Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést

A Kuminopithecus gondolkozni próbál

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 Én ezt az előembert komolyan nem értem. Azt érti, hogy nem tud teljesen felegyenesedni, ahhoz mondjuk kellene egy megfelelő szerkezetű gerinc, de nincs tisztában azzal, hogy ami a koponyájában van az csak desszert?! Mármint egy kardfogú tigrisnek.

 A Kuminopithecus rácsodálkozik a roppant bonyolult világra, nyal bele a levegőbe, hátha segget talál, ahogy a futballszpíker mondaná. Ez volt eddig. Ezt szoktuk meg.

Erre ma a Kuminopithecus — mint valami strucc, aki ez égbe vágyik — gondolkozni próbált. Álljunk meg itt egy pillanatra! A Kuminopithecus nem féltudású. A Féltudású Elit tagjai tisztában vannak saját féltudásúságukkal: aki látta már Lánczi Andrást zavartan hebegni, az tudja, miről beszélek. A Kuminopithecus leginkább arra való, hogyha fogást találunk rajta, beverhetünk vele egy baromi nagy szeget a falba. Ő — ahogy a nagy Brehm írná — nulltudású.

A Kuminopithecus rövid nyalakodás után közli, hogy ez a lázárság most itten a megoldás. Hiszen. A „hiszen” szó után általában valamiféle argumentumot használtak már a csiszolt kőkorszakban is. De nem ő. A Kuminopithecus az A-ból következik B, helyett az „A-ból döbetkezik pöfff és csatt” szerkezetet használja. Tényleg, az orrát tudja rendesen túrni az ilyen? 

„Elmagyarázza”, hogy hát most óriásiak a megtakarítások és nincsen itten probléma, böff, százezreket ment meg a lázárjános péntek délben a szokásos megmentő időszakban, böff. Ez még tulajdonképpen rendjén is volna, ez még prethinking/licking, ami belefér a fajtajellegbe, de utána váratlanul, majdnem azt mondom rájön, szóval ráizél, rábigyóz arra, hogy valami itten nem gömbölyű. Ha ugye mindenkinek tengersok pénze van, akkor kinek is sír a szája? Itt láthatóan megzavarodik, és ahelyett, hogy elmenne az őserdőbe bogyós gyümölcsöt gyűjteni, újra próbálkozik. Ha mégsem lesz az embereknek pénze, hogy kivásároljákizé a dolgot, akkor majd a bankok adnak pénzet az embereknek, böff. Ahogy ezt a Kuminopithecus mondja, rálibbennek. Miért jó ez, és kinek? Ez ugye strukturált gondolkozást kívánna. Ezért inkább megáll, jobbikozik egy sort, talán izgatja a hasonló fejlettségi szintű főemlősök sorsa, aztán fog egy banánt, és elkezdi eszegetni.

Itt most nem a devizahitelügyről van szó. A pénzügyi elemzők sem értik, hogy mi történik, és leginkább azt mondják, hogy:

 “the risk of the government going ahead with some sort of plan to the detriment of banks has increased strongly.”

 Ez  nagyjából azt jelenti, hogy valami történt a ketreceknél, majd a takarító felpucolja, nézzük meg addig inkább a flamingókat. Orbán nemrég találkozott fontos jobboldali közgazdászokkal, és nekik nem mondta el, hogy mire készül, majd pont másnak. Valami majd lesz, que sera sera. 

Itt csak a Kuminopithecusokról van szó. Akik elszabadultak az őserdőben. Jöhetne már egy éhes csúcsragadozó…

…….

P.s. Természetesen csak tréfáltunk. Valójában ez csak igényes építő kritika, ahogy Uj Péter elvtárs is mondta volt, mielőtt érdemei elismerése mellett. Igényes építő kritikára pedig szüksége van a huszonegyedik századi munkaalapú társadalmat építő magyar népnek, és a Vincent kollektívája biztosítani kívánja az igényes építő kritikát még Kumin elvtárs tekintetében és vonatkozásában is, akit természetesen nagyon és melegen. Már nagyon várjuk, az első sorokban és ütemes tapssal az új direktívát, amely végre lezárja a nemzeti együttműködés rendszerét izzadt munkástenyerével formázó szövetséges értelmiség küzdelmét a spekulációalapú tőkésbankok elleni harcban. A Vincent vállalja, hogy a munkaversenyben százharminchét százalékra teljesíti az igényes építő kritika normát, hogy aztán együtt, üde és mámoros arccal nézhessünk a jövőbe.

<

p style=”text-align: justify”> 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521877-6a2fb04581777' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521877&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521877-6a2fb04581777&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521877-6a2fb04581777' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Ócsa: lett egy gombom, kéne hozzá egy kabát!

Next Post:

Bankállamosítás: meri vagy nem meri?

86 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. jotunder szerint:
    2011.09.12 11:40

    @tollaszerge: (pl ott valszeg jóval többért bérel lakást az orvos, mint Budapesten). tell me about that :((((

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-276665)
    Loading...
  2. IGAZ MAGYAR szerint:
    2011.09.12 11:45

    @tollaszerge: …csak igazolásul amit írtál:
    ….” hasonlóra eddig Ázsiában és Latin-Amerikában volt példa. Az önkéntes átváltást eddig mindenhol alacsony részvételi arány jellemezte, a kötelezető átváltás pedig rendkívül nagy költségekkel járt. Argentínában a program fiskális költsége a GDP 15%-át érte el 2002-ben.”

    No egy ilyen ügylet után vége lenne az országnak!!! Egy ilyen katasztrófa után még a görögök is mutogatnának ránk mint Európa böszme országára!!!

    Hiv.: [@IGAZ MAGYAR:](#comment-276666)
    Loading...
  3. Giraffa szerint:
    2011.09.12 11:49

    @tollaszerge: Piramist lehet… ja, azok elég tartós valamik. 😀

    Lehet, hogy szerinted ez kommunista megoldás (van benne valami, elismerem), viszont a mai magyar társadalom (igen, a 21. századi!) sajnos nagyon erősen az államtól várja a megoldást minden problémára.
    (árterületen építek házat és elvitte a víz? segítsen az állam! stb.)

    Úgyhogy szerintem ez a zsarolósdi egész egyszerűen a társadalmi többség elvárása. A következmények meg ebben az országban nem nagyon hatnak meg senkit, ha belegondolsz.

    Itt tartunk most. A politika pedig kiszolgálja az igényeket.

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276667)
    Loading...
  4. IGAZ MAGYAR szerint:
    2011.09.12 11:58

    @Giraffa: Az ötlet nem új!!!

    „hasonlóra eddig Ázsiában és Latin-Amerikában volt példa. Az önkéntes átváltást eddig mindenhol alacsony részvételi arány jellemezte, a kötelezető átváltás pedig rendkívül nagy költségekkel járt. Argentínában a program fiskális költsége a GDP 15%-át érte el 2002-ben”.

    …de a következmény sem lehet majd meglepő!!!!!

    Szt . István megalapította !! H… Orbán meg fölszámolta!!!! 15%-os zuhanás sóval behintett pusztává teszi a Gulág akarom írni a Gulyás-szigeteket!!!

    Hiv.: [@IGAZ MAGYAR:](#comment-276668)
    Loading...
  5. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.09.12 11:59

    @Giraffa: Miféle igényeket? Melyik társadalmi csoport kereste meg Orbánékat, hogy szórakozzanak már egy kicsit a devizaárfolyamokkal, és ha már belekezdtek lehetőleg döntsék romba a bankrendszert is? Ezek random ötletelések, nem válaszok bármiféle igényre. Igény egy normális, átgondolt megoldásra lenne, olyat Orbánék láthatólag képtelenek összehozni.

    Ja és kicsit unom már a hivatkozást a társadalmi többségre, eddig minden hülyeségre ez volt az indoklás, akkor is ha utána az állampolgárok többsége szívta a fogát (egykulcsos adó ugye megvan?)

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-276669)
    Loading...
  6. Giraffa szerint:
    2011.09.12 12:02

    @tollaszerge: Nem tudhatod, kik zargatják őket folyamatosan.

    🙂 Egykulcsos adó: maga az egykulcsos adó JÓ. Az a gond – ezzel mossák össze sokan, úgy tűnik Te is – hogy közben az adójóváírást jelentősen csökkentették. AZT később kellett volna csak.

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276670)
    Loading...
  7. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.09.12 12:13

    @Giraffa: Az egykulcsos adóval (flat tax) kapcsolatban elég sok érvet lehet felhozni pro és kontra, de nem lehet hittételként kimondani azt hogy általánosan jó-e vagy nem. Ha te leírod ezt nagybetűkkel, azzal kb annyit demonstrálsz, hogy fogalmad sincs a kérdésről.

    Jó, tudom, valakinek a pártvonalat is nyomni kell, neked meg csak ennyire futja szellemileg, de azt például tudtad hogy az Orbánék által bevezetett „egykulcsos” adó a flat tax előnyei közül a legfontosabbat (átcsoportosítás-invariancia) nem tudja, tehát semmi köze nincs ahhoz amit a szakirodalom egykulcsos adónak hív? Ahhoz ugyanis át kellett volna alakítani az egész adórendszert, nem csak a jövedelemadót. A meglépett változtatásnak ehhez semmi köze nem volt, ez nem igazi egykulcsos adó, ez csak egy mantrává sűrített hülyeség, amit hetedművelt kormányunk csodaként harangozott be, te meg szajkózod itt. Muszáj a cargo cult közgazdaságtan szintjén vitatkozni?

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-276671)
    Loading...
  8. acs63 szerint:
    2011.09.12 12:18

    @tollaszerge: Megelőztél.
    @Giraffa: Elméletileg igaz (lehet), de a kivitelezés…

    Hiv.: [@acs63:](#comment-276672)
    Loading...
  9. jotunder szerint:
    2011.09.12 12:22

    @Giraffa: Az idea az volt, hogy no a fogyasztas, ezert jelentosen no a GDP, es ez a kieso SZJA beveteleket kompenzalja. Ez nem jott be. 2012-ben kell csinalni egy koltsegvetest harom szazalek alatti deficittel.
    Lehetoleg ugy, hogy a megvalositasbol ne keletkezzen extra gebasz. Az, hogy ezt egykulcsos, vagy tizenharom kulcsos adoval csinaljak meg, az teljesen mindegy. Itt ot szazalekos GDP novekedest lengettek be, 2013 kornyekere, es egyelore a GDP novekedes enyhe csokkenese varhato 2012-re. Holott az un. konzervativ joslat is 3 szazalek felett volt. Ez a lenyeg, es nem az, hogy elvileg mi jo, es mi nem. En nem fogok panaszkodni az egykulcsos ado miatt, nekem az nagyon jol jott, de az orszagnak altalaban mar kevesbe.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-276673)
    Loading...
  10. jotunder szerint:
    2011.09.12 12:24

    „A kormány arra törekszik, hogy még idén visszafizesse a 250 milliárd forintos áfát a cégeknek, amelyre az Európai Unió Bíróságának július végi elmarasztaló döntése miatt van szükség. A nemzetgazdasági minisztérium angol nyelvű dokumentumából az is kiderül, hogy a kormány a nyugdíjvagyon terhére fizeti vissza a vállalkozásoknak az összeget. „

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-276674)
    Loading...
  11. Giraffa szerint:
    2011.09.12 12:33

    @tollaszerge: fogalmam van róla, csak nem érdekel az össznépi hatás:

    Mert egyszerűen olyan megoldás nincs, hogy MINDENKI jól járjon.

    Csak itt mindenki annyira tudja a tutit, és tudja, hogy mit kéne máshogy csinálni. Aztán valahogy mégsem úgy és az történik, mint amit megjósoltak. Viszont a szakértők már régen eljátszották a bizalmat errefelé.

    (Lásd még a szakértők/jogvédők által támadott, de hatékonynak bizonyuló törvénymódosítás: 20ezer forint alatt is büntetik a tolvajokat, iskolából igazolatlanul hiányzók száma csökkent, stb.)

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276675)
    Loading...
  12. Giraffa szerint:
    2011.09.12 12:42

    @jotunder: igen. tudom. viszont mindig van olyan szakértő, aki előjön azzal, hogy „ugye megmondtam, hogy ez nem lesz jó!”.

    Tudod, mint a viccben a jós megjósolja, hogy minden vizsgálat nélkül megmondja, hogy fiú, vagy lány fog születni egy párnak. A jóslat eredményét közli is velük: SZÓBAN, hogy „LÁNY lesz”. Ezzel egyidőben a széfjébe tesz dátumozva a szóbeli jóslatával ellentétes jóslatot is leírva. „FIÚ lesz.”

    Ha a pár visszajön reklamálni, hogy nem találta el, akkor felsóhajt, és azt mondja, hogy gondoltam, hogy nem fognak jól emlékezni, mit mondtam, és előveszi a széfből az eltett papírt ahova le van írva, hogy… 🙂

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276676)
    Loading...
  13. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.09.12 12:43

    @Giraffa: Azzal, hogy nyomod itt a gyógyszöveget a szakértőkről és próbálsz témát váltani, nem igazán sikerül leplezni hogy halvány fogalmad sincs a kérdésről. Legalább ráguglizhatnál információmorzsákra, sőt kis erőfeszítéssel könyvet is találnál a flat taxről. Jó, tudom, akkor esetleg rájönnél hogy amit az Orbán-kormány csinált az éppen nem flat tax, mondjuk ehhez olvasni kellene, gondolkozni, meg ilyesmik. Inkább szólj a pártközpontba, hogy küldjenek részletesebb előkészítő anyagokat, mert nagyon ciki lehet belesülni a flat tax témába miután az ember nagybetűkkel leírja hogy JÓ.

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-276677)
    Loading...
  14. Giraffa szerint:
    2011.09.12 12:58

    @tollaszerge: Inkább azon próbálj meg elgondolkozni, hogy mi van, ha nem mindenki pártkatona, akire rávágod, hogy az, mert nem egyezik a tiéddel a véleménye. 🙂 Mert úgy tűnik, nem nekem van velőbe látó képességem és tudásom másokkal kapcsolatban. Kamatoztatnod kéne, komolyan! 🙂

    A tudásom meg olyan, amilyen. Én tudom, hogy kevés ehhez is. 🙂 Viszont én nem hülyézek le senkit. Nem úgy, mint … 😉

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276678)
    Loading...
  15. acs63 szerint:
    2011.09.12 13:13

    @Giraffa: Én is mondanék egy viccet:

    Megkérdezik a rabbit, hogy miért hívják a nudlit nudlinak. A válasz:
    – Ha egyszer úgy néz ki, mint egy nudli, olyan íze van, mint a nudlinak, akkor mi másnak hívhatnánk?

    Nem hülyézett le senki, csak felhívták a figyelmedet arra, hogy hiányosak az ismereteid ebben a témában. Ennek ellenére nem kérdeztél/érdeklődtél/kérdést felvetettél, hanem állítottál, akár a „hivatásosak”.

    Hiv.: [@acs63:](#comment-276679)
    Loading...
  16. Giraffa szerint:
    2011.09.12 13:34

    @acs63: igazad van, nem kérdeztem. Arra is rájöttem, hogy kevés az ismeretem ebben a témában is. 🙂

    Namost az a kérdés, hogy ezzel mit kezdjünk? Engem meg lehet győzni, de attól még nem leszünk előrébb, mint az elején: a devizahitelesek problémájának megoldását miképpen kellene megoldani, ha a jelenlegi javaslat (fix.180/250 Ft-os árfolyam) NEM JÓ?

    Az a baj, hogy minden más megoldás (gazdaság fellendítése, stb.) valahogy sosem jutott el odáig, hogy működjön is…

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276680)
    Loading...
  17. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.09.12 13:50

    @Giraffa: Az árfolyamváltozás miatt keletkezett egy veszteség, amit valakinek le kell nyelnie. Nincs olyan „megoldás”, ami ezt megkerülné. A veszteséget viselheti a hitelfelvevő (kb ez a default, a behajthatóság erejéig), az állam (vagyis a többi adófizető) és a bankok.

    Orbánék hatalomra kerülése előtt valszeg lehetett volna normálisan tárgyalni a bankokkal arról, hogy valamennyit nyeljenek le ők (nekik is jó, ha nem mérgezi tovább évekig a portfoliót), de ez a hajó már elment, Orbánék vadmalac módjára estek neki a kérdésnek, teljesen elmérgesítették a viszonyt és elvesztették a hitelüket. Az állam képtelen sokat átvállalni, de enyhíthetné a károkat (ne kerüljön senki az utcára, bérlakásprogram, szoc. védőháló), mindezidáig ezügyben alig történt valamilyen lépés (Ócsa nem több, mint egy rossz és drága vicc).

    El kell fogadni hogy a helyzet mindenképpen rossz lesz valakinek, és legnagyobb mértékben a devizahiteleseknek lesz az. Aki mást mond, az szimplán hazudik, nincs mindent megoldó „mentőcsomag”, mert nem is lehet, különféle idióta ötletek vannak. Erre te jössz itt azzal, hogy nagy botot veszünk a kezünkbe és jól megfenyegetjük a bankokat. Ezek után komolyan elvárod, hogy ne tartsanak hülyének?

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-276681)
    Loading...
  18. acs63 szerint:
    2011.09.12 13:59

    @Giraffa: Ne csúsztass, Te a „JÓ” kifejezést az egykulcsos adóra alkalmaztad, erre reagáltak!
    Szerintem ezen a blog-on nem akar majd senki meggyőzni semmiről. (Én meg pláne.) Információk vannak, vélemények, néha viták. Néha türelmetlenebb megnyilvánulások – mint tollasé -, ha már sokadszor halljuk a mantrát. (Régebben is büntethető volt a kisebb lopás, csak kategória-váltás történt, lógásból sem lett kevesebb, csak másképp hívják.)
    Annak meg, hogy miért veszélyes ez a javaslat, több helyen is utána nézhetsz. Egy tömbként kezeli a problémát, nem az okokat szünteti meg, hanem elkendőz és másokkal fizetteti meg az árát. Többe fog kerülni az üres leves, mint ha húst ennél! Erősen „cucialista” íze lesz! 🙁

    Hiv.: [@acs63:](#comment-276682)
    Loading...
  19. fuhur szerint:
    2011.09.12 14:27

    A Szeretett vezető mondta:

    „az OTP meg az FHB mögött pedig ott van a magyar állam, effelől ne legyen kétség”

    És ezt így hogy?

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-276683)
    Loading...
  20. Giraffa szerint:
    2011.09.12 14:32

    @tollaszerge: igen, a helyzet mindenképpen rossz lesz valakiknek. Csak ha a jelenleg már 30% körüli hitelfizetésével csúszásban levő (banki pletyka, nyilván nincs rálátásom a valóságtartalmára sajnos), még nem 3 hónap, csak 1-2) hitelesek is csatlakoznak a 3 havinál nagyobb csúszásban levők táborához, akkor mi lesz?

    Mert valószínű, hogy a jelenlegi fixárfolyamos – elég vehemensen, de meggyőztetek, hogy Okoskatörp szintű – megoldást nem a 10% megsegítése érdekében, hanem a 30% megtámogatása miatt találták ki. Megelőzendő az ő bedőlésüket.

    Lehet hülyének nézni nyugodtan. 🙂

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276684)
    Loading...
  21. Giraffa szerint:
    2011.09.12 14:34

    @acs63: igen, valószínűleg „és még sokan mások” fogják megfizetni a kedvezményt. Sajnos – már írtam korábban – a „cucialista” megoldást várja el a mai magyar társadalom.

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276685)
    Loading...
  22. Giraffa szerint:
    2011.09.12 14:39

    @fuhur: Mert az emberek azt szeretik hallani, hogy ezek a cégek (meg még a MOL, stb.) állami tulajdonban vannak. A tények nem nagyon izgatják őket.

    A politika meg azt mondja, amit az emberek hallani szeretnének.

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276686)
    Loading...
  23. maroz szerint:
    2011.09.12 14:40

    @Giraffa: Már elnézést, de mi a lófasz bizonyult hatékonynak egészen konkrétan??? Egyáltalán: honnan veszed, hogy hatékonynak bizonyult? Mert valamelyik beszélőgép azt nyilatkozta???

    Hiv.: [@maroz:](#comment-276687)
    Loading...
  24. maroz szerint:
    2011.09.12 14:42

    @Giraffa: Oké. Akkor írd már le légy szíves egy közepesen bővített mondatban, hogy te mit is értesz „szakértő” alatt. Köszönöm!

    Hiv.: [@maroz:](#comment-276688)
    Loading...
  25. Giraffa szerint:
    2011.09.12 15:15

    @maroz: miért, a te tapasztalatod más a témában? Te is nyilatkoztál erről valahol? Nem? Akkor honnan tudjon róla bárki is? „Beszélőgéppé” kéne neked is válnod, hogy rád is figyeljenek… 🙁

    szakértő = bárki, aki hitelesnek és nagyobb tudásúnak tűnik egy adott témában, mint egy totál laikus. (lásd még mosóporreklámok 🙂 ) Az átlagember honnan tudja, hogy kinek, mit hihet el? Elég összeesküvés-hívőnek tartanak, de azért az kissé meredek, hogy senkinek ne higgyünk el semmit.

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276689)
    Loading...
  26. kiskii szerint:
    2011.09.12 15:19

    @maroz:
    Én szakember vagyok.
    A megoldás egyszerű. Hadat kell üzenni és komoly erőkkel elfoglalni a Bank of England és a Federal Reserve elnevezésű ellenséges államokat.

    Hiv.: [@kiskii:](#comment-276690)
    Loading...
  27. acs63 szerint:
    2011.09.12 15:23

    @Giraffa: Adalék az „iskolakerülés”-hez:

    tengelytores.blog.hu/tags/iskolaker%C3%BCl%C5%91k

    „Kaposvár környékén pedig az előző évhez képest megduplázódott a magántanulók száma.”

    Nofene! 🙂

    Gondolom a háziorvosok is több igazolást állítanak ki mostanság. 😛

    Hiv.: [@acs63:](#comment-276691)
    Loading...
  28. maroz szerint:
    2011.09.12 15:24

    @Giraffa: Mi a faszomért jársz te ide? Olvasod egyáltalán az írásainkat? Vagy neked bőven elég, ha oszthatod az észt, a többi le van szarva?

    A szakértelemhez:

    orulunkvincent.blog.hu/2011/09/11/ocsa_lett_egy_gombom_kene_hozza_egy_kabat

    El ne olvasd, mert még megárt. 🙁

    Hiv.: [@maroz:](#comment-276692)
    Loading...
  29. fuhur szerint:
    2011.09.12 15:26

    @Giraffa: Na jó de ezt nem Kovács Lajos marós mondta a Zöld diófában a harmadik fröccs után, hanem a Magyar (márnem) köztársaság miniszterelnöke. Én meg nem értem, hogy mit akar kezdeni. Felvásárolja az OTP-t? és feltőkésíti? Az adómból vagy a lenyúlt nyugdijjamból? Mert mondjuk akkor most érdemes részvényt venni, mert most olcsó. Esetleg zsebbe ad pénzt a Csányi „nemoligarcha” Sándornak? Mit jelent az, hogy az Állam egy magánbank mögött áll amikor egy olyan intézkedést jelent be, amitől ennek a banknak vesztesége lesz? Mögöttem miért nem állt ott az állam amikor úgy csökkentette az adómat, hogy azzal a nettó bérem is csökkent?

    Mit jelent ez a mondat? Tényleg Ausztriában kell bankszámlát nyitnom?

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-276693)
    Loading...
  30. Giraffa szerint:
    2011.09.12 15:27

    @maroz: Nem osztom az észt, ellenben Ti igen. Nem érthet mindenki olyan szinten mindenhez, ami megfelel kényes ízléseteknek.

    További jó szórakozást, elég belterjes társaság lehettek. 😉

    Hiv.: [@Giraffa:](#comment-276694)
    Loading...
  31. acs63 szerint:
    2011.09.12 15:30

    @Giraffa: Egy kis olvasnivaló:

    http://www.ofi.hu/tudastar/iskolakerulok-avagy

    Biztos, hogy ezekre a meglévő problémákra a helyes választ adták?

    Hiv.: [@acs63:](#comment-276695)
    Loading...
  32. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.09.12 15:44

    @fuhur: Már régen.

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-276696)
    Loading...
  33. HaKohen szerint:
    2011.09.12 17:05

    @Giraffa:

    „(Lásd még a szakértők/jogvédők által támadott, de hatékonynak bizonyuló törvénymódosítás: 20ezer forint alatt is büntetik a tolvajokat, iskolából igazolatlanul hiányzók száma csökkent, stb.)”

    Na végre látom a zalagút végit. Lelki szemeim előtt megjelenik a jövő kiművelt zemberfője, a zúj nemzedék, amely már nem lopik, hanem a szomszéggya nyakába borulva szeretgeti minden fele- és egészbaráttyát, valamint nyílegyenesen tör a hasznosabbnál hasznosabb diplomák irányába, hogy elfoglalhassa az őt megillető állást az egymillió új munkahely egyikén.

    Na és persze, aki az itt kommentelők (inkluzíve Giraffa!) helyébe fog lépni a nem is oly távoli jövőben.

    Na ennyit a szakértőkről.

    Btw ha van kedved a témának legalább a felszínén korcsolyázni (jó az ilyen szeptemberi kánikulában!), akkor légyolybátyám és olvasd el tollaszerge ma 13:50:07-kor ide beírt, meglehetősen tárgyszerű és rendkívül világos kommentjét.

    Ja és én nem is tartozom (amint a háttérszínről is láthatnád) ehhez a szerinted belterjes társasághoz. Tudok én egymagam is belterjes lenni! Na ezt csináld utánam, pupák!

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-276697)
    Loading...
  34. anonymand szerint:
    2011.09.12 23:58

    @fuhur:

    Tisztelt fuhur!

    Nekem úgy rémlik, hogy Jezsov mögött is ott állt Lavrentyij Pavlovics Berija, valami félhomályos pincében….

    Tisztelettel:
    anonymand

    Hiv.: [@anonymand:](#comment-276698)
    Loading...
  35. esernyősEvezős szerint:
    2012.06.15 09:21

    @Robinzon Kurzor: Hehe, éppen most szóltak neki, hogy sorra került ….:-D)
    (érdekes ezeket a posztokat és a hozzászólásokat most visszaolvasni, mert megint csak bebizonyosodik, hogy soha ne mondd, hogy soha! Kuminelvtárs is elnyerte – újból! – méltó jutalmát!)

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-276699)
    Loading...
  36. esernyősEvezős szerint:
    2012.06.15 09:23

    @Kettes: Igazad volt. Megint.
    🙂

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-276700)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a 80 éves óriásbébi (amellett, hogy trécselt egy ó…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @aerduloensamtonight: & @ikarus: . Hát igen.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Mondod ezt annak dacára, hogy?:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel:: "ős esetében" = "ő esetében" @velotanya…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA fidesz kangresszus (sic!) híreit nézve, egész re…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel: Ha a szándék és képesség meglesz, az egy…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "... nem tudom, ez volt már, vagy újat…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "nem tudom, ez volt már, vagy újat mon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@aerduloensamtonight: Nem istentisztelet az a szen…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@velotanya: jobbulást!
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz…
  • velotanya on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Péter 2: Igen, tényleg nem volt benne az er…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sa…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMinden nap esnek ki a csontvázak... vagy: ez most…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSzerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem volt…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEz Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért z…
  • muaddib00 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)https://24.hu/elet-stilus/2026/06/11/hujber-ferenc…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@Podvinecz marsall: Ők. Meg "életúnt tévéproducere…
  • bvr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Telexen van egy újabb cikk, még sokkal brutálisabb…
  • Podvinecz marsall on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést.: @nyulambator: telefonmosók, fodrászok, tanácsad…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@hakohen: Úgy gondolom, nem estem túlzásba, amikor…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Nem szándékos a dolog, hanem ó…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstEgészen perverz önsorsrontásnak látom, hogy a prog…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@ipartelep: Nekem inkább a Galaxis utikalauzból ug…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Vicces dolog ez a Leideni Nyil…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstLeiden Declaration on Artificial Intelligence and…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat fog…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…

Posztrulett

Az amerikai antidemokrácia-exportról (apróságposzt)

A Telegraph egy (állítólagos) kiszivárogtatott dokumentumra hivatkozva írta meg, hogy Trumpék le akarják választani Ausztriát, Olaszországot, Lengyelországot és Magyarországot az Európai Unióról. Anna Kelly szóvivő szerint azonban „fake news”-ról van szó – a hivatalos nemzetbiztonsági stratégián kívül más dokumentum nem létezik. Az anyagban egy új hatalmi rendszer körvonalazódik, amelynek Amerikán kívül Oroszország, Kína, Japán és …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • susyk
  • aerduloensamtonight
  • gornyo
  • Psakreff
  • mecsekijeti
  • Zealander
  • ipartelep
  • incze
  • torzsmokus
  • Mikonu
  • karsairita
  • csunyatáp
  • macskahala
  • janostothmeister
  • ikarus
  • szabol25
  • esztre
  • darnoknew
  • nyulambator
  • Tyto
  • annokkk
  • belecseppen
  • simonandris2
  • Hanyistók
  • tamspatrik
  • onehumanoid
  • kiazmármegint
  • Czifra Zoltán
  • obeszel
  • princeghostly1c74fbc695
  • lmate
  • László Majoros
  • Tehenész
  • jaurin
  • istván orovecz
  • jelbeszed
  • lgombb
  • trbnt
  • naki
  • excombo
  • Bogomil
  • Judit Merényi
  • Podvinecz marsall
  • gladbach67
  • tubarozsa
  • opiniopraesumpta
  • azuccahirmondoja
  • Radnóti Zoltán
  • aromo44
  • mzoltan
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d