Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17
  • Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen 2025.11.16

A legolvasottabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit?
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

Kiktől kell védeni a keresztény kultúrát…

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

     Boldog Salkaházi Sára nem a keresztény kultúrát akarta megvédeni. Ő a zsidókat akarta megvédeni a nyilasoktól és ezért megölték. A keresztény kultúra védelmezése Magyarországon azt jelenti, hogy nemcsak a zsidókat kell Dunába lőni, hanem a Salkaházi Sárát is, és amikor aztán boldoggá avatják,  olyan őzikeszemekkel kell nézni, mint amikor Semjén Zsolt éppen kibelez egy háziasított rénszarvast.

   A keretlegények védték a keresztény kultúrát a Petschauer Attilától meg a Rejtő Jenőtől. A zsidótörvények védték a keresztény kultúrát a Szerb Antaltól meg a Radnóti Miklóstól. A numerus clausus védte a keresztény kultúrát a Neumann Jánostól meg a Wigner Jenőtől. A keresztény kultúra az egy állami tisztviselő, aki könyékig túr éppen a dédanyámban, aranyat keresve egy kellemes, kora reggeli deportálás előtt a szolnoki főpályaudvaron. 

    A keresztény kultúrát a Novák Katalin nevű nyilaskeresztes mosónő a melegektől védi. Mondjuk csak délután védi, mert délelőtt azt magyarázza a magyar anyáknak, hogy verve vagytok jók, basszus, Kirche, Küche, Kinder kell nektek. A Kinder is verve jó, a Kirche főleg választási propagandára, de a Küchében bátran le lehet pirítani egy kis hagymát kényszerszex előtt.

   És hát van-e szebb életcél, mint a lepirított hagyma meg a kényszerszex, nem pénzre kell vágyni meg karrierre, majd a Józsinak lesz pénze és karrierje. A Józsi van felül, mint egy misszionárius, aki civilizálni akarja a nőt, akinek talán még lelke sincs, bár mondják, a harmadik maconi zsinat szerint mégis csak van lelke a nőknek, de azok biztos antifasiszták voltak ott Maconban, vagy még rosszabbak. Erről szól a novákkatalinizmus, hogy a Józsi van felül, csak ezt nem lehet beírni az Alaptörvénybe. Vagyis hát faszt nem lehet beleírni. Bele fogják írni, ha még nem írták bele.

     A magyar lélek sok mindennek a szuperpozíciója, nagyvonalúságnak, tehetségnek, túlélési képességnek, meg hát a zsidó zongorák magáévá tételének is, feljelentésírásoknak, barna nyelvnek, és a sok Hollik meg Gulyás Gergely még a Schrődinger macskáját is el akarják lopni. Apa férfi, anya nő, értelme meg nincs, de hátha meg lehet alázni valakit, hátha pokollá lehet tenni valakinek az életét, hát istenem a zsidóknak már nincs zongorájuk, de a melegeknek még lehet életük, boldogságuk, és pont miért legyen nekik, amikor el is vehetjük tőlük, és betehetjük a szekreterbe a nippek mellé.

     Minden magyar gyereknek joga van arra, hogy homofób faszt neveljenek belőle, minden magyar gyereknek joga van arra, hogy rezsimszolga lehessen a Corvin Mátyás Dezső Arisztid Janicsárképzőben, minden magyar gyereknek joga van arra, hogy nem annyira fehér gyerekeket gyűlöljön, és  mint a kisdobosok hét pontjában, méltó legyen arra, hogy magyar felnőtt legyen belőle, zsidózongorás, feljelentésíró, barna nyelvű klasszikus magyar felnőtt. 

    Big JC csak ül, és a vaníliás karikáim majszolgatja, pont a csokisakat, de azért mintha egyet hagyna, bár ez csak mellékszál, őt ebből kihagyták, ő nem mondott olyat, hogy bizony mondom néktek ott rúgjatok bele felebarátaitokba ahol lehetséges. Mindenféle szeretetről beszélt, mások szeretetéről, és hát ez az ország már magát sem tudja szeretni, mert hátha látens meleg vagy zsidó, és mi lesz ha megtudja a vezetőség. 

     

     

   

     

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16517917-6933fef76fbca' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16517917&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16517917-6933fef76fbca&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16517917-6933fef76fbca' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

First post on the Wrong Mexican blog

Next Post:

A román és az izraeli nemzetállamról (megjegyzésposzt)

145 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. Patreides szerint:
    2020.12.18 14:21

    Általában szeretek hozzászólni, kommentelni, de ehhez a blogbejegyzéshez nincs mit hozzátenni, gyakorlatilag az úgy kerek, ahogy van.
    Sajnos.

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17541)
    Loading...
  2. frissen regisztrált troll szerint:
    2020.12.18 14:32

    @Patreides: Pröhle Gergelynek erröl alighanem más a véleménye:
    „Novák Katalin emlékezetes videója viszont „nagyon mély benyomást tett rá”. Azt javasolná egy feltételezett „nagyon emancipált német kritikusnak, hogy gyere, barátom, segítek lefordítani, nézzük meg ezt a videót még néhányszor, és beszélgessünk arról, hogy vajon az általános társadalmi viszonyokat tekintve az a fajta modernitás, amivel lényegében ti már évtizedek óta próbálkoztok, hova juttatta a társadalmatokat?”
    http://www.szabadeuropa.hu/a/prohle-gergely-fidesz-nemetorszag-eu-diplomacia/31006122.html
    Persze hogy kell valami normális népesedéspolitika vagy mi, de emberarcufideszes legyen a talpán, akinek még sikerül ezt a vonalat meglátnia az egész mázolmányban.

    Hiv.: [@frissen regisztrált troll:](#comment-17542)
    Loading...
  3. kiazmarmegint szerint:
    2020.12.18 14:41

    @rdos: Nagyon kosz a fehervari kepgyujtemenyt. En az erettsegiig ott laktam (es az egyetemrol is odajartam haza). A Kadar-rendszerben tenyleg megvolt az a kisvarosi jellege, hogy rengetegen ismertek egymast, van tudtak egymasrol, mert a szazezer lakosbol 18 ezer a Videotonban dolgozott. Es volt meg a Kofem, meg az Ikarus.
    Most altalaban csak nyaranta toltok ott idot, tehat nem tudom, ebbol a jellegbol mennyi maradt meg. Ugy gondolnam, hogy nem sok, de ez csak egy tipp.

    Hiv.: [@kiazmarmegint:](#comment-17543)
    Loading...
  4. Ron Vibbentrop szerint:
    2020.12.18 14:46

    Én csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy bár nagyon-nagyon nehéz volt, de végül sikerült kivernem Novák Katalinra

    Hiv.: [@Ron Vibbentrop:](#comment-17544)
    Loading...
  5. várom a levelet szerint:
    2020.12.18 15:03

    @DarthVader: vagy traktoros,mint orbán,ő mondta

    Hiv.: [@várom a levelet:](#comment-17545)
    Loading...
  6. Grrr szerint:
    2020.12.18 15:03

    @frissen regisztrált troll: Ennél a videónal enyhén szólva sokkal magasabb színvonalon megy mar vita évtizedek óta a Nyugaton. Ha Pröhle tényleg azt hiszi, hogy ezt kell lefordítani nekik, akkor ott baj van.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-17546)
    Loading...
  7. Patreides szerint:
    2020.12.18 15:23

    Keresgéltem a guglival, mi is az a keresztény kultúra igazából… Ezt akkor, 2016-ban nem olvastam, de most úgy érzem, mond valamit:

    „Ha a kultúra, amiben élek, ha a közösség, amelyhez tartozom, azt sugallja, hogy a másfélét ne úgy kezeljem mint magamat, akkor annak a közösségnek a szokásai elválasztanak Istentől.”

    kotoszo.blog.hu/2016/01/15/letezik-e_kereszteny_kultura

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17547)
    Loading...
  8. labrys szerint:
    2020.12.18 16:10

    Tóta a hvg-n:

    „Rettenetes év volt az idei, késekből és bogáncsokból kötött csokor. 2020 bűnlajstromából lapzártakor már csak egy vulkánkitörés hiányzik. A csapások és aljasságok sorát csak a jóságos, mindenki arcára derűt varázsoló szakállas öregúr szakította meg.”

    :)))

    Hiv.: [@labrys:](#comment-17548)
    Loading...
  9. élhetetlen szerint:
    2020.12.18 17:01

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Nem kell túlmisztifikálni a dolgokat. Nem tudom, mi az a textil, de valószínű, hogy egy hímzett, azsúrozott, ünnepi asztalterítő. Azért nem használták, mert nem lopták, hanem megőrzésre adta oda valaki. Sokan, mielőtt indulniuk kellett, az értékesebb dolgokat odaadták olyan családoknak, akikről tudták, hogy, ha visszajönnek, akkor visszaadják. A barátnőmnek is van ilyen porcelánja. Ők sem használták, nehogy leessen eltörjön. Aztán idővel kiderült, kik nem jönnek vissza, és vagy használatba vették a tárgyakat, vagy kegyeletből csak őrzik. Egyébként ez a kié volt egy ház, egy lakás eredetileg, már szinte mindegy. Budapesten az elvett, felosztott lakások már több kézen megfordultak, hová tennéd a most bennük lakókat, ha megtalálnád azt, akitől elvették? Államosították, kiutalták, aztán olcsón eladták a bentlakóknak, akik tízszeres áron eladták. Aki már tőlük vette, az teljes árat fizetett, nem lenne méltányos kilakoltatni. Nem lehet az időben visszalépni.

    Hiv.: [@élhetetlen:](#comment-17549)
    Loading...
  10. netukki szerint:
    2020.12.18 17:08

    @élhetetlen:
    hu.wikipedia.org/wiki/1945_(film,_2017)
    http://www.youtube.com/watch?v=pH4w-P6R41M&ab_channel=FilmekOnline

    Hiv.: [@netukki:](#comment-17550)
    Loading...
  11. nudniq szerint:
    2020.12.18 17:36

    @netukki: de @élhetetlen: pont ezért írja, hogy nem kizárólag ennek a filmnek a története lehet egy ilyen tárgy hátterében.

    Én is tudok egy olyan történetről, ahol a család, deportálásuk előtt a cselédjére bízza az értékeit. A cseléd hazaviszi ládában a falujába, a család a ládát elrejti, eszébe sem jut az értékeket használatba venni, mert megőrzésre kapták.

    Aztán a háború után az egykori cseléd elkezd kutatni a túlélők után (újsághirdetések: „ki tud róluk?” stb.), és megtalálja őket. Túlélték, Budapesten vannak. Megkeresi őket, leutaznak a kis faluba, ott előássák a ládát, és visszakapják. Azok az értékek azóta Izraelben vannak, de a család és az egykori cseléd leszármazottai máig tartják a kapcsolatot… ilyen is volt, mégha a másik verzió tömegesebb is lehetett.

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-17551)
    Loading...
  12. Patreides szerint:
    2020.12.18 17:38

    Deszekularizáció vagy csak a szokásos szürreál?

    4cdn.hu/kraken/image/upload/s–r14W_0s6–/w_994/7XeHI9lnyJJ0AuCus.jpeg

    Vagy végre már itt van Amerika…?

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17552)
    Loading...
  13. Patreides szerint:
    2020.12.18 17:45

    Az ember azt hihetné, hogy a dicsőséges XX. század elmebaja (különféle izmusai, ideológiai ámokfutásai) után egy kormány feladata a kormányzás lenne, nem pedig az ideológiai hittérítés. És főleg nem a kormányzás helyett, ha éppen a szóban forgó miniszterről beszélünk. (Azt persze elismerem, a kormány a kormányzás helyett nagyobbrészt propagandatevékenységet végez, a Kásler-féle ideológiai agymenések nincsenek ott többségben.)

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17553)
    Loading...
  14. kemény keleti kommentelő szerint:
    2020.12.18 18:00

    @Patreides: ….Tisztelt Pedagógusok, Óvodapedagógusok ….

    Most akkor kiknek szól ez a levél ? … a pedagógusoknak ?
    És mivel sajnos nem pedagógusok, ezért még ezen kívül az óvodapedagógusoknak is ?

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-17554)
    Loading...
  15. Patreides szerint:
    2020.12.18 18:34

    @kemény keleti kommentelő:

    „Tüzdelt Zülők!
    Máskor scináljanak jobb jerekeket.
    És felelnek a zülők:
    Kedves Paidagágász Néni!
    Hun házasodunk hun meg elválunk
    különb féle jerekekkel kísérletezünk.”

    🙂

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17555)
    Loading...
  16. rdos szerint:
    2020.12.18 19:55

    @kiazmarmegint: Nagyon szívesen, bár nem a földijeimnek linkeltem, hanem tesztből. Évekkel ezelőtt, sajnos már nem emlékszem hol, csak száz körüli szfvári képeslap találatom volt, de szerintem nem a hungaricana-ban. 🙂 Amúgy szűkíthető a találati lista, ha konkrét utca érdekel, nem kell végig nézni az egészet („város képeslap utca” formában). 🙂

    1969-ben 7 évesen költöztünk Szfvárra, én magamat fehérvárinak tartom, de az iparosítás előtti ősfehérváriak szemében csak gyüttment vagyok. Igaz egyre ritkábban mondják vagy éreztetik velem az „ősiek”, mert mára létszámban rendesen kisebbségbe szorultak. Helyi befolyásban annyira talán nem.

    Hiv.: [@rdos:](#comment-17556)
    Loading...
  17. rdos szerint:
    2020.12.18 19:59

    @kemény keleti kommentelő: Ha kérhetem ne keverjük a nertársak „kontárkodását”, valójában ipari méretű lopását egy átkosbeli kiemelt beruházással. 🙁

    Hiv.: [@rdos:](#comment-17557)
    Loading...
  18. exterminador szerint:
    2020.12.18 20:54

    @Wolff: ez az a Dézsy, aki Az ügynökök a paradicsomba mennek és az Elment az öszöd című „műremekekkel” „gazdagította” a magyar filmkultúrát… Szóval kételkedem.

    Hiv.: [@exterminador:](#comment-17558)
    Loading...
  19. nincsegy szerint:
    2020.12.18 22:49

    http://www.matud.iif.hu/07nov/16b.html

    „Tellerről és talán nem ugyanilyen mértékben Wignerről is az volt a személyes benyomásom, hogy szinte magyar nacionalisták voltak. Amikor Teller elöször jött Budapestre a politikai változások után, azzal a megszólítással kezdte a beszédét, hogy „Véreim, magyarok!“ Nem tudnám elképzelni, hogy te így kezd a beszédedet.”

    De hát nem tudták, hogy mi történt itt ’44-ben?

    Hiv.: [@nincsegy:](#comment-17559)
    Loading...
  20. KennyOMG szerint:
    2020.12.18 23:42

    „De”-vel nem kezdunk mondatot, anyukad nem tanitott meg ra?

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-17560)
    Loading...
  21. frissen regisztrált troll szerint:
    2020.12.19 00:21

    @KennyOMG: De kezdünk. 🙂

    Hiv.: [@frissen regisztrált troll:](#comment-17561)
    Loading...
  22. esernyősEvezős szerint:
    2020.12.19 00:34

    Kovács Janikának megvolt a mai szex, úgy látom …….

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-17562)
    Loading...
  23. incze szerint:
    2020.12.19 01:45

    @esernyősEvezős: hát ha ezt mindig szex után csinálja, akkor egy kurva nagyétkű csődör

    Hiv.: [@incze:](#comment-17563)
    Loading...
  24. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.19 06:56

    http://www.atv.hu/kulfold/20201218-kormanyfohelyettesi-es-ket-miniszteri-tisztseget-kap-az-rmdsz-az-uj-roman-kormanyban/hirkereso

    Basszus! Román liberális kormányban magyarok? Ilyen szégyent! Mármint a keresztényvédő fidesznek.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17564)
    Loading...
  25. velőtanya szerint:
    2020.12.19 09:24

    @látjátok feleim szümtükkel: Belülről bomlasztanak.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-17565)
    Loading...
  26. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.19 12:40

    @velőtanya:

    Azért a románok nem hülyék, adnak azok bomlasztást. Talán inkább at RMDSZ nem akar unortodox lenni a saját hazájában?

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17566)
    Loading...
  27. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.19 12:45

    @velőtanya:

    „RMDSZ-es vezető lesz a fejlesztési, közművesítési és közigazgatási, a környezetvédelmi, vízügyi és erdészeti, illetve az ifjúsági és sportminisztérium élén.”

    Ezek a teületek sok támadásra adhatnak majd okot, nem lesznek magyar miniszterek könnyű helyzetben.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17567)
    Loading...
  28. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.19 12:47

    Mondjuk a sportminiszter tanácsot kérhet Deutsch Tamástól elbaszott beléptetőrendszer beszerzése tárgyában.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17568)
    Loading...
  29. Sir Gombóc szerint:
    2020.12.19 13:08

    @incze: nem utána, helyette..

    Hiv.: [@Sir Gombóc:](#comment-17569)
    Loading...
  30. h.kovacs szerint:
    2020.12.19 14:32

    @látjátok feleim szümtükkel:
    „elbaszott beléptetőrendszer”???

    attól függ honnan nézed, valaknek ez az évszázad üzlete volt !!

    Hiv.: [@h.kovacs:](#comment-17570)
    Loading...
  31. nudniq szerint:
    2020.12.19 14:59

    @nudniq: és ennek a történetnek olyan köze is van a poszthoz, hogy a benne említett családot (mint most megtudtam), szintén a szolnoki pályaudvaron vagonírozták be… 🙁

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-17571)
    Loading...
  32. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.19 15:06

    @nudniq:

    Azért azt el birom képzelni, hogy nem cselédként kezelték a cselédet.

    Anyám is cseléd volt egy zsidó házaspárnál, de amikor hazajöttek és már csak egy utcára nyíló szobájuk volt ( azt mai napig nem tudom miből éltek ), akkor anyám gyakran elment hozzájuk és vitt engem is. Valamiért szerettem őket, pedig kicsi voltam, és semmit nem értettem.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17572)
    Loading...
  33. DarthVader szerint:
    2020.12.19 16:36

    @fkv.115:

    Csak óvatosan, azeri fejlevágós iszlám állat nagyon más ám, mint a nem azeri iszlám állat, és a keresztény kulturát is csak akkor védjük, ám, ha nem pl azeri iszlám állattal szemben kell védeni, örmény keresztény kultúra nem védendő.

    Csak a teljesen hülyék tudják bevenni a „védendő keresztény kultúra” maszlagot. Orbán az azeri baltás gyilkos kiadásáért pár száz milliócskát félre tudott tenni, akkor még nem kellett annyira védeni a keresztény kultúrát. Sőt, most, hogy az azeriek örmény civilieken állnak bosszút, most sem kell annyira. Legalábbis az örmény keresztény kultúrát. Nehogy már emlékeztessék Orbánt, hogy miben is maradtak korábban….

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-17573)
    Loading...
  34. Bolygó Hollandi szerint:
    2020.12.19 16:45

    @fkv.115: Lehet, hogy Istenre rátaláló heveny alkoholistáktól való védelme a keresztény kultúrának hatékonyabb lenne. Ha W nem cseréli le alkoholfüggőségét bibliafüggőségre, és nem kezd hazugságokon alapuló kereszteshadjáratba Irak ellen, akkor a Daeshnek esélye se lett volna kialakulnia és most is több mint egy millió keresztény élne Irakban mint 2003-ban, nem pedig ötödannyi. De tudod milyenek ezek a robbantgatós nagykeresztény szubhumánok akik nem bírnak a seggükön maradni.

    Hiv.: [@Bolygó Hollandi:](#comment-17574)
    Loading...
  35. ámbátor szerint:
    2020.12.19 16:56

    @fkv.115: Rá gondolsz? : en.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik
    Vagy rá? http://www.bbc.com/news/world-asia-53919624
    Vagy rá? en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Paul_Franklin
    Eselteg rá? news.sky.com/story/daniel-lewis-lee-white-supremacist-given-lethal-injection-in-first-us-federal-execution-since-2003-12028396
    rá? en.wikipedia.org/wiki/Dylann_Roof

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-17575)
    Loading...
  36. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.19 19:45

    @fkv.115:

    Mellesleg a nagy keresztény hadakat végül vissza kutyapicsázták Európába. Ennyit a nagy kerszténységvédelemről.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17576)
    Loading...
  37. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.19 19:46

    @velőtanya:

    Kik? Ők? index.hu/kulfold/2020/12/19/roman_kormanyalakitas_ludocic_orban_nemzeti_liberalis_part_rmdsz/

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17577)
    Loading...
  38. kemény keleti kommentelő szerint:
    2020.12.19 20:24

    nepszava.hu/3103294_ungvary-rudolf-a-szonyeg-ala-sopres-kora

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-17578)
    Loading...
  39. jaegtoer szerint:
    2020.12.19 20:43

    @élhetetlen:

    „_Aki már tőlük vette, az teljes árat fizetett, nem lenne méltányos kilakoltatni. Nem lehet az időben visszalépni._”

    igen, de a kiinduló történet nem erről szól.

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-17579)
    Loading...
  40. jaegtoer szerint:
    2020.12.19 20:46

    @KennyOMG:

    De.

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-17580)
    Loading...
  41. élhetetlen szerint:
    2020.12.19 23:22

    @jaegtoer: A kiinduló történet arról szól szerintem, hogy a zsidó törvényekhez hasonlít az egyneműek házasságának tiltása, és hogy nem fogadhatnak örökbe, sőt egyedülállók sem, életközösségben élők sem. Ez is adott csoportok jogfosztása, és mindez a haza, és a család védelmére, és a keresztény értékrendre hivatkozva. Nem lehet az időben visszalépni, írtam, de nem lenne szabad megismételni az elmúlt idők szemétségeit, és nem kéne az alaptörvénybe foglalni kirekesztést. Vagy érted, vagy nem, mindegy.

    Hiv.: [@élhetetlen:](#comment-17581)
    Loading...
  42. nudniq szerint:
    2020.12.19 23:26

    @élhetetlen: mást neveztek „kiinduló történetnek” te a posztot, @jaegtoer: meg a házvásárlásos történetet

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-17582)
    Loading...
  43. élhetetlen szerint:
    2020.12.20 04:46

    @nudniq: Nem érzek törést a gondolatmenetemben, de rámutathatsz. A házvásárlásos történet fals, mert az annak idején elkobzott lakások már több tulajdonos kezén mentek át, nem visszafejthető a történet, mint a nagy kastélyoknál. Hogy @jaegtoer: nem tudta meg, hogy ki volt az eredeti tulaj, és ettől megnyugodott, ez mit jelent szerinted? Semmit. A másik szálon futó dolgokat meg leírtam neki, ott egy bejegyzéssel feljebb. Ez a két gondolatmenet nem mond ellent egymásnak, nem ütközik. A lényeg, nem lenne szabad megismételni az elmúlt idők szemétségeit, és nem kéne az alaptörvénybe foglalni kirekesztést. Ennyi.

    Hiv.: [@élhetetlen:](#comment-17583)
    Loading...
  44. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.20 08:13

    @h.kovacs:

    A valaki biztosan nem a közpénztárca volt.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17584)
    Loading...
  45. ijontichy szerint:
    2020.12.27 19:45

    @Peremvidéken: Lehet, de ez nem változtat a mosónő kifogásolt attribútumának igazságtartalmán. Az IRL névhasználat pedig… háát (nick)nomen est omen :-/

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-17585)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Beleégett a kép a retinámba, ahogy a kis h…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: ezek a nép szimbólumai. megette őket a n…
  • DarthVader on Viccországban bejelentenek@Thalész: Ugyebár van egy olyan tapasztalat - főké…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: De hogy abbahagyták a turulos kopjafákat m…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: Megkerestem, tökéletes kommentár. Köszön…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Thalész: Hogy Orbán mit mond a régebben zárt körb…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Attól nem kell félned, hogy ötleteket…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@tahonoli:](#comment-349586) "nem értek egyet tová…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@ipartelep: Az LMP legkésőbb 2013-tól őfelsége ell…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAz merült fel bennem, hogy ha jövő tavasszal nagyo…
  • ipartelep on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Tudja valaki, hogy Schiffer hogyan, miért lett fid…
  • jack_of_all_trades on Krasznahorkai Nobel-díjas@apokalipszistmost: Bevallom, ngem kikészít a hoss…
  • ijontichy on Krasznahorkai Nobel-díjasSvédek dokufilmet csináltak Krasznahorkairól (ettő…
  • KennyOMG on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A poszt topikja most mar AI-szakerto, sotmiatobb,…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA Hír: A Karácsony ;-) vezette Budapest a világ To…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekUgyan van ennél nagyobb gond is, de amolyan kis sz…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Gábor György a bazmegolós kormányzati besz…
  • apokalipszistmost on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @nyulambator: ugye hogy jobb lett volna a tr…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A főni legdrágább hobbija a foci mellett hogy a fa…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Tönkreteszi, azután átveszi a bótot a f…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: ...az ország a hatalom és a dicsőség, m…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20251203_orban-viktor-barany…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @ipartelep: Én tartom továbbra is, hogy neke…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @tahonoli: Én meg nem értem, hogy mit nem ér…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az elte elnyomók talán egy gyors fenntartóváltást…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@nyulambator: Ez nagyon érdekes. Szóval most megin…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekKomolyan nem értem az alábbi posztot. Hogyan lehet…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @vattablz: És mi van, ha az "úr", Magyarorsz…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Mindenkivel egyetértek - még magammal is - de az a…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Nagyon nem értek egyet továbbra sem, hogy Orbán Ba…
  • ijontichy on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: : Tele lesz az ország partizánnal. Ninc…
  • nyulambator on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A minap Pesten közlekedtem autóval és a rádión pró…
  • Geo on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az volt, hogy a Bildenberg csoport által irányítot…
  • jotunder on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: jogi képviselőnk arra intett, hogy ne n…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Ha bukik a NER, Schiffer lesz visszamenőleg a legn…
  • jotunder on Leváltható-e a féltudású magyar elit?@capacete:](#comment-349576) honnan lehet ezt tudn…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországFranciák a Mistral után a kvantumszámítástechnikáb…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Közben meg Trump békésen alszik egyet,…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@incze: Majd az utana jovo, izombol felszopas, na…
  • capacete on Leváltható-e a féltudású magyar elit?A meg nem nevezett Nagy Attila Tiborról talán érde…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a migrács miniszter asszony letette (sokadszorra i…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenek"Parádés" időtöltés lehetett: "Az MCC a Mandinerre…

Posztrulett

A FIDESZ ex-szkinhed főideológusa egy hírhedt neonácit ünnepel (szomorúposzt)

Magyarország a példa az osztrák jobboldalon – 2/1. A saját eredményeinket mintha külföldön jobban becsülnék, mint amennyire idehaza tesszük. Szinte megszoktuk, hogy a magyar jobboldal jólszervezett, politikailag ütőképes és szellemileg is megfelelően tagolt. Érdemes elolvasni, miként vélekednek rólunk külföldi barátaink! A hazai metapolitikai erőfeszítéseket a külföldi Új Jobboldal melegen üdvözli, sőt példaként állítja maga elé …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • cleantone222
  • KennyOMG
  • jaurin
  • tortt49
  • jelbeszed
  • Sparhelt
  • Bogomil
  • mecsekijeti
  • capacete
  • elolhatuldoktor
  • istván orovecz
  • ra0213
  • Tyto
  • Grrr
  • opiniopraesumpta
  • vattablz
  • Czifra Zoltán
  • karsairita
  • SMFB
  • ervsebeszet
  • tahonoli
  • nyulambator
  • Virág et.
  • aerduloensamtonight
  • ijontichy
  • aromo44
  • ijenanyelvtan
  • jack_of_all_trades
  • darnoknew
  • sgtpotrien
  • Hector Kapitány
  • Geo
  • susyk
  • Thalész
  • simonandris2
  • Gaboxhrr
  • jotunder
  • ipartelep
  • anna007dor
  • annokkk
  • Tehenész
  • csunyatáp
  • Judit Merényi
  • j.alfred prufrock II
  • gearforbooks
  • onehumanoid
  • kisa
  • ikarus
  • nerangass
  • rovidec398e17c6
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d