Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt) 2025.06.20
  • Nincs magyar egyetem az első ötszázban 2025.06.19
  • Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE) 2025.06.18
  • Szathmáry Eörst támadja a Magyar Nemzet (facepalmposzt) 2025.06.17
  • Újabb átalakítás a kutatóintézethálózatban? 2025.06.17
  • Az oroszlán felébredt 2025.06.13

A legolvasottabb posztok

  • Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)
  • Nincs magyar egyetem az első ötszázban
  • Az oroszlán felébredt
  • Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)
  • Viccországban bejelentenek
  • Szathmáry Eörst támadja a Magyar Nemzet (facepalmposzt)

Bánk bán panasza

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: kiskii

Mikor megalakult az Orbán-kormány, új nagyjaink egy eszmélésnél rövidebb idő alatt elshortoltak a nép zsebéből vagy 400 milliárdot. Aztán visszazsarolták az államkasszába a népség jó 15 évnyi nyugdíjmegtakarítását. Valamint  hoztak egy olyan adótörvényt, amely a kereső lakosság mintegy 70%-ának csökkentette a fizetését. Ezután lecsaptak a korkedvezményes és a rokkantnyugdíjasokra. 

Ezek olyan dolgok, amelyekről azt hittem, közvetlenül rontják az életszínvonalat. Tehát hogy  a lényegtelen kérdésekkel — Alkotmánybíróság kiherélése, visszamenőleges törvénykezés, sajtószabadság kurtítása — mit sem törődő emberek számára közvetlenül érzékelhető, számukra fájdalmas intézkedéseket hozott a kormány. S hogy van ezek között olyan is, amire legalábbis fel kellene hördülnie a kárvallottnak, hogy „ezt azért mégse lehet már!”. 

De a kárvallottak nem hördültek fel. A mostani időközi választás eredményei azt mutatják, hogy Püspökladányban nem sok olyan ember él, aki bukott volna a forint/euró árfolyamon, aki havi 300.000 alatt keresne, vagy rokkantnyugdíjas, magánnyugdíj-pénztári tag, esetleg 50 éves nyugalmazott tűzoltó lenne. De ez valószínűtlen. Mert Püspökladány se nem jobb, se nem rosszabb más településeknél. Olyan igazi átlagos magyar város. Ha pedig a ladányiak úgy érzik, ők nem károsultak, akkor más települések lakosai sem károsodtak, s ha senki nem károsodott, akkor jó felé halad az ország szekere. 

<

p style=”text-align: justify” class=”MsoNormal”>Nincs a teremtésben vesztes, csak én.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16522040-685639316258c' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16522040&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16522040-685639316258c&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16522040-685639316258c' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Korok és Démonok

Next Post:

John Dillinger közleménye

83 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. Szindbad szerint:
    2011.06.08 14:12

    @jotunder: Dehát tudod, a hídon akkor kell átkelni, ha odaértünk. 🙂 Én egyébként úgy tudom, hogy idén ötszázvalamennyi milliárdot szánnak az MNYP-ből költségvetésre. Hogy ez mennyire kőbe vésett szám, azt persze nem tudom.

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-280794)
    Loading...
  2. /tmp szerint:
    2011.06.08 16:42

    @Vitéz Kőbányai Világos: Értem én, ezért mondom, hogy az én elvárásaimmal van a gond, sosem gondoltam volna hogy ilyen kevés embert zavar ha megzsarolják és elveszik a pénzét.

    Az az ország, ahol egy Orbán kétharmadot kap, nyilvánvalóan nem nekem való.

    Dehát nagyon jól leírta kiskii ezt már a posztban, teljesen együttérzek vele.

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280795)
    Loading...
  3. /tmp szerint:
    2011.06.08 16:47

    @a-kis-herceg: Feleségverseny.

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280796)
    Loading...
  4. maroz szerint:
    2011.06.08 18:28

    @kiskii: Vicces, de ha nagyon sok a szegény ember, akkor úgyszintén teljesül, csak ugye ne legyen szomszéd, akivel össze tudjuk mérni magunkat. 🙂

    Valamiért nem hiszem el azt, hogy a tényleg nagyon szegény alsó ötöd okozná a mostani problémáinkat, sőt, inkább azt hiszem, hogy ez a réteg szinte mindig csak arra való, hogy hivatkozzanak rá, hogy a nevükben akármiket csináljanak, vagy ne csináljanak. Ők aktívan olyan kétévszázadonkét egyszer ha megnyilvánulnak, valami kis szervezetlen éhséglázadás, effélék, ami arra jó, hogy az elit picit megrettenjen és hozzon pár óvatos reformot.

    A szegénységtől, aki benne él masszívan az nem tart annyira, egy nagyon szegénynek paradox módon nyugodtabb az álma, régen se volt mit enni, ma sincs és a világ legtermészetesebb dolga, hogy holnap se lesz, so what? A szegénységtől az fél, aki nem annyira szegény.

    Szinte bármerre is nézek a környezetemben egy csomó, a státuszféltésbe belezakkant emberkét látok. Van, akinek lett valami kis vagyonkája, de retteg, mert nincs, vagy nagyon bizonytalan a jövedelme, ami szerinte ehhez a vagyonkához dukálna. Vagy a másik, hogy van neki jövedelme, de esélyét sem látja annak, hogy szert tegyen egy elfogadhatóbb vagyonkára, ami ugye ahhoz a jövedelemszinthez dukálna. És ugye mindegyik okot akar találni, meg akarja magyarázni magának, hogy miért is van neki valós alapja a félelemre. A Jobbik ebben rengeteget tud segíteni ezeknek a státuszféltő emberkéknek, és nem csak a jobbik, hanem bárki, aki meg akarja szerezni ezen csoport támogatását: elmondja nekik, hogy kurvanagy a baj, szopóág jön, hogy attól még Fata Jánosné is megszürkül, de ha őket a hatalomba segítik, akkor majd odabasznak a tudjukkiknek, akik ugye, és ha odabasztak, akkor minden jó lesz.

    A státuszféltést nem lenne szabad alábecsülni, mert ez nem csak egy képzelt, minden alap nélküli félelem, lásd például a devizahiteleseket is.

    Az áfa meg így nem működne, már a 25 százalék is roppant csábító, ha a duplája lenne tán már én is ellopnám. 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-280797)
    Loading...
  5. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.06.08 18:48

    @maroz: Teljesen osztom a véleményedet, a leszakadó alsó középosztály a legjobb bázis a Jobbiknak. Azok az emberek, akik saját véleményük szerint többre hivatottak, csak vhogy nem jött össze, kapnak ehhez kész világmagyarázatot amiben ezért más a hibás. Ezzel nagyon nehéz versenyezni bármilyen racionális magyarázatnak.

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-280798)
    Loading...
  6. Minor.Dragon szerint:
    2011.06.09 01:13

    @Jack Potata: Te leléptél. Most pedig „számon kéred” azokat, akik itt maradtak, hogy nem tesznek semmit. Ha feladtad, akkor csak úgy csinálsz, mint Attila/Atilla – visszafelé lődözöl. Mi azért maradunk, mert szeretjük Churchill mondását: Never give up.

    Amit évekig gittegyletnek csúfoltak, és azt kérdezték, „mit ad nekem”, kiléptek belőle, most azt kérdezik: de hát miért nem csinálja ezt meg azt az a szervezet. Miközben nem fizetnek még csak tagdíjat se, nemhogy némi aktivitást mutatnának.

    Szóval kedves Jack, mit tettél Te, mielőtt bárkitől megkérdezed, hogy miért nem tesz valamit?

    Hiv.: [@Minor.Dragon:](#comment-280799)
    Loading...
  7. /tmp szerint:
    2011.06.09 02:26

    @Minor.Dragon:
    1. Nemtom megfigyelted-e, de többes szám első személyben beszél.
    2. Az, hogy igaza van-e teljesen független attól, hogy ő maga mit tett. Nyugodj le, képzeld azt, hogy mondjuk megpróbált egy pártot alapítani, aláírásokat gyűjteni, mittudomén, és olvasd újra. Na, most igaza van?

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280800)
    Loading...
  8. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.06.09 08:46

    @/tmp:
    2. Akkor most vitassuk meg a pártjának alapelveit, és szervezési módszereit, és aztán eldöntjük, hogy igaza van-e?
    Jah, hogy nincs is párt?
    Merhogy lelépett?
    Ok, akkor vissza egy hozzászólást, és kezdjük újra!
    Ami nincs, azt nem lehet megvitatni.

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-280801)
    Loading...
  9. /tmp szerint:
    2011.06.09 12:22

    @Vitéz Kőbányai Világos: Azt próbáltam elmondani, hogy attól, hogy ő hol van, mit tett és mit nem, attól még lehet igaz az amit ír és talán arra kellene reagálni, a többi észrevétel érdektelen.

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280802)
    Loading...
  10. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.06.09 13:06

    @/tmp: Már ne is haragudk, de ő egyszerűen számonkért. Ráadásul olyasmit, amit ő is megtehetett volna, de ehelyett még a többi jelenlévőnél is könnyebb utat választott. Itt még is mi lenne a kritériuma annak, hogy „igaza” legyen?

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-280803)
    Loading...
  11. /tmp szerint:
    2011.06.09 13:49

    @Vitéz Kőbányai Világos: Az egy nagyon jó, kicsit indulatos egyúttal önostorozó hozzászólás. Nem besértődni kéne hanem elgondolkodni rajta.

    Arra meg hogy valaki „még a többi jelenlévőnél is könnyebb utat választott” vagy esetleg nehezebbet, annak a megítélésere én például nem venném a bátorságot.

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280804)
    Loading...
  12. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.06.09 14:16

    @/tmp: Most teljesen hideg fejjel: elképzelhető, hogy akármelyikőtöknek nem volt reális lehetősége itthon maradni? Ergó az elmenés vs. itthonmaradás egy reális választás volt, és ti nyilván nem puszta önsorsrontásból távoztatok, ergó könnyebbnek tűnt elmenni.
    Na most ebből a pozicíóból fikkantani azokra, akiknek a választása – legalábbis számotokra – mindenképpen a nehezebbiknek tűnt (vagy esetleg nem is választhattak) enyhén szólva is visszás.

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-280805)
    Loading...
  13. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.06.09 14:24

    @Vitéz Kőbányai Világos: A revealed preference érveléssel természetesen egyetértek, de attól hogy ő nem (annyira) érintett, még lehet legitim véleménye a kérdésben. Legfeljebb nem meggyőző, hogy másokat arra biztat amit ő úgyse fog megcsinálni, de hát ez már az ő baja.

    Én alapvetően igyekszem óvakodni attól, hogy valakit elkezdjek meggyőzni hogy csináljon valamit, ha nekem fontos, megcsinálom én. Valszeg ezért szoktam oly gyakran én kitakarítani a kávéőrleményt a tanszéki kávégépből 🙂

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-280806)
    Loading...
  14. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.06.09 14:35

    @tollaszerge: A dologban az a vicces, hogy igazából nem mondja meg, hogy egyáltalán mit kéne csinálni (arról lehetne vitatkozni), mindösszesen annyit állít, hogy amit mi csinálunk az nem jó, nem elégséges. Itt kb. véget ér a közgazdaságilag értelmezhető vita, hiszen a vitán belül eleve nincs lehetőség preferált viselkedésmódot találni. Max egy filozófikus konklúziót lehet összehozni, amely viszont a vitapartnerre nézve mindenképp dehonesztáló.
    hu.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-280807)
    Loading...
  15. /tmp szerint:
    2011.06.09 14:37

    @Vitéz Kőbányai Világos: Azért nem értem a felhorgadásod, mert hát ezt ő is pontosan megmondta:
    „Nem teljesen korrekt, amit most írok, mert én per pillanat kétezer kilométerről ugatok, de: mit fogtok ti tenni? Mit fogunk mi tenni? Nem a püspökladányiak, nem _mások_. Te, én, mi.”

    A maradás / menés téma meg azért ennél sokkal bonyolultabb. Én például nem azért jöttem ki, mert dúl az orbánizmus otthon (mondjuk akkor még nem is dúlt) nehogy már azt higgye bárki is, hogy politikai menekült vagyok, egyszerűen kaptam egy jó ajánlatot, amit leginkább kalandvágyból elfogadtam, én jól éltem otthon is, sokan nem is értették, miért jövünk el (mondjuk előtte is legalább annyit éltünk külföldön, mint otthon, de úgy igazából, komolyan 2008-ban költöztünk el)

    De kétségtelenül szempont volt az, amit már fentebb írtam, hogy úgy érzem, az értékrendem nem kompatibilis a társadalom kilencven százalékával.

    „ti nyilván nem puszta önsorsrontásból távoztatok, ergó könnyebbnek tűnt elmenni.”
    Lásd fent, egyébként meg gondolom te sem puszta önsorsrontásból maradsz, ergo könnyebbnek tűnik maradni. Vagy van valami hiba az érvelésben?

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280808)
    Loading...
  16. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.06.09 14:43

    @Vitéz Kőbányai Világos: Szerintem tényleg érdekes kérdés, hogy miért nem ütközött semmi ellenállásba a fülkeforradalom, erről érdemes lenne beszélni. Viszont nem azzal a felütéssel, hogy a Magyarországon maradtakon számonkérjük miért nem mentek el gerillának.

    Megértés jó, számonkérés nem jó. Vigyázni kell hogy az egyik ne menjen át a másikba. Jack Potata erre nem ügyelt, átment pörgésbe, ezzel elrontotta ezt a szálat. De attól engem még továbbra is nagyon érdekel a fenti kérdés.

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-280809)
    Loading...
  17. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.06.09 14:44

    @/tmp: Valóban nem puszta önsorsrontásból maradok, egyszerűen nem szeretek külföldön lakni. Ha menekülni kell, majd menekülök (de csak akkor). Mindamellet nem köpködök álltalában a lelépőkre, sőt megértem, ha valaki nem ragaszkodik az anyanyelvéhez úgy, mint én, akkor nyilván könnyebb választás (én minimum annyira inkompatibilis vagyok).
    Az általad idézett rész ott bicsaklik meg, hogy „Te, én, mi.”. Úgy tesz, mintha része lenne, pedig nem az. Már. És ő döntött így. Ezek után teljesen valid módon meg lehet kérdezni, hogy mi (itthon maradok) mit forralunk, sőt, tanácsokat is elfogadunk. De 2000 kilóméterről max szolidárisnak lehet lenni, résznek nem. A

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-280810)
    Loading...
  18. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.06.09 14:49

    @tollaszerge: Valóban. Javaslom mentesítő poszt indítását 😀

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-280811)
    Loading...
  19. Minor.Dragon szerint:
    2011.06.09 14:51

    @/tmp: 🙂 Visszaolvastam az egészet. Látom te is leléptél. Most akkor hogyan is képzeled el a „na, mit is kellene csinálnunk”-ot? 🙂
    Felőled és Potato felöl sincs miért izgatnom magam. Izgat engem más, aki itthon maradt, van egy több számmal nagyobb cipője, dús, bongyor haja, ami kétoldalt kibuggyan a kalapja alól, s mindemellé szép piros orra.

    Hiv.: [@Minor.Dragon:](#comment-280812)
    Loading...
  20. /tmp szerint:
    2011.06.09 15:40

    @tollaszerge: Engem az ijesztett meg legjobban, ahogy gyakorlatilag nulla ellenállással lement az mnyp-k lenyúlása. Mert azért ez egy más dolog, mint kimenni tüntetni a sajtószabadságért, a sajtószabadság az szép és fontos, de úgy konkrétan, húsbavágóan nem érint senkit, legalábbis rövidtávon.

    Az mnyp-től meg mindenki megkapta a számlakivonatát, látta, hogy mennyit vesznek el tőle. Ez volt a rendszerváltás óta a legaljasabb húzás, és látszólag alig néhányunkat zavarta, még az én optimista számításom szerint sem lehettek többen tíz százaléknál akik legalább arra hajlandóak voltak, hogy elmenjenek és nyilatkozzanak a maradásról.

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280813)
    Loading...
  21. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.06.09 15:44

    @/tmp: Bár a probléma nyilván nem ilyen egyszerű, de a saját merítésem alapján két eset van:
    – Szeretjük a központi hatalmat
    – Féljük a központi hatalmat

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-280814)
    Loading...
  22. acs63 szerint:
    2011.06.09 16:21

    @/tmp: Az a tíz százalék több, mint amire számítottam. Valószínűleg a jelenlegi vezetés is meglepődött. Előzetesen 5-7% körül saccoltam volna.

    Hiv.: [@acs63:](#comment-280815)
    Loading...
  23. /tmp szerint:
    2011.06.09 16:30

    Lehet, hogy az utóbbi hatását alábecsülöm, teljesen meg tudom érteni hogy egy közalkalmazott nem akar vitézkedni, akkor sem ha tudja (reméli), hogy ezek hamarosan lelépnek a szinről. Azt is értem, hogy ilyesfajta „ellenálláshoz” nem árt, ha az ember anyagilag független és vannak tartalékai.

    De a hárommillióból csak százezer ilyen akadt?

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280816)
    Loading...
  24. /tmp szerint:
    2011.06.09 16:33

    @acs63: Három az, nem tíz, csak én eleve kétharmadukat nem számoltam bele, mert vagy tényleg nem éri meg neki maradni (nincs jelentős megtakarítása, mittudoménmért) vagy mert fülkeforradalmár, vagy mert nem is érti hogy miről van szó. A maradék egymillión gondolkozom.

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-280817)
    Loading...
  25. maroz szerint:
    2011.06.09 16:36

    @tollaszerge: Érdemes lenne azon elmerengeni, hogy csinál-e, csinált-e az elmúlt egy évben bármi olyasmit ez a kormány, amit ne csinálna meg ebben az országban nap mint nap kismillió egyik ember a másikkal. Azért nincs itt komolyabb feldemhedés, mert úgy nagyvonalakban egybevág a kormány modus operandija az uralkodó attitűdökkel.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-280818)
    Loading...
  26. acs63 szerint:
    2011.06.09 17:29

    @/tmp: Ja, ezek szerint 10%-ról feltételezted a gondolkodást! Az még nagyon is jó arány! 🙂

    Hiv.: [@acs63:](#comment-280819)
    Loading...
  27. Minor.Dragon szerint:
    2011.06.09 18:29

    @tollaszerge: Az MNYP-vel kapcsolatban: sokaknak valóban mínuszos lett a számlájuk, rövidebb, kb. 5-8 éves tagság után. Akiknek meg jobb volt a hozamuk, azoknak meg a főnökük tartotta esetleg számon, hogy visszalép-e. És aki már volt éhes, az tudja, hogy a kis darab kenyér is jobb, mint annak a hűlt helye.
    Csepegtetik a reálhozamról szóló információkat is. Nem véletlenül. Hogy ne tudja senki _konkrétan_ mi ellen felemelni a szavát. Még maguk a pénztárak is olyan információkat mondanak, hogy a reálhozam 5-25%-át fizetik ki. Most ezek alapján hogy ragadjon kapát-kaszát valaki? Érti valaki, hogy miért nem a 100-at? Mitől függ, hogy hányat?
    A másik a 16%. Sok fiatal, de nem csak fiatal munkavállalót meglepetésként ért az, hogy csökkent a fizetése. A bérkommandó után se érik el a kommandózás előtti béreik szintjét. Mikor egyetlen állásra – ruhatáros – 300 jelentkező van, akkor-, akkor köszönthetjük a Horthy korszakot.
    A fortélyos félelem.

    Hiv.: [@Minor.Dragon:](#comment-280820)
    Loading...
  28. Minor.Dragon szerint:
    2011.06.09 18:30

    @Vitéz Kőbányai Világos: Köszönöm, hogy egy csomó dolgot megválaszoltál helyettem, talán jobban, mint én tettem volna 🙂

    Hiv.: [@Minor.Dragon:](#comment-280821)
    Loading...
  29. Szindbad szerint:
    2011.06.09 22:51

    @jotunder: Nos, nem úgy tűnik, hogy bármiféle fundamentális gond lenne, a hiánycél tartható, a GDP növekedése négy éve nem látott mértékű. Fellegi okos módon eladja Ferihegyet, míg okos módon megvette a MOL-t. A Szél Kálmán terv szükséges mértékben puhul, és a kettős beszéd is működni látszik. Ráadásul Schmidt Pál példamutató módon tesz az államadósság ellen. A rendőrök tortkán lenyomják a lenyomni valót. Alföldi a Nemzeti élén még mindig, Vona hónapok óta nem kap levegőt. Az MSZP szakadni, tisztulni látszik. A külker mérlegünk szerencsésen asszimetrikus. A kormány érdekérvényesítési erővel bír, és erőt mutat.

    Vannak súlyos megoldandó problémák, viszont politikailag pillanatnyilag stabilnak tekinthető a környezet, ami nagyon nagy pozitívum.

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-280822)
    Loading...
  30. jotunder szerint:
    2011.06.09 23:15

    @Szindbad: Nem hiszem.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-280823)
    Loading...
  31. Szindbad szerint:
    2011.06.09 23:17

    @jotunder: :))

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-280824)
    Loading...
  32. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.06.10 08:36

    @Szindbad: „GDP növekedése négy éve nem látott mértékű”

    Recesszió után ez általában így szokott lenni 🙂

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-280825)
    Loading...
  33. jotunder szerint:
    2011.06.10 12:14

    @tollaszerge: en azt hiszem Szindbad bejegyzeseben voltak bizonyos ironikus elemek. a Schmitt Pallal kapcsolatos mondat is erre utal.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-280826)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Keepdreaming on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Hiv.: @jotunder: Nekem továbbra is az a meggyőződé…
  • Keepdreaming on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Remélem Magyarországot pár hónapon belül, még az i…
  • labrys on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)( @jotunder: de őszintén remélem, hogy a kimittett…
  • labrys on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)Elnézést, az ún. valós élet következtében csak mos…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Hát a japán kardkovács-techológiá…
  • labrys on Az oroszlán felébredt@vattablz:: elnézést, hogy belebeszélek, de tudomá…
  • vattablz on Az oroszlán felébredtHú, órákig tudnálak kérdezni az acélokról, de még…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Off. Sajnos nem tudom, hogy ez em…
  • vattablz on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)A tehetség belemanőverezte magát egy megnyerhetetl…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00: Bocs, lemaradt a komment. Szóval semmi…
  • ijontichy on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)@tamspatrik: : A helyzet ennél rosszabb :-( . Lehe…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00:
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@KennyOMG: Jó pihenést!
  • KennyOMG on Az oroszlán felébredt@vattablz: A kerdes nem az, hogy en elolvasom-e, m…
  • ijontichy on Nincs magyar egyetem az első ötszázban@Bogomil: : With a little help s̶z̶o̶v̶j̶e̶t̶ oros…
  • tamspatrik on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Ha nem lehetséges Pride, azaz büszkeség, akkor van…
  • muaddib00 on Az oroszlán felébredt@vattablz: Nem mondom, hogy KennyOMG kommenttárs e…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@KennyOMG: El is szoktad olvasni, amit írsz? Azt í…
  • KennyOMG on Az oroszlán felébredt@vattablz: Latod, mar megint olyat probalsz a szam…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@KennyOMG: Nem nyitok új vitát. Csak megjegyzem, h…
  • Bogomil on Nincs magyar egyetem az első ötszázban@nyulambator: Minek vesződjenek magyar rangsorral,…
  • nudniq on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)@apokalipszistmost: De Dzsungária NEM a dzsungária…
  • KennyOMG on Az oroszlán felébredt@vattablz: Az ervelesed nagyjabol arra korlatozodi…
  • jotunder on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)@halatlangazember: Magyarország a csatlakozási sze…
  • val on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Két kérdés: . 1. "A transznemű emberek nemváltozta…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@ipartelep: Nem tévedtem, ebben otthon vagy. Ha jó…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00: Mindig sejtettem, hogy te a mérsékelt…
  • halatlangazember on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Teljesen elméleti kérdés, a címhez kapcsolódik, a…
  • nyulambator on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)https://ataszjelenti.444.hu/2025/06/20/egy-igazgat…
  • nyulambator on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Mocskos hipokrita fasiszta banda. Pedofilok randal…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @Grrr: Arra, hogy a sivatagi arabok hogyan t…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Offtocsik . Igen a "damaszkuszi"…
  • Grrr on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Amúgy a szigorú, bűntudatra nevelő vallásos oktatá…
  • Grrr on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Alaptörvény XVI (1) "Minden gyermeknek joga van a…
  • apokalipszistmost on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)tegyük hozzá, hogy kevés híján, csak közben a Főnö…
  • Grrr on Az oroszlán felébredt@ipartelep: Szép összefoglaló! :) Számomra is izga…
  • Bogomil on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Még a magyar alaptörvény (és gyülekezési törvény)…
  • muaddib00 on Az oroszlán felébredt@vattablz: És mégis miért ne lenne őszinte? Kim és…
  • darnoknew on Az oroszlán felébredt@ipartelep: "korai arab" Igen, ezek az arabok már…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@ipartelep: Ez igen! Képzelem, mi mindent tudnál m…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00: Megpróbáltam végigolvasni Észak-Korea…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@KennyOMG: Ahogy fönneb voltam bátor javasolni, mi…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólÍrtam egy hosszabbat az AI Hírek FB-csoportba, lás…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Utolsó majd jövő ilyenkor lesz. Jelenl…
  • hakohen on Az oroszlán felébredt. @ipartelep: . "hátha". Respect! .
  • aerduloensamtonight on Nincs magyar egyetem az első ötszázbanGondolom a legnagyobb gond a Kelet Európai egyetem…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtÉn most egy kicsit távolabbra tekintek az időben.…
  • Podvinecz marsall on Szathmáry Eörst támadja a Magyar Nemzet (facepalmposzt)@Vidor Ferike: Kishantos méltó ékköve a rendszerne…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @nyulambator: De akkor most mi az utolsó áll…
  • KennyOMG on Az oroszlán felébredt@nyulambator: Elnezest, ha ez viccesnek jott at, e…

Posztrulett

És a pápa: Robert Francis Prevost

XIV Leó néven. Matematika szakot végzett a Villanova Egyetemen.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • csunyatáp
  • Hector Kapitány
  • LibaLeontin
  • dynamicist
  • Grrr
  • Haász Endre
  • gearforbooks
  • ijenanyelvtan
  • Judit Merényi
  • val
  • apokalipszistmost
  • Mikonu
  • Gaboxhrr
  • Gabor
  • princeghostly1c74fbc695
  • Tehenész
  • jotunder
  • hakohen
  • cleantone2
  • Virág et.
  • anna007dor
  • jelbeszed
  • Tiborné Tóth
  • excombo
  • muaddib00
  • Psakreff
  • szabol25
  • ervsebeszet
  • Morp65
  • kisvince
  • wolff
  • annokkk
  • Mister Gumpy
  • rovidec398e17c6
  • Bogomil
  • nyulambator
  • ganjagym
  • susyk
  • thegaben86
  • j.alfred prufrock II
  • simonandris2
  • kalzol
  • esztre
  • kisa
  • Keepdreaming
  • janostothmeister
  • barki
  • nerangass
  • Galway
  • KennyOMG
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d