Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt) 2026.04.22
  • Ruff Bálint miniszter lesz!!!! 2026.04.22
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt) 2026.04.22
  • Tudomány forradalom idején 2026.04.20
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi) 2026.04.19
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?) 2026.04.19

A legolvasottabb posztok

  • Tudomány forradalom idején
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?)

Bayer, Csurka, Lovas, Schmidtmari vs észak-ír bohócok

2025.07.24 by jotunder

Az egyáltalán nemantiszemita, ó dehogy, dehogy, magyar rezsim kitiltotta Liam Óg Ó hAnnaidh-t és két társát Magyarországról. hAnnaidh-nak elég hülye neve van, normális embereket Bogyoszlay Pötöndnek neveznek. Ő brit fesztiválokon szokta éltetni a keményvonalas ír republikanizmust, nyilván nem teljesen ingyen. A Kneecap egy menő üzleti vállalkozás, arról énekelnek, hogy Kemi (ő a yoruba származású brit konzervatív vezető) milyen szívességet tehetne neki, miközben Maggie (Thatcher) fekszik a dobozában, ya wally. Az ír állami rádió is kitiltotta az albumukat, talán mert valamit megértettek abból, amit összehőbörögtek.

Ó Óg hAnnaidh nem csak hülyenevű, de és mintegy ráadásul nem szereti ősatyáim földjét, hanem helyette fel akarja szabadítani Gázát. Erre nyilván komoly esélye is van egy üveg Tullamore Dew után. Állítólag begandzsázva Hezbollah zászlót is lobogtatott, ezt tagadja, majd pont ért egy szót is ebből az egészből. Per analogiam, Derry, 1972. január harminc, az ezeknek az embereknek kurva nagy bazmeg, pont mint nekem Megadjáék gyilkolászása a Városmajorban. Nem annnyira bonyolult ez. Ők arra ugranak, én a Petschauer Attila megkínzatását férfias szivatásnak nevező rezsimhörcsög MAK-ra, mindenki ugrik valamire, elég sok embernek ütközött randán a családja a történelemmel. Az enyém biztos, az övék talán.

2023. október nyolcadikán a kora délutáni órákban majdnem bajba kerültem, mert kissé rosszul toleráltam egy Hamasz-párti papíros kiplakatírozását, aztán rászoktam arra, hogy brit idiótáknak mindig magyarul mondom el a különvéleményem. Nem hiszem, hogy jól kijönnék hAnnaidh-dal.

PLSZ, hogy mit vartyog össze néhány észak-ír rapper, amikor a miniszterelnök főtanácsadója, Schmidt Mária a zsidó származása miatt mocskolhatta Kornai Jánost, akinek akkor se érne a bokájáig, ha trambulinról ugrálgatna.

Csurkának mindig igaza van – mondták ma is fideszes körökben, a legmagasabbakban is, és nem, nem volt igaza, a ükszüleimnek eszük ágában nem volt maceszbe sütni a Solymosi Eszter vérét.

Bayer Bubu több harminckét részes cikksorozatban vizsgálta a magyar zsidó” kapcsolatrendszert”, és valamiért mindig az jött ki neki, hogy Mohácstól Trianonig, minden szart a felmenőimnek köszönhet az ország.

Lovas István, aki iránt Orbán miniszterelnök úr férfiszerelemnek is beillő rajongást mutatott, napi szinten elkövetett Izrael-gyalázással kereste a kenyerét. És róla sajtódíjat neveztek el, Szentesi Zöldi Koppány is megkapta meg, a Pilhál-család és a minden mögött zsidó impexeseket látó Mező Gábor.

Bogár Laci bátyánk II. Ramszesz problémái mögött is képes volt a fajtácskám látni, és mindenféle felügyelőbizottságokba ültették. és persze faszomtudja milyen díjas lett Takaró Mihály, az imrekertészezés apukája. A teljes fideszértelmiség (höhö) volt transzban a gyönyörtől amikor a zsidógyűlölő baromarc Budaházy kijött a sittről.

Én értem, hogy most a melegek a zsidók, meg az ukránok, de attól még mi zsidók is zsidók maradunk, és általában nem vagyunk hülyék, bár Gali nagymamám szerint azért ha mégis, akkor meglehetősen, és ő gyakorlatilag nem is érintkezett másokkal csak unsereinerekkel. Ja, Schiffer „nincs rendszerváltó hangulat az országban” Bandikám, te haverkodsz ezekkel az ázesz pónemekkel, nem mi.

Vannak, akik a hipokrata kurvaanyátok kifejezést is megengednék maguknak egy ilyen helyzetben, de egy eltartott kisujj volt a jelem az oviban, úgyhogy csak itt bent gondolok valamit a fejemben.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532484-69e8ae814a878' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532484&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532484-69e8ae814a878&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532484-69e8ae814a878' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

William T.F. Shakespeare : III. Richárd avagy amit akartok másfeledik felvonás (részlet)

Next Post:

Orbán Viktor esete a mesterséges intelligenciával és a tehetséggel

42 Commments

  1. nyulambator szerint:
    2025.07.24 15:56

    Annyit tennék hozzá, hogy az észak-ír fiúk történetesen ír nyelven adják elő a hőbörgéseiket, amit Magyarországon kevesebben értenek, mint akár a hébert, szóval hacsak nem oldják meg a rovásírásos feliratozást a koncerten, a kutya se értené, hogy épp Izraelt szidalmazzák vagy a szemforgató hipokrita klerikálisokat.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347075)
    Loading...
  2. Bogomil szerint:
    2025.07.24 16:06

    Gyűlöletkeltő és rasszista megnyilvánulások miatt a NER vezéreit is úgy en bloc ki lehetne tiltani, ha ránézünk az ukrán ügyben kifejtett propagandájukra…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-347076)
    Loading...
  3. valamár szerint:
    2025.07.24 16:08

    Cancel culture 2.

    Hiv.: [@valamár:](#comment-347077)
    Loading...
  4. steinerzsiga szerint:
    2025.07.24 16:18

    Nem akarok senkit megbántani, de azt gondolom, hogy ennek a rapbandának a tevékenysége kb. a lepkefing jelentőségével bír ahhoz képest, ami most a napokban Gázában történik. Nem kívánnám megnyitni azt a vitát, hogy egy pogromra arányos-e, morális-e genocídiummal válaszolni, ezt mindenki döntse el maga, ahogy azt is, hogy 200-300 túsz szabadon engedése érdekében arányos-e 100 ezer civilt megölni (mert ha a romok alatt heverőket is összeszámoljuk, tuti meglesz a 100 ezer) – nekem ezekre van egy intuitív válaszom, de úgy érzékelem, hogy sok általam rendkívül tisztelt embernek teljesen más az intuitív válasza. Szóval maradnék a tényeknél: most Gázában man-made famine van, csecsemők halnak éhen, Ruanda, Srebrenica, hogy egyebet ne mondjak, zajlik a szemünk előtt, engem ez jobban megmozgat érzelmileg, mint ezek az ír kölykök.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-347078)
    Loading...
  5. susyk szerint:
    2025.07.24 16:54

    A hipokrita jelző tulajdonképpen hízelgés, mert feltételezi, hogy van valamiféle tartalom, amit meg tudnának tagadni.

    Hiv.: [@susyk:](#comment-347079)
    Loading...
  6. KennyOMG szerint:
    2025.07.24 18:17

    @steinerzsiga: En rendszeresen megkerdezgettem, hogy meg mindig ugy gondoljuk-e, aranyos es szukseges. Egy ido mulva mar valaszok sem jottek. Ha egy idiota eszakir rappergyerek kell ahhoz, hogy errol esetleg beszeljunk, akkor legyen.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-347080)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2025.07.24 18:49

    @steinerzsiga: erre van egy topik, és ragaszkodnék ahhoz, hogy itt ne tárgyalja senki a háborút. itt a magyarországi antiszemitizmusról van szó, és nehezményezném, ha a magyar zsidóságot bárki összekötné azzal, ami gázában történik. ok?

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-347081)
    Loading...
  8. Késes Szent Alia szerint:
    2025.07.24 20:54

    Ez az esemény produkál amúgy vicces dolgokat is, mert a Kneecap ellen tiltakozó petíció aláírói között – Spiró, Röhrig Géza és hasonló nevek után – szerényen meghúzódva ott sorakozik… (dobpergés) „Takaró Mihály író, tanár (József Attila díj, Széchenyi díj, lovagkereszt)”.

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenbUudP89qj6sr_G7QAtD0Os5jGzRnL_nv2Bo96-tySoyxJQ/viewform

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-347085)
    Loading...
  9. vattablz szerint:
    2025.07.24 21:16

    Minden rendben. Deutsch Tamás visszautasította az antiszemitizmust. A rádióban hallottam.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-347086)
    Loading...
  10. steinerzsiga szerint:
    2025.07.24 22:10

    @jotunder: Ja értem, oké. Nekem csak a Kneecapről jutott eszembe Gáza. De értem, hogy a poszt nem erről szól. Ha gondolod, törölheted is a hozzászólásomat.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-347087)
    Loading...
  11. aerduloensamtonight szerint:
    2025.07.25 08:16

    @steinerzsiga:
    Amit ön tényekként kinyilatkoztat, az mind, kivétel nélkül, hazugság és pali propaganda… Én sem fogok erről vitát nyitni… Ennyike

    Hiv.: [@aerduloensamtonight:](#comment-347094)
    Loading...
  12. annokkk szerint:
    2025.07.25 10:16

    Ahogy itt elnézem a Pride betiltásos, Sziget fesztiválos meg Azariahos, Majkás szájkaratét, Orbán úgy látszik, kulturális síkra tenné át a választási küzdelmet.
    Nem kedvező neki a mávos, kórházas, iskolás, oroszbarátos és elmúlt tizenöt éves témák címlapon hagyása.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347097)
    Loading...
  13. Virág et. szerint:
    2025.07.25 12:11

    A Kneecap, ha már terroristatámogatásról beszélünk, akkor egy terrorszervezetet valóban és eléggé nyíltan támogat: de az nem a hezbollah vagy a hamasz, hanem az IRA. Senkinek nem volt ezekkel semmi baja, amíg csak az IRA-t szeretgették. Óriási itt a képmutatás, ahogy a szerző is írja.
    Annyit tennék még hozzá: szerintem is bunkóság hezbollah zászlóval ugrálni egy színpadon, de bunkónak lenni joga van mindenkinek egy szabad világban. Amíg ez a véleménye megmarad a vélemény szintjént és nem lép tovább mondjuk pénzügyi adománygyűjtésbe az említett szervezetnek, addig ezzel dolga az állmnak nincs, nem kéne, hogy legyen.

    Azok, akik ma örömködnek, hogy visszaértünk a három T korába a művészetpolitika terén, azok az elsők, akik otthon, amikor nincs kamera a közelükben, azonnal és teli szájjal mocskoszsidóznak. Én nem ismerek egyetlen egy olyan fideszest se, szavazót, tűz közeli embert, akárkit, aki legalább ne szalonzsidózna. De ha betévedünk bármilyen ilyen közösségi médiás, kevésbé moderált közösségbe, ott is ezzel fogunk találkozni. Vicces, amikor ezek antiszemitázzák Bernie Sanderst vagy a zsidó amerikai diákokat. Vagy épp a Kneecapet.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-347099)
    Loading...
  14. KennyOMG szerint:
    2025.07.25 12:21

    @Virág et.: Bede irt egy tldr-t az „anti-antiszemitakrol” ket honapja. Alapmunek kellene lennie, de valami vegtelen bolcsessegtol vezetve a 44 paywall moge rakta.
    .
    https://444.hu/tldr/2025/05/28/az-anti-antiszemitizmus-mccarthysta-orulete

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-347100)
    Loading...
  15. Virág et. szerint:
    2025.07.25 12:40

    @KennyOMG: Egy időben előfizettem a 4-re, de amióta lelőtték a kommentelés lehetőségét inkább köszönöm, de nem.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-347101)
    Loading...
  16. marysolotravez szerint:
    2025.07.25 13:16

    Off topic, csak Virág et hozzászólásáról jutott eszembe, a fizetős online újságok tartalmainak elérése. Voltam én már szegény fiatal, aki nem tudott megvenni minden lapot, amit szeretett volna elolvasni, csak narancsot járatott, a többit pedig a könyvtárban olvasta el. Most külföldön, rokkantnyugdījból élőként sok minden zárva marad előttem. Értem én, hogy az előfizetés mit jelent, de ha az és.hu meg tudja csinálni, hogy minden cikk előtt megnézeti velem a reklámjait, talán másoknak is menne valamilyen konstrukció.
    On
    Tényleg, kitiltanak valami hülyegyerekeket? Egy magán rendezvényről? A sziget nem egy állami rádió. Mert posványoson az ilyesmit mélyen elitélik. A kis Csurka hívő ilyen olyan fiúk, akik még soha senkit nem akartak taknyán vérén. Ki vagy mi a tökömet akarnak még az eljövendő kilenc hónapban be ki meg el stb tiltani? A bajuszváltó kis humorzsákok.

    Hiv.: [@marysolotravez:](#comment-347103)
    Loading...
  17. nyulambator szerint:
    2025.07.25 15:10

    @marysolotravez: Nem a rendezvényről tiltották ki őket, hanem az országból.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347106)
    Loading...
  18. labrys szerint:
    2025.07.25 15:23

    @KennyOMG:: nem kell ezt túlragozni. Kultúrember nem zsidózik (cigányozik, románozik, arabozik, niggerezik stb., stb., stb.) – a többieknek meg tilos.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-347107)
    Loading...
  19. nyulambator szerint:
    2025.07.25 15:53

    @Virág et.: Azt, hogy valami terrorszervezet, vagy forradalmár hazafi mozgalom, az eredmény és az utókor dönti el.
    Lehet a történelmet úgy is nézni, hogy ’56-ban Budapesten terroristák szövetkeztek a törvényes, alkotmányos rendszer megdöntésére. Szintúgy ’88 decemberében, Romániában.
    Távol álljon tőlem az IRA módszereinek mosdatása, de vegyük észre, hogy egy megszállt ország felszabadítása volt a céljuk. Szóval az, ha valaki az IRA-t nem elsősorban mint terrorszervezetként látja, az nálam belefér a véleményszabadságba. Lehet vele egyetérteni, vagy vitatni.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347108)
    Loading...
  20. annokkk szerint:
    2025.07.25 16:15

    @nyulambator: Minden ország megszállt. Elég kevés helyen van olyan anarchia, hogy ne kelljen felszabadítani valakinek. Viszont hogy mit, vagy kit robbant fel ezért, az elég nagy különbséget tesz terrorszervezet és felszabadítók között. A terrorszervezetek templomokat, békésen fesztiválozó, vagy utazó civileket, a felszabadítók pedig katonai konvojokat, laktanyákat és börtönöket robbantgatnak. A cél csak mesebeszéd. A célpont a lényeg.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347113)
    Loading...
  21. nyulambator szerint:
    2025.07.25 16:30

    @annokkk:
    Hát akkor lehet megítélni hogy az IRA melyik kategória.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347114)
    Loading...
  22. ikarus szerint:
    2025.07.25 17:10

    @annokkk:
    A te definíciód szerint akkor az oroszok terroristák, vagy felszabadítók Ukrajnában?
    Írod: „a felszabadítók pedig katonai konvojokat, laktanyákat és börtönöket robbantgatnak.”

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-347115)
    Loading...
  23. Grrr szerint:
    2025.07.25 17:36

    Közhely nyilván, de általában semmilyen igazán érdekes társadalmi-politikai jelenségre nem lehet pontos definíciókat adni, a kategorizálás nem működik nem csak helytől és időtől függetlenül, de magától a szemlélőtől, az általa használt nyelvtől függetlenül, átfogó érvénnyel. Ebben az esetben sem. A jog próbálkozik néha ilyesmivel, mert szükség van rá. De nem hihetjük azt, hogy ezek a jelzők ténylegesen létező és jól elhatárolható kategóriákat jelölnek.
    Abban talán nincs vita, hogy az IRA követett el bűnöket. Én úgy gondolom, hogy a működésének finanszírozásához kifejezetten szüksége is volt teljesen hagyományos jellegű bűncselekményekre, egyes időkben meg kifejezetten ez volt a lényeg. Meg a mafia-szerű megfélemlítés.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-347117)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2025.07.25 18:50

    @nyulambator: Ez három az egyhez arány, ha pontos. Főleg a katonaság, de azért röpültek a civilek is.
    @ikarus: Az oroszok városokat semmisítettek meg. Úgyhogy az terror. De ezek szerint lényeges a sorrend is. Ha előbb a civilek halnak halomra, és aztán jön a fegyveresekkel a tűzpárbaj, akkor ugye terrorista. Ha meg előbb megtámadja a haderőt és aztán belehal a fél város a harcokba, akkor az meg felszabadítás. Ahogy az oroszok Budapesten. Vagy hogy is van ez …

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347118)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2025.07.25 18:55

    @Grrr: És akkor mit mondjunk a Németországi választások előtt történő terrorcselekményekre, amik azóta nemigen akadnak ? Választási bűncselekmény ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347119)
    Loading...
  26. Grrr szerint:
    2025.07.25 19:20

    Nincsenek skatulyák, azok csak társadalmi konstrukciók 🙂

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-347120)
    Loading...
  27. naki szerint:
    2025.07.25 19:31

    Az IRA és a baszk ETA elsosorban ,kifejezetten katonai célpontokat támadott, illetve rendőrséget, bírókat, akik lesittelték a tagokat, ilyesmiket.

    Nem szivjoságbol, hanem mert a végrehajtók is ugyanott éltek, szükségük volt a társadalom támogatására. Ezért tartózkodtak a vérfurdoktol, iskolabuszok felrobbantásátol, és rendszerint előre bejelentették, hogy valami történni fog. Voltak rosszkor rossz helyen levök, de viszonylag nem túl sok. Ezekről néha világsláger el is született, kifejezve az írek egyet nem értését is, pl. a Cranberriesen keresztül a Zombie c. számmal.

    De szerintem nem szerencsés ugyanazt a „terrorista” kifejezést használni rájuk és mondjuk az al-Kaida vagy az Iszlám Állam tömeggyilkosaira (és spanyol conquistadorokra), úgy általában a vallási fundamentalizmus által hajtott hohérokra, akik a halottak számát kívánják maximálni, az egyéb céljaik még fiktivnek sem nevezhetnek.

    A Fatah és a Hezbollah valószínűleg a kettő között van/volt, pláne hogy az európaitol gyökeresen eltérő társadalmi és kulturális háttérrol van szó. De itt is túl egyszerűsítés lenne egyszerűen terroristázni öket.

    Hiv.: [@naki:](#comment-347122)
    Loading...
  28. kiazmármegint szerint:
    2025.07.25 21:56

    @naki: Ezzel nagy vonalakban egyetertek, de kivetelek voltak, peldaul a Hipercor bevasarlokozpontban elkovetett merenylet. https://en.wikipedia.org/wiki/Hipercor_bombing .

    De ezzel egyutt, nekem naivan magamtol is ez jutott eszembe a 2004-es madridi metromerenyletek utan. Az elso orakban voltak, akik az ETA-ra gyanakodtak, de en ugy gondoltam, hogy ezt az ETA egyszeruen nem teheti meg, abbol az okbol, amit te irsz.
    https://en.wikipedia.org/wiki/2004_Madrid_train_bombings

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-347123)
    Loading...
  29. kiazmármegint szerint:
    2025.07.25 23:07

    @Grrr: Ezt az ETA is igy csinalta. Ha egy vallalkozo nem fizette a “forradalmi adot”, akkor elofordult, hogy kinyirtak. https://en.wikipedia.org/wiki/Revolutionary_tax

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-347124)
    Loading...
  30. nyulambator szerint:
    2025.07.26 00:13

    Azt hiszem senki nem gondolja, hogy az IRA valójában egy jótékony katolikus nőegylet volt, csak néha túl keményre sütötték a piskótát. Mindazonáltal, egy északírnak(nek?) én sose rónám fel, ha nem látja az IRA-ban a patás ördögöt magát. Nem éltem ott, nem érzem az ő trianonjukat, és elfogadhatónak gondolom, ha valaki azt gondolja, hogy az IRA alapvetően az egységes Írországért küzdött, ha nem is feltétlen azokkal az eszközökkel, amiket egy magamfajta nemannyirabátor választana. (A nyulam bátor, de még mennyire).
    Szóval az alapkérdésre visszatérve, szerintem a szólásszabadságot messzemenően sérti, ha a magyar kormányzat az izraeli kormányzattal szembeni kiállása, vagy akár az IRA pártisága miatt kitilt valakit az országból. Ha a Sziget visszamondta volna a meghívásukat, az más lenne. Senkinek nem kötelessége meghívni, elfogadni, vendégül látni valakit, akivel végletesen nem ért egyet. De a kormányzatok lesznek szivesek a lehető legtágasabban értelmezett szólásszabadságot tiszteletben tartani.
    My 2 cents.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347125)
    Loading...
  31. annokkk szerint:
    2025.07.26 04:28

    @nyulambator:Nekem nem elfogadható, ha egy földalatti szervezet gyilkosságokkal küzd valami országegyesítésért, vagy világmegváltásért. Ha a többség békésen él két külön országban, akkor az egész csak egypár gyilkos passziója. Akárhány országban lehetnek nemzeti kisebbségek, ez még nem ok a gyilkosságra egyeseknek. Ettől még nem lesznek se hősök, se nemzetegyesítők. Csak szervezett bűnözők, vagy magányos őrültek, vagy a kettő együtt. Főleg, ha még tömegesen gyilkolnak civileket, és túszokat szednek, kalózkodnak és kereskednek az elrablottakkal. Az ilyesmi nem politika, hanem köztörvényes szervezett bűnözés. Hogy egy országban nem pont felcsúti jachtozni akaró családok vannak hatalmon, az még nem egy tragédia. Ha addig daraboljuk az országokat, amíg mindenhol egy nemzet és annak szülöttei lesznek hatalmon, még a szomszéd utcáig sem érne az államhatár.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347127)
    Loading...
  32. naki szerint:
    2025.07.26 06:06

    Hiv.: @annokkk:: ők azt hiszem, úgy tekintenek magukra, mint a II. világháború alatt az ellenállás tagjai, vagy a partizánok (csak már nem az életükkel játszanak).
    És véleményedtől függetlenül sem lehet összemosni őket a vallási fanatikusokkal. A vonatkozó magyar és mondjuk orosz törvények pedig különösen cinikusan használják a „terrorista” kifejezést.
    Végül: Írországban létezik a Sinn Féin, ami közönségesen egy földalatti szervezet föld feletti, sőtmitöbb parlamenti ága, komoly, a katolikus egyházzal, illetve a U2-val összevethető támogatottsággal.

    Hiv.: [@naki:](#comment-347128)
    Loading...
  33. annokkk szerint:
    2025.07.26 09:21

    @naki: A vallási fanatikusokkal összemosás könnyen adja magát, akár ebből a hozzászólásodból is. A Hamásznak is van parlamenti ága, földalatti mozgalma és vallási jellege, egyházi támogatása, ahogy Írországban mondod.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347129)
    Loading...
  34. nyulambator szerint:
    2025.07.26 12:48

    Persze Írországban is van vallási alap, lévén az írek túlnyomórészt katolikusok, a britek meg leginkább protestánsok. A Sinn Féin abból a szempontból is érdekes, hogy ez egy olyan politikai párt, ami mind a köztársaságban, mind északon működik; amúgy a köztársaságban a harmadik legnagyobb erő. míg északon a legnagyobb frakcióval rendelkezik. Sőt a brit parlamentben is vannak képviselőik, akik következetesen elnyerik a parlamenti helyeket, aztán pedig távollétükkel jelzik, hogy nem ismerik el a brit fennhatóságot, nem hajlandóak felesküdni a királyra.
    @annokkk: Ne feledd el, hogy az IRA már nem működik, a Sinn Féin pedig kizárólag politikai eszközökkel él. Szóval a Kneecap IRA támogatása analóg azzal, mint ha egy magyar nem tekinti terroristának az ’56-ban Pesten géppisztollyal meg molotov koktéllal randalírozó gyilkosokat. (( Az analógia arra való, hogy sántítson ))
    Én pacifista vagyok, de vannak türelmetlenebb emberek, akik ha kifogynak a békés eszközökből, akkor elkezdenek benzint tölteni a sörösüvegbe és sóváran nézegetik az utcai világítás tartóoszlopait..

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347132)
    Loading...
  35. naki szerint:
    2025.07.26 13:37

    Az IRA-t szerintem egyáltalán nem támogatta a katolikus egyház, ha létezik egyáltalán ez a kategória. Lehet, hogy egy-egy pap vagy világi prédikácioban kiállt mellettük, esetleg ennél tovább is ment, de az egyház, mint szervezet majdnem biztos hogy nem lépett fel támogatólag.

    A Hamász esetében biztos, hogy bonyolultabb a helyzet, mert megy csak az izraelita vallású elleni gyűlölet, de az iszlámon belüli siita-szunnita ellentét is játszhat.

    Hiv.: [@naki:](#comment-347133)
    Loading...
  36. annokkk szerint:
    2025.07.26 13:57

    @nyulambator: Ja, ma a Manson családdal kezdtem a napot a pappá felszentelt gyilkosukról szóló hír miatt. Meg a Helter skelter elmélettel. Kissé megragadott a gondolat, hogy úgy akartak uralomra törni, hogy boszorkányos bűntényekkel kirobbantanak egy feketék elleni társadalmi vitát, amiben a rasszista fehérek és az antirasszista fehérek kiirtják egymást, hogy átadják helyüket a feketéknek, akik mint vezetett háziállatok, majd a terrorista család szolgálatába szegődnek, és Mansonék így jutnak Amerika csúcsára, hogy uralkodhassanak. Analógia hegyek a mai helyzettel. Mintha most is a rasszista és antirasszista fehérek összeugrasztása zajlana, csak nagyobb volumenben. Nem pont az írekre gondolok. Rájuk pont nem.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347134)
    Loading...
  37. aldasnalkeres szerint:
    2025.07.26 19:16

    A lányom (fesztiválozó korban van, a Szigetre is jár) szerint a döntést azért kell üdvözölni, mert az ilyen zenekarok közönsége elviselhetetlen erőszakos betépett huligán mélytahókból áll, és nem akarjuk hogy ezek nagy tömegben megjelenjenek a Szigeten.

    Hiv.: [@aldasnalkeres:](#comment-347139)
    Loading...
  38. muaddib00 szerint:
    2025.07.27 11:39

    @annokkk:
    „…Mintha most is a rasszista és antirasszista fehérek összeugrasztása zajlana, csak nagyobb volumenben…”
    Azért ez egy elég fura mondat. Ki akarja őket összeugrasztani és miért?

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-347148)
    Loading...
  39. steinerzsiga szerint:
    2025.07.27 23:32

    @naki: Abszolút így van. Az IRA egy teljesen szekuláris, konkrétan marxista ideológiát követett, a hitük szerint antikolonialista harcot folytattak a brit gyarmatosítók ellen. (Nem mellesleg ezért is van, hogy az ír közvélemény sokkal paleszintpártibb, mint a magyar – ők a saját tapasztalatukból kiindulva az izraeli-palesztin konfliktust egy antikolonialista küzdelemnek látják. Ugyanez a történelmi tapasztalat magyarázza, hogy az ANC vezette dél-afrikai kormányzat is masszívan palesztinpárti)

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-347153)
    Loading...
  40. nyulambator szerint:
    2025.07.28 00:25

    @steinerzsiga: És a dolog szépsége, hogy az írek paleszintpártisága egyáltalán nem antiszemita indíttatású.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347154)
    Loading...
  41. K Zoltan szerint:
    2025.07.28 09:52

    Ezek ilyenek: azért két év alatt kétszer is beengedték a volt iráni elnököt, Mahmúd Ahmadinezsádot az nka-ra, de ahogy ov mondta „Magyarország világos szabályokat követ az antiszemitizmus elleni fellépésben, …”

    Hiv.: [@K Zoltan:](#comment-347155)
    Loading...
  42. annokkk szerint:
    2025.07.28 13:23

    @muaddib00: Az látszik, hogy az euroatlanti országok az utóbbi időkben minden más elvet félretéve váltak szét idegeneket befogadó és idegenellenes tömegekre, és pártokra. A folyamatot pedig megrendelt terrorcselekmények és propagandák erősítik, és hát erősödik magától is, ahol hagyják. Persze feldobhatnék néhány nevet, hogy kiknek a komolyabb pénzmozgásai segítik elő, de ez csak a jéghegy csúcsa. Igazából nem tudható. De az azért látszik, hogy vannak ilyen törekvések, és halad is az osztódás és szembenállás. Meg már van két háborúnk is. Úgyhogy lehet oldalt választani. A világ többi része meg röhög a markába. Na mindegy. Ez csak egy érzés, hogy a Manson család eszméje dógozik. Ne legyen igazam.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-347157)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@nyulambator: Nézem, de nem látom, hogy mit szeret…
  • nyulambator on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@annokkk: Itt megnézheted https://www.youtube.com/…
  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Mit ünneplünk Ruff Bálintban ? Van valami, ami vár…
  • hakohen on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt). Én még tanultam az átkosban (de régen vót!) marx…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: Az alt-right az előjogaiért harcol. Nem az…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: Az alt-right is az "elnyomás" ellen harc…
  • Bogomil on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Nagyon gyanús... Ez az ember már Bajnaival, Botkáv…
  • Fuxos on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Véleményem szerint, eddig rendben vannak a miniszt…
  • mzoltan on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Ez azért elég erős jelzés arra, hogy a felelősségr…
  • Keepdreaming on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Az komoly!!! És gratula!! :)) Ez talán nagyobb gur…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: A woke lényegileg az elnyomás ellen kel fe…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: A woke ugyanaz a minőség mint az alt-rig…
  • hakohen on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt). @nyulambator: . "új senkik" - erről eszembe jut…
  • jotunder on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@nyulambator: nézd, én csak azokat nevezem meg, ak…
  • nyulambator on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Mindenesetre most a következő egy-két hónapban óva…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: De nagyon tudod. A woke oldalak lényegi ré…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Egyrészt.....az alt-right (ahogy a woke is) nem tű…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: én úgy tudom, hogy volt egy levél és egy…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején"Úgy tudjuk, Kovács Melinda, a Magyar Agrár- és Él…
  • ijontichy on Tudomány forradalom idején"Quando nessuno ha la colpa, tutti hanno la colpa"…
  • Virág et. on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Meg is fog történni. Részben már el is kezdődött,…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@jotunder:: nem, a főigazgatók nem álltak ki. Sőt,…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: a helyzet az, hogy kiálltak. és nem csak…
  • DarthVader on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Azokban az időkben a fregattok szépen s…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjhttps://24.hu/belfold/2026/04/22/kozlony-sulyok-ta…
  • nyulambator on Tudomány forradalom idején@jotunder: Én nem is értem. A címoldalon magyar ny…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@Bogomil:: Végülis olyan karakánul nyilatkoztak a…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@Bogomil: a hun-ren honlapja olyan, mintha a titan…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.A Debil legutóbbi hete.
  • Bogomil on Tudomány forradalom idejénA HVG a szöveget az egyik intézet Facebook-oldán t…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Megbocsass, erre teljesen adekvat valasz…
  • Bogomil on Tudomány forradalom idején@jack_of_all_trades: Ráadásul engedély nélkül...;-…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Értem. Ő noname, viszont én nem vagy…
  • gq8vtm on Tudomány forradalom idejénHiv.: @excombo: A legtöbb helyen bértábla sincs…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@ipartelep: Ez ilyen fideszes becsípődés megint, m…
  • ipartelep on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjMegint van egy kis rossz érzésem. Az nagyszerű, ho…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ki ne hagyjuk Pottyondy Edinát, mert…
  • jack_of_all_trades on Tudomány forradalom idejénA HUN-REN vezetői most tettek egy első blikkre ará…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: A noname kommentelődnek nem tudom címezn…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Ezt ugyan miért nekem címezted? .
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Igen, valóban. És mire mentek ve…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Ahogy a tekintélyelvűek a szabad országo…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: A 24.hu és a Népszava, Pop Mert és s…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjSzerintem Magyar Péternek baromi jót tenne, minden…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Ja, és most találtam egy noname kommentet (semmi…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: & @jotunder: & @ijontichy: . A…
  • annokkk on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@Dingle Berry: Ja, igen. A megtagadott.
  • Dingle Berry on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@annokkk: Csák Máté illegitim gyermeke?
  • ijontichy on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: , @annokkk: : Kár ezért a jó magyaros sz…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Pankotai Lilit akkor utálták ki egy cisz…

Posztrulett

Orbán kormányzó interjúja

Skrabski Fruzsina: Nagyon jól néz ki ma Orbán kormányzó, milyen vékony, és nagyon szép hangja van. De miért kínai? Komornyiknő: Méltóságos asszony, ez a tokiói táncdalfesztivál. Átkapcsolom. Skrabski Fruzsina: Aha. Nem értem… Miért nem énekel már, pedig olyan szép hangja van, ma jó magyarnak lenni, nem? Komornyiknő: Nagyon jó, méltóságos asszony. Szerkesztőkém Özséb: Galantinos piperedélutánt …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • janszemwordpress
  • Morp65
  • Czifra Zoltán
  • Tehenész
  • ra0213
  • tulajdonkppen
  • aerduloensamtonight
  • annokkk
  • micike mici
  • j.alfred prufrock II
  • Judit Merényi
  • hakohen
  • dpeter
  • esztre
  • istván orovecz
  • torzsmokus
  • kiazmármegint
  • DarthVader
  • gornyo
  • kisa
  • Fuxos
  • ijenanyelvtan
  • mzoltan
  • Bogomil
  • SMFB
  • rovidec398e17c6
  • onehumanoid
  • Gaboxhrr
  • Hanyistók
  • nyulambator
  • dynamicist
  • susyk
  • muaddib00
  • jelbeszed
  • LibaLeontin
  • szabol25
  • macskahala
  • labrys
  • Keepdreaming
  • gq8vtm
  • elolhatuldoktor
  • KennyOMG
  • karsairita
  • incze
  • Psakreff
  • ervsebeszet
  • Hector Kapitány
  • vattablz
  • aromo44
  • csunyatáp
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d