Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17
  • Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen 2025.11.16

A legolvasottabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit?
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

A román és az izraeli nemzetállamról (megjegyzésposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

     E sorok írója a vakszerencsének köszönheti, hogy most nem egy géppuskafészkekkel diszkréten díszített ingatlanban lakik a parókás feleségével és kilenc gyerekével közel Nabluszhoz, mely kilenc gyereket már rég megtanította volna arra, hogy Júdeát és Szamáriát  .sten (ilyeneket is mondana, hogy .sten) a mi gondosan kiválasztott népünknek adta, mi meg nem adjuk oda mindenféle gyüttmenteknek. E sorok írója ismer olyan nagyon kedves és félelmetesen okos embert, aki esetleg géppuskafészkekkel diszkréten díszített ingatlanban lakik, talán nem olyan messze Nablusztól, ha találkozik vele kerüli a gyüttment-tematikát. 

     A gyüttmentek azok bozgorok. Tevés bozgorok. Ez nem pontosan igaz, mert lekoszlott tevéik a  Negev-béli félnomád beduinoknak vannak, akik vélhetően meg sem haragudnak azért, ha gyüttmenteknek nevezik őket, azok a gyüttmentek palesztinok, akik bizony úgy gondolják, hogy az őseik már jóval azelőtt a Jordán környékén éltek, hogy a mandiner-neokohn-migrációkutató (ez így gondolom egymillió nettó) Veszprémi Bernát Lacika neonyilasból zsidóvá képezte ki magát atyai tanácsra. Nekem, a kilenc gyerekkel és a gondosan lerondított ruházatú, harisnyás-tornacipős parókás feleséggel erről az lenne a véleményem, hogy ez aljas történelemhamisítás, ami mögött minimum a Hamasz meg a nemzetközi baloldal áll, esetleg a Yitzhak Soros. Hú, nagyon utálnám a Sorost. Elég érdekes élet lenne, de pl. reggelire háromféle pácolt halat lehetne enni, ami azért mégiscsak valami. 

      Orbán kedvenc agresszív izraeli hülyéje, Yoram Hazony, akiről azt kell tudni, hogy kutatóintézetében a reggeli kávéjánál még a kiskanál becsapódási szögének is határértéken belül kellett lennie különben ordibált, szóval nevezett Yoram Hazony, aki a Karmelitákba jár flódnizni, egységes nacionalista-konzervatív izraeli nemzetállamban gondolkozik, ahol a palesztinek mégcsak nem is bozgorok. A progresszívebb hazonyoknál érik csak el a bozgorszintet. Hazony nacionalista-konzervatív gondolataitól pedig itt meg nem nevezendő orbánista tanácsadónők nedvesednek, a hímivarú tanácsadók pedig lojalitástól elcsöppenő publicisztikákban csökkentik a szexuális feszültséget. Amúgy este már zsidóznak a Michelin csillagok alatt, ahol a négy ökör lassan ballagott. 

       Az történt, hogy egy hazonyista-trumpista majomparádé csapat az Alianța pentru Unirea Românilor bekerült a román parlamentbe és rögvest böködni is kezdték a román alkotmány első paragrafusát, miszerint a drága haza egységes és oszthatatlan, România este stat naţional, kurvára bazmeg, és unitar şi indivizibil. Autonómiát a seggetekbe!  Pont az Úz-völgyében kellene osztani? Nem, nem soha! Az már a multikulti lenne, nyílt társadalom, Georghe Sorosanu!

    Ők amúgy nem magyarellenesek. Ezt onnan lehet tudni, hogy megkérdezték őket, hogy magyarellenesek-e.  És rögtön olyan arcot vágtak, mint Deutsch Tamás, amikor thaiföldi felnőttszínésznők tomporáról felsejlő hófehér porcsíkokról kérdezgetik. Hogy lennénk mi magyarellenesek?- mondta Domnul Simion, szinte még sírásra is görbült az a demokratikus szája. Legközelebb már azt mondják, hogy a koronavírus veszélyes (aki igazán trumpista az tudja, hogy a koronavírust a venezuelai kommunisták találták ki Joe Biden unokahúgának drogpartiján, ahol tizenegy éves kislányokat szolgáltak fel panírozva).

        Nem magyarellenes párt az AUR. A Novák Katika sem küldené be a nőket a konyhába petrezselyemért, hiszen megmondta, hogy amikor azt  nyilatkozta, hogy a nők menjenek be a konyhába petrezselyemért, akkor azt csak kiforgatták, hiszen valójában azt gondolta, hogy a nők menjenek be a konyhába petrezselyemért, de rögtön essenek is teherbe és szüljenek egészséges revizionista magyar rozmárt.  Egyébként a Yoram Hazony sem arabellenes, ő nem mondta, hogy az arabok ilyenek vagy olyanok, mondjuk mondta, de ne tessék belekötni mindenbe. 

      Az van, hogy nem látszik az a hatalmas különbség a csíkszeredai magyar és a nabluszi palesztin között, a román sovinizmus és a hazonyi-netanyahui sovinizmus között. A magyar sovinizmus persze nem létezik, hiszen a Kárpát-medence azé, aki teleszüli rozmárral, ezt már tisztáztuk (az megvan, hogy már a Márai is liberálbolsevik? valószínűleg nem akart valamit teleszülni, mindenesetre a neoorbánista kommentárban, majd a mégneoorbánistább mandinerkében a fasiszta pöcs Grób Laci bácsi Máriabesnyőről baszta le az ideológiai pulpitusról szegényt, kell a hely egy zacskónyi Nyirő Józsinak).

       Konzekvensebben kellene sovén-nacionalista faszkalapnak lenni elvtársak. Ha Hazony jó arc, az AUR-vezér Claudiu Târziu és klónja George Simion is az. Sőt, mivel hányják a keresztet, mint Németh Szilárd a hatnapos pacalt, még eggyel jobb arcok is. Csókollak benneteket drágáim. 

     

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16517916-6933f91baae8e' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16517916&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16517916-6933f91baae8e&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16517916-6933f91baae8e' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Kiktől kell védeni a keresztény kultúrát…

Next Post:

Platónkám, bukta van (apróságposzt)

438 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. Patreides szerint:
    2020.12.24 08:52

    @látjátok feleim szümtükkel: „Ja, ha akkor ott voltál, úgy más.”

    Az emberi faj felemelkedése elég jelentős részben annak köszönhető, hogy (az örökölt ösztön mellett) nem csak a saját életében megtapasztalt dolgokat ismerheti, hanem a nyelv (először szájhagyomány, dalok, (tan)mesék, történetek, később írásos feljegyzések, könyvek, tankönyvek) révén mások, részben az elődök, részben a kortársak tapasztalatait, kutatási eredményeit, tudását is megismerheti, elsajátíthatja az egyed. ezek közös tudáskinccsé válhatnak, kultúrák, civilizációk épülhetnek fel.
    Az oroszlánkölyöknek ott kell lennie, amikor az anyja vadászik, vagy amikor ő próbálkozik, de nem sikerül valami. Mert ebből, így szerez ismereteket.
    Az embernek nem feltétlenül kell ott lennie Eger ostrománál, ha tudni akarja, ki volt Dobó István, vagy a Vega közelében, hogy azt mondhassa, az egy kék óriás csillag, a rá jellemző színképpel.
    Mert elég jól működik a munka-, és (bár kevésbé jól, de azért mégis) tudásmegosztás, vannak mindenféle témában és területen szakemberek, hozzáértők, kutatók, akik a saját területükhkel foglalkoznak, ahhoz elég jól értenek, és a munkájukkal így járulnak hozzá a közös tudáshoz. Amiből az, aki akar, és éppen érdekli, még részesülhet is.
    De tényleg.

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17403)
    Loading...
  2. Patreides szerint:
    2020.12.24 09:05

    @Amichay: „bár ez is változik manapság: az arab országok vezetőinek egy része megértette, hogy a közel-keleti válság oka nem Izrael”

    Remélhetőleg változik, mert a múltban a békeegyezményeket az aláírók saját szélsőségesei nem annyira díjazták, Anvar Szadat (a Beginnel megkötött megállapodás után) az életével fizetett a Nobel-békedíjért, ahogyan később Jichák Rabin is (az oslói egyezmény aláírása miatt).
    Ha ez ma már másképpen van, és boldog vagyok, de a tapasztalatok szerint… Hát nem tudom, ésn nem vagyok annyira optimista.

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17404)
    Loading...
  3. Patreides szerint:
    2020.12.24 09:13

    @látjátok feleim szümtükkel: „Persze, hogy ott volt török hatás, hiszen azon vidékekről jöttek a honfoglaló migráncsaink, ahol a törökök is vándorolgattak”

    És az is lehet, hogy gyakorlatilag egy török néppel (kavarok, kabarok) együtt, szövetségben foglalták a hont is.

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17405)
    Loading...
  4. Mackósajt szerint:
    2020.12.24 09:27

    @látjátok feleim szümtükkel: A honfoglalók egy török-uráli keverék nép voltak, és a honfoglalás idején feltehetően legalább részben valamiféle kétnyelvűség lehetett jelen. És annyira hoztak „török géneket”, hogy egy részük konkrétan török volt. Ennek hatása a mai nyelvre sokkal nagyobb, mint az ottomán megszállásé.

    Az más kérdés, hogy aztán ez az (ismeretlen kiterjedésű és idejű) kétnyelvűség megszűnt, és egy alapvetően FU nyelv kristályosodott ki belőle, sok fontos török elemmel. Ennek a folyamatnak a lezajlása, az egyes nyelvek szociolingvisztikai helyzete a korabeli magyarok között, stb., teljesen ismeretlen, mivel nincsenek források.

    Az más kérdés, hogy nem olyasmi, amit a finnugor nyelvészet, és az annak megállapításait elfogadó rokon terülteken dolgozó tudósok titkolnának vagy elutasítanának. Évtizedek óta tárgyalt kérdés. Az, hogy itt valamiféle összeesküvés tagadná az ősmagyar múlt török szálait, csak a cvsvrs féle agykárosodott mélymagyarok egyik elterjedt hazugsága. Közben magán az ELTE FU tanszék honlapján is lehetett már 15 éve is cikket olvasni a honfoglalás kori esetleges kétnyelvűségről, és könyvtárnyi a gonosz MTA berkeihez köthető könyv és egyéb írás jelent meg a témában, de a FU nyelvrokonságot tagadó kultistáknak Hite van, nem véleménye, nem hagyják hogy a tények megzavarják a tisztánlátásukat. Ha mégis leállsz velük, azzal csak azt éred el, ami itt is történt: egy végtelen idővel rendelkező holdkóros grafomán teleírta az egész topikot, és semmire nem jutott az egész.

    Hiv.: [@Mackósajt:](#comment-17406)
    Loading...
  5. Mackósajt szerint:
    2020.12.24 09:27

    @látjátok feleim szümtükkel: Az előző válasz akart lenni neked.

    Hiv.: [@Mackósajt:](#comment-17407)
    Loading...
  6. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.24 09:57

    @Mackósajt:

    Közönöm. Erre a válaszra vártam. Reméltem, ez a korábbi hsz-eimből is kiderül, de sajnos nem. Persze ha nem dob be senki a poszthoz kapcsolódóan jobb témát, akkor lassan szétverik ezt a posztot. Ez a „terelő juhász gén” aktiválása?
    Egyébként tv-ben szokott lenni az emberiség történetéről szóló sorozatban a nyelvek kialakulásáról is film, érdemes a való világ helyett néha ezeket is megnézni.

    Azért azt még megírhatnád, honnan tudni, hogy a honfoglalók „török-uráli keverék nép voltak”?

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17408)
    Loading...
  7. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.24 10:01

    @Patreides:

    Csak azt tudnám ezt miért nem az én megjegyzésem előtt írtad le, és miért nekem címzed? Olvasd már el miket írtam korábban! Hagytad ezt a blogfúró kukacot rágni a posztot.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17409)
    Loading...
  8. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.24 10:04

    cvsvrs

    0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

    2020.12.23. óta tag.

    Gratula, jól bekaptátok az „okosságát”.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17410)
    Loading...
  9. mgdé szerint:
    2020.12.24 10:22

    @látjátok feleim szümtükkel:

    „cvsvrs”
    civisvárosi néven találhatsz tőle jóval többet is – hafr blogján pl. -, de csak akkor nézd meg, ha rengeteg a fölös időd. 🙂

    Hiv.: [@mgdé:](#comment-17411)
    Loading...
  10. jotunder szerint:
    2020.12.24 11:12

    OFF civisvárosi megszűnt. szívesen venném, ha többet nem reinkarnálódna a vincenten.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-17412)
    Loading...
  11. mgdé szerint:
    2020.12.24 11:18

    @cvsvrs:

    Jelenleg a legvalószínűbb az az, hogy vegyes eredetű, sztyeppei törökös kultúrájú törzsszövetség voltak, valószínűsíthetően (bolgár)török, ugor, s iráni eredetű (leginkább alán), s esetlegesen még más, kisebb összetevőkből is. A Megyer törzsnévről – a végül a népnevet adó vezértörzs – azt gondolják, ugor eredetű név. (De ezek nem kellene, hogy újdonságok legyenek neked.)

    Az, hogy mikor és mi sodorta őket egymás mellé, s miért nem váltak később szét, mi/ki tartotta őket a különböző származás ellenére végül közös honfoglalást eredményezően egybe összeforrva, az már egy másik kérdés.

    (Egyébként minimum 11-12 törzs, mert a Kürtgyarmat eredetileg két törzs – Kürt és Gyarmat, akik aztán (nagy háborús veszteségek?) még bőven a honfoglalás előtt összeolvadtak -, s a kabarok is 3 törzset adtak, s valószínűleg már a honfoglaláskor is velük jött némi besenyő elem is.)

    Hiv.: [@mgdé:](#comment-17413)
    Loading...
  12. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2020.12.24 11:18

    @jotunder:

    Reméltem, hogy hamarabb kinyírod, és nem hagyod elhatalmasodni. Haladni kell kérem a fejlődéssel, még a trollokéval is. Mert ők is fejlődnek, csak a számegyenes negatív irányába.

    Troll, és covid mentes karácsonyt mindenkinek.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-17414)
    Loading...
  13. mgdé szerint:
    2020.12.24 11:20

    @jotunder:

    (Bocs, ezt – lévén épp írtam – már nem olvastam a neki menő válasz előtt.)

    Hiv.: [@mgdé:](#comment-17415)
    Loading...
  14. frissen regisztrált troll szerint:
    2020.12.24 11:22

    Magyar-magyar villongás Moldovában

    Maia Sandu (Sándor Mária) Európa-barát államfö nyomására lemondott a korrupcióval vádolt miniszterelnök, a szintén magyar származásu Ion Chicu (Csík János):

    telex.hu/kulfold/2020/12/23/moldova-kormanyfo-lemondas

    Vezetö genetikusok szerint a korrupt miniszterelnökök államfö általi lemondatása ugyszólván bele van kódolva az N-haplocsoportba, így valószínüleg napok vagy hetek kérdése, hogy Áder (Éry) János (N-B545) is kövesse kolleganöje példáját. (frt press)

    Hiv.: [@frissen regisztrált troll:](#comment-17416)
    Loading...
  15. Patreides szerint:
    2020.12.24 11:32

    @cvsvrs:

    Valamint: Apu, hod med be…? 🙂

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17417)
    Loading...
  16. Patreides szerint:
    2020.12.24 11:53

    Csányi Vilmos szerint a csoportkultúrák – több millió évig tartó – ideje lejárt, és elkövetkezik az egyszemélyes (individuum) kultúrák korszaka, amelyben mindenki olyan részleteket válogat be magának a saját kultúrájába a milliós, színes kínálatból, amilyet kíván.
    http://www.guo.hu/___WORDPRESS/Laszlo-Hortobagyi_Gayan-Uttejak-Orchestra/_By_The_Way/Csanyi-Vilmos_(1935%20-%20xxxx)/2005_Csanyi%20Vilmos_Egyszemelyes-kulturak_2005.pdf

    Ezt írta 2005-ben, de kíváncsi lennék, mit írna most erről.
    Ha ez igaz lenne, hogyan hódíthatna a nacionalizmus, a magát mindenek felett állónak hirdető nemzetállami eszme, hogyan állna be egy vakon hívő szavazótömeg Trump vagy Orbán mögé, hogyan élnének meg ilyen jól a demagóg, populista politikusok, a nacionalisták, az uszítók?

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17418)
    Loading...
  17. kisa szerint:
    2020.12.24 12:10

    @cvsvrs: És mind mond a népfőiskola a strukturális eltérésekről, az európai nyelvekben létező minimum 5-6 igeidőről, nyelvteni nemekről, hogy csak a legjelentősebb eltéréseket említsem? És miért az angol a kiindulási pont, nem pedig a latin, francia vagy spanyol? Mert ugye, ott van a magyar „durmol”szó… ami egyértelműen átvétel és nem a rokonság bizonyítéka. Én nem vagyok nyelvész, de szerintem bármely nyelvben találhatni olyan szavakat, amelyek a te gondolatmenetedet követve megfeleltethetőek egy magyar szónak. Ha az angol asleep és a magyar alszik szó rokonságra utalna, akkor több ilyen jellegű szót kellene felsorakoztatni, és be kellene bizonyítani, hogy ez az analógia az esetek többségében így van. És most hirtelen egy más szó se jut eszembe – főleg mivel nem tudok angolul. De hozhatod a példákat….

    Hiv.: [@kisa:](#comment-17419)
    Loading...
  18. kisa szerint:
    2020.12.24 12:20

    @jotunder: Jaj,nekem, akkor már sose tudom meg, mit tanít a népfőiskola a flektálás és agglutinálás közti aprócska eltérésről…

    Hiv.: [@kisa:](#comment-17420)
    Loading...
  19. jotunder szerint:
    2020.12.24 12:24

    @kisa: i am so fuckin’ sorry….

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-17421)
    Loading...
  20. Podvinecz Marsall szerint:
    2020.12.24 13:01

    @kisa: ha ilyen szépen kéred, biztos visszajön más névvel. Ha igazán szerencsénk van, még scriptet is ír.

    Hiv.: [@Podvinecz Marsall:](#comment-17422)
    Loading...
  21. Patreides szerint:
    2020.12.24 13:12

    @kisa: És rengeteg egyezés a különböző nyelvek szavai között csak véletlen.
    Nyilván nem kell ezekből az egyezésekből téves következtetéseket levonni (én rábízom a nyelvészekre, ahogyan a vakbelemet se a postással műtetném meg).
    Ez a finneknél például Zajnak számít, bár a név kaukázusi eredetű lehet:
    http://www.youtube.com/watch?v=vSbcbNSNY7o
    Felicem Natalem Christi.
    (Milyen szerencséjük van az afrikai csettintgetős nyelvet használóknak, az ő szavaikat biztosan nem keverik mondjuk magyar szavakkal, legfeljebb szíriuszival.)

    A főtéren ismét áll a jobbikos kettős kereszt, nyilván azt akarják jelezni Jézus születésének ünnepén, hogy mi lesz a sorsa húsvétkor, ami így kicsit spoileres, de lelkük rajta.

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17423)
    Loading...
  22. kisa szerint:
    2020.12.24 13:26

    Szerintem a debreceni erről beszélt, amikor a népfőiskolát emlegette:
    hu.wikipedia.org/wiki/Atilla_Kir%C3%A1ly_Szellemtudom%C3%A1nyi_%C3%A9s_Nemzetstrat%C3%A9giai_Akad%C3%A9mia

    „Az Atilla Király Népfőiskola, mint a közoktatás hiányosságait pótolni hivatott intézmény, rendszeres oktatási napjai mellett egyre több olyan programot indít, melyre hallgatóin kívül a szélesebb nyilvánosságot is várja.”
    Mondjuk nem túl update:
    http://www.facebook.com/Atilla-Kir%C3%A1ly-N%C3%A9pf%C5%91iskola-195024010514907/

    web.archive.org/web/20140725004958/http://www.atillaakademia.hu/
    De szerintem ennyi elég is…

    Hiv.: [@kisa:](#comment-17424)
    Loading...
  23. kisa szerint:
    2020.12.24 13:39

    @jotunder: Valld be, hogy nem is sajnálod igazán…. :)))))

    Hiv.: [@kisa:](#comment-17425)
    Loading...
  24. M. Péter szerint:
    2020.12.24 13:46

    @kisa: A szellemtudomány a kísérteteket kutatja?

    Hiv.: [@M. Péter:](#comment-17426)
    Loading...
  25. Ménkűnagy Bundáskutya szerint:
    2020.12.24 14:12

    @jotunder: Miiért rúgtad ki? Rengeteg szamárságot összehordott, és kisbetűvel kezdte a mondatait, de nem volt sem sértő, sem erkölcstelen, és nem szólított senkit IRL nevén (vagy lemaradtam valamiről? – az az igazság, hogy olyan sokat írt, hogy nekem nem volt mindent elolvasni türelmem).

    Hiv.: [@Ménkűnagy Bundáskutya:](#comment-17427)
    Loading...
  26. jotunder szerint:
    2020.12.24 14:15

    @Ménkűnagy Bundáskutya: de korábban már fenyegetett is, és beteg troll,nekem ez itt és főleg ma elég. én is kisbetűvel kezdem a mondataim. azzal nincs baj.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-17428)
    Loading...
  27. Ménkűnagy Bundáskutya szerint:
    2020.12.24 14:24

    @jotunder: Értem. Ami a kisbetűs mondatkezdést illeti, két-három sornál elmegy, de egy hosszabb szövegnél már nem (túl sok energiába kerül értve elolvasni).

    Hiv.: [@Ménkűnagy Bundáskutya:](#comment-17429)
    Loading...
  28. Patreides szerint:
    2020.12.24 14:36

    @M. Péter: „A szellemtudomány a kísérteteket kutatja?”

    <szótlanul
    mint kísértet szelleme
    hordja tekintetét a tájon>

    Ahogy az orvostudomány az orvosokat. 🙂

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17430)
    Loading...
  29. ijontichy szerint:
    2020.12.24 14:56

    @kisa: Ne aggódj, vissza szokott jönni (@unionistától a @cívisvárosi különféle verziói alatt). Régi bútordarab, de nem mindig csak totál hülyeséget beszél, és a fityiszmarkecingesek közül a legkevésbé idegesítő. Ja, és elég jó forgalmat tud generálni (csak JT-nek nincs cimpája az üzlethez 😉 :-)).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-17431)
    Loading...
  30. deckard_r szerint:
    2020.12.24 15:01

    @Ménkűnagy Bundáskutya: komplett elmebeteg, a grafomán fajta. HaFr blogján lehetett rengeteget olvasni, ha valakinek van türelme a kifordult világképéhez.

    Hiv.: [@deckard_r:](#comment-17432)
    Loading...
  31. jaegtoer szerint:
    2020.12.24 18:36

    @jotunder:

    Köszönöm szépen. remek választás, remek döntés és remek végrehajtás.

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-17433)
    Loading...
  32. nudniq szerint:
    2020.12.24 19:20

    @frissen regisztrált troll: súlyos tévedés! Ion Chicu eredeti neve Kék János, nem Csík! (A többi rész természetesen színigaz.) 🙂

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-17434)
    Loading...
  33. megunom szerint:
    2020.12.24 20:09

    @jotunder: HaFr kolléga minimum 50-szer rúgta ki, szó szerint (ott gyakran sokkal rosszabbul viselkedett, mint most itt). Szóval résen kell lenni.

    Hiv.: [@megunom:](#comment-17435)
    Loading...
  34. nudniq szerint:
    2020.12.25 00:47

    @Patreides: annak idején még nem a nagymagyar kettőskersztes, hanem keresztény(=nemzsidó) szimpla fakeresztes korszakban feliratot is biggyesztettek a talpazatra: „Megszületett a Megfeszített!”

    Erre mondta egy barátom, hogy rossz belegondolni ennek a szó szerinti jelentésébe…

    de az igazi karácsonyi spoiler például ez:
    starecat.com/content/wp-content/uploads/christ-born-spoiler-alert-crucification-on-the-wall.jpg

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-17436)
    Loading...
  35. rdos szerint:
    2020.12.25 18:58

    @Patreides: A busmanok csettingetős nyelve? Nagyon nem értek hozzá, ezért bátran beleszólok. 🙂 Szerintem valószínűleg a legősibb még ma is élő nyelv. 🙂 Nem mellékesen egy élmény volt hallani. 🙂 A filmeket (fejükre estek „sorozat”) pedig nézni. 🙂

    Hiv.: [@rdos:](#comment-17437)
    Loading...
  36. frissen regisztrált troll szerint:
    2020.12.25 20:38

    @nudniq: Tessék, itt a helyes és követendö példája a „tények igazságtartalma” védelmezésének! 🙂 S miután összelapátoltam a lelki békémet, megjegyzem: minek tök ismeretlen emberek nevét meghurcolni? 🙂
    (nudniq, ha esetleg nem olvastad mind a három kilométer kommentet, ne pótold be, nem érdemes. 🙂 Más dolgokra utalok, a kék az világos.)

    Hiv.: [@frissen regisztrált troll:](#comment-17438)
    Loading...
  37. nudniq szerint:
    2020.12.25 21:23

    @frissen regisztrált troll: nem olvastam el mindent, mert nem bírtam idegekkel…
    🙁

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-17439)
    Loading...
  38. Patreides szerint:
    2020.12.26 11:36

    „1953-ban fejtágító falugyûlést tartanak. A beszéd után a szónok így szól:
    Elvtársak, várom a kérdéseiket!
    – Nekem volna három kérdésem – jelentkezik Kohn bácsi – Hová lett a hús, hová lett a kenyér és hová lett a bor?
    Egy hét múlva ismét falugyûlés, a szónok ismét kérdésekre vár. Jelentkezik Grün bácsi.
    – Nekem csak egy kérdésem volna: hová lett a Kohn?”

    Nekem is csak egy kérédésem van: hová lett Amichay? 🙂

    Hiv.: [@Patreides:](#comment-17440)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Beleégett a kép a retinámba, ahogy a kis h…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: ezek a nép szimbólumai. megette őket a n…
  • DarthVader on Viccországban bejelentenek@Thalész: Ugyebár van egy olyan tapasztalat - főké…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: De hogy abbahagyták a turulos kopjafákat m…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: Megkerestem, tökéletes kommentár. Köszön…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Thalész: Hogy Orbán mit mond a régebben zárt körb…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Attól nem kell félned, hogy ötleteket…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@tahonoli:](#comment-349586) "nem értek egyet tová…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@ipartelep: Az LMP legkésőbb 2013-tól őfelsége ell…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAz merült fel bennem, hogy ha jövő tavasszal nagyo…
  • ipartelep on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Tudja valaki, hogy Schiffer hogyan, miért lett fid…
  • jack_of_all_trades on Krasznahorkai Nobel-díjas@apokalipszistmost: Bevallom, ngem kikészít a hoss…
  • ijontichy on Krasznahorkai Nobel-díjasSvédek dokufilmet csináltak Krasznahorkairól (ettő…
  • KennyOMG on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A poszt topikja most mar AI-szakerto, sotmiatobb,…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA Hír: A Karácsony ;-) vezette Budapest a világ To…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekUgyan van ennél nagyobb gond is, de amolyan kis sz…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Gábor György a bazmegolós kormányzati besz…
  • apokalipszistmost on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @nyulambator: ugye hogy jobb lett volna a tr…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A főni legdrágább hobbija a foci mellett hogy a fa…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Tönkreteszi, azután átveszi a bótot a f…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: ...az ország a hatalom és a dicsőség, m…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20251203_orban-viktor-barany…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @ipartelep: Én tartom továbbra is, hogy neke…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @tahonoli: Én meg nem értem, hogy mit nem ér…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az elte elnyomók talán egy gyors fenntartóváltást…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@nyulambator: Ez nagyon érdekes. Szóval most megin…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekKomolyan nem értem az alábbi posztot. Hogyan lehet…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @vattablz: És mi van, ha az "úr", Magyarorsz…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Mindenkivel egyetértek - még magammal is - de az a…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Nagyon nem értek egyet továbbra sem, hogy Orbán Ba…
  • ijontichy on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: : Tele lesz az ország partizánnal. Ninc…
  • nyulambator on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A minap Pesten közlekedtem autóval és a rádión pró…
  • Geo on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az volt, hogy a Bildenberg csoport által irányítot…
  • jotunder on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: jogi képviselőnk arra intett, hogy ne n…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Ha bukik a NER, Schiffer lesz visszamenőleg a legn…
  • jotunder on Leváltható-e a féltudású magyar elit?@capacete:](#comment-349576) honnan lehet ezt tudn…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországFranciák a Mistral után a kvantumszámítástechnikáb…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Közben meg Trump békésen alszik egyet,…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@incze: Majd az utana jovo, izombol felszopas, na…
  • capacete on Leváltható-e a féltudású magyar elit?A meg nem nevezett Nagy Attila Tiborról talán érde…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a migrács miniszter asszony letette (sokadszorra i…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenek"Parádés" időtöltés lehetett: "Az MCC a Mandinerre…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Talán megnézhető, mert most adták le a…

Posztrulett

Orbán Viktor esete a magyar tudománnyal és a két Magyarországgal (nagyonszomorúposzt)

A hvg.hu és a 444.hu pontosan tudja, hogy mi történt azon a bizonyos HUN-REN irányítótestületi ülésen, ami miatt fellázadt a magyar tudományos élet. Amit eddig leírtak, abból egy olyan történetet lehet összerakni, ami talán versenyképes azzal, hogy egy egykori frankfurti háziasszony egy férfibarátja kérésére kiengedett a börtönből egy idiótát, aki hamisan tanúzott egy pedofil ügyében. …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Tiborné Tóth
  • kalzol
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • Thalész
  • gearforbooks
  • Geo
  • jelbeszed
  • esztre
  • anna007dor
  • lgombb
  • istván orovecz
  • sgtpotrien
  • apokalipszistmost
  • susyk
  • szabol25
  • Morp65
  • SMFB
  • dynamicist
  • csunyatáp
  • marysolotravez
  • elolhatuldoktor
  • Mikonu
  • Grrr
  • darnoknew
  • joshopa
  • ipartelep
  • ganjagym
  • micike mici
  • Bogomil
  • azuccahirmondoja
  • janszemwordpress
  • mecsekijeti
  • velotanya
  • Hector Kapitány
  • Radnóti Zoltán
  • j.alfred prufrock II
  • Judit Merényi
  • princeghostly1c74fbc695
  • Gaboxhrr
  • cleantone222
  • ikarus
  • jack_of_all_trades
  • onehumanoid
  • ervsebeszet
  • macskahala
  • F Ford
  • nerangass
  • jaurin
  • labrys
  • tulajdonkppen
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d