Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból 2025.05.04

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt)
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból
  • A bukaresti Karácsony Gergely

Kedves sportszurkolók!

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: maroz

Nektek igazatok van. Stadiont szeretnétek és ezt követelitek, határozottan és radikálisan, amitől a ballibek vagy összeszarják magukat vagy előveszik a soha el sem ásott, zsírpapírba gondosan be nem göngyölt gyűlöletüket és lövésre kész állapotba fényesítik azt. Ne foglalkozzatok velük, ti csak követeljétek a stadionotokat, határozottan és radikálisan, mert ez így van rendjén. Majd rátok mondják, hogy személyesen Orbán áll mögöttetek, sms-ben (azóta megtanult) utasította Szepesi Miklós Zsoltot, te, Zsolti, figyelj már, van itt ez a pár buzi kisköcsög, dugjátok már fel nekik a mikrofonjukat, szóval valahogy így, az ultrák mögött Orbán áll, és aki ezt nem hiszi el helyből az agyhalott, mint ahogyan agyhalott az is, aki ezzel szemben elhiszi, hogy a diákok mögött Soros áll és a júdeoplutokrata világösszeesküvés. Tehát leszarni, és bátran követelni a stadiont, mert az a ti ügyetek, de ha megengeditek felhoznék néhány szempontot, ami esetleg árnyalhatja a stratégiátokat, már ugye ha van kedvetek árnyalni.

Szóval hogy követelni lehet és kell, de nem árt azt szem előtt tartani, hogy az államnak nincs pénze. Onnan lesz, hogy elveszi az emberektől. Tudtátok, hogy nálunk a diplomások lényegesen többet keresnek és ebből következően többet is adóznak, mint a diplomával nem rendelkezők?

De haladjunk, nézzük közvetlenül.

Egy stadiont meg kell tervezni. Ugye tudjátok, hogy ezt egy ekkora volumenű munkánál, mint amekkora ez a stadion is több tucat mérnökember végzi, akiket az országunk egyetemein képeztek/képeznek ki? Vannak köztük építészek, akiknek nem csak az a dolguk, hogy egy meglévő gyűjteményből kimazsolázzák az elemeket az épülethez, hanem biza rengeteget kell agyalniuk (kutat, fejleszt, ismerős a fogalom?) azon, hogy hogy lehetne még jobbat, még használhatóbbat és igen, még szebbet kitalálni. Statikusok baszakodnak matematikai modellekkel azért, hogy biztosan ne szakadjon a fejetekre a féltető.

Aztán ugye gépészet is kell abba a stadionba. Fűtés, szellőzés, világítás, ésatöbbi. Egészen biztosan tudjátok, hogy ezeket a szakembereket is az egyetemeken képzik, és úgyszintén nem csak a tanulásról szól a dolog, hanem itt is ugyanúgy megy a kutatás, az agyalás azon, hogy például milyen fűtés lenne a leggazdaságosabb, vagy milyen világítást találjunk ki ahhoz, hogy még szebb, még élvezetesebb legyen ez az egész.

Majd amint elkezdődik az építkezés jönnek az építőmérnökök. Meg még kismillió egyéb szakember, akik nélkül úgyszintén nehéz elképzelni, hogy nektek stadionotok lenne.

Ha már felépült a létesítmény, akkor működtetni kell. Amihez ugye kellenek gazdasági szakemberek, pénzügyekhez értők, menedzserek, olyanok, akik egy ekkora monstrumnak át tudják látni az adminisztrációját, és ugye ezek zöme is diplomás, akiket valahol képeztek, és az utánpótlásukat is képezni illene valahol.  El kell majd kezdeni használni is a stadiont, amihez újból szakemberekre van szükség, azt hallottam, hogy ez egy komplex, többcélú létesítmény, lesznek benne egyéb programok a meccseken kívül, amihez persze kell valaki, aki ezeket a programokat megszervezi, és az ilyen valakiket is az egyetemeken képezik ki. Kell sajtós is, aki segít hírt adni a stadion életéről. Tudtad, hogy nálunk az ilyen szakembereket (rendezvényszervező, kommunikációs) előszeretettel gúnyolják büfé-ruhatár szakosoknak?

De mondok jobbat is. Bármibe lefogadom, hogy lesz ott néhány sportpszichológus is a környéken, tudod, olyan szakemberek, akiknek az a dolguk, hogy a sportolóknak segítsenek abban, hogy lelkiekben is a lehető legjobban rá tudjanak készülni a versenyekre. Tudtad, hogy a pszichológus az valójában egy bölcsész? Most akkor dögöljön éhen Londonban gyorséttermi mosogatóként, vagy inkább pesztrálgassa a sportolóink lelkét a jobb eredmények érdekében?

Ha szépen melléültök és végiggondoljátok, akkor azt fogjátok találni, hogy ehhez a stadionprojekthez elengedhetetlen egy csomó, nagyon különböző végzettségű szakember, akik felépítik, majd működtetik a ti nagyobb boldogságotokra. És bizony így van ez az ország összes többi dolgával is, nem csak a stadionokkal.

A Hallgatói Hálózatnak az a fontos, azért küzdenek, hogy jobb, minőségibb legyen az az intézmény, az a struktúra, amelyik biztosíthatja azt, hogy az ország (és ugye benne a ti stadionotok) építéséhez, működtetéséhez elengedhetetlenül fontos szakemberek meglegyenek. Ez az ő ügyük, mert ők úgy gondolják, hogy a stadionok mellett képzett emberfőkre is szükség lenne. Nem öncélból, hanem azért, hogy ez az ország, ez a nemzet előbbre jusson. Ők a diákok ultrái, pontosan olyan radikális eszközökkel próbálják meg ráirányítani a figyelmet az ő ügyükre, mint amilyennel ti is a sajátotokra.

Magyarok, akik itt szeretnének maradni, és szeretni szeretnék a hazájukat, de nem kényszerből. Ők annyit kérnek mindenkitől, hogy hagyják őket szabadon szeretni a hazájukat, és ezt radikálisan, majdhogynem ultrakonform módon kérik.

Miért is háborgatjátok ki őket ebben a törekvésükben?

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16520367-6826655150451' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16520367&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16520367-6826655150451&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16520367-6826655150451' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

Next Post:

Idézet a reggeli kávéhoz

372 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2013.02.18 09:34

    @maroz: Látod-látod kiscsibe. Ha járnál az index más blogjain is, akkor pontosan tudnád, hogy vannak terek, ahol a fasisztákat aprítják és vannak, ahol a fasiszták aprítják a többieket.

    Mivel csak itt ültél eddig és őrizgetted a szellemi termékeidet, ezért nem tudhatod, hogy a párbeszéd már rég megtörtént.
    Kábé úgy, ahogy a focidrukker adta elő a debreceni egyetemen.

    Most, hogy ma nincs blogod, talán szétnézhetnél a világban, oszthatnád az észt és megismerkedhetnél a fasisztának bélyegzett új beszélgetőtársaiddal, akik készséggel állnak rendelkezésedre szerte az Index blogjain.

    Sétálj körbe, kispajtás.
    Ne itt rosszalkodjál anyuci szárnyai alatt.

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-202286)
    Loading...
  2. agresszív kismalac szerint:
    2013.02.18 10:29

    Összeült már a fellebbviteli bizottság?

    Hiv.: [@agresszív kismalac:](#comment-202287)
    Loading...
  3. royslade szerint:
    2013.02.18 10:41

    @agresszív kismalac: úgy tűnik, az a nagy delete gomb a jobb sávban már az ítélet

    Hiv.: [@royslade:](#comment-202288)
    Loading...
  4. agresszív kismalac szerint:
    2013.02.18 10:45

    @royslade: Dögöljek+, pont azon filóztam, hogy beidézem Pelikán elvtársat.

    Hiv.: [@agresszív kismalac:](#comment-202289)
    Loading...
  5. kinek a lába földig ér (törölt) szerint:
    2013.02.18 10:52

    M. utóbbi két hónapja itt a blogon meghökkentő.

    Egy ideig polgárpukkasztó szándéknak véltem, a labilis, hiú, szeretethiányos ember eszközének arra, hogy minden második komment neki legyen címezve.
    Az utóbbi két nap maroz-termése mutatja, hogy mekkorát tévedtem.

    Maroz meg a párbeszéd!
    Emlékeztek még simonmondja, sok-sok, panelburzsuj stb. kitiltásának történetére, maroz kényszeres triumfálásaira?

    Hiv.: [@kinek a lába földig ér (törölt):](#comment-202290)
    Loading...
  6. royslade szerint:
    2013.02.18 11:31

    @kinek a lába földig ér: a mérvadó bloggazdák – egy kivételével – pedig vagy beálltak támogatólag, vagy hallgattak (elbújtak a tematikus blogjaik mögé)

    Hiv.: [@royslade:](#comment-202291)
    Loading...
  7. stefan75 szerint:
    2013.02.18 11:39

    @maroz: „… hogyan lehetne valamit tenni, mi lehetne az a valami azért, hogy ne ez az értelmetlen és sehová sem vezető szimbólumharc bassza el a gyerekeink jövőjét. Arra gondoltam, hogy ez a valami lehetne akár az inklúzió is, elfogadni a másikat olyannak, amilyen és megpróbálni vele közös célokat találni…”

    Hát ezt elég rendesen bevetted. A „szent ügy” nem cél, hanem eszköz. Ha holnaptól az elfogadás jegyében a szocik is székely zászlót lengetnének, akkor az orbánisták onnantól zöld pöttyöset. Ha Bajnai stadiont építene, akkor az orbánisták uszodát. A cél nem a székely zászló meg a stadion, hanem a mozgósítás, a szimbólumharc maga.

    Ezeknek a népeknek nem az a fontos, hogy kokárda, nyirőjózsef, szabadságharc, nemtandíj meg székely zászló legyen (ezek kreált ügyek, bármikor kitalálnak másikat), hanem hogy minél többeket a maguk képére formáljanak, a maradékot meg eltapossák. Ebben lettél te is eszköz.

    De már nincs mitől tartanod. Elfogadtad Nagy Testvért. Már csak a magunkfajta renitensek csapják itt a zajt, de hát hol érdekel az téged. Vár rád egy fényes, szép jövő.

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-202292)
    Loading...
  8. ATCG szerint:
    2013.02.18 18:51

    „Nem nagy dolog” (egy Ady vers címe), nem is tartozik teljesen a témához: ma délután fél négy körül elég sok rendőrt és rendőrt szállító
    mikrobuszt láttam a Közgáz előtt a Vámház téren. Ezek nem a „régi szép emlékeket” idéző kék színű csapatszállító rendőrautók voltak, hanem sötét, majdnem fekete színűek. Nagyon nem néztem meg őket, azt hiszem az oldalukon sárga vagy foszforeszkáló zöld csík is volt. A rendőrökön láthatósági mellény virított. Nem tudom most milyen színű szállítóautóik vannak a rendőröknek. Lehet, hogy ezek nem is az övék voltak, hanem a gyors reagálású rendcsináló alakulatainké?
    Eközben tavaszillat úszik a levegőben. Búgnak a vadgalambok.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-202293)
    Loading...
  9. maroz szerint:
    2013.02.18 19:09

    @ATCG: Az eltén vegzálják a diákokat, de ők állítólag nem hajlandóak megijedni. De jó is nekik, istenem, de jó is nekik. :((((

    Hiv.: [@maroz:](#comment-202294)
    Loading...
  10. Pelso.. szerint:
    2013.02.18 19:50

    @maroz: Nem tartom mindenhatónak, ismétlem: teljhatalmúnak igen, ez esetben mást értettünk a mindenhatóság fogalmán.
    Nem hiszem, hogy bárhol szó szerint azt írtam volna, hogy mindenért kizárólag ő a hibás. Ugyanakkor kétségtelen, legtöbb ágazatban kialakult jelenlegi helyzetért személyesen tartom felelősnek, mert az ő kezében a példátlanul koncentrált hatalom, s nem a húsvéti nyusziéban.

    Miért ne tudnám elviselni? Távol áll tőlem a legkisebb mértékű győzködés, egyszerűen összefüggést, következményt kerestem.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-202296)
    Loading...
  11. maroz szerint:
    2013.02.18 21:47

    @Pelso..: Oké, akkor még csak annyit mondj meg nekem, hogy azért, mert a baloldalon egy szemmel láthatóan a tökét megvakarni is képtelen, ráadásul intellektuálisan és morálisan is leginkább vállalhatatlan, töredezett, egymással szemmel láthatóan még csak beszélni is képtelen izé van, nos, szóval ezért ki a hibás?

    Valamint azért, hogy az értékeinket illetően tényleg közelebb állunk az ortodox világhoz, mint, nem, nem a nyugati kultúrkörhöz, nem, hanem Közép-Európához, de még a volt szoci országok közül is többen arasznyira vannak tőlünk egy tízszer tízes grafikonon, szóval hogy ezért ki a hibás? És ki az, aki tud bármi olyasmit, amitől ez megváltozhat? És hogyan? Mert én nagyon úgy érzem, hogy ezek azok a kérdések, amelyek teljesen szükségtelenné teszik Orbánt, sőt, ezekben a dolgokban Orbán nem is annyira ok, mint okozat. És ha okozat, akkor Orbán akkor szűnik meg, ha az ok is megszűnik. Hát így bír kikerülni Orbán a képletből.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-202297)
    Loading...
  12. Pelso.. szerint:
    2013.02.19 08:40

    @maroz: Teljes tehetetlenségük az ő hibájuk. Morálisan, na ne. Rögtön abba a hibába esek, hogy a Fideszhez viszonyítom a morális mércéjüket.
    További kérdéseid komplex választ igényelnének, már aki tud azokra objektív gondolat morzsákat felhozni, én nem, mindössze annyira futja, amit többször kifejtettem már: a teljes politikai és gazdasági, valamint szellemi elit, nagyon kevés kivétellel.
    Nem ok-okozati helyzetben tekintem elsődlegesen, mert egy példa: a szociális népszavazás történetét nehéz ide illeszteni, inkább: jó érzékkel s kíméletlenül kihasznált egy közeget.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-202298)
    Loading...
  13. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2013.02.19 12:23

    @maroz: A Hitler se ok volt, hanem okozat. Mégis, mióta megszűnt, mintha változott volna a németeknél valami.
    Érdekes.

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-202299)
    Loading...
  14. acs63 szerint:
    2013.02.19 12:41

    @én már a fény gyermeke vagyok: Nézőpont kérdése. Mintha kilökték volna alóla az a bizonyos sámlit, amikor az oroszok Berlint lőtték.
    Amiről te beszélsz, az egy sikeres merénylet/leváltás esetén állt volna elő, ami után nem tudjuk mi lett volna.

    Hiv.: [@acs63:](#comment-202300)
    Loading...
  15. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2013.02.19 12:56

    @acs63: Julius Cézár után nem állt vissza a köztársaság, Hitler után meg visszaállt.
    Nem hinném, hogy ezen múlna.

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-202301)
    Loading...
  16. acs63 szerint:
    2013.02.19 13:13

    @én már a fény gyermeke vagyok: Formailag? A köztársaság előtte sem volt teljes, ő egy válasz volt az adminisztrációs/birodalmi kihívásokra.
    Cézár után a megnövelt területű birodalom azonos választ adott, mert azonos volt a feltétel, Hitler Németországában komoly környezeti változás is bekövetkezett.
    Az összeesküvők nem tudtak hatékony alternatívát Cézár ellenében felmutatni, csak a (vezető)személy cserélődött.
    (Maróznak van hibája számos, de ebben egyetértek vele…)

    Hiv.: [@acs63:](#comment-202302)
    Loading...
  17. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2013.02.19 13:29

    @acs63: Ne szöszöljél a viszonyokkal. A néplélek, amelyik a létező köztársaságát egy zsarnokra cseréli, nem biztos, hogy oka ennek a cserének. A zsarnok meg nem biztos, hogy a terméke a népléleknek.
    Lehet, hogy az egész csak egy ügyes szemfényvesztés.
    Mint általában.

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-202303)
    Loading...
  18. acs63 szerint:
    2013.02.19 13:42

    @én már a fény gyermeke vagyok: Te most egyedül vagy ilyen hülye, vagy engem nézel hülyének?
    „Ne szöszöljél a viszonyokkal.”??? Ráadásul kijelentő módban???
    A töketlen, egymással intrikáló szenátus, kontra egy sikeres, területnövelő és azt hatékonyan irányító hadvezér képének nincs befolyásoló oka?
    Zsarnok? Augustus? Hisz’ neki nagyobb volt a támogatottsága 2/3-nál is…még Néró is kénytelen volt néhány dologban engedni a Szenátusnak.

    Lassan tényleg elérjük a Mandit, minden szempontból. Én ebből kimaradnék!

    Hiv.: [@acs63:](#comment-202304)
    Loading...
  19. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2013.02.19 13:47

    @acs63: Én egyedül. Nincs időm szöszölni. Csak annyi lenne most a hülyeségem, hogy a minden eddigi általánosításra találnék ellenpéldát.

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-202305)
    Loading...
  20. dvhr szerint:
    2013.02.19 15:09

    @én már a fény gyermeke vagyok: Formailag Roma vegig koztarsasag volt, pl Augustus uralkodasa alatt volt idoszak, amikor semmilyen funkciot nem viselt. Ez magyarazza a romai birodalom alatti rendkivul aktiv blogvitakat arrol, hogy a koztarsasag fennall-e vagy sem. Arrol nem beszelve, hogy a napoleoni csaszarsagot megalapozo alkotmany igy kezdodott: „Franciaorszag koztarsasag, elen a csaszarral.”

    Hiv.: [@dvhr:](#comment-202306)
    Loading...
  21. én már a fény gyermeke vagyok szerint:
    2013.02.19 17:33

    @dvhr: Jahát gondoltam, hogy a köztársaság szó is egy jelentés nélküli sallang. Talán a zsarnoktalanság megteszi helyette.

    Hiv.: [@én már a fény gyermeke vagyok:](#comment-202307)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)”Magyar Péter hétfőn jelentette be, hogy gyalogtúr…
  • velotanya on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Émelyítő az a szeretetteljes enyelgő…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólAz xAI Colossus szuperszámítógép, 100.000 db Nvidi…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: köszönöm, véletlenül másfelé kereste…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: https://mediapiac.com/2025/05/…
  • exadvocatus on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya:: Érdekes, hogy épp UP legproblémásabb…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról: @nyulambator: nem találom. Lehet, hogy már kitil…
  • Keepdreaming on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaÉs újra van Traubisodánk! Hurrá!
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ennyi optimizmussal én nem tudok mit kezdeni. Lego…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Hát azt az egyet jól látta meg a köpcö…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @Grrr: Ebből egy dolog látszik csak, de sokr…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr:: az Oroszországi Föderáció jelenlegi háború…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Én Oroszországot látom felsejleni szemem előtt. Pe…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Az, hogy a Momentum fontolgatja, hogy nem indul 20…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: békés tüntetés meg annak az eredménye…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Jelen pillanatban az ellenzéki szinté…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ennek a "sóval hintjük be"-nek a törvé…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: ezt mondta :( az ellenzék vezére, ami…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ez a tuntikezes semmit nem er uzenet s…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Mert eddig mikor oldott meg tüntetés…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Es megint arrol beszel, hogy felesleges…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: az ellenzék vezére éppen maglódon sétál. sz…
  • vattablz on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaAlakul az a monodráma. Melódia csoki meg már van,…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: Ha nem gyújtják fel a karmelitát és kergeti…
  • nyulambator on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaNe is mondjuk többé hogy rossz, mondjuk azt, hogy…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ha nem megy ki egy dühös tömeg az utcára, akkor az…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Lehet, hogy tényleg Gandhi a példakép.…
  • ijontichy on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: : Én azt is olvasom, hogy "Sóval hintj…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: És azt láttad, hogy a "becsavarodott"…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: Hát Gandhinak egyszer már ugye bejött…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Igen. És MP az egyetlen, aki eséllyel…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Miközben képtelen vagyok felfogni, hog…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Nekem az Ukrajna melletti egyértelmű k…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ez a szarság durvább, mint ami ellen nemrég Grúziá…
  • kiazmármegint on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG:Es emellett az is erdekelne, hogy mikor…
  • Thalész on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: " mint a sajtószabadság felszámolása id…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: nem hiszem, hogy labrys a nemzet ellen…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Persze, lehet ezekről is írni, a szuverenitásvédel…
  • Thalész on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: Hát van olyan pletyka, hogy Sz…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG: De vajon azt tudják-e majd ha már bemeg…
  • KennyOMG on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)En arra lennek kivancsi, hogy ha JT kulfoldrol van…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusrólAzt mondják a fiúk, Romulus a tiszai szuperkém, má…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Kíváncsian várjuk. És hogy állsz a szín…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Csodálom a kitartásodat JT - és egyben…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)OFF természetesen fogok írni erről a putyinista bo…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)[@exadvocatus:](#comment-344988 Lényegében egyetér…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Azt hiszem, félreérthető voltam. Írásod…
  • DarthVader on Az Orbán-fasizmusról@Keepdreaming: Csak a kerék forog. Visszatértünk u…
  • Keepdreaming on Az Orbán-fasizmusrólCsúnya vége lesz. Legalábbis kurvára remélem, hogy…
  • ikarus on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Tiltakozunk, tiltakozgatunk? Talán n…

Posztrulett

Az orbáni valóság

Szerdán hozzák nyilvánosságra az első negyedévi GDP adatokat. Az Erste azt várja, hogy a 2025-ös növekedés 1.7 százalékos lesz, az infláció továbbra is a legmagasabb lesz a régióban, a költségvetés GDP arányos adóssága nyilván a legmagasabb marad. A régiónak volt hat-hét nagyon jó éve, 2013-tól a Covidig, Magyarországon jelentősen nőtt a foglalkoztatottság (15 százaléknál is …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • darnoknew
  • Mikonu
  • karsairita
  • tahonoli
  • tulajdonkppen
  • tortt49
  • dynamicist
  • nerangass
  • ervsebeszet
  • mecsekijeti
  • sgtpotrien
  • nyulambator
  • kiazmármegint
  • ra0213
  • outis
  • aerduloensamtonight
  • Virág et.
  • vattablz
  • kalzol
  • susyk
  • Podvinecz marsall
  • csunyatáp
  • ijenanyelvtan
  • labrys
  • SMFB
  • j.alfred prufrock II
  • szabol25
  • Hölderlin ist ihnen unbekannt?
  • velotanya
  • Bogomil
  • ikarus
  • incze
  • Keepdreaming
  • micike mici
  • Haász Endre
  • anna007dor
  • rovidec398e17c6
  • ijontichy
  • janostothmeister
  • esztre
  • Vidor Ferike
  • jotunder
  • velizare
  • Judit Merényi
  • olvassbele.com
  • Külsős
  • macskahala
  • elolhatuldoktor
  • attitoth68
  • excombo
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d