Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05

A legolvasottabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Orbánék megtámadták Barabási Albert-Lászlót

A neonáci Origo listázta azokat az ismert melegeket, akik részt vettek a tüntetésen

2024.02.16 by jotunder

Nem nagyon folytatnám én ezt a posztot, mert jogi képviselőnk szerint a jelzős szerkezeteim kicsit erősebbek lennének a kelleténél. Pottyondy Edinának hála sikerült végignéztem a beszédeket, ilyen, az amikor valakiknek a kommunikáció a foglalkozásuk része, egy szó panaszom nincs, és nem érzem magam értelmiségibbnek Azahriahnál és az Edinánál, egyszerűen nem, azt hiszem, én most pont beleszarok ebbe az egész értelmiségi pöcsméregetésbe, és amúgy a politikába is. Orbán holnap tart egy beszédet, amiről a külföldi újságírókat és a nemnáci magyar sajtót kizárják, gratulál Putyinnak a legújabb áldozatához és elmondja, hogy lezárták a kegyelmi ügyet.

Hát, én meg nem. Az meg, hogy milyen módon nem zárok le valamit, legyen már az én magánügyem. De ha a kedves Olvasó sem akarja lezárni, akkor már ketten leszünk.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531210-6a08fde632902' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531210&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531210-6a08fde632902&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531210-6a08fde632902' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

mariana.árok

Next Post:

Magyar Péter szelíd üzenete

46 Commments

  1. jack_of_all_trades szerint:
    2024.02.16 20:37

    Szerencsére nem ketten, hanem pár tízezren voltunk, akik nem gondoljuk lezárni 🙂

    Hiv.: [@jack_of_all_trades:](#comment-330957)
    Loading...
  2. ATCG szerint:
    2024.02.16 21:05

    Potyondi most tényleg nagyon ütősen beszélt: pontosan, nem poénkodott, célratörő és célba találó volt (a videóival ellentétben: itt mutatkozott meg az, hogy a kevesebb az valóban mindig több).

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-330959)
    Loading...
  3. ATCG szerint:
    2024.02.16 21:10

    Potyondy:Pottyony

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-330960)
    Loading...
  4. nyulambator szerint:
    2024.02.16 21:15

    Nemtom a téren hányan voltak, de Pottyondi oldalán negyvenezren néztük az élőt, két-három másik felszólaló yutyúk oldalára is ránéztem, azokon is volt 20-30 ezer néző, aki élőben követte. Plusz az ATV, a mérce, amiket én láttam, hogy élőben adták a neten. Szóval ez azért nem kétszáz DK keménymagos volt.
    Az évértékelő-bingóhoz azért mindenképp hozzátenném, hogy „megvédjük a gyermekeket”, „nincs kegyelem a pedofiloknak”, „szigorítást javaslok”, „utasítottam az illetékes minisztert” valamint azt, hogy harcolni fogok a végsőkig a pedofil genderlobbit ránkszabadító brüsszeli bürokraták ellen.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330961)
    Loading...
  5. ATCG szerint:
    2024.02.16 21:27

    Pottyondy…na végre csak sikerült helyesen leírnom

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-330963)
    Loading...
  6. vattablz szerint:
    2024.02.16 21:33

    „A Mérce élője szerint zömében MTK ultrák skandálnak a Fidesz-székház előtt,” Ilyen árnyalt zsidózással már rég találkoztam… Tehát nem csak a melegek. És a migránsok?

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-330964)
    Loading...
  7. Bogomil szerint:
    2024.02.17 04:56

    @vattablz: Van árnyalatlan is: „Patkányok lázadása: komcsi nyuggerek és homoszexuális libsik a Hősök terén” (Vadpajtások)
    Minden hangnemben játszanak…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-330965)
    Loading...
  8. rovidec398e17c6 szerint:
    2024.02.17 06:03

    „neonáciorigo” ez egy szó, nem jelzős szerkezet

    Hiv.: [@rovidec398e17c6:](#comment-330966)
    Loading...
  9. DarthVader szerint:
    2024.02.17 10:53

    50 ezren fejtették ki nemtetszésüket a kormány pedofilokkal szemben tanusított engedékenysége miatt. Valamint az oktatas helyzete miatt. Szép. A kormány legalábbis a pedofilok ügyében már számos intézkedést hozott, de még többet fog. És akkor minden rendben lesz. Ugyhogy ezért nem kell orbántakaroggyozni. Mert nem erről szól. Mert amúgy Orbán jó gazda. Csak ugye a sameszai…
    Hát engem meg kurvára hidegen hagy a kegyelem. Csak egyetlen picinyke része a rendszer rohadtságának.
    Ez Bálint-csoport volt, nem tüntetés. Akkor már inkább a DK-s 200 fős.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-330967)
    Loading...
  10. jotunder szerint:
    2024.02.17 11:19

    @DarthVader: a DK-s 200 fős… rájuk vár az ország, másra sem.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-330968)
    Loading...
  11. DarthVader szerint:
    2024.02.17 11:33

    @jotunder:

    Ott legalább dühös emberek voltak. Ugyanannyi az eredménye. De a tegnapi olyan, mint a Viagra light. Dugni ugyan nem lehet vele, de jól mutat.
    (Jut eszembe: a nővér-tüntetésen mennyien voltak? Pedig sokkal fajsúlyosabb dolgokról volt szó, mint ez a kegyelmi ügy. )
    Amig „nem az orbántakaroggy a fő mondanivaló”-ja 50 ezer embernek, , addig csak röhög rajtuk. Én is.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-330969)
    Loading...
  12. obeszel szerint:
    2024.02.17 11:42

    @DarthVader: > „Amig nem az orbántakaroggy a fő mondanivaló”-ja 50 ezer embernek, , addig csak röhög rajtuk. Én is.”
    Hiszen ő a legfőbb szörny!

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-330970)
    Loading...
  13. jotunder szerint:
    2024.02.17 11:57

    @DarthVader: én nem így gondolom.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-330971)
    Loading...
  14. nyulambator szerint:
    2024.02.17 12:24

    @DarthVader: Ha ötvenezer ember orántakaroggyozik, azon is röhög, ha utána békésen hazamennek. Kevesebb, mint 1% szavazó. Ha meg nem mennek békésen haza, akkor hazakergeti őket a TEK, meg a készenléti rendőrség, meg a házőrség meg a többi jól fizetett magánhadseregük. Az orbántakaroggy nem segít. Igen, tudjuk, hogy orbántakaroggy, de ott a kétmillió zombija, akin ez nem fog. A pedofidesz tüntetés, vagy ha az nem , akkor a következő, vagy az azutáni ilyen konkrét ügyre szervezett tüntetés esetleg igen.
    „Mert amúgy Orbán jó gazda.” vs „Az állam a legnagyobb szörny, de az a társadalom sem jobb, ami rajong az elnyomóiért „

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330972)
    Loading...
  15. DarthVader szerint:
    2024.02.17 13:08

    @nyulambator:
    Viszont ha szét lesznek kergetve, akkor megbukik az a narrativa, hogy csak az előző kormány erőszakos.
    @jotunder:
    Majd az idő eldönti 🙂 (legfeljebb mi már nem tudjuk kivárni.)

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-330977)
    Loading...
  16. nyulambator szerint:
    2024.02.17 13:12

    @DarthVader: Mintha ez lenne az első vagy az utolsó narratíva, ami bukik. Majd lesz másik.
    Amúgy akkor mi van, ha bukik a narratíva (mint mondjuk a gyerekvédelemé) Lehetne egy újabb tüntetés a rendőri erőszak ellen, amit meg lehet köpködni, hogy miért nem arról szól, hogy orbántakarodj?

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330978)
    Loading...
  17. DarthVader szerint:
    2024.02.17 13:42

    @nyulambator:
    Én is igy gondolom. Orbán akkor is marad, ha 200 000 ember üvölti, hogy Orbán, takarodj. Fenékig, emberek!

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-330984)
    Loading...
  18. darnoknew szerint:
    2024.02.17 14:25

    Ez a vita már okafogyottá vált, ipartelep aegy másik poszt alatt kiherélte: @ipartelep:

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-330987)
    Loading...
  19. Geo szerint:
    2024.02.17 14:56

    Tényleg nem tudom, megállítaná-e ezt a homokozást, ha nyilvánosságra kerülne egy lista a fideszesekről.

    Hiv.: [@Geo:](#comment-330989)
    Loading...
  20. ipartelep szerint:
    2024.02.17 19:27

    A kövi választás abból a szempontból lesz érdekes, hogy a győzelemre teljesen esélytelen, már most nyilvánvalóan vesztes ellenzék (mindegy, hogy összefognak-e) mit mond a saját szerepéről, indulásáról, mennyi reménnyel fognak neki. Ugye, a legutóbbinál még lehetett reménykedni, sokan reménykedtek is, hátha sikerül. Mostanra viszont egyértelmű, hogy semmi esély nincs. Innentől csak az a kérdés, hogy mi indokolja mégis az indulást, mit lehet attól remélni, miért jobb elindulni az ellenzéknek a választáson, mint nem indulni. Az, hogy miért fognak elindulni (mert el fognak, az biztos), nem kérdés: azért, mert politikusok, és ez a munkájuk, szerepük. De vajon jó-e az országnak, hogy elindulnak? Sokan azt mondják (itt is) hogy azért kell elindulnia az ellenzéknek, mert ellenkező esetben a Lókupec a kamupártokkal töltené fel azt a maradék 1/5-nyi helyet. Ez biztosan így lenne. A kérdés itt az, hogy a kamupártok funkcionálisan, gyakorlatilag, miben, mennyiben különböznek a mostani, ellenzéki pártoktól. A kamupártok eljátszanák a látszatdemokrácia bohózatát (hogy nem csak a bűnbanda van a parlamentben), vagyis pontosan azt tennék, ami a Lókupecnek a hatalma megtartásához, és a látszat fenntartásához kell. De semmilyen államhatalmi, ellenőrző, fék-ellensúly szerepük nem lenne. Pontosan ugyanúgy, mint ahogyan most sincs az ellenzéki pártoknak.
    A tegnapi tüntetésen bebizonyosodott, hogy még ezek a véleményvezér influenszerek sem tudnak a probléma megoldásához elegendően sok embert megmozgatni. Ez nem csoda, nem is volt várható, ezt a problémát 3 millió nagyon dühös, elszánt, és kitartó ember alatt már nem lehet tömeggel megoldani. Persze, puskát kéne vinni, de az sincs. De ennél a langyos, beletörődésnél minden jobb, azért tartása, és méltósága is kellene, hogy legyen a zembernek… Vagyis valamilyen módon most már kenyértörésre kell vinni ezt a dolgot, mert vészesen fogy az idő, és ha nem történik semmi, akkor a Lókupec még legalább 20 évig kihúzza. Csak ez a passzív ellenállás marad – mint jeleztem, aktív ellenállásra nincs igény, meg ember. Nem szabad részt venni a „rendezvényeiken”, bojkottálni kell őket ahol csak lehet.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-330998)
    Loading...
  21. nyulambator szerint:
    2024.02.17 19:48

    „A politikai hiba akkor is bosszantó, ha van rá magyarázat – hát még, ha nincs” mondta a kedves beteg. Novák vegye üzenetnek, hogy NINCS magyarázat. És nem is lesz. Mert különben…

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330999)
    Loading...
  22. nyulambator szerint:
    2024.02.17 19:54

    @ipartelep: Most hogy így mondod: lehet, hogy az igazi ellenzék már rég bojkottálja a választásokat és a helyüket feltöltötték kamupártokkal?

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-331000)
    Loading...
  23. ipartelep szerint:
    2024.02.17 19:58

    Hiv.: @nyulambator:

    Nem. Hanem az történt, hogy az igazi ellenzék az évek, és választások során, fokozatosan kamuellenzékké vált.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-331002)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2024.02.17 20:26

    Hiv.: @nyulambator:
    A feltöltést kamupártokkal onnan datálnám, hogy Orbán két emberét, Schiffert és Vonát felkérte, hogy alapítsanak kamupártokat az ellenzék gyengítésére, és képezzenek kibékíthetetlen ellentétet egymással és a többiekkel is.
    Hiv.: @ipartelep:
    A kamupártokká válást meg onnét datálnám, hogy 2006-ban megpuccsolták a törvényes választások eredményét, és ennek nem lett semmi következménye – büntetőjogi – a szervezőkre nézve – Orbánra -. Innen egyértelmű, hogy a ballibsi oldal akkor sem kap törvényes politikai felhatalmazást a kormányzásra, ha szétnyeri magát a választáson.
    Innentől komoly ember nem szállt be többet a politikába, csak gazemberek és félnótások. Orbán ebből a szarból épített várat. Kamupárt az övé is, csak azt kifelejtettétek. Igazából nincs is pártja, csak dolgozói vannak, mint egy multinak. Fölveszi, dolgoztatja és fizeti őket. Ez is csak egy fizetett kamupárt.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331003)
    Loading...
  25. naki szerint:
    2024.02.17 20:28

    Hiv.: @ipartelep: nyilván ezt is lehet. Aztán után meg búsongani éveken át.

    De szerintem kb nyilvánvaló, hogy nem csak Orbán fosta le a lábait (már évek óta nem hajlandó, csak gondosan kiváogatott rajongókkal 10 m-nél közelebbi kapcsolatba kerülni), hanem az egész stábja.

    Pl: https://telex.hu/belfold/2024/02/16/gulyas-gergely-varga-judit-k-endre-kegyelem

    Nyilván mindenki tudja, hogy még a közalkalmazottak fizetésemeléseit is személyesen Orbán hagyja jóvá, ez a majom talán még büszke is volt rá – majd pont egy ilyen ügy történhetne meg a háta mögött.
    Különös véletlen, hogy véletlenül pont a körbehugyozott domínium területén, a kisvasút meghosszabbítás kapcsán közmondásos Bicskén történik ilyen csoda, nem mondjuk Putnokon?
    kicsit kapargatva, biztosan kiderülne ez-az, gondolom, nem rutinmunka, de gyümölcsöző lehet egy újságíró számára. Pl, amit egyszer már írtam, ki lehetett a szintén kegyelemben részesített személyes információkat gyűjtögető takarítónő, szintén Balog püspök protezsáltja?

    Hiv.: [@naki:](#comment-331004)
    Loading...
  26. annokkk szerint:
    2024.02.17 21:30

    Hiv.: @naki:Az összes többi kegyelmezettről sem tudunk semmit évtizedek alatt. Voltak sportolók halálos gázolással, ha jól emlékszem, annyi derült csak ki. Az egyik egy kézilabdás, a másik egy focista. Sok olyan bűnügy lehet, amiben kormányzati dolgozók, vagy gyerekeik érintettek. Például a keményebb kábítószeres esetekre gondolok autóval, vagy rendőrre támadva, ilyesmi. Ezek mind túl magabiztosak. Mint ez a rendőrgyilkos is most. A bíróságon fenyegette meg az összeszurkált rendőröket. Ehhez azért pofa kell. Fideszesek gondolják csak magukat ennyire sérthetetlennek.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331012)
    Loading...
  27. muaddib00 szerint:
    2024.02.17 22:22

    @annokkk:
    „…A bíróságon fenyegette meg az összeszurkált rendőröket. Ehhez azért pofa kell. Fideszesek gondolják csak magukat ennyire sérthetetlennek.”
    Szerintem te nem nagyon vagy otthon a büntetős esetekben, ha ezt gondolod.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-331015)
    Loading...
  28. annokkk szerint:
    2024.02.17 22:48

    Hiv.: @muaddib00:
    Perszehogy nem. Úgy képzelem, hogy egy rendőrgyilkos legalább a pere alatt nem fenyeget meg újabb rendőröket, hanem megpróbál rendesen viselkedni és ráfogni az egészet a körülmények szerencsétlen összejátszására, valamint bemutatni a törvénytisztelő állampolgárt és megúszni minél kisebb büntetéssel.
    Hogy ott fenyegessen meg rendőröket bosszúval és ezután elengedjék kis szanatóriumi üdüléssel, ez csak akkor járható út, ha törvények felett állónak gondolja magát, mint a fideszesek. Mint K.Endre.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331016)
    Loading...
  29. muaddib00 szerint:
    2024.02.17 22:55

    @annokkk:
    Rosszul képzeled.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-331017)
    Loading...
  30. annokkk szerint:
    2024.02.17 22:57

    Hiv.: @muaddib00: Megeshet.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331019)
    Loading...
  31. nyulambator szerint:
    2024.02.18 00:39

    Azért izgalmas lenne, ha valaki mondjuk a Sándorpalotában, most hogy épp nincs gazdája, végigfotózná az összes kegyelmi ügy papírjait, az összes kéziratos széljegyzettel, ki protezsálja, kinek az embere, ki hagyta jóvá, … Kár hogy nekem nincs olyan jó takarítónőm, mint aki a bíróságon dolgozott.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-331021)
    Loading...
  32. naki szerint:
    2024.02.18 07:27

    Hiv.: @annokkk:: „Az összes többi kegyelmezettről sem tudunk semmit évtizedek alatt. ” ez az, amit nem egészen értek, hogy miért van így.
    A kegyelem szerepe, ha jól értem, hogy olyan szempontokat érvényesítsen, amiket a nyomozás vagy bírósági eljárás során nem vehetnek figyelembe, avagy, hogy valahogy megjelenjen a társadalom értékítélete. Például az anya esetében, aki hosszú szenvedés után saját lányát segítette át a túlvilágra, vagy az éveken át mindenkit erőszakoló apát megölő leánynál. Aki itt megkérdőjelezi a kegyelem jogosságát, aligha tartozik a Homo sapiens fajba.
    De a sportolóknál miért? (gondolkozom, ki lehet a kézilabdázó, de valahogy nem ugrik be. Akiről tudok, nem elnöki kegyelemmel szabadult, hanem valami frissen bevezetett „reintegrációs őrizet” nevű eljárás nyomán).

    Ha valaki mindenképp az elkotmányt akarja bütykölni, akár azt is beleírhatnák, hogy néhány szigorúan definiált kivétel esetében minden ilyen ügynek meg kell jelennie hivatalos értesítés formájában és ekkor nem lenne sompolygás.

    Hiv.: [@naki:](#comment-331022)
    Loading...
  33. annokkk szerint:
    2024.02.18 08:26

    Hiv.: @naki:
    Én is csodálkozom a kézilabdázón. Tényleg sokat cikkeztek, hogy nem kell börtönbe vonulnia, meg elnöki kegyelem, de végül nem kapott kegyelmet és leült 5 hónapot. https://m4sport.hu/2015/05/21/nyomkovetovel-a-laban-szabadult-a-vilagvalogatott-kezis/
    A focistát még nehezebb felidéznem. Valami volt, de nem biztos, hogy elnöki. Meg aztán sok a focistás sztori.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331023)
    Loading...
  34. naki szerint:
    2024.02.18 10:08

    Hiv.: @annokkk: ha jól tudom, a Pásztor féle szabadulás nem a kézilabdázónak járt, hanem

    aki először került összeütközésbe a törvénnyel
    nem kapott öt évnél súlyosabb büntetést
    van hová hazatérnie
    jó magaviseletű fogvatartott
    akinek már kevesebb mint hat hónapjuk van hátra
    a szabadságvesztés hátralévő napjain nyomkövetőt visel

    hogy világválogatott szélsőnek kell lennie, az nem szerepel a felsorolásban

    https://24.hu/sport/palyan-kivul/2015/05/21/kiszabadult-a-bortonbol-a-vilagvalogatott-kezis/

    Hiv.: [@naki:](#comment-331025)
    Loading...
  35. kiazmármegint szerint:
    2024.02.19 05:15

    @naki: En abszolut nem ertek hozza, azert kerdezem: az megszokott dolog, hogy egy halalos kozlekedesi baleset okozasat nyolc honappal meg lehet uszni? Itt ugye volt ket sulyosbito korulmeny, a zebra es a durva gyorshajtas. Vagy esetleg volt valami enyhito korulmeny is, mondjuk a gyalogos nagyon keson lepett le a jardarol?

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-331035)
    Loading...
  36. naki szerint:
    2024.02.19 08:17

    Hiv.: @kiazmármegint: fogalmam sincs. Az egyetlen ismerősöm, akinek vagy 20 éve volt valami hasonló tragédiája (egy ember meghalt, kettő másik elég súlyosan megsebesült, mert nem voltak bekötve abban a kocsiban amit az ismerős vezetett), felfüggesztettet kapott és azóta szerintem a parkolóban sem állt át egyik helyről a másikra, nemhogy fprgalomba ment volna.

    Deitt a sportolóknak titokban adott elnöki kegyelemről volt szó, ami ebben az esetben biztos nem történt meg, ellenkezőleg, kétszer is elutasította két különböző elnök-

    Hiv.: [@naki:](#comment-331036)
    Loading...
  37. muaddib00 szerint:
    2024.02.19 08:21

    @kiazmármegint:
    Valójában pontosan kéne tudni az ügy részleteit. De egyáltalán nem különleges a dolog. Alapvetően emlékeim szerint 1-5 év a büntetési tétel jelenleg (halálos közúti baleset okozása) 1 áldozat esetén, ugye a büntetés 2 évig még fel is függeszthető, tehát még az is előfordul, hogy nem is kell börtönbe mennie az illetőnek.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-331037)
    Loading...
  38. DarthVader szerint:
    2024.02.20 20:26

    https://444.hu/2024/02/20/pottyondy-edina-most-feri-orban-torkara-rakja-a-kest-es-azt-suttogja-kozvetlen-elnokvalasztas-hasta-la-vista-baby

    Szóval a pedofil ügyön kívül itt nagyon faszaság van, gyurcsányozzunk hát egy jót. Persze minden pártpolitika nélkül. Nem arról volt szó, hogy a civilek megmozdulása pártpolitikamentes legyen, es nehogy elhangozzon egy orbántakaroggy? Nehogy Orbán megsértődjön. Gyurcsany megsértődhet.
    Amíg bárkinek fontosabb gyurcsányozni, mint orbánozni, addig nem kell ide változás.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-331067)
    Loading...
  39. annokkk szerint:
    2024.02.20 20:46

    Hiv.: @DarthVader:
    Végülis, amíg orbán naponta vésztörvénykezik arról, hogy mennyi a mozgástere az elnöknek, addig tényleg nincs sok értelme.
    De ha a betonszilárdságú nem lenne egy ilyen takonygerincű, akkor fontos is lehetne akár, mint némelyik szomszédunknál. Talán a szlovákiai magyarok mondták, hogy náluk fontos. Mármint az elnök, mint hatalmi ág.
    Az influenszerek csak népszerűek akarnak lenni. Az a lényegük.
    De ha mondjuk pont Pottyondi Edina nem gyurcsányozna, akkor hogyan tudna a férjével együtt élni ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331068)
    Loading...
  40. ipartelep szerint:
    2024.02.20 20:56

    Hiv.: @DarthVader:

    Igen, az Ede ezzel most rendesen mellélőtt. Pedig eddig egészen jól meg szokta mondani a tutit a tutimegmondós videóiban. Lehet, hogy a nagy siker (nem volt semmiféle nagy siker, Dadus), kissé a fejébe szállt. És valószínűleg az az elterjedt vélekedés (valójában inkább hülyeségnek nevezném) is erősen hatott rá, hogy a civil tüntetésekbe nem jó, nem szabad belekeverni a pártpolitikát. Vagy hát egyáltalán a politikát. Pedig „minden politika”.
    Egy fontos dolgot nem értettek meg ezek az influenszerek (szép szó). Azt, hogy Mogyoróország bajait nem a pedofilmentők okozzák, de még csak nem is a gyereksintérek. Ez csak egy, bár a maga nemében súlyos, de mellékprobléma a nagy problémahalmazban. Most mondjam, vagy mutassam az influenszereknek, hogy mi itt a fő, orbitálisan nagy probléma, ami ellen kellene tüntetniük, felszólamlaniuk, ordibálniuk? Vagy énekeljék meg, mit bánom én. Ehelyett nekik is az a bajuk, hogy Gyurcsány… Baazmeg… Ha így folytatják, lassan Sorosozni is elkezdenek.
    Szóval, kurvára melléfogott most az Ede, jó lenne, ha észhez térne. Bár, attól sem változna semmi, az már csak igaz.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-331070)
    Loading...
  41. DarthVader szerint:
    2024.02.20 21:02

    @annokkk:
    Ha Potyondi Edina célja csak a népszerűség, menjen inkabb az Onlyfans-ra. Bár….

    Minden – ráadásul indokolatlan – megjegyzés, induljon ki bárhonnan, amelyik az ellenzéket – bármelyik részét – dehonesztálja, eltántoritja az ingadozókat. És mint ilyen, Orbán malmára hajtja a vizet. De semmi gond, birjuk.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-331072)
    Loading...
  42. annokkk szerint:
    2024.02.20 21:03

    Hiv.: @ipartelep: Ez az, amit még nem tudunk.
    Hogy nem pont a pedofilok, az áldozatai, és a mentegetői lennének-e a lényege ennek a rendszernek. A habarcs, ami összetart.
    A magyarázat mindenre.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331073)
    Loading...
  43. nyulambator szerint:
    2024.02.20 21:39

    @DarthVader: Ja. Pottyondy szerintem is Orbán fizetett szekértolója, Biztos ki is nevezik majd Laoszba kultúrális attasénak.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-331074)
    Loading...
  44. minemineallmine szerint:
    2024.02.20 22:21

    @ipartelep: nem lehet, hogy a gyerekek szexuális kizsákmányolása egy olyan erős téma (ahogy @annokkk: is írja), hogy ez lenne az alapja az emberek apátiából való kirángatásának? Indítottak egy bántalmazottak támogatásával foglalkozó instagram oldalt, egy honlapot, amin bántalmazottak kérhetnek segítséget meg amin ott van az a három kérdés amit fel lehet tenni az OGY képviselőknek, és tematizálják a közbeszédet, hogy a kormány bocsánatot se kért az áldoztoktól, meg mégis kinek a felterjesztése nyomán kapott kegyelmet Jó Endre Bácsi.
    Ez egy olyan minimum amiben könnyen egyet lehet érteni és ami ki tud vinni a továbbiakban is akár 50-100 ezer embert az utcára. Ebben a helyzetben a közvetlen elnökválasztás vakvágánynak tűnik, mert messze nem támogatják annyian, mint a gyermekvédelmi rendszer fejlesztését és egyáltalán nem egyértelmű, hogy jobb lenne bármi egy közvetlenül választott köztársasági elnöktől, aki valószínűleg a fideszes jelölt lenne. Mellékszál de pl Karsai Dániel sem támogatja a közvetlen elnökválasztást a mai magyar jogi berendezkedésben, én nem vagyok jogász, de elhiszem az érveit.
    Szerintem a single issue politizálás a jelenlegi helyzetben működhet, mert ez tényleg egy nagyon erős téma, ráadásul nagyon látványosan álszentül áll a gyermekvédelemhez a Fidesz. Talán a KARD blogon írták, hogy a Momentum meg tudott mozgatni a saját tüntetésével 3-4 ezer embert, ezzel szemben a 7 produkció/9 influenszer kivitt több mint 100ezret tüntetni.

    Amúgy nem éreztem, hogy olyan rettentően beleszállt volna Gyurcsány Ferencbe Pottyondy Edina a mai videójában. Kiemelte, hogy a közvetlen elnökválasztás szerinte nem old meg semmit, 2006ban vagy 2008ban sem ez volt GyF legnagyobb félelme, illetve, hogy GyF az egyetlen ellenzéki vezető akit négyszer vert rommá Orbán egymás után. A mostani helyzetben megpróbálni elvenni a kezdeményezést egy marginális témával valószínűleg inkább csak hamarabb elaltatná a mostani krízist.
    Az, hogy az őszödi beszéd bekerült a videó végére, szerintem egy pozitív párhuzam, mert a szöveg a mostani krízisben is megállja a helyét, és akkor legalább volt szó az igazságról, most meg csak sunnyogás van.

    Hiv.: [@minemineallmine:](#comment-331077)
    Loading...
  45. annokkk szerint:
    2024.02.20 23:19

    Hiv.: @DarthVader:
    Lehet, hogy a túl népszerű gyermekmentés után csak visszanavigálta magát kevésbé veszélyes vizekre. Nekem úgy tűnt, hogy csak az elnökasszony volt célul kitűzve, és már a dekázó nő és a püspök is meglepte őket. Nem gondolták, hogy kihúznak egy szálat és felfeslik az egész rendszer.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331083)
    Loading...
  46. ipartelep szerint:
    2024.02.22 13:14

    https://444.hu/2024/02/22/szoren-szalan-eltuntek-a-bicskei-bekemenetrol-szolo-posztok-a-kozossegi-oldalakrol

    Miért látom ezeket egyre undorítóbbnak?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-331126)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@sandy-gravity: ez egy meglehetősen kínos szelleme…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: : Azt @kettes követte el. Korai szocia…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMár 2014-ben... :-( https://telex.hu/belfold/2026/…
  • sandy-gravity on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Tudományon kivülről ez igy látszik: https://hungar…
  • hakohen on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból). Mintha a kedves kollégák nem tudnának olvasni. H…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@jotunder:: éppen az a kérdés, hogy mihez tudunk a…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Hiv.: @jotunder: Tehét egy úgynevezett Orbán-féle…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Erről valóban nem beszélt, de azt szerintem elég j…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@fortin2: olyan tudásról lenne szó, ami Magyarorsz…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@mzoltan:](#comment-354637) nem beszélt arról, hog…
  • Grrr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Az AI használata fogja most a termelékenységet és…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: beszélsz itt hülyeségeket, rémisztő. :…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@poszt: Emlékszik itt még valaki az ESS projekre/p…
  • wolff on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Ugye, Krauszról pontosan tudjuk - molekuláris ujjl…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: Tanács Zoltán megszólalása nagyon remé…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)https://www.facebook.com/tanacszoltan.tisza/posts/…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A 444 cikke szerint évre bontva ez az összeg (amit…
  • labrys on Viccországban bejelentenekYa nos chingamos :)
  • labrys on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Arányok.
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: elvi és általános szinten teljesen igaz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."I'm not looking to have somebody go independent."…
  • nyulambator on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: És ha a göréysége jelentős mértékben a…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@labrys: az a kérdés, hogy egy bíróság hogyan ítél…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@nyulambator: : "Kell oda pénz" Ja, mert tény, hog…
  • aerduloensamtonight on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A tiltakozók a kuratóriumi tagok. A kuratóriumi ta…
  • nyulambator on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Kell oda pénz, de csak akkor, ha már garantálható,…
  • tamspatrik on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Úgy látom, hogy az alapítvány békülékeny hangnemet…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: Indul az "Operation: A Haza nem lehet…
  • Podvinecz marsall on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről: @Grrr: (széljegyzet: Karajan árja-nagynémetező k…
  • ipartelep on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA pincér megint közbeszól. Én azt gondolom, hogy h…
  • apokalipszistmost on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlha valakitől szeretnék tanulni a a választási rend…
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@tubarozsa: a szakmai részével teljesen egyetértek…
  • tubarozsa on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA nem létező tudományos teljesítménye miatt problé…
  • repulo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMráz Romulus Augustulus.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz ELTE summa cum laude PhD-vel jutalmazott nem ol…
  • vattablz on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMiért? Illés Zoltán egyenesen a CEU-n oktat(ott).…
  • naki on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNewton is egy kicsinyes, bosszúszomjas kretén volt…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mondjuk a Tisza István majd' akkora ge…
  • nyulambator on Orbánék megtámadták Barabási Albert-LászlótSzinte napra pontosan öt év telt el: https://www.s…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Sokba van egy TV. Ki tudja, meddig t…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@Geo: Itt van az obligát "Azért egy Carl Schmitt,…
  • tgr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz önmagában jó dolog, ha ideológiailag sokszínű a…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlKíváncsi lennék én is, hogy hogyan hozták ki a szá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAmikor túl alacsony a vérnyomásom, a Hír TV-n a Pa…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok (valójában kicsit sem), mit lép az…
  • Geo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem rossz szakember - de mint tudjuk, a nácik is e…
  • aerduloensamtonight on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem a téves mérés a gond... "Mrázt kollégái ugyani…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@jotunder: Nem a Buddha esete volt a hír (bár neke…
  • mzoltan on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlÉrzelmileg érthető a felbuzdulás a "fasiszta állam…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@nyulambator: én csak azt írtam, hogy "hm". ismere…

Posztrulett

Vincent sajtófotó

Így élőben először…. ….

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • SMFB
  • Geo
  • fortin2
  • tamspatrik
  • Keepdreaming
  • Virág et.
  • Radnóti Zoltán
  • ra0213
  • Grrr
  • hakohen
  • azuccahirmondoja
  • incze
  • Podvinecz marsall
  • annokkk
  • jaurin
  • mecsekijeti
  • mzoltan
  • jelbeszed
  • karsairita
  • princeghostly1c74fbc695
  • jotunder
  • Tyto
  • tulajdonkppen
  • trbnt
  • Tehenész
  • simonandris2
  • esztre
  • László Majoros
  • csunyatáp
  • szabol25
  • muaddib00
  • ipartelep
  • ervsebeszet
  • ikarus
  • sgtpotrien
  • darnoknew
  • aerduloensamtonight
  • torzsmokus
  • janostothmeister
  • macskahala
  • apokalipszistmost
  • kisa
  • tgr
  • Bogomil
  • sandy-gravity
  • naki
  • onehumanoid
  • rovidec398e17c6
  • dynamicist
  • Czifra Zoltán
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d