Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje 2025.06.09
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon 2025.06.07
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége 2025.06.05
  • Padányi Viktor esete (heheposzt) 2025.06.05
  • Történelmi siker kapujában a magyarok! Fantasztikus eredmények! Az Index.hu a magyar felsőoktatás csodájáról! (jajdejónekünkposzt) 2025.06.05
  • Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!! 2025.06.04

A legolvasottabb posztok

  • Padányi Viktor esete (heheposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon
  • Terroristák támadtak Izraelre
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége

Keresztény hitel

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Pásztörperc

Remény és keresztény válasz a válságra címmel Madridban, a Szent Pál Egyetemen adott elő Orbán Viktor.

Kifejtette, hogy a spanyol a magyarhoz hasonlóan szabadságszerető nép, és a keresztény hagyomány iránt elkötelezett embereket egyaránt összekapcsolja „az őrálló felelőssége”. Miniszterelnökünknek meggyőződése, hogy immár sokadszor a keresztény értékeken alapuló politika fogja megújítani Európát. Ebből következik, hogy egy keresztény értékrendet képviselő Európa — talán — nem engedte volna meg, hogy az emberek hitelek felvételével feléljék családjaik jövőjét.

Aljakszandr Lukasenka fehérorosz elnök szerint Magyarország és Belarusz jó barát volt, amikor mindkettő szocialista ország volt. Ez a nagyon közeli kapcsolat a rendszerváltással meglazult, de a magyaroknak mostanra végre elegük lett a demokráciából és a piacgazdaságból; kijózanodtak. Orbán Viktort egy nappal megelőzve leszögezte: Egész Európára jellemző, hogy megváltozik az emberek hozzáállása a demokráciához és a piacgazdasághoz.

Giró-Szász András kormányszóvivő szerint „A fehérorosz elnök szavait csak viccként tudjuk értelmezni és viccnek is tekintjük…” — mondta ezt annak a kormánynak a nevében, amely minden újabb államosítással, minden egyes hatósági árral lépten-nyomon, napról napra igazolja, hogy Lukasenka tárgyszerűen igazat mondott. Csak hát kormányunk mostanság a „fölfele nyalni, lefele taposni” taktikájával próbál beilleszkedni az úriemberek klubjába, és valamilyen rejtélyes okból úgy érzi, hogy Fehéroroszország „alattunk” van.

Mivel a spanyol kormányban úriemberek foglalnak helyet (szigorúan beleértve e kategóriába a hölgyeket is), José Blanco fejlesztési miniszter, a spanyol kormány szóvivője nem minősítette viccnek Orbán Viktor állításait. Pedig… az ő „gondolat”menetéből szépen következik, hogy akik csődbe vitték államaikat, nem voltak igazán jó keresztények.

1. Spanyolország hagyományosan igencsak keresztény ország — V. Károly pl. a „legkeresztényebbnek” nevezte. II. Fülöp, Spanyolország királya ezt írta 1565-ben: „Inkább haljak meg ezerszer, semmint vallás dolgában a legkisebb változást engedélyezzem. Mint igaz katolikus király, aki Isten kezétől kapta a hatalmat, minden erőmmel azon leszek, hogy megvédjem a katolikus hitet, amelyet a római apostoli anyaszentegyház vall, letiporjam a szakadárokat, az egyház ellenfeleit és megadjam az inkvizíció Szent Hivatalának mindazt a segítséget, amely az eretnekek megfékezéséhez, megbüntetéséhez szükséges, bárminemű kedvezés, vagy kivételezés nélkül.” Itt működött a híres (vagy inkább hírhedt?) spanyol inkvizíció stb. stb.

2. Az imént idézett II. Fülöp volt az, aki 1557-ben Spanyolországnak megszerezte a világ első hivatalosan államcsődbe került országának kétes dicsőségét — majd 1596-ig további három alkalommal döntötte be az kincstárat. Összesen 15 csődjükkel a spanyolok mindmáig toronymagasan vezetik az államcsődök európai rangsorát.

Lukasenka legalább a tényekkel tisztában volt és igazat mondott. Így például azt, hogy „Magyarországgal… erősíteni fogjuk a kapcsolatainkat. Az ott élő emberek a saját tapasztalataik alapján már jobban megértik Fehéroroszországot is”.

Meg bizony.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16520564-684b22a485a12' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16520564&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16520564-684b22a485a12&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16520564-684b22a485a12' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Sh’ma Jiszrael

Next Post:

Nem kampány! Nem párt. Csak egy társadalmi célú reklám!

34 Commments

  1. labrabbit szerint:
    2012.11.18 09:15

    Annyit tennék csak hozzá, hogy Fehéroroszországban most pörgetik fel a privatizációt.
    A keresztény Spanyolország értékrendjébe pedig évszázadokig belefért a rabszolga-kereskedelem, nem hitel- hanem igazi rabszolgákkal. Ami ebből befolyt egyeseknek, az pedig bizony pénz volt. Tőke.
    A gazdaságpolitikájuk lehet, hogy Matolcsyhoz fogható zsenik kezében volt, máskülönben most nem itt tartanának, hanem ahol mondjuk Anglia.

    Hiv.: [@labrabbit:](#comment-213169)
    Loading...
  2. Mail Undelivered szerint:
    2012.11.18 09:32

    Nem tulajdonítanék nagy figyelmet Viktorunk szavainak, csak idehaza elfelejtette a klasszikus kitételeit hangoztatni:
    nol.hu/belfold/azonnali_1_2_milliard_allami_penz_a_piarista_rendnek

    Ezekkel a haveri egyházaknak juttatott pénzekkel az a baj, hogy világi intézmény a számlára érkezést követően már nem ellenőrizheti. A tao-s sportizék kibővítésének ígérete, az olimpikonoknak erőn felül kifizetett milliárdok, stb.stb hasonló pályákat futnak be, és nem lennék meglepődve (a közbeszerzésekhez hasonlóan) ha egy-egy stróman svájci bankszámlája is gyarapodna.
    Ez a valódi keresztény hitel.

    Hiv.: [@Mail Undelivered:](#comment-213170)
    Loading...
  3. Pásztörperc szerint:
    2012.11.18 09:34

    @Mail Undelivered: Súlyos mulasztásom, hogy erről nem írtam külön…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-213171)
    Loading...
  4. gezira szerint:
    2012.11.18 10:12

    OFF
    Nem tudom, csak engem zavar, hogy minden hírportál és blog LukasenkA-zik? Nekem olyan remineszcenciáim vannak, hogy az „a” végződés a szláv vezetéknevekben mindig nőt takar.
    Mondjuk fehérorosz viszonylatban nem tudom, de valószínűleg ott is úgy kell lennie, hiszen közeli rokona az orosznak.
    Valaki tud erről valamit?
    Bocsi az off-ért, amúg nem mondott hülyeséget Lukasenko, a magyarok egy részének valóban erőskezű vezető kell…

    Hiv.: [@gezira:](#comment-213172)
    Loading...
  5. prandelli szerint:
    2012.11.18 10:18

    A spanyolok védelmében annyit, hogy szerintem kevés európai ország van, amelyről olyan elavult és hamis kép él a magyar köztudatban, mint róluk. Az egész „legkatolikusabb” múltjuk, amelynek aztán sok anakronisztikus elemét konzerválta a sajátos 20. századi történelmük, sokkal kevésbé hat a mai Spanyolországra, mint azt itthon képzelik, legfeljebb néhány látványos zárványban él tovább.
    Nyilván soha nem lesznek annyira szekulárisak, mint Franciaország, de a spanyol társadalom a tapasztalataim szerint összességében sokkal toleránsabb, elfogadóbb, liberálisabb(!), mint pl. a magyar. Nem a politikusok, az emberek.

    Hiv.: [@prandelli:](#comment-213173)
    Loading...
  6. gezira szerint:
    2012.11.18 10:19

    @saravad: Ahogy a keresztény spanyolok értékrendjébe Pizarro és Cortez is belefért…

    Hiv.: [@gezira:](#comment-213174)
    Loading...
  7. Pásztörperc szerint:
    2012.11.18 10:33

    @gezira: A fehéroroszban ez nem így van. Anno volt egy belorusz nálunk a tankörben; úgy hívták, hogy Szevertoka. Jó 190 magas, kemény kötésű fickó volt; ő lett a bizalmi. Az új tanerők, ahogy elkezdtek ismerkedni velünk, felütötték a nyilvántartást, aztán a bizalmit megismerendő, föltették a nagy kérdést:

    — Szevertoka? Kto oná?

    Ő meg fölállt, és szerényen, de szélesen elvigyorodott:

    — Ja Szevertoka.

    Volt ám csodálkozás feszt…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-213175)
    Loading...
  8. Pásztörperc szerint:
    2012.11.18 10:37

    @gezira: Ja, amit lehagytam: az -o végződés nem belorusz, hanem ukrán. Az oroszban, ahol az -a a tényleg nőnemre utal, az -o a semleges nem jele — szóval, ha ‘oroszból’ állunk hozzá, akkor azért a Lukasenka mégis csak kevésbé kínos…

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-213176)
    Loading...
  9. tobi180 szerint:
    2012.11.18 10:38

    @gezira:

    hu.wikipedia.org/wiki/Aljakszandr_Rihoravics_Lukasenka

    Hiv.: [@tobi180:](#comment-213177)
    Loading...
  10. csársz szerint:
    2012.11.18 10:40

    „A magyar szabadságszerető nép”. Szemben a … néppel, a mely nem szereti a szabadságot.
    Ez a baromság már föl sem tűnik?!

    Hiv.: [@csársz:](#comment-213178)
    Loading...
  11. gezira szerint:
    2012.11.18 10:48

    @Pásztörperc: Oké, bár szerintem ez kiejtés dolga is lehet, mert mi még úgy ejtettük, hogy belOrusz, mostanság meg belArusz-nak mondják, eh, mindegy, de valahogy az én oroszon szocializálódott fülemet mégis „bánccsa” az az a végződés…

    Hiv.: [@gezira:](#comment-213179)
    Loading...
  12. labrabbit szerint:
    2012.11.18 10:48

    @csársz: Igazad van, elvész a többi között.

    Hiv.: [@labrabbit:](#comment-213180)
    Loading...
  13. Mail Undelivered szerint:
    2012.11.18 10:55

    @csársz: asszem valahol itt olvastam valakitől, de lehet hogy másutt:
    kb. ” vannak szabad népek, és vannak szabadságszerető népek”.
    Na, sztem ez adja a különbséget. Vityánk itt jól fogalmazott 🙂

    Hiv.: [@Mail Undelivered:](#comment-213181)
    Loading...
  14. Kim Wilde szerint:
    2012.11.18 11:36

    Tényleg megér egy posztot ennek a majomnak egy gittegylet ülésén előadott szokásos, mindenféle szellemi értéknek híján lévő, demagóg makogása? 😀

    Hiv.: [@Kim Wilde:](#comment-213182)
    Loading...
  15. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2012.11.18 11:46

    @Kim Wilde:

    Ezt én írtam az előbb, csak elfelejtettem felhasználót váltani.

    Világért sem szeretnék a TEK-nek gondot okozni.

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-213183)
    Loading...
  16. Lasombra szerint:
    2012.11.18 11:50

    @Pásztörperc: erre a témára: nekem a legzavaróbb az volt, amikor kerestem egy olasz nőt, akit Andreának hívtak. 🙂

    @poszt: nekem is ez a bullshit tűnt fel elsőre, hogy „Az [insert random] szabadságszerető nép.”
    ilyeneket a horoszkópokban lehet olvasni, hogy mindenki magára ismerjen. melyik nép nem az? ki az, aki az elnyomást és a szolgaságot szereti?
    ennél jobbat nem találtak a szövegírók, ami összeköti a két népet? pl Puskás, Czibor, Kocsis vagy Nagy Laci? 🙂

    Hiv.: [@Lasombra:](#comment-213184)
    Loading...
  17. laci0011 szerint:
    2012.11.18 11:56

    Orbán kénytelen keresztény performanszokon virítani,komolyabb helyekre már nem engedik,ezt a falnak futtatott jelekből olvasót.

    Hiv.: [@laci0011:](#comment-213185)
    Loading...
  18. stefan75 szerint:
    2012.11.18 13:26

    @gezira: Az oroszok Lukasenkónak hívják:
    http://ru.wikipedia.org/wiki/Лукашенко,_Александр_Григорьевич

    A végződés amúgy nem mindenható az oroszban (pl. дурашка).

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-213186)
    Loading...
  19. gezira szerint:
    2012.11.18 15:35

    @stefan75: Ja, mert az kicsinyítő képző.
    De mindegy amúgy, fehéroroszul nem tudok, úgyhogy felőlem végződhet -a-ra, de az én fülemnek akkor is olyan nőies marad.

    Hiv.: [@gezira:](#comment-213187)
    Loading...
  20. Pásztörperc szerint:
    2012.11.18 16:28

    @gezira: Van anélkül is; kezdve mindjárt azzal, hogy muzscsina — rendhagyó szavak minden nyelvben vannak.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-213188)
    Loading...
  21. házelnök szerint:
    2012.11.18 17:27

    Spanyol példakép:
    Franco tábornok, a művész
    A Spanyolországot évtizedekig diktatórikus rendszerben irányító Francisco Franco tábornok tehetséges festő volt, aki órákat töltött a vászon előtt kikapcsolódásként – derül ki egy róla szóló új könyvből.

    Hiv.: [@házelnök:](#comment-213189)
    Loading...
  22. házelnök szerint:
    2012.11.18 17:28

    Francisco Franco felidézte, hogy amikor vadászni vagy horgászni jártak, a tábornok gyakran mesélt történeteket fiatalkoráról, ilyenkor mindig úgy fogott bele: “Amikor még egyszerű ember voltam”.

    Hiv.: [@házelnök:](#comment-213190)
    Loading...
  23. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2012.11.18 18:37

    @Lasombra:

    Tényleg, olyan horoszkópot még nem olvastam, hogyaszondja:

    „Ön született vesztes, amit semmi sem bizonyít jobban, mint hogy hisz a horoszkópokban. Ami nemi életének alakulását illeti, elképzelhető, hogy elkezdődik, de nagyobb tétet azért nem tennék rá. Munkahelyén sorozatos kudarcok érik, ezen változtathat, ha egyéniségének és képességeinek megfelelőbb munkakört választ, pl törésteszt-bábú, kísérleti nyúl vagy papucs orrán pamutbolyt. Ami az életvitelét illeti: a halálfejes cseresznyéhez legalább egyen egy kis kenyeret.”

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-213191)
    Loading...
  24. gezira szerint:
    2012.11.18 18:54

    @Pásztörperc: Szerintem az is képző, mármint az -ina, de mindegy, most nem szeretnék – meg nem is való szétoffolni ilyen marhaságokkal – belemenni az orosz nyelv rejtett finomságaiba. 🙂

    Hiv.: [@gezira:](#comment-213192)
    Loading...
  25. szerénységem szerint:
    2012.11.18 21:14

    A keresztény értékrendbe Semjén Zsolt és az ő szerzetesi türelme a másoláshoz is beletartozik???

    Hiv.: [@szerénységem:](#comment-213193)
    Loading...
  26. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2012.11.18 21:30

    @szerénységem:

    Viszont az „Öt világvallásból” a mormonokról szóló részt mindenképpen érdemes elolvasni, szerintem még a Professzor úr is visítva röhögött azon a rakás lúzeren, amikor írta. 😀

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-213194)
    Loading...
  27. Dr. No szerint:
    2012.11.18 22:42

    Port Moresbyben, a University of Papua New Guinea-n tartott előadást Orbán Viktor. Kifejtette, hogy a mundugumor a magyarhoz hasonlóan szabadságszerető nép. Hovatovább már a régi görögök is ismerték a spenótot.

    Miniszterelnökünknek meggyőződése, hogy a magyar és a mundugumor értékrend közössége megakadályozta volna, hogy hitelfelvételre kényszerítéssel, mint bokrosista financiális atombombával pénzügyi holokauszt, Magyar Családok jövőjének felélése.

    Nekünk magyaroknak példaként szolgáljon a mundugumor hagyományközösség, amelyben lehetetlen, hogy valaki a Gordon utónevet kapja, ennélfogva nem is lehetséges ilyen nevű illetőre szavazni.

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-213195)
    Loading...
  28. Szúrófény szerint:
    2012.11.19 03:10

    @Mail Undelivered: Szentté avatás előtt, emlékezzünk!
    egy ember, akinek a kereszténység a specialitása, W. Howitt, a következőket mondja: „Azoknak a barbárságoknak és elvetemült rémtetteknek, amelyeket az úgynevezett keresztény fajok a világ minden táján és minden nép ellen, amelyet le tudtak igázni, elkövettek, nincs párja a világtörténelem semmilyen korszakában, semmilyen fajnál, bármilyen vad és műveletlen, könyörtelen és szemérmetlen is volt az”. A holland gyarmati gazdálkodás története — és Hollandia a XVI. Század tőkés mintanemzete volt— „az árulás, megvesztegetés, orgyilkosság és aljasság felülmúlhatatlan képét tárja elénk

    Hiv.: [@Szúrófény:](#comment-213196)
    Loading...
  29. fuhur szerint:
    2012.11.19 11:22

    @saravad: „A keresztény Spanyolország értékrendjébe pedig évszázadokig belefért a rabszolga-kereskedelem”

    A keresztény értékrendbe mindig is belefért az embertelenség a bosszú és a zsarnokság.

    Ezért lehetett világvallás.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-213197)
    Loading...
  30. fuhur szerint:
    2012.11.19 11:30

    @Dr. Gy. Dr. Fűegér: „Világért sem szeretnék a TEK-nek gondot okozni.
    „

    Kedves vagy, de észrevettük mi is.

    Kovács Lajos
    torzsőrmester
    TEK NER ellenes tevékenységet figyelő csoport
    II/6/24 Internet figyelő alegység

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-213198)
    Loading...
  31. Lasombra szerint:
    2012.11.19 12:08

    @fuhur: gondolja, kedves Lajos, hogy elhisszük, hogy egy tiszthelyettesre rábíznak egy ilyen komoly és entellektüell munkát? vallja be, hogy már nyomon vannak, és Ön az II/5/12 Ajtóberúgó alegységtől van! 🙂

    Hiv.: [@Lasombra:](#comment-213199)
    Loading...
  32. royslade szerint:
    2012.11.19 13:45

    @Pásztörperc: az én emlékeim szerint az orosz hangsúlytalan o kiejtése elmegy az a irányába. Ezért lukasenkáznak a lukasenkázók. Malakó, halódnij, agrómnij, aktyábrszkaja revaljúcija és társaik.

    Hiv.: [@royslade:](#comment-213200)
    Loading...
  33. alte trottel szerint:
    2012.11.19 16:07

    @Szúrófény:
    Májdír szúrófény,
    erről kérdezz meg egy bolgárt vagy szerbet, ha már az a 150 év vendégszereplés kimaradt.
    (amúgy érdekelne a szahel alatti néger törzsek véleménye is a kb ezer évig rendszeres arab rabszolgagyűjtő expedíciókról)

    Hiv.: [@alte trottel:](#comment-213201)
    Loading...
  34. szerénységem szerint:
    2012.11.19 18:57

    @Dr. Gy. Dr. Fűegér: „Ahol felbukkannak, ott lopás esik. Metró: lopás. MÁV: lopás. Posta: lopás. Autópálya: lopás. BKV: lopás. Villamos művek: lopás. Margit híd: lopás. És ez itt, a hetedik kerület: lopás. Nem tudnak lopás nélkül lenni már. Javíthatatlanok.”

    2009 szeptember 15-i bejegyzés a kdnp.hu oldalon. 🙂

    Hiv.: [@szerénységem:](#comment-213202)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : És az egész szürreális tragikomédia…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMegint a Boeing.
  • halatlangazember on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeNemtom volt-e már, ha igen, bocs: Elon és Donald t…
  • Virág et. on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeA kábítószerfogyasztás rossz dolog, gyerekek.
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreNémi cinizmust érzek a szavaidban. Dehogynem érdek…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak Izraelre@Késes Szent Alia: Nem hiszem, hogy ilyen szinten…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak Izraelre@KennyOMG: Talán ma éjjel még nem, bár tényleg sok…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak IzraelreUgy tunik nemlufi, es holnap erdekes napra ebredun…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreHegseth: Irán jelenleg aktív lépéseket tesz az ato…
  • azuccahirmondoja on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "... más módszert kell keresni" Senki nem…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreValami mozgolódás van Irán környékén. A közvetlen…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trumpjugend besúgó https://www.msnbc.com/top-stori…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: konstruktív bizalmatlansági indítvánnyal v…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)Egyetértek mindennel, amit írsz, csakhogy amíg te…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/06/11/a-szuverenitasvedelmi-hi…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Én értem a keserűséget, de a tényáll…
  • ikarus on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Hogy érthető legyen, idemásolok egy részt…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: Eddig számomra a megkerülhetetlen axióm…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Semmi nem garantálja, semmi nem biz…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : Mondjuk meg kell tanulnod úszni (ld. Oc…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Vissza kell kérdeznem: mi garantálja, hog…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@Grrr:: Szegénységkutatás – elemzés a magyarok pén…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Továbbá: a lényeges kérdéseimre nem érkezett válas…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Elnézést, képtelen vagyok mindenkinek külön-külön…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Off A pontosság kedvéért: a szomszéd…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Grrr: Néhány tényező árnyalja ezt a szegény…
  • Grrr on Padányi Viktor esete (heheposzt)@ipartelep: Szerintem ebben nagyon szépen megegyez…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekAz adatok alapján nem gyorsul az infláció amúgy, i…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @Grrr: Amit itt írsz, Gyurcsány bűneit minie…
  • tahonoli on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeHiv.: @incze: Lehet jól látja @thegaben86:, hogy M…
  • ijontichy on Elon Musk kissé önkritikus tweetje@incze: : Van ez így :-) https://www.youtube.com/w…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Talán lejött eddigi hozzászólásaimbó…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"A kormány számára kisebb pofonnal érhet fel a fri…
  • incze on Elon Musk kissé önkritikus tweetjemár sajnálja. https://x.com/Tendar/status/19327098…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@darnoknew: : "amit mi kifőzünk a vincent boszorká…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : I've got some bad news for you sunshine…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: "a kockázatok csökkentéséről nemcsak gondo…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: Nem látom, hogy itt bárki is vitatná amit…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Vastagbőr-blog szemlézte: Lakner Zoltán: Orbán a d…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hibát követtem el. Nem írtem le explicit, hogy nem…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: :) Ha nekem szól, akkor nem érzem talál…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Mondják, hogy akik nem tanulnak a t…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "mindenki univerzális, objektív, eleve…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @incze: Köszönöm. :) Szerintem teljesen korr…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Bocs mindenkitől, de sajnos esélyes…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@Grrr: Gyanítom, hogy inkább nem értették a kérdés…
  • naki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @ijontichy::https://444.hu/2025/06/10/42-mil…
  • incze on Viccországban bejelentenek@tahonoli kolléga kedvéért ideteszem amit a chatgp…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)P.s.: …Amennyiben valakiben felmerülne, hogy e pon…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Az Orbán-rezsim eltörlésére más módszereket kell k…

Posztrulett

A technológiai jobboldal korszaka avagy a liberális konszenzus vége

Caveat…. A kedves Olvasó azt gondolja, hogy én szimpatizálok a „tech right”-tal (nem) és örülök, hogy vége a liberális konszenzusnak (nem). Még a wokerati totális bukása miatt sem érzek valódi kárörömöt. Azt gondolom, hogy el fog jönni a „tech right” kora, azt is gondolom, hogy a liberális konszenzusnak vége, és azt is gondolom, hogy a …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • excombo
  • micike mici
  • tortt49
  • aerduloensamtonight
  • jelbeszed
  • attitoth68
  • labrys
  • onehumanoid
  • Tyto
  • csunyatáp
  • Haász Endre
  • nyulambator
  • naki
  • annokkk
  • Mikonu
  • Gaboxhrr
  • pogny
  • opiniopraesumpta
  • ikarus
  • Judit Merényi
  • Bogomil
  • macskahala
  • kisa
  • outsiderb
  • princeghostly1c74fbc695
  • karsairita
  • nerangass
  • kiazmármegint
  • mecsekijeti
  • darnoknew
  • rovidec398e17c6
  • ipartelep
  • Tehenész
  • Radnóti Zoltán
  • ganjagym
  • LibaLeontin
  • incze
  • susyk
  • Tiborné Tóth
  • marysolotravez
  • elolhatuldoktor
  • istván orovecz
  • dynamicist
  • anna007dor
  • gudea73
  • gearforbooks
  • Hanyistók
  • Morp65
  • Czifra Zoltán
  • ervsebeszet
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d