Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt) 2025.06.21
  • Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt) 2025.06.20
  • Nincs magyar egyetem az első ötszázban 2025.06.19
  • Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE) 2025.06.18
  • Szathmáry Eörst támadja a Magyar Nemzet (facepalmposzt) 2025.06.17
  • Újabb átalakítás a kutatóintézethálózatban? 2025.06.17

A legolvasottabb posztok

  • Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)
  • Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)
  • Az oroszlán felébredt
  • Nincs magyar egyetem az első ötszázban
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból
  • Szathmáry Eörst támadja a Magyar Nemzet (facepalmposzt)

Egy? Mind!

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Pásztörperc

Éppen egy hete állásfoglalást szavazott meg az EP a magyarországi helyzetről, és ebben „súlyos aggodalmát” fejezte ki, mert úgy látja, hogy Magyarországon bajok vannak „a demokrácia gyakorlásával, a jogállamisággal, az emberi és szociális jogok gyakorlásával, a fékekkel és ellensúlyokkal, az egyenlőséggel és a diszkriminációmentességgel”. Felszólítja a magyar kormányt: tegyen eleget az Európai Bizottság, az Európa Tanács és a Velencei Bizottság ajánlásainak, és azoknak megfelelően módosítsa az érintett törvényeket.

Gál Kinga fideszes európai képviselő szerint az a probléma ezzel a „vagdalkozó” határozottal, hogy nem elégszik meg az uniós jogszabályok betűjének az elfogadásával, hanem azok szellemét kéri számon. — Ez ugyebár megdöbbentő egy fideszes számára, mert ő ahhoz szokott, hogy a joxabályokat félanalfabéták ollózzák össze egymás „mondataiból”, majd más félanalfabéták értelmezik azokat „grammatikailag” az aktuális hatalom érdekei szerint — úgy látszik, nem tanulta jogelméletből, hogy rendes jogállamban az értelmezés első szempontja a jogalkotó szándékának megfeleltetés, v.ö. „virtuális alkotmány”.

Rétvári Bence, a Kereszténydemokrata Néppárt alelnöke szerint a vádak igaztalanok, de egyébként is, nem az egész Európai Parlament ítélte el Magyarországot, hanem csak egy szűk többség. — A-ha. Szóval, nem az egész magyar országgyűlés alkotmányoz, csak egy szűk kétharmad.

Gyürk András, a magyar néppárti EP-képviselőcsoport elnöke szerint az EP-határozat nyugodtan nevezhető „párthatározatnak” is, hiszen gyakorlatilag a nemzetközi baloldal véleményét tükrözi.

 

A kormány részéről Kovács Zoltán kommunikációs államtitkár kommentálta az elfogadott határozatot. Úgy vélte, hogy a döntés mögött „ideológiai és politikai motiváció húzódik meg”, és a határozatot megszavazókat nem érdekelték a tények, részletek. Kijelentette: a kormány sajnálattal vette tudomásul az EP döntését, de annak szerencsére semmilyen jogi következménye sincs. — Valójában a határozat:

*egyrészt emlékeztet arra, hogy a tavaly elfogadott alkotmány „egyes rendelkezéseit az Európai Parlament már 2011. július 5-én bírálta, felhívva a magyar kormányt, hogy rendezze a Velencei Bizottság által kiemelt kérdéseket és aggályokat;

* másrészt „utasítja az Állampolgári Jogi, Bel- és Igazságügyi Bizottságot, hogy az Európai Bizottsággal, az Európa Tanáccsal és a Velencei Bizottsággal együttműködve kísérje figyelemmel a Bizottság és az Európai Parlament … említett ajánlásainak végrehajtását és a végrehajtás módját, és megállapításairól készítsen jelentést”. Egyúttal utasítja az Elnökök Értekezletét, hogy e jelentés fényében mérlegelje, szükség van-e intézkedésekre”.

Mint láthatjuk, kormánypártjaink és politikusaik monolit egységben utasították el a „jelentéktelen” határozatot.

Más: az Európai Bizottság szerdán azt javasolta, hogy jövő januártól függesszék fel 495 millió euró (a jövőre esedékes támogatásunk közel harmada) Magyarországnak szánt kohéziós támogatás kifizetését, mert az ország nem teljesítette a deficit csökkentésére előírt kötelezettségeit. A javaslatot az EU-tagországok pénzügyminiszteri tanácsának kell jóváhagynia. Olli Rehn, a bizottság gazdasági és pénzügyi kérdésekben illetékes alelnöke azt hangoztatta, hogy a javaslatnak „erős ösztönzőnek kell lennie Magyarország számára, hogy (…) megfelelő makrogazdasági és pénzügyi feltételeket hozzon létre”.

Giró-Szász András, a kormány és Szijjártó Péter, a miniszterelnök személyes  szóvivője közös közleményében szögezte le, hogy a kormány szerint az Európai Bizottság  javaslata megalapozatlan, méltánytalan, jogi szempontból vitatható és az alapszerződések szellemével ellentétes, „hiszen egy jövőben feltételezett esemény miatt akar megállapítani szankciót”.

Maga Orbán Viktor teljesen ésszerűtlennek tartja a bizottság döntését. Kijelentette: a magyar kormány ki fog tartani gazdasági céljai mellett — „Mi attól sem veszítjük el a kedvünket, ha az európai bürokraták egy része nem érti, mi történik nálunk.” Európa pedig nem fog kilábalni a válságból, amíg nem tud megszabadulni ettől a „régi, elavult” szemlélettől.

„Újból téved az Európai Bizottság” címmel közleményt adott ki csütörtök délután a Nemzetgazdasági Minisztérium. A tárca nem ért egyet a magyar gazdaság brüsszeli (recessziós) prognózisával, vagyis kitart amellett hogy a GDP 0,5%-kal nőni fog.

A kormány álláspontjával egybehangzóan elfogadhatatlannak nevezte a bizottság döntését Vona Gábor, aki szerint a döntés Magyarország nagyon súlyos és durva megalázása.

Hé, gyerekek! Ha nem fogadjátok el a döntést, akkor mi van? Az ő pénzük, az ő hatáskörük: ha akarják, adják, ha nem akarják, nem adják.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521352-6858c2ee23e7c' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521352&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521352-6858c2ee23e7c&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521352-6858c2ee23e7c' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A harangozó tragédiája

Next Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

34 Commments

  1. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.02.24 06:28

    ” A Bizottsággal szemben a nemzeti kormányok tagjaiból (kormányfőiből) álló Európai Tanács való az érdekek érvényesítésére.

    A Tanács például a pénzügyminiszterek alkotta Pénzügyi Tanácshoz küldi át javaslatát.

    Itt a magyar pénzügyminiszter kötelessége a lobbizás.

    A volt biztos szerint „ha lenne Magyarországnak pénzügyminisztere,

    és nem csak nemzetgazdasági minisztere, aki egyszerre három lovon ül, akkor élhetne ezzel a lehetőséggel. Különösen, mivel fél éven át ő elnökölte az említett tanácsot, bizonyára jó kapcsolatokat építhetett volna ki, amit most kitűnően tudna kamatoztatni”.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-253761)
    Loading...
  2. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.02.24 06:36

    Ha lenne Magyarországnak pénzügyminisztere…

    És ha lenne Magyarországnak külügyminisztere…

    És ha lenne Magyarországnak igazságügyminisztere…

    És ha lenne Magyaroszágnak miniszterelnöke…

    És ha lenne Magyarországnak elnöke…

    …

    Ez már ígyen van.

    Csak a Fidesz.

    Az van nekünk, oszt jónapot.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-253762)
    Loading...
  3. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2012.02.24 07:06

    Just to note: csak baloldali szavazatokkal nem lehet többségbe kerülni, nagyon kiegyenlítettek az erőviszonyok. A búvik a nyúl, fut a róka, a fidesznyik meg hazudik már megint.

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-253763)
    Loading...
  4. karnak szerint:
    2012.02.24 07:15

    A vegehez mar leirtam mashol, hogy nem ertem a hoborgest jobb(ik), jobb oldalrol.
    Allandoan euszkepticizmus van, nem is adnak penzt, csak kirabolnak, zsakmanyolnak itt. Most akkor 500 mio euroval boldogabbnak kene lenni mert ha elfogadjak a hatarozatot a pm-ek, ennyivel igazabbuk lesz. Hurra, egyszer igazuk lett, megeltuk ezt is.

    Arra is emlekszem amikor viktor az eu tanacs sajtotajekoztatojan parolazva hangsulyosan kijelentette: nekunk nem kell a nemetek, a nemet adofizetok penze (a vedohalo kell).

    … Lehet ez az egyharmad eu forras kb a nemetek aranya, ok meg megkoszontek h mi elutasitottuk. Elhajoltunk, na, ha nem kell, nem kell, jonapot.

    Giro meg ertetlenkedik a jovobeni fikciora alapozott dontes kapcsan.. Es ezt mivel massal, mint egy kormany altal kalkulalt jovobeni fiktiv szamsorral tamasztja ala.
    I see what u did there…

    Hiv.: [@karnak:](#comment-253764)
    Loading...
  5. Megdobbent szerint:
    2012.02.24 07:17

    Jaja, en is azon rohogok, hogy ok marpedig maskepp gondoljak es naaaaaa! Wehehe, ugy fossak le civilizalt roszagban az orban rezsim sipakolasat, ahogy orban mindent, aminek koze van a demokraciahoz. Ilyen az elet kissracok, mindig az diktal, akinel a penz van. Ideje megtanulni azt is, hogy a penz nem egyenlo a lopott adoforintokkal.

    Hiv.: [@Megdobbent:](#comment-253765)
    Loading...
  6. karnak szerint:
    2012.02.24 07:20

    @Vitéz Kőbányai Világos: jo mert a jomagyarok itthon ugy tudjak h vannak a jok (fidesz, jobboldal) meg a liberalbolsevikok, akik a satant kepviselik, magyarorszagra rontanak konrad gyorgy utasitasara.

    Az h ott ez a liberalis meg zold meg egyebek mast jelentenek az ebben az orszagban… Szoval nem mondanam h sok vajt fulre talal, 35% meg mindig ugye.

    Hiv.: [@karnak:](#comment-253766)
    Loading...
  7. Névtelen szerint:
    2012.02.24 07:46

    Két nagyon amatőr megjegyzés: ha kell a lé, be kell tartani a szabályokat, amiket diktálnak azok, akik adják. Ahogy a munkanélkülivel szemben is feltételeket támaszt a hivatal, ha munkanélküli segélyt óhajt kapni. Ha nem kell lé, akkor meg ki kell lépni, és szabadok vagyunk, mint a madár, senki nem ugat majd bele, hogy döglünk éhen.
    Illetve a kettős mérce is baromság: olyan a világ helyzete, hogy az EU végre elkezdett valamit betartani, amit már évek óta be kellett volna: nem önt pénzt mélytengeri barlangokba. Persze szívás, hogy pont mi vagyunk az elsők, de ha gyorshajtok, akkor sem mentség számomra, hogy az előttem menő másik két gyorshajtót sem bírságolták meg, akkor engem sem.
    És utoljára: még a kettős mérce sem egészen igaz, hiszen nincs eurónk, mint a görögöknek, nekik ezért kicsivel többet engednek meg. (bár a fene tudja, szerintem ott is igaz: ne ments olyan fuldoklót, aki maga tiltakozik a mentés ellen a legjobban)

    Hiv.: [@:](#comment-253767)
    Loading...
  8. Névtelen szerint:
    2012.02.24 07:48

    Ja, és még egy utolsó, amin szakadtam a röhögéstől: besértődni azon, hogy az előírt 3%-os hiánycél igenis megvan, mert csak 3,25%-on vagyunk…. Nem tudom, dolgozott-e az, aki ilyet mond valaha a versenyszektorban, volt-e sportoló. Ha nincs meg a cél, nincs meg a cél, a szájkarate nem játszik.

    Hiv.: [@:](#comment-253768)
    Loading...
  9. ikaljan szerint:
    2012.02.24 07:51

    „Az ő pénzük, az ő hatáskörük: ha akarják, adják, ha nem akarják, nem adják.”

    Na azért ezt ne… ez nem az ő pénzük, hanem a mienk, EU-s állampolgároké. Mint ahogy a magyar állam által elkölthető pénzek sem a kormányé vagy Viktorkáé. Bizony….
    Az a király, hogy az egész magyar közélet vakerál Ojrópáról, aztán az ilyen elszólások megmutatják, hogy bizony itt a fődemokrata főojropér fejekben is akkora Balkán van, mint a ház.

    Hiv.: [@ikaljan:](#comment-253769)
    Loading...
  10. Pásztörperc szerint:
    2012.02.24 07:57

    @Irsai Oliver: De még mennyire hogy megvan, sőt, negyed százalékkal túl is teljesítettük! SZVSZ a helyes nézőpontot még tanulnod kell: nem érted, hogy azon múlik minden, és nem a nézett tényeken.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-253770)
    Loading...
  11. acs63 szerint:
    2012.02.24 08:39

    @ikaljan: Tévedsz, a Balkán azok fejében van, akik most besértődnek. Bedobtunk a közösbe’ 100 egységet, kapunk belőle 160-at és nem kapunk a közös tálból még 80-at, mert (még mindig) verjük a tam-tam-ot.
    Majd akkor lehet vakerálni ojrópáról rosszakat, ha nettó befizetők leszünk és mégsem hallgatnak ránk! A belépőt fizettük, két kézzel fogyasztunk a svédasztalról, de csak akkor okos dolog szidni a minőséget (bár nem elegáns), ha már jóllaktunk.
    Te már jóllaktál? Megvan mindened? Elégedett vagy a magyar viszonyokkal?

    Hiv.: [@acs63:](#comment-253771)
    Loading...
  12. Pásztörperc szerint:
    2012.02.24 08:45

    @ikaljan: Megtiszteltetésnek veszem, hogy Szijjártó úr is olvassa bohóságaimat…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-253772)
    Loading...
  13. /manens szerint:
    2012.02.24 09:04

    @Dr. simonmondja.: Háááát, elég nagy szarban vagyunk !!

    Hiv.: [@/manens:](#comment-253773)
    Loading...
  14. Illinois szerint:
    2012.02.24 09:28

    Igazuk van, de azért maga az Unió még kevésbé demokratikus, a törvényhozásban a nem demokratikusan megválasztott Bizottságé a végső szó. Köteles ugyan meghallgatni a Parlament véleményét, ez úgy néz ki, hogy a Bizottság egyik tagja beül az EP képviselők közé, sorban végighallgatja a javaslataikat, majd a végén feláll, és közli velük, hogy miért nem jogosak a kifogásaik, és miért jó az, amit a Bizottság csinál.

    Hiv.: [@Illinois:](#comment-253774)
    Loading...
  15. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.02.24 09:38

    @/manens: Bizony nagy szarban.

    Hogy annak a 4-5 szocialista eu szakembernek kéne kihúzni minket, mert

    a kormányunk és a miniszterei kevesebbek a nullánál is.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-253775)
    Loading...
  16. Kettes szerint:
    2012.02.24 09:48

    @Illinois: Tévedsz. Nem az Európai Bizottságé a végső szó a törvényhozásban. Ugyanolyan jogszabály-hieracrhia van az Unióban is, mint a nemzeti jogrendszerekben, és természetesen a Bizottság nem alkothat a Parlament vonatkozó irányelvével ellentétes határozatot.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-253776)
    Loading...
  17. Chanyi szerint:
    2012.02.24 10:05

    @Kettes: az együttdöntési eljárásban jóval nagyobb a szerepe a Tanács és a Bizottság nem megválasztott, zárt ajtók mögött döntő „szakértőinek”, mint a demokratikusan választott Parlamentnek. Nézd meg az EP bármely szakbizottságának egy ülését, beszélhetnek a képviselők olyan okosan, ahogy akarnak, úgyis a Bizottságtól küldött mókus szava számít. Lehet, hogy a formális eljárásban elvileg nem így kellene lennie, de a gyakorlatban így működik.

    Hiv.: [@Chanyi:](#comment-253777)
    Loading...
  18. Névtelen szerint:
    2012.02.24 10:18

    @Illinois: csak a munkanélküli segélyt tudom felhozni példának. Az kap segély a köz pénzéből, aki betartja a köz feltételeit. Az kap támogatást az Úniótól, aki betartja, amit kérnek tőle.
    Hja, hogy a görögök?
    Nekik van eurójuk, az ő buktájuk szvsz megrengetné az EU-t + ugye a megváltozott helyzet sem nekünk játszik: a görögök ELŐTT nem hiszem, hogy velünk is izmoztak volna. De a görögökkel sem izmoztak, mostanra odáig jutott a dolog, hogy már annyi pénzt öltek beléjük, hogy nem egyszerű bukta, hanem extra-mega-szuperbukta lenne már azt a „kis” pénzt nem adni meg nekik.
    Tudod, mint egy házépítésnél: a görögök már összecsalták a házukat, szerkezetkész, már csak pár dolog kell bele, aztán hátha egyenesbe jönnek. Ha nem adnak a „szülők” még zsét, előbb-utóbb összeroskad az egész, aztán a szülők futhatnak minden után. Ha még adnak, reménykednek, hogy előbb-utóbb leválik az a gyerek. A magyarok meg még csak az alapokat ássák, nem veszik sok, sőt, max. visszadnak a lelencnek minket.

    Egyébként én sem adnék olyannak pénzt, aki a szemembe ugyan mézes-mázos, a hátam mögött viszont a kését rázza rám. Már csak azért sem, mert kitudja, egyszer nem fogja-e tényleg használni… Ilyen önzők az emberek…

    Hiv.: [@:](#comment-253778)
    Loading...
  19. ikaljan szerint:
    2012.02.24 10:44

    @acs63:
    „Majd akkor lehet vakerálni ojrópáról rosszakat”

    Értem, hogy a két bit az két bit, és több nem fér bele, de én nem ojrópáról vakeráltam rosszakat, hanem a cikk szerzőjének (és általában a magyarországi politikai megmondókultúra) világlátását véleményeztem.

    -tudom, hogy egyes monomániás káerópai ojropéreknek nehéz megérteniük, hogy ha
    1) Viktorkát kritizálja valaki, akkor nem a magyar nemzetet támadja
    2) ha a poszt szerzőjét és egyes hozzászólókat tart hülyének valaki, akkor nem ojrópát támadja.

    A svédasztalos dolog tőled is nagyon plasztikus példa volt.
    -ő pénzük, svédasztal, vendégség… ez igen.

    Én részemről nem svédasztalos zabálásba iratkoztam be, hanem egy klubba, ahol hozzájárulok a közös költségekhez (részemről nettó befizető vagyok), és meglehetősen viccesnek tartom, amikor más klubtársak nem képesek különbséget tenni a köz szolgálata és a köz tulajdonlása között.

    Az a baj, hogy a magyar politikai elit, a blog szerzője, és te, még fogalmi szinten sem tudtok különbséget tenni a köz szolgálata, a közös vagyon felhasználása és a magántulajdon között.
    -ezért lesz a kohéziós alap az „ő pénzük”, ugyanezen ok miatt lesz az egész EU „svédasztalos” zsákmányszerzési terep.

    Hiv.: [@ikaljan:](#comment-253779)
    Loading...
  20. emberlánya szerint:
    2012.02.24 10:48

    A Kedves Vezető (aki okos is) azt mondta, nem ugrunk el a pénz elől, ha meg akarnak dobni vele minket. Gondolom ezt a pénzdobálók is hallgatták és ennek értelmében dobálóznak a továbbiakban.

    Hiv.: [@emberlánya:](#comment-253780)
    Loading...
  21. csaba76 szerint:
    2012.02.24 11:13

    Egyetlen kurv@ kérdésre válaszoljon már egyértelműen az ötös számú tagsági könyv tulajdonosának legjobb barátja: kilépünk az EU-ból vagy nem?
    Eldöntendő kérdés. Csak „igen” vagy „nem” válasz lehetséges.
    Csak egyetlen egyszer mondjon végre igazat, ebben az egy kérdésben. Ha maradunk, akkor tegye, amit egy jelentéktelen, szarul működő kis ország vezetőjének tennie kell, alkalmazkodjon az országunk érdekeinek megfelelően. Ha kilépünk, akkor meg én tudjam végre, hogy mikor kell költöznöm.

    Hiv.: [@csaba76:](#comment-253781)
    Loading...
  22. Pásztörperc szerint:
    2012.02.24 11:50

    @ikaljan: Neked ebben persze egészen nagyon igazad van. Mint mindig. Én meg az EU összes szerve pedig hülyék vagyunk, és nem tudunk különbséget tenni: ez is így van. A határozat méltatlan és méltánytalan, ezért nem is fogadhatjuk el. Majd kimegyünk az utcára jól, és együtt skandáljuk, hogy Vik-tor! Vik-tor! És ha elég sokan megyünk ki és elég sokan skandáljuk, akkor rendbejön minden, mert csak akarni kell. És akarni, mi azt nagyon tudunk.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-253782)
    Loading...
  23. acs63 szerint:
    2012.02.24 12:21

    @ikaljan: Akkor felvilágosítalak, Magyarország NEM nettó befizető. Amit írtál – „ahol hozzájárulok a közös költségekhez (részemről nettó befizető vagyok)” – számszakilag nem igaz. Még ezzel a (lehetséges) tiltással sem!
    Mivel többet kapunk a közös kalapból, mint amennyit befizetünk, innentől kezdve ez bizony azoknak a pénze, akik nettó befizetők. A kassza többlete felett pedig azok rendelkez(het)nek, akik befizetik és csak kulturált viselkedést (a játékszabályok betartását) várják el tőlünk.
    Szerinted akkor is jár a zsebpénz a gyereknek a diszkóra, ha bukásra áll? Nem mondhatja a családfenntartó, hogy ezt a pénzt én szereztem meg, elvárom érte a minimális tiszteletet?
    A nagypofájú kölök (szenátoraink) elérték, hogy apuka/anyuka közölje: kaját, szállást állom, a szórakozásra nem költünk a „pénzemből”. (Értsd: nem MI, hanem ÉN termeltem meg!)
    Már megbocsáss, de nagyon kommunista a gondolkodásod! A kohéziós alap nem „jár”, hanem feltételekhez kötött.
    Persze, lehet hisztizni, hogy ez egy családi kassza…

    Hiv.: [@acs63:](#comment-253783)
    Loading...
  24. ikaljan szerint:
    2012.02.24 13:04

    @acs63, Pásztörperc:
    A szövegértés láthatólag nem erősségetek… no mindegy jó mulatást.

    Hiv.: [@ikaljan:](#comment-253784)
    Loading...
  25. nerángass szerint:
    2012.02.24 13:09

    @acs63:
    nol.hu/kulfold/swoboda__a_buntetes_orban_hibaja

    mit nem mer állítani……

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-253785)
    Loading...
  26. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2012.02.24 13:21

    @ikaljan: Figyu, itt komolyan félreértések vannak. Tehát itt van ez a nagy közös tál, mi meg alkottunk szabályokat, hogy akkor mit is kell betartani az asztalnál. Na ezt a drága kormányunknak nem sikerült.
    Az „ők” itt főleg arra vonatkozik, hogy a szabályokat eredetileg a nyugati államok alkották, mi csak később – önként, térdencsúszva – könyörögtük magunkat oda. Most kb. úgy viselkedünk, mint az egyszeri bugris, akit életében egyszer beengedtek az elegáns étterembe, mire menten felrakta a csizmáját az asztalra.
    Lehet itten ordítva balkánozni (aki nem akarja az elszakadásunkat a nyugattól, az a balkán! ómájfaszom!), ugyanakkor ettől még mindig az a helyzet, hogy mi itten szittya paraszt módjára viselkedünk, és elvárjuk, hogy az elitklub így is bevegyen minket. És nem fordítva…

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-253786)
    Loading...
  27. Dr. No szerint:
    2012.02.24 13:52

    És Kövér Laca? Ő meg sem szólalt? Vagy artikulálatlanul ordítva földhöz vágta magát?

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-253787)
    Loading...
  28. Pásztörperc szerint:
    2012.02.24 14:33

    @Dr. No: Nem, ő eközben a húst vágta. Iszlám előírásoxerint.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-253788)
    Loading...
  29. iron-member-neck szerint:
    2012.02.24 21:58

    @Vitéz Kőbányai Világos:

    Csak egy aprócska korrekció Balkán ügyben: A Balkán _ÖSSZES_ állama kezét-lábát törve igyexik a Púnijóba. Szóval aki kifelé tartana a jó meleg vacokból a hóba az éhes farkasok, vérmedvék közé, mert tilos az asztalra szarni és ez a szabadságjogok tűrhetetlen korlátozása, az _NEM_ balkáni.

    Hiv.: [@iron-member-neck:](#comment-253789)
    Loading...
  30. Pásztörperc szerint:
    2012.02.27 13:14

    Lázár János szerint ez egy igazságtalan, méltánytalan, a magyar választópolgárokat büntető lépés. Nem hiszi azonban, hogy a szankcióra sor kerülne, elvégre a magyar gazdaság fékezése az Uniónak sem érdeke. „Ezt a csatát még nem zártuk le, próbálunk megküzdeni a problémával, és próbáljuk jobb belátásra bírni majd a bizottságot (…), illetve az Európai Unió tagországait és pénzügyminisztereit”. A fenntartható gazdaságpolitika egyfajta garanciája lesz az IMF-megállapodás is.

    A hiánycél teljesítéséért az idén százmilliárdos megszorítást tervez a kormány úgy, hogy a költségvetést nem kell kiigazítani. Gazdaságpolitikai váltásra nincs szükség.

    No, még egyszer: Lázár János szerint.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-253790)
    Loading...
  31. V mint... szerint:
    2012.02.27 15:48

    @Pásztörperc: Ha megkapjuk az imf-től!
    Ha tárgyalnak velünk!
    Ha megcsináljuk az előfeltételeket és kapunk időpontot.

    Ennyit a bizalomról.Szerintem.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-253791)
    Loading...
  32. Szúrófény szerint:
    2012.07.16 07:02

    @acs63:
    Az európai uniós karámba a támogatás ígéretével csalogatják, terelgetik a Kelet-európai marhákat. Önérzet már régen nincsen, csak a potyalesők tátott szája, zsebe. Régen, csak a beteg, a törött lábú, vagy a részeg ember szorult „támogatásra”
    De miből lészen a támogatás? Természetesen a tagállamok befizetéséből. Az agyon reklámozott támogatás, 300 millió Euróval több a saját befizetésünknél! Akkor mi az értelme? Ki nem találják, (az ostobák). Józan paraszti ésszel gyorsan kitalálható. A saját pénzem arra költöm, amire én akarom, ami nekem fontos. Olyan dologra, beruházásra, ami később pénzt hoz. Ezzel ellentétben mire adják a támogatást? Csatornázásra, szemétlerakóra, (amiért a használat díjat majd nékik fizetjük, mivel előbb privatizálták, tehát a pénzüket magukra költik, a maguk „üzletébe” történik a beruházás!)

    Hiv.: [@Szúrófény:](#comment-253792)
    Loading...
  33. Szúrófény szerint:
    2012.07.16 07:04

    Mi kell ehhez? Kicsaljuk a pénzét, aztán olyan dolgokra költetjük vele, amivel nem jelenik meg a piacon konkurenciát teremtve a mi termékeinknek. Szakállas kapitalista fogás ez, akkor is, ha polgárira keresztelték. Elvenni a nyersanyagot aprópénzért, és megvetetni a készterméket harminc, ötvenszeres áron! Ennyiből áll a nyugat gazdasági csodája, aki meg ezt leleplezi, a szemétdombra való gazember, lásd Marx sorsát.
    Csak az a csekély szépség hibája van, hogy ha a termék árában egy-három százalék a munkabér, miből lesz a kulinak, rabszolgának, pénze megvenni, a mérhetetlen tömegű így megtermelt árut? Nem ez az egyetlen önpusztító ostobasága az emberiségnek, de talán az új Spartacus lázadás harca lesz az a végsőharc, amely mindent elpusztít.

    Hiv.: [@Szúrófény:](#comment-253793)
    Loading...
  34. acs63 szerint:
    2012.07.16 12:56

    @Szúrófény: Igazad van!
    Nekünk _ne_ adjanak több pénzt vissza utakra, csatornázásra, mezőgazdaságra, stb., mint amit befizettünk, nekünk a rossz utakra, derítőkre, csődbe ment mezőgazdaságra van szükségünk, mert _az a mienk_!
    Hasonlóan gondolkodsz -ugye- az IMF hitelről is? Inkább magasabb kamatra adunk államkötvényt, de ne pofázzanak bele, hogy’ megyünk tönkre. Nem kell nekünk segítség, anélkül is szétbarmolunk mindent…

    Amiről Te és nagy tudású közgazdászaink (ink.Matolcsy, Bogár) vizionálnak, csak akkor lenne igaz, ha magunk erejéből előrébb jutnánk és „Ők” visszahúznának. Másfél éve azt csinálunk, amit a hülye akar. Van eredmény a tartalékok eltapsolásán kívül?
    (Próbáltam egyszerűen, számadatok nélkül fogalmazni, hogy számodra is érthető legyen. Ennél többet segíteni nem tudok és már nem is akarok. Radikalizálódtam, nem érdekelnek a hülyék.)

    Hiv.: [@acs63:](#comment-253794)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólNagyon erős mondatok végig az egész cikkben. [x] M…
  • tahonoli on Az oroszlán felébredtTakács Márk: Pár gondoltat az „Éjféli kalapács” ha…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólHiv.: @KennyOMG: [x] Mivel 15+ NER-évről beszélünk…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @martonbalint19904935: Nem vicceltem. Akkor,…
  • martonbalint19904935 on Az oroszlán felébredt@ipartelep:: "Sőt saját magukat ítélik el igazán,…
  • azuccahirmondoja on Az oroszlán felébredt@ikarus: Ha rám hallgatsz, nem halkan mondod, hane…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @ikarus: Nézzük logikailag/ismeretelméletile…
  • KennyOMG on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólTe figyi, ezek a szamok neked hogy jottek ki, amik…
  • ikarus on Az oroszlán felébredtAz orosz reakció az amerikai beavatkozásra: "Az a…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Off. Nem tudom, hogy az önélező-e…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@ipartelep: Olvastam valahol, hogy a wootz acélból…
  • Keepdreaming on Az oroszlán felébredtMilyen kurva érdekes, Amerikának valamiért sokkal…
  • Hölderlin ist ihnen unbekannt? on Az oroszlán felébredt@darnoknew: Vagy azért érezhették szükségesnek, me…
  • darnoknew on Az oroszlán felébredttelex: "Ezzel az USA beszállt az Izrael és Irán kö…
  • val on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)A Vaklárma című filmben van egy orvosi konferenciá…
  • kiazmármegint on Az oroszlán felébredtAz Egyesult Allamok belepett a haboruba. https://w…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból[x] Nagyon durva korrupciós elemzés jött ki (FB AI…
  • tahonoli on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)A ChatGPT fiktív interjúja az esszé megjelenése ut…
  • nyulambator on Az oroszlán felébredt@ipartelep: A hajszálat keresztbe nem kunszt. Szőr…
  • nyulambator on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)Ezek a liberálisok mondanak olyanokat, hogy "grab…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: [@Hiv.: @vattablz: Kissé átmentünk fegyverko…
  • jotunder on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)@Bogomil: Francois Pignon nem tud hibázni.
  • Bogomil on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)De kik azok a Pignonok?
  • ijontichy on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)Aki tudja, csinálja, aki nem, az ír róla :-/. De h…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekHehe... kis családi színes (avagy a fityiszéknél m…
  • vattablz on Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)Ezek? Hát nem...
  • janszemwordpress on Jobboldali költők borzalmasan gyönge versei — LXIV.@jotunder: köszönöm válaszodat jotunder! Újbóli ut…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@ipartelep: És most sem győztél meg. Én nagyon hos…
  • ijontichy on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)@jotunder: : Van különbség a fityiszre szavazás (é…
  • ijontichy on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Nade Dzsungária már régóta az oroszoké ;-) "Putyin…
  • jotunder on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)@Keepdreaming: Az Európai Uniónak van egy "kormány…
  • GHermann on Nincs magyar egyetem az első ötszázbanTermészetesen nem csak a kormányzat szereti, amiko…
  • jotunder on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)@labrys: a helyzet az, hogy te ide lényegében azt…
  • jotunder on Jobboldali költők borzalmasan gyönge versei — LXIV.@janszemwordpress: a blog.hu egy lezárt archívum.…
  • janszemwordpress on Jobboldali költők borzalmasan gyönge versei — LXIV.Sziasztok, engem Szemán Jánosnak hívnak, és megdöb…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt[@ipartelep:](#comment-346302 Kösz, ez jó kis össz…
  • Keepdreaming on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Hiv.: @jotunder: Nekem továbbra is az a meggyőződé…
  • Keepdreaming on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)Remélem Magyarországot pár hónapon belül, még az i…
  • labrys on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)( @jotunder: de őszintén remélem, hogy a kimittett…
  • labrys on Nincs magyar ERC Advanced Grant győztes kutatóhely (UPDATE)Elnézést, az ún. valós élet következtében csak mos…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Hát a japán kardkovács-techológiá…
  • labrys on Az oroszlán felébredt@vattablz:: elnézést, hogy belebeszélek, de tudomá…
  • vattablz on Az oroszlán felébredtHú, órákig tudnálak kérdezni az acélokról, de még…
  • ipartelep on Az oroszlán felébredtHiv.: @vattablz: Off. Sajnos nem tudom, hogy ez em…
  • vattablz on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)A tehetség belemanőverezte magát egy megnyerhetetl…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00: Bocs, lemaradt a komment. Szóval semmi…
  • ijontichy on Dzsungáriának nincs helye az Európai Unióban (tényposzt)@tamspatrik: : A helyzet ennél rosszabb :-( . Lehe…
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@muaddib00:
  • vattablz on Az oroszlán felébredt@KennyOMG: Jó pihenést!
  • KennyOMG on Az oroszlán felébredt@vattablz: A kerdes nem az, hogy en elolvasom-e, m…

Posztrulett

Túl nagy a tétje a lengyel választásnak (szomorúposzt).

Holnap Lengyelországban Varsó liberális polgármestere, Rafał Trzaskowski mérkőzik meg a nacionalista, szociálisan konzervatív Karol Nawrockival. A „szuverenista” Nawrockit Trump támogatja, Kristi Noem, a kőbuta, de meglehetősen attraktív (tudom, hogy nem PC, de ha egyszer így van, és bocs, de kell valami lényegtelen a posztba, amin lehet nyammerolni) belbiztonsági miniszter kampányolt is mellette Lengyelországban. Nawrockit nem …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • tahonoli
  • micike mici
  • jotunder
  • Ferenc Orosz
  • halatlangazember
  • LibaLeontin
  • Keepdreaming
  • Radnóti Zoltán
  • kiazmármegint
  • val
  • twmmy
  • Bogomil
  • Mikonu
  • janostothmeister
  • excombo
  • labrys
  • fortin2
  • Podvinecz marsall
  • Psakreff
  • darnoknew
  • tamspatrik
  • incze
  • j.alfred prufrock II
  • gearforbooks
  • velizare
  • tulajdonkppen
  • dynamicist
  • Morp65
  • SMFB
  • Hölderlin ist ihnen unbekannt?
  • karsairita
  • vattablz
  • ijontichy
  • thegaben86
  • elolhatuldoktor
  • macskahala
  • attitoth68
  • wolff
  • martonbalint19904935
  • annokkk
  • Hector Kapitány
  • esztre
  • KennyOMG
  • opiniopraesumpta
  • gudea73
  • nyulambator
  • lgombb
  • tortt49
  • onehumanoid
  • ikarus
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d