Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17
  • Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen 2025.11.16

A legolvasottabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit?
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

Viccországban bejelentenek

2021.05.11 by Kettes

A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-134-6933fee26de73' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=134&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-134-6933fee26de73&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-134-6933fee26de73' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

B. Mátyás zaklatásai miatt a blog egyelőre szünetel

Next Post:

Fudan Egyetem Magyarországon

4 951 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. vattablz szerint:
    2025.08.11 12:03

    És meg kell követnem hakohent annyiban, hogy a wikipédia szócikkben tényleg az általa közölt formában van a vers. Hát ha ez az eredeti, igazán kíváncsivá tett, ki volt az a bátor, aki átírta a közismert formára. Szerintem maga Rejtő. Mellesleg a kiadott verzió határozottan jobb. „Mélységes mély a múltnak kútja.” Azt hittem nekem Rejtőről már nem lehet újat mondani. Hamu fejemre.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347427)
    Loading...
  2. ikarus szerint:
    2025.08.11 16:26

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:
    Aztán jött a Nagy Sóska!
    (TTK-ásként nagy sikereket lehetett elérni bölcsész lányok között ezen zöldségfélék (akár) felületes ismeretével.)

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-347430)
    Loading...
  3. ipartelep szerint:
    2025.08.12 08:21

    Néha, munkába menet-jövet, az autóban bekapcsolom a trubadúrládát, és hallhatom a fasiszta tolvajok valamelyik rádióadását, mégpedig azért, nehogy vezetés közben leessen a vérnyomásom, aztán még nekimenjek valaminek. Rendkívül jó módszer, ha valakinek éppen vérnyomás-emelésre van szüksége. Ma reggel is így tettem. Egy koskovics zoltán nevű „geopolitikai elemző” adott ki hangokat, aki hol máshol, mint az „alapjogokért központ”-nevű csicskagyűjtő helyen lopja a közpénzt. A Krumpli-Putyin találkozóról delirált, vagy nem is annyira arról, hanem annak kapcsán arról, hogy a Junijó már majdnem szétesett, ez mennyire jó, de sajnos még nem teljesen, de majd… és a Krumpli, Európából egyedül csak a Lókupecre hallgat (Putyint kifelejtette a bolondja), és hogy most majd a Krumpli, és a Lókupec együtt elintézik a békét, mert a Junijó csak háborút akar. Ilyeneket mondott a jóember, közben nekem szokás szerint kinyílt mind a két kés a zsebemben (ami veszélyes!), és a vérnyomásom is megemelkedett, úgyhogy egészen élénken értem be a dolgozóba.
    Kicsit utánanéztem ennek a koskovics nevű köcsögnek (elnézést az igazi profi becsületes köcsögöktől). Tényleg annál a pénzmosodánál van, le se tagadhatná, amilyen szövegeket nyomat. Van egy faszbúkos bejegyzése, ahova kitette képpel, névvel, hogy kik vannak benne a Szuverenitásvédelmi DPK alapcsapatában. Nagyon díszes a társaság, ezeket tényleg ki kellene állítani, és mutogatni őket. Van köztük néhány ilyen ismeretlen, „influenszer”-nek csúfolt megafonos gazember, de vannak köztük ismert bűnözők is. Ezek: horváth józsef volt III/3-as, a nagyszerű pokol béla, aztán ott van a csodálatos humorista, skiccpali is (végre bevették valahova), az ifjú lomnici, szánthó miki, asszem ő is alapjogos vagy mifene, ott van a Lókupecvédelmi miniszter is, az a hosszú nevű hazudozós, aztán a kötter tamás nevű futóbolond, és végül egyik kedvencem, a végtelenül aljas pespek, az a kiss-rigó már a számlán van a pénz lászló nevű. Ez a társaság olyan mintha a Monty Python írta volna őket össze. De nem az írta, Dadus!

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347434)
    Loading...
  4. Podvinecz marsall szerint:
    2025.08.12 09:30

    @ipartelep: ezekkel a dpk-kal szépen megbilligozzák magukat, hogy könnyű legyen majd kitüntetett figyelmet fordítani rájuk később. Csak megköszönhetjük. Ráadásul mindez kvázi 1988-89-ben (ha minden igaz).

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-347435)
    Loading...
  5. DarthVader szerint:
    2025.08.12 12:29

    @ipartelep:

    Eljön még az idő:
    – Rajta vagyok a DPK listán?
    – Rajta.
    – Nem lehetne kitörölni?
    – De.
    – De meg lehetne oldani, hogy látszodjon, hogy valaha rajta voltam?

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-347440)
    Loading...
  6. vattablz szerint:
    2025.08.12 13:08

    https://hvg.hu/itthon/20250812_Magyar-Peter-interju-gazeta-wyborcza-ebx No comment.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347441)
    Loading...
  7. KennyOMG szerint:
    2025.08.12 13:45

    @vattablz: Te csak ne aggoggya’, csak a fasisztoid leendo szavazoinak uzen (ugye tuggyuk, „nem tehet mast”), biztos nem laccott, ahogy az ellenzeki taborbol osszeporszivozott rajongoi hivei kovetoi tamogatoi fele kacsingatott. Ahogyan ez mar szamtalanszor elmagyarazodott itt a kommentszekciobam. Nem koll aggodni!

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-347442)
    Loading...
  8. vattablz szerint:
    2025.08.12 14:45

    @KennyOMG: Nem aggódom, csak belémfagyott a szó.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347445)
    Loading...
  9. darnoknew szerint:
    2025.08.12 14:58

    @KennyOMG: Van egy témába vágó interjú Harasztival: https://youtu.be/y_QCPASO1yM?si=z0CcYffeTXzrUvqA

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-347446)
    Loading...
  10. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2025.08.12 15:23

    @vattablz: a 444 összefoglalója szerint meg népszavazást tartana a pride-ról.
    https://444.hu/2025/08/12/magyar-peter-levai-aniko-allt-a-kegyelmi-ugy-mogott

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-347447)
    Loading...
  11. annokkk szerint:
    2025.08.13 08:07

    @vattablz: Ahogy elhelyezi magát az egyes kérdésekben, nem látszik sem liberálisnak – az egyéni szabadságjogokra szarik -, és nem látszik baloldalinak sem – az ukrán honvédő háborút is leszarja – , hanem csak szélsőnemzetinek – a nemzetiségi jogok érdeklik -, és oligarchapártinak – a hazahozott uniós pénzekre számít a kormányváltással- , és oroszpártinak az unióval szemben -, hiszen szerinte – be vagyunk kötve Moszkvába -.
    Abban nem vagyok biztos, hogy Tusk pont ilyen lenne, és neki gazsulál. Lengyelország állig felfegyverkezett és amerikai támaszpontokat tart az orosz befolyás ellen. És nem fog azért Ukrajna ellen fordulni a fegyvereivel, mert néhány lengyel nem írhatja ki a boltra lengyelül, hogy bolt. És talán még a gázüzletágat sem keveri össze az ország szövetségi rendszerével. De akkor miért is mondja ezeket ott ? Csak nem akarja Orbántól a külpolitikai szerepét is tokkal-vonóval átvenni ? Eztán ő akarja Putyin részére a szarkavarást és a vétókat intézni ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347451)
    Loading...
  12. ipartelep szerint:
    2025.08.13 09:37

    Mogyoró Péter nyilvánvalóan rosszoldali konzerv. Nem is látszik túlzottan liberálisnak – hogy nem mutatja magát annak a széles, ámde ostoba néptömegek meggyőzése miatt, az, ahogy mondani szokás: „egy dolog”, de az meg a másik (dolog), hogy valószínűleg nem is az. A baloldaliságáról már ne is beszéljünk, annyi baloldaliság van benne, mint amennyi vitamin a kakában. És ez így persze nem túl kecsegtető. De erről már volt szó itt.
    A fő kérdés nem az, hogy Mogyoró Péter milyen politikai eszmeiségű (ezt tudjuk), vagy hogy ez tetszik-e nekünk (nem tetszik) hanem az, hogy ez így összességében jobb lenne-e, mintha a Lókupec uralkodna tovább. Mint mondtam, a végén a döntés kétállapotúra egyszerűsödik le: ő, vagy Lókupec (már ha meg lesz tartva a választás). Melyik a jobb? Tessék választani!

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347453)
    Loading...
  13. annokkk szerint:
    2025.08.13 10:21

    @ipartelep: Ha ez a választásról szól, és hát mi másról is szólhatna, akkor most olyan térfélen játszik, ahol már kőkemény orbánizmus honol. Putyinnal és levélszavazókkal egyetértő vadfideszes térfélen játszik. Mert talán még ott is lenyomhatja Orbánt. Legalábbis lát rá esélyt, hogy megpróbálja. Ott üti Orbánt, ahol a támaszkodó lába áll, hogy képzavarral éljek. Szóval a magfideszre megy. Azokra, akik 15 éve mindennel egyetértettek. Hát nem tudom, hogy azoknak is vannak-e kétségeik Orbánékkal kapcsolatban, de elképzelhető az is, hogy vannak. Főleg a hatékonyság eléggé visszaesett. A keménység puha lett. A kézből fizetés meg elmaradt. A vesztes fílinget meg nem jól viselik. Nem akarnak lúzerkedni, mert ők minden rendszerben felül akarnak úszni. Szóval nekik muzsikál. Továbbra is zsákbamacska. Miért mondana épp most igazat egy politikus ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347456)
    Loading...
  14. annokkk szerint:
    2025.08.13 11:57

    https://nepszava.hu/3290763_hadhazy-akos-hatvanpuszta-fotok-orban-viktor
    Orbán titkos kazamatái úgy épükltek, mint az egyiptomi piramisok. De hát hogyhogy a címlapokra került a páncélszoba fényképe ? Ide tessen szíves rohamozni , ne peniglen a Budai várat , holott ott is kazamatákat épített a kis svihák ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347460)
    Loading...
  15. vattablz szerint:
    2025.08.13 16:24

    @annokkk: Csak remélni tudom, hogy tévedsz. Vajon hány magfideszest lehet átállítani a Gazeta Wyborcza interjúval? Mert ha nem tévedsz, nagyon szomorú a helyzet, akkor szegény MP eltévedt és a fidesz vagy a mihazánk miniszterelnökjelöltjeként kellene indulnia. Én viszont azt feltételezem (mert alapvetően rosszhiszemű vagyok), hogy a derék messiásunk őszinte, tényleg azt gondolja, amit mond. Nem tudom, melyik a rosszabb, ha hazudik, vagy ha igazat mond?

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347467)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2025.08.13 16:49

    @vattablz: Nekem nem tűnt olyan őszintének ez a sztori. A feleségem egy akkora ellenálló volt, hogy felkéredzkedett az uniós lista első helyére, hogy kívülről bomlassza Orbánt…. kicsit olyan mesterkéltnek tűnik. Olyan választási optimalizálás lehet, amibe nem férnek bele az őszinte vonzalmak.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347468)
    Loading...
  17. vattablz szerint:
    2025.08.13 21:37

    @annokkk: Vajon hol mérték ki, hogy akad olyan választói csoport, akik ragaszkodnak az orosz gázfüggőséghez? Szerintem egyszerűen azt hiszi, hogy ez az ország érdeke. Arra gondolni se mernék, hogy az övé. Jóindulatúan feltételezem, hogy egy sor dologban téved. Számomra egyelőre épp elég dologban.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347469)
    Loading...
  18. darnoknew szerint:
    2025.08.14 08:19

    A kínzó kérdésre végre megérkezett a válasz: https://telex.hu/belfold/2025/08/14/orban-nem-adhatom-at-a-hatalmat-egy-masik-politikai-tabornak

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-347471)
    Loading...
  19. Keepdreaming szerint:
    2025.08.14 09:03

    MP vezetésével kapunk egy magyar Donald Tuskot. Jó, hát nem baloldali, nagyon nem, nem is különösképp libsi mint a lengyel kollega, de legalább nem Pé Pincsi mint a mi mostanink. Ez is haladás. Nem is kicsit.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-347472)
    Loading...
  20. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2025.08.14 09:29

    @vattablz: @dr Brcskzf Gröőő: @KennyOMG:
    \
    Voltam oly’ kíváncsi, hogy az MP-támogató KARD vonatkozó bejegyzését is megnéztem és hát, hogy is mondjam: a telex, 444, hvg trió erősen (vissza)élt a szerkesztői szabadsággal. MP jóval bővebb terjedelemben és árnyaltabban fogalmazta meg a mondanivalóját. És ezúttal nem MP-rajongók utólagos magyarázkodásáról van szó, csupán arról, hogy a teljes válaszokat idézték.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-347474)
    Loading...
  21. ipartelep szerint:
    2025.08.14 18:25

    Hiv.: @darnoknew:

    Szóval… itt valaki hülye, és azt is tudom, hogy ki, vagy kik (nem te).
    Az történt, hogy a riporter először arról kérdezte a Lókupecet, hogy ennyi év uralkodás után nem kellene-e neki átadni a hatalmat a saját táborában valakinek. Erre a Lókupec azt válaszolta, hogy nem, mert még mindig ő a legjobb, a fasiszta rosszoldalon vele van a legnagyobb esély nyerni. Ez mondjuk igaz is. Viszont utána azonnal azt kezdte el mondani, hogy nem adhatja át a hatalmat egy másik politikai eszme képviselőjénak, aki lerombolná azt, amit ő eddig elkövetett.
    Tehát: ez itt két különböző téma. Az egyik a fidesz-bűnbandán belüli esetleges hatalomátadásról szól (ezt kérdezte az újságíró.) A másik téma meg nem arról szól, hanem a hatalom átadásáról (hogy nem akarja átadni) egy nem fideszes, értelemszerűen ellenzéki politikusnak.
    Vagyis: a Lókupec csak azt adhatja, ami benne van. Túlválaszolta magát, hiszen a második téma nem volt kérdés. Elárulta, hogy most az van a kis káposztalében, hogy nem szeretné, és nem akarja átadni a hatalmat a politikai ellenfeleinek. Ez nyilván még nem körvonalazódott benne, hogy pontosan hogyan is nem akarja átadni, és mit fog annak érdekében csinálni, de majd kitalálja azt is.
    Így a Telex újságírójának magyarázata téves: „de nem arról az esetről beszélt, ha elveszítené a választásokat, hanem arról, hogy győzniük kell”, merthogy igenis arról beszélt, hogy vesztett helyzetben (választással, vagy bárhogyan) nem adná át a hatalmat.
    Ez persze sokat nem jelent, mert a hatalomátadást, vagy nem átadást majd az akkori konkrét körülmények leginkább a közhangulat fogja meghatározni, no meg olyan kis apróságok, hogy a választás lényegében egy Lókupec/fidesz-bűnbanda-ellenes népszavazás lesz-e. Ha nem az lesz, hanem csak egy sima választás, akkor viszont nem is kell majd átadnia neki a hatalmat, mert akkor nem nyer az ellenzék. Erről van itt nagybaszó.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347477)
    Loading...
  22. annokkk szerint:
    2025.08.15 04:15

    @ipartelep: Inkább hazabeszélt. A felcsúti kompániának gyengült az ázsiója. Azt kérdezték, nem kéne-e eltakarodnia, ha már így állunk. És hogy mit válaszolt, az mindegy is. A lényeg, hogy a kérdés elhangzott. Felvetődött. Fenn van a falon.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347481)
    Loading...
  23. annokkk szerint:
    2025.08.15 04:37

    Nem jelentették be viccországban, de hazai pályán körbenéző fészbukozóként azt tapasztalom, hogy a kormány minden hibáját, hiányosságát, a haláleseteket a megnemszületéseket , az oktatási rendszer , a család és más gender problémáit, mind az oltásokra akarja fogni. Bárki meghal ellátatlanul, vagy váratlanul, bárki valami katasztrófát tapasztal, megjelennek az oltástagadók falkákban, és teleszarják a felületeket. A gyerekek ezért ilyenek, az öregek meg szintén ezért, a muszklijancsik ezért halnak és a nők ezért nem szülnek, az orvosok ezért nem látták el, és a vonatok is ezért siklanak ki. Olyan tömegben jelennek meg minden témában, hogy a bajokat az oltásra fogják, hogy az már nem lehet véletlen. Ez az Orbán harcosainak klubja, akiket ezért fizetnek. Ezzel az oltással akar mindent magyarázni. Hogy ezt is Moszkvában találták-e ki, azt nem tudom, de már mindent elborított.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347482)
    Loading...
  24. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2025.08.15 08:52

    @ipartelep: @darnoknew: „Obviösz, dat áj kennát giv dö pávör tu enáder politiköl kemp hú iz reprezenting tótölli difförönt vics iz máj konviksönz end ájdíaz end áur prinszipölsz end áur politikal ecsívment szó vi szimpli kennát széj plíz líd dö kántri számbádi elsz hú vill disztroj vat vi hev bilt áp.” Félreérthető ugyan, de egyértelműen abban a kontextusban mondta ez Übü, hogy azért kell őt meghagyni Vezénylő Tábornoknak, mert vele van a legjobb esélye a maffiának, nem azt jelentette tehát, hogy ha veszítenének, akkor sem adná át a hatalmat. (Amitől persze ez is simán lehet majd, sőt.) Úgyhogy szerintem is inkább az van, amit @annokkk: ír.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-347483)
    Loading...
  25. nyulambator szerint:
    2025.08.15 10:42

    Viccország a köbön:
    Betörtek a kecskeméti katonai repülőtérre, és ellopták a MiG–29-es vadászgépek alkatrészeit
    Ideje lenne újra megnézni az aranytartalékot, hogy az vajon még ott van-e, ahol volt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347485)
    Loading...
  26. darnoknew szerint:
    2025.08.15 11:11

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Mindamellett, hogy annoknak is igaza van, OV szavait nem tudom (nem lehet) másként értelmezni, mint @ipartelep:

    „a Telex újságírójának magyarázata téves: »de nem arról az esetről beszélt, ha elveszítené a választásokat, hanem arról, hogy győzniük kell«, merthogy igenis arról beszélt, hogy vesztett helyzetben (választással, vagy bárhogyan) nem adná át a hatalmat.”

    Az én leiratomban a szöveg így hangzik:

    „Obvius that I can’t give the power to another political camp, who is representing totally different wich is my conviction and ideas and our principals and our political anchievements so we simple can’t say please lead the country sambady else who will destroi what we have bilt up.”

    A ChatGPT „retorikailag hangsúlyosabb” fordítása:

    „Nyilvánvaló, hogy nem adhatom át a hatalmat egy olyan politikai tábornak, amely alapjaiban más elveket, meggyőződéseket és értékeket képvisel, mint mi. Mindaz, amit felépítettünk, mindaz, amiért dolgoztunk, veszélybe kerülne. Ezért egyszerűen nem mondhatjuk: »Kérlek, vezesse az országot valaki más, aki lerombolja az eredményeinket és megtöri az utunkat.«”

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-347486)
    Loading...
  27. annokkk szerint:
    2025.08.15 11:58

    @darnoknew:Úgy látom, hogy próbálja a vereséget áttolni az egész politikai táborra, vagy mindenkire, aki dolgozott valamiért vele együtt. Pedig az ő bőrére megy a vásár. Mindenki mást tárt karokkal várnak.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347488)
    Loading...
  28. Grrr szerint:
    2025.08.15 13:02

    Ott hibázunk, hogy odafigyelünk, sőt állandóan azzal foglalkozunk, hogy a rezsim egy-egy fő alakja miket hord össze-vissza. Nincs értelme, ezek kívül esnek az érvekkel vagy erkölcsi elvekkel megközelíthető emberek körén. Az elvekről, az érvekről beszélni kell persze a társadalommal, annak tagjaival – ebbe például beletartoznak olyan kényes témák, mint egyes konzervatív ösztönök (mondjuk az, hogy a nyugati társadalmak etnikai-civilizációs önazonosságát elveszni látják és félnek) – de nem lehetséges a politikusi vezérkarral és lakájaikkal beszélni. Ezért az is teljesen lényegtelen, hogy épp mit locsognak.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-347494)
    Loading...
  29. darnoknew szerint:
    2025.08.16 09:02

    @Grrr:

    „Nincs értelme, ezek kívül esnek az érvekkel vagy erkölcsi elvekkel megközelíthető emberek körén.”

    Igazad van, fent kellene maradni az elefántcsonttoronyban.

    „nem lehetséges a politikusi vezérkarral és lakájaikkal beszélni. Ezért az is teljesen lényegtelen, hogy épp mit locsognak”

    Lényegtelen? Van, aki szerint (szerintem :)) a fidesz felől az első utalást hallhattuk arra az ellenzéki megmondóemberek által sokszor megfogalmazott eshetőségre, hogy nem adják át a hatalmat/nem lesz/el lesz csalva a választás. Ez egyben a kezdete lehet a lelki megdolgozásnak, a lehetőség lassú beépülésének a várt/elfogadott kimenetek közé.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-347512)
    Loading...
  30. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2025.08.16 18:44

    @darnoknew:
    Nincs ugyan nagy jelentősége, csak szórakoztató elemezgetni. A kiemelt részlet, amelyről beszélünk – mindegy, hogy fonetikusan leírva (szerintem messze így a legjobb, kiváló arányú a hozzáadott érték), angolul leírva vagy magyarra fordítva -, a szövegösszefüggésben csak annak a célnak a körvonalazása, amelynek az érdekében őt kell megtartani jelöltként a választásokra. Közvetlenül előtte – miután felvázolta, hogy ha lenne nála jobb jelölt, akkor támogatná, de hát nincs – azt mondja a maga ékes angolságával: „Iff ju vud lájk tu kontinyu, dö beszt csensz tu kontinyu iz on máj szájd.” Vagyis: a cél eléréséhez ő a jó jelölt a választásokra. Ismét: nem arról van szó, hogy ha veszítenének, akkor mi lenne, hanem hogy a választás megnyerésére vele van a legjobb esély. Ezután jön a cél körvonalazása (a riporternőtől elnézést kérve, amiért még ezt a szavába vágva hozzáfűzi): hogy folytathassák, ami „fölépítettek”, ne kelljen átadni a hatalmat a másik tábornak. De arról nincs szó itt sem, hogy mi lenne, ha a választásokat elveszítenék. Az meg, hogy itt is egyes szám első személyben beszél, csak ugyanaz az Übü-szindróma, mint máshol: ő egy személyben a Párt, a Vezénylő Tábornok, aki mutatja az utat és megvívja a harcot. Persze elkövette a hibát, hogy bár szó szerint tényleg nem azt mondja, amit neki tulajdonítotok @ipartelep: kollégával, könnyű ráfogni, ráadásul alighanem igaz is. Mármint az, amit itt nem mond, hogy ti. ha elveszítik a választásokat, akkor is megtartják a hatalmat. Nem véletlenül használta címnek a Telex.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-347519)
    Loading...
  31. darnoknew szerint:
    2025.08.16 23:52

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?:

    „fonetikusan leírva (szerintem messze így a legjobb, kiváló arányú a hozzáadott érték)”

    🙂
    A többivel is egyetértek.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-347522)
    Loading...
  32. nyulambator szerint:
    2025.08.17 15:10

    Vajon mi veszi rá a HVG-t, hogy egy cikket Orbán minimum 10 évvel és harminc kilóval ezelötti, szarrá pixelesedett, laptopot használó képével illusztráljon? Lehet, ez a legfrissebb képük, amin Orbán és a modern technika egyszerre jelenik meg?

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347528)
    Loading...
  33. Podvinecz marsall szerint:
    2025.08.18 20:13

    Kapu Tibor találkozása Orbán Viktorral.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-347545)
    Loading...
  34. nyulambator szerint:
    2025.08.19 22:29

    Attól tartok Anikó asszony megint át fog esni a komondoron. Vagy holnap megint bosszút áll valami gyengébb, kiszolgáltatott csoporton.
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2025-08-19/after-putin-call-trump-rang-orban-over-ukraine-eu-membership

    US President Donald Trump called Viktor Orban on Monday following talks with Ukrainian President Volodymyr Zelenskiy and European leaders to discuss why the Hungarian prime minister was blocking Ukraine’s accession talks with the European Union, according to people familiar with the matter.
    The call grew out of discussions among Trump and a contingent of European leaders gathered at the White House to discuss ways to end Russia’s war on Ukraine. At a certain point they asked Trump to use his influence on Orban to pressure the right-wing populist to drop his opposition to Ukraine’s EU membership bid, the people said.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347555)
    Loading...
  35. annokkk szerint:
    2025.08.20 03:48

    @nyulambator:
    És még mondják, hogy öreg kutya nem tanul új trükköket. Talán még megérjük, hogy Trump eljut egy olyan gondolatig, hogy őt itt csúnyán felültették. Orbán nem is török diktátor.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347556)
    Loading...
  36. ipartelep szerint:
    2025.08.20 09:48

    Hiv.: @nyulambator:

    Ennek azért nincs jelentősége, mert a Krumpli egy értelmi fogyatékos, ilyenformán a valóság tényei nem úgy hatnak rá mint a normális, átlagos zemberekre. Nem tudja azokat értékelni, a helyükön kezelni, és helyes következtetéseket levonni belőlük. Hogy éppen mi tetszik meg neki, vagy mit hisz el, az véletlenszerű, illetve attól függ, hogy mennyire tetszik meg neki az az „üveggyöngy” amit éppen mutogatnak neki. Putyin tud bánni vele, és neki ezzel szerencséje van mert őt tiszteli az Idióta. Az uniós górék dolga sokkal nehezebb, és csak mostanában kezdtek rájönni, hogy ha idióta, akkor úgy kell bánni vele, mit egy idiótával. Hízelegni kell neki, szépeket mondani, és dícsérni. És akkor talán valamennyire lehet befolyásolni. Ennek ez eredménye volt ez a kérés is, hogy beszéljen a Lókupeccel Ukrajna EU-tagságának ügyében. Persze az a baj, hogy a Lókupecet szereti, ezért ő könnyebben győzi meg bármiről, mint az uniós vezetők.
    Nehéz, nehéz… amikor egy beszámíthatatlan futóbolond kezében van ekkora hatalom.
    Tehát, én azt gondolom, hogy Anikó asszonynak most nem kell átesnie a vak komondoron, mert a Lókupec nem ideges, meggyőzte a bolondot, hogy az a jó, ha Ukrajna nem lesz EU-tag.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347557)
    Loading...
  37. annokkk szerint:
    2025.08.20 10:39

    @ipartelep: Na, ezért hiányzik most hirtelen annyira a kormánynak a Varga Judit szakértelme. Vén hülyéknek senki sem tudott olyan eszementen balliberálisozni, mint ő. És közben bal lábával még dekázott is.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347558)
    Loading...
  38. ipartelep szerint:
    2025.08.20 22:42

    Hiv.: @Hölderlin ist ihnen unbekannt?:
    Nem vitatkozom már ebben a témában, mert leírtam, azt hiszem, eléggé világosan azt, hogy amit mondott a Lókupec az mit jelent. De… Mit dobott fel a Faszbúk nekem? Vitályos Zsírra Szállt Por Eszter következő szövegét:
    „Mi eldöntöttük, hogy se a Tiszát, se a DK-t nem engedjük kormányra, mert azt akarjuk, hogy Magyarországnak békepárti és nemzeti kormánya legyen.”
    Ez a szöveg nekem továbbra is azt jelenti, amit szó szerint is mond, és amit a Lókupec is mondott (a tárgyalt szövege második felében). Az nyilvánvaló, hogy ez a szándékuk, de ebben az a meglepő, hogy ezt ilyen nyíltan ki is merik mondani. Ez így a diktatúra nyílt színvallása. Az is látszik, hogy ezt az „ötletét” a Lókupec elmondta a csicskáinak is, és lám, ez a csicska ugyanazt mondja.
    Hogy ezt a „nem engedést” hogyan tudnák megcsinálni (ha arra kerülne a sor), az más tészta.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347559)
    Loading...
  39. nyulambator szerint:
    2025.08.20 23:41

    @ipartelep: Szerintem a köpcös is, meg ez a drága csicskája is most éppen nem a politikus/választott képviselő sapkáját hordja amikor ilyeneket mond, hanem a fidesz-szavazó/mimagyarok sapkájukat. Mimagyarok, mi, fidesz szavazók, nép-nemzetben gondolkodó keresztény magyar hetero fehér választópolgárok mind együtt mondjuk, hogy nem engedjük! És még toppantunk is a kis lábunkkal, annyira nem engedjük. Na!
    Azt meg hogy ezt pont ők, mint fideszes politikus/választott képviselő nem mondhatnák, na azt nem fogja át a tudatuk.
    A köpcös híresen képtelen arra, hogy elkülönítse a miniszterelnök, pártvezető, képviselő, családapa, lókupec, böllér és egyéb énjeit, az ezekhez tartozó eszközöket, erőforrásokat, feladatokat és felelősségeket.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347560)
    Loading...
  40. ipartelep szerint:
    2025.08.21 08:27

    Hiv.: @nyulambator:
    A jelenlegi egyik legfontosabb „narrativájuk” a sikerpropaganda. Erőt kell mutatniuk, és főleg a saját agymosott zombijaiknak kell erőt mutatni, különben nem elpártolnak tőlük (ezek zombik, nem tudnak elpártolni), hanem elmegy a kedvük, és nem mennek szavazni. Ennek az erőmutogatásnak a részei a DPK, és most ez a szöveg is, hogy nem engedik az ellenzéket hatalomra. Nyilván a zombijaiknak beszélnek ezzel, hiszen az ellenzékből új szavazókat ezzel a szöveggel nem lehet szerezni.
    Csak az a meglepő benne, hogy ilyen nyíltan kimondják. Ilyet még a Lókupecnél sokkal keményebb diktátorok sem szoktak direktben kimondani, mármint az olyanok, ahol igazi diktatúra van, és elcsalt választások, és ténylegesen nem engedik az ellenzéket hatalomra (Törökország, Fehéroroszország, Oroszország, stb.).
    És ez valamit jelez. Egyrészt azt, hogy most eléggé be vannak szarva. Másrészt azt, hogy kissé butácskák ezek a nagyon tehetséges országrontók, hogy csak ilyen szöveget tudnak kitalálni. Ennek normális körülmények között világbotránynak kellene lennie, és csak azért nem az, mert a világ már hozzászokott, hogy a Lókupec az, ami, egy fasiszta diktátor, vagyis igen magasra emelkedett az ingerküszöb, azon ez már nem csordul át.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347562)
    Loading...
  41. Keepdreaming szerint:
    2025.08.21 08:38

    Hiv.: @ipartelep:

    Sehogy. Ki lesznek rángatva a karmelitából. Szó szerint.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-347563)
    Loading...
  42. KennyOMG szerint:
    2025.08.21 10:40

    Nem tudom, hova lehetne rakni (lehet kellene egy altalanos celu kulpol kibeszelo totyik is?): https://444.hu/2025/08/21/a-tibeti-kormany-olyan-eredmenyesen-kuzd-a-szeparatizmussal-hogy-hszi-csin-ping-varatlanul-lhaszaba-utazott-es-szemelyesen-gratulalt
    .
    Brutal, hogy milyen szinten porog a Dalai Lama is, mult het vegen volt pudzsa Csoglamszarban, hat, a kornyeken (ertsd: tobbszaz km-es kornyeken, ami ott felnapi, napi utazas) minden ures volt, annyian mentek. Kimondatlanul is, de mindenki tudja, hogy bucsuzik az oreg, ahova megy, nagyon valoszinuleg utoljara, es kozben intenziven keresik az utodjat is. Szerencsere ez egy olyan dolognak tunik, amibe a Micimacko akarhogy feszul bele, a valosagot (a sajat operetthadtesteit leszamitva) egyaltalan nem fogja erdekelni, hogy o mit gondol, plane mit akar.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-347564)
    Loading...
  43. Grrr szerint:
    2025.08.21 11:09

    @KennyOMG: A han kínaiak – mint az oroszok és persze az angolszászok és mások – történelmének nagyon fontos eleme, gyakorlatilag ‘történelmi küldetése’ már hosszú évszázadok, az ő esetükben évezredek óta, a terjeszkedés, mások földjének elvétele, népek elüldözése esetle beolvasztása, nagyon rossz esetben megölése. Nem tanítják az iskolákban Magyarországon, de a viet-khmer (ausztroázsiai), burmai (sino-tibeti), maláj-indonéz-csám-polinéz-maori(!) (ausztronéz), thai-lao népek őshazája mind Dél-Kína. Elsősorban a hanok szorították ki őket onnan. Tibet és Nyugat-Kína meg ugyanaz, csak későbbről. Később is letepeledtek mindenfelé és megjósolom, hogy holnapután már igényt is fognak tartani politikai befolyásra mindenhol, ahol kíniaik nagyobb számban élnek.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-347566)
    Loading...
  44. labrys szerint:
    2025.08.21 14:17

    @Grrr:: ez abszolút így van (még a Keleti Han idejében is komoly államai voltak Dél-Kínában a Bai Jüe – „Száz Jüe” – körében tartozó népességnek), de szerencsére napjaink han Kínája már rettenetes demográfiai helyzetben van… Mostanában egyre többször hallani, hogy valójában a Középső Birodalom népessége messze-messze kevesebb, mint a hivatalos statisztikák által még nemrég is sugallt kb. 1,4 milliárd. (Mert persze Hszi Csin-ping állama is hazudik a hivatalos statisztikáiban, mint a vízfolyás. Amikor egyáltalán nyilvánosságra hoz adatokat.)
     
    A termékenységi arányaik pedig egyenesen borzasztóak; még az ebből a szempontból teljesen reménytelen Oroszországénál is rosszabbak, 1,01(!) körüliek (kb. 7 újszülött jut 1000 személyre évente).

    Hiv.: [@labrys:](#comment-347571)
    Loading...
  45. KennyOMG szerint:
    2025.08.21 19:20

    @Grrr: Amennyire en tudom, a kinaiaknak egyaltalan nem volt „manifest destiny” ekvivalensuk, az csak a 19. sz vegen kerult elo politikai termekkent.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-347573)
    Loading...
  46. ipartelep szerint:
    2025.08.21 20:15

    Azért van itt néhány kényes kérdés.
    Mi a jó (az egész kollektívának)? Ha csökken, beáll, vagy növekszik az emberiség összlétszáma?
    2100-ra Afrika lesz a legnépesebb kontinens. Kicsit távolabbra tekintve (2200) meg, több lakosa lesz, mint a Föld többii kontinensének együttvéve. Ez jó lesz, vagy rossz? Vajon milyen lesz akkor a világ? Milyen következményei lesznek ennek? Itt most nem a bőrszínről beszélünk, bár még hosszabb távon ez majd azzal jár, hogy az emberiség átlagos bőrszíne sokkal sötétebb lesz a mostaninál. (A farka meg nagyobb – állítólag.)
    Most is vannak olyan félelmek (erről főleg a szélsőrosszoldaliak beszélnek, a ballibnek ez kényes, nem polkorrekt téma), hogy mi lesz, ha Európát „megszállják” az iszlám/arab/keleti/déli migránsok, és többségbe kerülnek. Ennek egyelőre nincs realitása. De mi lesz, ha 75 év múlva a klímakatasztrófa miatt akkorra nagyrészt élhetetlenné váló és akkor már 4 milliárdos lakosságú Afrika jelentős tömegei megindulnak Európába? És hozzák magukkal a kulturájukat, vallásukat, életmódjukat, szokásaikat. Nem fogja feltartóztatni őket egy kerítés. És akkor agyő addig megszokott világ, és életmód. Vagy integrálódnak majd a kisebbségbe? Erre azért nem vennék mérget.
    Nagyon csúnya dolgot mondok most. Illetve, csak kérdezem, mert nem tudom, mi lett volna ha… Lehet, hogy nem is volt olyan jó ötlet elhagyni a gyarmatokat a „harmadik világban”? Persze kényszerből hagyták el őket a nyugati hatalmak. Lehet, hogy mindenkinek, még a helyieknek is jobb lett volna, ha továbbra is gyarmatosítják őket? Lásd még a „mit adtak nekünk a rómaiak”-opust. Valóan, pillanatnyilag jó ötletnek tűnt a gyarmatosítés felszámolása, csakhogy azóta a helyiek többségében nem tudtak élni azzal a szabadsággal. Vagy tudtak, és jól csinálják? Azóta is viszik előre a civilizáció ügyét? Mindenki döntse el maga. Én nem annyira állításokat teszek itt, inkább egy problémát vázolok, amely probléma még nem is nagyon látszik.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347574)
    Loading...
  47. nyulambator szerint:
    2025.08.21 22:32

    @ipartelep: tettem ide egy linket Tóta W. szerény javaslat című szösszenetére, de a WP motor túl erősnek találta.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347576)
    Loading...
  48. vattablz szerint:
    2025.08.22 17:53

    Ez mind nem fontos. Ajsa Luna, a cigi meg a himnusz. Na, ez most az életbevágó vitatéma. Ezen áll, avagy petyhüdten alácsüng nemzetünk jövője

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347584)
    Loading...
  49. annokkk szerint:
    2025.08.23 09:04

    Végülis hány magyar ember sérült meg a Munkácsot érő orosz rakétatámadásban ? Én nem látom, hogy kiszerkesztették volna valahol. A magyar városban egyetlen magyar sem dolgozott abban az üzemben ? Vagy mind épp nem ment be aznap ? Vagy voltak magyar sérültek, de atomtitok ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347588)
    Loading...
  50. ipartelep szerint:
    2025.08.23 11:42

    Hiv.: @annokkk:

    Egyáltalán orosz támadás volt? Nem az volt. A doktor Köztársasági Elnök úr is visszavonta az ez irányú nyiltakozatát, ami tévedés volt, félretájékoztatták az elején (a félrevezető munkatársat már internálták). Márpedig ő tudhat valamit. A Peti Külügyminiszter úr, sem mondta, hogy orosz rakétatámadás volt. Pedig biztos mondták volna, ha az lett volna, hiszen ők mindig igazat mondanak. Nem lehet, hogy ez ukrán rakétatámadás volt? Vagy esetleg Európai Uniós rakétatámadás. Akkor minden klappolna. Az oroszok különben sem támadnak magyar zembereket magyar városban, hát hogy nézne ki az, amikor ők a szövetségeseink? Ugye hogy…? Szerintem az ukránok rakétázták saját magukat, és azért, hogy rákenhesék a Putyin elnök úrra, hogy ő milyen gonosz, már mindenféle civil üzemeket is támad, sőt amerikai üzemeket is, miáltal megharagítsák Trump elnök urat, hogy szankciókat vezessen be Oroszország ellen. Nagyon fondorlatosak ezek az ukránok, de szerencsére a mi doktor Miniszterelnök urunk mindig átlát rajtuk, és Peti Külügyminiszter úr már el is mondta az egészet Lavrov külügyminiszter úr-kollégájának. Dugába dőlt a tervük!

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347590)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Beleégett a kép a retinámba, ahogy a kis h…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: ezek a nép szimbólumai. megette őket a n…
  • DarthVader on Viccországban bejelentenek@Thalész: Ugyebár van egy olyan tapasztalat - főké…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: De hogy abbahagyták a turulos kopjafákat m…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: Megkerestem, tökéletes kommentár. Köszön…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Thalész: Hogy Orbán mit mond a régebben zárt körb…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Attól nem kell félned, hogy ötleteket…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@tahonoli:](#comment-349586) "nem értek egyet tová…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@ipartelep: Az LMP legkésőbb 2013-tól őfelsége ell…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAz merült fel bennem, hogy ha jövő tavasszal nagyo…
  • ipartelep on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Tudja valaki, hogy Schiffer hogyan, miért lett fid…
  • jack_of_all_trades on Krasznahorkai Nobel-díjas@apokalipszistmost: Bevallom, ngem kikészít a hoss…
  • ijontichy on Krasznahorkai Nobel-díjasSvédek dokufilmet csináltak Krasznahorkairól (ettő…
  • KennyOMG on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A poszt topikja most mar AI-szakerto, sotmiatobb,…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA Hír: A Karácsony ;-) vezette Budapest a világ To…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekUgyan van ennél nagyobb gond is, de amolyan kis sz…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Gábor György a bazmegolós kormányzati besz…
  • apokalipszistmost on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @nyulambator: ugye hogy jobb lett volna a tr…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A főni legdrágább hobbija a foci mellett hogy a fa…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Tönkreteszi, azután átveszi a bótot a f…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: ...az ország a hatalom és a dicsőség, m…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20251203_orban-viktor-barany…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @ipartelep: Én tartom továbbra is, hogy neke…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @tahonoli: Én meg nem értem, hogy mit nem ér…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az elte elnyomók talán egy gyors fenntartóváltást…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@nyulambator: Ez nagyon érdekes. Szóval most megin…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekKomolyan nem értem az alábbi posztot. Hogyan lehet…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @vattablz: És mi van, ha az "úr", Magyarorsz…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Mindenkivel egyetértek - még magammal is - de az a…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Nagyon nem értek egyet továbbra sem, hogy Orbán Ba…
  • ijontichy on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: : Tele lesz az ország partizánnal. Ninc…
  • nyulambator on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A minap Pesten közlekedtem autóval és a rádión pró…
  • Geo on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az volt, hogy a Bildenberg csoport által irányítot…
  • jotunder on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: jogi képviselőnk arra intett, hogy ne n…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Ha bukik a NER, Schiffer lesz visszamenőleg a legn…
  • jotunder on Leváltható-e a féltudású magyar elit?@capacete:](#comment-349576) honnan lehet ezt tudn…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországFranciák a Mistral után a kvantumszámítástechnikáb…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Közben meg Trump békésen alszik egyet,…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@incze: Majd az utana jovo, izombol felszopas, na…
  • capacete on Leváltható-e a féltudású magyar elit?A meg nem nevezett Nagy Attila Tiborról talán érde…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a migrács miniszter asszony letette (sokadszorra i…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenek"Parádés" időtöltés lehetett: "Az MCC a Mandinerre…

Posztrulett

Apák és fiúk…. és amerikai trombitások (nagyonfuraposzt)

Az első felvételen Chet Baker amerikai trombitás kvintettjével játszik egy olasz dzsesszzongorista. A másodikon Ted Curson amerikai trombitással zenél egy lengyel dzsesszzongorista. Az olasz zenész apja Benito Mussolini volt, a lengyel fia pedig a holnapi elnökválasztáson induló Rafał Trzaskowski varsói főpolgármester.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • cleantone222
  • KennyOMG
  • jaurin
  • tortt49
  • jelbeszed
  • Sparhelt
  • Bogomil
  • mecsekijeti
  • capacete
  • elolhatuldoktor
  • istván orovecz
  • ra0213
  • Tyto
  • Grrr
  • opiniopraesumpta
  • vattablz
  • Czifra Zoltán
  • karsairita
  • SMFB
  • ervsebeszet
  • tahonoli
  • nyulambator
  • Virág et.
  • aerduloensamtonight
  • ijontichy
  • aromo44
  • ijenanyelvtan
  • jack_of_all_trades
  • darnoknew
  • sgtpotrien
  • Hector Kapitány
  • Geo
  • susyk
  • Thalész
  • simonandris2
  • Gaboxhrr
  • jotunder
  • ipartelep
  • anna007dor
  • annokkk
  • Tehenész
  • csunyatáp
  • Judit Merényi
  • j.alfred prufrock II
  • gearforbooks
  • onehumanoid
  • kisa
  • ikarus
  • nerangass
  • rovidec398e17c6
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d