Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt) 2026.04.22
  • Ruff Bálint miniszter lesz!!!! 2026.04.22
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt) 2026.04.22
  • Tudomány forradalom idején 2026.04.20
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi) 2026.04.19
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?) 2026.04.19

A legolvasottabb posztok

  • Tudomány forradalom idején
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)

Családvédelem – szovjet hajvágó automata módjára

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: sajtohuba

A zemberek kormánya Magyarország legfontosabb nemzeti erőforrásaként és a nemzet fennmaradásának biztosítékaként sarkalatos törvényt készít a családok védelméről. „A kétharmados többséget igénylő jogszabály tervezete ennek szellemében bebetonozna… számos olyan, törvényben eddig nem szabályozott, íratlan formában élő normát is, mint a szülők gyermekükkel kapcsolatos felelőssége vagy a gyerekek kötelessége a szüleikkel való együttműködésre.”

Mint ahogy az egyik, a tervezet előkészítésére rálátó kormánypárti politikus kifejtette: „természetesen egyiknek sem lesz semmilyen következménye, e jogoknak és kötelezettségeknek a kimondása csak szimbolikus, csupán a kormánypártok családról vallott értékrendjét jelenítik meg”.

Ez természetes, hisz a sarkalatos törvényekre alapvetően az a jellemző, hogy a hozzájuk kapcsolódó jogok és kötelezettségek kimondása csak szimbolikus és csupán a kormánypártok vonatkozó értékrendjét tükrözik. Nem ok nélkül lettek kétharmadosak az egyházakra, valamint a pártok működésére és gazdálkodására, vagy a sajtószabadságra vonatkozó részletes szabályok.

(Lábjegyzet: véletlen elszólás lehet csak, hogy a sarkalatos törvényt úgy értelmezi a névtelen kormánypárti politikus, hogy az alaphelyzetben és magától értetődően csak a kormánypártok értékrendjét tükröz(het)i. De hát erről szó a NER).

Szóval, a családvédelmi törvény aztán ad a gyereknevelésnek. Főleg a családon belül, ahogy azt a Mézga család is megénekli a jövőből megüzenve Papa, mama, gyerekek, csupa szív, szeretet…. Sarkalatos törvényben gondolják szabályozni, hogy a szülő köteles együttműködni a gyermekével, cserébe’ a kiskorú gyereknek szót kell fogadnia és egészségesen kell élnie.

Azt mondja a kormánypártok értékrendje, hogy ezeket a viszonyokat csak egy jogszabállyal lehet és kell egyenesbe hozni. Ha erre sincs egy jófajta szabványosító vezérfonal, akkor bizony marad a családok szétesése, a szülő-gyerek együttélhetetlenségi feszültség, viszont ennek és a belőle fakadó megvilágosodás segítségével egy csapásra itt lesz a szép új világ.

Ez a szép új világ egyébként már nem új, könyvet is írtak róla. Persze csak szimbolikusan kimondva, értékrendet tükrözve. Az egész elképzelés arra a viccre emlékeztet, amikor a Szovjetunióban bemutatták Brezsnyev elvtársnak a tömegtermelésre szánt hajvágó automatát.

— De hát Liszij elvtárs, hogyan tud ez a gép rendesen megborotválni mindenkit, hisz az emberek fejformája nem egyforma?

<

p style=”text-align: justify”>— Csak első alkalommal Brezsnyev elvtárs, csak első alkalommal!

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521655-69e8b9a73f4ae' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521655&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521655-69e8b9a73f4ae&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521655-69e8b9a73f4ae' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Nem jó ott fűnek lenni…

Next Post:

Tisztelt Hegedűs Zsuzsa!

37 Commments

  1. jotunder szerint:
    2011.11.09 21:26

    Részlet az Alkotmánybíróság döntéséből…

    Az indítványban foglaltakra tekintettel az Alkotmánybíróság megvizsgálta, hogy a „nem kap rétest estére” fordulat, mennyiben érinthet szerzet jogokat, különös tekintettel az „aki nem lép egyszerre” normatív feltétel teljesülése esetére. Megállapította, hogy konkrét jogviszony fennállását vetíti elő a „kapsz tejet vajat” kitétel, azonban ez a „holnapra is marad” hatályba léptetésétől tehető függővé.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-269124)
    Loading...
  2. Counter szerint:
    2011.11.09 21:33

    A véletlen (?) elszólás a friss Kerényi-interjúban is ott van.

    Mészáros A.: Viszont az egyik alapvető kritika, amelyet sokan megfogalmaznak, és nyilván a lovasroham váltja ki itt a legtöbb bírálatot, hogy amikor ilyen témákra fűzik fel ezeket a képeket, mint a világháború, meg mint mondjuk például a holokauszt, akkor hol van ezzel arányban vagy hol azonos súlycsoport egy ilyen típusú esemény.

    Kerényi I.: A maguk által képviselt szellemi kör és mi tökéletesen másképp gondolkozunk 2006-ról. És mi azt fogalmazzuk meg, ahogy mi gondolkozunk erről. És maguk is megfogalmazhatják, de ehhez választást kell nyerni…

    Mészáros A.: De akkor ez az önök alkotmánya vagy az ország alkotmánya, alaptörvénye?

    Kerényi I.: Nem, ez az egész… ez a többségé. Ez a többség alkotmánya. Jelen pillanatban maguk vannak kisebbségben. És azt nem lehet rajtam leverni, hogy ezt a munkát én csinálom, maguk is csinálhatják, de ahhoz választást kell nyerni…

    Mészáros A.: Én csak kérdéseket teszek föl.

    Kerényi I.: … nem kicsit, nagyon!

    atv.hu/ajanlo_doboz/20111109_kerenyi_imre

    Hiv.: [@Counter:](#comment-269125)
    Loading...
  3. remiz (törölt) szerint:
    2011.11.09 21:44

    amúgy lenne itt is munka:

    http://www.nokjoga.hu/alapinformaciok/statisztikak
    rape-journalism.blogspot.com/2011/08/bantalmaz-csaladunk-megbelyegez.html

    csakugye a patetikus infantilizmus nagy akadály.
    befössük ezt is pirosfehérzöldre, oszt okés.

    Hiv.: [@remiz (törölt):](#comment-269126)
    Loading...
  4. mavo szerint:
    2011.11.09 21:50

    @Counter:

    jovanna, hát elmebeteg szegény bácsi, és?

    Hiv.: [@mavo:](#comment-269127)
    Loading...
  5. Link Elek szerint:
    2011.11.09 22:01

    mocskos férgek, hogy rohadna le a keze minden agyhalott idiotanak, aki a fideszre szavazott

    Hiv.: [@Link Elek:](#comment-269128)
    Loading...
  6. Counter szerint:
    2011.11.09 22:01

    @mavo: Nem *úgy* elmebeteg, hanem máshogy, az a gond.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-269129)
    Loading...
  7. Megdobbent szerint:
    2011.11.09 22:08

    @Counter: „Kerényi I.: Nem, ez az egész… ez a többségé. Ez a többség alkotmánya.”, hmm akkor mi tobb, mint 7 millionyian hasznalhatjuk es elhetunk a regi szerint? :> Hujeez, es mar regen forog.

    Hiv.: [@Megdobbent:](#comment-269130)
    Loading...
  8. Counter szerint:
    2011.11.09 22:15

    @Megdobbent: Nem úgy kell érteni… civilizátorok ezek. Meg társadalommérnökök, külön küldeném tölgynek 😛

    Hiv.: [@Counter:](#comment-269131)
    Loading...
  9. Pásztörperc szerint:
    2011.11.09 22:45

    Liszij elvtárs… (8-IDDDDDE

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-269132)
    Loading...
  10. sronti szerint:
    2011.11.09 23:59

    Kerényi mintha a Tokfalvi cikkek és posztok igazságát húzná alá minden megszólalásával. először itt volt a videója, amiről nekem ez ugrott be:
    webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Vhd6DzZjmNIJ:konzlib.blog.hirszerzo.hu/entry/17647%20tokfalvi%20jobbik%20fidesz%20ryan&cd=6&hl=en&ct=clnk&gl=hu
    (Azért ez a verzió, mert a hírszerző blogszervere folyton meghal.) A mostani idézet pedig tökéletesen rímel erre:
    hirszerzo.hu/velemeny/2010/2/10/139809_nemzeti_csapas

    Hiv.: [@sronti:](#comment-269133)
    Loading...
  11. Counter szerint:
    2011.11.10 00:14

    @sronti: Igazából ezt úgy is lehetne mondani, hogy Tokfalvi meglehetősen éleslátó. A névválasztása pedig nagyon fáj 😀 de ez zárójeles.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-269134)
    Loading...
  12. karnak szerint:
    2011.11.10 02:43

    Es az alaptorvenyrol szolo konyv bemutatoja, oriasi:

    m.index.hu/belfold/2011/11/09/kover_az_alaptorveny_kozhelygyujtemeny/

    …..’Szájer József felvetése
    jelentette, amikor arról beszélt, hogy ha 1990-ben a
    (z akkor még liberális) Fidesz alkotmányozhatott
    volna, alapszellemiségében a (kereszténység
    nemzetmegtartó erejét alkotmányos normaként
    kodifikáló) mostanihoz hasonló dokumentum született volna. Amikor erre a beszélgetés vezetője
    külön rákérdezett, kiderült, hogy arra gondolt: a fő
    különbség az lett volna, hogy a gazdasági
    alkotmányosság szemlélete, vagyis az ország
    eladósodását korlátozó rendelkezések a 2011-essel
    szemben nem kerültek volna be az alkotmányba.’

    Nyihaha, hatilyet! Emlekszem az akkori magyar narancsra, antallra es a puloverrel lazado kis kocsogokre, akik akkor meg egeszen mast irtak, mondtak, isten bizony a 90-es evek elejen szimpatikusak is voltak.

    Szajer lepjen lego-ra minden este es reggel a rohadt pofatlan hazugsagaival komolyan mar.

    Az a baj h annyira semmilyen fontossaggal es igazsagtartalommal foglalkozni nincs ertelme mar. Azt latni, hogy minden masodik mondat fekrebeszeles vagy boduletes hazugsag. Par eve meg ha kiderult valakirol valami stikli, kiderult h tevedett, hazudott, foglalkozni lehetett vele, az ember a fejet felkapta de ez mar…. Ide vezetett, es ez most hova vezet, ki a felelos a kovetkezmenyek nelkuli orszagert?

    Miert nem foglalkozik ezekkel blogszinten tul senki, semmi, ez is erdekes, ez is visz ezen az uton tovabb.

    Vagy csak nekem van ilyen belefasult, mar erdektelen hangulatom? Nezem a bulvartvt, mutatjak a koltsegvetesi bizottsag uleset, ahol vki felveti h nem elsosorban az offshore uggyel kene foglalkozni, hiszen itt megiscsak van egy ktgvetes, ezernyi modosito inditvany meg ilyenek, de nem, szijjarto nyomatja, nincs bizonyitva, kover kiadja a doksikat, adotitok igy-ugy…

    Ezzel foglalkoznak, konyveket irnak egy konyvrol, kepeket festenek. Az elmebeteg kiralyok osszeomlas elotti utolso stadiumukban mukodtek igy, vagy elvesztettek a realitaserzekuket, vagy megvan, de akkor tenyleg nagy a baj, mert olyat tudnak amit mi csak sejtunk.

    Hiv.: [@karnak:](#comment-269135)
    Loading...
  13. mavo szerint:
    2011.11.10 05:57

    mondjuk azért könnyült a valóság, azt el kell ismernem. elindul valami úgy, hogy „a miniszterelnök szóvivője szerint nincs olyan komolyan vehető szakértő”, és nem kell azon gondolkodnod, hogy érdemes-e legalább még két mondat erejéig foglalkozni vele, mert nincs.

    az új kormány ad arra, hogy több időd legyen a saját életeddel foglalkozni.

    Hiv.: [@mavo:](#comment-269136)
    Loading...
  14. mavo szerint:
    2011.11.10 06:01

    @karnak:

    nem tudom, mit nem értesz. a fidesz visszamenőlegesen nem liberális, orbán visszamenőlegesen nem hazugozta le az antall kormányt, estébé

    duplapluszpluszjógondol az mondjuk kell hozzá, de az ne lenne?

    Hiv.: [@mavo:](#comment-269137)
    Loading...
  15. sajtohuba szerint:
    2011.11.10 08:05

    @Pásztörperc: Ezt a kedvedért csináltam ;-).

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-269138)
    Loading...
  16. Grigorij Pantyelejevics szerint:
    2011.11.10 08:17

    Tegnap a gyerek sehogy nem akart nyugton maradni pelenkázás közben. Mondtam is neki:
    – Nyughass te jányom, mert elvisz a Harrach Petya!

    A spenótot, tökfőzeléket megeszi, ezzel eleget tesz alkotmányos (alaptörvényes?!) kötelezettségének.

    Hiv.: [@Grigorij Pantyelejevics:](#comment-269139)
    Loading...
  17. Counter szerint:
    2011.11.10 08:19

    @mavo: MR1 Ütköző, 2011. november 9., 12:39-től a déliben. Baranyi Károly, elnök, Nemzeti Pedagógus Műhely: „Én hadd mondjak valamit. Én nem egyszer kifejeztem ezt a véleményemet: azt, ami ebben az országban történik a kormányváltás óta, ezt én a lehetséges legjobb fordulatnak látom. [riporter közbeveti: De mégse elégedett senki…] Én azt mondom, hogy a lehetséges legjobb fordulatnak. A lehetségesnek. Nem látok más megoldást, mint ezt támogatni, akkor is, ha mindennel nem értek egyet.”

    Ki keresett duplapluszjógondolt?

    Hiv.: [@Counter:](#comment-269140)
    Loading...
  18. turist szerint:
    2011.11.10 10:08

    A témához talán nem szorosan kapcsolódik. (?)

    Tíz éve lassan, hogy egy kisváros üdülőfalujába költöztem egy állami intézmény nyaralójának közvetlen szomszédságába. Erdei környezet, faházikók, rönkfából játszótér, tűzrakóhely miazmás, szóval igazi SZOT környezet. Sok-sok népek megfordultak már itten (családok, baráti társaság, lagzi, haverok, buli….).

    Minap csatazajra ébredtem, s lám a fenyőfák árnyékában a játszótér mellett rohamrendőrök teljes felszerelésben tömegoszlatást, emberleteperést és hangos üvöltözést gyakorolnak.

    Már második napja…

    Hiv.: [@turist:](#comment-269141)
    Loading...
  19. fuhur szerint:
    2011.11.10 10:08

    Ma reggel a kicsi az istennek se akarta felvenni a cipőjét, a nagy meg tegnap este nem akart fogat mosni. A kérdésem a tisztelt alkotmánybírósághoz az lenne, hogy beperelhetem e őket? Tudva azt, hogy miután az anyjukkal nem vagyok összeházasodva, így 10 év együttélés után sem vagyunk törvényes család, ezért számomra nem egyértelmű, hogy a családvédelmi törvény mely rendelkezései alkalmazhatók az ügyre.

    Válaszukat várva tisztelettel

    Kapjátokbemind János okleveles hadisírgondozó

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-269142)
    Loading...
  20. anonymand szerint:
    2011.11.10 10:16

    Tisztelt Olvtársak!

    Segítséget kérek.

    Nem tudom eldönteni, hogy: a kisded büfiztetése, vagy pedig a büfögés alkotmányos kötelezettség?

    Minden jó szándékú segítséget örömmel vennék.

    Gondolom, hogy nem vagyok egyedül a problémával, amely a legeslegnagyobb gondot jelenti nemcsak a családban, de az országban, mondhatnám euroövezet szerte.

    Tisztelettel:
    anonymand

    Hiv.: [@anonymand:](#comment-269143)
    Loading...
  21. n0ri60 szerint:
    2011.11.10 10:28

    Tulajdonképpen szeretem a Fideszt! Melyik kormány gondoskodott ennyire a jókedélyünkről?

    Hiv.: [@n0ri60:](#comment-269144)
    Loading...
  22. sajtohuba szerint:
    2011.11.10 10:30

    @fuhur: Tisztelt Kapjátokbemind úr!

    Tájékoztatjuk, hogy mivel levelében a Harrach-Hoffmann kór* tipikus esetét írja le, – tekintettel a kormánypártok családról vallott értékrendjére – gyermekeiknek a Szent Immaculata Nemzeti Nevelőközpont történő áthelyezéséről záros határidőn belül gondoskodunk.

    * Nem a házasság intézményének keretében gyakorolják jogaikat és kötelességüket kiskorú gyermekeik vonatkozásában.

    @anonymand: Tisztelt Anonymand úr!
    Tájékoztatjuk, hogy kisdedek esetében a napi penzumuk napi öt büfi, öt pisi és két kaki. A kisdedeket családi kötelékben nevelő szülők napi kötelessége a fenti kisded tevékenységek 2 és fél óránkénti kezelése, tevékenységenként maximum 5 perc ráfordítással. Az ezen felüli időráfordítás adóköteles szolgáltatásként EVA adózással bevallandó és elszámolandó.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-269145)
    Loading...
  23. Grigorij Pantyelejevics szerint:
    2011.11.10 10:36

    „És vígasztald meg, ha vigasz
    a gyermeknek, hogy így igaz.
    Talán dünnyögj egy új mesét,
    fasiszta kommunizmusét –
    mivelhogy rend kell a világba,
    a rend pedig arravaló,
    hogy ne legyen a gyerek hiába
    s ne legyen szabad, ami jó.”

    75 év alatt sem kopott.

    Hiv.: [@Grigorij Pantyelejevics:](#comment-269146)
    Loading...
  24. fuhur szerint:
    2011.11.10 10:40

    @Grigorij Pantyelejevics: Majd betiltják ezt is. Alkotmányban visszamenőleg.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-269147)
    Loading...
  25. anonymand szerint:
    2011.11.10 10:52

    @sajtohuba:

    Tisztelt sajtohuba!

    Segítségedet köszönöm!
    Most, hogy felhomályosítottál, több gondom nincs is.
    Szinte bearanyoztad hátralevő napjaim.
    A jövőm gondtalan, csak a túléléssel kell törődnöm.

    Ha lennél olyan kedves és abban is segítenél, hogy a kisded kaksi a rendszeresen érkező sárga csekkek kezelésére használható-e, vagy magamnak köll sz@rni mindre, jól esne.

    Tisztelettel:
    anonymand

    ps.: kissé aggaszt, hogy éppen most van megszűnőben az EVA….

    Hiv.: [@anonymand:](#comment-269148)
    Loading...
  26. sajtohuba szerint:
    2011.11.10 11:32

    Na már itt is van a Hoffmann féle hozzáadott érték(szemlélet) is!

    index.hu/belfold/2011/11/10/jogkor_nelkul_maradhat_az_oktatasi_ombudsman/

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-269149)
    Loading...
  27. sajtohuba szerint:
    2011.11.11 08:27

    Boldog családot is tanítanak az iskolában

    A készülő új Nemzeti alaptanterv szerint a családi életre nevelés keretében az iskolákban nemcsak az empátiáról, az önismeretről, a női és férfiszerepekről lenne szó, de olyan praktikus ismeretekről is, mint hogy hogyan kell megszervezni egy nyaralást, vagy hogyan kell takarékoskodni

    index.hu/belfold/2011/11/11/nemzeti_alaptanterv/

    Van abban valami jellemző NER-báj, hogy a magyarázásnál rendre ilyen szófordulatokkal élnek:

    „A KDNP frakcióvezetője külön kiemelte:nem a keresztény világnézetet akarják közvetíteni, a család, az összetartozás, a gyermeknevelés ugyanis mindenki számára általános érték.”

    Vagy ahogy a posztban olvasható:

    „Egy, a tervezet előkészítésére rálátó kormánypárti politikus az [origo]-nak erről azt mondta, hogy „természetesen egyiknek sem lesz semmilyen következménye, e jogoknak és kötelezettségeknek a kimondása csak szimbolikus, csupán a kormánypártok családról vallott értékrendjét jelenítik meg”.

    Vagyis sosem azt mondják, hogy mi most ezért meg ezért csináljuk ezt meg ezt, hanem csak úgy képesek fogalmazni, hogy mi tkp nem is úgy, nem is azért csinálunk ezt vagy azt, hanem csak picit módosítunk valamit, de az nem is igazán fontos, hisz valami megfoghatatlan (nem konkrét) pontosításról van szó. Holott nem! Hanem nagyon is világnézetii/politikai/gazdaságpolitikai stb. korlátok, szűkítések, egységesítések bevezetéséről.
    Az individuum (lelki, anyagi, erkölcsi) korlátozásáról, ami nagyon veszélyes az egyénekre, de a társadalomra is.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-269150)
    Loading...
  28. makukula szerint:
    2011.11.11 08:49

    @sajtohuba: „Hanem nagyon is világnézetii/politikai/gazdaságpolitikai stb. korlátok, szűkítések, egységesítések bevezetéséről.”

    A posztban említett családvédelmi törvény milyen korlátozást és egységesítést vezet be?

    Hiv.: [@makukula:](#comment-269151)
    Loading...
  29. Dr. simonmondja. szerint:
    2011.11.11 10:17

    @sajtohuba:

    A – kormánypártok értékrendje -… bólogat.

    Hogy mi a kormánypártok értékrendje… szabad a gazda :

    Gyorshajtásért börtön… neked.
    A kormánypártok lézerblokkolóval járnak.

    A megoldás, hogy monnyol le, az előrehozott választás, meg a szakértői kormányzás… neked.
    A kormánypártok rosszhír-blokkolóval csinálják.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-269152)
    Loading...
  30. sajtohuba szerint:
    2011.11.11 11:32

    @makukula: „A kétharmados többséget igénylő jogszabály tervezete ennek szellemében bebetonozna… számos olyan, törvényben eddig nem szabályozott, íratlan formában élő normát is, mint a szülők gyermekükkel kapcsolatos felelőssége vagy a gyerekek kötelessége a szüleikkel való együttműködésre.”

    Még nem publikus a taxatív felsorolás.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-269153)
    Loading...
  31. fuhur szerint:
    2011.11.11 12:33

    @makukula: „A posztban említett családvédelmi törvény milyen korlátozást és egységesítést vezet be?”

    pl ez alapján már lehet diferenciálni mondjuk a családi pótlékkal, hisz az mint a neve is mutatja családoknak jár. Az meg hogy mi a család, az ugye benne van.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-269154)
    Loading...
  32. fuhur szerint:
    2011.11.11 12:35

    @sajtohuba: De azt már tudjuk, hogy a gyereknek törvényes kötelessége támogatni a szüleit, vagyis nem is olyan nagy tragédia ha csökken a nyugdíjad, perelj pénzt a gyerekedtől…

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-269155)
    Loading...
  33. makukula szerint:
    2011.11.11 14:24

    @sajtohuba: Csak egyelőre nem tudunk semmit. Mert amiről szó van, az már mind törvényben van régóta: gyermek engedelmeskedni köteles a szüleinek és a rokontartás szabályai a Csjt.-ben, együttműködési kötelezettség, egészségtelen életmódtól való tartózkodás, tanulmányi kötelezettség a gyermekvédelmi törvényben. Amiről újdonságként beszélnek, az valójában jó ideje létezik.

    Hiv.: [@makukula:](#comment-269156)
    Loading...
  34. Counter szerint:
    2011.11.11 14:31

    @makukula: A Fidesz-KDNP most fogja új törvényben odaadni az e normák hiányától sanyargó népnek. Ilyen történelmi pillanatban fölösleges kukacoskodás azon lovagolni, hogy mindez már létezik. Piha.

    Hiv.: [@Counter:](#comment-269157)
    Loading...
  35. Pásztörperc szerint:
    2011.11.12 18:41

    @Counter: Azért a „mindennel nem értek egyet” nagyon-nagyon nem azt jelenti, mint a „nem mindennel értek egyet”. Azt mondod, ez a fickó a Nemzeti Pedagógus Műhely elnöke? Azt hiszem, egy darabig nem kívánok nemzeti pedagógus termékeket vásárolni…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-269158)
    Loading...
  36. Counter szerint:
    2011.11.12 19:35

    @Pásztörperc: Az adásban hallottam először, leesett az állam, aztán visszahallgattam később és akkor is újrahallgattam, amikor ide bepötyögtem. Most visszahallgattam, tényleg azt mondja, hogy „ha mindennel nem értek egyet”.
    12:42:10 a helyes kezdés, kicsit elnéztem. Az idézett szöveg után is durva, de nem vagyok én szövegleíró (genderezik egy sort, jotunder, maroz vagy remiz bizonyára tudná értékelni).

    Hiv.: [@Counter:](#comment-269159)
    Loading...
  37. Kállai Ákos szerint:
    2011.12.14 18:22

    jesushadtwodaddies.blogspot.com/2011/12/ertekrend.html

    Hiv.: [@Kállai Ákos:](#comment-269160)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)@Grrr: ez az ember en bloc gyenge minőségű. azonna…
  • Grrr on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • susyk on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)Belenéztem a videóba. iszonyatos
  • Grrr on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)Nem a marxizmus felmagasztosulásával van itt baj.…
  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@nyulambator: Nézem, de nem látom, hogy mit szeret…
  • nyulambator on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@annokkk: Itt megnézheted https://www.youtube.com/…
  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Mit ünneplünk Ruff Bálintban ? Van valami, ami vár…
  • hakohen on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt). Én még tanultam az átkosban (de régen vót!) marx…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: Az alt-right az előjogaiért harcol. Nem az…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: Az alt-right is az "elnyomás" ellen harc…
  • Bogomil on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Nagyon gyanús... Ez az ember már Bajnaival, Botkáv…
  • Fuxos on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Véleményem szerint, eddig rendben vannak a miniszt…
  • mzoltan on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Ez azért elég erős jelzés arra, hogy a felelősségr…
  • Keepdreaming on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Az komoly!!! És gratula!! :)) Ez talán nagyobb gur…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: A woke lényegileg az elnyomás ellen kel fe…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: A woke ugyanaz a minőség mint az alt-rig…
  • hakohen on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt). @nyulambator: . "új senkik" - erről eszembe jut…
  • jotunder on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@nyulambator: nézd, én csak azokat nevezem meg, ak…
  • nyulambator on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Mindenesetre most a következő egy-két hónapban óva…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: De nagyon tudod. A woke oldalak lényegi ré…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Egyrészt.....az alt-right (ahogy a woke is) nem tű…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: én úgy tudom, hogy volt egy levél és egy…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején"Úgy tudjuk, Kovács Melinda, a Magyar Agrár- és Él…
  • ijontichy on Tudomány forradalom idején"Quando nessuno ha la colpa, tutti hanno la colpa"…
  • Virág et. on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Meg is fog történni. Részben már el is kezdődött,…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@jotunder:: nem, a főigazgatók nem álltak ki. Sőt,…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: a helyzet az, hogy kiálltak. és nem csak…
  • DarthVader on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Azokban az időkben a fregattok szépen s…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjhttps://24.hu/belfold/2026/04/22/kozlony-sulyok-ta…
  • nyulambator on Tudomány forradalom idején@jotunder: Én nem is értem. A címoldalon magyar ny…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@Bogomil:: Végülis olyan karakánul nyilatkoztak a…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@Bogomil: a hun-ren honlapja olyan, mintha a titan…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.A Debil legutóbbi hete.
  • Bogomil on Tudomány forradalom idejénA HVG a szöveget az egyik intézet Facebook-oldán t…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Megbocsass, erre teljesen adekvat valasz…
  • Bogomil on Tudomány forradalom idején@jack_of_all_trades: Ráadásul engedély nélkül...;-…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Értem. Ő noname, viszont én nem vagy…
  • gq8vtm on Tudomány forradalom idejénHiv.: @excombo: A legtöbb helyen bértábla sincs…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@ipartelep: Ez ilyen fideszes becsípődés megint, m…
  • ipartelep on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjMegint van egy kis rossz érzésem. Az nagyszerű, ho…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ki ne hagyjuk Pottyondy Edinát, mert…
  • jack_of_all_trades on Tudomány forradalom idejénA HUN-REN vezetői most tettek egy első blikkre ará…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: A noname kommentelődnek nem tudom címezn…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Ezt ugyan miért nekem címezted? .
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Igen, valóban. És mire mentek ve…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Ahogy a tekintélyelvűek a szabad országo…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: A 24.hu és a Népszava, Pop Mert és s…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjSzerintem Magyar Péternek baromi jót tenne, minden…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Ja, és most találtam egy noname kommentet (semmi…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: & @jotunder: & @ijontichy: . A…

Posztrulett

Hunnia esete Pannóniával

Hunnia nem létezik. Orbán Ráhel nem Dusanbében issza a kumiszt, hanem egy New York-i zsidó étteremben falafelezik – eleve Ráhel, és nem Csenge. Ma már persze Csenge lenne, de kétlem, hogy a hátrafelé nyilazás népszerű lenne az amerikai influenszerek körében, akiknek szereti megmutatni a férje szállodáit. A Facebookon a Magyar Tudományos Akadémiát zsidózó anti-finnugristák a …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • susyk
  • muaddib00
  • simonandris2
  • incze
  • sgtpotrien
  • ijenanyelvtan
  • Radnóti Zoltán
  • Tehenész
  • gornyo
  • KennyOMG
  • Bogomil
  • gq8vtm
  • Mikonu
  • trbnt
  • martonbalint19904935
  • annokkk
  • ororvecztb1
  • Dingle Berry
  • kisa
  • dynamicist
  • ijontichy
  • jotunder
  • torzsmokus
  • LibaLeontin
  • aromo44
  • Psakreff
  • tulajdonkppen
  • lgombb
  • opiniopraesumpta
  • Gaboxhrr
  • ipartelep
  • mecsekijeti
  • SMFB
  • karsairita
  • princeghostly1c74fbc695
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Tiborné Tóth
  • istván orovecz
  • dpeter
  • Keepdreaming
  • jack_of_all_trades
  • janostothmeister
  • aerduloensamtonight
  • onehumanoid
  • vattablz
  • Virág et.
  • jaurin
  • Czifra Zoltán
  • mzoltan
  • Tyto
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d