Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Orbán végre őszinte volt 2025.07.11
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán végre őszinte volt
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!

BBC interjú Orbán Viktorral

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

<

p style=”text-align: justify”> Az alábbiakban a BBC* engedélyével részleteket közlünk az Orbán Viktorral készített tegnapi interjúból.


 

John McDonald: Miniszterelnök úr, Önt azzal vádolják, hogy minden pozícióba a jobboldal megbízható embereit helyezi. 

Orbán Viktor:  Ez teljesen abszurd. Tudja, hogy a külügyminiszterem 1989-ben lépett be a Magyar Szocialista Munkáspártba? Mondtam neki, Janikám ott a helyed, a Pártban, a szocializmust építő öntudatos munkásosztály, a termelőszövetkezeti parasztság és a szövetséges értelmiség UTJÁN. Én aki, Landler Jenő bácsival, meg a drága Zalka Mátéval szoktam krikettezni a Külső Ferencvárosban, én ne tartanám magam baloldalinak?

John McDonald:  Nem liberálisnak?

Orbán Viktor: De liberálisnak, ahogy mondja. Esténként John Rawls: Theory of Justice-át szoktam felolvasni a lányomnak. Reggelente Dworkin államelméletét dúdolgatom a kocsiban. Én aki, petícióval tiltakoztam, mert a maszkulin énem megpróbálta elnyomni a feminint, mi másnak lehetnék nevezhető, mint liberálisnak? Teljes mértékben elköteleztem kormányom a szabad piac, a szabad szex és az angyalgomba legalizációja mellett. 

John McDonald: Tehát Ön nem támogatja az Occupy Wall Street mozgalmat?

Orbán Viktor: Dehogynem támogatom. Elegünk van a virtuális pénz uralmából. Mi be fogjuk tiltani a pénzjegykiadó automatákat Magyarországon, sőt a villamosjegy automatákat is. Egyáltalán, szükségünk van nekünk pénzre? Becsületes dolog Ön szerint, ha kétkezi munkások, a földeken naphosszat robotoló parasztemberek jussa pár koszos papírdarab? 

John McDonald: Ön tehát támadni fogja a bankokat?

Orbán Viktor: Megismételné a kérdést?

John McDonald: Ön, ebben a nehéz pénzügyi helyzetben, támadni fogja a bankokat?

Orbán Viktor: Én a bankok mellett állok, amúgy tudja, hogy Szent István fiatal korában tőzsdei alkusz volt Rómában? A magyar ember számára a bank olyan, mint a mangalicakolbász vagy a töltött túzok.  A bankok nemcsak a gazdaság, de a jégsaláta és az akvarellfestészet motorja is. Bankok nélkül lehetne jégkorong, szerkesztő úr? Na, ugye.

John McDonald: És az IMF?

Orbán Viktor: Mi már az első pillanatoktól a leghatározottabban kijelentettük, hogy vannak elvi kérdések, amelyekben nem engedhetünk. Az IMF-fel kapcsolatos álláspontunk kőbe van vésve. Mi nem engedhetjük meg magunknak, hogy az ország szuverenitása…

John McDonald: Jól értem, hogy ebben a nehéz pénzügyi helyzetben…

Orbán Viktor: Abszolúte jól érti, mi nem engedhetjük meg magunknak, hogy az ország szuverenitása kárt szenvedjen azok miatt, akik a tulipántos réteken viruló IMF-et galádul támadják, akik a sokat szenvedett magyar nép és a testvéri nemzetközi pénzügyi alapok örök és megbonthatatlan barátságára emelnék mocskos kezüket. 

John McDonald: Önök támogatják Csurka István kinevezését abba az izébe, valahová?

Orbán Viktor: Vannak kérdések, amelyek nem tartoznak a kormányra. Tarlós úr tőlünk teljesen függetlenül hozta a döntését, én abba nem szólhatok bele. Én szinte semmibe sem szólok bele, a mobiltelefont sem tudom kezelni — látja, most is beleejtettem a szilvadzsembe. Gondolja, hogy én csak úgy rátelefonálgatok a főpolgármester úrra, hogy „Idefigyelj te kis pöcs, Szamóca most hívott, hogy a Szikora szarakodott vele, kussolsz te barom, és bakker most azonnal nevezd ki Dörnert meg a Csurkát, különben letépem a tökeid, még mindig kussolsz, és az egyes metrónak is búcsút inthetsz, nemcsak a négyesnek, mondd melyik szót nem érted abból, hogy kussolsz, te barom?? „

John McDonald: Neh, pé, he?

Orbán Viktor: Éppen ezt mondom, hogy vannak helyzetek, amikor egy európai értelemben vett demokrata kiveszi a telefont a szilvadzsemből, és figyelmeztet arra, hogy: Főpolgármester úr, vannak határok, amelyeket európai értelemben vett főpolgármester nem léphet át, mert az Unión kívül nemcsak élet nincs, de a sör is meleg. Nekünk Konrad Adenauer és Claudia Schiffer konzervatív-szabadelvű illetve szabadelvű-konzervatív örököseiként szilárdan ki kell állnunk az európai értelemben vett európai értelem mellett.

John McDonald: Matolcsy György.

Orbán Viktor: Neh?

John McDonald: Pé…

Orbán Viktor: Én mindig mondtam, hogy ezt a bohócot ki kell rúgni a kormányból, mert összeadni sem tud, és a szeme sem áll jól, mármint nem valamiféle politikailag inkorrekt értelmezésben, szerkesztő úr. Én is csak egy vagyok a sokmillió, nehéz pénzügyi helyzetben élő magyar ember közül, hát ki vagyok én, hogy csak úgy, tehetetlen vagyok, nekem szerkesztő úr, ahogy drága unokahúgom, Karsay Dorottya mondta volt, nem tetszik a rendszer.


 

*Botswana Brewery Corporation

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521639-68786955662fb' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521639&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521639-68786955662fb&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521639-68786955662fb' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A forint negatív rekordjához

Next Post:

Miniszterelnökcsere a megoldás a forintválságra

49 Commments

  1. ámbátor szerint:
    2011.11.15 13:17

    Hát ez az.
    Hogy neh pé he.
    De még milyen neh.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-268348)
    Loading...
  2. Lófasz esti fényben szerint:
    2011.11.15 14:00

    ilyen lenne, ha dajcstomi es orban osszeolvadna

    Hiv.: [@Lófasz esti fényben:](#comment-268349)
    Loading...
  3. aronsatie szerint:
    2011.11.15 14:29

    Én csak azt szeretném tudni, hogy ez a McDonald a young vagy az old? Mert ez eléggé íájíájó lett.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-268350)
    Loading...
  4. szerénységem szerint:
    2011.11.15 14:31

    Az a baj, hogy viccelünk, viccelünk, csak és tényleg soha nem röhögtem ennyit, még Torgyán idején sem, mint mostanában, 🙂
    de nézzük az Economits valódi interjúját:

    Orbán Viktor kijelentette: a kormány a jelenlegi 56 százalékról az amerikai gazdaságra jellemző 75 százalékra szeretné emelni a foglalkoztatottsági rátát.
    A kormányfő szerint az 1989-es változások egyik „mellékterméke” a globalizáció volt, amely egyedülálló versenyesélyt kínált a szegény országoknak. „Azok a kevésbé fejlett országok, amelyek 20 éve mögöttünk voltak, most versenyképesebbek, mint mi (…) ezek a felzárkózó országok viszont nem demokráciák” – idézi a lap a miniszterelnököt.

    Következtetés: a demokráciák nem versenyképesek, tehát nekünk sem kell demokráciát építgetni, és akkor majd lesz esélyünk…

    Hát a lófaszt.

    Hiv.: [@szerénységem:](#comment-268351)
    Loading...
  5. maroz szerint:
    2011.11.15 14:48

    @szerénységem: De hát mondta azt Orbán, hogy a fejlettségben óhajtana hozzájuk felzárkózni? Számomra teljesen egyértelmű, hogy a zárkózás a nemdemokráciasághoz folyik. Ebben viszont tényleg jelentős eredményeket értek el, ezt azért el kell imserni.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-268352)
    Loading...
  6. HaKohen szerint:
    2011.11.15 15:19

    „Konrad Adenauer és Claudia Schiffer konzervatív-szabadelvű illetve szabadelvű-konzervatív örököseiként…”

    Helyesen: Konrad Adenauer és Schiffer András…

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-268353)
    Loading...
  7. Pelso.. szerint:
    2011.11.15 15:20

    @maroz: Ismét összezavarodtam (esetleg nem én?), Amerika nem a hanyatló, válságban s kulturális mocsokban fetrengő Nyugat része?:)
    Persze, OV szerint mi kizárólag a foglalkoztatási mutatókat adoptáljuk onnan, egyéb semmit…

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-268354)
    Loading...
  8. Malachi szerint:
    2011.11.15 15:32

    möh, pöh, hümm.

    NER!

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-268355)
    Loading...
  9. Dr. simonmondja. szerint:
    2011.11.15 15:43

    @szerénységem:

    Én féltem szegény Viktorunkat.
    Ha így halad, még meghasonlik.
    Esetleg eljut oda, hogy …….’45 felszabadulás volt …..a szabadverseny alól.
    Vagy oda, hogy nem is a szabadságot akarja kiharcolni, hanem a bilincset meg a korbácsot szereti…

    … Üss meg, üss meg, üss meg…

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-268356)
    Loading...
  10. aronsatie szerint:
    2011.11.15 15:43

    Megfejtettem. A neh, pé, he valójában klingon csatakiáltás és John McDonald eredeti neve Korg, son of Moog.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-268357)
    Loading...
  11. sajtohuba szerint:
    2011.11.15 16:02

    Kis segítség a Nemzet Futballokosának:

    IMF-hitelt kap Afganisztán, 6-8 százalékkal nőhet a GDP

    hvg.hu/gazdasag/20111115_afganisztan_imf_hitel#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2011_11_15

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-268358)
    Loading...
  12. jotunder szerint:
    2011.11.15 16:35

    @sajtohuba: Afganisztan GDP-je 500 dollar per fo, hogy ugy mondjam van terepe a novekedesnek….

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-268359)
    Loading...
  13. sajtohuba szerint:
    2011.11.15 16:43

    @jotunder: Az is egy dolog. Én azt jeleztem, hogy egy IMF hitel nem ördögtől való dolog és lehetnek pozitív gazdasági (és politikai) hozadékai.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-268360)
    Loading...
  14. kamerasmobil szerint:
    2011.11.15 16:58

    Az IMF hitellel szerintem az most a baj hogy ha tenyleg segit (amire minden esely megvan) akkor az borzaszto arcvesztes Orbannak.
    Masfel evig folyamatosan romlott az orszag helyzete egy elmebeteg gazdasagpolitika miatt amit azzal indokoltak hogy az IMF ordogtol valo es ezert kell elkerulni. Ha most kiderul egyertelmuen hogy ez ordas hazugsag volt akkor attol meg jobban beszakad a nepszeruseguk.

    De ha megy tovabb az orszag a rossz uton akkor meg azert romlik a nepszeruseg. „Klasszikus no-win situation”.
    Nem veletlen hogy csak tehetetlen vergodes es a helyzet tagadasa az amire kepesek…

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-268361)
    Loading...
  15. jotunder szerint:
    2011.11.15 17:11

    @kamerasmobil: Orban nem komplett idiota. O a kovetkezot mondja.

    1. policy Piacon veszunk fel hitelt + azt csinalunk amit akarunk.

    2. policy IMF hitelt veszunk + azt csinalunk amit az IMF meg el tud fogadni.

    1. jobb nekunk mint 2. Konkretan azt mondja, hogy jobban jarunk. Masok meg azt mondjak, hogy nem jarunk jobban.

    Van egy jol lathato kotvenylejarati rezsim, van egy koltsegvetes, van egy banki tartalek, es vannak az uj kotvenykiadasok. Ennek a folyamatnak ugy kell alakulnia, hogy

    1. ne lehessen egy aranylag kozeli pillanatban egy pont, amikor Magyarorszag nem tud fizetni.

    2. ne lehessen kozeptavon egy pillanat, amikor velelmezhetoen Magyarorszag nem tud fizetni.

    az 1-et eleg jol ki lehet mutatni, de a jelenlegi 1 ara az, hogy 2 tulsagosan nagy valoszinuseggel nem teljesul. az IMF olyasmit kerhetne, ami 1-et es 2-t egyszerre teljesiti, es Orban nepszerusege megzuhan.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-268362)
    Loading...
  16. jotunder szerint:
    2011.11.15 17:19

    a facebook oldalunkon valaki kozolte, hogy ez az interju nem is valosagos. elkepeszto :)))))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-268363)
    Loading...
  17. maroz szerint:
    2011.11.15 17:33

    @jotunder: Egy világ omlott össze bennem.

    Na, de sebaj, van egy valóságos interjú a Heti Válaszban, amiből kaphatunk egy aprócska képet arról, hogy hogyan is néz ki egy független döntéshozó:

    „Néha közösen járunk operába, színházba Orbán Viktorral és feleségével. Néhány hete is színházba hívtak minket. Az 1840-es években játszódó politikai darabot, a Tisztújítást néztük meg az Új Színházban. Utána vacsora közben megbeszéltük a dolgot.”

    hetivalasz.hu/itthon/szabad-a-rablas-18165/?oldal=1

    Néha közös céget gründolnak Martonyival, néha kinevezem ezzé-azzá, például tudták-e, hogy ő leszek a következő jegybankelnök, de ha független döntéshozót akarnak látni, akkor nézzenek Járaira. Aki még nála is függetlenebb, az ambulánsan már nem is kezelhető.

    (Miért pont a Tisztújítást nézték meg és miért pont az Új Színházban? :))

    Hiv.: [@maroz:](#comment-268364)
    Loading...
  18. maroz szerint:
    2011.11.15 17:36

    @Pelso..: Ő Park Chung-hee generálishoz akar felzárkózni, már ugye ami a nemdemokrataságot illeti. 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-268365)
    Loading...
  19. Malachi szerint:
    2011.11.15 17:55

    itt az igazi neh.

    „Az eva-ügyhöz hasonlóan újabb kormány-frakció ellentét rajzolódott ki a köznevelési törvény miatt, miután Pósán László az oktatási bizottság fideszes alelnöke pénteken felvetette: általános vitára alkalmatlannak kellene minősíteni a Hoffmann Rózsa által benyújtott törvényjavaslatot. Lapunknak is megerősítették az Origo információját, miszerint Orbán Viktor a hétfői frakcióülésen azt mondta, hogy aki egy minisztérium vagy egy államtitkárság által benyújtott tervezetet minősít alkalmatlannak, az a teljes testületet, végső soron pedig őt magát tekinti annak. A javaslatot végül hétfőn általános vitára alkalmasnak találta az országgyűlés: az összes fideszes és KDNP-s mellette szavazott, a kormánypártiak közül egyedül Pósán László tartózkodott.”

    index.hu/belfold/2011/11/15/koznevelesi_torveny/

    ennyi.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-268366)
    Loading...
  20. kamerasmobil szerint:
    2011.11.15 18:02

    @jotunder: Sokat gondolkodtam hogy erre most mit valaszoljak? 🙂

    Nem mondasz szerintem ujat ahhoz kepest amit en irtam. Csak annyiban vitatkozom veled hogy a piac a forintleertekelessel es a kamatemeles kikenyszeritesevel rakenyszerit minket a 2. policy bevezetesere es igy mostanaban megszunik az 1. policy lehetosege.
    Ha megprobaljak tovabb eroltetni akkor elobb utobb bedol a forint is meg a koltsegvetes is meg minden… lehet hogy 1 ev mulva de ez lesz.
    Nem marad tehat olyan lehetoseg amivel Orban jol jarna. Vagy most azonnal beszivja az IMF miatti nepszerusegvesztest – vagy beszivja egy ev mulva az addigi folyamatos gazdasagi romlas miattinak a tetejebe.

    Ez az amit egyelore valamiert nem akar elismerni es futkos Kinaba meg Szaud-Arabiaba hogy hatha az megis segit fenntartani az 1.-es utat.
    Valahol erre is lehet azt mondani hogy nem idiota hanem probal harmadik utat keresni a ket rossz helyett. De en egyszeruen nem tudok elkepzelni semmi alternativ mentoovet… nincs mar semmi mozdithato amit ellophatnanak vagy eladhatnanak es senkinek nem erdeke olcson finanszirozni minket. Meg arra sem jatszhat hogy az euro megmentese miatt ugy jarnank mint a gorogok – es raadasul az a „mentes” is a kormanyfo bukasaba kerult.

    Szoval szerintem igenis idiota hogy nem probalja minimalizalni a vesztesegeit. A piac dontott es Orban hiaba akar szembe menni vele addig nem lesz megnyugvas amig nem megy az IMF-hez.

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-268367)
    Loading...
  21. szerénységem szerint:
    2011.11.15 18:06

    @jotunder: Az irónia gyilkos fegyver. Sokan alulmaradnak… 🙂

    Orbán Viktor a hétfői frakcióülésen azt mondta, hogy aki egy minisztérium vagy egy államtitkárság által benyújtott tervezetet minősít alkalmatlannak, az a teljes testületet, végső soron pedig őt magát tekinti annak.

    Nem akarok sokadjára Tanút idézni, de egyébként most véletlen teljesen igaza van. Aki Hoffmann Rózsához, az elmebeteg köznevelési törvényhez ragaszkodik, az tényleg alkalmatlan. Pont. 🙂

    Hiv.: [@szerénységem:](#comment-268368)
    Loading...
  22. remiz (törölt) szerint:
    2011.11.15 18:11

    @jotunder:
    szerintem is lehetett volna jól játszani 1-et.
    Nagyon sok volt az elmúlnyolcévezésben, cuslágozásban, hagyózásban, nem kellett volna komoly népszerűségvesztést elszenvedni, ha nem csinálnak felfordulást és totális bizonytalanságot.
    dilettáns módon csinálták.
    túl vagyunk 1en, maradt 2.

    Hiv.: [@remiz (törölt):](#comment-268369)
    Loading...
  23. kamerasmobil szerint:
    2011.11.15 18:33

    @remiz: Igy van. A piac szerkezeti reformokat biztosan finanszirozott volna mert azzal ok is nyertek volna kozeptavon. Ehelyett Orbanek meg jobban elcsesztek az egesz allamhaztartast es a kulfoldre akartak raverni a szamla felet (a masik felet meg a lakossag nyerte).
    Hat ez nem valt be valamiert…

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-268370)
    Loading...
  24. maroz szerint:
    2011.11.15 18:45

    @kamerasmobil: Ez a „minimalizálni a veszteséget” a mi kultúránkból teljességgel hiányzik. Itt erőt kell mutatnod, evezned kell akkor is, ha már hónaljig süllyedtél csónakostul a vízbe és akkor is, amikor már kábé a zuhatag közepén vagy, szabadesésben.

    A legtöbb elemzőt azért közröhej olvasni, mert nem a valót és abban a valóságos szereplőket elemzik, a valóságos céljaikra és a saját értékrendjükre, modus operandijukra figyelemmel, hanem a saját kényszerképzeteiket, vágyálmaikat. Így írhat le például olyan eszement butaságot Róna Péter, hogy itt jövőre Andor Lászlónak fogják hívni a miniszterelnököt.

    Aki nagyon határozottan hülyézi le Orbánt az tipikusan azt a hibát követi el, hogy meg se próbálja az orbáni cselekedeteket Orbán szempontjai szerint is átgondolni, hanem csak azt nézi, hogy _szerinte_ mi lenne, mi lett volna a jó döntés. Tehát ez az elemző nem Orbánt, hanem saját magát elemzi, ami számomra nem tűnik annyira érdekesnek. 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-268371)
    Loading...
  25. kamerasmobil szerint:
    2011.11.15 18:55

    @maroz: Hat nyilvan johet egy olyan forgatokonyv is hogy Orban nem enged a piacnak az IMF kerdeseben es megprobal meg tovabb kitartani. Csakhogy ez nem rajta mulik hanem a lakossagon es az mar most is a tureshatar kornyeken van.

    Namost kormanyt buktatni meg itt valoszinuleg a jobbik vezetesevel lehet csak – azt a jovokepet viszont egyelore probalom figyelmen kivul hagyni mert tulsagosan is elhetetlennek tunik a szamomra ami utana kovetkezne.

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-268372)
    Loading...
  26. zsazsu4 szerint:
    2011.11.15 19:12

    @maroz: Fejezd be a földreköpködést! 😉

    Hiv.: [@zsazsu4:](#comment-268373)
    Loading...
  27. Csubakka Mrozsek szerint:
    2011.11.15 20:00

    @zsazsu4: : ))

    Hiv.: [@Csubakka Mrozsek:](#comment-268374)
    Loading...
  28. Khes szerint:
    2011.11.15 20:03

    @jotunder: Azért nincs még veszve minden, ha erre így önerőből rá tudnak jönni.

    Hiv.: [@Khes:](#comment-268375)
    Loading...
  29. jotunder szerint:
    2011.11.15 20:10

    @maroz: A Tisztújítás eredeti szövegéből :

    TORNYAI.
    Akkor hát végezzük el hamar. Tudja, hogy én semmi halogatásnak nem vagyok a barátja. Kilép. Közéleti bajaink szinte a felére apadnának, ha idejében elejüket vennők.
    …

    Parti Nagy Lajos átiratában játsszák amúgy :)))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-268376)
    Loading...
  30. jotunder szerint:
    2011.11.15 20:34

    www2.lse.ac.uk/newsAndMedia/videoAndAudio/channels/publicLecturesAndEvents/Home.aspx

    egy előadásnak valahogy hiányzik a podcastja és a transcript sincs meg.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-268377)
    Loading...
  31. drzyx szerint:
    2011.11.15 21:29

    @jotunder: azért te csak ne becsüld le a felismerés rendkívüliségét egy olyan országban, ahol Hoffmann Rózsika helyreigazítást kér a Hírcsárdától és nem tudhatod, hogy amit a HCs ír, az nem a holnapi újság-e véletlenül(?)

    Hiv.: [@drzyx:](#comment-268378)
    Loading...
  32. drzyx szerint:
    2011.11.15 21:35

    Orbánt azt hiszem előbb-utóbb agresszív tacskók elé fogják vetni:

    http://www.origo.hu/itthon/20111115-tobb-kobor-kutya-lehet-az-utcan-ha-az-onkormanyzatok-kivetik.html

    Hiv.: [@drzyx:](#comment-268379)
    Loading...
  33. gt_ szerint:
    2011.11.16 00:34

    Hehehe, ez nagyon jó. még, még!

    Hiv.: [@gt_:](#comment-268380)
    Loading...
  34. karnak szerint:
    2011.11.16 03:49

    @szerénységem: en eddig azt hittem, Ironia egy orszag!

    Hiv.: [@karnak:](#comment-268381)
    Loading...
  35. karnak szerint:
    2011.11.16 03:56

    @jotunder: ezzel epp csak az a gond, hogy az 1. pont szerinti piaci hitelezok nagyjabol azt varjak el h megtortenjen tegnapra, amit a 2. pont szerinti imf egy folyamatkent szetetne latni, ha a folyamat sem teljesitheto, vallalhato (legalabb is 2010-ben ez volt az ok h nem realizalodott a hitel )..,akkor meg ugye az 1. pont szerinti hitelezo vagy hulye ( namost ilyenekbol keves van sok penzzel ), vagy valami olyan dolgot ker cserebe ami nem hangzik tul jol. Ezek ugye a tipikus kina, es hasonloan szetetett orszagok.

    Hiv.: [@karnak:](#comment-268382)
    Loading...
  36. mavo szerint:
    2011.11.16 07:26

    @karnak:

    kevered, az titania

    Hiv.: [@mavo:](#comment-268383)
    Loading...
  37. nerángass szerint:
    2011.11.16 07:57

    @jotunder:

    „We aim to make all LSE events available as a podcast subject to receiving permission from the speaker/s to do this, and subject to no technical problems with the recording of the event. Podcasts are normally available 1-2 working days after the event.”

    ;((

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-268384)
    Loading...
  38. Dr. simonmondja. szerint:
    2011.11.16 08:04

    A Véleményvezér már Orbán utódját keresi.
    velemenyvezer.blog.hu/2011/11/16/mikor_mondana_le_orban_viktor

    …mondjuk én nem arra emlékszem, hogy a 13., meg a nyuggerválasztók miatt mondott le Gyurcsány.
    Meg is néztem a blogomban a lemondás előtti bejegyzést…

    off.blog.hirszerzo.hu/entry/12174
    A tisztújítás volt. Nem tudott a pártjában leszámolni az ellenségeivel.

    Az Orbán meg nem etatista euroszkeptikusok vezére.
    Hanem komcsiké és nyilasoké.
    Matolcsi elvi még a foglalkozását se képes helyesen leírni…
    maria.blog.hu/2011/11/15/matolcsy_gyorgy_eletrajza?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_11_16&utm_campaign=index

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-268385)
    Loading...
  39. TG69 szerint:
    2011.11.16 09:39

    @jotunder: Az a bizonytalanság, ami a 2-es pont körül van az ahhoz vezet, hogy a kötvények megújításakor egyre rövidebb távú kötvényeket sikerül csak eladni és akkor az 1-es pont is bizonytalanná válik/válhat.

    Az első dilemmára pedig az a kérdés merül fel mindig, hogy mit ér most ez a nagyobb mozgástér, tudunk-e olyat csinálni, ami jobb/gyorsabb stb kilábalást tesz lehetővé. Azért itt is az van, hogy „algoritmusok” csatáznak és vannak ilyenkor jól működő receptek, mi meg azt gondoljuk, hogy majd 3 ember ki fog találni egy sokkal jobbat.

    Hiv.: [@TG69:](#comment-268386)
    Loading...
  40. TG69 szerint:
    2011.11.16 09:43

    @jotunder: Ez az igazi művész dicsérete :). A valóság szubsztanciájának tökéletes megragadása vagy mi.

    Hiv.: [@TG69:](#comment-268387)
    Loading...
  41. fuhur szerint:
    2011.11.16 10:42

    @kamerasmobil: „Szoval szerintem igenis idiota hogy nem probalja minimalizalni a vesztesegeit. „

    Éppen hogy időt húz, és próbálja maximalizálni a még elérhető nyereséget. Ilyenek lesznek még sok és gyorsan:

    index.hu/gazdasag/2011/ingatlan/megvenne_a_cora_uzleteit_a_cba/

    És közben persze aknásít ezerrel a következő kormánynak, a 9 évre betonozott embereivel, és a 2/3 os törvényekkel.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-268388)
    Loading...
  42. Kettes szerint:
    2011.11.16 11:00

    @simonmondja.: Azzal egyetértek, hogy Gyurcsány azért lépett le, mert belátta, hogy az utolsó MSZP-hez fűződő szociális vívmányt is vissza kell vonni és ezt már nem vállalta be. De az Orbán lemondásáról szövögetett ábrándjain jót röhögtem. Megnéztem a szavazás állását, nagyon úgy néz ki, hogy a Véleményvezér ezúttal elkeveredett a seregtől. :))

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-268389)
    Loading...
  43. Dr. simonmondja. szerint:
    2011.11.16 11:36

    @Kettes: És az a verzió hogy tetszik, hogy az konzervatív maszoposok akarták a 13.havis témázgatást, meg vidéki
    a progresszív vonal akart magánnyugdíjpénztárat meg autópályaépítést meg vizitdíjat-tandíjat meg hasonlókat,
    és utóbbiak kisebbségbe kerültek, amikor a népszavazás után a szadesz kivált a koalából.
    Viszont a lemondással kiderült, hogy a populista-vidéki szárny nem tud kormányt alakítani,
    amivel meg a progresszív szárny térdre tudta őket kényszeríteni.
    Merthogy Bajnai tudott.

    Persze ez csak egy saját verzió.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-268390)
    Loading...
  44. kamerasmobil szerint:
    2011.11.16 12:03

    @fuhur: Ezek nem annyira Orban celjai mint inkabb a koncok amikkel a kulonbozo tamogatoit megveszi parton belul es kivul.
    Illetve a 9 evre bebetonozas meg valoszinuleg a hosszu tavu hatalomban maradas biztositasat szolgalja. Tehat hogy ha mostanaban le is valtjak egyszer akkor is jo eselyei maradjanak megint visszajonni.

    De ot osszessegeben a hatalom erdekli az anyagiak szamara inkabb csak egy affele szukseges rossz. Egy eszkoz. Orban nem vagyik luxusra fenyuzo eletmodra. Csak es kizarolag vezerkedni akar es ebbol a szempontbol most egyaltalan nem nyeresegmaximalizalas az amit csinal.

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-268391)
    Loading...
  45. Minor.Dragon szerint:
    2011.11.16 19:09

    @szerénységem: „Orbán Viktor kijelentette: a kormány a jelenlegi 56 százalékról az amerikai gazdaságra jellemző 75 százalékra szeretné emelni a foglalkoztatottsági rátát.”

    Igen. Azért vannak most tömeges elbocsátások. Ő így hívja, újbeszélül.
    Hadüzenetet nem küld nekik?

    Hiv.: [@Minor.Dragon:](#comment-268392)
    Loading...
  46. Szúrófény szerint:
    2011.11.27 06:14

    Boncorvosi jegyzőkönyv

    A halott neve: Igazság. A halál beálltának időpontja nem állapítható meg. A tetem feltalálási helye: a városi szemétdomb szélén, újsághalmokon feküdt. A tetem leromlott, oszladozó állapotában is sokak számára elviselhetetlen volt. A maradványt kicsavart állapotban találták, arca a haláltusától eltorzult. Részei elváltak egymástól, és külön-külön is vádló bizonyítékai a gyilkos hazugságának.
    A halál oka: fulladás, melyet hosszan tartó, kínzó elhallgatással véghezvitt fojtogatás idézett elő. A nyilvánosság megvonása, a bűnökkel való együttélésre kényszerítés okozta idegkimerülés következtében rendkívül leromlott állapot.
    Állandóan eltitkolták a létezését, sötétzárkában tartották, ócska, kis megvesztegetett, vagy megfélemlített szerkesztőségi szobákban. Soha nem engedték fényre derülni, így rossz kedélyű lett. Soha nem engedték megmutatni. Lesoványodva, meggörbítve, befeketítve sem. Helyette kövér, vaskos, felcicomázott hazugságokat állítottak a nép elé példaképnek. És a nép tódult a zsíros, kézzelfogható valóság után. Mára kipukkadt az ideál. Sovány, üres mellét dühvel rágják a becsapottak. Állandó stresszben élt, mi lesz, ha mégis kitudódik. Ez elpusztította a nép idegeit, a valóság és a jó érzékelőit. Hamis képzetek, ideológiák kerítették hatalmukba. Összezavarodott, egyensúlya megbomlott és állapota a skizofréniáig fokozódott. Érdekes módon dührohamot negyven év óta nem kapott. Negyven éve, amikor rohama volt, nagyon megverték, megalázták.
    Azóta óvatos, szégyellős, alázatos, bujkáló lett. Akkor telepedett rá a gyilkos kór, a „szocializmus igazsága”, amely felőrölte az egészségét, és amely a végső pusztulásához vezetett.
    Pótolhatatlan veszteség ért bennünket. Az igazság olyan a társadalomnak, mint az embernek a szem. Szem nélkül nem látjuk meg a valóságot. Folyton mindenbe beleütközünk. Beleesünk minden válsággödörbe, és nem látjuk meg az igazi kapaszkodót. Azt a kötelet, amin az Ő gyilkosait kellene felhúzni.

    Hiv.: [@Szúrófény:](#comment-268393)
    Loading...
  47. hacsaturján szerint:
    2011.11.27 06:39

    @Szúrófény:

    jónapotkívánok! ippeg erre jártam, oszt megláttam, hogy kegyed itten értem sír. köszi szépen a megemlékezést, de össze teccett keverni engemet valakivel. télleg nem azé’, de nem vagyok annyira nyámnyila.

    szivéjes üdvözlettel: az igasság

    Hiv.: [@hacsaturján:](#comment-268394)
    Loading...
  48. hacsaturján szerint:
    2011.11.27 06:41

    @hacsaturján:

    ja, eegen! a hidegsebészekrül pedig a saját érdekembe szó se essék!

    Hiv.: [@hacsaturján:](#comment-268395)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • barki on Viccországban bejelentenek@vattablz:: A te érvelési hibád: csúszós lejtő. ht…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek.: @vattablz: csak az érdekesség kedvéért írom, eg…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @ipartelep: @nyulambator:](#comment-346935) . .…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nem tudom, de mintha a fideszesek nem í…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerepel műsorokban, hogy megmagyarázz…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem tudom másoknak mi a baja vala, nek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMi bajotok van Fodor Gáborral?
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@darnoknew: Isten őrizz, hogy dolgozzon! Csak kárt…
  • darnoknew on Viccországban bejelentenek@vattablz: Te néhány évvel a nyugdíjjogosultság el…
  • labrys on Viccországban bejelentenekAz orbánista választások A krisztiánus szekták…
  • labrys on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator:: …egyáltalán: hogy lehet az, hogy a…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@barki: Távol álljon tőlem, hogy megvédjem Magyarp…
  • apokalipszistmost on Orbán végre őszinte volthol olyanok akarunk lenni, hol meg ne dumáljanak m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Te egy kis hamis vagy, mert éppen te…
  • barki on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem ez történt. Ne menj gondolatolvasó…
  • barki on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Miért tenne ilyet? A benefitet, amit a…
  • ipartelep on Az Orbán-fasizmusrólHiv.: @nyulambator: Egyre önélzetesebb a kis latol…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusrólBetiltotta a rendőrség a helsinkis jogászt, mert m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Na szóval... bár MP testvérek között…
  • barki on Viccországban bejelentenek@annokkk: persze hogy. Szerintem is, MP újra futta…
  • barki on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Sokan kérdezik, hogy részt veszek-e…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@barki: Én azt hiszem, láttunk már ilyet. Orbán is…
  • barki on Viccországban bejelentenekAz is milyen vicces már, ha az egyik párt azzal cs…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Teljesen igazad van, és messzemenően e…
  • nyulambator on Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!!Na, lehet abbahagyni a károgást, meg panaszkodást.…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekOké, majd belerázódom. Megjelent, csak elfelejtett…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekNem működnek a hivatkozás gombok, és nem jelenik m…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Tegnap belenéztem egy percre a…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@barki: Meg mindig remenykedve egy pozitivabb kics…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekSzerintem itt páran fordítva ülnek a lovon. Igen,…
  • barki on Viccországban bejelentenekA Hadházy (Tordai, Jámbor, Momentum, stb.) sztori…
  • nyulambator on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: Érdemben nem tudok hozzátenni semmit, azon…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: de félre téve az egyébként intézményesen…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Mi a nehéz ügy ebben? Én egész életembe…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Budapesten kívül az összes választóker…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Hadházy jóformán már mindenkive…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekEgyelőre egyikük se csapta be az ajtót: https://44…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Nem tudom, mit gondolnak erről a pol…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Hasonló a helyzet Tordai Bencével is…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@Podvinecz marsall: Szerintem igen durva valósággö…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek@nyulambator: róka fogta csuka. Szar ügy.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/14/magyar-peter-hadhazy-nev…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek: @nyulambator: az nagyon szórakoztató, hogy a nag…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nyugi, az első három sorban csak a test…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @vattablz: - Te, főnök, egyre több kellemetl…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMost aztán elő a konteókkal! Mi volt ez a fapados…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekVégre valami jó hír: https://444.hu/2025/07/13/meg…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen:: nem akarom végképp elvinni a posztot a…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Most már tényleg nem kell túl sok fantá…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@vattablz: Hát az is fontos szempont, hogy segít u…

Posztrulett

Túl nagy a tétje a lengyel választásnak (szomorúposzt).

Holnap Lengyelországban Varsó liberális polgármestere, Rafał Trzaskowski mérkőzik meg a nacionalista, szociálisan konzervatív Karol Nawrockival. A „szuverenista” Nawrockit Trump támogatja, Kristi Noem, a kőbuta, de meglehetősen attraktív (tudom, hogy nem PC, de ha egyszer így van, és bocs, de kell valami lényegtelen a posztba, amin lehet nyammerolni) belbiztonsági miniszter kampányolt is mellette Lengyelországban. Nawrockit nem …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • lgombb
  • azuccahirmondoja
  • labrys
  • obeszel
  • janszemwordpress
  • ra0213
  • darnoknew
  • Bogomil
  • Podvinecz marsall
  • kisa
  • tahonoli
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • marysolotravez
  • barki
  • ervsebeszet
  • excombo
  • Mister Gumpy
  • Tyto
  • F Ford
  • LibaLeontin
  • ijenanyelvtan
  • Radnóti Zoltán
  • twmmy
  • jack_of_all_trades
  • tortt49
  • incze
  • pogny
  • susyk
  • Keepdreaming
  • wolff
  • macskahala
  • istván orovecz
  • kiazmármegint
  • gearforbooks
  • ipartelep
  • SMFB
  • onehumanoid
  • Morp65
  • outsiderb
  • gudea73
  • aromo44
  • Psakreff
  • jotunder
  • ijontichy
  • apokalipszistmost
  • nyulambator
  • dynamicist
  • Gaboxhrr
  • simonandris2
  • hakohen
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d