Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést

Most múlik….

2026.05.09 by jotunder

Ez egy rendszerváltás. A FIDESZ a Csehszlovák Kommunista Párt szintjére züllik éppen, Orbán büszkén vállalja a fasiszta Vadhajtásokat, de ez már nem érdekel senkit. Végük van.

Nem hiszem el, hogy túléltük. Egy fasiszta állampártot éltük túl, egy garázspárt verte őket péppé, az állampárt harmadik vonalából állt fel valaki és mi, végre egyszer az életben nem kezdtünk el pampogni, hogy így bocskai, meg úgy wassalbert, hanem behúztuk az X-et és hadd szóljon.

És most szól…

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532922-6a2fb61dd4623' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532922&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532922-6a2fb61dd4623&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532922-6a2fb61dd4623' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

…ahelyett, hogy….. (újraközlés)

Next Post:

Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld

68 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. muaddib00 szerint:
    2026.05.14 08:16

    @DarthVader:
    Nekem is elég sok problémám van ezzel a válasszal. Nagyon nem jó irány.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-354577)
    Loading...
  2. ijontichy szerint:
    2026.05.14 09:30

    @labrys: : Érdekes. Populizmussal a popdemagógia ellen. Ez most a kutyaharapást szőrivel akar lenni?
    A popdemagóg ritmus kortünet. Idővel kigyógyulnak belőle a (jóléti) társadalmak. Természetes evolúciós úton. Vagy nem, de akkor meg nem kár értünk. Ez a mesterséges-tudományos út már 6. Leninnek és haverjainak se nagyon jött be. Mi már csak tudjuk 😉

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354578)
    Loading...
  3. nyulambator szerint:
    2026.05.14 11:38

    @muaddib00: Semmi gondom nem lenne a nagyobb keresetekkel, ha a felelős vezető kifejezés mögött lenne tartalom. Nagy felelősség, nagy pénz.
    És itt a felelősség valós személyi kockázattal járjon, ne csak azzal, hogy az államtitkár úr mostantól egy másik tárcánál lesz fő-léhűtő. Az emúlt rezsimben példa nem volt rá, hogy a zsírra szállt por vagy akár a kiskorúakra szállt pedofilok, a tárcától fényes napvilágnál ellopott százmilliárdok miatt egy miniszter legalább lemondott volna, nem hogy mondjuk felelősségre is vonják. L. Simon, vagy Lázár hányszor mászott elő újra és újra a kispadról, hogy megint felelős pozícióban kártékonykodhasson?
    Az egyetlen eset, amikor valaki ténylegesen belebukott abba amit csinált, a kegyelmi ügy volt és még ott is pedzegették, hogy kár lenne Varga tehetségét veszni hagyni. Ha lett volna rá idejük, simán visszahozzák.
    Szóval nagy lóvé csak akkor járjon, ha ahhoz nagy személyi felelősség is jár. Ostobán tologatni a dominókat a sakktáblán minden kockázat nélkül annyira nem nagy kunszt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354579)
    Loading...
  4. ipartelep szerint:
    2026.05.14 13:41

    A gyakorlatban egy miniszter felelőssége össze sem hasonlítható egy mezei, minimálbéres jómunkásember felelősségével. Ez utóbbi felelősségének minősége, és mértéke teljesen más (magasabb) osztály. A miniszter milliókat keres (és milliókat tesz a takarékba), fényűző módon él, és ha valami nagy hibát követ el, akkor legfeljebb leváltják (most nem a fideszes bűnözőkről beszélek, hanem bármilyen normál miniszterről), és biztosan találni fog magának valami szintén jól fizető léhűtő munkát. Ráadásul a jelexerint még „végkielégítést” is kap, arra, hogy eleve úgy, és addig szólt a munkaviszonya. Noooormális? Hát ha maguknak hozzák a törvényt, és a szabályokat akkor érthető.
    A mezei jómunkásembert ezzel szemben hiba esetén kirúghatják. Akkor nehezen talál új munkát, lehet, hogy tartósan munkanélküli lesz, semmi jövedelme nem lesz, ő és a családja nyomorba dől.
    Na ez utóbbit nevezem én felelősségnek. Ténylegesen felel a munkájáért, munkaviszonyáért, tevékenységéért, ha valami hibát elkövet, mégpedig nagyon is érzékeny, és az életét alapvetően meghatározó módon felel. Semmiféle miniszterről nem mondható ez el. Úgyhogy a miniszterek kapcsán ne tessék itt a „felelősség” komoly, súlyos szavával dobálózni!

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354580)
    Loading...
  5. ikarus szerint:
    2026.05.14 14:07

    Itt kialakult egy kis vita a politikusaink (túl)fizetéséről.
    Nem árt egy kis nemzetközi összehasonlítás: https://telex.hu/g7/kozelet/2026/05/13/miniszterelnoki-fizetes-magyar-peter-orban-viktor-kozigazgatasi-letszam
    Kicsit hosszú, de érdemes böngészni.

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354581)
    Loading...
  6. labrys szerint:
    2026.05.14 15:18

    @muaddib00:

    ”Miért nem azt követeled, hogy a magáncégek vezérigazgatói és felsővezetői annyit keressenek mint mondjuk a gépsoron melózó munkás?

    A magáncégek vezérigazgatói és felsővezetői nem azért keresnek többet, mint a gépsoron melózó munkás, mert akkora a szakértelmük (lásd pl. öröklött vagyonok/cégbirodalmak), hanem azért, mert megtehetik. Merthogy ők a tulajdonosok, és mert kapitalizmusban az erősebb kutya koitál.
     
    Ráadásul a politikusok ebben a minőségükben nem magáncégek felsővezetői/alkalmazottai, tehát a felvetés eleve irreleváns.
     
     

    ”Vagy mondjuk az orvos keressen annyit mint a takarítónő.”

    Orvosként csak olyan személy praktizálhat, akinek ezt nagyon kemény feltételek mellett, nagyon komoly szűrések után engedélyezték. Szó szerint évtizedekig kell tanulnia valakinek ahhoz, számtalan vizsgát kell sikeresen teljesítenie, hogy orvos lehessen. – Ezzel szemben politikus bárkiből, bármilyen fogalmatlan, képzetlen, tájékozatlan, hozzá nem értő hülyéből lehet, mivel a politikusokra az égvilágon semmilyen szakmai, sőt még intellektuális/mentális szűrési korlátok sem vonatkoznak. Semmilyen vizsgát nem kell tenniük, semmilyen hivatalos szakmai követelménynek nem kell megfelelniük. (Csak nézz körül a világban, milyen politikusok serénykednek rombolnak mindenfelé…)
     
     

    ”Lényegesen nagyobb felelőssége van egy miniszternek mint egy átlagembernek normális rendszerben (nem a fityesz rendszerben).”

    Ez a „lényegesen nagyobb felelősség” egy ősrégi önigazoló hazugság. – Pontosan mit kellene érteni a „nagyobb felelősség” alatt? Hogy ugyanazért a bűnért a politikust jobban megbüntetik, mint az átlagpolgárt? Ez egyszerűen nem igaz.
     
    Hogy ha egy melós szakmai hibát vét, akkor esetleg elcsesz egy egész gyártási folyamatot, de ha egy politikus vét szakmai hibát, akkor esetleg egy egész országot csesz el? És ezért kellene az utóbbiaknak extrém sok pénzt adni…?!? Mintegy hálából, hogy ilyet tehetnek (és tesznek is, folyamatosan)??
     
    Azért kell a politikusoknak extrém nagy fizetést kapniuk, mert míg egy gyártási folyamatot esetleg elcsesző melós csak megfelelő szakképesítés mellett dolgozhat, addig egy politikus úgy cseszhet el egy egész országot, hogy semmiféle szakképesítést nem kérnek előtte tőle?
    Ezért illetné meg őket az átlagfizetéseknél sokkal több pénz és vagyon? (És akkor a politikusi léttel szorosan együttjáró informális kapcsolati háló nyújtotta előnyöket még meg sem említettük…)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-354582)
    Loading...
  7. labrys szerint:
    2026.05.14 15:22

    @ijontichy: szerintem az, hogy megfelelő képesítéshez – és teljesítményhez! – legyen kötve egy adott munkakörhöz járó fizetés, nem populizmus. Én inkább alapvető, magától értetődő feltételnek nevezném.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-354583)
    Loading...
  8. muaddib00 szerint:
    2026.05.14 16:09

    @labrys:
    „..Merthogy ők a tulajdonosok, és mert kapitalizmusban az erősebb kutya koitál…”
    Ugyan valóban van mostanában egy olyan kifejezetten káros irány, hogy felső vezetők részvényeket is kapnak, de alapvetően elképzelésem nincs honnan veszed, hogy ez ilyen alapvető igazság, miszerint magáncégek felső vezetői a tulajdonosok is egyben. Persze van ilyen jó pár, de legalább annyi – ha nem több – olyan is amikor a világon semmi köze egy igazgatónak (még a vezérigazgatónak sem) a cég tulajdonosi köréhez.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-354584)
    Loading...
  9. ijontichy szerint:
    2026.05.14 16:32

    @labrys: : Szvsz. teljesen másról beszélünk. Te és @ipartelep olvtárs leginkább kommertempójú populizmusról beszéltek (há’ nehommá’ annyi lóvé neki, mire föl???), én szervezéstanról. Amihez képesítés persze nagyon nem árt (és tudás! ; képesítésem nekem is van, és bármennyire hihetetlen, önkritikám is 🙂 ) , de van akinek érzéke van hozzá (pl. a fáma szerint a néhai Ronald Reagan nagyon jó érzékkel játszott (és döntött) ellenérdekelt felek véleményei között).
    Nincs drágább struktúra, mint nagyszámú kontroll minőségének biztosítása, szimpla megfizetéssel. Legjobb a természetes ellenérdekeltségi pontok kijátszása, amikor alaptevékenységük „melléktermékeként” kontrollálják egymást. Így minimalizáható a „megfizetéssel biztosított” kontroll mérete (vitya egész kormányzása lojalitásalapú kontraszelekcióval volt meghajtva, és ugye elég sokba is fájt az adófizetőknek – szerény hatákonyság mellett).
    Ja, és persze „jin és jang”. Multicégeknél fordul elő, hogy egyes divíziók között keményebb harc megy, mint külső konkurensek felé. Kontraproduktív túltolás.
    Azt majd meglátjuk, MP mennyire jó menedzser, illetve mennyire jó menedzsereket talált magának.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354585)
    Loading...
  10. nyulambator szerint:
    2026.05.14 16:38

    @muaddib00: Ez egy teljesen perverz állapot, hogy _A vezérigazgatók bruttó 2,4–4,5 millió forintot keresnek havonta, attól függően, hogy mekkora cégnél dolgoznak. _ de ez még mindig sehol nincs ahhoz, ahol a csúcscégek vezetői több-tucat, többszáz millió dollárt visznek haza évente. Sikeresen elterjesztették, hogy szűk a kínálat azokból, akik képesek egy céget elvezetni és ezzel feltornászták a bérüket a csillagos égig, pedig valójában minden sikeres cégvezérre volna még minimum száz, aki ugyanúgy, ugyanazt meg tudná csinálni, ha lehetőséget kapna rá. Csak hát a board nem mer kockázatot vállani, inkább bízza meg azt, aki már három nagyvállalatnál megbukott, mint azt, aki körön kívüli.
    A miniszterelnökség se akkora kunszt. Mondjuk én nem tudnám csinálni, mert gyenge a gyomrom, de elég sokan igen, ahhoz, hogy ne kelljen havi tizenmillióval csábítani az arra törekvőket. Akik igazán miniszterelnökök akarnak lenni, fizetnének is, csak hogy csinálhassák.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354586)
    Loading...
  11. muaddib00 szerint:
    2026.05.14 17:40

    @nyulambator:
    Tőlem nem állnak távol a kapitalizmust kritizáló álláspontok (szoktam is mérce cikkeket linkelni ide) és egy pillanatig nem mondtam, hogy nem gáz az irgalmatlanul magas vezetői fizetések jó része. De amire válaszoltam az konkrétan ez volt:
    „…nemhogy sokmilliós végkielégítés nem illetné meg (például) a minisztereket, de egyenesen maximalizálni kellene a munkabérüket úgy, hogy az (mondjuk) a tűzoltókat, a szociális munkásokat és a mentőápolókat megillető átlagbérek közül az adott időpontban legalacsonyabbhoz legyen kötve…”
    Azért ez nagyon más kategória, erre írtam, hogy azért ne már.
    A forgóajtó jelenség létezik és tényleg brutál káros (igen, bizonyos szint felett nagyon nehéz lefelé bukni akármekkora böszmeséget csinál valaki, akármennyire alkalmatlanná vált), ez nem is vitás. Az, hogy mennyien alkalmasak vezetésre és mennyien nem, nehéz ügy. Én például egy kkv méretű cég üzletág vezetői pozíciójáig jutottam, ahonnan pár hónap után saját kérésemre visszatértem rendszermérnöknek. Nekem nem ment, hogy 20-30 egymással gyakran ellenérdekelt felet úgy vezessek, hogy az a cégnek, a kollégáknak és nekem is jó legyen különösebb balhék nélkül. Ebből a tapasztalatból kiindulva én azt mondom, hogy nem olyan magától érthető dolog, hogy valaki jó vezető legyen.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-354587)
    Loading...
  12. muaddib00 szerint:
    2026.05.14 17:47

    OFF/
    Istenem de jó érzés, hogy végre nem a qrva fityeszről, meg Viktorról kell beszélgetni… 🙂
    ON/

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-354588)
    Loading...
  13. nyulambator szerint:
    2026.05.14 17:53

    @muaddib00: Nincs azzal az idézett mondattal semmi baj. Jelenleg a bruttó nemzetgazdasági átlagbérhez vannak kötve ezek a bérek, pl a miniszterelnöké 8,1-es szorzóval. Talán tényleg igazságosabb lenne, ha a kormányzat közvetlen hatáskörébe tartozó ágazatok átlagbéréhez lenne kötve. Hol van az megírva, hogy az állam alkalmazottjának lenni mindenképp éhbért kell jelentsen (már odalent, ahol tényleg dolgoznak is).
    A versenyszféra magasabb bérei ne emeljék már a miniszterek bérét miközben a mentősöknek vagy a szociális munkásoknak, bölcsödei dadáknak kilóg a segge a gatyából.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354589)
    Loading...
  14. muaddib00 szerint:
    2026.05.14 18:02

    @nyulambator:
    Egyáltalán nincs rendben, mert nem ugyanazt várjuk el tőlük. A változatosság kedvéért vegyük azt a helyzetet amikor valaki jól végzi a munkáját. Egy szociális munkás mondjuk tökéletes munkával segíthet karrierje alatt párezer emberen (csak tippeltem). A tűzoltó megmenthet hasonló mennyiségű embert.
    Ellenben egy sikeres miniszter jó személyi és szakmai döntései alapján milliók élete válhat jobbá. Nem, annyira azért nem vagyok kommunista, hogy szerintem ez ugyanaz legyen.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-354590)
    Loading...
  15. ijontichy szerint:
    2026.05.14 18:28

    Egy abszolút klasszikus (nem csak pénzügyekről 😉 ): Brealey-Myers: Modern vállalati pénzügyek
    (biztos van újabb, de én öreg – és e témában inkább – konzervatív vagyok 🙂 )
     
    @nyulambator: : Kanadai főnököm (CEO és egyben nejével együtt a cégtulaj – 35-40 fős magáncég) fizuja kevesebb volt, mint a két szakmai zseni 😉 alkalmazottjáé. De övé volt a cég.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354591)
    Loading...
  16. nyulambator szerint:
    2026.05.14 18:37

    @muaddib00: Így van. Ezért lehet a miniszter(elnök) fizetése kétszerese, háromszorosa, ötszöröse az általa vezetettek átlagbérének. De az, hogy a mészáros és mészáros léhűtőinek magas a fizetése, az ne emelje a miniszterét. A miniszter(elnök) bére a közalkalmazotti bérekhez legyen kötve, hátha akkor megint megéri tanárnak, szakápolónak vagy tűzoltónak menni.
    Jelenleg a bruttó nemzetgazdasági átlagbérhez van kötve, ennél szerintem jobb lenne, ha a közalkalmazottakéhoz kötődne.
    Amúgy engem az se zavarna nagyon, ha egy jó miniszter(elnök) havi húszmilliót vinne haza, az kerekítési hiba alatt van, ahhoz képest, hogy egy szar miniszter(elnök) mennyi kárt okoz.
    De kár lenne azt hinni, hogy miniszter(elnök) a fizetéséért lesz, aki az lesz. Bármelyikük elvállalná havi egymilláért is, akkor is, ha a versenyszférában ötször annyit kapna. Ezekben a pozíciókban a fizetés sokadlagos szempont, ha egyáltalán.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354592)
    Loading...
  17. muaddib00 szerint:
    2026.05.14 19:14

    @nyulambator:
    Azért igazán szürreális élmény lenne amikor az építésügyi miniszter kevesebbet keresne mint a szobafestő. Az egészségügyi minisztert meg kiröhögnék az orvosok, hogy ki ez a balek…

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-354593)
    Loading...
  18. aerduloensamtonight szerint:
    2026.05.15 14:34

    @jotunder:
    Nem a Buddha esete volt a hír (bár nekem az is), hanem az hogy IT bizalmi pozícióban tervezték (múlt időben) alkalmazni…
    MP reakciója nem jó előjel…
    Azt mondják, hogy tanulékony. Meglátjuk.
    A Hadházy mondta egy podban, hogy az igazi teszt az lesz, amikor először kibukik egy Tisza korrupciós ügy.

    Hiv.: [@aerduloensamtonight:](#comment-354604)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a 80 éves óriásbébi (amellett, hogy trécselt egy ó…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @aerduloensamtonight: & @ikarus: . Hát igen.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Mondod ezt annak dacára, hogy?:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel:: "ős esetében" = "ő esetében" @velotanya…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA fidesz kangresszus (sic!) híreit nézve, egész re…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel: Ha a szándék és képesség meglesz, az egy…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "... nem tudom, ez volt már, vagy újat…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "nem tudom, ez volt már, vagy újat mon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@aerduloensamtonight: Nem istentisztelet az a szen…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@velotanya: jobbulást!
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz…
  • velotanya on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Péter 2: Igen, tényleg nem volt benne az er…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sa…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMinden nap esnek ki a csontvázak... vagy: ez most…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSzerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem volt…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEz Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért z…
  • muaddib00 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)https://24.hu/elet-stilus/2026/06/11/hujber-ferenc…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@Podvinecz marsall: Ők. Meg "életúnt tévéproducere…
  • bvr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Telexen van egy újabb cikk, még sokkal brutálisabb…
  • Podvinecz marsall on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést.: @nyulambator: telefonmosók, fodrászok, tanácsad…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@hakohen: Úgy gondolom, nem estem túlzásba, amikor…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Nem szándékos a dolog, hanem ó…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstEgészen perverz önsorsrontásnak látom, hogy a prog…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@ipartelep: Nekem inkább a Galaxis utikalauzból ug…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Vicces dolog ez a Leideni Nyil…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstLeiden Declaration on Artificial Intelligence and…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat fog…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…

Posztrulett

Vége az ideológiai alapú doktorik korszakának?

A választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Halkó Petra támavezetője a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Schmidt Mária volt, a dolgozat elbírálásában résztvett a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga Békés Márton és a választási kampányt végigőrjöngő, szélsőorbánista rezsimszolga G.Fodor Gábor. Íme Halkó Petra dolgozata. Álljon itt egy részlet az ún. doktori disszertációból: Magyarországon a nemzetegyesítés úgy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • darnoknew
  • rovidec398e17c6
  • ikarus
  • Tiborné Tóth
  • esztre
  • LibaLeontin
  • nerangass
  • torzsmokus
  • marysolotravez
  • lmate
  • aromo44
  • hakohen
  • László Majoros
  • princeghostly1c74fbc695
  • Czifra Zoltán
  • Gaboxhrr
  • labrys
  • velotanya
  • belecseppen
  • ervsebeszet
  • elolhatuldoktor
  • mzoltan
  • karsairita
  • csunyatáp
  • Hector Kapitány
  • Radnóti Zoltán
  • Podvinecz marsall
  • susyk
  • nyulambator
  • tulajdonkppen
  • micike mici
  • excombo
  • kiazmármegint
  • SMFB
  • apokalipszistmost
  • janostothmeister
  • ra0213
  • mecsekijeti
  • aerduloensamtonight
  • KennyOMG
  • janszemwordpress
  • Vidor Ferike
  • tamspatrik
  • istván orovecz
  • gornyo
  • Zealander
  • simonandris2
  • opiniopraesumpta
  • incze
  • Psakreff
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d