyan alapvetés, hogy már kiscsoportos óvodában is triviális evidenciának kell legyen.
    Miért, Dadus, miért csinálod ezt? Hát semmi etikát nem tanultál te nebuló korodban?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354751)
    Loading...
  23. excombo szerint:
    2026.05.28 21:38

    @ipartelep: Sajnos ezek is populisták, nagyon. (Az persze elég szomorú, hogy Ukrajna-ügyben nálunk ez számít a népszerű álláspontnak.) Az EU-s pénzek hazahozatalán és némi elszámoltatáson túl nagy elvárásaim nekem már nincsenek (újabb elvesztegetett 4 évet se zárok ki, hiába vannak népszerű(!) miniszterek).

    Hiv.: [@excombo:](#comment-354752)
    Loading...
  24. ijontichy szerint:
    2026.05.28 22:37

    @ipartelep: , @excombo: : Mostanság a világban a popdemagóg ritmus a divat 🙁 .
    A konkrét esetről: ez nem erkölcsi kérdés (mármint MP/Tisza szempontjából), hanem politikai.
    – Taktikai elem. A kárpátaljai magyarság ügyében (és nem csak abban) folyó tárgyalások sokat „finomíthatnak” az állásponton;
    – de addig is a dúscsipejű békegalamb (és pártja) harsogó disznóröfögéséből legalább egy elemet kihúz.
    De végül is kukkmindegy. Kell vagy másfél-két év, mire tisztábban látunk.
     
    Btw. MP és a „honnan is jött” c. elég népszerű véleményekről: @Big JC sztorijára (holmi kövekről) emlékezve, én várnék a magas erkölcsi piedesztál+1 szelet selyempapír magasságából ítélkezni. Először egy picit elgondolkodnék, hogy ha engem huszon-harmincas-ifjúcsaládos koromban odavet az élet, ahol relatíve könnyű melóval elég sok zsetont tudok begyűjteni, nem igyekeztem volna visszatuszkolni a morális skrupulusaimat (ha voltak egyáltalán) a szatyor aljára? De csak őszintén.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354753)
    Loading...
  25. martonbalint19904935 szerint:
    2026.05.28 22:40

    @excombo:: Szerintem mindig is egyértelmű volt hogy ez populista kormány lesz.

    Az nem úgy van, hogy valaki homlokegyenest ellenkezően viselkedik kampányban, mint kormányon.

    Magyar Péter elsősorban nem „taktikai” okokból hallgatott és mondta ezt azt rengeteg témában kampányon, hanem mert tényleg azt gondolta róluk, és sokan ez érezték is, hogy „autentikus” volt számukra, olyan módon ahogy korábbi ellenzéki vezetők nem voltak azok amikor a fideszes dumákat próbáltak utánozni.

    Az jól látható, hogy nincs hátországa, aminek van egy jó oldala, hogy így rengeteg progresszív és liberális embert ki fog (ki kell) neveznie, jelentős mértékű pluralizmus vissza fog jönni mindenképp, és a szavazótábora is sokkal heterogénebb és valamelyest ki akarja szolgálni őket, szóval lesznek pozitív irányba komoly lépések rengeteg irányban.

    Az általános viselkedését meg a kormányzásra való felkészültség jól látható hiányát (korábban nem volt ilyen hogy így kellett összeszedni államtitkárokat, szerintem még 90′-ben se) viszont nem minősíteném.

    Hiv.: [@martonbalint19904935:](#comment-354754)
    Loading...
  26. labrys szerint:
    2026.05.29 01:18

    A rohadt kurva orosz drónpilóták naponta vadásznak a civilekre Herszonban, és külön erre a célra dedikált csatornákon mutogatják a „trófeáikat” (‘ma is felrobbantottam két iskoláslányt, egy vásárolni próbáló háztartásbelit meg egy mentőst, itt a képük, e!’) – de nem, mi aztán nem adunk fegyvert, de még csak át sem engedjük az ilyen szállítmányokat az országon Ukrajna felé, nemnemsoha!
     
    …A szomorú, ótvaros, kicseszett életbe; mikor nem kell már majd szégyellnem magam azért, mert magyar vagyok!?

    Hiv.: [@labrys:](#comment-354756)
    Loading...
  27. ipartelep szerint:
    2026.05.29 07:36

    Hiv.: @labrys:
    „…A szomorú, ótvaros, kicseszett életbe; mikor nem kell már majd szégyellnem magam azért, mert magyar vagyok!?”

    Másfél hónapja még kellett, utána egy kicsit nem kellett, és most – legalábbis emiatt – megint kell.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354757)
    Loading...
  28. ipartelep szerint:
    2026.05.29 08:00

    Hiv.: @ijontichy:
    „A konkrét esetről: ez nem erkölcsi kérdés (mármint MP/Tisza szempontjából), hanem politikai.”

    Ebben biztos igazad ban. Sajnos ebben a nyomorult országban a népet (nagyobb részét) mára sikeresen agymosták az ukránok ellen. Ez gyalázat, és a nép (nagy része) ezzel bizonyította, hogy hülye.
    Ha egy párt nyerni akar, akkor populistának kell lennie, különben a hülyék nem szavaznak rá, és nem nyer. Ez meg szégyen.
    A kérdés (filozófiai szempontból) mégis azért alapvetően erkölcsi, mert itt értékekről van szó, arról, hogy mi a helyes, és jó a világban. És innentől ketté válik a dolog: lehet ezt nem tudni, vagy lehet tudni, de nem úgy cselekedni.
    Ha nem tudja, akkor hülye, és erkölcstelen. Ilyenek pl. a fideszes gazemberek. Velük ezt nem lehet megbeszélni, egy idióta gazembernek nem lehet megmagyarázni, hogy mi a való helyzet, és mit kellene csinálni.
    MP viszont valószínűleg tudja, hogy mi lenne itt a helyes, csak nem csinálja. Ez is gazemberség, de legalább nem hülye – bár ez itt most nem sokat segít.
    Arra kellene rájönnie, hogy a populizmus oltárán feláldozhat néhány ügyet, de aztán van egy határ, ahol meg kellene állni. Ráadásul stratégiai taktikai, érzékének is kellene lennie: populista volt, és megnyerte vele a háborút (részben azzal, és azért). Most vissza kellene ebből vennie, mert a populizmus általában rossz, kártékony hülyeség.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354758)
    Loading...
  29. Keepdreaming szerint:
    2026.05.29 16:15

    Friss: 6000 milliárd forintnyi euróforrás Mo.-nak utalásáról döntött az EU.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-354760)
    Loading...
  30. muaddib00 szerint:
    2026.05.29 17:07

    Én ezt sokkal pragmatikusabban nézem, ezt az ukrán fegyver dolgot. Az ukránoknak tök mindegy, hogy mi adunk fegyvert vagy nem. Ellenben az ország épelmésedési folyamatának egy újabb fontos fejezete, hogy pont a nem viszünk fegyvert bejelentés után oldottak fel egy jelentős összeget. Tehát tisztán látszik mekkora ordas nagy kamu volt, hogy hát mert az EU rá akarja kényszeríteni a magyarokat a fegyverszállításra. Nyilván van az a szint ahol ezek a tények sem hatnak, de igenis sok ember most fog ébredezni, hogy átbaszták őket.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-354761)
    Loading...
  31. Podvinecz marsall szerint:
    2026.05.29 19:45

    Hát már a bloggazda sem…?

    https://telex.hu/belfold/2026/05/29/egyik-naprol-a-masikra-eltunt-az-origo-a-mandiner-es-a-magyar-nemzet-olvasoinak-fele

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-354762)
    Loading...
  32. ijontichy szerint:
    2026.05.29 20:15

    @ipartelep: : Teljesen megértelek. Sokan szerették(nék) vezetőszáron látni a főbb delikvenseket (persze én is 🙂 ). Így most lehet azon agyalni, vajon MP mit miért tesz? A pasi szerintem nem buta, és sokat láthatott-tanulhatott a fideszen belül. De bárhogy is, Juncker egykori legendás aranyköpése mit sem vesztett aktualitásából: „Tudjuk mit kéne tenni, hogy a dolgok a helyes irányba menjenek. Az nem tudjuk, hogy utána hogyan nyerjük meg a választásokat.” Mert „mindig akad egy gazember…” 🙁
     
    Btw. már látom a jeleit a „fidesz gazdasági kormányzása nem volt teljes csőd…” c. legendagyártásnak (még @Big JT is pöntyögött párszor). Legutóbb valami olyasmi ment, hogy sajnos a 2020-as évekre kifulladt. Szvsz. a következtetés rossz. A kifulladás OK, csak épp az a lendület fulladt ki, amit a rendszerváltás, az EU csatlakozás, nomeg a nyugati gazdasági térséghez integrálódás hozott. És ebben a kifulladásban nem kicsiny szerepe volt a gang 2010 utáni kormányzásának (incl. gazdasági). Fel nem tudom fogni, mire jó ez a szerecsenmosdatás, amikor úgyis van épp elég feldolgozatlan traumája az országnak. Azt a szőnyeget egyszer úgyis fel kell szedni :-/.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354763)
    Loading...
  33. martonbalint19904935 szerint:
    2026.05.29 22:51

    @ijontichy:: „A kifulladás OK, csak épp az a lendület fulladt ki, amit a rendszerváltás, az EU csatlakozás, nomeg a nyugati gazdasági térséghez integrálódás hozott. És ebben a kifulladásban nem kicsiny szerepe volt a gang 2010 utáni kormányzásának (incl. gazdasági). ”

    Mondd, hol volt ez a lendület 2006 és 08 közt, a válságot megelőző 3 évben, amikor a magyar gazdaság stagnált és megszorításokat vezetett be a kormány, miközben az összes régiós ország gazdasága süvített (szóval a nemzetközi környezet rendkívül kedvező volt)?
    2004 és 2008 közt még az uniós átlagtól is jelentősen sikerült lemaradnunk.

    Ezt a mutatványt még Orbánéknak sem sikerült megismételnie.

    A „Fidesz gazdasági kormányzása nem volt teljes csőd” nem csak legenda, hanem az elődökhöz hasonlítja őket.

    Persze kimarad belőle hogy Orbánék jórészt felélték a jövőt (manyup államosítás, humán szférák kivéreztetése) a jelen kárára.

    Hiv.: [@martonbalint19904935:](#comment-354764)
    Loading...
  34. V.A.Lacky szerint:
    2026.05.29 23:29

    @Keepdreaming: A Politico és a Reuters szerint MP tőle teljesen szokatlan módon kicsit kiszínezte a történteket és nem bontotta ki a valóság minden fonalát.

    Hungary’s Magyar has ‘unlocked’ €16B in EU cash. Getting it is another story.
    https://www.politico.eu/article/hungary-peter-magyar-unlocked-e16b-eu-cash-ursula-von-der-leyen/
    Hungary’s race to access EU’s 10.4 billion euros is ambitious but possible – officials
    https://www.reuters.com/world/hungarys-race-access-eus-104-billion-euros-is-ambitious-possible-officials-2026-05-11/

    Hiv.: [@V.A.Lacky:](#comment-354766)
    Loading...
  35. excombo szerint:
    2026.05.29 23:48

    @V.A.Lacky: Amennyi pénzről van szó, meg fogják oldani a lehívását. Ebben szinte biztos vagyok. De az időhiány miatt feltehetően nem optimálisan lesz elköltve, hanem gigaprojektek lesznek. (A vasútba is többet fognak önteni az optimálisnál.) De a nem elköltésnél az is jobb.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-354767)
    Loading...
  36. ijontichy szerint:
    2026.05.30 01:50

    @martonbalint19904935: : Pár apró adalék, ami ugyan a balliba (’02-’09) kormányzását nem menti (ők voltak kormányon, tehát övék a felelősség), csak kiegészíti.
    – finom kis csapdákat kaptak örökül, úgymint „államilag támogatott lakáshitel” (persze hosszabb ideig fenntarthatlan, mert fedezethiány), devizahitelezés megalapozása (mint replacement), aztán jött a szociális népszavazás – hogy csak pár lényegeset említsek; ismered a viccet, hogy az „etnikum” háza miért ér többet a szomszédja ugyanolyan házánál, ugye? (mert az ő szomszédja nem etnikum 😉 ). A fideszről valahogy mindig az jut eszembe, hogy „nem kell neked ellenség, ha van egy magyar barátod” – de a kommunikációjuk, az „pazar” volt 🙁 . Persze, mint írtam, ez a ballibát nem menti;
    – a fidesz ’10-ben Bajnaiéktól vette át a kormányzást (’98-ban meg bokros után), akik egy csomó kellemetlen feladatot már elvégeztek. vitya akkor (még) óvakodott Bajnai durva kritizálásától, mert tudta, hogy nem lenne vele az európai közegben népszerű.
    Továbbá – ahogy többször írtam – vityáék a legnagyobb kárt nem a gazdaságban, hanem a fejekben okozták. Tudatosan, és már ’98 őszétől. Ennek fényében az már említésre is alig méltó, hogy a gazdaság strukturális problémáin (16 év 2/3! ellenfél nélkül) nem sokat javítottak. Az, hogy végre megbuktak, az első lépés, és hol van még a vége?

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354768)
    Loading...
  37. vattablz szerint:
    2026.05.30 18:58

    @muaddib00: Érdekes amit írsz, sőt még logikusan is hangzik. De úgy érzem, kicsit túl sokat feltételezel embertársainkról. Nekem tényleg van olyan fideszre szavazó ismerősöm, aki most se hiszi el, hogy nem lépünk be a háborúba. Ez a gesztus neki szól, – hiszen aktuálisan nem kérte senki a fegyverszállítást -, de a fideszes agyával nem fogja fel, továbbra is szilárdan hiszi, hogy MP háborúba viszi az országot. A hülyéknek fölösleges jeleket küldeni. Mellesleg nincs is mit szállítani, de vásárolhatnánk nekik pl. lőszert.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-354772)
    Loading...
  38. ijontichy szerint:
    2026.05.30 23:05

    Hehe… eddig úgy tudtam, MP nem valami őrületes fodballrajongó. Meglehet, azért volt ott a BL döntőn, hogy vityát pukkassza? Nomeg – kihasználva az alkalmat – a csányisunyival is válthatott pár keresetlen szót, adófizetés tárgyában. Például, hogy az nem hajlandóság, hanem adójogszabály kérdése 😉 .
    https://telex.hu/sport/2026/05/30/psg-arsenal-budapest-bajnokok-ligaja-donto

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354773)
    Loading...
  39. martonbalint19904935 szerint:
    2026.05.30 23:40

    @vattablz:: Nyilván, sok fideszes soha nem fogja elhinni, de olyan is van, aki meg igen.

    Viszont érdemes lenne elgondolkozni azon hogy könnyen lehet, ez nem elsősorban taktika Magyar Péter részéről, hanem tényleg nagyjából ezt gondolja arról, mit kell Magyarországnak tennie a konfliktus kapcsán.

    Ugye amit 2024 tavaszán elmondott az ennél is sokkal oroszpártibb volt, azóta változott az álláspontja (vagy legalábbis amit hivatalosan képvisel), de nem hiszem hogy 180 fokos fordulatot vett volna.

    Hiv.: [@martonbalint19904935:](#comment-354774)
    Loading...
  40. ikarus szerint:
    2026.05.31 13:01

    @ijontichy:
    Nálam ez az első nagy fekete pont (bunkó) az új hatalomnak.
    Mi a retekért kell beülni a VIP páholyba? Eddig ti voltatok, most mi jövünk?!

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354775)
    Loading...
  41. V.A.Lacky szerint:
    2026.05.31 17:04

    @excombo: Tud 3 métert ugrani magasba? És sok pénzért?
    Sokaknak okozott gondot az EU-s pénzek lehívása. Itt pedig először kell egy csomó jogszabályt hozni augusztus 31-ig úgy, hogy a tákolmány régóta megálmodott módosítását sem sikerült első nekifutásra jól megszögezni. Utána pedig lesz 4 hónap a 10 milliárd euró lehívására. Csoda lesz, ha sikerül lehívni a nagy részét.

    Hiv.: [@V.A.Lacky:](#comment-354776)
    Loading...
  42. V.A.Lacky szerint:
    2026.05.31 17:14

    @ijontichy: Két fia is komolyan próbál focizni. Rendes fidesz-kádercsaládban nem lehetett kérdés, hogy mi a kedvenc sport.
    Csányihoz meg inkább kuncsorogni fog járni. Ha O1G nem bírt vele, akkor a sokkal tehetségtelenebb M1G-nek sincs sok esélye kitolni vele.

    Hiv.: [@V.A.Lacky:](#comment-354777)
    Loading...
  43. V.A.Lacky szerint:
    2026.05.31 17:24

    @ikarus: Talán mert ezek ugyanazok. Tiszta déjà vu.

    Hiv.: [@V.A.Lacky:](#comment-354778)
    Loading...
  44. nyulambator szerint:
    2026.05.31 18:42

    Köszönjük, Emese!

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354779)
    Loading...
  45. ijontichy szerint:
    2026.06.01 10:25

    @ikarus: : MP kétségtelenül kicsit sokat játszik a közönségnek, és az ehhez viszonyulás ízlés kérdése. Ám végülis ő a fő műsorszám. Ennél izgalmasabb, hogyan fog a csapata teljesíteni? Annak megítéléséhez viszont kicsivel több idő kell.
    Ami engem igazán érdekel, hogy vitya láthatóan nem kíván eltűnni (várt valaki mást?). Ami nekem tkp. tetszik. Szvsz. ugyanis a szavatossága erősen lejáróban, és ha a fidesz se kiköpni, se lenyelni nem tudja, akkor a rendszerváltás utolsó pártjának sztorija egy Móricz regénybe torkollhat 😉 . Nem lenne kár érte.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354780)
    Loading...
  46. ijontichy szerint:
    2026.06.01 13:35

    „Török Gábor szerint védhetőbb lenne, ha az új elnököt közvetlenül választaná meg az ország”
    Sunyi kis dög ez a gabriele „egyrészt-másrészt” turco 😉 . Aggódik a Tisza védhetőségéért. Szinte megható… vagy inkább mégsem :-/ .
    https://telex.hu/belfold/2026/06/01/torok-gabor-sulyok-tamas-magyar-peter-koztarsasagi-elnok-alkotmany

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354781)
    Loading...
  47. ipartelep szerint:
    2026.06.01 14:52

    Hiv.: @ijontichy:

    Török elemző Gáborban az a legcsodálatosabb (valójában az egyetlen csodálatos benne), hogy milyen jól tudja reklámozni az „elemzéseit”. A HVG-n szinte minden nap elemez. Ő egy ügyes eladó. Ennyi tehetséggel, lehet, hogy mellékállásban csoda-edénykészleteket ad el nyugdíjasoknak.
    De hagyjuk az argumentum ad hominemet. TG azt nem érti meg, hogy egy rendszerváltó helyzetben, amikor egy tényleges maffiaszerű bűnbanda bűnözőit kell eltávolítani az állam vezető funkcióiból, akkor főleg nem a jog betűje számít, hanem az igazságosság. Még csak azt sem mondom, hogy az „erő jogán” kell, és lehet ezt megcsinálni (bár valóban, az is játszik), mert az erősebb joga sokszor nem igazságos. Lásd a bűnbanda elmúlt 16 évét, amikor a gaztetteiket az erő jogán valósították meg.
    Tehát most ott tartunk, hogy bár az lehetséges, hogy alkotmányossági szempontból nem szép és elegáns azért megváltoztatni a tákolmányt, hogy ezeket a bűnözőket két lábbal rúgják ki onnan ahova a gazdájuk tette őket, de mindenféle emberi és erkölcsi szempontból pont ez a helyes és igazságos.
    Ha Török elemző Gábor ennyit sem ért a világból, akkor mennyit ért?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354782)
    Loading...
  48. Fuxos szerint:
    2026.06.01 16:35

    Nem igazán értem ezt a mennyire elegánság vagy nem elegáns vitát. A közjogi méltóságok egytöl egyig pártkatonák és mindegyiknek van vaj a füle mögött. Menniük kell!

    Hiv.: [@Fuxos:](#comment-354783)
    Loading...
  49. ipartelep szerint:
    2026.06.01 19:17

    Hiv.: @Fuxos:
    A dolgok elintézési módja lehet elegáns, vagy kevésbé elegáns. Ez az élet sok, egymástól különböző területén is érvényes. Például a programozásban, ha ugyanazt a számítást sokszor kell megismételni egy programban (eltérő inputokkal), akkor nagyon nem elegáns egy függvény alkalmazása helyett ugyanazt a programrészletet sokszor beírni (más változókkal).
    Vagy a kovácsolásban/késkészítésben. Ha már kovácsolod a kést (és nem egy kész formából vágod ki), tehát alakítod az acélt, akkor úgy elegáns, ha magával a kovácsolással alakítod ki minél pontosabban a formáját. És az nagyon nem elegáns, ha kovácsolás helyett mindent flexszel vágsz ki egy nagyobb tömbből, és elektródával hegesztgetsz hozzá részeket. Az kurvára nem elegáns.
    A fenti példákban az elegancia nem csak esztétikai, hanem funkcionális szempontú is. Egyszerűen az van, hogy ott jobb lesz az elegáns megoldás.
    Persze a Szatyor Fing esetében nem pontosan ez a helyzet (hiszen az analógiák sosem minden szempontból pontosan ekvivalensek egymással), de azért van némi hasonlóság. Esetében elegánsabb lett volna, ha magától lemond. Mindenkinek jobb lett volna, és neki is méltóságteljesebb. Ehelyett most páros lábbal lesz kirúgva – amit amúgy meg is érdemel.
    Igaz, hogy itt most nem ez a fő kérdés, hogy mi mennyire elegáns, vagy nem, de az azért probléma, és számít, hogy ahelyett, hogy mára eltűnt volna a balfenékre, most még majd legalább egy hónapig kell itt küszködni vele.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354784)
    Loading...
  50. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.06.01 19:31

    @ipartelep: Annyi haszna mégis van az időhúzásnak, hogy így van esély egy viszonylag széles körű nyilvános vitának az utódot illetően.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-354785)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a 80 éves óriásbébi (amellett, hogy trécselt egy ó…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @aerduloensamtonight: & @ikarus: . Hát igen.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Mondod ezt annak dacára, hogy?:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel:: "ős esetében" = "ő esetében" @velotanya…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA fidesz kangresszus (sic!) híreit nézve, egész re…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel: Ha a szándék és képesség meglesz, az egy…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "... nem tudom, ez volt már, vagy újat…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "nem tudom, ez volt már, vagy újat mon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@aerduloensamtonight: Nem istentisztelet az a szen…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@velotanya: jobbulást!
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz…
  • velotanya on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Péter 2: Igen, tényleg nem volt benne az er…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sa…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMinden nap esnek ki a csontvázak... vagy: ez most…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSzerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem volt…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEz Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért z…
  • muaddib00 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)https://24.hu/elet-stilus/2026/06/11/hujber-ferenc…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@Podvinecz marsall: Ők. Meg "életúnt tévéproducere…
  • bvr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Telexen van egy újabb cikk, még sokkal brutálisabb…
  • Podvinecz marsall on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést.: @nyulambator: telefonmosók, fodrászok, tanácsad…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@hakohen: Úgy gondolom, nem estem túlzásba, amikor…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Nem szándékos a dolog, hanem ó…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstEgészen perverz önsorsrontásnak látom, hogy a prog…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@ipartelep: Nekem inkább a Galaxis utikalauzból ug…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Vicces dolog ez a Leideni Nyil…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstLeiden Declaration on Artificial Intelligence and…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat fog…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…

Posztrulett

Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól

Hetek óta készültem erre az estére, Kemény Lili bemutatójára az Örkényben. Élete első drámája úgy kezdődik, hogy Csákányi Eszter, Mácsai és Znamenák ülnek a színpadon — nem rossz, határozottan nem rossz. Kemény Lili 1993. február 23-án született, máris bő egy héttel túlélte József Attilát, ha esetleg a kedves Olvasó azt gondolná, hogy mégis hogy képzeli …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • darnoknew
  • rovidec398e17c6
  • ikarus
  • Tiborné Tóth
  • esztre
  • LibaLeontin
  • nerangass
  • torzsmokus
  • marysolotravez
  • lmate
  • aromo44
  • hakohen
  • László Majoros
  • princeghostly1c74fbc695
  • Czifra Zoltán
  • Gaboxhrr
  • labrys
  • velotanya
  • belecseppen
  • ervsebeszet
  • elolhatuldoktor
  • mzoltan
  • karsairita
  • csunyatáp
  • Hector Kapitány
  • Radnóti Zoltán
  • Podvinecz marsall
  • susyk
  • nyulambator
  • tulajdonkppen
  • micike mici
  • excombo
  • kiazmármegint
  • SMFB
  • apokalipszistmost
  • janostothmeister
  • ra0213
  • mecsekijeti
  • aerduloensamtonight
  • KennyOMG
  • janszemwordpress
  • Vidor Ferike
  • tamspatrik
  • istván orovecz
  • gornyo
  • Zealander
  • simonandris2
  • opiniopraesumpta
  • incze
  • Psakreff
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d