Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt) 2025.12.06
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17

A legolvasottabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat)
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország

Voksot kellett volna hoznunk B+!

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: szempontpuska

Puskátkellettvolnahoznunk.gif

Itt a Vincent választási chatposztja! Mindent leírhatsz amit láttál, hallottál, gondolsz, vagy csak tudni szeretnél!

Posztunk nyitva áll az esélylatolgatás, részvételi adatok, pártos golyóstollak, láncszavazás, plakáttépkedés, buszoztatás, importszavazók, remények és búbánatok számra – szóval minden amit meg akarsz osztani, el akarsz mondani, amíg az eredmények meg nem érkeznek… és még azon is túl!

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519609-69374714cca50' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519609&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519609-69374714cca50&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519609-69374714cca50' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Lelki tanácsadás április hatodikára

Next Post:

Hogy a hangfal adja a másikat…

247 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. V mint... szerint:
    2014.04.06 23:07

    @a 17 éves Parker Schnabel: A fidesz egy velejéig mocsok banda, de akad selejt bőven az mszp-ben is.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-167588)
    Loading...
  2. a 17 éves Parker Schnabel szerint:
    2014.04.06 23:12

    @V mint…:

    No. Semmi gondjuk nincs a szavazóknak a velejéig mocsokkal.

    Az égvilágon semmi.

    Hiv.: [@a 17 éves Parker Schnabel:](#comment-167589)
    Loading...
  3. V mint... szerint:
    2014.04.06 23:17

    @a 17 éves Parker Schnabel: De ha mindig akad egy simon, akit elő lehet húzni, az azért nem növeli az esélyeket. Szanyi is mehet az euba, ahelyett, hogy pálffyval inná magát hülyére. Illetve az már megtörtént. Ne mondd, hogy ez a gárda 18-ban verné a fideszt. Ja és elsőként kezdeni Mesterházyval. Meg a kampánytanácsadókkal. Itt volt 4 év tökvakarás, ezer feladott magas labda és ennyit hoztak ki belőle.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-167590)
    Loading...
  4. Szindbad szerint:
    2014.04.06 23:17

    @a 17 éves Parker Schnabel: Nem, valóban, azt hiszem Magyarország végre felnőtt.

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-167591)
    Loading...
  5. incze szerint:
    2014.04.06 23:17

    @ámbátor: sikerről itten szó nem lehet. a siker nálam elsősorban a részvételben jelentkezik, nagy részvételnél még a nemszeretem eredmény is jobbízű.

    most nagyjából az 1 órás részvételi adatoknál már biztosan látszott, hogy a fidesz nyert, azt is mindenki szépen kikalkulálta előre, hogy valahol 60% körül van az a választóvonal, ahol a kérdés már az, kétharmada lesz-e a cöfnernek, vagy sem.

    minden titkos és valamelyest racionális nem-csak-a-fidesz forgatókönyv arról szólt, hogy van egy 5-10 (óvatosabbak 5, vérmesebbek 10) százaléknyi ellenzéki szavazó, aki elmegy, de nem látszott. (mert az időközik szorosak voltak, mert a cöfnert fölülmértik, etc.)

    nem volt. egy százaléknyi sem, sőt.

    folytatódott a tendencia, a cöfnert fölülmérik (bár most már csak 5 százalékkal, sőt a 42% körüli tegnapi ipsos/medián „szakértői becslés” eltrafálja), a balog és nem balog ellenzéket nagyjából jól mérik és szakértbecslik.

    (átlépte a lemp az ötöt.)

    Hiv.: [@incze:](#comment-167592)
    Loading...
  6. a 17 éves Parker Schnabel szerint:
    2014.04.06 23:19

    @jotunder: Szerintem a kivándorlóknak is kellett volna a levél.

    Nagyon úgy néz ki, hogy a fidesz vesztett a kiszúrással legalább 500 ezer hűséges fiatal szavazót.

    Hiv.: [@a 17 éves Parker Schnabel:](#comment-167593)
    Loading...
  7. Érvsebész szerint:
    2014.04.06 23:22

    No, jó éjszakát. A mentőcsónakosoknak jó utat. Ne nézzetek vissza.

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-167594)
    Loading...
  8. a 17 éves Parker Schnabel szerint:
    2014.04.06 23:26

    @V mint…: Nagy siker volt például 1998-ban a Dajcstomi fülbevalóval, amikor tocsikozott.

    Kiállhatna valami hímringyó és Simonozhatna 4 évig…

    Hiv.: [@a 17 éves Parker Schnabel:](#comment-167595)
    Loading...
  9. incze szerint:
    2014.04.06 23:27

    @ámbátor: ja, és még annyi, hogy nekem személy szerint ez a választás rosszabbat hozott mint vártam, lényegesen. budapesti vagyok, és budapesten erősebb részvételt és érzékelhető különbségű (nem épphogy) cöfner vereséget vártam. hát ez sem lett, se részvétel, sem markáns jelzés arról, hogy budapest európa előszobája lenne.

    Hiv.: [@incze:](#comment-167596)
    Loading...
  10. a 17 éves Parker Schnabel szerint:
    2014.04.06 23:28

    @Szindbad: Eddig azért szerette az Orbánt, mert tiszta és fiatal reménység,
    most meg azért szereti, mert öreg és romlott reménytelenség.

    Hiv.: [@a 17 éves Parker Schnabel:](#comment-167597)
    Loading...
  11. a 17 éves Parker Schnabel szerint:
    2014.04.06 23:29

    @incze: Az Pozsony.

    Hiv.: [@a 17 éves Parker Schnabel:](#comment-167598)
    Loading...
  12. esernyősEvezős szerint:
    2014.04.06 23:49

    @Szindbad:
    Simán.
    Már elkezdte a köpködést a többiek felé („Ezt nélkülük is hoztuk volna”).

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-167599)
    Loading...
  13. Névtelen szerint:
    2014.04.06 23:51

    Ajókurvaéletbe…

    @Szindbad: Mi bajod az LMP-vel?

    Hiv.: [@:](#comment-167600)
    Loading...
  14. ámbátor szerint:
    2014.04.06 23:54

    Na, Mskolc megint jobbikos

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-167601)
    Loading...
  15. incze szerint:
    2014.04.06 23:56

    most módosítottam az excel táblát a várható listás számokkal, és elég szomorú, de kétharmadja látszik lenni a fidesznek (a szonda/medián-nál a becsléses cöfner 42% helyett 44%, a balogoknál 28% helyett 26%, dzsobbiknál 22% helyett 20%, lemp 5% marad, az egy stabil párt).

    Hiv.: [@incze:](#comment-167602)
    Loading...
  16. incze szerint:
    2014.04.07 00:03

    @incze: followup. de ez már a 2/3 körül billeg oda-vissza, most pl. kunhalmi épp vezet a simon-féle budapesti körzetben, és miskolcon meg átvette az előnyt a dzsobbik, ahol nagyon lassan számlálnak, és fej-fej mellett a cöfner, a balog, meg a dzsobbik (még a végén egyéni mandátumot is szereznek).

    Hiv.: [@incze:](#comment-167603)
    Loading...
  17. Amadeus62 szerint:
    2014.04.07 00:06

    @ámbátor:

    Sose gondoltam volna ,hogy valaha jobbikosnak drukkolok.

    Hiv.: [@Amadeus62:](#comment-167604)
    Loading...
  18. ingyenebed szerint:
    2014.04.07 00:08

    schiffer most mondta, hogy sikerült megakadályozni a fideszes 2/3-ot. hogy ez mekkora egy seggfej.

    gratulálok az lemp-re szavazóknak, ez a mondat jellemzi a kedvencüket.

    megjegyzem, hogy Bp-en van 3-4 körzet, ahol ha a lempesek százaléka az összefogásé lett volna, akkor a fidesz bukik.
    plusz az országos százalékok.
    és akkor tényleg lehet, hogy nem lenne fidesz 2/3.

    Hiv.: [@ingyenebed:](#comment-167605)
    Loading...
  19. Amadeus62 szerint:
    2014.04.07 00:11

    Jobbik Pesten megelőzte az LMP-t. Fityesz vezet.

    Hiv.: [@Amadeus62:](#comment-167606)
    Loading...
  20. beavereater szerint:
    2014.04.07 00:14

    Kedves határontúliak köszönöm, hogy verhettétek a f*szommal a csalánt. Mindig jól esik a törődés.

    Hiv.: [@beavereater:](#comment-167607)
    Loading...
  21. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.07 00:17

    @ingyenebed:

    nem szavazott volna mindenki az összefogásra, így nem lehet számolni.
    hát sajnos meg kell emészteni, hogy nem kívánt mindenki nagyliberális összefogást.
    lehetett volna közös lista az összes ellenzéki pártnak, ahogy itt is felvetették, nem merték meglépni.
    így lett az, ami.

    persze elmond valamit erről a remek népről, boldog vagyok hogy köztük élek, de hát ez van.
    egyelőre nincs megoldás.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167608)
    Loading...
  22. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.07 00:19

    @incze:

    kb. ennyire foglalkoznak komolyan politikával az emberek és ennyire estek kétségbe attól, amit a fidesz művelt.
    jelenleg 66% fidesz-jobbik.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167609)
    Loading...
  23. ámbátor szerint:
    2014.04.07 00:19

    @Amadeus62: Ne is tedd. Tökmindegy.
    Ha a kétharmadhoz hiányzik egy képviselő, vesznek maguknak egyet.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-167610)
    Loading...
  24. trombitagomba szerint:
    2014.04.07 00:20

    @incze: Én voltam itt az egyik legpesszimistább (meg az IRL környezetemben is), így aztán a lényeget elég jól belőttem.
    De még nekem is van két plusz fájó pontom a saját várakozásaimhoz képest: az LMP bejutása + a saját (pesti) kerület szűk elvesztése. Az utóbbi elvette a „becsületgól” érzését is, hogy valami értelme mégis lett volna a szavazatomnak, Schiffer önelégült vigyora pedig amolyan igazi utolsó csepp a keserű pohárban.

    Hiv.: [@trombitagomba:](#comment-167611)
    Loading...
  25. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.07 00:26

    index.hu/belfold/2014/04/06/elbenazta_a_baloldal_a_mozgositast/

    A leginkább nyerhetőnek vélt húsz körzet jelentős részében az átlag alatt volt a részvétel.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167612)
    Loading...
  26. trombitagomba szerint:
    2014.04.07 00:30

    @incze: Kunhalmi most 4 (négy) szavazattal áll bukásra. Ott az sem lepne meg, ha néhány őt támogató szavazólap utólag valahogy érvénytelenedésen esett volna át. Simon körzetét nem adják ki a kezük közül.

    Hiv.: [@trombitagomba:](#comment-167613)
    Loading...
  27. trombitagomba szerint:
    2014.04.07 00:32

    @trombitagomba: És ezen múlik Budapest megnyerése is 10-8 arányban. Két legyet egy csapásra.

    Hiv.: [@trombitagomba:](#comment-167614)
    Loading...
  28. Névtelen szerint:
    2014.04.07 00:34

    @ingyenebed: Pedig ó be szép lenne egy Fidesz, Összevalami, Jobbik parlament, mi?! Koccinthatnának a srácok…

    Hiv.: [@:](#comment-167615)
    Loading...
  29. a 17 éves Parker Schnabel szerint:
    2014.04.07 00:37

    @trombitagomba:

    És a fidesz kétharmada is.

    Kunhalmi túl öreg… azér.

    Hiv.: [@a 17 éves Parker Schnabel:](#comment-167616)
    Loading...
  30. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.07 00:39

    @a 17 éves Parker Schnabel:

    én biztos voltam a fidesz győzelmében, de szinte kizártnak tartottam a kétharmadot. hát részben tévedtem…

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167617)
    Loading...
  31. a 17 éves Parker Schnabel szerint:
    2014.04.07 00:43

    @Deepblue Noir:

    Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vannak elégedve.

    Még ezt a bukott baloldalt kell végleg eltávolítani, aztán más bajuk már nincs is.

    Hiv.: [@a 17 éves Parker Schnabel:](#comment-167618)
    Loading...
  32. trombitagomba szerint:
    2014.04.07 00:50

    Miskolcon felnyitották az Olvasztár utcai szavazókör urnáját:)
    Ott legalább akad egy kis szórakozás, legalább ötödször fordul a kocka, és még nincs vége.

    Hiv.: [@trombitagomba:](#comment-167619)
    Loading...
  33. trombitagomba szerint:
    2014.04.07 00:52

    @trombitagomba: Kunhalmi körzetében 382 érvénytelen szavazólap mellett van a 4 szavazatnyi különbség…

    Hiv.: [@trombitagomba:](#comment-167620)
    Loading...
  34. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.07 00:53

    @a 17 éves Parker Schnabel:

    nyilván vérfideszesek, egyes jobbikellenes „konzervatívok” meg a liberálisellenes protestszavazók hozták ezt össze, de akkor is, több mint 44% … mindegy.

    „fontosnak tartja Vona Gábor, hogy a Jobbik immáron a legerősebb radikális párt az EU-ban. Vona úgy véli, hogy az országgyűlési választások eredményei arra is rámutattak, hogy a soron következő önkormányzati választásokon „polgármesteri székek tömkelegét” szerezheti meg a Jobbik.”

    hát igazán örömteli.
    választókerületemben 1. a fideszes, 2. a jobbikos jelölt, hurrá.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167621)
    Loading...
  35. kikoránkel szerint:
    2014.04.07 00:59

    A fidesz 2010-hez képest kb 800 ezer szavazót vesztett és mégis ugyanolyan többsége lesz a parlamentben.
    Hát ez a választókörzetek átszabásának az eredménye.
    Meg általában a gerrymanderingé.
    Plusz, az ellenzéki faszkodás.

    Hiv.: [@kikoránkel:](#comment-167622)
    Loading...
  36. HToma szerint:
    2014.04.07 01:02

    Április 11-én az összes választókörzetben a szavazatokhoz hozzászámolják a külképviseletekről befutott szavazatokat. 16 választókörzet van ahol az 1. és 2. helyezett különbsége kisebb mint a külföldről befutó szavazatok száma.

    Hiv.: [@HToma:](#comment-167623)
    Loading...
  37. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.07 01:03

    @kikoránkel:

    így van. idióta ellenzék, roppant színvonalas nép, még a kétharmadot sem tudtuk megakadályozni. súlyos kudarc.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167624)
    Loading...
  38. szempontpuska szerint:
    2014.04.07 01:21

    Holnap mindenkit szeretettel várunk a (közkívánatra :-p) 9.00 órára előrehozott Túlélőkészlet rovatunkba

    Good night & good luck!

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-167625)
    Loading...
  39. ATCG szerint:
    2014.04.07 02:04

    @Deepblue Noir: Közhely: de a népet nem lehet leváltani.
    Itt a nagyszerű lehetőség, hogy a Jobbikon kívüli ellenzék négy év múlva bebizonyítsa nemcsak dumával, hanem ténylegesen is kormányt tud váltani. Ha a lehetőségével nem él, és Magyarország az elkövetkezendő négy évben is ennyire „jobban teljesít”, akkor a Jobbik lesz a kormányváltó erő. Haragudhatunk mi most az LMP-re, hogy ha ők is beszállnak a szövetségbe, akkor még legalább tíz egyéni körzet nyerhető lett volna, és akkor a Fidesznek nem lett volna meg – az e pillanatban majdnem biztosnak tűnő – kétharmada. De sem itt, sem a történelemben, sem pedig egy vesztett (magyar) válogatott meccsen nincs ha. Mi van, ha négy év múlva kiderül, hogy mégis ennek a konok Schiffernek volt igaza, és érdemes volt most Gyurcsánytól elkülönülniük.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-167626)
    Loading...
  40. incze szerint:
    2014.04.07 02:22

    2010-ben a szavazópolgárok 34.0%-a kellett a 67.9% mandátumhoz
    – 64.4% részvétel
    – 52.7% listás szavazat
    + 174 egyéni győzelem (98.7%)
    2014-ben a szavazópolgárok 26.7%-a elég volt a 66.7%-hoz
    – 61.2% részvétel
    – 43.7% listás szavazat
    + 96 egyéni győzelem (90.6%)

    2010-ben az mszpnak a szavazók 12.4%-a kellett 19.1% mandátumhoz
    – 64.4% részvétel
    – 19.3% listás szavazat
    + 2 egyéni győzelem (1.3%)
    2014-ben a balognak a szavazók 16%a kellett 19.9% mandátumhoz
    – 61.2% részvétel
    – 26.2% listás szavazat
    + 10 egyéni győzelem (9.4%)

    2010-ben a szélnek a szavazók 11.1%-a kellett 12.2% mandátumhoz
    – 64.4% részvétel
    – 16.7% listás szavazat
    2014-ben a szélnek szavazók 12.7%-a kellett 11.6% mandátumhoz
    – 61.2% részvétel
    – 20.7% listás szavazat

    2010-ben a lempnek a szavazók 5.0%-a kellett 4.2% mandátumhoz
    – 64.4% részvétel
    – 7.5% listás szavazat
    2014-ben a lempnek szavazók 3.3%-a kellett 2.5% mandátumhoz
    – 61.2% részvétel
    – 5.3% listás szavazat

    szóval így tolódtak az arányok:
    párt – szavazó/össz (részvevő/szavazó) -> mandátum
    cöfner2010 – 34.0 (52.8) -> 67.9
    cöfner2014 – 26.7 (43.7) -> 66.7
    balog2014 – 16.0 (26.2) -> 19.9
    szél2014 – 12.7 (20.7) -> 11.6
    balog2010 – 12.4 (19.3) – > 19.9
    szél2010 – 11.1 (16.7) -> 12.2
    lemp2010 – 5.0 (7.5) -> 4.2
    lemp2014 – 3.2 (5.3) -> 2.5

    Hiv.: [@incze:](#comment-167627)
    Loading...
  41. incze szerint:
    2014.04.07 02:40

    @ATCG: én ez nem így látom, a nép egy jó része le van váltva, és ezt eleve tudomásul is vette, és tojt az egészre, erősen nő azok száma, akik úgy látják, hogy tökmindegy.

    a cöfner 700 ezer szavazót vesztett, a balog össszeizé 300 ezer szavazót nyert (az mszphez képest). a difi 1 millió, de a kettejük mandátumaránya lényegében nem változott, és ezt akkor sem nevezem a népakarat tiszteletben tartásának, ha a sorrendet nem befolyásolta.

    a nép leváltott része a vállát vonva szemléli (ha egyáltalán), ahogy a (még egyelőre) le nem váltottak kakaskodnak, nem érinti (gondolja ő, és tapasztalatból beszél)

    Hiv.: [@incze:](#comment-167628)
    Loading...
  42. ATCG szerint:
    2014.04.07 04:22

    @incze: Gondoltam már mindenki alszik ezért be akartam másolni ide
    ezt a verset:

    „Dsida Jenő

    Nagycsütörtök

    Nem volt csatlakozás. Hat óra késést jeleztek,
    s a fullatag sötétben hat órát üldögéltem
    a kocsárdi váróteremben, nagycsütörtökön.
    Testem törött volt, és nehéz a lelkem,
    mint ki sötétben titkos útnak indul
    végzetes földön, csillagok szavára,
    sors elől szökve, mégis, szembe sorssal,
    s finom ideggel érzi messziről
    nyomán lopódzó ellenségeit.
    Az ablakon túl mozdonyok zörögtek.
    A sűrű füst, mint roppant denevérszárny
    legyintett arccul.
    Tompa borzalom fogott el, mély állati félelem.
    Körülnéztem. Szerettem volna
    néhány szót váltani jó, meghitt emberekkel,
    de nyirkos éj volt, és hideg sötét volt….
    Péter aludt, János aludt, Jakab aludt,
    Máté aludt, és mind aludtak….
    Kövér csöppek indultak homlokomról,
    és végigcsurogtak gyűrödt arcomon….”

    Ez az egész nyugtalanított, és egy kicsit számolni kezdtem:

    A nép nincs leváltva, sem a virrasztók oldalán lévő egyharmad (66) mandátummal rendelkező, 2,55 milliós sokaság, sem a győzteseket választó, és most fejét boldog, pihekönnyű álomra hajtó, kétharmad
    (133) mandátummal rendelkező 2,1 millió fős népesség (már ha azokat nézem, akik egyáltalán választottak, azt az erdélyiek nélküli négymillió nyolcszázezer embert). Ehhez a lélekszámhoz adjuk hozzá az ország nem szavazatkorú lakosságát, közel két milliót embert. A nem szavazatkorú népességet arányosan adjuk hozzá a szavazatkorúakhoz,
    ezek – leegyszerűsítve – az ő gyerekeik. Így az ország lakosságának megoszlása a parlamentbe bejutott pártok szerint: 54,8% 3,65 millió vesztes (nem kormányzóerőhöz tartozó) és 45,1% 3 millió nyertes (kormányzó erőhöz tartozó).
    A tízmillió lakosból marad 3,35 millió, akiknek „tökmindegy”, ahogy mondod, ők azok akik ebben a pillanatban valóban leváltották saját magukat.
    Bonyolítja a képet, hogy a virrasztó vesztesek (és gyermekeik) közül 39%, azaz 1,42 millió országlakos a Jobbikhoz kötődik,
    51%, azaz 1,86 millió országlakos a „kormányváltók”-hoz,
    a maradék 10% , azaz 370 ezer pedig az LMP-hez.

    Ha az önmagát még valamire tartó (tehát nem közömbös választókorú népesség és gyermekeinek arányával elosztjuk az egyes parlamentbe bejutott párthoz tartozó (szavazó és annak gyermeke) népességet a következő adatsort kapjuk:

    Győztesek (cöfner): 3/6,65=0,450 45%,
    „kormányváltók”: 1,86/6,65=0,280 28%,
    LMP: 0,37/6,65=0,055 5,5%,
    Jobbik: 1,42/6,65=0,210 21,4%

    Az önmagukat leváltók is magyar állampolgárok. Arányosítsuk most a fenti adatsort a teljes népességhez, akkor:
    Győztesek (cöfner): 3/10= 0,300 30%,
    „kormányváltók” :1,84/10=0,184 18,4%,
    LMP :0,37/10=0,037 3,7%
    Jobbik : 1,42/10=0,142 14,2%
    Közömbösek : 3,35/10=0,335 33,5%
    A 100%-hoz hiányzó 0,2% a szavazatát elvesztő népesség (ezeket nem tekinthetjük közömbösnek).

    Az egészben a legriasztóbb valóban a közömbösek, az önmagukat leváltók százalékos aránya. A Jobbikosok aránya – főként azért mert az ilyen pártválasztók nagy hányada ( a gyermekeik meg pláne) nem náci, még éppen elviselhető.
    Ezen az aránysoron kellene az országot gyógyítani akaróknak a következő négy évben, és az azt lezáró országgyűlésen változtatnia.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-167629)
    Loading...
  43. ATCG szerint:
    2014.04.07 04:28

    @ATCG: erdélyiek nélküli: határon túliak nélküli

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-167630)
    Loading...
  44. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2014.04.07 07:23

    @incze:
    Naszóval a Fidesz – egyedül kampányolva – és osztogatva, a média teljes lefedettségével
    sikeresen megtartotta a szavazóinak egy részét.

    Az alattvalók egynegyedét.

    A jobbik ezalatt kicsit erősödött, úgyhogy igazából csak a kormány-ellenzék vonalon áttolódott néhány szavazó – még mindig a jobboldalon belül.

    A baloldal is kicsit erősödött, annak ellenére, hogy kampányolási karanténban tartották és se neve, se vezetője, se árnyékkormánya nem volt.

    Az elempé kicsit gyengült, de azt a többiektől kapott bábáskodás mellett.

    A hatalmas összegeket mozgató újpártindítás egyetlen új pártot se eredményezett.

    Az alattvalók fele nem vesz részt a szavazásban.

    …..A külföldiek döntöttek…..

    az egyszemélyi hatalom és a parlament lenullázása kérdésében.

    Az alattvalók dolga, hogy kifizessék Orbán külföldi támogatóit.

    Vállalták.

    Az egymillió új munkahely sehol, viszont ismét a szovjetunió oldalán vagyunk, mint a régi szép időkben.

    A változás annyi, hogy az egyenlősdinek vége,

    és a muzsikok-bojárok fölállást vettük föl,

    amiből lehet még rabszolga-rabszolgatartó is,

    mivel a fidesz nem foglalkozik a személyi szabadság liberális kérdésével … ahogy kiderült.

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-167631)
    Loading...
  45. Kowalski, helyzetjelentést! szerint:
    2014.04.07 08:16

    Ady megint betalált:

    Az undor óráiban

    Jobb az undor, mint a harag:
    Be jó volna fölszabadítnom
    Egy nagy, elforduló undorral
    Harag-hörgette magamat.

    Én, halni térő agg legény,
    Napjaimat már csak kihúzom
    S gyermekeket nem fogok hagyni
    Romlás és pusztulás helyén.

    Ha gőgös, dőzsölő hadak
    Ültek nyakára romló népnek,
    Így van az rendjén bizonyára
    S csak aki méltó, az szabad.

    Egy-két szegény iródiák
    Sohse állitott meg még sorsot
    És népeket veszejtő, titkos,
    Törvényes, nagy tragédiát.

    Gőgös undorral volna jó
    Nézni, hogyan kerül zátonyra
    Kalózok kezén martalékul
    Egy gyönge bordás, rossz hajó.

    Itt voltunk: voltak vészjelek,
    Sopánkodtunk, sírtunk, dühöngtünk,
    Bűnös, gyáva hajó, tűrd most már,
    Hogy mozi-képként nézzelek.

    Hiv.: [@Kowalski, helyzetjelentést!:](#comment-167632)
    Loading...
  46. ipartelep szerint:
    2014.04.07 08:59

    Hát ez csúnya volt. Ugye, „előre tudtuk”, de azért mégis csak reménykedtünk… Ilyen az ember, reménykedő. Nem jött be…
    Szokták mondani, hogy a népet nem lehet leváltani, meg a népet nem bukhat meg. Leváltani tényleg bajos, de megbukni. Ennél a mostaninál nagyobbat nép nehezen tudna bukni. Úgy csesztek ki velünk, és saját magukkal is ezek a szerencsétlenek, hogy közben fogalmuk sincs arról, mit tettek.
    Én az első „szabad választás”, a 90-es óta tudom, hogy a nép hülye. Nem az egész nép, csak a zöme, a nagy többsége. Azóta ez a helyzet nem változott, ha lehet csak rosszabb lett, a nép elhülyülése fokozódott.
    Mit lehet ezzel csinálni? Olyan nagyon semmit. A népre a racionális észérvek nem hatnak, hiszen fel sem fogja azokat. A nép különösebben nem is morális alkat, sőt valójában különösen nem az, hiszen morálból leginkább a „kaparj kurta…” igazságát érzi magáénak. Azt hiszem, a néppel egy dolgot lehet csinálni, ha már nem hallgat az értelmes szóra: Becsapni, megtéveszteni, befolyásolni. Csak ezt jó irányba kell tenni, egy pozitív, „jó erőnek”. Vagy legalább relatíve jobb erőnek. Ennek módszere sajnos a populista demagógia. Ez vált be, és a nép erre bukik. Akkor meg kell neki adni. Mivel a nép tényleg hülye, és nem hallgat az okos, és igaz szóra, hazudni kell nekik, és gátlástalan módon befolyásolni őket. Úgy hogy ne vegyék észre hogy mi történik (ez nem olyan nehéz), és ezúttal a jó irányba.
    Most nem látok más „technikai” kiutat.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-167633)
    Loading...
  47. Deepblue Noir (törölt) szerint:
    2014.04.07 08:59

    @ATCG:

    gyurcsánnyal együttműködni, igen, látjuk az eredményt, halljuk mit beszél.
    most könnyen vádolható az lmp–de így van, részben jogos, részben nem.

    mindenesetre az, hogy a fidesz a választópolgárok több mint 25%-át tudta megmozgatni, a jobbik több embert mint négy éve, tragédia.
    az összefogásnak meg jóval a 10-es mszp eredmény felett kellett volna teljesítenie.
    simán meg lehetett volna akadályozni a kétharmadot, ebben a rendszerben is, simán.

    Hiv.: [@Deepblue Noir (törölt):](#comment-167634)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Comments are closed.

Híres utolsó szavak

  • nyulambator on Egy filozófiai/hálózatelmélet gondolat Schmidt Mária nélkül (két fontos egy fontatlan, és Loupe is)Ma megnéztem a fent említett Loupe előadást. Tényl…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekMajd egy havi spéttel hallgattam meg Frei Tamást a…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Ja... viszont szoktam hívni néha…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : "Orbán Viktor jelenleg a legsikerese…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekNyugtával dicsérd ... https://assets.telex.hu/imag…
  • ikarus on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Rés az erős bástyán? Nem értek hozzá, de azért ide…
  • jack_of_all_trades on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: +1 Bluesky. Kevés zaj, és jó tempóban…
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hiv.: @muaddib00: Drogkutató intézet? Ilyen is van…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Thalész: Ez igaz.
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@DarthVader: Belföldi hírek terén az index megbízh…
  • DarthVader on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: Van azonban egy probléma: sokkal gyors…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Minden nép ilyen.
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországNoha valós alapokra épül a poszt, továbbá mondhatn…
  • tahonoli on Krasznahorkai Nobel-díjasPdf-ben 15 oldalas magyer nyelvű beszéd (+YT-videó…
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Nincs már index. Felejtsük már el ezt az egészet v…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hát ez, ez qrva jó: https://telex.hu/zacc/2025/12/…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Hát, te biztos meglepődsz, de bizonyos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekBékésen szerelgetek kint, besötétedik, nem látok r…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@nyulambator: A Dunán meg a száz éves film után be…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepő lenne, ha nem az utóbbi lenne.
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.mindeközben a tramp seggébe visszasündörgött maszk…
  • nyulambator on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Megint az autórádió. Most maradtam a Bartókon, err…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Jogos. De az orbán hogy mondta ? Szóba…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Off Ez most nem nyelvtannáciskodás aka…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @nyulambator: Nekem a Lókupec országlásáról…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekA kecskeméti fidesz igazi boomer sorbaállást tarto…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az utolsó háború előtti választásra rá…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep:Gondolni nem szoktunk, de ott van a lev…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Arra is van megoldás
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAd absurdum: erre nem szoktunk gondolni, mert tény…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mert 30 éve ismerik Orbánt, aki 5 korm…
  • vattablz on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)"Halál a Paradicsomban." (Mindenkitől sűrű elnézés…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@steinerzsiga: Hát igen. Fura, hogy úgy ír francia…
  • steinerzsiga on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)De amúgy ebben mi is a meglepő? Az Index teljesen…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekEgy "ficcsel" megint lejjebb. Hogy állnak a makros…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Vagy manipulálnak, vagy hülyék. Inkább az előbbi.…
  • KennyOMG on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Legalabb egy napos raadasul? . https://xcancel.com…
  • jotunder on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@ipartelep: az index.hu manipulál.
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Országgyűlési választásra sokféle fajta ember csőd…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: Nem is kell tudnia. Megsúgják/megsúgták…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekvitya odanyilatkozott, hogy a jövő évi lesz az uto…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Tökéletes ötlet. Trump szerintem azt s…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Én is rácsodálkoztam, hogy Csiszár ? A…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Igazán alapíthatna a FIFA kémia, fizik…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)Nem, tegnapelött voltam a Kamrában, elötte nap a R…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Na ja. Amúgy mintha lenne egy kis páni…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az év szava a rage bait. Mindenki ezze…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFélszemmel olvastam, hogy szentkirályi alexandra ü…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hír: "Donald Trump megkapta a FIFA békedíját" http…
  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…

Posztrulett

Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország

Omar Hatamleh, a NASA mesterségesintelligencia-igazgatója a Tourism Summit 2025 konferencián arról beszélt, hogy a mesterséges intelligencia és az orvostudomány fejlődése nemcsak a munkánkat, hanem az egész társadalmi berendezkedésünket is felforgatja. (index.hu) Omar Hatamleh a NASA Goddard Space Flight Center Chief AI-officere. Itt lehet őt kibérelni turizmus konferenciákra. Azzal hirdeti magát, hogy ő a Betweenbrains nevű …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • karsairita
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • apokalipszistmost
  • jaurin
  • ervsebeszet
  • jack_of_all_trades
  • Mikonu
  • DarthVader
  • annokkk
  • F Ford
  • kisa
  • ganjagym
  • Psakreff
  • Tehenész
  • Grrr
  • Gaboxhrr
  • jotunder
  • azuccahirmondoja
  • micike mici
  • rovidec398e17c6
  • ijenanyelvtan
  • kalzol
  • Geo
  • Morp65
  • ijontichy
  • joshopa
  • nyulambator
  • Hector Kapitány
  • elolhatuldoktor
  • marysolotravez
  • Tyto
  • Virág et.
  • susyk
  • sgtpotrien
  • KennyOMG
  • simonandris2
  • Judit Merényi
  • jelbeszed
  • nerangass
  • gearforbooks
  • csunyatáp
  • janostothmeister
  • ikarus
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • princeghostly1c74fbc695
  • janszemwordpress
  • tulajdonkppen
  • darnoknew
  • esztre
  • lgombb
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d