Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Orbán végre őszinte volt 2025.07.11
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán végre őszinte volt
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!

Viccországban bejelentenek

2021.05.11 by Kettes

A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-134-687866af1ae9c' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=134&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-134-687866af1ae9c&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-134-687866af1ae9c' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

B. Mátyás zaklatásai miatt a blog egyelőre szünetel

Next Post:

Fudan Egyetem Magyarországon

4 454 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. Grrr szerint:
    2025.03.28 18:55

    @ijontichy: Nem a köztársasági elnök menti fel a nagyköveteket?

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-343889)
    Loading...
  2. ijontichy szerint:
    2025.03.28 20:14

    @Grrr: : Tudtommal is, de ugye a külügyér javasol. Ez a megszólalás is csak vitya „kiváló?” (mármint számára kiváló) kiválasztási gyakorlatát mutatja. wckefe bármikor, bárkit lehazugoz, leordít, hibátlanul elviszi/felböfögi a komcsy főnöke üzenetét, kellemesen smúzol bármely dik/autokratúrabeli főnökkel/kollégájával. Ami a szövetséges? demokráciabeli vezetőket és kollégáit illeti, nos azok valódi diplomaták, ennélfogva alapból udvariasak. Tisztában vannak vele, hogy munkájuk során néha olyanokkal is kezet kell fogniuk, akikkel legszívesebben nem tennék. Még az ilyen legújabb generációs komcsy ivadékokkal is 🙁 . Nem irigylem őket 😉 .

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343894)
    Loading...
  3. vattablz szerint:
    2025.03.29 08:48

    @ijontichy: Arról nem is beszélve, hogy a nagykövetek közös nyilatkozata az egyes kormányok hivatalos álláspontját közvetíti, nem pedig valamiféle magánakció. Kakadu elvtárs ezt nyilván tudja, de megint megpróbálja a Világot hülyére venni.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-343899)
    Loading...
  4. ijontichy szerint:
    2025.03.29 16:02

    @vattablz: : „megint megpróbálja a Világot hülyére venni.” Igen. Egyébként a műsor folyatódik. A legfrissebb „Brüsszel a hibás”, hogy az EU nem tesz értékelhető ajánlatot az USA-nak, illetve félnek tárgyalni tramplival. Namármost szerintem:
    – a Trump-adminisztráció rúgta fel az eddigi rendet, tehát neki kéne értékelhető ajánlatot tenni. Az nem ajánlat, hogy össze-vissza vámokat vet ki, felfüggeszt, visszavon, megkívánja a szomszéd f̶e̶l̶e̶s̶é̶g̶é̶t̶ 😉 földjét, zsarol, kinyalja a birodalmi álmokat melengető szovjet pártfőtitkárt… egyáltalán a szabad világ eddigi vezető nagyhatalma olyan, mint akire rájött a rángógörcs, szinte nincs egy ép vonal (ld. Sir Isaac szilárd pontja 😉 ), amihez igazodni lehetne.
    Erőforrásokat pazarolni hiba, és a fölösleges munkavégzés erőforrás pazarlás. Miért kellene ajánlatokat kidolgozni (feleslegesen dolgozni), ha az USA-t egy ötödikes szintű idióta és egy szerfüggő napi szintű görcsei* irányítják? Persze ezt egy WCkefe-kaliberű szolga fel sem fogja, ő dolgozik ezerszer is (ma így, holnap homlokegyenest mást), ha a f̶ő̶n̶ö̶k̶e̶ ura füttyent.
    Amúgy a főni utasítására most éppen hergelni próbál (ti. „az EU gyáva tárgyalni tramplival”). Nem hinném, hogy gyáva, csak utál fölöslegesen dolgozni (ld. fentebb). Csak egy hülye dolgozik, ha látja, hogy semmi értelme, és még örömet sem okoz neki. Persze wckefe külügyér – szavahihető hamistanúk szerint – az iskolában messze nem volt a legélesebb kés a fiókban. Sokra is vitte vitya alatt.
     
    . * Pár éve még azt gondoltam volna, hogy ez a számomra zagyva „műsor” @emu fura, ám zseniális kis agyából származik, és én vagyok a hülye, hogy nem látom át a zsenialitást. A twitter-buli és egyebek óta gyanítom, hogy @Késes Szent Alia olvtárs jár közelebb az igazsághoz, miszerint egy hanyatló elme utolsó pályaszakaszát látjuk. Szóval Elon: inkább „Menj el a Marsra! Menj el a Marsra!” 😀

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343902)
    Loading...
  5. vattablz szerint:
    2025.03.30 08:27

    @ijontichy: Sir Isaac Archimedes: „Adjatok a földön kívül egy biztos pontot, és kifordítom sarkából a világot!” Ma megvan ez a biztos pont: az emberi hülyeség. Donald Archimedes ezzel operál. (Mint Winter tanár.)

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-343907)
    Loading...
  6. Podvinecz marsall szerint:
    2025.03.30 11:00

    Többedszer jönnek szembe a facebookon száj- és körömfájásos összeesküvés-elméletek. A sötétség határtalan.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-343908)
    Loading...
  7. darnoknew szerint:
    2025.03.30 11:39

    @Podvinecz marsall:
    Szokás ezt az oktatás hiányára/elegtelenségére/minőségére visszavezetni. Hogy csak egy ellenpéldát mondjak, másoddiplomáját szerző ismerősöm ül fel ilyeneknek.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343909)
    Loading...
  8. Grrr szerint:
    2025.03.30 12:28

    @darnoknew: Inkább az az oka, hogy ma az interneten mindenki a nyilvánosság elé tárhatja a semmilyen tudáson és elemzésen nem alapuló ‘véleményét’; és azt hiszi, hogy neki is ugyanúgy lehet véleménye, mint a tojásfejű elitnek, és az ugyanannyit is ér. Mondjuk ebben a véleményében lehet, hogy megerősítette a tanítónéni az általános iskolában.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-343910)
    Loading...
  9. labrys szerint:
    2025.03.30 12:37

    @darnoknew: ez – mármint hogy a diploma szart sem jelent csak egy jelentőség nélküli papír – pont azt erősíti meg, hogy a magyarországi oktatás minősége minősíthetetlenül rossz, nem?

    Hiv.: [@labrys:](#comment-343911)
    Loading...
  10. nyulambator szerint:
    2025.03.30 12:37

    @Grrr: Nem feltétlen az a baj, hogy a nyilvánosság elé tárhatja a sötétséget, hanem az. hogy az úri közönség meg képtelen különbséget tenni a hagymázas konteó és a minőségi tartalom között. Ugyanakkor meg nincs olyan közmegegyezés szerint elfogadott referencia forrás, amire megbízható információért, ellenőrzés kedvéért mindig lehetne számítani. Régebben ugye a közmédia (mondjuk a BBC) illetve a peer controlled tudomány ilyennek számított, de szorgos kitartó (részben küső, részben belső) munkával sikerült ezeknek a hitelességét is lerombolni, úgyhogy nehezen tudom a konteó-hívőnek azt mondani, hogy de hát miért nem néztél utána hiteles forrásból, mert nincs olyan egyértelműen hiteles forrás, amire hivatkozhatnék. Úgyhogy marad neki szegénynek a „józan paraszti ész” azt meg látjuk, hogy mire vezet.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-343912)
    Loading...
  11. Podvinecz marsall szerint:
    2025.03.30 12:54

    @nyulambator: jöhetne végre Hont András, hogy utat mutasson.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-343913)
    Loading...
  12. nyulambator szerint:
    2025.03.30 14:04

    Egyrészt jöhetne ő, másrészt Török Gábor

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-343914)
    Loading...
  13. ipartelep szerint:
    2025.03.30 14:14

    Hiv.: @ijontichy:
    „Szóval Elon: inkább Menj el a Marsra! Menj el a Marsra!”

    Elon nem fog elmenni a Marsra, ahhoz nem elég képzett, nem végezte el a bábaképzőt. És ez nagy kár.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-343915)
    Loading...
  14. DarthVader szerint:
    2025.03.30 14:59

    @ipartelep:
    Szerintem Elont a képzettség hiánya eddig se zavarta semmiben…

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-343916)
    Loading...
  15. ijontichy szerint:
    2025.03.30 18:57

    @ipartelep: , @DarthVader: : Szerintem tök jól mutatna vizes törülközőbe csavart fejjel az Oválisban. Tudtommal az eltúlzott „overclocking” (by ketamine) hőmegfutást okozhat 😉

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343917)
    Loading...
  16. darnoknew szerint:
    2025.03.30 20:18

    @labrys: Szokásomtól eltérően terjedelmes választ írtam, ami a Hozzászólás elküldése gombra kattintva Isten tudja, hová küldődött. Holnap ismét nekifutok.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-343919)
    Loading...
  17. ipartelep szerint:
    2025.03.30 21:04

    https://www.portfolio.hu/global/20250330/bejelentette-donald-trump-amerika-megtamadja-a-vilag-egyik-legerosebb-orszagat-ha-nincs-megallapodas-751189

    Hogy is mondjam csak, milyen ez a helyzet. Amikor az ember verekszik (még amikor verekszik is), betart bizonyos szabályokat. És nem, messze nem az úriemberek fair szabályairól van szó itt, hanem csak arról, hogy mindent azért nem teszel meg a győzelem érdekében, pl, nem fogsz egy nagy követ, hogy azzal szétverd az ellenfeled fejét, mert tudod, hogy akkor nagy bajban lennél, és közben feltételezed, hogy ezzel az ellenfeled is így van. Nekem pl. mindig itt van a derekamon (rejtve) egy borotvaéles „medveölő” kés, amit csak életveszélyes helyzetben vennék elő – és egy verekedés nem olyan. Viszont vannak olyan emberek, kevesen, de vannak, akik valamiért be- és kiszámíthatatlanok. Teljesen bolondok, akiknél nem számíthatsz arra, hogy bármilyen íratlan szabályt be fognak tartani, nem érdekli őket semmi. Az ilyeneket jobb kikerülni, mert ha nem, ott a végén tényleg elő kell venni a kést…
    Na most, a Krumpli egy ilyen bolond ember. Ez bizonyos szempontból persze előny, hiszen elriasztja a nála józanabb ellenfeleit, tudják, hogy nem normális, bármire képes. Az irániak nyilvánvalóan atombombát csinálnak, (ezt a hülye is tudja), viszont ők is majdnem olyan gátlástalan bolondok (csak majdnem), mint a Krumpli, úgyhogy kiváncsian várom ennek az ügynek a kimenetelét.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-343921)
    Loading...
  18. Grrr szerint:
    2025.03.30 21:38

    @ipartelep: Képzeld, mi volna itt, ha még csak békepárti sem lenne.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-343922)
    Loading...
  19. obeszel szerint:
    2025.03.31 16:39

    Jómadarat tolláról: https://444.hu/2025/03/31/orban-je-suis-marine

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-343930)
    Loading...
  20. ipartelep szerint:
    2025.04.01 12:16

    Van itt egy érdekes cikk a legújabb viccországról:
    https://www.portfolio.hu/global/20250401/megis-mi-lesz-ha-donald-trump-tenyleg-megtamadja-gronlandot-751419

    Az elemző (szerintem) alapvetően jól elemez, talán csak egyvalamiben téved. Abban, hogy ez a cselekedet kenyértörést jelentene a NATO-n belül. Én azt gondolom, hogy a NATO országok egyszerűen félrenéznének egy ilyen esetben. Hallgatólagosan tudomásul vennék a történetet, legfeljebb Dánia tiltakozna erőtlenül, de nekik mostanában igen kevés az ütőképes hadosztályuk. Azért néznének félre, mert: (1) Még mindig jobb a NATO-ban bent lenni az USA-val együtt, mint nem bent lenni a nem létező – mert szétesett – NATO-ban. (2) Arra gondolnának, hogy „ez is elmúlik egyszer”, pontosabban 4 év múlva, és akkor talán nem egy fasiszta idióta fogja vezeti az USA-t. Tehát jobb kivárni, mint kenyeret törni.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-343944)
    Loading...
  21. jotunder szerint:
    2025.04.01 12:50

    @ipartelep: már most nem néztek félre. az Egyesült Államok katonai szuperhatalom és senki sem gondolja azt, hogy meg tudná állítani őket Grönlandon. de az amerikai nép nagyon ideges lenne, a hadseregen belül is lennének erők amelyek idegesek lennének, és aránylag gyorsan a republikánus politikusok jelentős része is elkezdene ideges lenni. Trumpnak ez nem érdeke. Grönlandon van 1 (egy) amerikai katonai támaszpont, amelyik részben dán támaszpont, és egyáltalán nem világos, hogy 1. milyen extra amerikai katonai jelenlétre gondolnak amerikai stratégák 2. ha van ilyesmi miért ne lehetne ezt letárgyalni a dánokkal. kanadai támaszpontok vannak a közelben. az együttműködés sokkal ígéretesebb, mint a baromkodás.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343945)
    Loading...
  22. nyulambator szerint:
    2025.04.01 13:15

    @jotunder:

    Løkke Rasmussen, in his video, reminded viewers of the 1951 defense agreement between Denmark and the United States. Since 1945, the American military presence in Greenland has decreased from thousands of soldiers over 17 bases and installations on the island, he said, to the remote Pituffik Space Base in the northwest with some 200 soldiers today.
    The 1951 agreement “offers ample opportunity for the United States to have a much stronger military presence in Greenland,” the foreign minister said. “If that is what you wish, then let us discuss it.”

    https://edition.cnn.com/2025/03/29/europe/denmark-lars-lokke-rasmussen-trump-administration-intl/index.html
     
    A fő baj asszem az lehet, hogy Trump csak dumál a biztonsági szempontokról, de igazából bányászni akar. Drill, baby, drill!

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-343946)
    Loading...
  23. ipartelep szerint:
    2025.04.01 15:08

    Hiv.: @nyulambator:

    Szerintem is ez a megfejtés. A biztonsággal azért nem foglalkozik, mert (gondolja ő): (1) neki van a legerősebb hadserege, úgysem meri megtámadni senki, (2) Miért is támadnák meg, amikor mindenki haver, Putyintól kezdve a hülye hajú koreaiig. A kínaiaknak meg majd szépen átengedi Tajvant, így ők is haverok lesznek. A többi meg nem játékos, nincsenek lapjaik.
    Viszont erre a bányászos-dologra teljesen rá van kattanva. Putyinnal is arról tárgyal, hogy beszállnának bányászkodni, pontosabban ez Putyin mézesmadzaga volt, de az Idióta ezt még nem tudja. Ukrajnát egyenesen gyarmatosítani akarja. És hát ott van az a nagy sziget, amit most még jég borít, de majd kissé felgyorsítja a felmelegedést, akkor elolvad, és lehet sokat bányászni.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-343947)
    Loading...
  24. nyulambator szerint:
    2025.04.01 15:18

    @ipartelep: A másik fele a történetnek a az Északnyugati átjáró ellenőrzése lehet (ugye emerről Kanada, amarról Grönland). Valahol belemászhatott a fejébe, hogy ha felolvad a sarki jég, akkor Kelet-Ázsia felé a legfrankóbb hajózó útvonal a Bering szoroson és az Északnyugati átjárón át vezet. De itt se a nagy biztonság, hanem a kereskedelem izgatja. Együgyű ember ez.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-343948)
    Loading...
  25. ijontichy szerint:
    2025.04.01 16:20

    „Az új drogtörvény szerint csak az mehetne elterelésre, aki elárulja a rendőrségnek, hogy kitől vette a kábítószert”
    V̶a̶m̶z̶e̶r̶ „házmester” lelkület képzés? (és plíííz, senki ne jöjjön nekem PC-séggel, kötelességgel, meg hasonló szarságokkal. Mert a társadalom agyi rongálása vonalba szépen illeszkedik. Egyébként nem csípem a drogokat – kivéve a jóféle Old Ballantines-t 😉 )
    https://telex.hu/belfold/2025/04/01/uj-pszichoaktiv-anyagok-torvenyjavaslat-buncselekmeny-horvath-laszlo-szintetikus-szerek

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343950)
    Loading...
  26. ijontichy szerint:
    2025.04.01 16:26

    @jotunder: : A príma tojásdömping Grönlandról, nomeg a skilled munkaerőtömeg a harmadik világbeli riff-raff migráncs helyett… maga a MAGA 😉
    (vicc vóóót).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343951)
    Loading...
  27. ijontichy szerint:
    2025.04.01 18:20

    „Az akadémikusok jelentős része kivonul az MTA májusi ünnepi ülésről, ha Orbán Viktor is megjelenik”
     
    Mondanám, hogy „eső után köpönyeg” (már 2002 után példát kellett volna mutatni a társadalomnak – és nem csak holmi „poloskázós” beszéd miatt, és nem csak akadémikusoknak), de végül is jobb előbb, mint később, jobb későn, mint soha 😉 . Ja, és jó lenne, ha az a „jelentős rész” valójában „jelentős többség” lenne. Némi humorérzékkel elég, ha feltesznek egy gázálarcot 😀
     
    https://telex.hu/belfold/2025/04/01/magyar-tudomanyos-akademia-orban-viktor-poloska-beszed-tiltakozas-kivonulas

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343952)
    Loading...
  28. Podvinecz marsall szerint:
    2025.04.01 18:37

    @ijontichy: mint az nemrég az ország számára kiderült, a gázálarc egy másik „államférfi” feltűnésekor szükséges.
    (félre: mekkora hülyének kell lenni ehhez…)

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-343953)
    Loading...
  29. KennyOMG szerint:
    2025.04.01 18:54

    @jotunder: Az itt a kissebbik kerdes, hogy belfoldileg ki idegelne fel magat, de Kanada kurvara az lenne, az EU es Japan/Korea meg inkabb, a legidegesebb viszont Putyin lenne egy ilyen helyzetben, es azt mar az USA sem tudna kezelni, ha Kanada, az EU, a tavol-kelet, Oroszorszag es a neveto sokadik Kina hirtelen egy olyan kozos platformon talalnak magukat, aminek az egyetlen osszekoto kapcsa az USA-ellenesseg.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-343954)
    Loading...
  30. fortin2 szerint:
    2025.04.01 19:06

    @ijontichy:: Az az érdekes, hogy nem a szokásos renitens II. osztálytól indul, hanem az amúgy a jogászi konzervativizmus közegéből. Ez az igazi újdonság. HOgy a reálos osztályok mennyiben követnék ezt? Hát, alig volt többsége a közgyűlésen az intézethálózat elengedésének és mivel perszehogy átverték abban őket, most nyűgösebbek.
    (Off, gépház:: vajon mit tehetnék, hogy ha erre a topicra kattintok, akár a utolsó hozzászólásra is oldalt, mindig jópár hónappal korábbra visz és többször előreléptetésekkel tudok csak a frissebbjéhez eljutni? Van erre megoldás, hogy ez másképpen legyen?).

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-343956)
    Loading...
  31. Podvinecz marsall szerint:
    2025.04.01 19:10

    @fortin2: kattints a dátumra a bejegyzés címe alatt.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-343957)
    Loading...
  32. DarthVader szerint:
    2025.04.01 19:12

    @fortin2:
    Ha a „legolvasottab posztok” alatt kattintasz a poszt címére, akkor a legutolsó oldalra dob.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-343958)
    Loading...
  33. fortin2 szerint:
    2025.04.01 23:43

    kösz, így valóban működik, nem a híres utolsó szavaktól kell jönni.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-343964)
    Loading...
  34. nyulambator szerint:
    2025.04.02 11:35

    Évek óta újra és újra felzaklatom magam, amikor jotunder ilyneket ír:

    magyarországon jelentősen csökkent a szegénység az elmúlt 10 évben és ez nem ner propaganda, ez tény.

    Na erre most itt van ez
    https://www.valaszonline.hu/2025/04/01/eu-silc-magyarorszagi-jovedelemadok-kutatoi-elemzes/
    meg ez
    https://www.valaszonline.hu/2025/04/02/ksh-eurostat-szegenyseg-inflacio-jovedelmek-megbizhatosag/
    Mecsoda meglepetés, a KSH adatai, khm, érdekesek

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-343977)
    Loading...
  35. jotunder szerint:
    2025.04.02 12:44

    @nyulambator: ők is azt írják, hogy jelentősen csökkent a szegénység, csak nem annyira, amennyira ezt állítják.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-343981)
    Loading...
  36. ijontichy szerint:
    2025.04.02 13:25

    Van amikor a korrektség nem vezet sehova, és hiba szemérmesnek lenni. Egy kis szemétségért nem kell a szomszédba menni. Ld. például ezt:
    „Az oltásregisztrációs emailcímeken buzdít az Ukrajna EU-csatlakozásáról szóló szavazásra a kormány”
    https://telex.hu/belfold/2025/04/02/kormany-vakcinainfo-emailcim-adatkezeles-tajekoztato-level-propaganda
    Nekik nincsenek skrupulusaik :-/

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-343984)
    Loading...
  37. nyulambator szerint:
    2025.04.02 16:11

    @jotunder:

    Nehezen képzelhető el, hogy miközben felére csökken a szegénységben élő gyerekek száma, aközben a segélyirodákon alig csökkent a nyomás, a hátrányos és a halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek száma sokkal kisebb arányban esett vissza.

    Ha a KSH adatait nézzük, fogalmunk se lehet róla, csökkent-e a szegénység, vagy épp nőtt, mert a KSH adatai hamisak.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-343992)
    Loading...
  38. Morp65 szerint:
    2025.04.02 16:51

    sorry, de nem tudom, hova való lenne:
    „Bill Gates: tanárra és orvosra kevésbé lesz szükség, de a focistát nem váltják le gépek”
    https://www.hrportal.hu/hr/bill-gates-tanarra-es-orvosra-kevesbe-lesz-szukseg-de-a-focistat-nem-valtjak-le-gepek-20250402.html

    Hiv.: [@Morp65:](#comment-343995)
    Loading...
  39. KennyOMG szerint:
    2025.04.02 17:09

    @Morp65: Ez a cikk annyira pontos es lenyeglato, hogy meg azt sem tudtak leforditani rendesen, hogy „baseball jatekos” (abba meg nyilvan felesleges is belemenni, hogy egy talk show (!!) ~30 masodpercet felolelo reszben pontosan mit mond az orvosokrol es tanarokrol, nem az a celja az altalad linkelt oldalnak)

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-343996)
    Loading...
  40. GHermann szerint:
    2025.04.03 10:35

    Well @&#!: https://edition.cnn.com/2025/04/03/world/hungary-withdraws-icc-intl

    Hiv.: [@GHermann:](#comment-344015)
    Loading...
  41. Grrr szerint:
    2025.04.03 10:46

    @GHermann: Ezzel mi a baj? Legalább tisztességesek voltak most – Netanjahu Magyarországra látogat, nem fogják letartóztatni, így kilépnek és akkor megszűnik a kötelezettség is… 🙂

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344016)
    Loading...
  42. Grrr szerint:
    2025.04.03 12:45

    Szíjjártó: „Az európai gazdaság és így végső soron az európai emberek újra a brüsszeli politikusok alkalmatlanságának levét isszák. A helyzet az amerikai elnök tegnapi vámbejelentései után egyértelmű: az Európai Bizottságnak tárgyalnia kellett volna! Minderre volt (lett volna) két és fél hónapjuk. Tárgyalni kellett volna az amerikai kormányzattal a vámügyi együttműködésről és le kellett volna csökkenteni az autóipari vámokat az európairól az eddigi amerikai szintre, vagyis 10-ről 2,5%-ra. Az Európai Bizottság azonban ezt is elhibázta. Nem tárgyaltak, helyette megint ideológiai kérdést csináltak egy gazdasági ügyből. S mindezt több ezer eurós havi fizetésért…”
     
    A pingvinek az emberek által nem lakott Heard és McDonald szigeten jobban tárgyaltak Trump-al, csak 10%-ot kaptak. Igaz viszont, hogy néhányan Amerika komolyabb vetélytársai vagy ellenségei közül, mint például Izrael, 17%-al megúszták. Tajvan rosszabbul járt az Uniónál a maga 32%-val, de hát ők mindig is kínai érdekszféra voltak Amerika számára, úgyhogy minek segíteni őket?

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344020)
    Loading...
  43. ijontichy szerint:
    2025.04.03 16:03

    @Grrr: : Mondjuk nincs ebben semmi novum. vitya (és persze a szolgája) valójában mindig is hitvány, gyáva gazember volt (ti. csak azzal akaszt tengelyt, akiből nem néz ki egy vissszakézből nagy pofont), de a környezet hülyeségére apellálva ügyesen építette a bátor streetfighter imázsát :-/. Adja a „faszacsávót”, de valójában a „backstabbing” műfaját kedveli.
    Képtelen kiszállni ebből a „Brüsszel a hibás” műsorból (btw. wckefe fizuja hány ezer eurónyi?). Mennyire tipikus ez a „megerőszakolt nőre egy minek ment oda” vállrándítás :-/.
    Ezzel együtt, a megszokott harsogó disznóröfögés felhangjai között, mintha megjelent volna egy kis nyüszítés is. Helyes 🙂

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-344024)
    Loading...
  44. KennyOMG szerint:
    2025.04.03 16:30

    @Grrr: Csak azt hagyta ki a kakadu, hogy az amerikaiak, a legfontosabb piacukat vedendo, jelenleg is 25% vammal sujtja a pickup es suv importokat. Termeszetesen o ebbol is azt hozna ki, hogy Brusszel gyenge es alkalmatlan, valahogy.
    .
    ui: „Trumppal”

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-344025)
    Loading...
  45. ijontichy szerint:
    2025.04.04 10:28

    „Orbán bejelentette, hogy jogszabállyal fognak beavatkozni a hídfoglalós tüntetésekbe”
    Változnak az idők. Hogy visított volna, ha 2006 ősze után a gyurcsányék jogszabállyal beavatkozva próbálták volna megakadályozni a nemes csőcseléket, jogos felháborodásának szabad kifejezésében.
    https://telex.hu/belfold/2025/04/04/orban-viktor-kossuth-radio-pentek-2
     
    (hmmm… egyre biztosabb, hogy jelen van a felhangokban a szűkölés. Tetszik 🙂 )

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-344043)
    Loading...
  46. muaddib00 szerint:
    2025.04.04 10:41

    @ijontichy:
    Tudom, hogy itt teljesen értelmetlen leírnom, szóval nem is igazán értem miért teszem, de hát az embernek kell valami szórakozás.
    Ha a rendőrök úgy kezelnék mondjuk a földön ülő tiltakozókat ahogy Gyurcsányék tették 2007-2008 körül lenne itt ribillió. Konkrétan láttam a Deák téren (úgy emlékszem ott volt valamikor 2007-ben talán) annó (szerencsére elég messziről) a térfoglalós üldögélős tüntetést, ahol nem kiemeltek embereket, hanem konkrétan pofán fújták az egész csoportot paprika spray-vel majd jól kirángatták és még meg is gumibotozták a népet. Mindezt két felszólítás után, hogy távozzanak. Tehát nagyon sírna itt mindenki, ha most azt csinálnák a rendőrök mint akkor. Csak úgy a viszonyítás miatt.

    Ettől persze hajrá tüntetők, ha nem lettem volna full beteg legutóbb, én is ott sétálgattam volna köztük.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-344045)
    Loading...
  47. ipartelep szerint:
    2025.04.04 11:40

    Hiv.: @muaddib00:

    Van egy olyan érzésem, hogy te itt elhallgatod azt a tényt, hogy az akkori tüntetők (valójában: garázda, romboló fasiszta/fideszes csőcselék) nem egészen olyanok voltak, és nem úgy viselkedtek, mint a mostani hídfoglalók. Szándékosan hallgatod ezt el, vagy tudatlanságból?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-344047)
    Loading...
  48. ijontichy szerint:
    2025.04.04 12:13

    @muaddib00: : Valóban fölösleges. Ha gyurcsányék „párizsi” módon intézték volna a dolgokat, 2007-ben már nem lett volna tömeg az utcán (mert a „provók” nem tették volna a pofájukat az első sorba, a „vattatömeg” meg nem ment volna ki). De ha már így előadtad mit láttál, én meg (pechemre) 2006 őszi éjszakáin láttam elég sokat, és annak alapján 2007-re a rendőrök még nagyon visszafogottak voltak. Bezony. Mert amikor egy szolgálatban lévő rendőr utasít (pl. hogy menj odébb), akkor teljesíted. Utána feljelentheted, számonkérheted a jogaid korlátozását, de teljesíted, és nem hozzávágod a felszedett kockakövet. „Jogos felháborodásodban” sem. Azt meg talán hagyjuk, hogy mi a reason abban, hogy a saját zsebedet rongáld, ha egy politikus lódít a kampányban. Egy „polgár” ettől tartózkodna, elvégre tudja, hogy az okozott kárt az ő adójából fogják rendezni.
     
    Szóval nekem biztosan fölösleges. Már írtam, de még egyszer leírom: szvsz. 2002 után a fityfaszról (incl. „attachment”), épeszű magyar embertől alapvető hiba, bármilyen minimálisan „korrekt”, pozitív, vagy akár csak – jóindulattal – pozitívnak beállítható szót ejteni (végképp nem eltartott kisujjal kvaterkázni az „első eljövetel” kormányzásának – főképp gazdasági – vontakozásairól). Annak ismeretében, amit sima felessel, négy év alatt tudtak rongálni a társadalom szövetén semmiképp. Nem így történt. A magyar társadalom elitje megméretett, és elperecelt. A folyományokat ismerjük.
    Persze elnézve a jelen világát, mondhatjuk, hogy kishazánkban csak hamarabb jött el egy válságjelenség, de én még így is elég magyar vagyok, tehát jobban szeretnék büszke lenni (és nem érezni a „hűvösebb légkört”, amikor kiderül a nációm – ha érted). Arra kevésbé tudok, ha netalántán 11 aranylábú bejut valami ligába, de döglenek a kóterben az emberek, a sulikban meg kádáréknál is pofátlanabb hazugságot oktatnak történelemből. A te dolgod miként értékelsz dolgokat (emlékszem, nem késlekedtél elégedettségedet kifejezni, hogy idős szüleid & gyerekeid kellő gyorsasággal kaptak covid oltást), de nekem nincs ilyen „szemüvegem”. Az én szemüvegem azt mutatja, nem elég gyorsan (de legalább piszok drágán). Na mindegy. Tudnék sokat írni „a viszonyítás kedvéért” (és több területről is), de minek? Mo. megkapta amit akart. Tényleg kár felkavarni a felszínen kellemesen langyos vizet. Fene abba a hídfoglaló bagázsba, de majd most… 🙂

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-344048)
    Loading...
  49. muaddib00 szerint:
    2025.04.04 12:37

    @ipartelep:
    Konkrétan az az eset amiről beszélek teljesen „vad” ülő ellenállás volt. Ennyi. Hogy milyen emberek ültek az meg qrvára lényegtelen akkor és ott. Már számtalanszor megírtam amit láthatóan itt a többség képtelen megérteni, hogy az nem oké, hogy jajj de jó, hogy őt szarrá veri a rendőr, mert az bunkó náci/kommunista/stb. szabadon választva. Mert a rendőrt leginkább az dühíti, hogy megint nem az őrsön olvashat, hanem állhat kinn a hidegben.
    És amikor tapsolsz, hogy de jó, hogy szarrá verték a marhát, akkor az a rendőrnek úgy meg át, hogy szarrá lehet verni valakit mert csak ha elegen utálják. Jövő héten majd téged vér szarrá, ha mondjuk esőben ki kell mászkálnia a kényelmes szobából. Vagy bármi másért tüntetőket, mert mindig lehet olyanokat találni akik utálják épp az adott csoporot, pipa.

    @ijontichy:
    „…Mert amikor egy szolgálatban lévő rendőr utasít (pl. hogy menj odébb)…”
    Tehát akkor szerinted a mostani tüntetőket is el kellett volna verni mikor felszólításra nem hagyták el a hidat, ugye?

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-344049)
    Loading...
  50. ipartelep szerint:
    2025.04.04 13:00

    Hiv.: @muaddib00:

    Teljesen más malmokban őrlünk.
    A rendőrök mindig azt ütik, aki az ütőtávolságukban van. A rendőrök csak a hatalom szerszámai, semmi egyebek. Ők nem gondolkodnak, őket csak használják.
    A kérdés itt nem az, hogy jogos-e a rendőri erőszak (a jogot a hatalom írja, úgyhogy ált. jogos – lásd a fasiszta bűnbanda törvénykezését), hanem az, hogy helyes, igazságos-e. Ez a kérdés erkölcsi jellegű, és a válasz rá attól függ, hogy a tüntetők, és a hatalom milyen ügyet képviselnek. Ez persze (amit mondani fogok) az én erkölcsöm (nem a tiéd), amely az én elveimnek az alapja. Tehát, ha pl. az utcán egy fasiszta/fideszes csőcselék tüntet (ők mondjuk garázdálkodni szoktak, nem békésen tüntetni, de tegyük fel, csak tüntetnek), az ő fasiszta/fideszes céljaiért, akkor a hatalom (arányos) fellépése ellenük (az én erkölcsöm szerint) helyes, igazságos. Miért? Azért, mert a fasiszták/fideszesek/rosszoldaliak elvei, és erkölcse helytelen rossz, antihumánus. Természetesen ennek a fordítottja is áll: ha a „rossz erkölcsű” (fasiszta/fideszes) hatalom bünteti az ellene fellépőket, akkor ott az „igazság” a tüntetők mellett áll.
    Ezt ugye a klasszikus úgy fejezte ki, hogy: „az ellenforradalmár, nyilas, fasiszta bandát ütni kell”. És ez mondás így nagyvonalakban, és lényegében helyes. (Szó szerint nem feltétlenül, hiszen nem mindig kell „ütni”.)

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-344051)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • barki on Viccországban bejelentenek@vattablz:: A te érvelési hibád: csúszós lejtő. ht…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek.: @vattablz: csak az érdekesség kedvéért írom, eg…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @ipartelep: @nyulambator:](#comment-346935) . .…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nem tudom, de mintha a fideszesek nem í…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerepel műsorokban, hogy megmagyarázz…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem tudom másoknak mi a baja vala, nek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMi bajotok van Fodor Gáborral?
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@darnoknew: Isten őrizz, hogy dolgozzon! Csak kárt…
  • darnoknew on Viccországban bejelentenek@vattablz: Te néhány évvel a nyugdíjjogosultság el…
  • labrys on Viccországban bejelentenekAz orbánista választások A krisztiánus szekták…
  • labrys on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator:: …egyáltalán: hogy lehet az, hogy a…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@barki: Távol álljon tőlem, hogy megvédjem Magyarp…
  • apokalipszistmost on Orbán végre őszinte volthol olyanok akarunk lenni, hol meg ne dumáljanak m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Te egy kis hamis vagy, mert éppen te…
  • barki on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem ez történt. Ne menj gondolatolvasó…
  • barki on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Miért tenne ilyet? A benefitet, amit a…
  • ipartelep on Az Orbán-fasizmusrólHiv.: @nyulambator: Egyre önélzetesebb a kis latol…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusrólBetiltotta a rendőrség a helsinkis jogászt, mert m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Na szóval... bár MP testvérek között…
  • barki on Viccországban bejelentenek@annokkk: persze hogy. Szerintem is, MP újra futta…
  • barki on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Sokan kérdezik, hogy részt veszek-e…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@barki: Én azt hiszem, láttunk már ilyet. Orbán is…
  • barki on Viccországban bejelentenekAz is milyen vicces már, ha az egyik párt azzal cs…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Teljesen igazad van, és messzemenően e…
  • nyulambator on Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!!Na, lehet abbahagyni a károgást, meg panaszkodást.…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekOké, majd belerázódom. Megjelent, csak elfelejtett…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekNem működnek a hivatkozás gombok, és nem jelenik m…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Tegnap belenéztem egy percre a…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@barki: Meg mindig remenykedve egy pozitivabb kics…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekSzerintem itt páran fordítva ülnek a lovon. Igen,…
  • barki on Viccországban bejelentenekA Hadházy (Tordai, Jámbor, Momentum, stb.) sztori…
  • nyulambator on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: Érdemben nem tudok hozzátenni semmit, azon…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: de félre téve az egyébként intézményesen…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Mi a nehéz ügy ebben? Én egész életembe…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Budapesten kívül az összes választóker…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Hadházy jóformán már mindenkive…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekEgyelőre egyikük se csapta be az ajtót: https://44…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Nem tudom, mit gondolnak erről a pol…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Hasonló a helyzet Tordai Bencével is…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@Podvinecz marsall: Szerintem igen durva valósággö…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek@nyulambator: róka fogta csuka. Szar ügy.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/14/magyar-peter-hadhazy-nev…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek: @nyulambator: az nagyon szórakoztató, hogy a nag…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nyugi, az első három sorban csak a test…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @vattablz: - Te, főnök, egyre több kellemetl…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMost aztán elő a konteókkal! Mi volt ez a fapados…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekVégre valami jó hír: https://444.hu/2025/07/13/meg…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen:: nem akarom végképp elvinni a posztot a…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Most már tényleg nem kell túl sok fantá…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@vattablz: Hát az is fontos szempont, hogy segít u…

Posztrulett

Haza és én

„Ask not what your country can do for you—ask what you can do for your country. „ „Ne azt nézd, hogy mit tehet érted a hazád, hanem azt, hogy ki van a dallas-i tankönyvraktár hatodik emeletén a távcsöves puskával. (GPT-5)” A hazáról már régen nem beszélünk. Elhagytuk valahol útközben, elgurult, horpadtan hever egy télen kellemesen …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • barki
  • kisa
  • susyk
  • ra0213
  • j.alfred prufrock II
  • Podvinecz marsall
  • Mister Gumpy
  • Thalész
  • Morp65
  • SMFB
  • azuccahirmondoja
  • fortin2
  • annokkk
  • onehumanoid
  • apokalipszistmost
  • lgombb
  • ijontichy
  • Mikonu
  • Keepdreaming
  • labrys
  • janostothmeister
  • aerduloensamtonight
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Gaboxhrr
  • aromo44
  • ervsebeszet
  • csunyatáp
  • opiniopraesumpta
  • outsiderb
  • Hanyistók
  • Haász Endre
  • F Ford
  • wolff
  • janszemwordpress
  • esztre
  • jotunder
  • joshopa
  • ikarus
  • Virág et.
  • jelbeszed
  • tortt49
  • szabol25
  • twmmy
  • Psakreff
  • pogny
  • macskahala
  • Hector Kapitány
  • Radnóti Zoltán
  • istván orovecz
  • karsairita
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d