Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság. 2025.05.18
  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05

A legolvasottabb posztok

  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.
  • Viccországban bejelentenek
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Mi történt a féltudású magyar elittel?

A nép esete a liberálisokkal (velem is)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

     A nép nem járt egyetemre. A nép érettségije is kétesélyes, leginkább szakmunkásképzőbe járt. A nép nem te vagy, ezt kellene végre megértened.

     A népet nem érdekli a CEU. A nép nem is tudja, mi az a CEU. A Sorost érti, mert a Soros egyszerű.  A nép kicsit antiszemita. Nem nagyon szereti a cigányokat és a melegeket. Bár a nép néha cigány.  Ebben az esetben szinte biztos, hogy inkább támogatja azokat, akik utálják a cigányokat, mint azokat, akik nem. Ne nézz így, ez van.   A nép konzervatív.  Edmund Burke persze idegrohamot kapna a magyar nép konzervativizmusától, de senki sem kérdezte Edmund Burke-öt, ahogy téged sem. Én nem is létezem.

     A népnek ne magyarázd el a Vidnyánszkyt mert a nép még nem járt színházban. Egyszer sem. A nép nem olvas, nem néz mozit, vagy ha igen, nem azt, amit te. A nép nem tud semmit. Semmit. Komolyan. Semmit. Ne tegyünk úgy, mintha ez nem lenne így, kurvára így van. A nép Európát nem találja a térképen, nemhogy Burkina Faso-t. Trianonról azt hiszi, hogy. Jobb, ha nem tudod. 

    A  nép nem szereti a népet. Te szereted a népet. Persze csak egy bizonyos távolságból. A nép közelről sem szereti a népet. A  nép nem akarja a minimálbér emelését. Kivéve azt az esetet, ha pontosan a minimálbért kapja, ha húszezerrel többet, akkor már nem. A nép nem akar a legalján lenni mindennek, és hát nyilván ott van, és téged utál ezért, nem azokat, akik röhögnek azon, hogy ő legalul van. 

    A nép nem szép. A nép nem jó.

    Ne akard megérteni a népet. Ő sem akarja, hogy megértsd. Leszar. Te ne szard le a népet, de ne tégy úgy, mintha te is nép lennél, mert nem vagy az.

   Egy kicsit azért az vagy. Még én is nép vagyok. De csak egy kicsit.

    És mégis.

    A nép az egyetlen, ami számít. A liberalizmusunk, amibe nem fér bele a nép, az a nép, amely nép tesz a liberalizmusunkra, tesz az értékeinkre, a nép ami migránsozik, zsidózik, cigányozik, buzizik, az szart sem ér, szart se. Mert a nép a Szuverén.  Kibaszott egy nagy bazmeg ez az egész, de nincs más. Ha demokrata vagy, akkor elfogadod a népet, majdnem olyannak, amilyen.

     Hogy lehet ebből kijönni? Sehogy. Egyszer a nép kicsit más lesz.  Reméljük. Kicsit kevésbé fogod eltartani a kisujjad (nincs azzal semmi baj, ha eltartod a kisujjad, én is eltartom, hülye azért nem vagyok), kicsit kevésbé nyomod a facepalmot a reggelihez ha a népre gondolsz, ez a legjobb, ami történhet.

     Át kell őket verni – gondolod most magadban. Úgy kell átbaszni ezt a népet a palánkon, mint a Viktorék, és még beléjük is kell egyet rúgni, mint a Viktorék. 

     Nem, nem szabad beléjük rúgni. A palánk… hát az adott. 

    

    

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518014-682dc5415dd87' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518014&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518014-682dc5415dd87&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518014-682dc5415dd87' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Fricz kontra Kiszelly avagy Godzilla versus Mechagodzilla

Next Post:

Bátor, kritikus szellemű poszt

80 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. whale szerint:
    2020.08.31 00:00

    Nabazmeg, innen kell megtudnom, hogy nem vagyok demokrata?!? Egy illúzióval kevesebb. Hozzáírom a többihez…

    Hiv.: [@whale:](#comment-33782)
    Loading...
  2. fortin2 szerint:
    2020.08.31 01:16

    Üdvözöljük a liberálisokat az általános és egyenlő választójog világában! Szegény Bence György hívta fel a figyelmet arra az eszmetörténeti evidenciára, hogy a liberalizmust kalapos urak londoni klubjaiban „találták ki”, ahol bizonyos dolgokat egyszerűen nem csinált vagy mondott vagy gondolt az ember, mert nem. Amikor a konzervatívok kézzel-lábbal kapálództak az általános választójog ellen, éppen azért tették, mert ilyennek ismerték a népet. De még lehetett esélyesen sikeres liberálisnak lenni a demokrácia körülményei között is a szabadon fogható rengeteg tévécsatorna, különösen pedig az internet és leginkább a közösségi média kora előtt. Amíg volt egyházi, tudósi, művészi tekintély, kánon, elit. Nos, mióta ezeket sikerült a nagy baloldali posztmodern, konstruktivista felszabadító programmal szélnek ereszteni, ott vagyunk liberálisok és konzervatívok, ahol a part szakad. Néha lehet szerencsénk, de már egyre inkább nem. És erre Magyarhonban egyetlen ember jött rá jó időben. Ő ma nagyon gazdag és nagyon rosszat tesz az országnak. No, ez pech volt.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-33783)
    Loading...
  3. aritus szerint:
    2020.08.31 06:56

    Jótündér és @fortin2: előítéletes közhelyeket puffogtattok. Nincs olyan, hogy a „NÉP”, a nép nagyon sokféle, különböző érdekekkel, ízléssel és főleg érdekérvényesítő képességgel és lehetőséggel.
    Valamint előítéletesen és közhelyesen gondolkodtok a „liberálisokról”, akik ezt a buta, semmit sem tudó népet akarják boldogítani.
    Komolyan, ezt akár az origón is olvashattam volna.

    Valóban van különbség nyugat és kelet „népe” között, társadalmi, kulturális, történelmi összetett okai vannak.

    A konzervatív uraknak fogalmuk sem volt a „népről”, azaz az alsó osztályok tagjairól, mert nem is érdekelte őket, hogy azok mit szeretnének, mit gondolnak a világról, és nem is voltak csatornák, intézményesített utak arra, hogy a „nép” hogyan tudja az érdekeit képviselni, érvényesíteni.

    Ami pedig most az USA-ban zajlik, hogy egy Trump lehet az elnők és akár még újrázhat is, inkább megmutatja, hogy Amerikával nagy baj van, de nem most, hanem a kezdetektől.
    Egy olyan országot tart a világ a demokrácia bölcsőjének és példaképének, ahol rabszolgaság volt, rendszerszinten, a gazdaság a rabszolgaságra épült, helló.
    Valamint, bár az állam és egyház szétválasztását hirdeti magáról, a valóságban hihetetlen többlet jogai vannak az egyházaknak (adókedvezmény pl) és az a politikus, aki nem hangoztatná, hogy hisz istenben, semmire se jutna.

    Most zajlik egy talán társadalmi változás, ahol végre olyan szempontok is megjelennek, olyan történetek is hallhatóvá válnak, amikről eddig tudni se akartak és nem is tudtak.
    Volt egy URH szám: Amerika beteg, meggyógyítom, ha egyszer odamegyek.
    m.zeneszoveg.hu/m_dalszoveg/9460/urh/az-ot-kontinens-zeneszoveg.html
    A 80-as évek közepén, ezen csak kacagtam, azt hittem poén, ma már tudom, hogy kurvára igaz.

    Hiv.: [@aritus:](#comment-33784)
    Loading...
  4. aritus szerint:
    2020.08.31 07:13

    @poszt
    persze lehet manipulálni a „népet”, de emgem is meg téged is.
    Ebből nem következik, hogy a demokrácia, a liberalizmus, az általános választójog egy elhibázott eszme, gyakorlat.

    Hiv.: [@aritus:](#comment-33785)
    Loading...
  5. balmoral szerint:
    2020.08.31 07:21

    Érdekes, hogy orbán szívesen azonosítja magát a néppel, miközben Jótündér ugyanezt teszi vele, amennyiben a népről való jellemzése nagyrészt ráhúzható orbánra. Én úgy gondolom, hogy orbán nem teljesen azonos a szavazóival, ő csak egy állatorvosi ló, aki az emberfaj összes negatív tulajdonságát egyesíti magában. Ő tehát ilyen módon azonos a „néppel”, (azaz választóival), de választói nem azonosak vele, amennyiben valamennyien híján vannak egyik-másik negatív jellemvonásnak. A beteg ló még nem állatorvosi ló.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-33948)
    Loading...
  6. HaFr szerint:
    2020.08.31 07:40

    Mosom kezeimet. Írom ezt és amit @fortin2 ír, amit csak azért írok meg, mert némi bátorságot követel kimondani valakinek a nyilvánosságban, hogy antidemokrata, de hát ezen is túl vagyok. Ellenben lehet antidemokratának, felvilágosítónak és tradicionalistának lenni egyszerre, ami azért nem annyira cinikus — és nem is túl egyszerű — pozíció. (Ez utóbbiért írom ezt a rövid kommentet, nem nevetségesen a saját vállaimat veregetendő.)

    Hiv.: [@HaFr:](#comment-33949)
    Loading...
  7. Geo_ szerint:
    2020.08.31 08:03

    @fortin2: @aritus: valóban: a _nép_ nem lehet más, mint maga a homo homo sapiens, ezért a jelenlegi és a jövő nemzedékek is – ami nem u.az, mint a szavazópolgárok vagy egy adott politikai közösség, gyakorlatilag egy országot belakók összessége. Itt most ez utóbbi értelmezést látom, s fogadjuk is el.

    A liberálisok (beleérve a konzervatív, szocialista részeket is) leszűkítették a politizálást a hatalmi témákra – ami annyiban érthető, hogy érdemi politizálást hatalmi pozícióból lehet megvalósítani. De

    1. közben a nép nem olyan, hogy kielégíti a 4 v 5 évenkénti szavazás – s vagy választási ciklusok közben is igényt tart a politika a részvételükre (önkormányzatiság, deliberáció) vagy kiszolgáltatja a populistáknak és az identitás-képzőknek

    2. a liberálisok nagyon csekély szerepet tulajdonítottak és tulajdonítanak a nép szocio-kultúrális állapotának, azt gondolták, ez racionális és okos kormányzással könnyedén megváltoztatható. Ebben is lenne igazság, csak éppen Dahrendorf szerint ez 60 év – úgyhogy közben megjelentek a ragadozók, akik ezt nem megváltoztatni – hanem kihasználni akarják.

    Hiv.: [@Geo_:](#comment-33951)
    Loading...
  8. Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi szerint:
    2020.08.31 08:09

    @Geo_: Tehát a siker receptje úgy kezdődik, hogy: Találd meg a (potenciális) ragadozókat és kezdj velük valamit! Ez elsőre elég jól hangzik.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:](#comment-33953)
    Loading...
  9. Geo_ szerint:
    2020.08.31 08:31

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: ha ketrecbe tudod zárni őket, akkor igen

    Hiv.: [@Geo_:](#comment-33956)
    Loading...
  10. fuhur szerint:
    2020.08.31 08:36

    @aritus: „Egy olyan országot tart a világ a demokrácia bölcsőjének és példaképének, ahol rabszolgaság volt, rendszerszinten, a gazdaság a rabszolgaságra épült, helló.”

    Ez kb stimmel, de ez az ország nem Amerika, hamem Athén.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-33958)
    Loading...
  11. OoOoOo szerint:
    2020.08.31 08:38

    @fortin2: ezek a dolgok úgy szoktak amúgy megtörténni, hogy vannak az asztal körül ülő urak, akik kitalálnak (mivel „liberálisok” és magyarhonban vagyunk, nyilván szárnyas eccarvúval terhelt rózsaszín ködösségeket, ejszen 1 lépést nem tudnak előre gondolkodni, nemhogy a realitásokat nem ismerik), oszt megvalósítanak vonalzó mentén, de jön a társadalmi csernobil.

    Nem az van, hogy természetesen jelenik meg a beleszólás igénye sokak fejében, repedezik a kordában tartás lehetősége és engedni kell.

    Hiv.: [@OoOoOo:](#comment-33960)
    Loading...
  12. Érvsebész szerint:
    2020.08.31 08:46

    Na, hátha később ráérek majd még egyszer elolvasni és átrágni

    Elsőre úgy tűnik, a liberálisok vs nép hamis dilemmáján rágódunk.

    Addig is, aki ráér, definiálná nekem a liberálisokat meg a népet, hogy értsem, miről beszélünk?

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-33961)
    Loading...
  13. mafi mushkila szerint:
    2020.08.31 08:47

    Mindjárt elolvasom a kommenteket is, de azt még biztosan senki nem írta ide, mert én vagyok a rezidens felelőse, hogy Pinker szerint ez az egész így hogy van egyben tökéletesen nem helytálló. A statisztikák azt mutatják, hogy a liberális értékek elfogadottsága világszerte a nép közében egyértelműen növekvő tendenciát mutat. Ő nem használja a megállíthatatlan szót, én, az én heves kis szívemből, igen.

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-33963)
    Loading...
  14. aritus szerint:
    2020.08.31 09:17

    @fuhur: igazad van:))
    azért az is érvényes amit én írtam

    Hiv.: [@aritus:](#comment-33965)
    Loading...
  15. Podvinecz Marsall szerint:
    2020.08.31 10:04

    A blogketrec egy másik poszttal tágra nyitotta a vincent kapuját a nép előtt, jt enyhén eltartott kisujjal, mutatóujját a delgombon nyugtatva fogadja el a népet majdnem olyannak, amilyen.
    (Nem akarok ezzel semmi komolyat mondani, csak kicsit mosolyogtam, ahogy a helyzetkomikumon mosolyog az ember érzés v érzelem nélkül)

    Hiv.: [@Podvinecz Marsall:](#comment-33966)
    Loading...
  16. Jeno Berke szerint:
    2020.08.31 10:23

    Persze, hogy keserű,de jó írás.Szerénységem kettőt tud a népről. 1. Orrkarikával jól vezethető. 2.Nem lehet leváltani.

    Hiv.: [@Jeno Berke:](#comment-33968)
    Loading...
  17. jotunder szerint:
    2020.08.31 10:25

    @aritus: „…hogy a demokrácia, a liberalizmus, az általános választójog egy elhibázott eszme, gyakorlat.” ilyesmiről nincs szó a posztban. tényleg nincs.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-33970)
    Loading...
  18. doggfather szerint:
    2020.08.31 10:25

    és a végén: a nép te is vagy…

    Hiv.: [@doggfather:](#comment-33972)
    Loading...
  19. Sheis szerint:
    2020.08.31 11:02

    A V.A. ügy kapcsán jutottam odáig, hogy a tüntetéseken sokkal-sokkal aktívabb akarok lenni mint az eddigiekben. Keresgéltem a neten, hogy mi a teendő ha letartóztatnak, mennyire kell együtt működnöm stb. De bizonyisten nem találtam. Nem tervezem megverni a rendőrt, de hogy mely esetben hogy járhatnak el velem felvehetem-e az intézkedést a mobilommal stb ezek nincsenek leírva valahol?

    Hiv.: [@Sheis:](#comment-33973)
    Loading...
  20. Geo_ szerint:
    2020.08.31 11:13

    @Sheis: itt érdemes körülnézni

    tasz.hu/cikkek/tuntetnel-tiltakoznal-ismerd-a-jogaid

    Hiv.: [@Geo_:](#comment-33975)
    Loading...
  21. fortin2 szerint:
    2020.08.31 11:23

    @aritus: perszehogy nem elhibázott, csak következményei vannak. időnként többek által kellemetlennek gondolt következményei.
    A liberális politikafilozófusok kb. azóta próbálnak valamifajta autonóm (tehát a „nép” interakcióin belül maradó) hivatkozási alapot az emberjogi-demokratikus-szabaságelvű normák normatív erejének megalapozására, mióta a világnézeti pluralizmus és egyéni szabad döntés totálissá és határtalanná vált (vagyis a heteronóm politikafilozófiákat kitessékelték /transzcendens alapozás stb./). Úgy tűnik, nem jött össze. A konzervatív vagy a whig liberális nem mond mást, minthogy OK, legyen demokrácia, sőt, általános választójog is (brrr, de hát üsse kő), de bizonyos kérdéseket kivonunk a népfelség hatalma alól. Pl. azt, hogy mi a tudomány, mi a művészeti-kulturális érték, mi az emberek elidegeníthetetlen joga, melyik törvény felel meg az általános jogi és emberi normáknak, milyen az alapvető pénzügypolitika, mit kell tanítani az iskolában. Erre vannak egyrészt intézményeink (egyetemek, színházak, alkotmánybíráskodás, MNB) másrészt vannak olyan normáink, amelyekről nem szavazunk, mert Isten adta, a hagyomány adta, a józan ész adta, a jómodor adta, a műveltség adta (és nem kezdünk el problémázni ezekkel a fogalmakkal, ezek egyszerűen vannak), lehet választani. Erre mondja a nép, hogy kösz, de mi többségünkben másképp gondoljuk. No, itt kezdődik a probléma.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-33977)
    Loading...
  22. HaCS szerint:
    2020.08.31 11:38

    „Kibaszott egy nagy bazmeg ez az egész, de nincs más. Ha demokrata vagy, akkor elfogadod a népet, majdnem olyannak, amilyen.”

    Nem!
    Ha demokrata vagy, akkor megpróbálsz ez ellen tenni. Oktatással, út- és példamutatással, esetleg blogok írásával. Mert tisztában vagy vele, hogy a végén a nép dönt, és ezért minden lehetséges segítséget, és információt, összefüggést megadsz neki, hogy a helyes döntést hozhassa. Lehet, hogy nem hozza, de akkor is folytatod ezt a módszert. Mert ha demokrata vagy jól tudod, hogy csak így képes kiemelkedni a demokrácia a többi ismert rendszer közül.

    „A zsarnokság legfőbb java, hogy kényszerűen a nép tilalmas tetteit eltűri, sőt, dicséri.”
    (Seneca)

    Hiv.: [@HaCS:](#comment-33979)
    Loading...
  23. balmoral szerint:
    2020.08.31 11:52

    Nekem most valamiért Vörösmarty Mihály jutott az eszembe. Meg persze Petőfi. (Emlékszik még rájuk valaki? Az egyik balfedezet volt, a másik középcsatár.)

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-33981)
    Loading...
  24. HaCS szerint:
    2020.08.31 11:59

    @balmoral:

    Petőfi sajnos nekem is.

    Hiv.: [@HaCS:](#comment-33983)
    Loading...
  25. PearlOfScandinavia szerint:
    2020.08.31 12:09

    Nah, nah, ne felejtsük el azért, hogy a néppel igenis lehet kommunikálni, nem egy eltartott kisujjú emberkének sikerült már ez a történelemben és nem is okvetlenül úgy, hogy a posztoló szavaival élve „átb.szta a népet palánkon”. Minél elobb sikerül a posztolónak és mindenki másnak is az érintettek közül úgy becsomagolnia üzeneteit, hogy azt a nép is megértse és neki se kelljen a kisujját zárnia teázás közben, annál jobban jár mindenki, mert mint tudjuk, a népet nem lehet leváltani…..mindenki más pótolható.

    Hiv.: [@PearlOfScandinavia:](#comment-33989)
    Loading...
  26. Erőss Pál szerint:
    2020.08.31 13:01

    @Érvsebész: a nép definíciója: ” …a nép a zistenadta nép oly boldog… ” Golden Jonny után szabadon a liberális definíciója : mindig más oly boldogságot akar mint a nép

    Hiv.: [@Erőss Pál:](#comment-33991)
    Loading...
  27. Voyager10 szerint:
    2020.08.31 13:21

    @fortin2: “The best argument against Democracy is a five-minute conversation with the average voter.” (Winston Churchill)

    Hiv.: [@Voyager10:](#comment-33993)
    Loading...
  28. libernyák szerint:
    2020.08.31 13:53

    @fortin2: Szerintem nem arról van szó, hogy a gonosz posztmodernisták „szétszedték” az elitet, hanem a közösségi média létrejöttével az elit befolyása jelentősen gyengült és az emberek jelentős része elkezdett hinni önjelölt, manipulatív prófétáknak, hogy másra foghassa a sikertelenségét.
    A valódi szakértők megkérdőjelezéséért elsősorban nem a posztmodernisták, hanem a széljobbos (szélbalos) populista hangadók felelősek.

    Hiv.: [@libernyák:](#comment-33995)
    Loading...
  29. aritus szerint:
    2020.08.31 15:15

    @Érvsebész: itt van néhány mai hír, ez biztos segít
    1, az árkok betemetésébe, amit
    2, nekünk hülye doktriner, életidegen liberálisoknak kell megtenni, valamint
    3, a hülye, tudatlan „népnek”

    24.hu/belfold/2020/08/31/kadar-rendszer-palkovics-belenyultak-otka-penzosztas/
    24.hu/kultura/2020/08/31/akos-szerencsejatek-zrt-40-millio-koronavirus-raktarkoncert/

    a többit köv. kommentbe, mert asszem sokat nem lehet egybe

    Hiv.: [@aritus:](#comment-33997)
    Loading...
  30. aritus szerint:
    2020.08.31 15:18

    @Érvsebész: folyt.

    24.hu/kulfold/2020/08/31/verplazma-donorok-penz-arab-emirsegek/
    24.hu/fn/gazdasag/2020/08/31/tiborcz-istvan-paar-attila-andrassy-ut-butikhotel-granit-bank/
    24.hu/fn/gazdasag/2020/08/31/schmidt-maria-bif-nyereseg/

    és a mai nap poénja: (a tegnapié Iványi iskolái voltak)
    24.hu/kozelet/2020/08/31/igazgyongy-l-ritok-tamogatas/

    Hiv.: [@aritus:](#comment-33999)
    Loading...
  31. rdos szerint:
    2020.08.31 15:33

    „A nép nem jó”

    Jaj, dehogynem. A nagy többségük nagyon is jó ember. Becsületes, dolgos, leszámítva azt az 1% picopatát és cociopatát. Az igaz, hogy aki tizedik éve csak a Kossuth rádióból tájékozódik, azt rendesen megvezették. 🙁 Pont a jóságára számítva. 🙁

    „Jön az gaz migráncs, és jaj a lányainkank, asszonyainknak, javainkank, miazmás!” Akinek nincs lehetősége vagy igénye arra hogy ne csak a királyi medejából tájékozódjon, sajnos óhatatlanul agymosott lett. 🙁 Erről azonban nem a nép tehet.

    Hiv.: [@rdos:](#comment-34000)
    Loading...
  32. jotunder szerint:
    2020.08.31 15:58

    @rdos: a népnek semmiféle idealizálható tulajdonsága sincs. ezt jelenti ez a mondat. ha te ezt a szöveget tényleg szó szerint próbálod érteni, az vicces lesz.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-34002)
    Loading...
  33. rdos szerint:
    2020.08.31 16:19

    @jotunder: Ja, vicces poszt? Akkor értem. 🙂

    Hiv.: [@rdos:](#comment-34005)
    Loading...
  34. ikaruss szerint:
    2020.08.31 16:41

    @fortin2:
    OFF
    Kicserélted a billentyűzeted? Eddig minden írásod tele volt gépelési hibával, most meg 1 sincs. 🙂

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-34006)
    Loading...
  35. Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi szerint:
    2020.08.31 16:42

    @Geo_: Először közepesen gyenge poénnak szántam, de jobban belegondolva, ez tulajdonképpen egy valós cselekvési terv kiindulása lehet:
    1, határozd meg a (potenciális) ragadozó jellemzőit;
    2, gondold ki, hogy mi legyen a „ketrecbe zárni” tényleges jelentése;
    3, dolgozd ki a fentiek megvalósulásához vezető folyamatot;
    4, hajtsd végre!

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:](#comment-34008)
    Loading...
  36. baumannmiklos szerint:
    2020.08.31 16:47

    azért reményteljes, hogy a magukat liberálisnak dicsérő és nem mellesleg beképzelt, arrogáns és doktriner „profi” közgondolkodók is szembesülnek lassan azzal, hogy hibás valóságszemléletük visszaüthet…
    még majd az is meg kell érkezzen, hogy az élet szépségét és teljességét nem az ideológiák centijével mérik (ad „nép”)
    meg hogy a szabadság nem csak a magukat felkelt papnak (harcosnak?) érzők becses értéke

    Hiv.: [@baumannmiklos:](#comment-34010)
    Loading...
  37. fortin2 szerint:
    2020.08.31 17:33

    @libernyák: Az alrightosok semmi mást nem tesznek, mint szó szerint átveszik a balos konstruktivisták érveit, csak éppen közlik, hogy az ő alternatívájuk jobb és hát rájuk többen is szavaznak. Ezügyben: http://www.amazon.com/Fantasyland-America-Haywire-500-Year-History/dp/1400067219#ace-g7448806443
    És nem véletlen, hogy Bruno Latour is megszeppenve kér bocsánatot, ennek összefoglalása itt: egyetemipolgar.net/2017/10/16/szocialkonstruktivista-canossa-avagy-latour-nyakan-szcientista-kotel/#more-3296

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-34012)
    Loading...
  38. fortin2 szerint:
    2020.08.31 17:36

    @ikaruss: vagy a gépem engem??? az is lehet.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-34014)
    Loading...
  39. Geo_ szerint:
    2020.08.31 17:47

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: ez történt Gyurcsánnyal, adott volt egy alkalmas alany, adottak voltak a lehetőségek s volt hozzá elszánás. (Természetesen a győzelem után az első dolog volt bezárni ezeket a lehetőségeket.)

    De ez igazán élesen az USA-ban látható.

    Hazai viszonyokra visszatérve: pusztán belülről nem leteríthető a vad – ügyészség, parlament a zsebben.

    Hiv.: [@Geo_:](#comment-34016)
    Loading...
  40. mafi mushkila szerint:
    2020.08.31 18:05

    @Igéző: Nem akarom az egész Pinkert leadni :), inkább olvassátok ti is. De ez nem egy rövid távú „trend”, hanem egy átfogóbb, nem tudom annak van-e külön neve.

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-34018)
    Loading...
  41. mafi mushkila szerint:
    2020.08.31 18:11

    @post xkcd.com/610/

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-34020)
    Loading...
  42. mafi mushkila szerint:
    2020.08.31 19:10

    @aritus: Ahogy ígértem, olvasom a kommenteket 🙂 Tök örülök a tiédnek. Erről az amerikázásról meg azt gondolom, hogy mennyire nagy szarban voltunk annó, hogy ahhoz képest még az is jobb volt. Oké, tényleg nem tudtunk mindent, de amit tudtunk, és ami abból igaz is volt, aközött van maradandó érték.

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-34022)
    Loading...
  43. mafi mushkila szerint:
    2020.08.31 19:19

    @Érvsebész: A liberálisok ugyanazok mint az értelmiség, és onnan lehet megismerni őket, hogy hol az a baj velük, hogy nem hagyják békén és irányt próbálnak mutatni az örök értékeiben felszentelt örökkön örök népnek, hol az, hogy felelőtlenül kussolnak, önzőn élik a világukat, és magára hagyják szegény magától csak eltévelyedő népet.

    A nép az ezeknek a vádaknak az ürügye.

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-34024)
    Loading...
  44. Leonidas947 szerint:
    2020.08.31 20:23

    Ez sajnos tökéletesen így van! Olyan mint nép nincs is, csak kitalálták. Egy csomó ember van kisebb, mint Körtefalva és nagyobb mint pl, Budapest, vagy Brüsszel a saját vezéreivel, oligarcháivlal, kisebb helyen kiskirályival, főleg az olyan szegény tájon, mint pl, Békés, Borsord (Voldemor, meg Simonka, meg kiskirályok az n. ken) Ezek vannak, de nép az nincs! Egykor talán vol, de már az első világháború előtt kihalt, mert, ha nem halt volna ki, nem hurcolnak el 500 ezer magyar embert, a többit meg nem lövik a Dunába. Nem rágják meg a patkányok az újszülötteket, helyeken, nem gyilkolják meg egymást a családon belül. Ez tehát semmi más mint a LÓZUNG! A párttal, a néppel, ugye egy az utunk, csak közben felük az árokba huny el (azt mondtuk nem hagyjuk őket az ut szélén, hát…nem is), de sebaj nem kell a temetéssel bajlódni, földet rájuk, több jut a haveroknak, oszt jó napot!

    Hiv.: [@Leonidas947:](#comment-34025)
    Loading...
  45. Tamáspatrik szerint:
    2020.08.31 20:29

    @fuhur: A rab nélküli szimpla szolgaság országa az meg nagyon közel van, 0 kilométerre, túl sokáig tartott nálunk a hűbéri rendszer, a Kádáré is az volt, túlságosan megszoktuk…

    Hiv.: [@Tamáspatrik:](#comment-34290)
    Loading...
  46. Tamáspatrik szerint:
    2020.08.31 20:35

    @balmoral: Nekem is eszembe jutott Petőfi, hogy valszeg. ez a cikk most nem tetszene neki… Ő viszont Trianonon túl élt még, egy teljesen másfajta közegben a maihoz képest, emellett mi a csakis a fiatal Petőfit ismerhettük meg, az idősebbet sajnos nem.
    (Ellenben pl. az idősebb Schneider Tamást, Vona Gábort igen, na és persze Orbán Viktor idősebb kiadását is.)

    Hiv.: [@Tamáspatrik:](#comment-34292)
    Loading...
  47. Macska Bonifác szerint:
    2020.08.31 21:39

    @mafi mushkila: eduline.hu/kozoktatas/van_olyan_megye_ahol_a_felnottek_felenek_ni_GIQFLZ

    Ez nem mizantrópia, hanem szimpla tény.

    Hiv.: [@Macska Bonifác:](#comment-34294)
    Loading...
  48. DarthVader szerint:
    2020.08.31 21:51

    @Macska Bonifác:

    Ismerek én diplomás hatökröt is bőven, meg sok érettségi nélküli józan gondolkodásút is.

    (Csináltam egy kis infografikát, egy A4-es papíron egy kis köteg 20 ezres képviselt 20 milliót, egy igen jó falusi ház árát. Egy magasabb köteg 40 milliót, egy jó városi lakás árát. És a maradéka a lapnak tele volt 7500 ilyen köteggel, (kicsinyke kötegek voltak, mint látszik) ami – akkor – 300 MD volt, és megmutattam a takarítónőnek. Ez a fia háza ára itt, ez lenne az ára a városban, ez a többi néhányezer lakás ára pedig Mészáros Lőrinc vagyongyarapodása 8 év alatt. A válasz: – Aztakurva! Megértette. Mondjuk, látványos volt. )

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-34296)
    Loading...
  49. mafi mushkila szerint:
    2020.08.31 22:05

    @Macska Bonifác: @DarthVader: és nem is csak az értelem, hanem a romlottság vagy jóság. Egyáltalán nem úgy van elosztva, hogy aki végzettebb, az sokkal jobb is. Artikulálni segítheti. Eszközöket találni az érvényesítésére segítheti. Rendszerszintűen tekinteni segítheti.

    De őszintén szólva engem ennél egyszerűbben az fogott meg a rajzban, hogy nem az a baj, hogy nem látsz bele a másik fejébe, hanem az, ha nem látsz ki a sajátodból.

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-34298)
    Loading...
  50. Mihint szerint:
    2020.08.31 22:13

    @mafi mushkila: „hogy nem az a baj, hogy nem látsz bele a másik fejébe, hanem az, ha nem látsz ki a sajátodból.”
    Így van.

    Hiv.: [@Mihint:](#comment-34301)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Nocsak. A Nagy Kioktató, a kommentszek…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Es ha esetleg azt hitted volna, hogy Ha…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@nyulambator: : Amit ma ellophatsz, ne halaszd hol…
  • velotanya on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Virág et.: Nekem se tetszik a lengyel első fordul…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/05/20/lehajolnak-mindenert-7-m…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Attól függ, hogy hogyan deifniáljuk vagy értelmezz…
  • vattablz on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Thalész: "A populizmus önmagában nem negatív dolo…
  • jack_of_all_trades on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@jotunder: Az kár, mert borzasztó érdekes lenne.
  • ikarus on Viccországban bejelentenekA magyarok a választáson csak a Lánczikat veszíthe…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekNekem erről a "harcosok klubjáról" most a Mao-féle…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@aldasnalkeres: rangsora válogatja, volt egy olyan…
  • Thalész on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Hát, jó nagy pofont kapott most Orbán. Kérdés, hog…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/05/19/amerikai-ugyvivo-olyan-e…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@nyulambator:: de, gondolom, a NASA nem nagyon haj…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@labrys: Hát nem hogy a SpaceX a NASA szerződésein…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)2022-ben 93.89%-ot szereztek Fideszék a szavazójog…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@ipartelep:: Musk akarja az erre szánt pénzt. És a…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@apokalipszistmost:: …gondolod? Szerintem az ottan…
  • aldasnalkeres on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@jotunder: A magyar citációs iparról (mely nyilván…
  • exadvocatus on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Grrr:: Köszi, rossz helyen és/vagy rosszul néztem…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@aldasnalkeres: matematikából a legidézettebb száz…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Belenéztem kettő cikkbe, ami idézi: alapvető kvant…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Erősen túlzásnak tűnik, az biztos. Lehet, hogy val…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMost éppen a NASA költségvetését csökkenti, benne…
  • aldasnalkeres on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Grrr: Köszönöm, de hát hány oktatási- és kutatás-…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Máshova képzett emberek mentek meg persze a diplom…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Nyugat- és Dél-Európában, ahol a szegényebb, lenéz…
  • nyulambator on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Grrr: De nem mindenhol: https://transtelex.ro/koz…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@exadvocatus: Nem, a diaszpórában Simion nyert 55,…
  • Virág et. on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.A lengyel meccs veszélyes a második fordulón. A tö…
  • exadvocatus on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Jól látom, hogy a diaszpórában még nagyobbat nyert…
  • apokalipszistmost on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)úgy fest durván nyert Dan most jön a Fidesz - RMDS…
  • vattablz on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság."Mert az én szeretetem öl, butít és nyomorba dönt.…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Oktatasi es kutatasiprogram-ertekeleshez ír iránym…
  • aldasnalkeres on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.[Nem tartozik a témához, de ha már mindenki kiörve…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Te szólítottál meg engem, ergo én volt…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Portugal, preliminary final results (excluding vot…
  • exadvocatus on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@nyulambator:: Én is együtt örülök velük, de azért…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Poland, Ipsos late exit-poll: Presidential electio…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Portugal, 3,051/3,092 freguesias counted: AD-EPP:…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 95.5% of votes counted: Presidential elec…
  • nyulambator on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.A magam részéről együtt örülök az erdélyi magyarok…
  • nyulambator on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Mivel a választáson résztvevők szavazatainak több…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 92.3% of votes counted: Presidential elec…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Portugal, 96.6% of freguesias counted: AD-EPP: 33.…
  • steinerzsiga on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: Szerintem pont ez a lényeg. El kell…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Hiv.: @vattablz: Jóindulatút írtam, attól még lehe…
  • vattablz on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: Létezik-e jó populista? Ahogy a vic…
  • vattablz on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: Ha a Tiszára szavaznak akkor sincs…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.MP már rá is szállt, negyed óra alatt 7000 reakció…

Posztrulett

A kivüliség szférikus elmélete

A kivüliség szférikus elmélete egy könyv, amit a Mandiner egyik szélsőjobboldali bolondja, Czopf Áron, írt Horváth Márkkal és Lovász Ádámmal. Utóbbi nemrég védte meg doktori disszertációját, róla írták az Új Imposztort, miután publikálta az Érzet deterritorializációja című munkáját. Ő egy legenda. Mivel Czopf Áron nem legenda, a posztomat Lovász Ádám és Horváth Márk válogatott műveivel …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • steinerzsiga
  • Tyto
  • attitoth68
  • Mikonu
  • Külsős
  • Czifra Zoltán
  • istván orovecz
  • macskahala
  • Bogomil
  • outis
  • darnoknew
  • kalzol
  • csunyatáp
  • velizare
  • Hector Kapitány
  • cleantone2
  • micike mici
  • Mister Gumpy
  • excombo
  • vattablz
  • princeghostly1c74fbc695
  • olvassbele.com
  • jack_of_all_trades
  • Morp65
  • apokalipszistmost
  • ipartelep
  • aerduloensamtonight
  • ra0213
  • simonandris2
  • Thalész
  • Virág et.
  • exadvocatus
  • aromo44
  • hakohen
  • Tehenész
  • ikarus
  • aldasnalkeres
  • szabol25
  • Grrr
  • Radnóti Zoltán
  • Gabor
  • Ferenc Orosz
  • karsairita
  • sgtpotrien
  • incze
  • Gaboxhrr
  • Haász Endre
  • esztre
  • jaurin
  • azuccahirmondoja
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d