Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést

Viccországban bejelentenek

2021.05.11 by Kettes

A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-134-6a2fbc67accaf' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=134&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-134-6a2fbc67accaf&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-134-6a2fbc67accaf' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

B. Mátyás zaklatásai miatt a blog egyelőre szünetel

Next Post:

Fudan Egyetem Magyarországon

5 656 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. excombo szerint:
    2026.06.01 19:40

    Ha Sulyoknak mennie kell, akkor Varga Mihály miért marad, aki sokkal inkább a fidesz belső köréhez tartozik, és sokkal nagyobb hatalma is van? Persze a kérdés költői, tudom a választ. (A piacok nem nagyon tolerálják a jegybank függetlenségének csorbítását.)

    Hiv.: [@excombo:](#comment-354786)
    Loading...
  2. ijontichy szerint:
    2026.06.01 20:15

    @ipartelep: : Ezen most azt értem, én nem látom miért lenne érdeke MP/Tiszának egy erősebb legitimációjú elnök?
    Azt nagyon is értem, hogy tekintélyelvtől nem mentes gabónak miért. Éveken át cseppet sem feltűnően, úgy tapsikált vitya „zseniális, ámde aljas” politikai húzásainak, mint hülyegyerek, aki azt hiszi a kupiba viszik :-/ .
    De mindegy is, mert úgy tűnik MP jó tanuló volt a vityaiskolában. Időnként kicsit ugyan túltolja a műsort, de amíg a médiákban helyre nem áll a rend (nomeg tömeges érdeklődés van a „disznófejű nagyurak” közpénzen gazdagon aranyozott óljai iránt), meglovagolja a lehetőséget.
    Egyebekben én is azt gondolom, hogy az elegancia luxus. A szemetet mielőbb ki kell vinni. vargamityenkáról eddigi tevékenysége alapján azt gondolom, hogy inkább közszolga, mint vityafan. Márpedig használható eszközt nem hajítunk a szemétbe, nem vagyunk annyira gazdagok. Hogy ez erkölcsileg némileg necces? Mostanság a cél valamennyire szentesíti az eszközt, és ez tkp. az a kategória lehet.
     
    @Fuxos: Off Bocs, de „Vaj van a fején” ! A füle mögött „valami van”. Ld. még: „Akinek vaj van a fején, ne menjen a napra” az angol „üvegházas” szólás magyar megfelelője. Amúgy kedvenc „mixem” az „Elrepült fölötte az idő vasfoga” 🙂 . Hiába no, vizuális típus vagyok, így szinte látom, ahogy a vasprotkó csattogva repül 😀 On

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354787)
    Loading...
  3. obeszel szerint:
    2026.06.02 06:48

    @ipartelep: „Például a programozásban, ha ugyanazt a számítást sokszor kell megismételni egy programban (eltérő inputokkal), akkor nagyon nem elegáns egy függvény alkalmazása helyett ugyanazt a programrészletet sokszor beírni (más változókkal).”
    Kivéve, ha a hatékonyság érdekében mellőzni kell a fügvényhívással járó paraméterátadás és veremműveletek miatt fellépő időveszteséget. Például, ha megszakítás-kezelő rutint írunk, ahol a lehető leggyorsabb futás követelmény, nehogy akkor legyen újabb megszakítás, amikor az előzőt még le se kezeltük.

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-354788)
    Loading...
  4. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.06.02 09:03

    @obeszel: Ami elegáns, nem feltétlenül hatékony is egyben. És ez persze fordítva is áll. Most hirtelen a négyszíntétel bizonyítása jut eszembe, meg, hogy épp informatikában külön szakkifejezés a „brutal force”.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-354790)
    Loading...
  5. Péter 2 szerint:
    2026.06.02 09:49

    @obeszel: Ami a felmerülő eseteknek, ha egészen pontosan tippelem, körülbelül százmilliomoda…

    Hiv.: [@Péter 2:](#comment-354791)
    Loading...
  6. obeszel szerint:
    2026.06.02 10:40

    @Péter 2: Igaz. Még SOHA sem írtam megszakítás-kezelőt.

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-354792)
    Loading...
  7. ikarus szerint:
    2026.06.02 12:39

    @obeszel:
    OFF
    A régi szép időkben rengeteg interrupt kezelőt írtam. De jó volt.

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354793)
    Loading...
  8. ijontichy szerint:
    2026.06.02 19:00

    „A Fidesz felszólítja Magyar Pétert, hogy uralkodjon magán.” 😀
    „Ezek” tényleg csak támadni tudnak. Le se tagadhatják az orosz elköteleződésüket (ti. „Fel! Támadunk!” 🙂 ). MP hülyére veszi a tekintélyelvű bolsy csürhe komolykodó komolykodását („itt nincs Internet, hisz megmondta a smittmari” 🙂 ). De komolyan! „ez egy komoly ország, komoly miniszterekkel”? Ki hiszi ezt még el??? A mélysötét agymosott egy részének már mindegy. A többinek talán majd lassan „becsepeg” a tudatába, mennyire átverte az alcsóthy messiás.
    Mindenesetre jó látni, hogy végre a fityisz vergődik kényszerpályán. Ami pedig a jelen KE személyének tekintélyét illeti, arra csak Hofi örökbecsűjét lehet idézni: „Akit le lehet nézni, azt le is kell!” 😉
    https://telex.hu/belfold/2026/06/02/fidesz-magyar-peter-uralkodjon-magan-kozlemeny

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354796)
    Loading...
  9. V.A.Lacky szerint:
    2026.06.02 22:48

    @nyulambator: „csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok” énekelte Bródy is 😂
    Amennyire tipikus, hogy egy hosszú abuzív kapcsolatot egy újabb abuzív kapcsolat követ, annyira tipikus, hogy sokáig tart a tagadás, hogy az új kapcsolat is abúzív lenne. Hisz mennyivel jobb egy sármos fiatal, mint egy öregedő potrohos. A kívülről meg egyre nyilvánvalóbb személyiségzavarok meg a hívek számára fícsörök, nem bugok.
    Keserű lesz az ébredés, ahogy a 24 évvel ezelőtt a TF-en csápoló fiatalok legtöbbje is csak csendben sörözés közben vallja be, hogy ott lelkesedett.

    Hiv.: [@V.A.Lacky:](#comment-354797)
    Loading...
  10. Keepdreaming szerint:
    2026.06.02 23:33

    Nézem a parlamenti showt, ahol MP leiskolázza a maradék megmaradt fideszes, mihazánkos képviselőt és csak néznek ki a fejükből debil módon minden szó nélkül mint egy igazi hülyegyerek, elképesztő látvány :))

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-354798)
    Loading...
  11. ipartelep szerint:
    2026.06.03 08:02

    Hiv.: @V.A.Lacky:

    Mit jelent az, hogy „ezek ugyanazok”? Miben ugyanazok? Zemberek, van fejük, meg két lábuk? Akkor tényleg „ugyanazok”, vagyis amit itt a költő akart mondani: ugyanolyanok. (Persze akkor se pontosan: vannak szebb, és csúnyább fejűek is.)
    No de kicsit komolyabban nézve, a tények, az eddigi történések, és afelől nézve, amit erről az egészről tudunk, az mondható, hogy „ezek nem ugyanolyanok”. Nagy baj is lenne, ha MP és pártja ugyanolyan országromboló aljas fasiszta bűnbanda lenne mint a Lókupec és a fidesz, de nem hiszem, hogy van komoly zember, aki ezt állítaná.
    És hogy ténylegesen, és abból a szempontból milyenek, ami itt most bennünket érdekel (tehát, hogy milyen politikát visznek, és mit csinálnak az országgal) az majd főleg az elkövetkezőkben derül ki. De ha véget vetnek annak az országromboló rezsimnek, amit itt ez a bűnbanda épített ki az elmúlt 16-ban, akkor már biztosan „nem ugyanazok”. Hanem jobbak.
    Úgyhogy, ha kérhetem, ne beszélj itt hülyeségeket, nincs igazad.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354799)
    Loading...
  12. obeszel szerint:
    2026.06.03 08:08

    @V.A.Lacky: Namégegyszer: köszönjük Emese!

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-354800)
    Loading...
  13. ijontichy szerint:
    2026.06.03 09:47

    Alakul ez. „Orbán döntött arról, hogy le kell csapni az ukrán „aranykonvojra” , és
    „Lemondásra szólítja fel a legfőbb ügyészt az ukránok ügyvédje”
    https://telex.hu/belfold/2026/06/03/aranykonvoj-ukrajna-nav-titkosszolgalat-orban-kormany-tek
    Temetőre való csontváz már most, és még hol a vége? tónió még terítékre se került, holott ne legyünk naivak: ha valaki az USA feketelistáján landol, az nem történik ok nékül. Nomeg stigmapetya és az „ízlésesen” 😉 nácifejű n’csicska. Szvsz. vitya (és jópár bűntársa) akkor nem kerül bíróság elé, ha erről politikai döntés születik (valószínűleg az születik). @ipartelep: asszem sok brekuszt kell még lenyelnünk a jövő érdekében, ami ellen az igazságérzetünk harsányan tiltakozik 🙁 . Ja és igen, Tinit idézni a mostani helyzetre teljes félreértés.
    Btw. Emese: https://www.youtube.com/watch?v=29MZ647i-5s

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354801)
    Loading...
  14. ipartelep szerint:
    2026.06.03 10:12

    Hiv.: @ijontichy:
    Amikor volt ez az ukrán pénzszállítókat ért terrortámadás (a TEK részéről), én sokat töprengtem azon, hogy vajon ki adhatott rá parancsot. Több lehetőség is felmerült, közte olyanok, hogy pl. lakik itt a falu szélén az alsó sorban egy özvegyasszony, a Mari néni, aki látszólag nagyon jól álcázza magát, – de mint tudjuk, az a gyanús, ami nem gyanús -, de közben lehet, hogy titokban ő a titkosszolgálat valamilyen főnöke. Szóval, nagyon gyanús nekem ez a Mari néni, valószínűleg ő lehet a parancskiadást elkövető, ő a tettes.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354802)
    Loading...
  15. nyulambator szerint:
    2026.06.03 11:39

    @ipartelep: Az egy dolog, hogy mindenki tudta, hogy ilyen (vagy ennél akár két nagyságrendel kisebb) súlyú ügy nem mehetett Orbán tudta, beleegyezése, vagy kifejezett utasítása nélkül.
    Az meg egy másik, hogy a résztvevők (még a vádalku fázis elött) elkezdenek rávallani a köpcösre, annyira konkrétan, hogy a telex le meri hozni ezt a cikket.

    „Az elmúlt hetekben számos olyan forrással sikerült beszélnünk…”
    „Úgy tudjuk, hogy az államtitkárság Orbán Viktor utasítását teljesítette, akit a rajtaütés napján folyamatosan tájékoztattak is a fejleményekről.”

    írja a cikk és felteszem bíróság elött is képesek megvédeni az állításaikat.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354803)
    Loading...
  16. ipartelep szerint:
    2026.06.03 11:56

    Hiv.: @nyulambator:

    Nagyon szeretnék tévedni, de bevallom, én most nem látom jönni a főkolomposok elleni büntetőpereket. Félek tőle, hogy pont a legnagyobb bűnözők, a Lókupec, Rogán, petiKÉM, stb. ússzák meg, és csak néhány negyedvonalbeli csicska lesz elbocsátva.
    Az is lehet, hogy már dolgoznak az ügyön, de ezt sem látom. Inkább azt látom (ami egy tény), hogy a tényleg ordítóan tenyérbemászó alakok is, a Lókupec legfontosabb kiszolgálói, mint a főügyész, a kúriaelnök, a számvevőszék elnöke, stb. még mindig a helyükön vannak, és maguktól nem is mondanak le. A végén még az lesz, hogy nemcsak a „kisnyilasoknak lesz megbocsátva”, de a nagynyilasok is megússzák.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354804)
    Loading...
  17. obeszel szerint:
    2026.06.03 15:04

    A 2026-os választások eredményének a jóslását nagyon elszúrtam. Fidesz győzelemre számítottam, mert ha eddig elcsalták, miért ne tudnák most is elcsalni? De tévedtem.
    Remélem, hogy ebben a jóslatomban is tévedek majd: a legfőbb gazemberek szerintem mind megússzák, a rablott holmival ellovagolnak a naplementébe. A szarkupac meg ránk marad! 🙁

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-354805)
    Loading...
  18. nyulambator szerint:
    2026.06.03 15:19

    @ipartelep: Szerintem az első vonal felelősségre vonása nagyban függ attól, hogy a másodvonal kire milyen terhelő anyagokat ad át a vádalkuk során.
    Személy szerint nagyon csalódott lennék, ha petiKém a lelegeztetőgépek meg a letelepedési kötvények kapcsán nem kapná meg ami jár neki (függetlenül a kémtevékenységtől)
    Rogán feltalálásával kapcsolatban is előkerülhet valaki, aki tudja (és bizonyítani is tudja) ki és miért tolta neki ott a pénzt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354806)
    Loading...
  19. V.A.Lacky szerint:
    2026.06.03 18:03

    @ipartelep: Fideszes kutyából nem lesz demokratikus szalonna, hogy aktualizáljuk TGM mondását.
    Hallottál már arról, hogy a Megváltó az által Fideszes bűnbanda belső köreiben volt a 16-ból 14 évig? Hogy az első sorban tapsolta véresre a tenyerét O1G bűvöletében?
    A Baby-Orbán, ahogy az angol diplomaták becézték Brüsszelben, már többször is igazolta, hogy a jogállami szabályok szerinti működés annyira van kedvére, mint potrohos példaképének. De azért itt most a reform-fideszesek új világot építnek….

    Hiv.: [@V.A.Lacky:](#comment-354807)
    Loading...
  20. Péter 2 szerint:
    2026.06.03 19:02

    @V.A.Lacky: Te tudod, de én nem forszíroznám. Pár napja azzal jöttél ide, hogy bibibi, a Politico mást mondott. Csak hát az a baj, hogy itt azért zömmel olyanok vagyunk, akik el tudjuk ovasni a Politicót is, és láttuk, hogy nem, egyáltalán nem mondott mást. Szó szerint pont ugyanazt mondta, mint Magyar és Vitézy még odakint interjúban. Úgyhogy ez az egész hajcihő arról, hogy de a Politico megcáfolta, nem ér egy kalap pillangót sem. Lehet, hogy a NER propagandavilágában még igen, de amúgy, normális emberek körében már nem. És ugyanez vonatkozik az ezernyi más hasonlóra, amit már szintén unásig ismerünk.

    És, még valamit, de muszáj előre bocsátanom, mert borítékolni tudnám a reakciódat előre — nem vagyok érzelmileg involválva. Azon kívül, hogy rájuk szavaztam, mert ugyan kire szavaztam volna a Fidesz takarodását kívánva, azon kívül nem vagyok bennük, nem voltam ott a rakparton, nem voltam ott a TF-en sem, úgyhogy ne fecséreld feleslegesen a patronokat.

    Úgyhogy pusztán ettől függetlenül jegyzem meg, hogy ez a pszichopata-narcisztikus-messiásozás nem ér semmit. Előre is látható volt, hogy nem fog sokat érni, utólag még még jobban látható, hogy semmit nem ért. Még egyszer: lehet, hogy ott beveszik még, ahol a fenti politicós állításodat is beveszik, de az kevés. Szerintem többek nevében mondhatom, hogy bár valóban nem annyira a mi ízlésünk szerint való az a látványpolitizálás, amit Magyar most csinál (annak ellenére, hogy az ízlésbeli eltérések ellenére tudjuk, hogy miért kell, és tudjuk, hogy népszerű sok híve körében), de ettől még ez a „de hiszen látjátok, hogy pszichopata” már régesrég nem elegendő arra sem, hogy unottan vállat vonjunk.

    Hiv.: [@Péter 2:](#comment-354808)
    Loading...
  21. Grrr szerint:
    2026.06.03 20:35

    @V.A.Lacky: Itt senki sem fekete-fehérben látja a világot; a Tisza egy kényszermegoldás nyilván, de ha már vannak, akkor lehet egy kicsit segíteni-befolyásolni, hogy a lehetőségekhez képest a legjobb irányba haladjanak.
    Ne essünk bele abba csapdába, hogy két szín helyett még extrémebb módon csupán egyetlen szürkét látunk a világban: hogy mindenki egyforma….

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-354809)
    Loading...
  22. excombo szerint:
    2026.06.03 21:57

    @Grrr: A Tiszára szavaztam, de remélem 4 év múlva megjelenik egy olyan párt, ami most nincs benn a parlamentben. Annak apropóján, hogy Karsai Dániel posztumusz díszpolgár lett, érdemes felidézni ezt az interjút 5:45-től:

    Ezt jól megjegyeztem (anno láttam a tévében, és elkerekedett a szemem), szóval engem nem hat meg se a cukormáz, se az, hogy körülöttem mindenki rajong érte.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-354810)
    Loading...
  23. ijontichy szerint:
    2026.06.03 22:14

    @Grrr: : Egyelőre úgy látom, MP és a Tisza egyértelműen a közönségnek játszott műsorának minősége, toronymagasan jobb és szórakoztatóbb a fityiszkádéenpé puffogásainál. Mert azokban a farizeusság, ostoba bornírtság (à la „létező cucilizmus”) és a kártékonyság kimaxolva jelenik meg, és 16 (16? inkább 25) év után már piszkosul unalmas. Valójában iszonyat szégyen, hogy ez a tkp. hóttprimkó bűnbanda ennyi ideig képes volt hatalmon maradni.
     
    @excombo: : Kádéenpés spinét a Parlamentben láthatóan nagyon hónaljon rúgta, hogy veszélyben az „inkvizíciós” rendelkezésük. A mazochizmus lehet magánügy, de szadizmus egy más kategória. Egy vallás vélt, vagy valós magasabb erkölcsisége nem erőszakolható rá egy az egyben a társadalomra :-/

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354811)
    Loading...
  24. excombo szerint:
    2026.06.03 22:17

    @ijontichy: „Valójában iszonyat szégyen, hogy ez a tkp. hóttprimkó bűnbanda ennyi ideig képes volt hatalmon maradni.”
    Labryssal és Zsiday Viktorral értek egyet: A magyar ember csak a pénztárcáját nézi. Ezen fog múlni MP sorsa is 2030-ban.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-354812)
    Loading...
  25. nyulambator szerint:
    2026.06.04 10:17

    Persze az is lehet, hogy V.A.Lacky-nek igaza LESZ és kiderül, hogy ezek is tolvaj fasiszta gazemberek. Egyelőre ez nem derült ki és addig is amíg lelepleződnek, legyen övék a benefit of doubt.
    Ha mégis gazembernek bizonyulnak, érje őket gáncs és megvetés; triumfálhatnak akik már most tudják, hogy két év múlva MP is kőbányát nyit az apjának.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354813)
    Loading...
  26. KennyOMG szerint:
    2026.06.04 17:42

    @ijontichy: Nem fejtettem ki, de a kommentednek erre a reszere utaltam:
    .
    „A szolgálatban lévő rendőrre kockakövet hajigálókat be kellett volna vágni a sittre, gyorsított eljárással (szvsz. másutt ez lett volna). Ennyit a rendőri túlkapásokról”
    .
    Nem hiszem el, hogy husz evvel kesobb meg mindig ennyire ragaszkodas van a sajat narrativahoz, es tovabb duborog annak be nem ismerese, hogy azon az oszon igenis az allam eroszakkal tamadt a sajat allampolgaraira a (reszben) sajat maguk altal felheccelt rendorseg altal. Ez nem azt jelenti, hogy ne lettek volna kockakovekkel doballozok, de egyszerre tobb, mint egy allitas is lehet igaz. Az, amit te a mai napig itt muvelsz, t.i.emberek valosaganak, mitobb traumatikus valoganak nekifutasbol tagadasa, komoly szerepet jatszott a 2010-es szavazas alakulasaban. Hat fos ketharmada volt a fidesznek, egyaltalan nem elkepzelhetetlen, hogy ha lett volna egy oszinte szembenezes a valasztasok elott a 2006-os tortenesekkel, akkor az a hat fos elony sehol nincs, es akkor a kibaszott ner sem lett volna. Persze a mai napig tagadni kell, nem volt ott semmi, nem tortent semmi, nem latott senki semmit. Mi okbol, fel nem foghatom, szerintem kognitiv disszonancia, de aztan mit ertek en hozza. Koszonom, hogy beneztel a tedtalkomra.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-354820)
    Loading...
  27. V.A.Lacky szerint:
    2026.06.04 22:26

    @Péter 2: Amikor a kétely mételye felségsértéssel párosul, akkor az tényleg főbenjáró bűn. Nem beszélve annak illúziójáról, hogy úgynevezett értelmiségieket érdekelik, a miértek és hogyanok, hogy miként lehetne egy fideszes kutyából demokratikus szalonna. Dehogy érdeklik. A félművelt magyar elit az intellektuális érdektelenség talaján termelődik újjá.

    @nyulambator: Ha valaki húsz éven át a „fasiszta bűnbanda” szekerét tolta, az első sorban tapsolta véresre a tenyerét a potrohosnak, és jó egy évtizeden át mint a belső körök megbízható kádere kiemelt pozíciókban, akkor mi a bizalmi előleg alapja?
    Hogy az ügyvéd apját valószínűleg nem érdeklik a bányák?

    Hiv.: [@V.A.Lacky:](#comment-354830)
    Loading...
  28. labrys szerint:
    2026.06.04 22:54

    @KennyOMG: mintha megfeledkeztél volna olyan apróságokról, hogy – az eseményekre reagáló rendőrség és a politikai vezetés minden súlyos hibája mellett – az egész „traumatikus” valóság úgy kezdődött, hogy a konkrét futballhuligánokból álló konkrét csőcselék megrohamozta és felgyújtotta a tévészékházat.
     
    Addig nehéz visszamenőlegesen átszabni a történelmet, amíg még élnek tényleges szemtanúk. Én speciel élőben, közelről figyeltem az eseményeket* – ahogy a rendőrség órákon át vízágyúzta az egy tényleges tankot(!) elindító, a környező utcákban autókat gyújtogató, kirakatokat betörő, teljesen értelmetlenül tomboló, maszkos csőcseléket, miközben (szintén órákon keresztül) hangszórókon szólította fel azt a törvényellenes erőszak befejezésére és az oszlásra. Ugyanígy emlékszem a Révész Mártíriusz-féle „forradalmárokra” is, akik utóbb megdicsőülve mutogatták a sebeiket, amiket akkor szereztek, midőn provokatíve nekitámadtak a rendőrsorfalaknak. Szintén nem felejtettem el azt sem, hogy Orbánék milyen direkt módon szervezték rá a csőcselék útvonalára a saját fideszes vonulásukat.
     
    Nagyon könnyen és egyszerűen elkerülhette bárki a bármilyen traumát úgy, hogy nem megy ki az utcákra tombolni. Több százezren pontosan így is tettek.
     
     
     
    * vicces módon a csőcselék–rendőrség dulakodását figyelő és videózó, a kődobálás frontvonalától elővigyázatosan távol álló tömeg jelentősen nagyobb volt, mint az előttük őrjöngő maszkos futball- és egyéb huligánok csapata…

    Hiv.: [@labrys:](#comment-354832)
    Loading...
  29. ijontichy szerint:
    2026.06.04 23:22

    @KennyOMG: : Szerintem más filmre ültünk be a moziba. Az enyém úgy kezdődik, hogy egy minielnök jelölt hazudozik (inkább füllent) a kampányban, ezzel kiénekli a sajtot a választók szájából, majd lebukik. A felháborodott választók egy részének teljesen_arányos! reakciója, hogy vacsi utáni laza testmozgásként tévészékházat, autókat gyújtogat… ja és lever pár pechjére ott lévő rendőrt (úgy kell nekik, miért védték a védhetetlent). Akiket direkt azért vezényeltek oda, hogy „felhecceljék őket” (ez a balliba márcsak ennyire kis furmányosan ármányos).
    A kognitív disszonanciámat az okozza, hogy aztán hónapokig a fél várost körülkerülve tudtam esténként hazajutni, mert a nemes söpredék dzsemborizott a városban (nota bene: „jogos felháborodásában”). A szélvédőt ugyan térítené a biztosító, de macerás a csere (baló pubi (rip) a megmondhatója). Persze kicsinyes vagyok (holmi autó, piha), hisz a „nagy ügy” érdekében anyukák még a gyerekkocsival is elmentek tüntetni (btw. ugyanez fidesz kormány regnálása esetén nyilván a „felelőtlen anyuka” mintapéldája lett volna a „NARRATÍVÁBAN”).
    Igen, biztosan más filmre ültünk be. A tiédben pinochet 😉 szemüvegét elkérte a balliba jaruzelskiéktől. Hát ez van… a (film)művészet szabadsága. Nomeg ez taszította a vityáékat a gengszterizmus útjra… („Mások vittek rossz utakra engem…” hűdeszéleskörűen művelt vagyok popkultúrában 🙂 ) upsz, lazán kapcsolódó :
    https://telex.hu/belfold/2026/06/04/hollo-gabor-tisza-part-tamogato-hirkereso
    „Holló a NER-időszakról is beszélt, például arról, hogy 1989-ben Cegléden majdnem a Fidesz helyi tagszervezetének alapítója lett, de nem volt neki szimpatikus Orbán személyisége” Bakker, ez a Holló még a prágai csávónál (Havel) is jobb szimatú volt 🙂 .
     

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354833)
    Loading...
  30. Péter 2 szerint:
    2026.06.05 17:28

    @V.A.Lacky: Senki nem próbál meg elpörölni előled semmi kételyt. Én csak attól próbáltalak óvni, de csak úgy barátian, persze, hogy nem kötelező megfogadni, hogy az ennyire nyilvánvalóan hazug állításokat érdemes mellőzni, mert az úri közönség eléggé gyorsan átlátja a helyzetet. Legyen szó Politicóról, Panyiról, Greenpeace-ről, Indexben megjelent Tisza-programról, bármi hasonlóról.

    Fogalmazzunk nyugodtan kertelés nélkül: ha ezeket hangoztatod, akkor nagyon nehéz lesz meggyőznöd másokat, hogy benned semmi más nem munkál, csak egészséges kétely, és nem a konkrét, választások előttről is jól ismert, tudatos, ámbár hazug propaganda elemeit próbálod idehozni és elsütni.

    Hiv.: [@Péter 2:](#comment-354848)
    Loading...
  31. ijontichy szerint:
    2026.06.05 17:34

    Felmondott az MTVA vezérigazgatója.
    https://telex.hu/belfold/2026/06/05/mtva-vezerigazgato-tavozas-papp-daniel
    Hmmm… még csak ki sem kellett rúgni.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354849)
    Loading...
  32. Péter 2 szerint:
    2026.06.05 17:35

    @KennyOMG: Nekem 2006 óta egyfolytában, múlhatatlanul hiányérzetem van, mert soha, sehol nem igazán láttam még csak fel sem tenni azt a kérdést, hogy a Fidesz-rendezvény végén miért engedték a szervezők a saját nézőközönségükét a Deák tér irányába távozni, amikor három másik irány (de ha a Dunát leszámítjuk, mert Orbánék és a fejesek arra távoztak, akkor is marad még kettő) szabadon használható lett volna.

    Tudjuk, az utólag nyilvánosságra került rendőrségi anyagokból is, hogy volt helyszíni összekötőjük, tudtak a helyzetről, a hangosításból késve egyszer elhangzott egyetlen fél mondat, de nem időben, nem rendszeresen és fizikai eszközökkel sem állták útják a távozásnak (nem betonfalat értve, de legalább tíz önkéntes csatárláncát az úton keresztbe, akik folyamatosan mondják a közönségnek, hogy inkább ne arra).

    Tehát miközben tudjuk régóta, hogy a rendőrség milyen hibákat követett el, hogy rossz helyzetfelmérésből és pont abból adódóan, hogy nem számoltak azzal, hogy a Fidesz közönsége feléjük távozik, tehát még egyszer nyomatékosan nem kisebbítve a rendőrség elkövetett hibáit, miért nem esik soha szó arról, hogy sok mindent esetleg meg is lehetett volna előzni?

    Hiv.: [@Péter 2:](#comment-354850)
    Loading...
  33. ikarus szerint:
    2026.06.07 09:47

    Ezt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jött szembe az indexe-en. Soha nem gondoltam volna, hogy egyet fogok érteni vele.
    A lényeg: kiakadtam azon, hogy a BL döntőn ott díszelgett az új hatalom a VIP páholyban.
    Navra: „Az elit elit marad. Akkor is, ha összetétele változik, a szokások viszonylag hamar beszoktatják az új tagokat is. .. Fogadkoznak, hogy ők majd nem teszik azt, amit az általuk bűnösnek tartott elit. Egy idő után aztán lassan beleszoknak az elitlétbe. Kezdik felvenni a szokásokat. Persze, eltérő mértékben”
    Aki nem bojkottálja az indexet, annak : https://index.hu/belfold/2026/06/06/navracsics-tibor-elit-kapitany-istvan-ruszin-szendi-romulusz-nagy-ervin-vitezy-david/

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354857)
    Loading...
  34. ijontichy szerint:
    2026.06.07 11:09

    @ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkriminált esemény neked nem tetszik. Szvsz. rossz szemszögből nézed a meccset. vityát biztos a guta kerülgette. Nem elég az örökös minielnök + vezénylő tábornok bukása, még a „neki járó örökös bérleti helyen” is az őt két év alatt a sárba tipró fickó parádézik. MP helyében én sem hagytam volna ki 🙂
     
    De ne tévesszen meg n’csicska!!! Ő veszélyes „intellektuális” náci. Tud késsel-villával enni, meg öltönyt viselni, és rengeteg esze van. De attól még nálam a top vádlottak között van (vitya, pintyő, tóni és stigmapetya mellett). Tömegtoborzásra ugyan alkalmatlan, de ha katedrához jut… na szóval az nem jó 🙁 . Káros lehet a felnőttkor küszöbén járó ifjak számára.
     
    Erről jut eszembe… miközben a Tisza teszi a dolgát (nagyjából), úgy látom a telexnél is rázizzentek, hogy nekik ez talán nem is olyan jó (a ’22-es kampány óta jócskán leértékelődtek nálam). Itt van ez: „A Fidesz sok kritikát kapott érte, a Tisza folytatja: egyeztetés nélkül nyújtottak be fontos törvényjavaslatokat” (n’csicska rá is ugrott; mondtam hogy temérdek esze van).
    Nahát-nahát. Szvsz. leginkább azt teszik, amit már kampányilag beígértek: ti. ICC marad, EU-ügyészség sínen, betonbiztosnak hitt kerékkötőket próbálnak eltávolítani, romokat takarítani (Mo. tiszta „Drezda” a fidesz után), pénzeket igyekeznek menteni… ja és színházat játszanak a közönségnek. A műsor nem zseniális, de nem is rossz. Végre jó látni, hogy az alcsóthy és bandája vergődik olyan hülyeségeken, mint migráció, meg szívhang, meg vissza a kordont, mert potyognak a szerszámok 😉 stb. Ja és felszólítgatnak 😀 😀 😀
    De vissza a telexhez… most jön a (köz)média helyzetének rendezése is. Szóval a kormány valahogy a telextől még 30 napot se kapott, és erre jön ez a sunyi sugalmazás (ti. „ezek ugyanazok”)? Pubikák sejthetik, hogy vége az „egységnyi engedélyezett ellenzéki sajtó” helyzetüknek, és még a mártírszerepnek (ti. „mi nem kérdezhetjük a mininelnököt”) is annyi. Előbb-utóbb élesedő verseny lesz. Ami jó. Nem lesz Mo. négy év alatt Kánaán, de talán valamennyire sikerül javítani a renoménkon, mert azt nagyon megtépázta a fidesz 16 éve.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354860)
    Loading...
  35. ipartelep szerint:
    2026.06.07 20:29

    Hiv.: @ikarus:

    (1) Navracsicska csak egy propagandista, aki a bűnbanda (attól nem lesz ám nem bűnbanda, hogy most nincsenek kormányon) legújabb „narratívájának” megfelelően cselekszik. Próbálják hitelteleníteni az új kormányt. Ha így megy tovább, a végén még visszahozzák a papagájkommandójukat is.
    (2) Na és ha a kormánytisztviselők elit, akkor mi van? Most ők irányítják az országot (ezt akartuk, erre szavaztunk), akkor inkább ne is legyenek elitek? És azt hogyan kellene csinálniuk? Húzzanak zsákruhát és egy komfort nélküli barlangból kormányozzanak?
    (3) Elmentek egy focimeccsre, és beültek a VIP helyre. Hogy oda ne rohanjak. Akkor ebből következik mindjárt, hogy ők is szét fogják lopni az országot, mint ti tettétek Navracsicska, ugye?
    (4) A fasiszta bűnbandának nem tetszik, hogy már nem tudnak többet lopni és rombolni, és most sipitoznak. Örömmel nézem a vergődésüket.
    (5) Elméletileg nem kizárt, hogy a bukott bűnbanda tagjai néha értelmesen, racionálisan, helyesen, okosan szólaljanak meg. De gyakorlatilag ez nem történt meg, és nem is várható. Ezt megakadályozza egy univerzális törvény: ezek gazemberek vagy/és idióták.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354863)
    Loading...
  36. KennyOMG szerint:
    2026.06.07 22:03

    Az IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raakaszt az elmult 16 evre: 60 ezer milliard. Ez jelen arfolyamon 190 milliard amerikai dollar, azaz tobb, mint az orszag egy evi GDP-je 2010-2026 kozott atlagolva (vagy 2023 elott barmelyik ev).
    .

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-354864)
    Loading...
  37. ikarus szerint:
    2026.06.08 13:50

    @ijontichy:
    @ipartelep:
    Nem állítottam, hogy ez – az előző elit előjogainak gyakorlása – biztosan be fog következni. De vékony az a jég.
    Néha még Navracsicsnak is lehet igaza, akkor is ha ezt rossz szándékkal (propaganda) teszi.

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354869)
    Loading...
  38. nyulambator szerint:
    2026.06.08 14:53

    @ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös a népstadionban a VIP páholyból nézi a meccseket.
    Az inkább, hogy magángéppel meg kamu-honvédelmi géppel járkált a külföldi meccsekre. Az még annál is inkább, hogy a kretén fodball fontosabb volt neki mint a munkája.
    De leginkább az baszott fel, hogy az isten pénzét is elverte a falábú focistákra, meg arra, hogy a strómanja minden faluba építsen nekik egy stadiont, miközben az ország meg rohadt széjjelfele.
    Szóval még nagyon sokat kell ezen a skálán az új elitnek elmozdulni, hogy az előző elit nyomába érjenek.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-354871)
    Loading...
  39. ipartelep szerint:
    2026.06.09 07:34

    A 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat foglalkoznak a képviselők (és „képviselők”) vagyonbevallásaival. Gondoltam, csaxólok nekik, hogy a vagyonbevallás lényege, értelme, célja (egy képviselőnél) nem az, hogy a paciensnek mije van, hanem az, hogy a képviselősége alatt mit szerzett. És ha az alatt feltűnően sokat gyarapodott, annyit, amit nem indokolnak a legális jövedelmei, akkor fel lehet tenni a kérdést, hogy „mibű?”
    Tehát most azzal semmit nem lehet kezdeni, ha egy új paciensnek X vagyona van. Majd azzal lehet valamit kezdeni, ha 4 év múlva újra bevallja, és akkor meg lehet nézni a különbséget, és azt, hogy az vajon legális volt-e.
    A fideszes bűnözők vagyonbevallása viszont nem érdekes, hiszen róluk minden lényegeset tudunk: hazudnak, és lopnak, hiszen ők bűnözők.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354873)
    Loading...
  40. ipartelep szerint:
    2026.06.12 08:46

    Ez Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért zavaró, mintha ez a fingszerű-légnemű zember olyan sok vizet zavarna (legalábbis egyelőre), hanem azért, mert a leváltásának az elhúzódása kezdi lebontani MP és a Tisza hitelességét. Ugye, volt egy ígéret, hogy ezeket a bűnözőket kirúgják. Ehhez képest eddig kirúgtak kb. 2 rendőrkapitányt (amúgy nagyon helyesen) a bűnszervezet harmadik vonalából, de a főkolomposok még mindig a helyükön vannak. Ez semmilyen szempontból nem előnyös. Nagyon csúnya „üzenet” lenne, ha a kormány nem tudná kivágni ezeket a bűnözőket. Vagy így, vagy úgy… Erre (is) szavazott a nép.
    Tehát most akkor mi van Dadus? Megvolt az ígéret. Úgy tűnik megvan a szándék is. Megvan a vágyott, és csodálatos 2/3 is. Mire várunk Dadus? Tessék cselekedni!
    Egyébként éppen nem a Szatyor Fing a legfontosabb kirúgandó. A legfőbb ügyész sokkal fontosabb embere a bűnbandának.,

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354884)
    Loading...
  41. velotanya szerint:
    2026.06.12 15:59

    Szerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem voltam, tényleg megbukott az Orbán?

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-354885)
    Loading...
  42. ipartelep szerint:
    2026.06.12 20:32

    Minden nap esnek ki a csontvázak… vagy: ez most nem is csontváz volt, hanem egy friss gyilkosság, aminek az áldotata még nem tudott csontvázzá válni. A Magyar Nemzeti Levéltár főigazgatója követte el. https://hvg.hu/itthon/20260612_magyar-nemzeti-leveltar-foigazgato-megbizatas-megszuntetes-tarr-zoltan
    Tehát: a levéltár igazgatója megpróbálta kivonni az intézményt a kormány fennhatósága alól. (!!!) Vajon mi lehetett a mesterterv? Hát nem kell sokat találgatni. Ha a Levéltárat átapportálja mondjuk egy fideszes alapítványba, akkor onnantól a kormánynak nincs oda bejárása, megtagadhatják tőle a korábbi iratokhoz való hozzáférést, betekintést. Vagyis a bűnszervezet korábbi bűntényeik nem derülnek ki/nem bizonyíthatók, mert nincsenek meg a dokumentek.
    Azért eléggé önélzetes kis latolok ezek.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354886)
    Loading...
  43. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2026.06.13 08:42

    @velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sajtó erősen dolgozik azon, nehogy megérdemelt helyére (értsd: az ítélethirdetésig legfeljebb mínuszos bulvár apró betűvel szedve, de egyébként süllyesztő) kerüljön. Csak a legutóbbi sztori: amikor megláttam a Nenyi-falraszögelős képet, először az ötlött fel bennem, hogy ennyire gyenge mémet régen láttam. Aztán kiderült, hogy valódi. És lényegében címlapos hír lett belőle.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-354887)
    Loading...
  44. Péter 2 szerint:
    2026.06.13 10:16

    @ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt szó.

    A minisztériumok hatáskörei igencsak megváltoztak, tudjuk. Szabó félreértette a vonatkozó rendeletet, és Tarr helyett elkezdett Tanáccsal tárgyalni, mert azt hitte, oda fognak átkerülni. Ez tényleg hiba, mert a rendelet valójában nevesíti a levéltárakat, de nyilván nem vette észre. És mellesleg Tanács sem azt mondta neki, hogy bocs, eltévesztetted az ajtót, menj a kollégámhoz, hanem elkezdett vele tárgyalni.

    Igen, az eredeti cikkben ez nem volt benne, azóta jelent meg a sajtóban. Minden bizonnyal van ezernyi egyéb oka, hogy miért küldték el, ismerjük a KDNP-kötődését és DPK-s részvételét, de ez az indoklás most azért inkább úgy tűnik, mint ami csak kapóra jött Tarrnak.

    Hiv.: [@Péter 2:](#comment-354888)
    Loading...
  45. ipartelep szerint:
    2026.06.13 12:15

    Hiv.: @Péter 2:

    Igen, tényleg nem volt benne az eredeti hírekben semmi konkrétum.
    De tudod mit mondok én erre? A faszi KDNP-s, vagyis, ha lehet, még a fideszeseknél is rosszabb, alávalóbb, aljasabb. Még DPK-tag is volt, vagyis van, mert nem szűntek meg. Jó, hogy kirúgták. Minden fideszes, KDNP-s vezetőt ki kell rúgni. Hogy miért? Mert a fidesz egy bűnbanda (nem tudom, ez volt már, vagy újat mondok vele?) egy fasiszta bűnszervezet. Nem tartom helyesnek és igazságosnak, ha egy bűnszervezet tagjai vezető (mondjuk igazgató) pozícióban vannak.
    Vagyis, hogy ennél még egyértelműbben fogalmazzak: nem azért kell kirúgni, mert illegitim módon szervezkedett, hanem azért, mert KDNP-s.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-354889)
    Loading...
  46. velotanya szerint:
    2026.06.13 19:49

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:
    Közben rájöttem, hogy félreérthető volt a kérdésem, mintha nem látnám Orbánt bukottnak. Pedig de, és nekem egyelőre sokkal jobban tetszik az új kurzus, mint amire számítottam. Bár igaz, hogy április 13-tól tegnapig nem láttam netet, és a két forrásom a Kossuth rádió krónikája és a print hvg voltak (klf. intenzív és egyéb osztályokon múlattam az időt). Most viszont kezd reális esélye lenni, hogy felépülök, vagyis nem veszítem el a ner elleni csatát:) Másfél nap alatt megnéztem most vagy ötven videót és főleg a külföldi reakciók voltak nagyon érdekesek, abból szinte semmi nem jutott volt el hozzám.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-354890)
    Loading...
  47. aerduloensamtonight szerint:
    2026.06.13 21:07

    Kíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz-e őexelenciája Fadi Elhusseini a Palesztin Állam mogyoróországi nagykövetének búcsúztatására tartandó szentmisén holnap délelőtt 10 órakor a Szabadság téren. Igét hirdet Hegedűs Lóránt…

    Hiv.: [@aerduloensamtonight:](#comment-354891)
    Loading...
  48. labrys szerint:
    2026.06.13 23:39

    @velotanya: jobbulást!

    Hiv.: [@labrys:](#comment-354892)
    Loading...
  49. ikarus szerint:
    2026.06.14 06:18

    @aerduloensamtonight:
    Nem istentisztelet az a szentmise?

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-354893)
    Loading...
  50. obeszel szerint:
    2026.06.14 09:11

    @ipartelep: „nem tudom, ez volt már, vagy újat mondok vele?”
    Benedikty Béla a blogján a szövegeit rendre a következő mondattal zárja: „Ceterum censeo a csúti rémet börtönbe kell zárni, életfogytiglan!”

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-354894)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a 80 éves óriásbébi (amellett, hogy trécselt egy ó…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @aerduloensamtonight: & @ikarus: . Hát igen.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Mondod ezt annak dacára, hogy?:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel:: "ős esetében" = "ő esetében" @velotanya…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA fidesz kangresszus (sic!) híreit nézve, egész re…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel: Ha a szándék és képesség meglesz, az egy…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "... nem tudom, ez volt már, vagy újat…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "nem tudom, ez volt már, vagy újat mon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@aerduloensamtonight: Nem istentisztelet az a szen…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@velotanya: jobbulást!
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz…
  • velotanya on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Péter 2: Igen, tényleg nem volt benne az er…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sa…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMinden nap esnek ki a csontvázak... vagy: ez most…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSzerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem volt…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEz Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért z…
  • muaddib00 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)https://24.hu/elet-stilus/2026/06/11/hujber-ferenc…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@Podvinecz marsall: Ők. Meg "életúnt tévéproducere…
  • bvr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Telexen van egy újabb cikk, még sokkal brutálisabb…
  • Podvinecz marsall on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést.: @nyulambator: telefonmosók, fodrászok, tanácsad…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@hakohen: Úgy gondolom, nem estem túlzásba, amikor…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Nem szándékos a dolog, hanem ó…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstEgészen perverz önsorsrontásnak látom, hogy a prog…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@ipartelep: Nekem inkább a Galaxis utikalauzból ug…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Vicces dolog ez a Leideni Nyil…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstLeiden Declaration on Artificial Intelligence and…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat fog…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…

Posztrulett

Most múlik….

Ez egy rendszerváltás. A FIDESZ a Csehszlovák Kommunista Párt szintjére züllik éppen, Orbán büszkén vállalja a fasiszta Vadhajtásokat, de ez már nem érdekel senkit. Végük van. Nem hiszem el, hogy túléltük. Egy fasiszta állampártot éltük túl, egy garázspárt verte őket péppé, az állampárt harmadik vonalából állt fel valaki és mi, végre egyszer az életben nem …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • torzsmokus
  • csunyatáp
  • hakohen
  • ijontichy
  • anna007dor
  • obeszel
  • KennyOMG
  • gladbach67
  • V.A.Lacky
  • excombo
  • szabol25
  • karsairita
  • tamspatrik
  • muaddib00
  • susyk
  • azuccahirmondoja
  • istván orovecz
  • ijenanyelvtan
  • naki
  • ra0213
  • j.alfred prufrock II
  • esztre
  • incze
  • jotunder
  • aerduloensamtonight
  • jack_of_all_trades
  • lmate
  • Geza
  • jelbeszed
  • labrys
  • velotanya
  • Tehenész
  • Psakreff
  • apokalipszistmost
  • nyulambator
  • ipartelep
  • kiazmármegint
  • Virág et.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • SMFB
  • tulajdonkppen
  • mzoltan
  • Hanyistók
  • bvr
  • janostothmeister
  • Zealander
  • kisa
  • Hector Kapitány
  • onehumanoid
  • rovidec398e17c6
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d